Meni sitten tyttöystävän kanssa poikki. Vituttaa ja ahdistaa aivan tajuttomasti.
-Tinke
Oliko pitkä suhde ja asu(i)tteko yhdessä?
Meni sitten tyttöystävän kanssa poikki. Vituttaa ja ahdistaa aivan tajuttomasti.
-Tinke
Oliko pitkä suhde ja asu(i)tteko yhdessä?
Ei ollut kuin 5kk pitkä suhde ja ei asuttu yhdessä mutta aika vahvaat tunteet oli pelissä. Ainakin minulla.
-Tinke
Ei ollut kuin 5kk pitkä suhde ja ei asuttu yhdessä mutta aika vahvaat tunteet oli pelissä. Ainakin minulla.
-Tinke
Juu, eihän se kuinka pahalta tuntuu toki noista seikoista kiinni olekaan, mutta kysyinpä nyt kuitenkin.
Monesti se uuden ja intensiivisemmän suhteen katkeaminen vituttaa enemmän, kuin jo kauemman kestäneen ja väljähtyneemmän. Sitä jää helposti jossittelemaan kaiken näköistä, vaikka ei se mitään hyödytäkään. Kun pitkä suhde katkeaa voi vastalahjana saada ainakin vapautensa takaisin, mutta jos on juuri "rakastunut", niin sitä vain putoaa tuskallisesti takaisin ykkösruutuun.
Tuota en hyväksy, että rakastunut on lainausmerkeissä aivan kuin jonain vittuiluna.
Lyhyempien suhteiden ongelma on tuo jossittelu, nyt ei saa koskaan tietää miksi tämä ei olisi voinut jatkua ties mihin, miksi tämän piti mennä puihin.
-Tinke
Liityn joukkoon tummaan, mutta en silti liputa mielipiteittesi puolesta. Tällä hetkellä tuntuu, ja oikeastaan päätin jo asian ennen tätä nykyistä exää, että jos tämä vielä karahtaa samaan tahtiin kiville, niin tämä taitaa olla mulle yksilönä se paras ratkaisu. Siksi se puhelin on enää ainoa asia mikä vituttaa, koska nyt tuntuu hyvältä päästää irti tästä pillun pyörittämästä maailmasta, omalta kohdaltani. Kiitän luojaa että työnantaja maksaa viisumin itänaapuriin, onpa yksi rahahuoli vähemmän.T: Onnellinen ja paatunut runkkari
Vähänkin jos on isäntä pois kotoa, niin silloin ei helposti yksi mies riitä ja "I'm worth it"-ajattelu alkaa kukkia suoden mitä erinäisimpiä vapauksia ilman oman moraalin punnitsemista.
Ikävä juttu myös toi puhelimesi.
Jos tuo sinun helvetin hieno "I'm worth with" ajatusmaailmasi perustuu puoliksikaan siihen mitä minä olen "tarjonnut" näille ihmisille, niin en todellakaan ihmettele miksi olet yksin ja kyyninen. Mutta ei siinä mitään, toiset myöntää omat heikkoutensa ja narsistit ne syyttää muita. Been there, done that.
Puhelin alkaa olla jo vitutusketjun kamaa.
-Tinke
Joo, ei kannata missään nimessä enää olla tekemisissä moisten horojen kanssa, jotka vielä oikein myöntävät jakavan lämpöään vuoteissa muillekin parrupojille. Turha kuvitellakaan etteikö siellä ainakin kädet ole käyneet, kun kerta jurrissakin ollaan oltu.
Paskapuhetta. Itseasiassa juuri tänään tuli naispuolisen kaverin kanssa puhetta siitä, kuinka hyvien ystävien vieressä voi aivan hyvin nukkua sukupuolesta riippumatta ja ilman, että mitään tapahtuu...
Puhu vaan omasta puolestasi, hyvä jos sinulla asia on noin.
Minun taas on ihan mahdoton kuvitella nukkuvani kenenkään vastakkaista sukupuolta olevan "kaverin" vieressä jotain jurri-iltaa, siis ilman että yhtään kävisi käpälöinnit jne mielessä.
Jatkoajalla on nyt tuo kampanja, jossa haastetaan luovuttamaan verta ja tekemään elintenluovutustestamentti. Eihän monella naisella ole ollenkaan sydäntä, paitsi joillakin jääkylmä, mutta niillähän on Excel-taulukko siinä sydämen kohdalla. Sen Excel-taulukon voi sitten nainen kuoltuaan jättää jollekin yksin elävälle internetnörtille, jotta internetnörtti voi tehdä sillä kaikkea kivaa. Excel-taulukkoon voi tehdä kätevästi vaikkapa Naisasiaketjun bingoruudukoita.
Puhu vaan omasta puolestasi, hyvä jos sinulla asia on noin.
Illalla sit soitteli takaisin niin iloisena ja ikävöivänä. Kyselin siinä et mites viikonloppu meni ja hienosti se oli menny, tosin eilen meni myöhään ja mentiin kaverin (miespuolinen) kanssa meille jatkoille. Olin siitäkin jo vähän ihmeissäni, ja sit kyselin vähän vaivihkaa et mitenkäs sitä kaverias siinä sohvalla nukutti? Vastaus hämmensi erittäin paljon; "Meillä on sellanen tapa että nukutaan aina kännissä vierekkäin, niin se nukku viime viikonloppunakin mun vieressä, kun olit töissä." .
Se että pitäisi päästä nukkumaan vastakkaista sukupuolta olevan kaverin kanssa samaan sänkyyn tuskin on kenellekään mikään elinehto, joten silloin jos tietää toisen siitä loukkaantuvan, niin eihän sitä nyt jumalauta sentään kannata tehdä.
Lähtökohta kai kuitenkin on se, että suhteessa ollessa pyritään välttämään sellaisia juttuja, joiden tietää häiritsevän tai loukkaavan toista ellei se juttu ole itselle jotenkin ensisijaisen tärkeä. Jos se juttu taas on itselle tärkeä, niin silloin siitä keskustellaan ja asiaa yritetään perustella.
Perusteltua tässä casessa ei mielestäni ollut muuta kuin romanttisista ihmissuhteista irtisanoutuminen kokonaan tuon nokkiinsa ottamisen jälkeen, nimittäin jos ei voi luottaa omaan kumppaniinsa tuon vertaa, vaan suhde pitää sen kummemmin kyselemättä päättää ja puhelin heittää metsään, niin kannattaakin varmaan tunnustaa rehellisesti ettei ihmissuhdetoiminta ole se oma juttu ja lakata yrittämästä kokonaan.Tästä ihan ehdottoman samaa mieltä. Mutta onkohan tässä tapauksessa naaraalla ollut tiedossa tai onko ollenkaan käsittänyt, että kyseinen uros ottanee nokkiinsa ja ihan perustellusti.