Naisasiat

  • 7 503 288
  • 26 557

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Hauskaa että nämä "suuren oivalluksen" tehneet henkilöt eivät suinkaan ole onnellisia vaan masentuneita ja ahdistuneita. En nyt ala nimerkkejä mainitsemaan, mutta osa näistä on viestihistoriassaan kirjoittanut masennuksestaan ja osasta näkee kilometrin päähän että tyytyväisyys elämään on vain kaukainen haave.

Puhun nyt siis näistä hylkiöistä, jotka ei pantavan näköisille naisille kelpaa, ja näin ollen uskottelevat täällä villin sinkkuelämän olevan se ainoa oikea ja luonnollinen tie miehelle.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ei ole mikään uusi asia, että terapiaa tarjotaan Ramblerille potentiaalisena keinona eheytyä näiden "naisasioiden" suhteen

Tätähän on ehdotettu ihan ystävällisesti jo kuukausien (vuosien?) ajan täällä Jatkoajassa.

Itse olen samaten sitä mieltä, että terapia saattaisi häntä auttaa, mutta nämä ovat toki yksilöllisiä juttuja.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Hauskaa että nämä "suuren oivalluksen" tehneet henkilöt eivät suinkaan ole onnellisia vaan masentuneita ja ahdistuneita. En nyt ala nimerkkejä mainitsemaan, mutta osa näistä on viestihistoriassaan kirjoittanut masennuksestaan ja osasta näkee kilometrin päähän että tyytyväisyys elämään on vain kaukainen haave.

Puhun nyt siis näistä hylkiöistä, jotka ei pantavan näköisille naisille kelpaa, ja näin ollen uskottelevat täällä villin sinkkuelämän olevan se ainoa oikea ja luonnollinen tie miehelle.

En nyt äkkiseltään tunnista hylkiötä itsessäni, vai määrittyykö se naismenestyksen mukaan? Mun mielestä "hylkiö" on enemmänkin joku spurgu tai vastaava yhteiskunnan outcast. Ja loppujen lopuksi aika harva meistä kelpaa oikeasti pantavan näköisille naisille, joten "hylkiöitä" lienee tuon mallin mukaan ainakin noin kolmannes kaikista miehistä. Ellei enemmänkin.
 

Dabab

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Pens, #87, #71
Se on jännä, kuinka luulee, ettei kaipaa naista/seurustelua viereensä. Mutta sitten (varsinkin joulun lähistollä) tajuaa sen, että naista tämä elämä tällä hetkellä kaipaa! Ja siis tämä nainen, jota kaipaan viereeni, on exäni... Tiedän etten saa haluta enää häntä viereeni, koska hommassa oli pari suurta ongelmaa, mutta silti vain mieleni palaa hänen vierelleen.
Olisihan noita naisia, joita saisin viereeni, mutta en millään jaksaisi ruveta "opettelemaan" uudelleen kaikkea alusta.

Vähän sekavasti selitetty. Alkoholilla voi olla sormensa pelissä... Toivottavasti joku saa selvää, ja jos ei saa, niin täytynee selittää uudelleen selvänä.

Sent from my HTC One X using Tapatalk
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
En nyt äkkiseltään tunnista hylkiötä itsessäni, vai määrittyykö se naismenestyksen mukaan?
Lainaamasi viestin ja tämän ketjun kontekstissa suattaa ollannii.

Ei se ole _oikeasti_ pantavan näköisen naisen vika, että hän ei halua panna sinua. Naisilla ei ole mitään velvoitetta avata saksia tasapuolisesti, että kaiken maailman reppanat pidetään elämäniloisina. Jos haluaa panna _oikeasti_ pantavan näköistä naista, kannattaa minusta keskittää energia ennemmin siihen, miten hoitaa itsensä siihen asemaan että kuumat tsirbulat tulevat viereen kehräämään kuin siihen että tykittää propagandaa jatkoaikaan. On täällä tietysti TQoFE, mutta tuskin noilla näytöillä...

Minäkin ottaisin ennemmin poskeen reippaalta, naisia arvostavalta ja elämään uskovalta nuorelta mieheltä kuin tissuttelevalta misogyyniltä.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
En nyt äkkiseltään tunnista hylkiötä itsessäni, vai määrittyykö se naismenestyksen mukaan? Mun mielestä "hylkiö" on enemmänkin joku spurgu tai vastaava yhteiskunnan outcast. Ja loppujen lopuksi aika harva meistä kelpaa oikeasti pantavan näköisille naisille, joten "hylkiöitä" lienee tuon mallin mukaan ainakin noin kolmannes kaikista miehistä. Ellei enemmänkin.

