Naisasiat

• 7 585 620
  • 26 609

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...herkkää...

Miksi naisen pitäisi olla herkkä? Mulle tulee tuosta sanasta mieleen joku itkupilli, tai ainakin sellainen joka murehtii paljon asioita. Ja ehkä vähän jopa sellainen, jonka mielialat vaihtelevat usein, mikä on naisissa ärsyttävä piirre. Mä ennemmin haluaisin että nainen on luonteeltaan vahva tai ainakin suhtkoht normaali. Mä en mitään mököttelevää naista jaksa miellytellä.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miten naiselle voi muka oikeasti todistaa sen, että on hänen kanssaan tosissaan?

Tykkäämällä kaikista hänen #selfie-otoksistaan sosiaalisessa mediassa?

Tässä on nyt ilmeisesti kyseessä uusi sukupolvi, ei mulla ainakaan ole tuollaisesta mitään kokemusta, että jotkut tykkäykset sosiaalisessa mediassa nousevat kynnyskysymykseksi. On mulla niitä kaistapäitä kuitenkin jokunen tilillä, mutta mustasukkaisuus ja muuten vaan reikäpäisyys ovat näyttäytyneet aivan muilla tavoin.

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Olimme molemmat viettämässä omissa kaupungeissamme baari-iltaa ja illan aikana tuli juteltua aika usealle eri ihmiselle, niin pojille kuin tytöillekkin. Sitten yhtäkkiä tältä jalat alta tyypiltä tulee aivan järkyttävä itkupotkuraivari minun puhelimeeni ja siitä syystä, että olen tykännyt toisen tytön kuvasta instagramissa. Viestissä suoraan sanottiin, että kuinka olen playeri kun menen tykkäilemään toisen tytön kuvasta keskellä yötä ja että kuinka minun pitäisi haistaa vittu jne. Soitin hänelle ja hän oli aivan hiilenä siellä ja huusi minulle kurkku suorana, että miltä musta tuntuisi jos mä tykkäisin jonkun pojan kuvasta. Noin tunnin leppyttelyn jälkeen sain onneksi hänet leppymään ja uskomaan, että kyseessä oli sitten ilmeisesti minun virheeni. Okei ei tää mustasukkaisuuskohtaus ollut sinänsä mitään, mutta ärsyttää kuinka noin vähäpätöisestä asiasta joku voi nostaa noin ison metelin. Ehkä mun pitäisi olla vain onnellinen, että kyseinen tyttö on mustasukkainen minusta. Kertoo kai siitä, että hänellä on oikeasti tunteet tässä pelissä mukana. Mutta en todellakaan tiedä, että mitä vastaisuudessa aion tehdä, jos (ja kun) tälläisiä tilanteita tulee vastaan.
Boldasin muutaman kohdan tekstissäsi.

Jos joku ulkopuolinen kertoisi sinulle vastaavan jutun, niin pitäisitkö sitä normaalina vai olisiko se mielestäsi "sairasta"?

Ja ei, sinun ei pitäisi olla onnellinen siitä, että joku vetää kilarit jostain somesta, varsinkin kun kyseessä ei ole mikään pimitys, tyyliin Tinder. Mitäs jos vaikka joskus tykkäät jonkun naispuolisen facebook-kaverin kuvasta --> kilarit? Ei kuulosta tasapainoiselta ihmiseltä. Väitän, että saat kokea vastaavia kohtauksia vielä pitkään.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tässä on nyt ilmeisesti kyseessä uusi sukupolvi, ei mulla ainakaan ole tuollaisesta mitään kokemusta, että jotkut tykkäykset sosiaalisessa mediassa nousevat kynnyskysymykseksi.

Ai ilmeisesti? Johan sen ilmoitettu välimatka kertoo, että kyseessä on kaksi nuorta opiskelijaa.

Itse asiaan on aika vaikea sanoa mitään sinänsä, kun ei tuohon ajatusmaailmaan enää onneksi pääse, mutta miksi internetin ihmeellisessä maailmassa ei saisi tykätä jonkun kuvasta.

Jos tyttö sekoaa noin pahasti jostain mitä ei ole edes tapahtunut (pettäminen), niin mitähän muuta sieltä voi sitten olla tulossa. Ehkä tämän voi vielä katsoa läpi sormien, mutta jos alkaa toistumaan, niin sitten pitää luistella kovaa karkuun ja jättää muiden huoleksi.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ai ilmeisesti?

En nyt viitsinyt suoraan kirjoittaa, että hyvin epävarmalta ja nuorelta tapaukselta kuulostaa, niin vähän pehmentelin. Kaverin nuori ikä selviää myös profiilista, nyt kun tulin sitä vilkaisseeksi.

Jos tyttö sekoaa noin pahasti jostain mitä ei ole edes tapahtunut (pettäminen), niin mitähän muuta sieltä voi sitten olla tulossa. Ehkä tämän voi vielä katsoa läpi sormien, mutta jos alkaa toistumaan, niin sitten pitää luistella kovaa karkuun ja jättää muiden huoleksi.

Allekirjoitan joka sanan. Ei lupaa hyvää, jos tuollaisista mitättömistä asioista ottaa noin paljon kierroksia, mutta jos/kun mimmikin on nuori ja ilmeisen epävarma, niin saattaahan tuo tilanne olla parannettavissakin. Toisen keskustelun paikka toki on siinä, että onko järkevää yrittää muuttaa ihmistä. Omalla vähäisellä elämänkokemuksella ja virheistä oppineena sanoisin, että ei ole. En minä enää muista millaista oli olla parikymppinen, joten turhaan kai tässä koitan parikymppistä neuvoa. Sanonpahan vaan sellaisen itsestäänselvyyden, että tuon tason epävarmuus ja epäluuloisuus ei lupaa hyvää. Se ei silti tarkoita, etteikö homma voisi toimiakin.

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Miten naiselle voi muka oikeasti todistaa sen, että on hänen kanssaan tosissaan?

Jokapäiväisten tekojen pitäisi puhua sen puolesta. Sanoilla ei ole mitään merkitystä jos kuitenkin toimii miten sattuu tai niitä vastaan. Tämä on hyvä muistaa etenkin sellaisten naisten kohdalla, joita on loukattu entisissä suhteissaan. En tiedä miten paljon tunteiden näyttämistä on ollut ilmassa, mutta voihan se hämmentää naista mikäli yhtäkkiä tykkäilet jonkun toisen naisen kuvasta. Etenkin jos ei olla vielä päästy siihen mitä merkitsemme toinen toisillemme - vaiheeseen.

Naisen joka on käynyt huonoja suhteita läpi, itsetunto voi hyvinkin olla koko ajan vähän siinä rajalla, tuleeko ylilyöntejä vai ei. Haluaisi luottaa toiseen, mutta sitten kuitenkin valmistaa itseään koko ajan siihenkin mahdollisuuteen että kohta tää taas menee perseelleen. Tuohon ei oikeastaan voi antaa mitään yhtä neuvoa. Saattaa olla että nainen ajan kanssa oppii luottamaan sinuun 100%, eikä pelkää jokaisen instamuijan vievän sinua. On myös mahdollista ettei itsetunto tule ehjäksi lähiaikoina, eikä nainen pysty olemaan avoin uudelle suhteelle.

Ehkä tämän voi vielä katsoa läpi sormien, mutta jos alkaa toistumaan, niin sitten pitää luistella kovaa karkuun ja jättää muiden huoleksi.

Samaa suosittelen. Lähinnä kysymys on siitä kuinka pitkälle jaksat mennä vastaan ja miten kärsivällinen olet. Tuollaiset haavat eivät välttämättä parannu hetkessä tai kahdessakaan.

