Nussia en enää jaksa yhtään, koska runkkaaminen on niin paljon helpompaa.
Juuri tämän vuoksi sun ei kande kirjoittaa tähän ketjuun enää yhtään viestiä. Runkkuketju on jo olemassa täälläkin eli heitä sinne kokemuksia jos kiinnostaa.
Nussia en enää jaksa yhtään, koska runkkaaminen on niin paljon helpompaa.
Jonkinasteisella naisvihalla (= itsesuojeluvaistolla) ja ryyppäämisellä (= todennäköisesti ainoa asia, toki musiikin ohella, mitä pystyn vilpittömästi rakastamaan) tähtään juuri siihen, ettei kukaan edes vaivautuisi. Mutta hämmentävintä on, että "lähelle pyrkiviä", jos nyt kiltisti sanotaan, ilmaantuu silti aika ajoin ja se vituttaa. Näin ei tietenkään käy silloin, kun olen tämän ketjun mukaisella mielialalalla, mutta noin muuten. Kai ne minussa jotain haluttavaa näkevät, kumma kyllä.
Ainahan se vaara on että pelaillaan, mutta toisaalta mistä sitä tietää. Jos kerran nautit naisen kanssa viettämästäsi ajasta ja itselläsi on tunteita niin anna mennä vaan. Ei siitä sen pahempaa kuin sydänsuruja tule. Toinen vaihtoehto on että mietit vielä vuoden parin päästä että olisiko sittenkin kannattanut.
PS. En malta loppuun olla kysymättä KiViltä ja _Kyysykköseltä, että mitä se "tason nostaminen" käytännössä on teidän mielestä? Oletan, että olette molemmat joutuneet sitä omaanne tavalla tai toisella joskus kohottamaan, kun asiasta isoon ääneen puhutte(?).
Pidä itsesi hyvässä fyysisessä kunnossa, laita pääkoppa kuntoon ja lopeta se jatkuva kalsarikännääminen siellä kotona. Veikkaan että näillä jutuilla "tasosi" nousisi jo aika merkittävästi. Eri asia on, jos et sitä halua tehdä.
No, olkoon tämä jaanaaminen naisista. Kun ei ole elämässä muutenkaan mitään tavoitteita tai haluamisen kohteita,
Eihän tuollaisella elämänasenteella kannata mitään suuria elämästä odottaa. Ihan tosissaan kuka täyspäinen nainen haluaisi kotona ryyppäävän miehen, jolla ei ole mitään kunnianhimoa tai tavoitteita?
Eihän tuollaisella elämänasenteella kannata mitään suuria elämästä odottaa. Ihan tosissaan kuka täyspäinen nainen haluaisi kotona ryyppäävän miehen, jolla ei ole mitään kunnianhimoa tai tavoitteita?
Voisi olettaa, että ei yhtään (as it should be..), mutta aina niitä silloin tällöin jostain syystä joku löytyy. Älkää oikeasti kysykö miksi, koska en minäkään kysy. Sitä paitsi en mä "vain dokaa kotona", kyllähän mä käyn töissä ja jopa opiskelen siinä ohessa. Mitä taas tulee "kunnianhimoon", niin sitä ei kyllä löydy, eli mun siivellä ei eläteille ole tilaa. Riittää ihan hyvin se, että saa välttämättömiin tarvittavan rahan rasittamatta itseäni liikaa. Ulkomaanmatkat, hienot autot, komeat kämpät ja muu turha krumeluuri ei paljon kiinnosta(tätä kaikkeahan naisten mielestä miehen tulisi kuulemma tavoitella, eli ymmärrän Freyan pointin..). Sterkat ja kitaraosasto toki voisi joskus olla kivaa päivittää, mutta laitetaan se kenotuurin varaan.
Ulkomaanmatkat, hienot autot, komeat kämpät ja muu turha krumeluuri ei paljon kiinnosta
Edelleen se yksi kysymys mihin et tunnu vastaavan. Miksi hel*etissä sä kirjoitat tähän ketjuun kun sulle olisi paljon muitakin tumputus yms. ketjuja tai perusta vaikka ihan oma ketjusi.
Miten voisivatkaan kiinnostaa kun jäbä ainoastaan runkkaa ja yrittää keskustelupalstalla päästä toisen runkkarin matkaan huorille lahden toiselle puolelle.
Pinnallisuus on minustakin suht perseestä mutta matkailu ja viihtyisä koti ei ole laisinkaan syvältä. Tosin olet sen verran nuori, ettet näitä asioita vielä ymmärrä arvostaa mutta aikanaan kyllä.
Opettele luonteva small talk, pukeudu paremmin, elä terveellisemmin, sivistä itseäsi, urheile, pidä ihmisistä. Sitten saattaa saada samantyylisen puolison.PS. En malta loppuun olla kysymättä KiViltä ja _Kyysykköseltä, että mitä se "tason nostaminen" käytännössä on teidän mielestä?
Opettele luonteva small talk, pukeudu paremmin, elä terveellisemmin, sivistä itseäsi, urheile, pidä ihmisistä. Sitten saattaa saada samantyylisen puolison.
Säästän tapanin kunniaksi kaikki Excel-jorinoilta, mutta hei, fiksuimmat uskoo jo ensimmäisellä kerralla..
No näinhän se on, mutta saako siitä jotkut kiksit että naruttaa toista ? No ollutta ja mennyttä aivan sama.
Se on hieno tunne kun oot sopinu että menet yhden kanssa elokuviin ja syömään tiettynä päivänä esim seuraavan viikon tiistaina... Odotat päivää kuin kuuta nousevaa, sitten kun koettaa odottamasi tiistai tuleekin toiselta viesti sori en mä pääsekkään. No ei se mitään, mennäänkö joku toinen kerta ? Joo mennään vaan... Sovitaan taas päivä ja puf ko. päivänä sori en mä pääsekkään kun en saanu lapsenvahtia... No hei ei se mitään vaikka et saanu lapsenvahtia ( no mä olisin voinu maksaa siskollesi 100 egee parista tunnista )... No mentäiskö kuitenkin joku toinen päivä ? Joo mennään vaan. No sopisko perjantai kysyn. Joo sopii. Ja perjantaina: Sori en mä pääsekkään. No hei ei se mitään...
3. Naiset pyörittävät montaa miestä samaan aikaan. Lopulta monelle jää nopeasta katoamisesta luu käteen ja suuri ihmetys.
Eipä liitty omiin naisasioihin vaan kaverin..Taitaa kaveri vain haluta liikaa mielyttää aina naistaan ja siten pitkässä juoksussa ajautuu sinne tossun alle ja sitten taas valitetaan.
Mutta pitkästä aikaa uskalsin edes jonkinmoista ja pientä kiinnostuksen tapaisuutta osoittaa ja se yllätti itsenikin. Sillä vaikkei ikää ole vielä paljoa, niin näissä asioissa minua vaivaa tietty kyynisyys. Johtunee siitä, että oma ulkonäkö nyt on mitä on (melko tavis) ja vaikka olenkin varmaan monen mielestä kaikin puolin fiksu ja hyvätapainen, niin vastakkaiseen sukupuoleen en todellakaan ole mikään magneetti. Lähinnä ikäisteni tyttöjen äidit ja isovanhemmat saattavat toivoa, että heidän tyttönsä tulisi tavata minuntapaiseni nuori mies.
Nimittäin vähän lisää vuosia kehiin, niin johan on markkinat! Nuo sinun ikäiset naiset ovat luultavasti enemmän ns. pintaliitäjiä, joita kiinnostaa ne vähän vaarallisimmat poikaset.
Luovuttaa ei toki kannata, koska kypsempiä tapauksia löytyy tietysti jokosta. Lisäksi voin kertoa, että ne naiset ovat yhtälailla imarreltuja lähestymisyrityksistä kuin sinäkin olisit (vaikka sinä et naisen tyyppiä olisikaan). Varmasti on hyvillään kun asiallisesti kysäiset treffeille, kunhan et jää riippakiveksi roikkumaan mikäli tulee pakit.
Masentua ei kuitenkaan kannata fiksut, mukavat alkavat kiinnostamaan kun naiset alkavat hakemaan sitä vakavampaa suhdetta...