Sinä vaikutat kirjoituksiesi perusteella hylkiöltä, koska omantasoisesi naiset eivät kelpaa sinulle ja näin ollen olet tätä menoa ikuisesti yksin itsesäälissä kiemurrellen. Oletan etteivät tasoisesi naiset siis kovin pantavia ole, ainakaan omasta mielestäsi. Kuulutat sinkkuuden ihanuutta ja parisuhteen & naisten kamaluutta, koska et yksinkertaisesti saisi riittävän pantavaa ja laadukasta kumppania? Olenko jäljillä?

Neuvo: nosta tasoasi tai hyväksy omantasoisesi nainen ja edes testaa toimiiko.
 

SamTheMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Se on jännä, kuinka luulee, ettei kaipaa naista/seurustelua viereensä. Mutta sitten (varsinkin joulun lähistollä) tajuaa sen, että naista tämä elämä tällä hetkellä kaipaa! Ja siis tämä nainen, jota kaipaan viereeni, on exäni... Tiedän etten saa haluta enää häntä viereeni, koska hommassa oli pari suurta ongelmaa, mutta silti vain mieleni palaa hänen vierelleen.
Olisihan noita naisia, joita saisin viereeni, mutta en millään jaksaisi ruveta "opettelemaan" uudelleen kaikkea alusta.

Helposti sain selvää tekstistäsi, koska itse olen vähän vastaavanlaisessa tilanteessa. Exän kanssa erottiin aika riitaisasti tuossa muutama kuukausi takaperin. Ei puhuttu, en pystynyt katsomaan silmiin, lähestulkoon vihasin häntä. Erosta päätin minä, kun nainen alkoi arpomaan, mitä haluaa ja sanoi, ettei voi edetä näin nopeasti ja haluaa tutustua ystävänä paremmin. Oltiin siis jo seurusteltu pari kuukautta, mutta yhtäkkiä olisi pitänyt osata olla kaveri? Tulkitsin asian sitten kaverikorttina ja annoin asian olla. Siihen päälle sitten uusi kundi (hänen exänsä) pari viikkoa jälkeen erosta ja homma oli aika selvä.

Viikko sitten exä tuli juttelemaan ja halusi selvittää asiat. Oli kuulemma joutunut keräilemään itseään aika kauan ennen kuin uskalsi tulla juttelemaan. Aikamme siinä juteltiin ja selvisi monta asiaa, jotka olivat jääneet vaivaamaan molempia eron jälkeen. Tämän keskustelun jälkeen ollaan nähty kerran baarissa (melkein päädyin hänen luo jatkoille, mutta pidin pääni ja menin taksilla kotiin).

Nyt kaikki tuntuu vaan niin hyvältä uudestaan, mutta en tietenkään voi luottaa häneen. Eromme jälkeen meni siis viikko tai pari, niin hänellä olikin jo toinen jätkä. Se suhde ei sitten kauaa kestänyt, mutta nyt yllättäen meikäläinen kiinnostaakin selkeästi uudestaan. Asiassa ei olisi varmaan mitään vikaa, jos hän ei olisi ottanut toista kundia samantien meidän eron jälkeen. Siinä kohtaa mulla meni luotto ja hermot. Pistin välit poikki, enkä siis jutellut tämän muutaman kuukauden aikana kertaakaan naiselle ennen kuin hän itse halusi selvittää meidän välit.

Helvetin sekava viesti. Kysykää, jos on kysyttävää. Mä kysyn kuitenkin ensin. Mitä helvettiä mun pitäis tehdä? Olla naisen kanssa kaveri ja viettää yhteistä aikaa, josta oikeasti nautin? Vai pitäiskö mun vielä antaa mahdollisuus ja ottaa riski, että taas tulee kaverikortti ja joku toinen kundi löytyy samaan tapaan heti eron jälkeen.

