Mainos

Naisasiat

• 7 596 822
  • 26 634

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ainakin minä odotan jännityksellä, josko scholl tekisi tuon testin ja kertoisi myös tuloksensa tänne ihasteltavaksi. Voi satanenkin paukkua..

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuinkakohan moni muuten oikeasti tietää, miten pitkä on olympiastadionin juoksurata? Minä en ainakaan tiedä, mutta veikkaan, että se on 396 ja osia.

Scholl toki saattaa hyvinkin tietää lukeman sentilleen.

Minun mielestäni tuo oli vähän kompa, sillä itse tulkitsin niin, että vaikka mainittiin olympiastadion, niin tarkoitettiin oikeastaan mitä tahansa yu-juoksurataa.

Toisin sanoen esim. naisille, jotka vastaavat kysymykseen, niin annetaan se tietty mielikuva, että millaisesta juoksuradasta nyt edes puhutaan.

Mielestäni on aivan tarpeeksi oikein, jos tietää radan olevan se 400metriä pitkä.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ainakin minä odotan jännityksellä, josko scholl tekisi tuon testin ja kertoisi myös tuloksensa tänne ihasteltavaksi. Voi satanenkin paukkua..

Eivätköhän tuossa testissä olleet vaateaiheiset kysymykset tiputa tulosta schollillakin. Ainakin oletan, että jos vastaa tuntevansa vaatemerkkejä sun muita tai kertoo suosittelevansa ystävilleen jotain hyväksi havaittuja tuotteita, niin saa tuosta testistä naiseuspisteitä.

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Eivätköhän tuossa testissä olleet vaateaiheiset kysymykset tiputa tulosta schollillakin. Ainakin oletan, että jos vastaa tuntevansa vaatemerkkejä sun muita tai kertoo suosittelevansa ystävilleen jotain hyväksi havaittuja tuotteita, niin saa tuosta testistä naiseuspisteitä.

Mua ihmetytti se "tiedän minkä väriset vaatteet sopivat minulle." Tottakai tiedän että mustat vaatteet sopivat minulle. Tiedän myös että ne sopisivat pojallemme, mutta vaimoke väkisin haluaa ostaa "jotain vähän värikkäämpiä", niinpä poikarukalla oli yksi päivä punaiset housut jalassa.

Niinjoo, 83% mies. Laski varmaan vähän lukemaa se ruoista juttelu ja joku muu vähän tyttömäinen. Yritän elää tämän tuloksen kanssa.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tosin ihmeellisiä olivat kysymykset. "Tarkistatko elintarvikkeiden viimeisen käyttöpäivän" yms. Totta kai tarkistan, koska viimeisen päivän tuotteista saa usein -30% alennuksen, mikä on tuntuva alennus ylikalliiden elintarvikkeiden kohdalla. Jos ostaa mikropaskaa lounaaksi, niin viimeisen päivän eineksiä kannattaa ottaa, saa ainakin mikropaskan vähän halvemmalla. Ehkä se sitten on naisellista, kun napsii halvempia tarjoustuotteita ja syö ne. Tosimies maksanee aina täyden hinnan?
Niinpä. Mäkin katson lähes aina sen päiväyksen.

Ja toi moottorisahajuttu viittaa enemmänkin siihen oletko maalainen vai kaupunkilainen.

Tosimiehet vissiinkin laittavat vaatteensa aina lattialle, siis lattialle, hohhoijaa. Ja tosimiehille tulee pakkoliikkeitä kun näkevät pallon. Jalka varmaan alkaa nykimään tai jotain. Myös toi "naiset ja miehet ovat riittävän tasa-arvoisia" on kumma kysymys. Mä vähän epäilen että tuossa ajatellaan ettei nainen olisi ihan samalla tasolla kuin mies ja siten vastaamalla kyllä saisi miespisteitä.

Mulla vissiin toi kynttiläjuttukin on "naisellista". Joka ilta mä sytytän kynttilät.

Äsken muuten tein uudestaan tuon testin ja nyt tuli 72 %, eli prosentti vähemmän. Ihmeellistä.

Ja tosimiehille tulee pakkoliikkeitä kun näkevät pallon.

Kyllähän toi nyt on ihan tutkittu juttu, että jos ihmisen tai ihmisjoukon eteen heitetään pallo, niin miehet reagoivat keskimäärin vähän eri tavalla kuin naiset. Biologiaa kenties? Olipa tuo sitten geeneissä tai kasvatuksessa tai molemmissa, niin tämän eroavaisuuden tulokset on helppo huomata esim. katsomalla naisten futista tai lätkää.

Äsken muuten tein uudestaan tuon testin ja nyt tuli 72 %, eli prosentti vähemmän. Ihmeellistä.

Itse antaisin naispisteitä siitä, ettei tiedä prosentin ja prosenttiyksikön eroa.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän toi nyt on ihan tutkittu juttu, että jos ihmisen tai ihmisjoukon eteen heitetään pallo, niin miehet reagoivat keskimäärin vähän eri tavalla kuin naiset. Biologiaa kenties? Olipa tuo sitten geeneissä tai kasvatuksessa tai molemmissa, niin tämän eroavaisuuden tulokset on helppo huomata esim. katsomalla naisten futista tai lätkää.
Joo varmastikin. Kyllä mäkin tykkään palloa potkia ja sillä leikkiä, mutta jos vaikka nyt joku heittäisi tähän pallon, en mä varmaankaan edes koskisi siihen.

Itse antaisin naispisteitä siitä, ettei tiedä prosentin ja prosenttiyksikön eroa.
Tottakai mä sen tiedän.

Joo varmastikin. Kyllä mäkin tykkään palloa potkia ja sillä leikkiä, mutta jos vaikka nyt joku heittäisi tähän pallon, en mä varmaankaan edes koskisi siihen.

Minusta kysymys olisi ollut hauskempi, jos siinä olisi puhuttu vähän spesifimmin koripallosta. Ei olisi tosin ehkä sopinut ihan Hesarin toimitukselliseen linjaan moinen.

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Minusta kysymys olisi ollut hauskempi, jos siinä olisi puhuttu vähän spesifimmin koripallosta. Ei olisi tosin ehkä sopinut ihan Hesarin toimitukselliseen linjaan moinen.

Minä ajattelin tennis- tai pesäpalloa, eihän sellaista hullukaan voi olla käteen ottamatta ja leikkimättä. Ainakin autojutut laskivat omaa maskuliinisuuttani: jos jokin aihe voi olla ikävystyttävä ja triviaali niin autot, ketä pirua voi edes vähän alusta kiinnostaa. Vaatteista tiedän myös, että ne ovat mustia. Schollin pisteitä voisivat myös laskea ne 1:1:een oma-alastonkuvat tapetoimassa asuntoa, joskin nythän niitä ei voi ottaa kun on se paino noussut 28 kiloon.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Testi antoi tulokseksi 60/40.

En ole yllättynyt miesosan suuruudesta, sillä moni naisiin liitetty stereotypia ei oikein osu minuun.

Tiedän kyllä, minkä väriset vaatteet sopivat minulle, käytän kynsiviilaa ja erotan mintunvihreän muista vihreän sävyistä. Sen sijaan en tunne pakottavaa tarvetta jakaa wc-koppia kenenkään kanssa enkä myöskään ole koskaan raportoinut elämäni joka käännettä ystävilleni. Ja verhotkin valittiin yhdessä puolison kanssa.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Meikäläinen oli testin mukaan vain 55 prosentin mies, ja oikeastaan olen aika ylpeä siitä.
Kah, mietin jo, että olen Jatkoajan naisellisin mies, mutta vedit paremmaksi. Olin itse meinaan 59% mies.

Osa kysymyksistä aika kiikun kaakun ja ehkä tilannekohtaisiakin, mutta näillä mennään!

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
79% mies. Ei nappaa pyssyillä ammuskelu tai puukkojen heittely enää tällä iällä. Vaatteetkin ovat joko siniset tai mustat viisnollaykköset ja joku pusero. Tiedän siis testin mukaan sopivan vaatevärini.

Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Kah, mietin jo, että olen Jatkoajan naisellisin mies, mutta vedit paremmaksi. Olin itse meinaan 59% mies.

Osa kysymyksistä aika kiikun kaakun ja ehkä tilannekohtaisiakin, mutta näillä mennään!

Minäkin olen sinua reippaasti naisellisempi. Oma tulokseni näyttää 58/42. Ajattelen asioista yleensä mahdollisimman käytännönläheisesti, joka varmaan noita naispuolen vastauksia antaa. En siis jätä vaatteita lattialle tai unohda vaihtaa vessapaperirullaa. Pallon ja puukon kanssa leikkimiset ovat jääneet, mutta tuliaseilla haluaisin edelleen ampua. Oma RK-62 olisi kiva harrastusväline.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Hyvin ennalta-arvattava ja siten helposti manipuloitava testi, mutta tein sen niin rehellisesti kuin pystyin - olen 75%-mies tuolla perusteella. Tunnistan itsessäni myös tuon herkän osan ja olen oppinut jo olemaan hieman sinutkin sen kanssa, vaikka olenkin varttunut ja elänyt äärimmäisen maskuliinisessa maailmassa.

Testeistä...
Sattuneesta syystä olen viimeisen kymmenen vuoden aikana joutunut tekemään psykologisen testin jos toisenkin ja oppinut niistäkin erottamaan, helpostikin, vaihtoehtoja, jotka viittaavat tiettyyn suuntaan, siis manipuloitavissa.
On toki sellaisiakin testejä, joita ei vain voi ilman asiantuntemusta ja perehtyneisyyttä ymmärtää, esim. Rorschachin musteläiskätesti.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ajattelen asioista yleensä mahdollisimman käytännönläheisesti, joka varmaan noita naispuolen vastauksia antaa. En siis jätä vaatteita lattialle tai unohda vaihtaa vessapaperirullaa.
Omien näköhavaintojen perusteella todella monet naiset jättää niitä riepujaan lojumaan joka paikkaan, myös sinne lattialle. Ainakin exä oli sellainen ja on kyllä useampi muukin nainen todistettavasti. Muutenkin naisten yleinen siisteys on ihan silkkaa legendaa.

Kieltämättä itse tulee joskus viskattua huolimattomasti. Samasta paikasta ne kalsarit kuitenkin löytyy mihin ne jättää.

Vessapaperirullista en osaa naisten kohdalla kyllä sanoa, varmaan ovat huolellisempia, kun joutuvat pyyhkimään pimppinsäkin. Itse en aina heti muista kyllä vaihtaa uutta tilalle, se onkin hiukan tuskallinen tilanne jos on iskenyt laariin kunnon rytäpaskat ja käsi haroo tyhjää rullaa...

...tosin vielä katastrofaalisempaa on se, jos on unohtanut kokonaan ostaa sitä vessapaperia. Siinä sitten miettii, että mihin sitä perseensä pyyhkäisisi.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Siitä pallotteluun liittyvästä kysymyksestä sen verran, että sitä on tosiaan tutkittu paljon ja pitää paikkansa, että miesporukassa pallottelu alkaa melkein välittömästi.

YLE teki jonkin aikaa sitten ohjelman, jossa tutkittiin miesten ja naisten eroja näiden "urbaanilegendojen" kautta. Mukana oli mm. tämä pallottelu-juttu, autolla ajamista ja parkkeeraamista, tekstiviestin kirjoittamista jne.

Yllättävänkin hyvin moni näistä olettamuksista piti kutinsa. Esim. naiset olivat selvästi luovempia ja monisanaisempia kirjoitellessaan tekstiviestiä kaverilleen jne.

En väitä ohjelman olleen paras mahdollinen tiedepätkä, mutta ihan hyvin tehty ohjelma kumminkin.

Carlos

Jäsen
Testin antaman tuloksen mukaan kuolen 67-vuotiaana 20. toukokuuta 2045.

Minulle sanottiin että 82-prosenttisena miehenä elän 72-vuotiaaksi saakka. Mikä sinänsä kuulostaa ihan loogiselta koska faija kuoli juuri saman ikäisenä. Faijan faija sitten oli vasta 66-vuotias kuollessaan, mutta hänellä olikin kyllä sitten sen verran taakkaa kannettavana että en ihmettele.

Tämä kaikki tosin sotii sitä vastaan että olen itse suunnitellut kuolinpäivän paljon myöhemmäksi. Tarkoitus olisi heittää lusikka nurkkaan 100-vuotis synttäreiden jälkeisenä päivänä. Ajattelin että olisi komea lähtö, isot bileet ja sitten darrassa pumppu sanoo poks. Vielä hienompaa tietty jos ehtisi siinä aamulla heittää vielä krapulapanot ja sitten kliimaksissa pumppu sanoo poks.

Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Tässä näppärä ja tieteellisesti absoluuttisen luotettava testi tähän ketjuun - esitän hypoteesin, että pienimmät naisosuudet korreloivat vahvojen kriittisten näkemysten kanssa sekä perinteisen miehisen ymmälläänolon suhteen, notta eihän noista tajua hullukaan:

Oletko mies vai nainen? Oma elämä - HS.fi

ps. Itse olin vain 69%:sti mies, surullinen hymiö tähän.

76% mies, eli feminiininen puoleni sinnittelee yhä. Apua.

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
76% mies, eli feminiininen puoleni sinnittelee yhä. Apua.

Itse olin 74% mies mutta ei se vielä mitään, tein ajan kuluksi siitä vierestä 'kuka julkkis olet' -visan ja vastaus oli Jari Sillanpää??!! Täisi värähtää viisari tuohon suuntaan kun vastasi ekaan kysymykseen että olisin valmis kertomaan seksuaalisesta suuntautumisesta, niin... tottakai julistaisin heti ensimmäiseksi että pidän jumalaisista naisista.

Ettei mene ihan off topic niin olen joskus miettinyt mitkä ovat lauseita mitkä vahingossa pulpahtaa sammakona pihalle(ei mitään törkeyksiä tähän) ja tuloksena mykkäkoulu. Ainakin kerran vaimolle sanoin että 'voisitko puhua hiljempaa' ja sitten olikin hiljaista jokunen tovi.

_

Carlos

Jäsen
Ainakin kerran vaimolle sanoin että 'voisitko puhua hiljempaa' ja sitten olikin hiljaista jokunen tovi.

Minäkin kokeilin tätä kerran ihan hyvässä hengessä, tosin reaktio oli hiukan erilainen. Sillä että minulle huomautellaan samasta asiasta lähes päivittäin ei ole asian kanssa mitään tekemistä, minulle kun siitä toki pitääkin sanoa. Mutta että kehtasin mennä hyssyttelemään häntä juuri mehevän jutun keskellä. Törkeää. Niin törkeää että sitä taidettiin muistella jopa parisen kuukautta aina sopivissa tilanteissa.

Sitten toinen "toimii joka kerta" -osaston juttu. Vaimo ihmetteli tässä päivänä muutamana että miksi olen nyt niin kiva hänelle koko ajan ja huomioin jatkuvasti erilaisin tavoin, onpas ihanaa. Tuumasin läppämiehenä että mitäs jos tämä johtuukin siitä että yritän vaan peitellä huonoa omaatuntoani.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy