Naisasiat

  • 7 486 843
  • 26 542

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Tässä näppärä ja tieteellisesti absoluuttisen luotettava testi tähän ketjuun - esitän hypoteesin, että pienimmät naisosuudet korreloivat vahvojen kriittisten näkemysten kanssa sekä perinteisen miehisen ymmälläänolon suhteen, notta eihän noista tajua hullukaan:

Oletko mies vai nainen? Oma elämä - HS.fi

ps. Itse olin vain 69%:sti mies, surullinen hymiö tähän.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hah, nyt jää naisasiat syrjään ja alkaa käsilauk... anteeksi kaljapullot kilisemään.

Terveisin 66% mies,

sampio jatkoaikalainen.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sinähän olet minun rinnalla sitten todellinen miehinen karju, etten sanoisi. vlad on vain 65 prosenttisesti mies eli naistakin minusta löytyy kiitettävällä tapaa, enkä häpeä sitä lain.

Meikäläinen oli testin mukaan vain 55 prosentin mies, ja oikeastaan olen aika ylpeä siitä. Onneksi tuokin osuus on riittänyt avovaimolle jo useamman vuoden, joten ei tuostakaan ole ollut ongelmaa... veikkaisin silti, että osaltaan tuohon vaikutti se, että mm. vartalonympäryksen jouduin hiljattain mittaamaan terveyskyselyä varten, ja ruokavalioon ja liikuntatottumuksiin tulee kiinnitettyä nykyään huomiota aika paljon.

Noh, testi oli kuitenkin varmaan oikeassa. Kyllähän minua on tällä palstalla kutsuttu poikkeukselisen feminiiniksi. Hametta en kuitenkaan omista. Enkä pitsisiä alusvaatteita. Ehkä tuo testin tulos näkyy siinä, että minä kuulun siihen ilmeisesti suhteellisen pieneen väestönosaan, joka on sitä mieltä, että mies ja nainen voivat olla vain kavereita keskenään, eikä taustalla tarvitse olla mitään eroottisia pyrkimyksiä.

Tarkennetaan kuitenkin, että minäkään en kuitenkaan oikein ymmärrä sellaista, että varattu ihminen menee nukkumaan vastakkaista sukupuolta olevan toisen ihmisen viereen. Toisen luona nukkuminen on periaatteessa OK, jos tilanne niin vaatii, mutta silloin olisi syytä nukkua kuitenkin eri vuoteissa... Ja kumppanin olisi reilua saada tietää tuosta etukäteen...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
73 % mies, tosin muutama klikkaus oli vähän niin ja näin. Esimerkiksi se "en kehtaa itkeä muiden seurassa". En laittanut rastia kun ei mua ole itkettänyt muiden seurassa, mutta tulikohan tuosta nyt sitten naispisteitä, en tiedä.

Ja sainkohan mä naispisteitä kun puhun puhelimeen yli kaksi tuntia viikossa (tosin en välttämättä taidakaan puhua kun nyt tarkemmin mietin) ja että tykkään jalkapohjahieronnasta. Ja siitä että itse olen valinnut kotini verhot, mutta kuka muu ne mulle valitsisi kun yksin asun eikä täällä nytkään ole ketään muuta noita verhoja tuijottamassa.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
90% mies.

En kyllä nyt itseäni ihan niin miehenä pidä...noh tuskimpa tuosta testistä nyt pidempiä johtopäätöksiä kannata vetää.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
73 % mies, tosin muutama klikkaus oli vähän niin ja näin. Esimerkiksi se "en kehtaa itkeä muiden seurassa".

Pakkohan toi oli tehdä, 90% oli.. Testinä aikalailla paskaa, kevyellä totuuden muuntelulla pääsee edellämainittuihin lukemiin ja 100% luultavasti kertomalla totuuden.

Ei vaan, kertoo luultavasti yhtä paljon ihmisestä kuin "Haluatko kukkakauppiaaksi?" kysymykset PV:n pällikokeissa.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Pakkohan se oli testi tehdä vaikka tuskin tuosta paljon kannattaa johtopäätöksiä tehdä. Tulos 84% ukkeli.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
84% mies ja loput 16% naista oli oma tulos, mielestäni vastailin rehellisesti. Mutta kuten sanottua, nämä kyselyt eivät taida kertoa ihan koko totuutta.

edit. näemmä Parker27:lla tismalleen sama tulos
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
69% mies. Olen siis naisasioissa samalla viivalla nimimerkki mjr:n kanssa, jos tähän aukottoman tieteelliseen testiin on luottaminen.

Tosin ihmeellisiä olivat kysymykset. "Tarkistatko elintarvikkeiden viimeisen käyttöpäivän" yms. Totta kai tarkistan, koska viimeisen päivän tuotteista saa usein -30% alennuksen, mikä on tuntuva alennus ylikalliiden elintarvikkeiden kohdalla. Jos ostaa mikropaskaa lounaaksi, niin viimeisen päivän eineksiä kannattaa ottaa, saa ainakin mikropaskan vähän halvemmalla. Ehkä se sitten on naisellista, kun napsii halvempia tarjoustuotteita ja syö ne. Tosimies maksanee aina täyden hinnan?

Ilmeisesti "oletko esitellyt ruumiinosiesi puutteita samaa sukupuolta oleville ystävillesi" on tarkoitettu naispisteitä antavaksi kysymykseksi, mutta kyllähän suurin osa miehistä on ollut paidatta kaveriporukassa jossain kesän grillikarkeloissa, rannalla, festivaaleilla, saunaillassa tai muussa yhteydessä, ja koska harvalla on täydellinen kroppa, niin siinä tulee sitten ns. kaljamahaa (vaikkei kaljaa joisi), rimppakinttuja tai teepussi-tason hauiksia esiteltyä.

Eikä ketään normaalia miestä kiinnosta, paitsi narsistisen pinnallisia nuorukaisia, joille paidaton bodarius on elämäntapa kultaketjujen ja blondatun tukan ohella. Harva mies sitä kaveripiiriään valitsee sen mukaan, kenellä on timmein kroppa.

EDIT: Tein samalla Hesarin suht tarkasti asioita kyselevän "tunne kuolinpäiväsi"-testin, niin selvisi samalla kannattaako edes panostaa mihinkään. Tuon mukaan ikäiseni miehen keskiverto elinikä olisi 75 vuotta, ja minulla olisi mahtava 1% mahdollisuus saavuttaa tämä huima ikä.

Testin antaman tuloksen mukaan kuolen 67-vuotiaana 20. toukokuuta 2045. Eläkeikä nostetaan jo parin vuoden päästä varmasti tätä korkeammalle, joten kuolen joko varhaisella sairauseläkkeellä tai sitten kirjaimellisesti työni ääreen, kaikkeni antaneena ja päivääkään eläkepäivistäni nauttimatta. Onpahan sitten jotain, mitä odottaa.

Koska en mitään vastinetta tule saamaan eläkemaksuistani, niin toivottavasti viimeiset elinpäiväni ovat edes mahdollisimman kalliita yhteiskunnalle, jotta saan kuluja tasattua ja jotta kaikki maksamani rahat eivät päädy turhuuksiin kuten epätasa-arvoisesti miehiä paljon pidempään elävien naisten elättämiseen vuosikymmeniä heidän eläkkeelle pääsynsä jälkeen. Alas vireä senioritoiminta ja "kolmas elämä", eläköön vanhuus ja kuolema.

Tätä kirjoitettaessa deadlinea on jäljellä 993970352 sekuntia.
 
Viimeksi muokattu:

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kertokaapa hyviä vinkkejä arvon palstaveljet kuinka lepyttää nainen? Sanotaanko nyt näin, että tässä tilanteessa ei kukat ja illalliset auta, ne meni jo edellis kerralla kun töppäilin.

Neuvominen voisi olla helpompaa, jos töppäyksen aihe olisi tiedossa. Olisiko jotain, jolla töppäyksen voisi korjata?

Halu ja teot on asia erikseen.

Nimenomaan näin. Kädet on helppo pitää kurissa jos vieressä on sellainen ystävä, jota toisissa olosuhteissa voisi pitää myös seksuaalisesti viehättävänä, mutta josta on vuosien saatossa tullut niin hyvä ja tärkeä ystävä, ettei ystävyyttä kannata riskeerata yhden panon takia.


Olen 62-prosenttisesti nainen, 38-prosenttisesti mies. Luutnantti, kapteeni ja eversti menivät oikein, mutta jouduin tarkistamaan ennen kuin uskalsin ruksata.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ainakin minä odotan jännityksellä, josko scholl tekisi tuon testin ja kertoisi myös tuloksensa tänne ihasteltavaksi. Voi satanenkin paukkua..
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kuinkakohan moni muuten oikeasti tietää, miten pitkä on olympiastadionin juoksurata? Minä en ainakaan tiedä, mutta veikkaan, että se on 396 ja osia.

Scholl toki saattaa hyvinkin tietää lukeman sentilleen.

Minun mielestäni tuo oli vähän kompa, sillä itse tulkitsin niin, että vaikka mainittiin olympiastadion, niin tarkoitettiin oikeastaan mitä tahansa yu-juoksurataa.

Toisin sanoen esim. naisille, jotka vastaavat kysymykseen, niin annetaan se tietty mielikuva, että millaisesta juoksuradasta nyt edes puhutaan.

Mielestäni on aivan tarpeeksi oikein, jos tietää radan olevan se 400metriä pitkä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ainakin minä odotan jännityksellä, josko scholl tekisi tuon testin ja kertoisi myös tuloksensa tänne ihasteltavaksi. Voi satanenkin paukkua..

Eivätköhän tuossa testissä olleet vaateaiheiset kysymykset tiputa tulosta schollillakin. Ainakin oletan, että jos vastaa tuntevansa vaatemerkkejä sun muita tai kertoo suosittelevansa ystävilleen jotain hyväksi havaittuja tuotteita, niin saa tuosta testistä naiseuspisteitä.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Eivätköhän tuossa testissä olleet vaateaiheiset kysymykset tiputa tulosta schollillakin. Ainakin oletan, että jos vastaa tuntevansa vaatemerkkejä sun muita tai kertoo suosittelevansa ystävilleen jotain hyväksi havaittuja tuotteita, niin saa tuosta testistä naiseuspisteitä.

Mua ihmetytti se "tiedän minkä väriset vaatteet sopivat minulle." Tottakai tiedän että mustat vaatteet sopivat minulle. Tiedän myös että ne sopisivat pojallemme, mutta vaimoke väkisin haluaa ostaa "jotain vähän värikkäämpiä", niinpä poikarukalla oli yksi päivä punaiset housut jalassa.

Niinjoo, 83% mies. Laski varmaan vähän lukemaa se ruoista juttelu ja joku muu vähän tyttömäinen. Yritän elää tämän tuloksen kanssa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tosin ihmeellisiä olivat kysymykset. "Tarkistatko elintarvikkeiden viimeisen käyttöpäivän" yms. Totta kai tarkistan, koska viimeisen päivän tuotteista saa usein -30% alennuksen, mikä on tuntuva alennus ylikalliiden elintarvikkeiden kohdalla. Jos ostaa mikropaskaa lounaaksi, niin viimeisen päivän eineksiä kannattaa ottaa, saa ainakin mikropaskan vähän halvemmalla. Ehkä se sitten on naisellista, kun napsii halvempia tarjoustuotteita ja syö ne. Tosimies maksanee aina täyden hinnan?
Niinpä. Mäkin katson lähes aina sen päiväyksen.

Ja toi moottorisahajuttu viittaa enemmänkin siihen oletko maalainen vai kaupunkilainen.

