Tuo pidempi kalareissu on jokavuotinen perinne, ja tietenkin itsekin mietin sitä, että haluan olla tavoitettavissa myös reissun aikana, mutta loppujen lopuksi shit may happen myös silloin, jos olisin kotona kumppanin vieressä kihnuttamassa. Ja loput kahdeksan viikkoa ollaan sitten yhdessä, lukuun ottamatta yhtä kesäkuista mökkiviikonloppua.
Kunhan sitten annat myös kumppanillesi saman mahdollisuuden irtiottoon, etenkin kun vauva on syntynyt. Molempiin suuntiin. Meillä kyllä mies ei koskaan lähtisi viikon kalareissulle, mun ollessa raskaana, vain jonkun perinteen vuoksi.
Kieltämättä on kyllä jotenkin kummallista, että tänne on kerääntynyt miehiä jotka paniikissa pohtivat etteivät vaan joudu naisen tossun alle. Vai onko jäänyt joku villi ja vapaa nuoruus elämättä, ja nyt parisuhteessa ahdistaa.
Itse pääsen töistä miestä aikaisemmin, silloin on mun omaa aika. Itse menen nukkumaan ennen miestä, joka jää rämpyttämään pleikkaria. Siinä on miehen omaa aikaa. Yhdessä keskustellaan ja neuvotellaan jos toisella on joku meno mielessä, tehdään kompromisseja ja annetaan toisella myös tilaa hengittää. Tehdään paljon myös yhdessä asioita, koska HALUTAAN tehdä. Olen valinnut sellaisen kumppanin jonka kanssa on aidosti kiva tehdä yhdessä.
Ja ennen lomille lähtemistä oli muutamia terassireissuja kollegoiden kanssa, lisäksi oli yksi isompi bilereissu toukokuussa. Näistä ei tule oikeastaan mitään erityistä sanomista, mutta kun kavereiden kanssa aiotaan taas lähteä noin viikon mittaiselle kalareissulle Ruotsin Lappiin, niin siitä on saatu jo useamman kerran riita aikaiseksi. Raskaana tai ei, niin en voi vittu käsittää, miksi mun pitäisi roikkua koko kesä sen kanssa, kun kerran on mahdollisuus tehdä jotain muutakin, joka oikeasti vain parantaa tätä meidänkin tilannetta. Lisäksi koko kesän suunnittelu ennakkoon ärsyttää, itse olen luonteeltani sellainen, että jos jotain mielenkiintoista tulee eteen, niin lähdetään liikkeelle lyhyellä varoitusajalla, eikä lyödä kalenteria lukkoon kuukautta etukäteen. Tottakai isommat reissut yms. pitää suunnitella ajoissa, mutta muuten tykkään elää hetkessä, toinen taas arvostaa enemmän suunnitelmallisuutta.
Tässäpä äipälle valmis lapsi sen odotettavan lisäksi, ei vittu ole millään muotoa vastuullisen vanhemman tekstiä tuollainen...Kuulostaa siltä, että vietät poikamieselämää perheessä. Raskaana oleva, vittu, ei voi käsittää tuota. Raskaana oleva, vittu, on herkimmillään ja haavoittuvaisimmillaan siinä tilassa. Boldaus minun.
Todellakin annan mahdollisuuden irtiottoon ja tulen aina antamaan, se on yksi perusperiaatteistani, vapaus ja oma aika pätee tietenkin kumppaniinkin.
Tarkoituksena oli siis ennen kaikkea "haistella", onko täällä muita edes hieman vastaanvanlaisessa tilanteessa olevia.
Kuulostaa siltä, että vietät poikamieselämää perheessä. Raskaana oleva, vittu, ei voi käsittää tuota. Raskaana oleva, vittu, on herkimmillään ja haavoittuvaisimmillaan siinä tilassa. Boldaus minun.
Ihan ihme juttua. Ei raskaana oleva nainen ole mikään vauva mitä pitää hännystellä kokoajan.
Tietenkin pitää tukea raskauden aikana ja sen eri vaiheissa ja olla läsnä. Mutta ei 247 tarvitse olla valmiudessa.
Mikäli nainen ei ole raskauden loppuvaiheessa en näkisi estettä olla lähtemättä perinteiselle jokavuotiselle reissulle. Olinhan itsekin perinteisellä "poikien Euroopan tourilla" kun lasteni äiti oli raskaana. Eikö ollut ongelmaa.
Siinä on paikka joka joko liimaa teitä tai idättää sen tulevan eron siemenet. Lopulta, luulis olevan tärkeämpää kuin mikään maailmassa, oma lapsi ja sen odotus yhdessä rakkaan kanssa. Voit puolestani olla mitä mieltä tahansa omasta itsestäsi ja tarpeistasi, mutta elämä ei sulta lupaa kysele, joko olet kyydissä tai et, siinä ne vaihtoehdot on.
Mikäli nainen ei ole raskauden loppuvaiheessa en näkisi estettä olla lähtemättä perinteiselle jokavuotiselle reissulle. Olinhan itsekin perinteisellä "poikien Euroopan tourilla" kun lasteni äiti oli raskaana. Eikö ollut ongelmaa.
Tekisi mieli kysyä Don Tamimaisesti montako kertaa olet itse ollut raskaana, mutta en kysy. Raskaana olevalla on ko. tapauksessa pari muutakin skidiä siellä huollettavana.
Boldaamani kohtaan vahva veikkaus: kaksi huollettavaa lasta + päiväkodit kiinni yhdistettynä raskauteen kuulostaa aika riskaabelilta kombolta, ihan arjen raskauden (hih!) osalta. Tämä siis tietämättä sen enempää taustoja ja neljän lapsen (ja erilaisen raskauden läheltä seuranneen) isän kokemuksella...
Tiedän monta tapausta, kaveria jotka kyllä noilla poikien reissuilla pettävät armotta. Varmaan naisillakin näin on. Mutta eihän muiden takia pidä menettää luottamusta omaan puolisoon. Silloin asiat on jo pielessä.Ainakin ex-vaimoni kohdalla kyse oli siitä, että hän kuvitteli minun käyttäytyvän itsekseni kuten hän mahdollisesti kännissä käyttäytyisi eli pettäisi (ei tullut ikinä mieleenkään moinen oikeasti, mutta kovasti hän niin luuli). Eli siis mustasukkaisuutta. Kai tuohon jotain muitakin syitä naisilla on.
Korjaan asiavirheen: Ennen poikaa, joka jää rämpyttämään pleikkaria.Itse menen nukkumaan ennen miestä, joka jää rämpyttämään pleikkaria.
Boldaamani kohtaan vahva veikkaus: kaksi huollettavaa lasta + päiväkodit kiinni yhdistettynä raskauteen kuulostaa aika riskaabelilta kombolta, ihan arjen raskauden (hih!) osalta. Tämä siis tietämättä sen enempää taustoja ja neljän lapsen (ja erilaisen raskauden läheltä seuranneen) isän kokemuksella...
Korjaan asiavirheen: Ennen poikaa, joka jää rämpyttämään pleikkaria.
En osaa pitää miehenä, vaan nimenomaan poikana, henkilöä joka illat pelaa pleikkaria. Itsekin pelasin kaverini luona ikävuosina 20-25.Ööh. Naimisissa olevana hän on kyllä ihan mieheni, mutta toisaalta mies varmaan olisi otettu jos keski-ikäisenä tulisi vielä kutsutuksi pojaksi.
En osaa pitää miehenä, vaan nimenomaan poikana, henkilöä joka illat pelaa pleikkaria. Itsekin pelasin kaverini luona ikävuosina 20-25.
Aivan, mutta siinä tapauksessa et voi korjailla viestissäni asiavirheitä koska siinä sana mies viittasi meidän väliseen suhdestatukseen, eikä siihen millä nimellä pleikkaria pelaavaa ihmistä kutsutaan.En osaa pitää miehenä, vaan nimenomaan poikana, henkilöä joka illat pelaa pleikkaria. Itsekin pelasin kaverini luona ikävuosina 20-25.
Nuo eivät ole ok. Mies ei roiku netissä, kuin joku Jopolla ajava villapaitahipsteri tekee, vaan mies joko käy netissä tai on netissä. Televisiota mies voi katsoa, kunhan ei katso esim. jotain läskistä laihaksi -ohjelmia ja lukemattomia muita akkain ohjelmia.Kiinnostaa hieman, että mitkä ovat virallisia Aikuisen Miehen iltatoimia? Tv:n katselu tai netissä roikkuminen on ok?
Aviomies on naimisissa olevan miehen termi. Avopuoliso (tai avomies välttänee myös) on toinen termi. Sen sijaan "mies" viittaa miehuuteen, sukupuoleen, henkiseen tilaan. Älä muita syytä huolimattomasta kielenkäytöstäsi.Aivan, mutta siinä tapauksessa et voi korjailla viestissäni asiavirheitä koska siinä sana mies viittasi meidän väliseen suhdestatukseen, eikä siihen millä nimellä pleikkaria pelaavaa ihmistä kutsutaan.
Älä muita syytä huolimattomasta kielenkäytöstäsi.
Ei tarvi. Riittää kun puhuu sanoilla niiden merkitysten mukaan. Ei ainakaan kannata muita syyttää omasta huolimattomuudesta. Sinulle kai tässä on pitänyt rautalangasta vääntää, että miksi pleikkarimiestä ei ole olemassakaan.Unohdin että joillekin pitää vääntää rautalangasta, vaikkei se toisaalta yllätäkkään.