Lisäyksenä vielä se, että exä haluaa koko ajan muistella viime kesää ja sanoo, että katuu sitä kun päästi mut pois viereltään jne. Onko tämäkin vain pelailua ja nainen yksinkertaisesti tarvitsee vierelleen jonkun, ei niinkään juuri minua?
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Helvetin sekava viesti. Kysykää, jos on kysyttävää. Mä kysyn kuitenkin ensin. Mitä helvettiä mun pitäis tehdä? Olla naisen kanssa kaveri ja viettää yhteistä aikaa, josta oikeasti nautin? Vai pitäiskö mun vielä antaa mahdollisuus ja ottaa riski, että taas tulee kaverikortti ja joku toinen kundi löytyy samaan tapaan heti eron jälkeen.

Lisäyksenä vielä se, että exä haluaa koko ajan muistella viime kesää ja sanoo, että katuu sitä kun päästi mut pois viereltään jne. Onko tämäkin vain pelailua ja nainen yksinkertaisesti tarvitsee vierelleen jonkun, ei niinkään juuri minua?

Ainahan se vaara on että pelaillaan, mutta toisaalta mistä sitä tietää. Jos kerran nautit naisen kanssa viettämästäsi ajasta ja itselläsi on tunteita niin anna mennä vaan. Ei siitä sen pahempaa kuin sydänsuruja tule. Toinen vaihtoehto on että mietit vielä vuoden parin päästä että olisiko sittenkin kannattanut.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mitä helvettiä mun pitäis tehdä? Olla naisen kanssa kaveri ja viettää yhteistä aikaa, josta oikeasti nautin? Vai pitäiskö mun vielä antaa mahdollisuus ja ottaa riski, että taas tulee kaverikortti ja joku toinen kundi löytyy samaan tapaan heti eron jälkeen.

Anna mahdollisuus mutta ainoastaan "pelimies"- naamio päällä eli ajattele itseäsi enemmän kuin viimeksi. Jos menee vituiksi niin so what? Olet tähän jo taka-alalla kuitenkin valmistautunut. Ei tosissaan voi minusta lähteä uusintakierrokselle tuollaisen naaraan kanssa. Kortit kandee tsekata kuitenkin ja mee päivä kerrallaan ilman suurempia stressejä tai suunnitelmia. Tuo itsekin esille, että et ole itsestäänselvyys vaan ansaitset tietyn luottamuksen. Vaikeaa tuo monesti on meille miehille kun ajatellaan naisten seurassa monesti pelkällä kalulla.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Se on hieno tunne kun oot sopinu että menet yhden kanssa elokuviin ja syömään tiettynä päivänä esim seuraavan viikon tiistaina... Odotat päivää kuin kuuta nousevaa, sitten kun koettaa odottamasi tiistai tuleekin toiselta viesti sori en mä pääsekkään. No ei se mitään, mennäänkö joku toinen kerta ? Joo mennään vaan... Sovitaan taas päivä ja puf ko. päivänä sori en mä pääsekkään kun en saanu lapsenvahtia... No hei ei se mitään vaikka et saanu lapsenvahtia ( no mä olisin voinu maksaa siskollesi 100 egee parista tunnista )... No mentäiskö kuitenkin joku toinen päivä ? Joo mennään vaan. No sopisko perjantai kysyn. Joo sopii. Ja perjantaina: Sori en mä pääsekkään. No hei ei se mitään...
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp

Säästän tapanin kunniaksi kaikki Excel-jorinoilta, mutta hei, fiksuimmat uskoo jo ensimmäisellä kerralla..

Minäkin ottaisin ennemmin poskeen reippaalta, naisia arvostavalta ja elämään uskovalta nuorelta mieheltä kuin tissuttelevalta misogyyniltä.

Näinhän sen pitäisi olla.

Jonkinasteisella naisvihalla (= itsesuojeluvaistolla) ja ryyppäämisellä (= todennäköisesti ainoa asia, toki musiikin ohella, mitä pystyn vilpittömästi rakastamaan) tähtään juuri siihen, ettei kukaan edes vaivautuisi. Mutta hämmentävintä on, että "lähelle pyrkiviä", jos nyt kiltisti sanotaan, ilmaantuu silti aika ajoin ja se vituttaa. Näin ei tietenkään käy silloin, kun olen tämän ketjun mukaisella mielialalalla, mutta noin muuten. Kai ne minussa jotain haluttavaa näkevät, kumma kyllä.

Oletan etteivät tasoisesi naiset siis kovin pantavia ole, ainakaan omasta mielestäsi. Kuulutat sinkkuuden ihanuutta ja parisuhteen & naisten kamaluutta, koska et yksinkertaisesti saisi riittävän pantavaa ja laadukasta kumppania? Olenko jäljillä?

Neuvo: nosta tasoasi tai hyväksy omantasoisesi nainen ja edes testaa toimiiko.

Mikä sitten on "minun tasoni", hitostako minä enää nykyään tiedän. Pointti on se, että ydessäoloa testattu on jo aika monesti, eli en enää viitsi tehdä muuta, kuin antaa pakkeja ja hämmästellä tätä koko kuvion mielettömyyttä. Nussia en enää jaksa yhtään, koska runkkaaminen on niin paljon helpompaa.

PS. En malta loppuun olla kysymättä KiViltä ja _Kyysykköseltä, että mitä se "tason nostaminen" käytännössä on teidän mielestä? Oletan, että olette molemmat joutuneet sitä omaanne tavalla tai toisella joskus kohottamaan, kun asiasta isoon ääneen puhutte(?).
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nussia en enää jaksa yhtään, koska runkkaaminen on niin paljon helpompaa.

Juuri tämän vuoksi sun ei kande kirjoittaa tähän ketjuun enää yhtään viestiä. Runkkuketju on jo olemassa täälläkin eli heitä sinne kokemuksia jos kiinnostaa.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jonkinasteisella naisvihalla (= itsesuojeluvaistolla) ja ryyppäämisellä (= todennäköisesti ainoa asia, toki musiikin ohella, mitä pystyn vilpittömästi rakastamaan) tähtään juuri siihen, ettei kukaan edes vaivautuisi. Mutta hämmentävintä on, että "lähelle pyrkiviä", jos nyt kiltisti sanotaan, ilmaantuu silti aika ajoin ja se vituttaa. Näin ei tietenkään käy silloin, kun olen tämän ketjun mukaisella mielialalalla, mutta noin muuten. Kai ne minussa jotain haluttavaa näkevät, kumma kyllä.

Jos kerran olet päättänyt luopua tästä parisuhdetouhusta kokonaan, niin eikö tämä ole vähän väärä ketju sitten olla eniten äänessä?

Ainakin minä pitäisin hyvin erikoisena, jos Ässien kausiketjuissa aktiivisin kirjoittelija ilmoittaisi aina viesteissään ettei ole kauden 2007 jälkeen peleissä käynyt kun ne oli silloin hirveetä sontaa. Ja joku mestaruuskin olisi pakko olla sattumaa, sillä samaa huttua ne pelit oikeasti ovat kuin silloin heikolla kaudella 2007.
 

SamTheMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ainahan se vaara on että pelaillaan, mutta toisaalta mistä sitä tietää. Jos kerran nautit naisen kanssa viettämästäsi ajasta ja itselläsi on tunteita niin anna mennä vaan. Ei siitä sen pahempaa kuin sydänsuruja tule. Toinen vaihtoehto on että mietit vielä vuoden parin päästä että olisiko sittenkin kannattanut.

Mä vähän otin jo ennakkoa, enkä ehtinyt päivän aikana lukemaan, mitä palstaveljet on mieltä. Juuri pari minuuttia sitten kotiuduin leffaillasta, jota vietin kyseisen naisen kanssa hänen kodissaan. Hauskaa oli ja ennen kaikkea oli niin perkeleen helppoa. Juttua riitti koko ajan, ja välillä tuntui kuin mitään ei ikinä olisi tapahtunutkaan. Kaikki kuitenkin oli selvästi enemmän kaverillista kuin koskaan ennen, joka ehkä on ihan hyväkin juttu tähän vaiheeseen. Liikaa en antanut ymmärtää, mutta taidettiin me jossain vaiheessa aika vakavastikin puhua erosta ja siinä vaivanneista kysymyksistä. Olen tyytyväinen, että tuli lähdettyä!

Vanha Len on kyllä jälleen kerran oikeassa, tai ainakin neuvo tuntuu hyvältä. Pikkuhiljaa katellaan, mitä se toinen osapuoli oikein miettii ja muuten jatkaa omaa elämää normaaliin tapaan. Näin ainakin yritän tehdä. Luultavasti pahin virhe olisi sokea ihastuminen kyseiseen naiseen uudelleen. Nautitaan siitä, mitä löytyy ja tämä tilanne saa luvan olla pelkkä bonus. Kiitos ja öitä!
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
PS. En malta loppuun olla kysymättä KiViltä ja _Kyysykköseltä, että mitä se "tason nostaminen" käytännössä on teidän mielestä? Oletan, että olette molemmat joutuneet sitä omaanne tavalla tai toisella joskus kohottamaan, kun asiasta isoon ääneen puhutte(?).

Pidä itsesi hyvässä fyysisessä kunnossa, laita pääkoppa kuntoon ja lopeta se jatkuva kalsarikännääminen siellä kotona. Veikkaan että näillä jutuilla "tasosi" nousisi jo aika merkittävästi. Eri asia on, jos et sitä halua tehdä.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Pidä itsesi hyvässä fyysisessä kunnossa, laita pääkoppa kuntoon ja lopeta se jatkuva kalsarikännääminen siellä kotona. Veikkaan että näillä jutuilla "tasosi" nousisi jo aika merkittävästi. Eri asia on, jos et sitä halua tehdä.

Heitä tähän perään yhden vanhan jutun MR : lta

No, olkoon tämä jaanaaminen naisista. Kun ei ole elämässä muutenkaan mitään tavoitteita tai haluamisen kohteita,

Eihän tuollaisella elämänasenteella kannata mitään suuria elämästä odottaa. Ihan tosissaan kuka täyspäinen nainen haluaisi kotona ryyppäävän miehen, jolla ei ole mitään kunnianhimoa tai tavoitteita?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Eihän tuollaisella elämänasenteella kannata mitään suuria elämästä odottaa. Ihan tosissaan kuka täyspäinen nainen haluaisi kotona ryyppäävän miehen, jolla ei ole mitään kunnianhimoa tai tavoitteita?

Se on tietty määritelmäkysymys, että millainen nainen on "täyspäinen" mutta veikkaan, että määritelmän täyttäviä täyspäisiäkin naisia on olemassa joille kelpaa kotona ryypiskelevä mies, mutta toisaalta näissä tapauksissa tilanne on usein se ettei se nainen välttämättä muuten ole tasoltaan sellainen, että se palstan "iki-poikamiehille" kelpaisi.

Se on tietty kronkelin ukon ongelma jos ei ole halukas tekemään itsensä eteen mitään mutta samalla kuitenkin haikailee naisia, jotka oletusarvoisesti ovat useampaa "pykälää" korkeammalla tasolla. Mutta ainahan sitä voi onnistaa ja löytyy nainen joka näkee tällaisessakin miehessä jotain mitä moni muu nainen ei näe. Ja nainen voi myös olla aivan täyspäinen ja kelpo kaikin puolin.

Ketjun kirjoituksia säännöllisen epäsäännöllisesti luettuani on tavallaan onni etten ole itse katkeroitunut samalla tavalla kuinka osa kirjoittajista näyttää katkeroituneen vaikka aina se homma ei ole minullakaan natsannut. Minulla on ollut ja on omat periaatteeni joita pyrin noudattamaan ja niiden pohjalle oman elämäni rakentamaan - myös mahdollisine parisuhteineen. Ja tällä hetkellä olen omaan elämääni varsin tyytyväinen ja osaan jopa arvostaa itseäni tavalla johon en elämäni surkeina aikoina kyennyt.

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Eihän tuollaisella elämänasenteella kannata mitään suuria elämästä odottaa. Ihan tosissaan kuka täyspäinen nainen haluaisi kotona ryyppäävän miehen, jolla ei ole mitään kunnianhimoa tai tavoitteita?

Voisi olettaa, että ei yhtään (as it should be..), mutta aina niitä silloin tällöin jostain syystä joku löytyy. Älkää oikeasti kysykö miksi, koska en minäkään kysy. Sitä paitsi en mä "vain dokaa kotona", kyllähän mä käyn töissä ja jopa opiskelen siinä ohessa. Mitä taas tulee "kunnianhimoon", niin sitä ei kyllä löydy, eli mun siivellä ei eläteille ole tilaa. Riittää ihan hyvin se, että saa välttämättömiin tarvittavan rahan rasittamatta itseäni liikaa. Ulkomaanmatkat, hienot autot, komeat kämpät ja muu turha krumeluuri ei paljon kiinnosta(tätä kaikkeahan naisten mielestä miehen tulisi kuulemma tavoitella, eli ymmärrän Freyan pointin..). Sterkat ja kitaraosasto toki voisi joskus olla kivaa päivittää, mutta laitetaan se kenotuurin varaan.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Voisi olettaa, että ei yhtään (as it should be..), mutta aina niitä silloin tällöin jostain syystä joku löytyy. Älkää oikeasti kysykö miksi, koska en minäkään kysy. Sitä paitsi en mä "vain dokaa kotona", kyllähän mä käyn töissä ja jopa opiskelen siinä ohessa. Mitä taas tulee "kunnianhimoon", niin sitä ei kyllä löydy, eli mun siivellä ei eläteille ole tilaa. Riittää ihan hyvin se, että saa välttämättömiin tarvittavan rahan rasittamatta itseäni liikaa. Ulkomaanmatkat, hienot autot, komeat kämpät ja muu turha krumeluuri ei paljon kiinnosta(tätä kaikkeahan naisten mielestä miehen tulisi kuulemma tavoitella, eli ymmärrän Freyan pointin..). Sterkat ja kitaraosasto toki voisi joskus olla kivaa päivittää, mutta laitetaan se kenotuurin varaan.

Edelleen se yksi kysymys mihin et tunnu vastaavan. Miksi hel*etissä sä kirjoitat tähän ketjuun kun sulle olisi paljon muitakin tumputus yms. ketjuja tai perusta vaikka ihan oma ketjusi. Siellä voit olla käsittelemättä naisasioita, kun kerta niistä niin kovasti haluat eroon?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ulkomaanmatkat, hienot autot, komeat kämpät ja muu turha krumeluuri ei paljon kiinnosta

Miten voisivatkaan kiinnostaa kun jäbä ainoastaan runkkaa ja yrittää keskustelupalstalla päästä toisen runkkarin matkaan huorille lahden toiselle puolelle.

Pinnallisuus on minustakin suht perseestä mutta matkailu ja viihtyisä koti ei ole laisinkaan syvältä. Tosin olet sen verran nuori, ettet näitä asioita vielä ymmärrä arvostaa mutta aikanaan kyllä.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Edelleen se yksi kysymys mihin et tunnu vastaavan. Miksi hel*etissä sä kirjoitat tähän ketjuun kun sulle olisi paljon muitakin tumputus yms. ketjuja tai perusta vaikka ihan oma ketjusi.

Asioita, myös naisasioita kaikkine absurdeine ja epäloogisine piirteineen, on mukava ihmetellä vaikka ei niihin itse enää osallistukaan. Esim. se ihmetyttää, että miksi silloin tällöin edelleen joku akka yrittää tunkea seuraan, vaikka tietävät ettei mua enää kiinnosta säätää.

Miten voisivatkaan kiinnostaa kun jäbä ainoastaan runkkaa ja yrittää keskustelupalstalla päästä toisen runkkarin matkaan huorille lahden toiselle puolelle.

Pinnallisuus on minustakin suht perseestä mutta matkailu ja viihtyisä koti ei ole laisinkaan syvältä. Tosin olet sen verran nuori, ettet näitä asioita vielä ymmärrä arvostaa mutta aikanaan kyllä.

Niin no, olen ollut ulkomailla vain 20+ kertaa elämäni aikana, eli en varmaankaan ymmärrä matkailusta mitään. Ex-naisille tuntui helvetin tärkeää olevan se matkalla käynti siksi, että pääsi sitten kotona kaakattamaan muille miten trendikästä ja hienoa jossain missä milloinkin oli. Kauheaa rahan tuhlausta joitakin hetkiä lukuunottamatta omasta mielestäni. Ja älä nyt takerru liikaa siiheen runkkaamiseen, koska olisin lopulta varmasti liian laiska ravaamaan Tallinnassakaan, niin eihän mulla ole vaihtoehtoja.
 
Viimeksi muokattu:

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
PS. En malta loppuun olla kysymättä KiViltä ja _Kyysykköseltä, että mitä se "tason nostaminen" käytännössä on teidän mielestä?
Opettele luonteva small talk, pukeudu paremmin, elä terveellisemmin, sivistä itseäsi, urheile, pidä ihmisistä. Sitten saattaa saada samantyylisen puolison.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös