Naisasiat

• 7 587 175
  • 26 609

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No niin poijjaat, kertokaahan nyt hyviä vinkkejä, miten nainen saadaan häädettyä. Tällaisilla miesvaltaisilla keskustelupalstoilla on varmasti paljon osaamista siitä.

Millä nainen lähtee, kun se ei lähde juomalla? Jos juon, niin se tulee mukaan juoppokuskiksi, eikä valita. Se lähtee juoppokuskiksi pidemmillekin reissuille, esimerkiksi lätkäpeleihin. Hyvä ettei maksa viinojakin.

Monen mielestähän tuossa olisi varmaan ihanteellinen nainen. Mutta en voi sille mitään, ettei nappaa.

Pitääkö panna jotain toista, että tuo suuttuu? Vai suuttuuko sittenkään?

Ja joo, tiedän. @nummenkallio on sika.

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Itse olen kolme parisuhdetta/liittoa mennyt pilaamaan viinalla elämäni aikana, joten aika ihmeellinen tapaus tuo nainen on, jos ei viinalla lähde. Olet varmaan liian kiltti humalatilassa. Naiset ei kyllä yleensä tykkää siitä, jos mies käyttäytyy sikamaisesti. Kokeile tosiaan alkuun vetää kunnon kännit ja katoa viikoksi jonnekkin. Elä vastaa puhelimeen yms. Yhdy johonkin horatsuun. Sitten kun palaat kotia, niin sanot suoraan, että ei tämä toimi. Itse kun saavuin reissusta joskus kotia, niin tavarat olikin nätisti pihalle viskattu. Saattaa toimia sullakin.

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Tammikuussa tulee 10v täyteen yksin tjs. Yksi pitkä vakava suhde takana. Sen verran paskoi elämän ja pitkäksi aikaa ettei tässä kymmenen vuoden aikana oo tullu vielä minkäänlaista tarvetta luottaa toiseen ihmiseen. Miten te teette sen? Siis te jotka eroatte, hankitte uuden ja sanotte sille ne samat sanat kuin aiemmille. Eikö ne sanat ja teot koskaan menetä merkitystään teidän mielestä? Jatkoajan naisilta haluaisin ainakin kuulla mielipidettä. Rakastin kerran oikeasti, en tule rakastaan uudestaan samalla tavalla, en sanomaan niitä sanoja tai tekemään niitä tekoja. Mitä järkeä?

Toiset menee jo kolmatta avioliittoa oman ikäisistä.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Itse olen kolme parisuhdetta mennyt pilaamaan viinalla, joten aika ihmeellinen tapaus tuo nainen on. Olet varmaan liian kiltti humalatilassa. Naiset ei kyllä yleensä tykkää siitä, jos mies käyttäytyy sikamaisesti.

Bingo ehkä tässä. Olen kyllä touhunnut viinan kanssa parisuhteissa paljon, mutta en ole koskaan ollut naisille ilkeä. En vain pysty. Pitkäaikaista avovaimoanikin pystyin pettämään vasta silloin, kun ero oli suunnitteilla ja minulla oli uusi, ja vielä selvin päin.

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bingo ehkä tässä. Olen kyllä touhunnut viinan kanssa parisuhteissa paljon, mutta en ole koskaan ollut naisille ilkeä. En vain pysty. Pitkäaikaista avovaimoanikin pystyin pettämään vasta silloin, kun ero oli suunnitteilla ja minulla oli uusi, ja vielä selvin päin.

Jep. Siinäpä se ratkaisu onkin. Eihän koskaan halua tarkoituksella loukata ketään. Enkä nyt puhu mistään eukon hakkaamisesta. Sanat ovat tekoja loukkaavampia joskus. Ja jos vielä pystyisit sen naisen lähisukulaisen aikaan jotain perseilemään kunnolla, niin varmistat sillä kyllä lähtösi siitä suhteesta ihan varmasti. Itse sanoin vähän rumasti joskus naiselle/sukulaisille humalatilassa ja menetinkin sitten sen upean naisen. Kyllä minua kaduttaa vieläkin, mutta minkäs sille mahtaa.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jep. Siinäpä se ratkaisu onkin. Eihän koskaan halua tarkoituksella loukata ketään. Enkä nyt puhu mistään eukon hakkaamisesta. Sanat ovat tekoja loukkaavampia joskus. Ja jos vielä pystyisit sen naisen lähisukulaisen aikaan jotain perseilemään kunnolla, niin varmistat sillä kyllä lähtösi siitä suhteesta ihan varmasti. Itse sanoin vähän rumasti joskus naiselle/sukulaisille humalatilassa ja menetinkin sitten sen upean naisen. Kyllä minua kaduttaa vieläkin, mutta minkäs sille mahtaa.

No kun en vain pysty olemaan tälle naiselle ilkeä. Olen ilmeisesti sitten liian kiltti. Mutta kun tämä nainen on niin kiva minulle ja kiva tyyppi muutenkin. Tällä naisella on harvinaisen suuri sydän, olen sen hänelle sanonut. Kaverina haluaisin hänet pitää, mutta ymmärrän, jos se ei hänelle käy, ei se kävisi minullekaan samassa tilanteessa. Eikä kysymys ole siitä, että tämä nainen olisi joku surkea luuseri, hän on oikein hyvässä duunissa, hänellä on statusta ja ystäviä, mutta kun ei vain nappaa. Hän on kultakimpale jollekin, muttei minulle.

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tammikuussa tulee 10v täyteen yksin tjs. Yksi pitkä vakava suhde takana. Sen verran paskoi elämän ja pitkäksi aikaa ettei tässä kymmenen vuoden aikana oo tullu vielä minkäänlaista tarvetta luottaa toiseen ihmiseen. Miten te teette sen? Siis te jotka eroatte, hankitte uuden ja sanotte sille ne samat sanat kuin aiemmille. Eikö ne sanat ja teot koskaan menetä merkitystään teidän mielestä? Jatkoajan naisilta haluaisin ainakin kuulla mielipidettä. Rakastin kerran oikeasti, en tule rakastaan uudestaan samalla tavalla, en sanomaan niitä sanoja tai tekemään niitä tekoja. Mitä järkeä?

Toiset menee jo kolmatta avioliittoa oman ikäisistä.

Aika parantaa haavat. Ja eihän sinun tarvitsekkaan unohtaa sitä mennyttä rakkautta. Kyllä se nainenkin sinua ajattelee joskus, kuten sinäkin sitä. Mutta kun menet uuteen suhteeseen, niin se vanha kyllä poistuu hiljattain mielestä. Mutta ei koskaan lopullisesti. Pikkuhiljaa huomaatkin sen uuden suhteen aikana, että minähän rakastan tätä naista. Huomaat uusia piirteitä, johon ihastut enemmän ja enemmän. Ja kuten sanoin, niin muistoja pitääkin olla menneistä suhteista. Mutta se ei estä sinua rakastumaan uudelleen. Tulet sen kyllä huomaamaan. Ihmisen mieli on sellainen. Eikun vaan zemppiä uuden rakkauden etsimiseen.

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kaverina haluaisin hänet pitää, mutta ymmärrän, jos se ei hänelle käy, ei se kävisi minullekaan samassa tilanteessa. Eikä kysymys ole siitä, että tämä nainen olisi joku surkea luuseri, hän on oikein hyvässä duunissa, hänellä on statusta ja ystäviä, mutta kun ei vain nappaa. Hän on kultakimpale jollekin, muttei minulle.
Jospa koittaisit vaikka sanoa sille naiselle noi jutut.

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mutta kun tämä nainen on niin kiva minulle ja kiva tyyppi muutenkin. Tällä naisella on harvinaisen suuri sydän, olen sen hänelle sanonut.
No kun se käy itkemään ja tappelemaan vastaan. On yritetty.
Jotain tässä on nyt mitä en ymmärrä. Jos sua ei kiinnosta niin sit ei kiinnosta ja teet sen sille naiselle selväksi. Siinähän sitten itkee, yleensä näissä jutuissa aina käy niin että jommallekummalle tulee paha mieli

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
No kun en vain pysty olemaan tälle naiselle ilkeä. Olen ilmeisesti sitten liian kiltti. Mutta kun tämä nainen on niin kiva minulle ja kiva tyyppi muutenkin. Tällä naisella on harvinaisen suuri sydän, olen sen hänelle sanonut. Kaverina haluaisin hänet pitää, mutta ymmärrän, jos se ei hänelle käy, ei se kävisi minullekaan samassa tilanteessa. Eikä kysymys ole siitä, että tämä nainen olisi joku surkea luuseri, hän on oikein hyvässä duunissa, hänellä on statusta ja ystäviä, mutta kun ei vain nappaa. Hän on kultakimpale jollekin, muttei minulle.

Itsekkin olen vähän liian kiltti tapaus. Mutta sen olen huomannut tämän lyhyen elämäni aikana (36v), että joskus pitää olla röyhkeä ja ajatella myös itseään. Tiedän tunteen ja myös sen, että on ikävää tehdä joskus vaikeita päätöksiä. Mutta sinä elät omaa elämääsi, et kenekään toisen. Et sinä voi toista ihmistä rakastaa, jos sinä et oikasti sitä ihmistä rakasta 110%. Itse olen ollut mielestäni hyvissä suhteissa elämäni aikana, mutta sitten ne on vaan päättynyt ikävästi. Mutta jos haluat olla mies ja kaveri jatkossa sen naisen kanssa, niin sano asia suoraan ja selvinpäin. Itsekkin olen kaikkien exieni kanssa hyvissä väleissä nykyisin, vaikka erot onkin ollut tulisia. Kyllä ne naiset ymmärtää, kun rohkeasti selvinpäin kertoo asiansa. Ikävää se on, mutta helpottaa molempia.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jotain tässä on nyt mitä en ymmärrä. Jos sua ei kiinnosta niin sit ei kiinnosta ja teet sen sille naiselle selväksi. Siinähän sitten itkee, yleensä näissä jutuissa aina käy niin että jommallekummalle tulee paha mieli

No näinhän se menee. Mutta kun en haluaisi aiheuttaa toiselle pahaa mieltä, kun toinen on niin kiva. Ilmeisesti se on kuitenkin väistämätöntä.

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Aika parantaa haavat. Ja eihän sinun tarvitsekkaan unohtaa sitä mennyttä rakkautta. Kyllä se nainenkin sinua ajattelee joskus, kuten sinäkin sitä. Mutta kun menet uuteen suhteeseen, niin se vanha kyllä poistuu hiljattain mielestä. Mutta ei koskaan lopullisesti. Pikkuhiljaa huomaatkin sen uuden suhteen aikana, että minähän rakastan tätä naista. Huomaat uusia piirteitä, johon ihastut enemmän ja enemmän. Ja kuten sanoin, niin muistoja pitääkin olla menneistä suhteista. Mutta se ei estä sinua rakastumaan uudelleen. Tulet sen kyllä huomaamaan. Ihmisen mieli on sellainen. Eikun vaan zemppiä uuden rakkauden etsimiseen.
Kiitos näistä sanoista. Täytynee nyt koittaa tsempata. Tää puoli elämästä on nyt nähty, yksin ja olut.

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
No näinhän se menee. Mutta kun en haluaisi aiheuttaa toiselle pahaa mieltä, kun toinen on niin kiva. Ilmeisesti se on kuitenkin väistämätöntä.
@Sim_Sam sen tossa ylempänä sano hyvin. Ei se nainen varmaan sun ilmotusta hyvällä ota, mutta annat eron jälkeen ajan vähän kulua ja naisen käsitellä asiaa niin hyväksi se vielä muuttuu. (toivottavasti, koska kuitenkin kyse naisesta, niistä ei vaan vittu ikinä tiedä).

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kiitos @Sim_Sam ja @Malkkinen vähän ravistelevistakin puheenvuoroista. Kysehän on siitä, ettei haluaisi kohdata toisen pahoja tunteita ja hajoamista. Mutta se on sitten vain pakko kohdata.

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kysehän on siitä, ettei haluaisi kohdata toisen pahoja tunteita ja hajoamista. Mutta se on sitten vain pakko kohdata.
Se hajoaminen on hetkellistä. Ei me niin hyviä saaliita kuitenkaan olla etteikö meistä yli pääsis. Ja reilumpaa se on naista kohtaan pistää nopeesti poikki ku alkaa kiusaamaan sitä millään sikailulla ja dokailulla niin pitkään että sillä tulee mitta täyteen, tuhlaat vaan molempien aikaa

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo, naiset tarvitsevat aikaa. Viimeisin exäni ei puhunut/saati kirjoittanut minulle mitään reiluun vuoteen, vaikka anteeksi pyytelin jatkuvasti tekosiani. Kunnes sitten noin 6kk sitten sain anteeksi ja nykyisin ollaan taas hyviä kavereita ja väleissä. Pitäisi ihan kuulemma tavatakkin tässä, kun aikataulut tasmää. Harmi, kun valimatkaa on se 540km. No, enköhän minä vielä sitä naista käy moikkaamassa.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kyllä se nainenkin sinua ajattelee joskus, kuten sinäkin sitä.

Tästä olisi kiva saada tutkittua tietoa onko tosiaan noin ja millaisia ne ajatukset sitten ovat.

Loppuhöpinöissä kerrottiin and I quote "En mä tule sua ikinä unohtamaan."

Miettiiköhän se minua aina, kun Jussi ajelee takaapäin. Eikun niin ajattelee ehkä vain joskus eli milloin.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos naisilla onnistutte tulkitsemaan sitä, mistä tussu tykkää, niin se on samaa kuin se kuuluisa "kemia".

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tästä olisi kiva saada tutkittua tietoa onko tosiaan noin ja millaisia ne ajatukset sitten ovat.

Loppuhöpinöissä kerrottiin and I quote "En mä tule sua ikinä unohtamaan."

Miettiiköhän se minua aina, kun Jussi ajelee takaapäin. Eikun niin ajattelee ehkä vain joskus eli milloin.

Eihän se nyt vältämättä täydellä rakkaudella ajattele, mutta postiivisesti joskus miettii menneitä. Olen 100% varma, että jokainen mennyt parisuhde käy jokaisen ihmisen mielessä ajoittain. Ihan maailman tappiin saakka. Toki jos liitossa on ollut esim. pahoinpitelyä, puukotuksia ja sun muuta, niin silloin saattaa ajatella hyvinkin negatiiviseen sävyyn. Mutta jos normaalin parisuhteen erosta on kyse, niin varmasti menneet käy aina joskus mielessä. Sitä en osaa sanoa, että milloin ja missä tilanteessa. Ja miksi minä sain sitten anteeksi 2v jälkeen, vaikka eroni oli todella "traaginen". Etsin tavaroitani pihalta räntäsateessa. Ja tämä on täysin totta. Eli, onhan se nainen silloin jotenkin ajatellut minua, kun nyt ollaan taas hyvissä väleissä. Tästä jutusta on omakohtaista kokemusta, siis jokaisesta menneestä suhteesta.

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
@nummenkallio
Kuuntele nyt. Ja tarkkaan.
Mulla oli kesällä ihan samanlainen tilanne.
Mulla oli nainen joka oli ihan Helvetin ihana ihminen. Mutta en vaan saanut sitä tunnetta mikä pitää olla. Kaiken lisäksi nainen tuli raskaaksi mulle.
Muistan erittäin hyvin sen vittumaisen ahdistavan tunteen kun olin lähdössä hänen luokseen "vähän juttelemaan". Hän siis oli kaiken lisäksi raskaana vielä. Kerroin hänelle suoraan silmiin katsoen päätökseni. Myös sen että mitä tulee raskauteen (päätös keskeytyksestä oli tehty) niin tuen kaikessa mitä voi olla.
Kuitenkin kun pystyin tämän kaiken sanomaan kasvokkain. Selvinpäin ja rehellisesti toiselle niin hän koki sen olevan kuitenkin kunniakas tapa kohdella häntä. Ei ollut pettämistä. Valehtelua tai muutakaan.

Nyt 6kk tämän kaiken jälkeen voisin sanoa hänen olevan minulle yksi rakkaimmista ihmisistä. Olemme todella hyviä ystäviä.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kysehän on siitä, ettei haluaisi kohdata toisen pahoja tunteita ja hajoamista. Mutta se on sitten vain pakko kohdata.
Luuletko ettei tarvitse kohdata sen hajoamista, jos esim. toteutat tuon aiemmin ehdotetun ryyppyreissun ja/tai vieraiden panemisen tai jonkun muun jutun, jolla saat sen ottamaan eron sinusta?

Rohkeesti vaan asia puheeksi.

Temptation

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
^ Nimenomaan just näin. Kertomalla, että haluat lopettaa suhteen aiheutat toki pahaa mieltä, mutta se väistyy lopulta ennemmin tai myöhemmin. Pettämällä ja lopettamalla suhteen sitä kautta, et pelkästään aiheuta naisellesi pahaa mieltä, vaan epävarmuutta ja luottamusongelmia mahdollisesti hyvinkin pitkälle tulevaisuuteen... Älä ole itsekäs idiootti, vaan ajattele tekojesi seurauksia.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sano, että oot aina halunnut olla nainen. No joo, vitsailut sikseen, yllä hyvät neuvot. Ei kai noita "dokaa ja käy huorissa" -neuvoja tosissaan oltukaan sanottu.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Älä ole itsekäs idiootti, vaan ajattele tekojesi seurauksia.

Tämä ja erittäin tämä. Viimeinen viikko tytön kanssa oli aivan kummallinen, mutta umpirakastuneena en tajunnut sitä mikä on niin helppo nähdä jälkeenpäin ja voisi itkeä tai nauraa. Oltiin menossa isommalla poikaporukalla mökille ja se oli sovittu aikaisemmin.

Sunnuntaina iltapäivällä jätti sitten tekstiviestillä. Kysyin sitten suoraan tavaroita hakiessa, että aivan varmasti olit jo päättänyt jättää edellisenä viikonloppuna, kun olit tyttöjen kanssa.

"Joo, mä en halunnut pilata sun mökkiviikonloppua."

Tuo on näköjään jonkun mielestä hyvä tapa ja iso syy miksi otti todella koville ja pitkään. Sitä oloa on vaikea kuvailla, kun joutuu täydellisesti kusetetuksi.

Kiitos, kun et pilannut mökkiviikonloppua ja nyt muistelen sitä hyvänä retkenä. Olisi vain avannut suunsa silloin tiistaina, niin siitä olisi voinut tullakin hyvä viikonloppu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy