Mainos

Naisasiat

• 7 596 638
  • 26 634

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Perusteltua tässä casessa ei mielestäni ollut muuta kuin romanttisista ihmissuhteista irtisanoutuminen kokonaan tuon nokkiinsa ottamisen jälkeen, nimittäin jos ei voi luottaa omaan kumppaniinsa tuon vertaa, vaan suhde pitää sen kummemmin kyselemättä päättää ja puhelin heittää metsään, niin kannattaakin varmaan tunnustaa rehellisesti ettei ihmissuhdetoiminta ole se oma juttu ja lakata yrittämästä kokonaan.

Hah hah. Toi on kyllä sellaista pa*kaa ettei tosikaan. Huvittavaa lukea näitä "voidaan ihan kavereina nukkua vierekkäin" juttuja, koska kyllä se todennäköisyys on ihan toista. Muutenkin nämä ollaan vaan kavereita jutut naisen ja miehen välillä on kyllä sellaista bullshittiä suurimmassa osaa tapauksista. Toki toinen on aidosti kaveri, mutta kyllä siellä yleensä toisella on taustalla ihastusta ainakin joskus ollut tai nyt odottelee vaan kiltisti sitä tilaisuutta.

Tässäkin tapauksessa naisella ollut tiedossa aiemmat pettämiset yms. ja silti hyppää nukkumaan känni-illan päätteeksi toisen miehen kanssa, niin tottakai tälläinen ympäri palstaa jeesusteleva harto tulee antamaan neuvojaan. Vaikka olisi se 0.1% mahdollisuus ettei mitään käynyt, niin eihän tuo nukkuminenkaan intiimisti ole monenkaan mielestä ok. Haluaisin nähdä sen perheen missä on ok, että pikkujoulujen jälkeen 40v perheenäiti menee jonkun tuttavaperheen Pertin viereen nukkumaan kun ei jaksa könytä esikaupunkialueelle yöllä. Veikkaan ettei montaa "normaalia" perhettä löydy missä kävisi..

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Muutenkin nämä ollaan vaan kavereita jutut naisen ja miehen välillä on kyllä sellaista bullshittiä suurimmassa osaa tapauksista.

Suurimmassa osassa tapauksissa varmaankin juuri näin. Mutta on sitten tosiaan niitä poikkeuksiakin. Mulla esim. itsellä on eräs erittäin läheinen naispuolinen ystävä, jonka vieressä olen nukkunut (aikuisena) satoja öitä ilman, että mitään on tapahtunut. Ollaan tosiaan tunnettu päiväkoti-ikäisistä saakka, joten yhteistä historiaa on elämänmittainen taival, joka ehkä nostaa kynnystä johonkin kännipanoon. Samasta kaveriporukasta löytyy muitakin vastaavia tapauksia.

Tuo nyt taas on aika ääriesimerkki, mutta haluan edelleen korostaa sen mahdollisuutta, että kyseessä oikeasti on vain frendi. Todennäköisyys sille on pienehkö, mutta se on olemassa, joten turha kyynisyyskin on, noh, turhaa. Mä olisin vähintään pyrkinyt selvittämään asiaa, mikäli tunteita naista kohtaan oikeasti olisi. Toisaalta ymmärrän kyllä senkin, että nakkaa puhelimen metsään ja siirtyy eteenpäin. Ihmiset ovat erilaisia. Tässäkin tapauksessa menneet tapahtumat varmasti vaikuttivat alusta saakka koko asiaan melkoisesti, mutta turha siitäkään on lähteä kivittämään.

Viimeksi muokattu:
Heimopäällikölle sitä 80h työviikon tekemistä niin kauan kunnes huomaat tehneesi sitä aivan turhaan kaikki nämä vuodet / vuosikymmenet. Siitä syntynyttä tyhjiötä on sitten hyvä paikkailla mietiskelemällä naisasioita.

Kyllähän tuo 80-tuntinen työviikko monesti kostautuu aika karvaasti naisrintamalla. Esim. Hjallis Harkimo joutuu nyt kuusikymppisenä panemaan itseään kymmeniä vuosia nuorempia ja valovuosien verran paremmannäköisiä eukkoja, koska on keskittynyt elämässään niin kiivasti rahan takomiseen.

En nyt muuten halua puuttua asiaan, mutta ainakin meidän ydinkaveripiirissä on ihan tavallista, että nukutaan vastakkaista sukupuolta olevan vieressä ilman, että tapahtuu mitään lähempää kanssakäymistä. Voihan siihen vaikuttaa sekin, että osa on tuntenut toisensa jo päiväkoti-ikäisestä saakka.

Ihan varmasti mies ja nainen voivat nukkua vierekkäin ilman, että tapahtuu mitään lähempää kanssakäymistä. Eiköhän niin käy joka yö esim. sadoissatuhansissa suomalaisissa avioliitoissa, usein siksi, että päätä särkee. Mustat Kortit kirjoitti, että kyllä hänellä naisen kanssa nukkuessa käpälöinti vähintäänkin mielessä kävisi. Jos nainen ei näytä Merja Kyllöseltä, niin noilta ajatuksilta välttyminen on mielestäni suunnilleen yhtä todennäköistä kuin se, että tiikerit ja antiloopit hengailisivat keskenään sulassa sovussa.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Kertokaapa hyviä vinkkejä arvon palstaveljet kuinka lepyttää nainen? Sanotaanko nyt näin, että tässä tilanteessa ei kukat ja illalliset auta, ne meni jo edellis kerralla kun töppäilin.

Sitten kannattaa mennä silminnähden peilin eteen ja itseensä. Jos on sama talous, niin tehdä koko ilta kotitöitä ja ruokaa jne. Ottaa kaikki paska niskaan kuin mies ja pahoitella omaa idiotismia. Tosin minä en taida olla koskaan onnistunut suututtamaan kunnolla naista. En tosin ole koskaan joutunut muutenkaan ottamaan noin järeitä keinoja vastaan.

Teet päivästä itsellesi niin häpeällisen ja ikävän, että nainenkin tajuaa ettet halua enää harrastaa idiotismia. Sitten vaan peukut pystyyn, että hellittää otetta pikkuhiljaa. Mitään lahjoja ei kannata ostaa vaan näyttää teoilla, että olet pahoillasi.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mustat Kortit kirjoitti, että kyllä hänellä naisen kanssa nukkuessa käpälöinti vähintäänkin mielessä kävisi. Jos nainen ei näytä Merja Kyllöseltä, niin noilta ajatuksilta välttyminen on mielestäni suunnilleen yhtä todennäköistä kuin se, että tiikerit ja antiloopit hengailisivat keskenään sulassa sovussa.

No joo, tottahan se on tuokin. Toki tuokaan ei päde aiemman esimerkkini kohdalla, mutta se onkin, kuten sanoin, aika harvinaislaatuinen tapaus. Noista "ajatusrikoksista" en osaa niin tarkkaan sanoa. Sekin on yksilön itsehillinnästä kiinni mitä tapahtuu, vai tapahtuuko mitään. Voi laittaa myös humalan piikkiin, jos heikon ihmisen tekosyitä kaipaa.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mikä siinä on, kun jopa tällaisella keskustelupalstalla - jossa suurin osa meistä kirjoittaa anonymiteetin turvin - tuntuu monella olevan tarve puhua osatotuuksia näistä asioista.

Itse olen (omasta mielestäni) täysin normaali, tällä hetkellä parisuhteessa elävä mies. En koe millään tavalla ongelmalliseksi myöntää sitä, että naispuolisen ihmisen viereen kömpiessäni saattaa käväistä mielessä mahdollisuus jos jonkin sortin peitonheilutteluun.

Minusta ajatus nukkumisesta jonkun puolitutun tai naiskaverin kanssa kuulostaa hivenen erikoiselta, mutta mistä näitä sitten varmana osaa sanoa..

Uskon olevani kuitenkin enemmistössä todetessani, että kuulun niihin miehiin, jotka pitävät vähintäänkin epäilyttävänä, jos sydämeni valittu ilmoittaa koisineensa jonkun toisen miehen kainalossa viikonloppuna.

Joku kirjoittikin hyvin jossain aiemmassa viestissä, ettei se todellakaan mikään normi ole, että 40v perheenäiti jää jonkun tutun miehen viereen nukkumaan, esim. "logistisista syistä".

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Mikä siinä on, kun jopa tällaisella keskustelupalstalla - jossa suurin osa meistä kirjoittaa anonymiteetin turvin - tuntuu monella olevan tarve puhua osatotuuksia näistä asioista.

Itse olen (omasta mielestäni) täysin normaali, tällä hetkellä parisuhteessa elävä mies. En koe millään tavalla ongelmalliseksi myöntää sitä, että naispuolisen ihmisen viereen kömpiessäni saattaa käväistä mielessä mahdollisuus jos jonkin sortin peitonheilutteluun.

Minusta ajatus nukkumisesta jonkun puolitutun tai naiskaverin kanssa kuulostaa hivenen erikoiselta, mutta mistä näitä sitten varmana osaa sanoa..

Taidan olla sitten osatotuuksia puhuva, koska voin ihan rehellisesti sanoa, että minulla on ystäviä (naisia siis) joiden vieressä voisin nukkua ajattelematta heitä millään muotoa seksuaalisina olentoina tai ihmisinä joita haluaisin ruveta hipelöimään ja joiden kanssa haluaisin sänkyyn panohommiin. Olen tutustunut heihin aikuisiällä eikä koskaan ole tullut mieleeni se, että harrastaisin seksiä heidän kanssa ja mahdollisesti näin romuttaisin kallisarvoisen ystävyyssuhteen. Tai ystävyyssuhteet, koska naisia on kaksi, joten voidaan puhua monikosta.

Olen käynyt heidän kanssa saunassa, mökkeillyt heidän kanssa, ollut heillä yökylässä etc. enkä ole nähnyt heitä seksiobjekteina vaan kallisarvoisina ystävinä jotka ovat minulle täten todella tärkeitä. Mutta en kiellä etteikö voi olla olemassa miehiä joille vastaavissa tilanteissa tulisi halu hipelöintiin tai mennä kenties vieläkin pidemmälle.

vlad.

Jeffrey

Jäsen
Teet päivästä itsellesi niin häpeällisen ja ikävän, että nainenkin tajuaa ettet halua enää harrastaa idiotismia. Sitten vaan peukut pystyyn, että hellittää otetta pikkuhiljaa. Mitään lahjoja ei kannata ostaa vaan näyttää teoilla, että olet pahoillasi.

Juurikin näin! Jos kyseessä on joku pikkutöppäily, sanotaanko vaikka joku naistenpäivän unohtaminen, niin kukat ja konvehdit vaan seuraavana päivänä ja homma ok. Jos taas töppäilet pahemmin niin ei auta muuta kuin ottaa kaikki paska niskaan ja elää asian kanssa.

Älä opeta naistasi siihen, että silloin kun hän suuttuu, niin hän saa lahjoja. Alkaa pian suuttumaan ilman syytäkin ja on kiukuttelee kunnes saa sen LV:n käsilaukun ja BB:n kaulahuivin. Koht ei ennöö rahaat riit siihhe muijjaa...

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Taidan olla sitten osatotuuksia puhuva, koska voin ihan rehellisesti sanoa, että minulla on ystäviä (naisia siis) joiden vieressä voisin nukkua ajattelematta heitä millään muotoa seksuaalisina olentoina tai ihmisinä joita haluaisin ruveta hipelöimään ja joiden kanssa haluaisin sänkyyn panohommiin...

Tjoo, kai se sitten tosiaan on niin, että meitä on joka lähtöön..

Olen hieman kateellinen sinulle tuosta ominaisuudesta.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Se on vain niin, että osa tämänkin ketjun aktiiveista on yksinkertaisesti syntynyt liian myöhään.

Tuohon kaverin kanssa nukkumiseen, ei ole tullut eteeni tilannetta, koska silloin joskus kun sekaporukoissa satuimme yötä jossain viettämään, oli yleensä itsekin mukavampi ottaa joku nurkka itselle kuin kiehnätä sängyssä jonkun toisen vieressä. Enkä usko, että kaikkia naispuolisia kavereitani edes haluaisin seksuaalisesti niin paljon, että ongelmia tulisi. Tämä on toki aika hypoteettinen tilanne, koska ei nyt tule mieleeni tilannetta, jossa olisi pitänyt edes arpoa, jäänkö jonnekin yöksi vai menenkö kotiin. Jos nyt jostain ihmeen syystä joutuisin puolitutun ja viehättävän sinkun kanssa samaan yöpaikkaan vierekkäin eikä muita huoneessa olisi, en voi mennä vannomaan, että en edes ajattelisi asiaa, mutta aika teoreettinen kuvio tuo on.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Halu ja teot on asia erikseen. Kertoo jotain hyvää ihmisestä, jos kykenee vastustamaan mielitekojaan. Liittyi se sitten vaikka naisen vieressä nukkumiseen. Olen siis itsekin kyllä nukkunut ihan vaan nukkumisen vuoksi naisten vieressä ja paha väittää vastaan, etteikö ne viehättäneet, mutta jos asiasta ei ole sovittu ja etenkin jos ovat varattuja, niin ei auta mikään. Ajatukset ja mielihalut on syytä pitää ominaan ja mennä sen mukaan.

Kyllä siis jatkossakin voin kaverimielessä nukkua naisen vieressä, etenkin jos tilanne nyt vaatii, eikä muuta paikkaa ole tarjolla. Ihan niin helposti halujensa vietävissä ei pidä olla.

Mutta en moiti tietenkään jos tulee ns. syntisiä ajatuksia mieleen, se on ihan terveen miehen merkki mielestäni.

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Tässä näppärä ja tieteellisesti absoluuttisen luotettava testi tähän ketjuun - esitän hypoteesin, että pienimmät naisosuudet korreloivat vahvojen kriittisten näkemysten kanssa sekä perinteisen miehisen ymmälläänolon suhteen, notta eihän noista tajua hullukaan:

Oletko mies vai nainen? Oma elämä - HS.fi

ps. Itse olin vain 69%:sti mies, surullinen hymiö tähän.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hah, nyt jää naisasiat syrjään ja alkaa käsilauk... anteeksi kaljapullot kilisemään.

Terveisin 66% mies,

sampio jatkoaikalainen.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sinähän olet minun rinnalla sitten todellinen miehinen karju, etten sanoisi. vlad on vain 65 prosenttisesti mies eli naistakin minusta löytyy kiitettävällä tapaa, enkä häpeä sitä lain.

Meikäläinen oli testin mukaan vain 55 prosentin mies, ja oikeastaan olen aika ylpeä siitä. Onneksi tuokin osuus on riittänyt avovaimolle jo useamman vuoden, joten ei tuostakaan ole ollut ongelmaa... veikkaisin silti, että osaltaan tuohon vaikutti se, että mm. vartalonympäryksen jouduin hiljattain mittaamaan terveyskyselyä varten, ja ruokavalioon ja liikuntatottumuksiin tulee kiinnitettyä nykyään huomiota aika paljon.

Noh, testi oli kuitenkin varmaan oikeassa. Kyllähän minua on tällä palstalla kutsuttu poikkeukselisen feminiiniksi. Hametta en kuitenkaan omista. Enkä pitsisiä alusvaatteita. Ehkä tuo testin tulos näkyy siinä, että minä kuulun siihen ilmeisesti suhteellisen pieneen väestönosaan, joka on sitä mieltä, että mies ja nainen voivat olla vain kavereita keskenään, eikä taustalla tarvitse olla mitään eroottisia pyrkimyksiä.

Tarkennetaan kuitenkin, että minäkään en kuitenkaan oikein ymmärrä sellaista, että varattu ihminen menee nukkumaan vastakkaista sukupuolta olevan toisen ihmisen viereen. Toisen luona nukkuminen on periaatteessa OK, jos tilanne niin vaatii, mutta silloin olisi syytä nukkua kuitenkin eri vuoteissa... Ja kumppanin olisi reilua saada tietää tuosta etukäteen...

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
73 % mies, tosin muutama klikkaus oli vähän niin ja näin. Esimerkiksi se "en kehtaa itkeä muiden seurassa". En laittanut rastia kun ei mua ole itkettänyt muiden seurassa, mutta tulikohan tuosta nyt sitten naispisteitä, en tiedä.

Ja sainkohan mä naispisteitä kun puhun puhelimeen yli kaksi tuntia viikossa (tosin en välttämättä taidakaan puhua kun nyt tarkemmin mietin) ja että tykkään jalkapohjahieronnasta. Ja siitä että itse olen valinnut kotini verhot, mutta kuka muu ne mulle valitsisi kun yksin asun eikä täällä nytkään ole ketään muuta noita verhoja tuijottamassa.

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
90% mies.

En kyllä nyt itseäni ihan niin miehenä pidä...noh tuskimpa tuosta testistä nyt pidempiä johtopäätöksiä kannata vetää.

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
73 % mies, tosin muutama klikkaus oli vähän niin ja näin. Esimerkiksi se "en kehtaa itkeä muiden seurassa".

Pakkohan toi oli tehdä, 90% oli.. Testinä aikalailla paskaa, kevyellä totuuden muuntelulla pääsee edellämainittuihin lukemiin ja 100% luultavasti kertomalla totuuden.

Ei vaan, kertoo luultavasti yhtä paljon ihmisestä kuin "Haluatko kukkakauppiaaksi?" kysymykset PV:n pällikokeissa.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Pakkohan se oli testi tehdä vaikka tuskin tuosta paljon kannattaa johtopäätöksiä tehdä. Tulos 84% ukkeli.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
84% mies ja loput 16% naista oli oma tulos, mielestäni vastailin rehellisesti. Mutta kuten sanottua, nämä kyselyt eivät taida kertoa ihan koko totuutta.

edit. näemmä Parker27:lla tismalleen sama tulos

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
69% mies. Olen siis naisasioissa samalla viivalla nimimerkki mjr:n kanssa, jos tähän aukottoman tieteelliseen testiin on luottaminen.

Tosin ihmeellisiä olivat kysymykset. "Tarkistatko elintarvikkeiden viimeisen käyttöpäivän" yms. Totta kai tarkistan, koska viimeisen päivän tuotteista saa usein -30% alennuksen, mikä on tuntuva alennus ylikalliiden elintarvikkeiden kohdalla. Jos ostaa mikropaskaa lounaaksi, niin viimeisen päivän eineksiä kannattaa ottaa, saa ainakin mikropaskan vähän halvemmalla. Ehkä se sitten on naisellista, kun napsii halvempia tarjoustuotteita ja syö ne. Tosimies maksanee aina täyden hinnan?

Ilmeisesti "oletko esitellyt ruumiinosiesi puutteita samaa sukupuolta oleville ystävillesi" on tarkoitettu naispisteitä antavaksi kysymykseksi, mutta kyllähän suurin osa miehistä on ollut paidatta kaveriporukassa jossain kesän grillikarkeloissa, rannalla, festivaaleilla, saunaillassa tai muussa yhteydessä, ja koska harvalla on täydellinen kroppa, niin siinä tulee sitten ns. kaljamahaa (vaikkei kaljaa joisi), rimppakinttuja tai teepussi-tason hauiksia esiteltyä.

Eikä ketään normaalia miestä kiinnosta, paitsi narsistisen pinnallisia nuorukaisia, joille paidaton bodarius on elämäntapa kultaketjujen ja blondatun tukan ohella. Harva mies sitä kaveripiiriään valitsee sen mukaan, kenellä on timmein kroppa.

EDIT: Tein samalla Hesarin suht tarkasti asioita kyselevän "tunne kuolinpäiväsi"-testin, niin selvisi samalla kannattaako edes panostaa mihinkään. Tuon mukaan ikäiseni miehen keskiverto elinikä olisi 75 vuotta, ja minulla olisi mahtava 1% mahdollisuus saavuttaa tämä huima ikä.

Testin antaman tuloksen mukaan kuolen 67-vuotiaana 20. toukokuuta 2045. Eläkeikä nostetaan jo parin vuoden päästä varmasti tätä korkeammalle, joten kuolen joko varhaisella sairauseläkkeellä tai sitten kirjaimellisesti työni ääreen, kaikkeni antaneena ja päivääkään eläkepäivistäni nauttimatta. Onpahan sitten jotain, mitä odottaa.

Koska en mitään vastinetta tule saamaan eläkemaksuistani, niin toivottavasti viimeiset elinpäiväni ovat edes mahdollisimman kalliita yhteiskunnalle, jotta saan kuluja tasattua ja jotta kaikki maksamani rahat eivät päädy turhuuksiin kuten epätasa-arvoisesti miehiä paljon pidempään elävien naisten elättämiseen vuosikymmeniä heidän eläkkeelle pääsynsä jälkeen. Alas vireä senioritoiminta ja "kolmas elämä", eläköön vanhuus ja kuolema.

Tätä kirjoitettaessa deadlinea on jäljellä 993970352 sekuntia.

Viimeksi muokattu:

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kertokaapa hyviä vinkkejä arvon palstaveljet kuinka lepyttää nainen? Sanotaanko nyt näin, että tässä tilanteessa ei kukat ja illalliset auta, ne meni jo edellis kerralla kun töppäilin.

Neuvominen voisi olla helpompaa, jos töppäyksen aihe olisi tiedossa. Olisiko jotain, jolla töppäyksen voisi korjata?

Halu ja teot on asia erikseen.

Nimenomaan näin. Kädet on helppo pitää kurissa jos vieressä on sellainen ystävä, jota toisissa olosuhteissa voisi pitää myös seksuaalisesti viehättävänä, mutta josta on vuosien saatossa tullut niin hyvä ja tärkeä ystävä, ettei ystävyyttä kannata riskeerata yhden panon takia.

Olen 62-prosenttisesti nainen, 38-prosenttisesti mies. Luutnantti, kapteeni ja eversti menivät oikein, mutta jouduin tarkistamaan ennen kuin uskalsin ruksata.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy