Naisasiat

  • 7 493 021
  • 26 542

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Meikäläinen oli testin mukaan vain 55 prosentin mies, ja oikeastaan olen aika ylpeä siitä.
Kah, mietin jo, että olen Jatkoajan naisellisin mies, mutta vedit paremmaksi. Olin itse meinaan 59% mies.

Osa kysymyksistä aika kiikun kaakun ja ehkä tilannekohtaisiakin, mutta näillä mennään!
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
79% mies. Ei nappaa pyssyillä ammuskelu tai puukkojen heittely enää tällä iällä. Vaatteetkin ovat joko siniset tai mustat viisnollaykköset ja joku pusero. Tiedän siis testin mukaan sopivan vaatevärini.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Kah, mietin jo, että olen Jatkoajan naisellisin mies, mutta vedit paremmaksi. Olin itse meinaan 59% mies.

Osa kysymyksistä aika kiikun kaakun ja ehkä tilannekohtaisiakin, mutta näillä mennään!

Minäkin olen sinua reippaasti naisellisempi. Oma tulokseni näyttää 58/42. Ajattelen asioista yleensä mahdollisimman käytännönläheisesti, joka varmaan noita naispuolen vastauksia antaa. En siis jätä vaatteita lattialle tai unohda vaihtaa vessapaperirullaa. Pallon ja puukon kanssa leikkimiset ovat jääneet, mutta tuliaseilla haluaisin edelleen ampua. Oma RK-62 olisi kiva harrastusväline.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Hyvin ennalta-arvattava ja siten helposti manipuloitava testi, mutta tein sen niin rehellisesti kuin pystyin - olen 75%-mies tuolla perusteella. Tunnistan itsessäni myös tuon herkän osan ja olen oppinut jo olemaan hieman sinutkin sen kanssa, vaikka olenkin varttunut ja elänyt äärimmäisen maskuliinisessa maailmassa.

Testeistä...
Sattuneesta syystä olen viimeisen kymmenen vuoden aikana joutunut tekemään psykologisen testin jos toisenkin ja oppinut niistäkin erottamaan, helpostikin, vaihtoehtoja, jotka viittaavat tiettyyn suuntaan, siis manipuloitavissa.
On toki sellaisiakin testejä, joita ei vain voi ilman asiantuntemusta ja perehtyneisyyttä ymmärtää, esim. Rorschachin musteläiskätesti.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ajattelen asioista yleensä mahdollisimman käytännönläheisesti, joka varmaan noita naispuolen vastauksia antaa. En siis jätä vaatteita lattialle tai unohda vaihtaa vessapaperirullaa.
Omien näköhavaintojen perusteella todella monet naiset jättää niitä riepujaan lojumaan joka paikkaan, myös sinne lattialle. Ainakin exä oli sellainen ja on kyllä useampi muukin nainen todistettavasti. Muutenkin naisten yleinen siisteys on ihan silkkaa legendaa.

Kieltämättä itse tulee joskus viskattua huolimattomasti. Samasta paikasta ne kalsarit kuitenkin löytyy mihin ne jättää.

Vessapaperirullista en osaa naisten kohdalla kyllä sanoa, varmaan ovat huolellisempia, kun joutuvat pyyhkimään pimppinsäkin. Itse en aina heti muista kyllä vaihtaa uutta tilalle, se onkin hiukan tuskallinen tilanne jos on iskenyt laariin kunnon rytäpaskat ja käsi haroo tyhjää rullaa...

...tosin vielä katastrofaalisempaa on se, jos on unohtanut kokonaan ostaa sitä vessapaperia. Siinä sitten miettii, että mihin sitä perseensä pyyhkäisisi.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Siitä pallotteluun liittyvästä kysymyksestä sen verran, että sitä on tosiaan tutkittu paljon ja pitää paikkansa, että miesporukassa pallottelu alkaa melkein välittömästi.

YLE teki jonkin aikaa sitten ohjelman, jossa tutkittiin miesten ja naisten eroja näiden "urbaanilegendojen" kautta. Mukana oli mm. tämä pallottelu-juttu, autolla ajamista ja parkkeeraamista, tekstiviestin kirjoittamista jne.

Yllättävänkin hyvin moni näistä olettamuksista piti kutinsa. Esim. naiset olivat selvästi luovempia ja monisanaisempia kirjoitellessaan tekstiviestiä kaverilleen jne.

En väitä ohjelman olleen paras mahdollinen tiedepätkä, mutta ihan hyvin tehty ohjelma kumminkin.
 

Carlos

Jäsen
Testin antaman tuloksen mukaan kuolen 67-vuotiaana 20. toukokuuta 2045.

Minulle sanottiin että 82-prosenttisena miehenä elän 72-vuotiaaksi saakka. Mikä sinänsä kuulostaa ihan loogiselta koska faija kuoli juuri saman ikäisenä. Faijan faija sitten oli vasta 66-vuotias kuollessaan, mutta hänellä olikin kyllä sitten sen verran taakkaa kannettavana että en ihmettele.

Tämä kaikki tosin sotii sitä vastaan että olen itse suunnitellut kuolinpäivän paljon myöhemmäksi. Tarkoitus olisi heittää lusikka nurkkaan 100-vuotis synttäreiden jälkeisenä päivänä. Ajattelin että olisi komea lähtö, isot bileet ja sitten darrassa pumppu sanoo poks. Vielä hienompaa tietty jos ehtisi siinä aamulla heittää vielä krapulapanot ja sitten kliimaksissa pumppu sanoo poks.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Tässä näppärä ja tieteellisesti absoluuttisen luotettava testi tähän ketjuun - esitän hypoteesin, että pienimmät naisosuudet korreloivat vahvojen kriittisten näkemysten kanssa sekä perinteisen miehisen ymmälläänolon suhteen, notta eihän noista tajua hullukaan:

Oletko mies vai nainen? Oma elämä - HS.fi

ps. Itse olin vain 69%:sti mies, surullinen hymiö tähän.

76% mies, eli feminiininen puoleni sinnittelee yhä. Apua.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
76% mies, eli feminiininen puoleni sinnittelee yhä. Apua.

Itse olin 74% mies mutta ei se vielä mitään, tein ajan kuluksi siitä vierestä 'kuka julkkis olet' -visan ja vastaus oli Jari Sillanpää??!! Täisi värähtää viisari tuohon suuntaan kun vastasi ekaan kysymykseen että olisin valmis kertomaan seksuaalisesta suuntautumisesta, niin... tottakai julistaisin heti ensimmäiseksi että pidän jumalaisista naisista.

Ettei mene ihan off topic niin olen joskus miettinyt mitkä ovat lauseita mitkä vahingossa pulpahtaa sammakona pihalle(ei mitään törkeyksiä tähän) ja tuloksena mykkäkoulu. Ainakin kerran vaimolle sanoin että 'voisitko puhua hiljempaa' ja sitten olikin hiljaista jokunen tovi.

_
 

Carlos

Jäsen
Ainakin kerran vaimolle sanoin että 'voisitko puhua hiljempaa' ja sitten olikin hiljaista jokunen tovi.

Minäkin kokeilin tätä kerran ihan hyvässä hengessä, tosin reaktio oli hiukan erilainen. Sillä että minulle huomautellaan samasta asiasta lähes päivittäin ei ole asian kanssa mitään tekemistä, minulle kun siitä toki pitääkin sanoa. Mutta että kehtasin mennä hyssyttelemään häntä juuri mehevän jutun keskellä. Törkeää. Niin törkeää että sitä taidettiin muistella jopa parisen kuukautta aina sopivissa tilanteissa.

Sitten toinen "toimii joka kerta" -osaston juttu. Vaimo ihmetteli tässä päivänä muutamana että miksi olen nyt niin kiva hänelle koko ajan ja huomioin jatkuvasti erilaisin tavoin, onpas ihanaa. Tuumasin läppämiehenä että mitäs jos tämä johtuukin siitä että yritän vaan peitellä huonoa omaatuntoani.
 

scholl

Jäsen
Minäkin kokeilin tätä kerran ihan hyvässä hengessä, tosin reaktio oli hiukan erilainen. Sillä että minulle huomautellaan samasta asiasta lähes päivittäin ei ole asian kanssa mitään tekemistä, minulle kun siitä toki pitääkin sanoa. Mutta että kehtasin mennä hyssyttelemään häntä juuri mehevän jutun keskellä. Törkeää. Niin törkeää että sitä taidettiin muistella jopa parisen kuukautta aina sopivissa tilanteissa.

Sitten toinen "toimii joka kerta" -osaston juttu. Vaimo ihmetteli tässä päivänä muutamana että miksi olen nyt niin kiva hänelle koko ajan ja huomioin jatkuvasti erilaisin tavoin, onpas ihanaa. Tuumasin läppämiehenä että mitäs jos tämä johtuukin siitä että yritän vaan peitellä huonoa omaatuntoani.

Se on kumma juttu, kun naiset eivät noin yleisesti ottaen ole kovinkaan kiinnostavia henkilöitä. Siis heidän osaamisensa ja juttunsa eivät nyt luvalla sanoen ole ihan niin korkealla tasolla niin mikä oikeuttaa heille sitten valittamisen. Mä en tajua tota juttua. Jos on selkeästi jäljessä niin miksei yritä ja kehitä itseään, vaan pitää yrittää puhua se toinenkin huonommaksi kuin oikeasti on.

Kai kuitenkin sait pillua siitä huolimatta? Ei siinä tapauksessa olisi ihan kauhean paha asia.

Nainenhan sai seksiä myös ja hänellä oli suurempi saaminen kyseessä. Se, että saa pillua ei nyt niin iso juttu ole, jos joutuu samalla itse panemaan.

edit. olen 78% mies. outoja kysymyksiä, ekalle sivulle ei tullut yhtään rastia
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Se on kumma juttu, kun naiset eivät noin yleisesti ottaen ole kovinkaan kiinnostavia henkilöitä. Siis heidän osaamisensa ja juttunsa eivät nyt luvalla sanoen ole ihan niin korkealla tasolla niin mikä oikeuttaa heille sitten valittamisen. Mä en tajua tota juttua...

Hmm, pakko olla kyllä samaa mieltä tästä, vaikka toki poikkeuksiakin löytyy.

Minun mielestäni - ja nyt kyseessä on tietysti yleistys - monella naisella on esim. isommassa seurueessa vähän sellaisia vaikeuksia itsetunnon kanssa, siis etenkin jos paikalla on joku paremman näköinen tai selvästi kiinnostavampi nainen.

Tämän seurauksena on monesti juuttuminen vähän seinäruusuksi tai sitten juuri päin vastoin, eli ollaan suuna päänä puhumassa turhia.

Yksi aika selvä ero, minkä olen huomannut miesten ja naisten välillä on se, että naiset ujostelevat enemmän, jos ollaan vaikka menossa juhliin jossa kaikki eivät ole hirveän tuttuja toisilleen.

Välillä tuntuu - ja olen tämän ihan muutaman naisen suustakin kuullut - että he miettivät paljon, mitä muut paikalla olevat naiset ajattelevat heidän kulloisestakin käytöksestään.

Nyt tietty joku nainen voi tulla tänne täysin tyrmäämään tämän teoriani ja toteamaan, että miehet toimivat tismalleen samoin, mutta minulla on aidosti vähän tällainen fiilis.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Välillä tuntuu - ja olen tämän ihan muutaman naisen suustakin kuullut - että he miettivät paljon, mitä muut paikalla olevat naiset ajattelevat heidän kulloisestakin käytöksestään.

Nyt tietty joku nainen voi tulla tänne täysin tyrmäämään tämän teoriani ja toteamaan, että miehet toimivat tismalleen samoin, mutta minulla on aidosti vähän tällainen fiilis.

Itseasiassa, tämä pitää varmaan hyvinkin paikkansa. Naiset ovat yleensä vieraassa tilanteessa ja etenkin vieraassa seurassa varautuneempia. Siihen en osaa sanoa onko se sitten välttämättä niin huono asia. Miehillä tämä menee yleensä niin että välillä saa sulkea korvia kun kaikki tomppeliudet lauotaan kovaan ääneen vieraassakin seurassa. Tälläisiä junttiuden kokoontumisia on joskus saanut todistaa kun miesporukka on päässyt vauhtiin. Hiljaa ne naiset siinä sitten pyörittelevät silmiään.

Naiset vaan joskus turhaan yliajattelevat asioista. Kun menee juttelemaan jonkun ventovieraan naisen kanssa, saattaa yllättyä positiivisesti kun oli kuvitellut henkilön ihan toisenlaiseksi. Miehet ovat tälläisissä tilanteissa kyllä rennompia, eivätkä ylianalysoi tai kyttäile samalla tavalla kuin naiset. Baarinvessat ovat oiva esimerkki siitä miten meikkaillessa joillakin naisilla on aikaa vähän vilkuilla halveksivasti sitä vieressä olevaa siideripissistäkin. Voisin veikata että miehet aikalailla keskittyvät siihen kusemiseen, eivätkä jää tekemään sinne sen tarkempia analyysejä naapurin tavarasta? Vai ?

Terv. 51 % Nainen ja 49 % mies.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voisin veikata että miehet aikalailla keskittyvät siihen kusemiseen, eivätkä jää tekemään sinne sen tarkempia analyysejä naapurin tavarasta? Vai ?
Oman kokemukseni perusteella 99,9 % näin. Kerran näin miehen ottavan toiselta suihin We Got Beeffin miesten vessassa, joten se pudottaa prosentin sadasta alas 99,9 prosenttiin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Juuri äsken eli klo 15.25 alkoi Vitosella tunnin kestävä dokkari, jonka aikana voi mietiskellä exceleitä:

"Ruotsalaisdokumentissa seurataan kolmen noin kuusikymppisen siskoksen edesottamuksia Gambiassa, jossa he etsivät rakkautta ja seksiä huomattavasti nuorempien miesten seurassa. (Outsiders: Kärlek i Gambia, dokumentti, Ruotsi, 2012)"

Hirveitä rumiluksia nuo akat tuolla. Siis jopa normaaleihin kuusikymppisiin verrattuna.

JK. Sehän olikin jotain white trash jengin -touhua, joten eihän sitä ohjelmaa pystynyt katsomaan loppuun vanaha erkkikkää.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tässä on nyt sellainen tilanne, että kaiken järjen mukaan kysyn yhtä tyttöä tänään treffeille. Ahdistaa, ei tämä tämmöinen ole minun juttuni ollenkaan. Tavallaan kai aika sama mitä vastaa, mutta ehkä pitää nyt kokeilla sitten kuitenkin.

Ja, kun menee vituiksi, niin sitten ei vain enää ihan todella kysy koskaan yhtään keneltäkään yhtään mitään. Ja, jos joku joskus kysyisi minulta, niin tokaisisi vain menepäs nyt siitä omaan kotiisi.
 

Carlos

Jäsen
Ja, jos joku joskus kysyisi minulta, niin tokaisisi vain menepäs nyt siitä omaan kotiisi.

Oikea termi on "Jos nyt lähtisit, niin miten kauan kestäisi?"

Onnea yritykselle. Ja hyvä lähtökohta, pessimisti ei pety. Ja siinä samalla muista sitten ettet menetä kasvojasi;

- Moi, lähtisitsä tänään leffaan?
- Ai moi, mulla on tosi kiire kun mun pitää mennä kampaajalle ja on paljo kaikkee.
- Yleensä tässä kohtaa sitten mies ehdottaa sitten huomista, sitten viikonloppua, sitten seuraavaa viikkonloppua, sitten seuraavan kevään ystävänpäivää, sitten helluntaita ja heti perään juhannusta.
- Ja sitten mies menee kotiin ja miettii että ehkä kävi vaan huono tuuri ja sillä on oikeasti kiireitä, pitää kysyä myöhemmin uudestaan.

Kun totuus on niin että jos naisella on oikeasti jotain menoa mutta olisi kiinnostunut, hän tekee vastaehdotuksen. Jos ei tee, se on siinä. Ja tässä kohtaa myös miehellä on mahdollisuus pelastaa kasvonsa, miehuutensa, ja jättää itsestään jopa piirun verran salaperäinen ja kiinnostava mielikuva, joka saa naisen miettimään ainakin kerran että "olisikohan mun sittenkin pitänyt mennä". Eli siis heti sen "emmäoikeentiiä..." -jutun alkaessa antaa olla, heittää jotain huoletonta ja jatkaa matkaa.

Mutta siis: Tsemppiä vaan!
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Nimenomaan, jos tulee heti joku "ei tänään/nyt/jne" ilmoita vaan että asia on selvä ja ei sitten ollutkaan muuta asiaa. Myöhemmin sitten saattaa tulla naiselta myös vastaehdotus, mutta jos jankkaat niin se juttu oli siinä
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...
JK. Sehän olikin jotain white trash jengin -touhua, joten eihän sitä ohjelmaa pystynyt katsomaan loppuun vanaha erkkikkää.

Mitenköhän dokumentti eroaisi siitä, jos kuvattaisiin tämän palstan maksullisissa kävijöiden retkiä kotimaassa, Virossa, Thaimaassa jne... olisiko ainoa ero se, että dokumentin päähenkilöt olisivat naisten sijasta miehiä?
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Olin tuossa yhteydessä äitimuorin kanssa muutama päivä sitten ja kuulin oudoimman kysymyksen pitkään aikaan: "Kai laitat joulukortin myös (tähän exän nimi)?" Siis mitä vittua? Joo, oltiin aika kauan yhdessä, mutta ei kai se ole mikään saatanan velvoite muistella joulukortein kyseistä henkilöä? Sama varmaan olisi laittaa muillekin exille joku iloinen joulutervehdys. On ne naiset outoa porukkaa, jopa omat perheenjäsenet. Etenkin, kun en ole koskaan mitään joulukortteja edes lähetellyt kenellekään.
 

eläin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen Maajoukkue, DIF, HIFK, Väsby Hockey
Juuri äsken eli klo 15.25 alkoi Vitosella tunnin kestävä dokkari, jonka aikana voi mietiskellä exceleitä:

"Ruotsalaisdokumentissa seurataan kolmen noin kuusikymppisen siskoksen edesottamuksia Gambiassa, jossa he etsivät rakkautta ja seksiä huomattavasti nuorempien miesten seurassa. (Outsiders: Kärlek i Gambia, dokumentti, Ruotsi, 2012)"
.

Eikös ne akan-känttyrät kaiken lisäksi ollut vielä ruotsinsuomalaisia? ainakin kerran näin Ruotsin telkkarista tällaisen ohjelman ja myötähäpeä oli kova. urgh.....
 

Konson Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olin tuossa yhteydessä äitimuorin kanssa muutama päivä sitten ja kuulin oudoimman kysymyksen pitkään aikaan: "Kai laitat joulukortin myös (tähän exän nimi)?" Siis mitä vittua? Joo, oltiin aika kauan yhdessä, mutta ei kai se ole mikään saatanan velvoite muistella joulukortein kyseistä henkilöä? Sama varmaan olisi laittaa muillekin exille joku iloinen joulutervehdys. On ne naiset outoa porukkaa, jopa omat perheenjäsenet. Etenkin, kun en ole koskaan mitään joulukortteja edes lähetellyt kenellekään.

Se äitimuori on vain huolissaan sinun suvunjatkamisestasi. Ajattelee josko se exä ottaisi ramblerin vielä takaisin niin ei sen raukan tarvitsisi olla enää yksin.

Sano äitille että älä huoli, hyvin menee, im worth it.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös