Jumakauta, tähän voisin koittaa kirjoittaa KuumaaKamaalle jotain kun ollaan varmaan melko samassa iässäkin!
Siis itsellähän päättyi minun ensimmäinen suhteeni silloin syyslomalla joskus lokakuussa, kun pistin välit poikki silloiseen tyttöystävääni johtuen juurikin tämmöisistä aivan ihmeellisistä kilahduksista eikä ole tarvinnut katua sitten yhtään, vaikka aluksi olikin todella tyhjä olo ja sitä vain mietti mitä teki, päästinkö kenties unelmien naiseni juuri pois käsistäni jne. Luulin meinaan itsekin pitäväni tästä kyseisestä naisesta aivan sikana ettei parempaa voisi olla olemassakaan ja toivoa, mutta todellisuudessa taisi tämän naisen seksikkyys vain viedä minut mukanaa suhteeseen, ei niinkään itse ihminen. Pakko kysyä, että oletko aivan varma, että tykkäät tästä kyseisestä muijasta myös ihmisenä?
Kukaan järkevä nainen ei meinaan kilahtaisi tuolla lailla missään IG:ssä tapahtuneesta tykkäyksestä ja ikävä kyllä veikkaan, että kyseinen muija on samanlainen tapaus kuin minun oli, noita kilahduksia on tulossa vielä lisää tällöin! Ja jos tämä vielä kääntyi sinun viaksesi niin pakko sanoa, että erittäin huolestuttavalta kuulostaa! "Noin tunnin leppyttelyn jälkeen sain onneksi hänet leppymään ja uskomaan, että kyseessä oli sitten ilmeisesti minun virheeni." Tuossa tapauksessa kyseisen muijan olisi pitänyt pahoitella aivan käsittämätöntä ylireagointia eikä missään nimessä sinun pahoitella, että olit tykännyt jonkun kuvasta! Omassa suhteessani myös kaikki samanlainen paska kääntyi aina minun viakseni ja minä vain nielin kerta toisensa jälkeen kaiken niin kuin sinäkin teit nyt.
Tiedän siis erittäin hyvin, kuinka paljon vaatii nostaa kytkintä ensimmäisestä suhteesta varsinkin jos olet vielä aivan toisen ulkonöän pauloissa, mutta tee se itsesi vuoksi äläkä jää kituu enempää. Uskaltaisin väittää, että tulet huomaamaan hyvinkin pian, kuinka järkevän päätöksen teit eikä kyseessä ollutkaan ainut nainen.
Myönnän, aivan vitun sekavaa tekstiä ja kellokin on jo näin paljon toivottavasti sait kaivettua pointtini esille ja tästä oli jotain apua sinulle.