Käytännönläheisesti ajatteleva nainen on oksymoroni.
Käytännönläheisesti toimiva ihminen on oksymoroni.
Käytännönläheisesti ajatteleva nainen on oksymoroni.
Minäkin kokeilin tätä kerran ihan hyvässä hengessä, tosin reaktio oli hiukan erilainen. Sillä että minulle huomautellaan samasta asiasta lähes päivittäin ei ole asian kanssa mitään tekemistä, minulle kun siitä toki pitääkin sanoa. Mutta että kehtasin mennä hyssyttelemään häntä juuri mehevän jutun keskellä. Törkeää. Niin törkeää että sitä taidettiin muistella jopa parisen kuukautta aina sopivissa tilanteissa.
Sitten toinen "toimii joka kerta" -osaston juttu. Vaimo ihmetteli tässä päivänä muutamana että miksi olen nyt niin kiva hänelle koko ajan ja huomioin jatkuvasti erilaisin tavoin, onpas ihanaa. Tuumasin läppämiehenä että mitäs jos tämä johtuukin siitä että yritän vaan peitellä huonoa omaatuntoani.
Kai kuitenkin sait pillua siitä huolimatta? Ei siinä tapauksessa olisi ihan kauhean paha asia.
Se on kumma juttu, kun naiset eivät noin yleisesti ottaen ole kovinkaan kiinnostavia henkilöitä. Siis heidän osaamisensa ja juttunsa eivät nyt luvalla sanoen ole ihan niin korkealla tasolla niin mikä oikeuttaa heille sitten valittamisen. Mä en tajua tota juttua...
Välillä tuntuu - ja olen tämän ihan muutaman naisen suustakin kuullut - että he miettivät paljon, mitä muut paikalla olevat naiset ajattelevat heidän kulloisestakin käytöksestään.
Nyt tietty joku nainen voi tulla tänne täysin tyrmäämään tämän teoriani ja toteamaan, että miehet toimivat tismalleen samoin, mutta minulla on aidosti vähän tällainen fiilis.
Oman kokemukseni perusteella 99,9 % näin. Kerran näin miehen ottavan toiselta suihin We Got Beeffin miesten vessassa, joten se pudottaa prosentin sadasta alas 99,9 prosenttiin.Voisin veikata että miehet aikalailla keskittyvät siihen kusemiseen, eivätkä jää tekemään sinne sen tarkempia analyysejä naapurin tavarasta? Vai ?
Ja, jos joku joskus kysyisi minulta, niin tokaisisi vain menepäs nyt siitä omaan kotiisi.
...
JK. Sehän olikin jotain white trash jengin -touhua, joten eihän sitä ohjelmaa pystynyt katsomaan loppuun vanaha erkkikkää.
Juuri äsken eli klo 15.25 alkoi Vitosella tunnin kestävä dokkari, jonka aikana voi mietiskellä exceleitä:
"Ruotsalaisdokumentissa seurataan kolmen noin kuusikymppisen siskoksen edesottamuksia Gambiassa, jossa he etsivät rakkautta ja seksiä huomattavasti nuorempien miesten seurassa. (Outsiders: Kärlek i Gambia, dokumentti, Ruotsi, 2012)"
.
Olin tuossa yhteydessä äitimuorin kanssa muutama päivä sitten ja kuulin oudoimman kysymyksen pitkään aikaan: "Kai laitat joulukortin myös (tähän exän nimi)?" Siis mitä vittua? Joo, oltiin aika kauan yhdessä, mutta ei kai se ole mikään saatanan velvoite muistella joulukortein kyseistä henkilöä? Sama varmaan olisi laittaa muillekin exille joku iloinen joulutervehdys. On ne naiset outoa porukkaa, jopa omat perheenjäsenet. Etenkin, kun en ole koskaan mitään joulukortteja edes lähetellyt kenellekään.
Se äitimuori on vain huolissaan sinun suvunjatkamisestasi. Ajattelee josko se exä ottaisi ramblerin vielä takaisin niin ei sen raukan tarvitsisi olla enää yksin.
Sano äitille että älä huoli, hyvin menee, im worth it.
Carlos on aivan oikeassa, mutta muistuu mieleen hiukan vastaava tapahtuma menneisyydestä.Kun totuus on niin että jos naisella on oikeasti jotain menoa mutta olisi kiinnostunut, hän tekee vastaehdotuksen. Jos ei tee, se on siinä. Ja tässä kohtaa myös miehellä on mahdollisuus pelastaa kasvonsa, miehuutensa, ja jättää itsestään jopa piirun verran salaperäinen ja kiinnostava mielikuva, joka saa naisen miettimään ainakin kerran että "olisikohan mun sittenkin pitänyt mennä". Eli siis heti sen "emmäoikeentiiä..." -jutun alkaessa antaa olla, heittää jotain huoletonta ja jatkaa matkaa.
Carlos on aivan oikeassa, mutta muistuu mieleen hiukan vastaava tapahtuma menneisyydestä.
....
Ylläoleva tarina on niin tuttua. Muutaman naisen kanssa käynyt sama. Pari kertaa laittanut viestiä ja kysynyt kahville ja aina muuta menoa. Toinen nainen jopa myönsi että yhdellä kerralla keksi tekosyyn. Sitten myöhemmin kysellään mitä kuuluu ja miksi lopetin viestittelyn. En kuulemma ollut tarpeeksi kiinnostuneen oloinen( vaikka useamman kerran pyysin ulos). Mitä eriä Naisen päässä liikkuu tässä kuin miehen...
Mitä eriä Naisen päässä liikkuu tässä kuin miehen...
Ei niitä tyttöjä kannata treffeille pyytää. Pyytää ulos tai leffaan tai kaljalle tai jonnekin. Ja se tyttö joko lähtee tai ei lähde. Vähän sama kuin pyytäisi kaveria kaljalle. Se joko lähtee tai ei lähde. Ei siinä mitään pakkeja saada.Tässä on nyt sellainen tilanne, että kaiken järjen mukaan kysyn yhtä tyttöä tänään treffeille. Ahdistaa, ei tämä tämmöinen ole minun juttuni ollenkaan. Tavallaan kai aika sama mitä vastaa, mutta ehkä pitää nyt kokeilla sitten kuitenkin.
Ja, kun menee vituiksi, niin sitten ei vain enää ihan todella kysy koskaan yhtään keneltäkään yhtään mitään. Ja, jos joku joskus kysyisi minulta, niin tokaisisi vain menepäs nyt siitä omaan kotiisi.
Ei niitä tyttöjä kannata treffeille pyytää. Pyytää ulos tai leffaan tai kaljalle tai jonnekin. Ja se tyttö joko lähtee tai ei lähde. Vähän sama kuin pyytäisi kaveria kaljalle. Se joko lähtee tai ei lähde. Ei siinä mitään pakkeja saada.
Jokainen tekee tietysti omat ratkaisunsa, mutta sinuna en luottaisi tuossa tilanteessa yhtään mihinkään. Mies ja nainen samassa kämpässä "vain kavereina".. joopa joo, uskokoon kuka haluaa.
Niin kerrattakoon, että tämä jätkä on myös miehiin päin suuntaunut. Tai ainakin siltä näytti, kun kovasti suuteli toisen miehen kanssa tuossa taannoin. Toki ei sekään mitään poista. Ja nyt tuli Carlokselta kyllä ihan hyvä pätkä tekstiä. Itse painan iltavuoroa, kun nämä elävät kotonaan normaalia elämää. Eihän se kivalta tunnu näin ajatuksena. Mitä helvettiä tässä voi tehdä. Nytkun olisi se kristallipallo millä katsoa vaikkapa vuoden päähän, että mikä tilanne on. Ei tää aina niin helppoa ole.Eli lyhykäisyydessään seksi tai nou seksi ei mielestäni ole olennaista, olennaista on se että "oma" nainen elää yhdessä jonkun toisen kanssa jokapäiväistä elämää. Not nice.