MustatKortit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mieti Mustat Kortit kahdesti, ennenkuin päästät käärmettä paratiisiin.. Ei vainen, hienoa kun olet löytänyt rakkaan ihmisen, jonka kanssa haluat jakaa elämäsi.
Heh joo, kyllä näitä hääjuttuja on mietitty ja pähkäilty ja päätös on tehty rauhassa ja harkiten.
Sanon vielä loppukaneettina tähän järjestelykeskusteluun, että mikäli haluaa laadukkaat paikat ja juhlatilan kesähäitä varten, pitää toimia ajoissa. Meidän tapauksessamme (häät kesän alussa 2015) olimme ilmeisesti ihan viimeisten joukossa liikkeellä, koska ainakin juhlahuoneisto (G18) on jo täynnä liki kaikkina kesän viikonloppuina.
Siitä muuten olen samaa mieltä, että häitä on hankalaa järjestää aikavälillä juhannus - koulujen alku, kun moni saattaa olla reissussa, itsekin tykkään silloin olla lähinnä Turun saaristossa mökkeilemässä.
Näin ollen häät päätettiinkin pitää kesän alussa.
Alkoholista häissä: kun kyseessä on about 80 ihmisen häät, niin olen ajatellut tehdä saman, kuin eräs kaverini teki omiin häihinsä, eli hakea Virosta oikein kunnon setin bisseä, siideriä jne. Sinällään hassua, en ole ikinä ostanut Virosta edes viskipulloa, nyt pitäisi sitten ottaa kaikkea mahdollista.
Naisasia-ketjussa kun ollaan, niin olen kuitenkin yllättynyt siitä, että ihan stereotyyppisesti tämä meidän hääjärjestelymme ei ole sujunut. Tällä tarkoitan sitä olettamusta, että tyttöystäväni katselisi ja hössöttäisi jo kaikista eri asioista ja minä taas seurailisin hiljaa vieressä.
Vaikka häihin on pitkä aika, eikä niistä ole virallisesti informoitu lähipiiriä, eikä paikkavarausten lisäksi tehty mitään valmisteluja, niin olen huomannut kyllä vähän silmäileväni tiettyjä hääjulkaisuja ja -ohjelmia. En tieten tahtoen, mutta näitä "Satuhäitä" jäänyt vaikkapa tuijottamaan.
Me olemme tyttöystäväni kanssa sopineet alustavasti, että minä saan hoitaa häitä varten kuntoon ruoka- ja juomapuolen sekä musiikkihässäkät nyt ainakin.