Tosimiehet vissiinkin laittavat vaatteensa aina lattialle, siis lattialle, hohhoijaa. Ja tosimiehille tulee pakkoliikkeitä kun näkevät pallon. Jalka varmaan alkaa nykimään tai jotain. Myös toi "naiset ja miehet ovat riittävän tasa-arvoisia" on kumma kysymys. Mä vähän epäilen että tuossa ajatellaan ettei nainen olisi ihan samalla tasolla kuin mies ja siten vastaamalla kyllä saisi miespisteitä.

Mulla vissiin toi kynttiläjuttukin on "naisellista". Joka ilta mä sytytän kynttilät.

Äsken muuten tein uudestaan tuon testin ja nyt tuli 72 %, eli prosentti vähemmän. Ihmeellistä.
 
Ja tosimiehille tulee pakkoliikkeitä kun näkevät pallon.

Kyllähän toi nyt on ihan tutkittu juttu, että jos ihmisen tai ihmisjoukon eteen heitetään pallo, niin miehet reagoivat keskimäärin vähän eri tavalla kuin naiset. Biologiaa kenties? Olipa tuo sitten geeneissä tai kasvatuksessa tai molemmissa, niin tämän eroavaisuuden tulokset on helppo huomata esim. katsomalla naisten futista tai lätkää.

Äsken muuten tein uudestaan tuon testin ja nyt tuli 72 %, eli prosentti vähemmän. Ihmeellistä.

Itse antaisin naispisteitä siitä, ettei tiedä prosentin ja prosenttiyksikön eroa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän toi nyt on ihan tutkittu juttu, että jos ihmisen tai ihmisjoukon eteen heitetään pallo, niin miehet reagoivat keskimäärin vähän eri tavalla kuin naiset. Biologiaa kenties? Olipa tuo sitten geeneissä tai kasvatuksessa tai molemmissa, niin tämän eroavaisuuden tulokset on helppo huomata esim. katsomalla naisten futista tai lätkää.
Joo varmastikin. Kyllä mäkin tykkään palloa potkia ja sillä leikkiä, mutta jos vaikka nyt joku heittäisi tähän pallon, en mä varmaankaan edes koskisi siihen.

Itse antaisin naispisteitä siitä, ettei tiedä prosentin ja prosenttiyksikön eroa.
Tottakai mä sen tiedän.
 
Joo varmastikin. Kyllä mäkin tykkään palloa potkia ja sillä leikkiä, mutta jos vaikka nyt joku heittäisi tähän pallon, en mä varmaankaan edes koskisi siihen.

Minusta kysymys olisi ollut hauskempi, jos siinä olisi puhuttu vähän spesifimmin koripallosta. Ei olisi tosin ehkä sopinut ihan Hesarin toimitukselliseen linjaan moinen.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Minusta kysymys olisi ollut hauskempi, jos siinä olisi puhuttu vähän spesifimmin koripallosta. Ei olisi tosin ehkä sopinut ihan Hesarin toimitukselliseen linjaan moinen.

Minä ajattelin tennis- tai pesäpalloa, eihän sellaista hullukaan voi olla käteen ottamatta ja leikkimättä. Ainakin autojutut laskivat omaa maskuliinisuuttani: jos jokin aihe voi olla ikävystyttävä ja triviaali niin autot, ketä pirua voi edes vähän alusta kiinnostaa. Vaatteista tiedän myös, että ne ovat mustia. Schollin pisteitä voisivat myös laskea ne 1:1:een oma-alastonkuvat tapetoimassa asuntoa, joskin nythän niitä ei voi ottaa kun on se paino noussut 28 kiloon.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Testi antoi tulokseksi 60/40.

En ole yllättynyt miesosan suuruudesta, sillä moni naisiin liitetty stereotypia ei oikein osu minuun.

Tiedän kyllä, minkä väriset vaatteet sopivat minulle, käytän kynsiviilaa ja erotan mintunvihreän muista vihreän sävyistä. Sen sijaan en tunne pakottavaa tarvetta jakaa wc-koppia kenenkään kanssa enkä myöskään ole koskaan raportoinut elämäni joka käännettä ystävilleni. Ja verhotkin valittiin yhdessä puolison kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös