kun eräs julkisuudesta tunnettu henkilö laittaa viestiä niin heti ollaan valmiita lähtemään tällaisen miehen matkaan. Helvetin huomiohuorat, nenilleen tuut saamaan sen kanssa, hölmö! Se siitä "hienosta" naisesta.
Jahas. Nimiä kehiin.
kun eräs julkisuudesta tunnettu henkilö laittaa viestiä niin heti ollaan valmiita lähtemään tällaisen miehen matkaan. Helvetin huomiohuorat, nenilleen tuut saamaan sen kanssa, hölmö! Se siitä "hienosta" naisesta.
Jahas, no pidetään nämä anonyymeina. Ei kauaa tarvinnut heidän säätöä katsella kun oltiin jo meikäläisen nurkilla ruikuttamassa. Ei muuten ollut tervetullut enää.
Oikein. Peukku.Ilmeisesti tottumuksesta, kun luonani on "varma" ja "turvallinen" paikka, mutta en minäkään sentään ihan kaikkea hölmöilyä jaksa katsella läpi sormien. Kyseisen neidon hölmöilyt tuli ilmi kun itse kertoi täysin päissään, sentään kasvotusten onneksi. Eipä se asiaa auta, eteenpäin se on mentävä vaikka kuinka suuret tunteet itsellä olisikin pelissä, turha se on liian usein lyödä päätä seinään, tajuaa sen vähemmästäkin että se sattuu.
Ilmeisesti tottumuksesta, kun luonani on "varma" ja "turvallinen" paikka, mutta en minäkään sentään ihan kaikkea hölmöilyä jaksa katsella läpi sormien.
Se, että joku on julkkis ei automaattisesti tarkoitakaan rikkauksia. Nyt tyttökin tietää sen. Tai sitten sitä rahaa on riittävästi ja et olekaan se maailman ainoa.
Onneksi sai nenilleen.
Luin koko tekstisi ja täytyy sanoa että kyllä paljon on sinulle tapahtunut. Ja tietenkin toivon sinulle hyvää. Mieti tarkkaan mitä teet aikaisemman ihastuksesi kanssa. Onko hän sen arvoinen että kokeilet taas onneasi... Taisit pettyä häneen jo kerran. Mutta oikeasti kuuntele sisimpääsi... sydäntäsi... en mä tiedä.PS. Iso kiitos ja kumarrus, jos jaksoit lukea koko tämän avautumisen alusta loppuun. Näin tän eteen tosi paljon vaivaa ja arvostan ihan oikeesti, jos joku luki tän ihan kokonaan ajatuksen kanssa eikä vain rivin sieltä toisen täältä.
Luin koko tekstisi ja täytyy sanoa että kyllä paljon on sinulle tapahtunut. Ja tietenkin toivon sinulle hyvää. Mieti tarkkaan mitä teet aikaisemman ihastuksesi kanssa. Onko hän sen arvoinen että kokeilet taas onneasi... Taisit pettyä häneen jo kerran. Mutta oikeasti kuuntele sisimpääsi... sydäntäsi... en mä tiedä.
Mitä tulee mielenterveysongelmiin. Itse olen kärsinyt masennuksesta vuosia. Aluksi sitä hoidettiin lääkkeillä ja parilla tapaamisella psykiatrisen sairaanhoitajan luona. Jätin lääkkeet kun olin muka kunnossa eikä ketään kiinnostanut. Lopulta olin ihan pohjalla masennuksen ja alkoholiongelman kanssa. En jaksanut oikeastaan mitään enää. Sain diagnoosin vaikeasta masennuksesta. Nyt käyn terapiassa ja syön edelleen lääkkeitä. Paha sitä on myöntää kun oli monet on sitä mieltä että masennus on vain laiskuutta. Kun ei tiedä miltä masennus tuntuu. Mä tiiän.
@Smitty#41
Älä nyt hyvä mies mene enää ottamaan toisia pakkeja samalta naiselta. Jos ei sitä kiinnostanut kolme vuotta sitten, sitä ei kiinnosta nytkään, ellei statuksessasi ole tapahtunut isoja muutoksia parempaan päin, jolloin mahdollisuus on hyvin heikko ehkä. Masennusjakson aikana et varmaankaan ole kuitenkaan hoitanut vähintään sataatonttua tilille makaamaan, coolia uraa ja/tai pariakymmentä kiloa tiukkaa lihasta kroppaan.
Kiinnostaako sinua itseäsi joku nainen, jonka tunsit kolme vuotta sitten, mutta joka ei silloin kiinnostanut?
Edit: Ja nyt kun kerran avasit tarinasi tänne konsultoitavaksi, niin näyttää siltä, että olet rakentanut oman pääsi sisällä itsellesi kuvan siitä, minkälainen tämä tyttö on, ja rakastunut sitten siihen kuvaan. Se ei nuorena tsirbulana osannut sanoa rakkaudentunnustukseesi, että nyt on parempi, että herra siirtyy suuntaan A ja minä suuntaan B, vaan kohteliaisuudesta kuunteli vuodatustasi kun katsoi, että ei taida olla kotiasiat ihan kunnossa.
Pää kuntoon ja uusien haasteiden pariin.
Tietääkseni tän kejun otsikko on naisasiat ja osa meistä on enemmän kuin pelkän pimpsan perässä. Mielestäni kukaan ei voi määritellä, missä valossa naisasioistaan saa tai kuuluu puhua. Jos tässä ketjussa olisi ensisijaisesti tarkotus puhua pelkästään siitä, miten monesti on pannut tyttöystäväänsä tai vaimoaan, niin ketjun otsikko olisi silloin tyyliin luokkaa "Seksikokemukseni naisten kanssa".Tarttisko tästä ketjusta erottaa nää runolliset hempeilyt omaksi ketjukseen ja puhua tässä ketjussa siitä samasta pillusta kuin 800 ekaa sivuakin... Ei noin pitkiä viestejä jaksa edes lukea.
Hymiö unohtui tuosta lopusta.Tietääkseni tän kejun otsikko on naisasiat ja osa meistä on enemmän kuin pelkän pimpsan perässä. Mielestäni kukaan ei voi määritellä, missä valossa naisasioistaan saa tai kuuluu puhua. Jos tässä ketjussa olisi ensisijaisesti tarkotus puhua pelkästään siitä, miten monesti on pannut tyttöystäväänsä tai vaimoaan, niin ketjun otsikko olisi silloin tyyliin luokkaa "Seksikokemukseni naisten kanssa".
Sitä paitsi musta on ihan vitun pinnallista puhua pelkästä pillusta, ei sillä että en olisi kiinnostunut seksistä. Mutta ainakin mulla on sellanen periaate, että mulla ei oo mitään tarvetta avautuu randomeille mun seksielämästä. Ketä vittu kiinnostaa kuinka monta muijaa oot pannu? Ei se oo mikään miehisyyden edellytys, että painaa mahdollisimman montaa naista elämänsä aikana. Mua kiinnostaa syvempi yhteys naiseen. En oo harrastanut enkä tuu ikinä harrastamaan seksiä vaan seksin harrastamisen ilosta.
Seksissä aidoimmillaan on kyse luottamuksesta ja rakkaudesta. Mitä ideaa on pillun saamisessa pelkästään seksin takia? Kuten sanoin, seksi ei ole mikään miehisyyden mittari, ja mulle on tärkeempää kenen kanssa sitä harrastan, kuin kuinka moneen pesään olen munani elämäni aikana tunkenut. Hyvää päivänjatkoa vaan sullekin. Koita elää sen kanssa, että naiset on muutakin ku pelkkiä seksiobjekteja.
Mutta joo, ehkä muutama kirjoittaja on tapaillut liian vähän naisia jos näkee vielä noin runollisia ja ruusunpunaisia unelmia. Mun kokemuksien perusteella 90% naisista on rahojen ja helpon elämän perässä. Onneks tuntuisi että nyt on osunut tuohon kymmeneen prosenttiin. Netti on vielä tehnyt naisten tapailemisesta helvetin vaikeaa. Naiselle on jonossa ottajia jos yksi ei täytä jotain naistenlehtien kriteerejä tulee sieltä "varmasti" se joku joka täyttää ne.
Ja kyllähän se montako naista olet pannut on miehuuden mittari. Mies joka on pannut puolta kylää on alfauros. Oikein heteroiden hetero. Jos taas nainen on pannut puolta kylää hän on helppo jakorasia. Niin se vaan menee. Panomies on panomies..
Tarttisko tästä ketjusta erottaa nää runolliset hempeilyt omaksi ketjukseen ja puhua tässä ketjussa siitä samasta pillusta kuin 800 ekaa sivuakin... Ei noin pitkiä viestejä jaksa edes lukea.
Jos tilanne on tämä, hankkiutuisin ensin poikuudesta eroon ennen kuin lähtisin valloittamaan prinsessaa valkealla orilla katse muualle ohjautuen.Sitä en muistanut vielä mainita, että yks päivä hän tuijotti mua suoraan syvälle silmiin ja kun yritin tuijottaa takaisin, pelkoni ohjasi katseen muualle. Mulla on jääny sellanen fiilis, että hän aisti tuossa hetkessä mun pelon, joka ajoi hänet luotani pois ja muistaakseni juuri tuosta hetkestä eteenpäin ei juurikaan enää chattailtu.
Kyllä, oikeassa olet. Mut en mä oo enää lähimainkaan niin ujo kuin muutama vuosi takaperin. Mun epäsosiaalinen tausta aiheutti tuolloin sen, et mun oli ylipäätään tosi vaikee kattoo ihmisii silmiin saati sitten puhuu naisille tai ventovieraille kasvotusten, koska olin niin jännittynyt ja varautunut sosiaalisissa tilanteissa. Olin epävarma ja häpesin sekä vihasin tiettyjä puolia itsessäni kuollakseni.Jos tilanne on tämä, hankkiutuisin ensin poikuudesta eroon ennen kuin lähtisin valloittamaan prinsessaa valkealla orilla katse muualle ohjautuen.
Kiitos, oon otettu :D Ymmärrän että monilla ihmisillä ei riitä kiinnostus saati kärsivällisyys pitkien vuodatusten lukemiseen. Siksi arvostan suuresti, jos joku päätti silti lukea mitä mulla oli sanottavana. Koko kirjoitus oli riisumaton totuus mun ensirakastumisesta, joka ikään kuin pakotti mut kasvamaan ihmisenä ja tulemaan ulos kuorestani.Tosiaan, eihän tässä ketjussa sentään pelkästään pillusta ole tarkoitus puhua, mutta eipä noita hempeilyjä tule luettua. Paitsi tämä viimeisin monessa osassa, kun sattumalta huomasin kuinka lopussa toivottiin jonkun lukevan.
Tulee aina joskus mietittyä tajuaakohan abianos kuinka noita ei taida juuri kukaan lukea. Vaikka yhtä lailla ehkä niillekin on oma lukijakuntansa.
Koko kirjoitus oli riisumaton totuus mun ensirakastumisesta, joka ikään kuin pakotti mut kasvamaan ihmisenä ja tulemaan ulos kuorestani.