MustatKortit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ainakin minä odotan jännityksellä, josko scholl tekisi tuon testin ja kertoisi myös tuloksensa tänne ihasteltavaksi. Voi satanenkin paukkua..
Kuinkakohan moni muuten oikeasti tietää, miten pitkä on olympiastadionin juoksurata? Minä en ainakaan tiedä, mutta veikkaan, että se on 396 ja osia.
Scholl toki saattaa hyvinkin tietää lukeman sentilleen.
Ainakin minä odotan jännityksellä, josko scholl tekisi tuon testin ja kertoisi myös tuloksensa tänne ihasteltavaksi. Voi satanenkin paukkua..
Eivätköhän tuossa testissä olleet vaateaiheiset kysymykset tiputa tulosta schollillakin. Ainakin oletan, että jos vastaa tuntevansa vaatemerkkejä sun muita tai kertoo suosittelevansa ystävilleen jotain hyväksi havaittuja tuotteita, niin saa tuosta testistä naiseuspisteitä.
Minun mielestäni tuo oli vähän kompa, sillä itse tulkitsin niin, että vaikka mainittiin olympiastadion, niin tarkoitettiin oikeastaan mitä tahansa yu-juoksurataa.
Niinpä. Mäkin katson lähes aina sen päiväyksen.Tosin ihmeellisiä olivat kysymykset. "Tarkistatko elintarvikkeiden viimeisen käyttöpäivän" yms. Totta kai tarkistan, koska viimeisen päivän tuotteista saa usein -30% alennuksen, mikä on tuntuva alennus ylikalliiden elintarvikkeiden kohdalla. Jos ostaa mikropaskaa lounaaksi, niin viimeisen päivän eineksiä kannattaa ottaa, saa ainakin mikropaskan vähän halvemmalla. Ehkä se sitten on naisellista, kun napsii halvempia tarjoustuotteita ja syö ne. Tosimies maksanee aina täyden hinnan?
Ja tosimiehille tulee pakkoliikkeitä kun näkevät pallon.
Äsken muuten tein uudestaan tuon testin ja nyt tuli 72 %, eli prosentti vähemmän. Ihmeellistä.
Joo varmastikin. Kyllä mäkin tykkään palloa potkia ja sillä leikkiä, mutta jos vaikka nyt joku heittäisi tähän pallon, en mä varmaankaan edes koskisi siihen.Kyllähän toi nyt on ihan tutkittu juttu, että jos ihmisen tai ihmisjoukon eteen heitetään pallo, niin miehet reagoivat keskimäärin vähän eri tavalla kuin naiset. Biologiaa kenties? Olipa tuo sitten geeneissä tai kasvatuksessa tai molemmissa, niin tämän eroavaisuuden tulokset on helppo huomata esim. katsomalla naisten futista tai lätkää.
Tottakai mä sen tiedän.Itse antaisin naispisteitä siitä, ettei tiedä prosentin ja prosenttiyksikön eroa.
Joo varmastikin. Kyllä mäkin tykkään palloa potkia ja sillä leikkiä, mutta jos vaikka nyt joku heittäisi tähän pallon, en mä varmaankaan edes koskisi siihen.
Minusta kysymys olisi ollut hauskempi, jos siinä olisi puhuttu vähän spesifimmin koripallosta. Ei olisi tosin ehkä sopinut ihan Hesarin toimitukselliseen linjaan moinen.
Kah, mietin jo, että olen Jatkoajan naisellisin mies, mutta vedit paremmaksi. Olin itse meinaan 59% mies.Meikäläinen oli testin mukaan vain 55 prosentin mies, ja oikeastaan olen aika ylpeä siitä.
Kah, mietin jo, että olen Jatkoajan naisellisin mies, mutta vedit paremmaksi. Olin itse meinaan 59% mies.
Osa kysymyksistä aika kiikun kaakun ja ehkä tilannekohtaisiakin, mutta näillä mennään!
Omien näköhavaintojen perusteella todella monet naiset jättää niitä riepujaan lojumaan joka paikkaan, myös sinne lattialle. Ainakin exä oli sellainen ja on kyllä useampi muukin nainen todistettavasti. Muutenkin naisten yleinen siisteys on ihan silkkaa legendaa.Ajattelen asioista yleensä mahdollisimman käytännönläheisesti, joka varmaan noita naispuolen vastauksia antaa. En siis jätä vaatteita lattialle tai unohda vaihtaa vessapaperirullaa.
Testin antaman tuloksen mukaan kuolen 67-vuotiaana 20. toukokuuta 2045.
Tässä näppärä ja tieteellisesti absoluuttisen luotettava testi tähän ketjuun - esitän hypoteesin, että pienimmät naisosuudet korreloivat vahvojen kriittisten näkemysten kanssa sekä perinteisen miehisen ymmälläänolon suhteen, notta eihän noista tajua hullukaan:
Oletko mies vai nainen? Oma elämä - HS.fi
ps. Itse olin vain 69%:sti mies, surullinen hymiö tähän.
Ajattelen asioista yleensä mahdollisimman käytännönläheisesti, joka varmaan noita naispuolen vastauksia antaa.
76% mies, eli feminiininen puoleni sinnittelee yhä. Apua.
Kai kuitenkin sait pillua siitä huolimatta? Ei siinä tapauksessa olisi ihan kauhean paha asia.Ainakin kerran vaimolle sanoin että 'voisitko puhua hiljempaa' ja sitten olikin hiljaista jokunen tovi.
Ainakin kerran vaimolle sanoin että 'voisitko puhua hiljempaa' ja sitten olikin hiljaista jokunen tovi.