Enpä olisi ikinä uskonut kirjoittavani tähän ketjuun, mutta nyt täytyy kyllä hehkuttaa kun ei tässä malta edes nukkua.
"Mitä ihmettä just tapahtui" oli fiilikset kun astuin autosta ulos. Elikkäs oli kotituppukylälläni kesän isoin tapahtuma; livemusiikkia, juomista ja ihmisiä. Tutustuin ei paikalliseen naiseen, jonka kanssa klikkasi ihan täysin. Siis ihan täysin. Olin ihan parin oluen voimalla liikenteessä ja tätäkin kirjoittaessani olen ihan selvinpäin, mutta on kyllä ihan uskomaton olo. Joka tapauksessa, vietin koko illan tämän kyseisen naisen kanssa. Hän oli tosin vähän ottanut, mutta ei ollut mitenkään ympäripäissään, vaan perus sosiaalinen ja kaiken juttelemamme (ja facebook-stalkkauksen, koska tosiaan lisäsimme toisemme) jälkeen näin kyllä, että ei hän mitään paskaa puhunut. En nyt kerro yksityiskohtia, mutta mätsäsimme todella hyvin ja jouduin vielä hänen kaverinsa tentattavaksi ja tämä kaveri totesi naiselle, että menkää naimisiin. Koko ilta meni tutustuessa ja jutellessa mukavia, elämänsuunnitelmia, tavoitteita yms. Harrastukset ja kiinnostuksenkohteet olivat samanlaisia yms.
Huomioitavaa tässä on se, että en ole ikinä ollut vakavassa parisuhteessa, vaikka jotain säätöä onkin ollut ja näistä edellinen, yksi vähän vaikeampi, noin vuoden kestänyt säätö oli sen verran vittumainen, että ei ole tehnyt edes mieli ryhtyä parisuhteeseen. Ja tämä oli siis 2011-2012-vuosien aikana, eli olen yli 3 vuotta viettänyt ilman minkäänlaista peliä, mitä nyt satunnaisia yhden illan juttuja ollut välillä. Yksi osasyy sinkkuuteen on myös, että olen aika vaativa naisten suhteen, sekä olen myös ehkä vähän ujo heidän kanssaan. En siis ole missään nimessä ruma tai epäsosiaalinen, mutta ei ole vain osunut kohdalle. Eikä ole edes kiinnostanut. Ja nyt, kuin salama kirkkaalta taivaalta tuli tällainen tapaus. Huhhuh.
Ainiin ja sovittiin vielä treffit hänen luonaan (hänen aloitteestaan!) ja suunnitelmissa olisi pelailla pleikkaria hänen luonaan :D. Ja kyllä, oli vielä kaiken lisäksi vielä kaunis ja sporttinen. Herättäkää minut unesta.
(Ja joo jäitä hattuun, ei vielä höntyillä ja rakennella pilvilinnoja)