Barney

Jäsen
Tähän Freya vastakin jo aika ytimekkäästi. Jokapäiväiset teot ja sanat (jos ne menevät tekojen kanssa yhteen) on se paras tapaa todistaa rakkauttaan naiselle. Sillä ei ole mitään väliä kuinka monta kertaa vannoo rakkautta toiselleen, vaan sillä kuinka monta kertaa sen toiselle todistaa.

Itsellä oli aika samanlainen tilanne, mutta siinä ei kuitenkaan ollut naisen puolelta noin radikaalia hysteriaa. Mielestäni tässä kohtaa olisi paras ottaa aihe keskustelun aiheeksi naisen kanssa, koska jos edellisessä suhteessa on ollut pettämistä, niin tuo käytös tuskin tulee ainakaan ihan nopeasti muuttumaan, jos asialle ei mitään tee. Puhut naiselle suoraan kuinka paskalta tuntuu tuollainen aiheeton syyllistys ja epäluottamus, ja ilmoitat ettei tuollaista jaksa pidemmän päälle, koska suhde ei voi toimia ilman molemminpuolista luottamusta. Jos olette esimerkiksi jutelleet hänen edellisistä suhteista, niin voisit ottaa varovaisesti puheeksi tietäväsi, että häntä on kohdeltu huonosti edellisessä/edellisissä suhteissa ja sanoa sekä TODISTAA ettet itse tekisi mitään sellaista.

Itselläni ainakin tuo puhuminen auttoi, ja jos kyseinen tyttö on sinusta oikeasti kiinnostunut, niin kyllä hän kunnioittaa mielipidettäsi ja yrittää varmasti tehdä kaikkensa tapojensa parantamiseksi. Pienen keskusteluhetken jälkeen itselläni on ainakin mennyt ihan ongelmitta jo kohta puoli vuotta. Puhuminen ja rehellisyys ovat kuitenkin tärkeitä asioita parisuhteessa, joten rehellisesti vain purkamaan fiiliksiäsi kyseiselle tytölle.

Mutta en todellakaan tiedä, että mitä vastaisuudessa aion tehdä, jos (ja kun) tälläisiä tilanteita tulee vastaan.

Ehkä vähän turha ja sekava viesti, mutta olen todella hämilläni vain naisen reaktiosta asiaan. Varsinkin kun ei ole aiempaa kokemusta samankaltaisista tilanteista.
Kieltämättä aika outo raivari, sen varmaan lähes kaikki ulkopuoliset voivat taustatietoja sen enempää tuntematta allekirjoittaa. Mutta se mitä kannattaa mun mielestä tehdä, on käydä selvin päin kasvotusten asia läpi, selvittää mitä te molemmat asiasta ajattelitte ja ajattelette. Siinä keskustelussa sitten taas tutustuu siihen toiseen ihmiseen paremmin ja kenties selviää, että loppujen lopuksi olettekin asiasta samaa mieltä ja lisäksi huomaatte että teillä synkkaa tosi hyvin. Tai sitten jotain muuta.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juuri niin kuin edellä on sanottu. Itse kyllä myös lisäisin, että aion jatkossakin tykkäillä sellaista kuvista, joista pidän, enkä pidä kovin fiksuna tehdä sitä salassa, joten jos tämä on jonkun sortin ongelma, niin joko totuttelet ajatukseen tai lähdet kälppimään. Pettämäänhän pystyy jokainen joka tapauksessa eikä tuollainen älytön kontrollointi sitä estä, mikä on ihan hyvä tiedostaa. Avoimin kortein kun pelataan, niin ei tällaisen pitäisi olla ongelma.

Saatko kadulla vilkuilla hyvän näköisiä naisia? Hän ei varmaankaan itse vilkuile komeita kundeja laisinkaan, vai kuinka?

dorka

Jäsen
KuumaaKamaa, oma mielipiteeni on, että unohdat tytön samantien. Parisuhde todella mustasukkaisen naisen kanssa on yhtä tuskaa, ei sitä kestä edes kolmen promillen humalassa. Jos nainen vetää hirveät pultit jostain Instagramissa tykätystä kuvasta, niin ei hyvää päivää. Tietysti jos sinua ei mustasukkaisuus haittaa, niin äsken sanomani kannattaa unohtaa.

Olen nyt päässyt lopullisesti yli entisestä naisestani. Pakko sanoa, että sinkkuna eläminen on kyllä aivan älyttömän helppoa! Ei tarvitse suunnitella koko viikkoaan toisen menojen mukaan tai pelätä, että nainen ottaa lämpöä viinan kittaamisesta. Vitutti exässä ujous, on siis ollut suorastaan helpottavaa tutustua itsevarmoihin naisiin, jotka uskaltavat sanoa mitä haluavat. Exäni oli myös ihan surkea ottamaan poskeen, onneksi nyt kuitenkin on saanut nauttia paljon paremmasta hoidosta.

Suosikkijoukkue
HIFK
Nämä Instagramit ja Facebookit ovat nykyään niin helppoja tapoja kytätä toista, että jos ihminen osoittaa pientäkään mustasukkaisuutta, niin varmasti saa niistä tarpeen tullen lisää syitä olla mustasukkainen.
Kerran tykkäsin erään naisen laittamasta kuvasta, jossa oli lähdössä lenkille ja oli juoksutrikoot päällä. Tästä tuli sitten vihaista viestiä, kuinka haaveilen kaikenlaisesta tuon naisen kanssa. Siis mitä helvettiä! Yritin selittää, että lähinnä tykkäsin kuvassa siitä että ihminen pitää huolta itsestään ja lähtee urheilemaan, en niinkään ihmisen ulkonäöstä. Sama tapaus oli sitten aikanaan kaivellut meikäläisen vuosia vanhoja päivityksiä yms. Facebookista ja tullut siihen tulokseen, että olen hirveä pleijeri. Oli kuulemma niin monet eri naiset tykänneet ja kommentoineet niitä vuosia vanhoja juttuja. No, ehkä sitä silloin tulikin eri naisten kanssa sinkkuna pyörittyä, mutta kertoohan se jotain jos neljä vuotta vanhoja päivityksiä tuodaan tämän päivän totuuksina esille.

Meitä on moneen junaan.

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jumakauta, tähän voisin koittaa kirjoittaa KuumaaKamaalle jotain kun ollaan varmaan melko samassa iässäkin!

Siis itsellähän päättyi minun ensimmäinen suhteeni silloin syyslomalla joskus lokakuussa, kun pistin välit poikki silloiseen tyttöystävääni johtuen juurikin tämmöisistä aivan ihmeellisistä kilahduksista eikä ole tarvinnut katua sitten yhtään, vaikka aluksi olikin todella tyhjä olo ja sitä vain mietti mitä teki, päästinkö kenties unelmien naiseni juuri pois käsistäni jne. Luulin meinaan itsekin pitäväni tästä kyseisestä naisesta aivan sikana ettei parempaa voisi olla olemassakaan ja toivoa, mutta todellisuudessa taisi tämän naisen seksikkyys vain viedä minut mukanaa suhteeseen, ei niinkään itse ihminen. Pakko kysyä, että oletko aivan varma, että tykkäät tästä kyseisestä muijasta myös ihmisenä?

Kukaan järkevä nainen ei meinaan kilahtaisi tuolla lailla missään IG:ssä tapahtuneesta tykkäyksestä ja ikävä kyllä veikkaan, että kyseinen muija on samanlainen tapaus kuin minun oli, noita kilahduksia on tulossa vielä lisää tällöin! Ja jos tämä vielä kääntyi sinun viaksesi niin pakko sanoa, että erittäin huolestuttavalta kuulostaa! "Noin tunnin leppyttelyn jälkeen sain onneksi hänet leppymään ja uskomaan, että kyseessä oli sitten ilmeisesti minun virheeni." Tuossa tapauksessa kyseisen muijan olisi pitänyt pahoitella aivan käsittämätöntä ylireagointia eikä missään nimessä sinun pahoitella, että olit tykännyt jonkun kuvasta! Omassa suhteessani myös kaikki samanlainen paska kääntyi aina minun viakseni ja minä vain nielin kerta toisensa jälkeen kaiken niin kuin sinäkin teit nyt.

Tiedän siis erittäin hyvin, kuinka paljon vaatii nostaa kytkintä ensimmäisestä suhteesta varsinkin jos olet vielä aivan toisen ulkonöän pauloissa, mutta tee se itsesi vuoksi äläkä jää kituu enempää. Uskaltaisin väittää, että tulet huomaamaan hyvinkin pian, kuinka järkevän päätöksen teit eikä kyseessä ollutkaan ainut nainen.

Myönnän, aivan vitun sekavaa tekstiä ja kellokin on jo näin paljon toivottavasti sait kaivettua pointtini esille ja tästä oli jotain apua sinulle.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja jos tämä vielä kääntyi sinun viaksesi niin pakko sanoa, että erittäin huolestuttavalta kuulostaa! "Noin tunnin leppyttelyn jälkeen sain onneksi hänet leppymään ja uskomaan, että kyseessä oli sitten ilmeisesti minun virheeni." Tuossa tapauksessa kyseisen muijan olisi pitänyt pahoitella aivan käsittämätöntä ylireagointia eikä missään nimessä sinun pahoitella, että olit tykännyt jonkun kuvasta!
Joo niinpä. Nainen teki virheen kun kiukutteli ja haukkui, ja mies nöyrtyi pyytelemään anteeksi.

Jotkut naiset pompottelevat miehiä. Ei vaan pitäisi alistua siihen skeidaan.

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Pidän naisesta myös nimenomaan ihmisenä. Sen verran mitä olen häntä oppinut tuntemaan, niin meissä on todella paljon samanlaisia luonteenpiirteitä ja muutamilla kerroilla jolloin olemme nähneet meillä on ollut aivan super hauskaa. Tänään nähdään illalla uudestaan. Ja odotan tätäkin iltaa kuin kuuta nousevaa vaikka omaan suuhun väi lievä paskan maku launtai-illasta.

Puhukaa lauantain tapahtumat läpi. Puhumattomilla asioilla on tapana nousta pintaan myöhemminkin, joten suosittelen että käytte asiat kerralla läpi, jonka jälkeen voitte jatkaa suhdetta.

Otin syyt omille niskoilleni siitä syystä, että en vain halunnut pilata omaa iltaani (meni siitä huolimatta piloille kyseisestä syystä). Tosin hän pyyteli episodia kovasti anteeksi ja sanoi, että hän vain on tuollainen draamailija laskuhumalassa. Eli toisinsanoen hänen kanssaan kännääminen ei kuulosta hyvältä vaihtoehdolta. Etenkään kun olen tuossa ensi viikolla menossa hänen kanssaan Seinäjoelle, hänen kotikonnuilleen. Muutamasta päivästä voi tulla jotain todella ihanaa, mutta farssin ainekset ovat myös ilmassa.

Parisuhteessa tehdään paljon kompromisseja, ja joskus on hyvä ottaa syyt (turhaan) niskoilleen, jotta välttyy turhalta riidalta tai vastaavalta. Mutta nämäkin hetket on osattava valita. Minusta sinä annoit aivan turhaa siimaa tässä tilanteessa. Tätä ei nyt voi tarpeeksi korostaa, mutta sinä et tehnyt mitään väärää. Silloin ei pyydellä anteeksi, tai oteta syitä omille niskoille.

Kännissä ihmiset ylireagoi, ja kyseessä on ilmeisesti suht nuori tyttö, joten pistetään vielä iänkin piikkiin osittain. Mutta vinkkinä jatkoon, niin kännissä on turha riidellä. Viesti tai puhelinsoitto, jossa sanot että puhutaan huomenna selvinpäin säästää helvetin paljolta.

Carlos

Jäsen
Parisuhteessa tehdään paljon kompromisseja, ja joskus on hyvä ottaa syyt (turhaan) niskoilleen, jotta välttyy turhalta riidalta tai vastaavalta. Mutta nämäkin hetket on osattava valita. Minusta sinä annoit aivan turhaa siimaa tässä tilanteessa. Tätä ei nyt voi tarpeeksi korostaa, mutta sinä et tehnyt mitään väärää. Silloin ei pyydellä anteeksi, tai oteta syitä omille niskoille.

Näissä käsittämättömissä räjähdystapauksissa kannattaa myöskin ottaa huomioon että ihmisillä on erilaisia psykologisia profiileja, ja tietynlaisten profiilien yhteentörmäykset voivat aiheuttaa ihan turhaan isojakin riitoja. Mielestäni yksi erittäin hyvin toimiva on esim. "Myers–Briggsin tyyppi-indikaattori", Googlesta lisää haluaville.

Itse olen analysoinut itseni tuon avulla ensimmäisen kerran reilut 10 vuotta sitten, toisen kerran ihan muutama kuukausi sitten. Siinä samalla kun huomasin että olen itse muuttunut 10 vuodessa, tajusin myöskin karkeasti profiloida vaimoni. Kävi yllättäen ilmi että moni asia mikä meidän suhteessa on hiertänyt selittyy ihan täysin vaan minun ja vaimon erilaisilla profiileilla. Kerroin vaimolle asiasta ja hiukan tutustuttiin siihen tarkemmin, niin tajusimme puolin ja toisin miten toista kannattaa käsitellä että jatkossa näiltä riidoilta ja kimityksiltä niissä samoissa vanhoissa asioissa vältytään.

Ainakin meidän kohdalla tämä oli suorastaan läpimurto meidän avioliitossa. Se että toinen haluaa suunnitella kaiken juurta jaksaen ja toinen taas hoitaa kaiken viime hetkellä lennosta - mikä ärsyttää molempia osapuolia ihan yli kaiken - ei johdu siitä että se vastapuoli on tyhmä ja ärsyttävä, se on vain hänen aivojensa tapa toimia. Tämän kun ymmärtää, ei ko. tilanne aiheuta enää riitaa vaan molemmat ymmärtävät mikä toisella on tässä taustalla, ja sitten sen kanssa oppii elämään. Tai jos toinen lataa akkunsa parhaiten istumalla yksin nojatuolissa viskilasi kädessä asioita miettien, ja toinen kavereiden kanssa seurustellen - ei se johdu siitä että toinen on tylsä ja toinen pirihiiri, vaan sekin on vain aivojen erilainen tapa toimia (ei sillä etteikö ero tämmöisessä asiassa voisi olla parisuhteen kannalta jopa mahdoton yhtälö).

Aasinsilta tässä tuli siis siitä, että varsinkin meidän suhteen alkupuolella molemmat (tottakai minun mielestä enemmän vaimo) saivat välillä ihan kummallisia räjähdysraivareita toisen mielestä täysin omituisissa tilanteissa. Vähitellen on toisiamme hiottu ja opittu ymmärtämään, mutta tämä psyko-analyysi oli todella se läpimurto. Kyllähän me on aina toisistamme tykätty, mutta aivot toimii vaan erilailla eri ihmisillä!

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Mitähä nyt? Vähä hiljaista ollut tässä ketjussa, tainnut ihmiset saada heilan helluntaina. Tuli tuossa laitettua yhelle muijalle viestii, että pitäiskö jutella yhdestä asiasta. Juu sano, että mihi vihjaan. Sanoin että meihin. Tähän se sitten paukahti kun seinään. Ei vastannu siihen enään mitään ja oisin vaan halunnu tietää että onko meillä jotain vai ollaanko kavereita. Nyt vituttaa huolella ja vedän ylihuomisesta lähtien päätä täyteen. On kuitenkin nähnyt viestit, joten aika aikuismaista touhua. Onko hänellä sitten toinen vai onko joku puhunut paskaa musta, kuka ties. Kuitenkin oltu hyvää puuta jo kauan.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tuli tuossa laitettua yhelle muijalle viestii, että pitäiskö jutella yhdestä asiasta. Juu sano, että mihi vihjaan. Sanoin että meihin. Tähän se sitten paukahti kun seinään. Ei vastannu siihen enään mitään ja oisin vaan halunnu tietää että onko meillä jotain vai ollaanko kavereita.

Nythän sinä tiedät mitä teillä ei ole. Totuus sattuu. Tietämättä asiasta, niin kuulostaa parikymppisten opiskelijoiden jutulta mikä ei ollut juttu, mutta sinä luulit sitä jutuksi ja tyttö hämmentyi.

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Niin ja muutenkin aika epäselvä viesti. Eihän se tyttö nyt yhtään tiennyt mitä olisit halunnut kysellä kun ilmoitit vaan että liittyy meihin. En mäkään tuohon osaisi sen ihmeemmin mitää vastata. Enemmin varmaan ahdistaisi etenkin jos kyseessä olisi kaverina pitämäni poika, joka alkaisikin yhtäkkiä kertoa romanttisista tunteistaan.

Carlos

Jäsen
Nythän sinä tiedät mitä teillä ei ole. Totuus sattuu. Tietämättä asiasta, niin kuulostaa parikymppisten opiskelijoiden jutulta mikä ei ollut juttu, mutta sinä luulit sitä jutuksi ja tyttö hämmentyi.

Juu, ja toisekseen jos tuo lähestymistapa Tekstiviesti: "Meidän pitäisi vähän jutella meistä" saa ihan varmasti naisen jalat alle niin nopeasti ettet ehdi sanoa edes "Usain Bolt". Ja tällä hetkellä hän miettii että miten v-tussa pystyn välttelemään tota adettia seuraavat viikot.

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
No huhuh, kylläpäs ootte valitettavan oikeessa. Hemmetti kun ei sitä aina ajattele tarkkaa mitä pitäisi laittaa ja sitten livenä jotenkin vain ei kykene puhumaan sellaisista asioista, kun pitää niin hyvänä ystävänä. Ja joo, mustakin tuntuu nyt siltä, että se haluaa vältellä mua. Sanattomaksi vetää...

Tiesin, ettei tekstiviesteillä noita asioita hoideta, mutta se tyyli miten olisi tuon ilmaissut olisi voinut olla erilainen.

EDIT: Tästä on hyvä aloittaa juhannus jo ajoissa.

Suosikkijoukkue
NY Jets, Knicks, Yankees, Islanders, Chelsea & TPS
Oli mielenkiintonen keskustelu tossa yks ilta tuttava-naisen kanssa. Lyhyen ytimekäs, mutta juteltiin vaikeesti tavotettavan esittämisestä. Olin siinä käsityksessä henk.kohtasesti, että monetkaan ei tätä jaksa harrastaa, mutta hän tuumasi tietävänsä useitakin neitejä, jotka tykkäävät esittää vaikeeta, ihan vaan kuulemma, jotta sitten tietävät, että jätkä on tosissaan jos jaksaa tarpeeksi kauan hakata päätä seinään.

Onko tää vaan musta kiinni, vai onko joku muukin sitä mieltä, että em. tilanteessa reaktio olisi lähinnä se Thad Castlen klassinen "Definetly a lesbian" ja seuraava? Kuitenkin jos asian kääntää päälaelleen ja fundeeraa naisen näkökulmasta, niin onko tää touhu sen arvosta, että joku onneton Niilo-Petteri sitten kolme vuotta laittaa äitinsä kellarista facebook-viestiä, koska on vakuuttunut siitä, että kaikenmaailman milakunisit esittävät hänelle vaikeasti tavoiteltavaa?

Enkä nyt todellakaan siis yleistä kaikkiin naisiin, mutta ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, kun kuitenkin tuosta keskustelusta sain sellaisen käsityksen, ettei ole yksi tai kaksi madamea, jotka tuota tykkäävät harrastaa :)

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Enkä nyt todellakaan siis yleistä kaikkiin naisiin, mutta ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, kun kuitenkin tuosta keskustelusta sain sellaisen käsityksen, ettei ole yksi tai kaksi madamea, jotka tuota tykkäävät harrastaa :)

Onhan noita aikanaan nähty ihan riittävästi, mutta ihan yhtä paljon upeita aitoja naisia jotka ovat suoria, eli ei tuota voi yleistää. Itse jätin suosiolla nämä pelien pelaajat väliin, tai kerroin suoraan ettei kiinnosta leikkiä ja hänen kannattaa siirtyä seuraavaan (sitten se peli muuttui yleensä... eli kiinnostusta olikin yhtäkkiä, mutta tosiaan, jatkoin matkaa)

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Onhan noita aikanaan nähty ihan riittävästi, mutta ihan yhtä paljon upeita aitoja naisia jotka ovat suoria, eli ei tuota voi yleistää.

Eikä tätä voi pistää erityisesti naistenkaan " ongelmaksi" , kun on paljon on noita miehiäkin jotka osaavat hyvinkin tämän vaikeasti tavoiteltavuuden.

Olen usein pohdiskellut sitäkin, että ilmeisesti tässä maailmassa on paljon ihmisiä joilla on ns. varaa koittaa onneaan. Jos itselläni sattuisi tulemaan vastaan täydellinen herra yksilö, niin ihan niin paljon en luottaisi omaan viehätysvoimaani että lähtisin kokeilemaan kepillä jäätä. Siinä voi tosiaankin jäädä helposti luu käteen. Tietenkään ei ole tarkoitus kaatua ensimmäisestä lauseesta sänkyyn, mutta sellainen järjetön juupaseipäs - jahkaus on rasittavaa.

Oma lajinsa on tietenkin tässä ne miehet jotka eivät vain ymmärrä etten ole kiinnostunut ja alkavat sitten heitellä näitä : " Sä vaan esität vaikeasti tavoiteltavaa. " Sori, en esitä. Näistäkin on kuitenkin aina jotenkin selvitty.

//KuumaaKamaa - mahtavaa! Alkuhuuma on upeaa aikaa - kannattaa ottaa siitä kaikki irti :)

ace

Jäsen
Pakko tämä on tänne vuodattaa:

Juhannuksen vietosta käsipuoleen tarttui erittäinkin mukavan näköinen ja oloinen nainen. Koko illan keskustelujen aikana itselläni oli tunne, etten henkisesti pysty tätä neitosta tavoittamaan. Tuntui että hän paini täysin eri sarjassa, suoraan sanottuna meikäläisen ulottumattomissa.

No, jostain syystä sain tämän daamin talutettua kotiini ja fiilikset oli korkealla. Kuitenkin juuri siinä vaiheessa kun kaikki oli valmista syventävään tutustumiseen, neitokainen alkoi vuodattamaan kyynelten kera katkeria muistoja ex miehestään ja poikansa isästä. Pakkohan se oli passittaa kotimatkalle samantien.

Osaisin suhtautua ymmärtäväisesti jos daami olisi alusta asti tehnyt selväksi, ettei ole vieläkään yli neljä (4)! vuotta sitten tapahtuneesta erosta, mutta kaikki se käyttäytyminen ennen h-hetkeä antoi odottaa jotain ihan muuta.

Keskusteluissa pari kertaa aikaisemmin jo mietin, että onko oma ennakkoluuloisuuteni este tälle(kin) jutulle, mutta annoin neidille mahdollisuuden. Loppujen lopuksi osoittautui jälleen kerran, että en nyt ihan väärässä oman kyynisyyteni kanssa olekkaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy