Naisasiat

  • 7 497 526
  • 26 545

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pikkusen kieltämättä tulee semmonen fiilis et jotain on mennyt pieleen, jos ei pimperoa saa ilman että tarvitsisi syvällisesti keskustella tai esittää jotain rikasta miljonääriä. Niin moni nainen nimittäin on baarireissulla vaan seksin perässä, eikä heitä sen enempää kiinnosta jutustella kuin vastapuoltakaan. Kello 3:45 kun hengailee narikoilla niin kyllä varmaan jonkun misukan saa sieltä sänkyynsä, jos vähääkään osaa korttinsa pelata. Toki tarjonta ei aina ole kehuttavaa, mutta kyllä siellä joskus voi joitain ok löytöjäkin tehdä.
Noissa yhden yön jutuissa on vaan se huono puoli kun monet naiset odottavat, että koko yö pitäisi olla yhdessä. Mullakin kun tää kämppä on vaan yksiö niin seksin jälkeen olis tylsää.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Toki tarjonta ei aina ole kehuttavaa, mutta kyllä siellä joskus voi joitain ok löytöjäkin tehdä.

Tässäpä se ongelman yksi ydin juuri onkin. Pitäisi olla jossain kammottavassa tanssikellarissa pilkkuun saakka ja sitten toivoa viimeisen kortin osuvan kohdilleen. Se toinen jo oman topicin saanut vaihtoehto ei jätä sattuman varaan.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Noissa yhden yön jutuissa on vaan se huono puoli kun monet naiset odottavat, että koko yö pitäisi olla yhdessä.

Ihan kuule sellaisiakin naisia löytyy että hoidettuaan hommat lähtevät lätkimään, eikä niistä tarvitse mitään maksella. Niinkuin edelliset tuossa vinkkasivatkin, vakiopano on tuollaiseen tarkoitukseen kätevä. Kumpikin tietää toisen pelisäännöistä.

Tässäpä se ongelman yksi ydin juuri onkin. Pitäisi olla jossain kammottavassa tanssikellarissa pilkkuun saakka ja sitten toivoa viimeisen kortin osuvan kohdilleen.

Höpöhöpö, tanssikellarit nyt vaan on yksi joksikin suosittu paikka etsiä panoseuraa mut voi niitä muualtakin löytyä. Netissäkin moni etsii pelkkää seksiseuraa kuten myös vakavempaa seuraa. Voihan sitä vaikka lätkämatsista koittaa jotain tsirpulaa kotiin raahata jos mieli tekee. Jos itseluottamusta löytyy niin kyllähän mahdollisuuksia löytyy muualtakin kuin baareista.
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Huoh, oma avopuoliso otti ja läks kolmeks kuukaudeks vaihtoon Belgiaan. Jätti jälkeensä pari koiraa mun hoidettavaks, joista toinen on vasta noin 5kk pentu. Lisäks oma tilanne on sellainen, että diplomityöpaikkaa pitäisi etsiä ja erittäin todennäköisesti muuttaa sitten sen perässä ties minne, ja vielä yksin hoitaa koko muutto. Jospa se tästä rupiais helpottaan, mutta nyt on melko haikee fiilis. Jospa sen dippapaikan sais nopeeta niin sais ainakin muuta ajateltavaa. Pitänee koittaa säästää sen verran rahaa, että pääsis kerran siellä käymään viikoks tai pariks.

Karseeta avautumista, mut menköön nyt..
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan kuule sellaisiakin naisia löytyy että hoidettuaan hommat lähtevät lätkimään, eikä niistä tarvitse mitään maksella. Niinkuin edelliset tuossa vinkkasivatkin, vakiopano on tuollaiseen tarkoitukseen kätevä. Kumpikin tietää toisen pelisäännöistä.
Joo löytyy kait niitä vaikka millaisia. Lähes kymmenen vuotta mäkin jaksoin normimuijia paneskella, mutta sitten kyllästyin. Usein tuli jälkikäteen mietiskeltyä, että runkkaamalla olis saanut paremmat kiksit. Nyt mä teen niin miten mä haluan, en niin mikä olisi molemmille osapuolille parasta.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Joo löytyy kait niitä vaikka millaisia. Lähes kymmenen vuotta mäkin jaksoin normimuijia paneskella, mutta sitten kyllästyin. Usein tuli jälkikäteen mietiskeltyä, että runkkaamalla olis saanut paremmat kiksit. Nyt mä teen niin miten mä haluan, en niin mikä olisi molemmille osapuolille parasta.

Vanha totuushan on, että hyvä runkkailu voittaa AINA huonon seksin. Siinäkin mielessä lotto jossain yökerhossa on aika hukkaan heitettyä energiaa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vanha totuushan on, että hyvä runkkailu voittaa AINA huonon seksin. Siinäkin mielessä lotto jossain yökerhossa on aika hukkaan heitettyä energiaa.
Itse en ainakaan jaksa missään yökerhoissa kierrellä etsimässä pillua, kun ei siitä mitään taetta edes ole. En ole mikään erityisen supliikkimies ja ulkoisesti se ihan ensimmäisenä pääntä kääntävä jantteri. Kaiken lisäksi humalassa touhuilu ei ole erityisen idyllistäkään. Niin, eihän sitä ole toki pakko olla yökerhossa humalassa juu, mutta ei niissä selvinpäinkään huvita olla katsomassa sitä meininkiä ja jos olet tarkoituksenasi jymäyttää joku harkintakyvytön humaltunut mimmi sänkyyn kanssasi, niin mielestäni se on jo paljon moraalisesti epäilyttävämpää touhua kuin huorissa käyminen.

Niin ja lisäksi en edes siedä yökerhoja, vastenmielisiä ja ylihintaisia paikkoja.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vanha totuushan on, että hyvä runkkailu voittaa AINA huonon seksin. Siinäkin mielessä lotto jossain yökerhossa on aika hukkaan heitettyä energiaa.

Mietin vaan, että jos kaipaisin panoseuraa niin jaksaisinko lähteä etsimään häntä yökerhosta ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä epäonnistua täysin, koska en osaa keskustella niistä normi-ihmisiä kiinnostavista asioista, en myöskään osaa iskeä ketään - paitsi nyrkillä.

En myöskään jaksa uhrata aikaani johonkin harrastukseen ja kuvitella, että sitä kautta löytäisin jonkun ihmisen elämääni - sellaisen jonka kanssa tyydyttää seksuaaliset tarpeeni. Ei, ei tämäkään ole minun vaihtoehtoni, koska se vie liiaksi aikaa minulle tärkeistä asioista.

Netti olisi kenties yksi potentiaalinen vaihtoehto, mutta en jaksa enää lähteä siihen rumbaan, että laittaisin kymmeniä maileja joillekin ihmisille tai viestittelisin jollain muulla tapaa heidän kanssa. Ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä käteen jäisi tyhjä arpa.

Ei, jos siis todella kaipaisin seksiä ja sen tarve olisi huutava niin kenties tekisin sen mitä olen tehnyt nuoruudessani ja turvautuisin maksullisiin tuntematta lainkaan pistoa rinnassani. Tilanteeni ei nyt ole nyt tällainen, mutta jos olisi, olisi maksullinen seksi hyvin todennäköinen vaihtoehto omalle kädelle.

En näe mitään moraalisesti tuomittavaa siinä, että turvautuu maksullisiin (tai on itse maksullinen nainen/mies).

vlad.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Mietin vaan, että jos kaipaisin panoseuraa niin jaksaisinko lähteä etsimään häntä yökerhosta ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä epäonnistua täysin, koska en osaa keskustella niistä normi-ihmisiä kiinnostavista asioista, en myöskään osaa iskeä ketään - paitsi nyrkillä.

Ei, jos siis todella kaipaisin seksiä ja sen tarve olisi huutava niin kenties tekisin sen mitä olen tehnyt nuoruudessani ja turvautuisin maksullisiin tuntematta lainkaan pistoa rinnassani. Tilanteeni ei nyt ole nyt tällainen, mutta jos olisi, olisi maksullinen seksi hyvin todennäköinen vaihtoehto omalle kädelle.

En näe mitään moraalisesti tuomittavaa siinä, että turvautuu maksullisiin (tai on itse maksullinen nainen/mies).

vlad.

No niin, juuri näin mietin itsekin. Juuri nyt ei naista sillä tavaa "pakottavasti" tee yhtään mieli, mutta kyllähän se biologia jossain vaiheessa aika monet meistä siihen pisteeseen luultavasti ajaa. Toinen kannustin itsellä on tehdä se ihan kokemuksen hakemiseksi siinä ohessa.

Fiilis "miksikäs ei?" vahvistuu päivä päivältä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ilmeisesti itse asiasta ei haluta oikeasti keskustella, koska tässä keskustelussa pillua saa vain lähinnä yökerhoista, jossa on jauhettava paskaa ja se, jolle jauhetaan paskaa, on joku ääliöpissis. Tietenkään mistään muualta ei saa. Tässä keskustelussa on myös lähtökohtana, että jos pillua meinaa saada niin täytyy jotenkin mielistellen iskeä se naaras eli ääliöpissis.

Näkee kyllä, ettei tuommoisten sanojilla ole näistä asioista edes kokemusta. Tai ehkä on kokemusta vain tuollaisista esimerkeistä mutta on surkeaa, ettei muunlaisia mahdollisuuksia tule edes mieleen.

Siitä on muuten aika monta vuotta, kun olen viimeksi käynyt yökerhossa. Käytännössä en käy niissä ikinä. Silti olen joskus saanut pillua.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ilmeisesti itse asiasta ei haluta oikeasti keskustella, koska tässä keskustelussa pillua saa vain lähinnä yökerhoista, jossa on jauhettava paskaa ja se, jolle jauhetaan paskaa, on joku ääliöpissis. Tietenkään mistään muualta ei saa. Tässä keskustelussa on myös lähtökohtana, että jos pillua meinaa saada niin täytyy jotenkin mielistellen iskeä se naaras eli ääliöpissis.

Kuten huomaat, ainakin osa ottaa huomioon muutkin vaihtoehdot, todeten ne kuitenkin liian pitkäpiimäisiksi omiin avuihin verrattuna. Kaikki eivät ole samanlaisia naistenmiehiä kuin sinä olet, tämä on taivaan tosi asia!

vlad.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Näkee kyllä, ettei tuommoisten sanojilla ole näistä asioista edes kokemusta. Tai ehkä on kokemusta vain tuollaisista esimerkeistä mutta on surkeaa, ettei muunlaisia mahdollisuuksia tule edes mieleen.
Kuten jo totesin, niin en ole sillä tapaa supliikkimies, vaikka joidenkin mielestä olen ihan hauska tyyppi ja välillä välähtää verbaalisestikin.

Olisi kenties pitänyt laittaa tuo yökerho lainausmerkkeihin. Oma pointti on se, että oli menomesta melkein mikä vaan, niin harvemmin tulee tehtyä onnistuneita kontakteja, missä toinen kiinnostuisi. Olen kyllä vähän töppö tossa, myönnetään.

Sen takia olenkin aina sopivin väliajoin pyörinyt treffipalstailla. Muutamat viime kerrat siellä on poikineet lihallisia nautintoja useammankin naaraspuolisen kanssa. Minulle on kenties eduksi, että voin esitellä itseni tekstimuodossa ja jutella ja viestittää jonkin aikaa ja antaa vähän selkeämpi kuva. Sitten voi tavata ja edetä johonkin.

Eli juu kanavia on useita. Minulle sopii internet parhaiten.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Noista fuckbuddyista vielä sen verran, että ainakin omalta kohdaltani nuo ovat aina koko yön settejä. Käydään parilla kaljalla tms. ja sitten jommankumman kämpille ja vasta aamulla himaan.

Jotenkin tuommoinen pelkkä pano ja ulos ovesta jättää sellaisen fiilingin, että pitäisi jättää satanen yöpöydälle.

Samasta syystä tykkään Thaimaan meiningeistä, kun voi tehdä muutakin kuin vain naida ja eukko häippäisee sitten aamulla, kun maksu on suoritettu.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuollainen mobyn kuvailema fuckbuddy kelpaisi itselleni enemmän kuin hyvin, mutta ei ole oikein koskaan löytynyt sellaista naista joka haluaisi siihen ryhtyä. Helposti tulee jotain draamaa, että nainen olettaa jotain enemmän ja syyttää siitä, vaikka olen sanonut etukäteen, että missä tässä nyt mennään ja mihin olen itse valmis ja mihin en. Ikään kuin naisille tulisi jotenkin huono omatunto siitä, että on avannut reitensä ja sitten pitää äkkiä keksiä jotain millä voi pelastaa "maineensa".

Ihme joutavanpäiväistä roskaa, sanon minä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...

Näkee kyllä, ettei tuommoisten sanojilla ole näistä asioista edes kokemusta. Tai ehkä on kokemusta vain tuollaisista esimerkeistä mutta on surkeaa, ettei muunlaisia mahdollisuuksia tule edes mieleen...

Mä olen kyllä vähän samoilla linjoilla ja komppailen, vaikken nyt halua suututtaa ketään.. kyllä naisia saa muualtakin kuin yökerhoista ja itse en ole koskaan pitänyt mitenkään hirvittävän rasittavana vähän flirttailla kauniina pitämäni naisen kanssa.

Naisiakin löytyy sellaisia, jotka välillä kaipaavat vähän seikkailuja ilman sen kummempaa halua sitoutua. Ja ei, nämä naiset eivät todellakaan aina ole mitään joka paikan jakorasioita.

Tällaisten tapausten suhteen pitää vain olla vähän "nenää" ja tilannetajua. Naiset ovat todella mielenkiintoisia otuksia ja viestivät paljon miehiä taidokkaammin kehonkielellä, katseilla jne.
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Tuollainen mobyn kuvailema fuckbuddy kelpaisi itselleni enemmän kuin hyvin, mutta ei ole oikein koskaan löytynyt sellaista naista joka haluaisi siihen ryhtyä. Helposti tulee jotain draamaa, että nainen olettaa jotain enemmän ja syyttää siitä, vaikka olen sanonut etukäteen, että missä tässä nyt mennään ja mihin olen itse valmis ja mihin en.
No sehän noissa fuckbuddy-kuvioissa on hieman harmillista ja sinänsä riskitekijä. Jommalle kummalle alkaa kertymään tunteita enemmän ja siinä sitä sitten draamaillaan. Siksi mä olen ainakin pitänyt nykkisääntönä että fuckbuddy voi olla tuttu, mutta ei missään nimessä kukaan kavereista.

Mutta hyvä vaihtoehto tuo on silti. Ei tarvitse panna päissään jotain random-lorttoa ja hipsiä aamulla vähin äänin ovesta pihalle, vaan voi keitellä rauhassa aamukahvit ja vielä jäädä vähän hempistelmään jos siltä tuntuu. Tai tokihan sellaisiakin fuckbuddysuhteita voi olla että heitetään mällit seinään ja lähetään himaan. Kukin tyylillään
 

Davey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suurimmaksi ongelmaksi olenkin omalla kohdalla huomannut näissä yökerhoissa pillun etsimisessä sen että minusta näkee kilometrin päähän sen mitä olen etsimässä.

Omalla kohdalla avainasiana on se mikä on henkinen tila illan aikana. Käytännössä sellaisena iltana kun "piparia" on ollut etsimässä niin sitä ei todellakaan ole saanut. Kun taas olen lähtenyt kavereiden kanssa paariin ja humalatila on ollut kevyt, mutta riittävä tai olen parisuhteessa niin tarjontaa aivan varmasti pursuaa joka tuutista. Tämä nyt oli itsestään selvyys jonka jokainen jatkoajan miespuolinen varmaan tiesikin.

N. vuosi sitten itselle kävi niin että vitutti istua yksin kotona kun ei lukuisista kavereista kukaan ollut liikkeellä ja tuli sitten rantauduttua yksin paariin punkkupullon jälkeen. Tein muutaman tunnin visiitin yökerhoon ilman mitään sen ihmeellisempää hakua ja lähinnä mietin et vitun siistii hengailla yksin baarissa. Kotimatkalla piti käydä toisessa yökerhossa pikaisesti yhdellä jota en sitten ikinä juonut kun 20 m narikasta matkalla tiskille löytyi nainen joka aloitti juttelemisen. En tajunnut kiinnostusta vaan parin minuutin juttelun jälkeen sanoin meneväni tiskille ja jätän hänet vieressä olevan miehen seuraan. Katsoi hölmistyneenä ja sanoi että "pelasta" mut tästä.... No pelastin ja samalla reissulla ollaan edelleenkin.

Baari kulttuuri on mun mielestäni muuttunut sellaiseksi että kun mies pokaa seuraa niin siinäkin pitäisi saada nainen tuntemaan että hän on pokannut miehen... Itse olen käyttänyt tuota tietyn tyyppistä välinpitämättömyyttä taktiikkana niin että avaa pelin muutamalla kommentilla ja jättää naiselle ns. luun (ei sitä) käteen ja poistuu takavasemmalle seuraten kuitenkin tilannetta. Nainen on kuitenkin se joka käytännössä päättää sen irtooko vai ei.. taktiikkani on kyllä toiminut kohtalaisen hyvin.


Muutamia asioita joita tästä ketjusta bongasin viimeisen vuorokauden ajalta :)

-Huono pano ( Mikä on huono pano(mies)? (naiselle) )
Olen törmännyt muutamia kertoja naisiin jotka helposti tuovat tämä esille kun itse makaavat jalat levällään ja odottavat että mies on hyvä pano ja hoitaa hommat. --> Nykykokemuksella voin sanoa että paras pano on sellainen jonka kanssa pannaan tunteella menemään ilman että mietitään mitä se nyt tekee tai mitä sen pitäisi tehdä.

- Maksulliset naiset
Hyväksyn tämän ihan täysin nyky-yhteiskunnassa sillä jos joku kokee saamisen helpommaksi eikä jaksa näitä naisten yökerho vääntöjä omaksi itsekseen. Siinä ainakin ajatustasolla mies tekee sen päätöksen seksistä kyseisen naisen kanssa.

- Vakipanot
Omalla kohdalla ei vaan henkisellä tasolla toimi, mutta olen kyllä kuullut toimivista tapauksista joskaan ne eivät useimmiten kestä ikuisuuksia. Toiselle saattaa nousta tunteet mukaan, mutta hyvä pano ei välttämättä ole se ihannepuoliso...

-Aamupakenemiset ( Liian pienestä kämpästä )
Tuskin liittyy tuohon liian pieneen kämppään.. Todennäköisempää on se että ei vaan kiinnosta naisessa/miehessä mikään muun kuin paneminen ja se on lähtijällä ainakin ollut tiedossa jo alunperin.




Pokaaminen
Suomi on just sellainen maa että pokaat sää mistä tahansa seuraa niin sitä ulkopuoliset vähättelee...

-Yökerhosta --> Et, kännissä pilkun aikaan sitten tapasitte ( Bestmanin puheessa pariskunnan häissä )

-Työpaikalta --> Työkaverit varmasti jaksavat tuota pällistellä kunnes jompikumpi vaihtaa työpaikkaa....

-Julkiselta paikalta, vaikkapa Junasta --> asettelu on alunperinkin sellainen ettei kovin moni suomalainen suhtaudu avoimesti matkustaessaan johonkin vaan välttelee kontaktia ja eihän meitä ole edes helppo tuolloin lähestyä?

-Netistä--> Olen kuullut erittäin usein kommentteja siitä jos joku pari on netissä tavannut. Ei niitä sanoilla olla arvosteltu, mutta äänen sävystä on kyllä kuullut tietyn tyyppistä vähättelyä.

Tästä voisin heittää yhteenvetona kommentin: Mitä helvetin väliä sillä on mistä sitä pillua bongaa, millä tavalla ja mitä sen jälkeen tapahtuu? Elämä pyörii kuitenkin sen ympärillä jopa himassa runkatessakin.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Olisi kysymys panomiehille(rahalla tai ilman).

Tässä on pari kuukautta tullut epämääräisesti säädettyä panosuhteessa ja mielestäni homma on toiminut. Viime yönä kuitenkin tuossa kolmen maissa ilmaantunut tekstiviestiä missä ko. daami kertoo olevansa älyttömän ihastunut ja haluavansa enemmän + muuta paskaa. Kuulemma ei silti halua rikkoa nykyistä kuviota. Eli onko tällaiseen tilanteeseen olemassa jäätävää patenttiratkaisua vai pitäisikö peli viheltää päättyneeksi tässä kohtaa?
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tässä on pari kuukautta tullut epämääräisesti säädettyä panosuhteessa ja mielestäni homma on toiminut. Viime yönä kuitenkin tuossa kolmen maissa ilmaantunut tekstiviestiä missä ko. daami kertoo olevansa älyttömän ihastunut ja haluavansa enemmän + muuta paskaa. Kuulemma ei silti halua rikkoa nykyistä kuviota. Eli onko tällaiseen tilanteeseen olemassa jäätävää patenttiratkaisua vai pitäisikö peli viheltää päättyneeksi tässä kohtaa?

Tuo viestin ajankohta osaltaan kertoo siitä että (jos nyt olettaminen on sallittua) neitokainenkin on vähän maistellut hapanta ennen kuin on asiakseen tuon sms:n lähettämisen ottanut.

Yleisesti, mitä itse olen aikoinaan tehnyt vastaavassa tilanteessa (pieni build-up mukana): Olin kesän ajan ollut pelkässä pinnallisessa suhteessa yhden neidin kanssa ja sovitusti kumpikin pyrki jättämään tunteensa ulkopuolelle koska meillä oli välimatkaa 150km eikä kiinnostusta varsinaiseen seurusteluun. Sitten kun kesä alkoi lähestyä loppuaan, tämä kertoi miten ei haluakaan päästää irti ja haluaisi vakiinnuttaa suhteemme ja kertoi että rakastaa minua. No, koska en itse rakastanut niin olisihan se ollut kohtalaisen fataali ratkaisu lähteä edes luomaan tälle mitään etäisi toiveita siitä että joskus ihan vakavasti seurusteltaisiin joten kontaktoin alta aikayksikön tätä naista ja kerroin rehellisesti missä omalta osaltani mennään. Eihän se hyvin päättynyt silloin, vaan aikamoisen paskamyrskyn järjesti. Kuitenkin on jälkeenpäin kiitellyt sitä etten lähtenyt tunteillaan leikkimään ja että miehekkäästi kerroin suoraan mitä ajattelin. Lähtisin siis lähestymään asiaan juuri noin. Kyllä se nykyinen kuvio väkisinkin on aika monimutkainen tästä eteenpäin tuon tunnustuksensa jälkeen.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Varmasti brenaa oli otettu, mutta tilanne alkoi tänä aamuna vituttamaan suunnattomasti. Kuitenkin erittäin mukava neiti kyseessä eikä viitsisi millään lopettaa hommaa tylysti seinään. Ehkä pitää vielä aistia ilmastoa.

Edit. Eniten kuviossa häiritsee tämän neidon itsevarmuus ja jutut miten ei ole kuin muut naiset. Eli kuulemma tunnehömppä ei kuulu repertuaariin. Jep vitun jep sanon ma.
 
Viimeksi muokattu:

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisi kysymys panomiehille(rahalla tai ilman).

Tässä on pari kuukautta tullut epämääräisesti säädettyä panosuhteessa ja mielestäni homma on toiminut. Viime yönä kuitenkin tuossa kolmen maissa ilmaantunut tekstiviestiä missä ko. daami kertoo olevansa älyttömän ihastunut ja haluavansa enemmän + muuta paskaa. Kuulemma ei silti halua rikkoa nykyistä kuviota. Eli onko tällaiseen tilanteeseen olemassa jäätävää patenttiratkaisua vai pitäisikö peli viheltää päättyneeksi tässä kohtaa?

Vielä kun ehit ja niin edelleen. Kurjaa, että tuollaisen joutuu lopettamaan, mutta hankalammaksi menee, jos sitä kovin pitkään enää jatkaa. Ellei sitten ala itsekin ajatella asiaa rakastumisen kannalta.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Vielä kun ehit ja niin edelleen. Kurjaa, että tuollaisen joutuu lopettamaan, mutta hankalammaksi menee, jos sitä kovin pitkään enää jatkaa. Ellei sitten ala itsekin ajatella asiaa rakastumisen kannalta.

Joo minä en kilttien naisten turmelemista ristilleni ota kannettavaksi. Saatan vähän tykätä itsekin, mutta kaiketi tämä juttu oli nyt tässä. Oletettavat jälkilöylyt ovat aika iso hinta siitä jos vielä pelin antaa jatkua.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Jos meikäläisen tasoinen ikinörtti löytää naisen itselleen niin sanoisin että jokaisella on mahkuja löytää itselleen elämänsä rakkauden.

-Tinke
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos meikäläisen tasoinen ikinörtti löytää naisen itselleen niin sanoisin että jokaisella on mahkuja löytää itselleen elämänsä rakkauden.
Onko naisesi myös nörtti?

Minulle itse asiassa kelpaisi jossain määrin nörtti nainen. Kunhan ei ole ihan liian ylinörtti. Tunnen aika monia nörtihtäviä naisia ja ne on pääsääntöisesti sellaisia, kenen kanssa tulen aika hyvin toimeen aina. Voi jutella leffoista, tv-sarjoista, peleistä jne. Löytyy siis enemmänkin yhteisiä keskustelunaiheita ja mielenkiinnon kohteita.

Ja ei, nörttinaiset ei aina ole stereotyyppisen hammasrautaisia ja suurten rillien taakse kätkeytyviä finnisiä huonoryhtisiä tapauksia, joiden pukeutuminen on hiirenharmaata. Toki tuohon karikatyyriin taipuviakin on, mutta kokemukseni mukaan löytyy ihan hyvän näköisiä ja omalla viehkolla tapaa seksikkäitä ja sööttejä naapurintyttöjä. Sellaisen kelpuuttaisin, joka vielä jakaisi innostuksen fantasiaan ja sci-fiin.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Onko naisesi myös nörtti?

Minulle itse asiassa kelpaisi jossain määrin nörtti nainen. Kunhan ei ole ihan liian ylinörtti. Tunnen aika monia nörtihtäviä naisia ja ne on pääsääntöisesti sellaisia, kenen kanssa tulen aika hyvin toimeen aina. Voi jutella leffoista, tv-sarjoista, peleistä jne. Löytyy siis enemmänkin yhteisiä keskustelunaiheita ja mielenkiinnon kohteita.

Ja ei, nörttinaiset ei aina ole stereotyyppisen hammasrautaisia ja suurten rillien taakse kätkeytyviä finnisiä huonoryhtisiä tapauksia, joiden pukeutuminen on hiirenharmaata. Toki tuohon karikatyyriin taipuviakin on, mutta kokemukseni mukaan löytyy ihan hyvän näköisiä ja omalla viehkolla tapaa seksikkäitä ja sööttejä naapurintyttöjä. Sellaisen kelpuuttaisin, joka vielä jakaisi innostuksen fantasiaan ja sci-fiin.

Ei ole naiseni nörtti ei. Itseasiassa kaukana siitä mutta jostain syystä hän nauraa minun nörttiydelleni (ainakin vielä). Mutta voin sanoa että en ole ikinä ollut näin rakastunut.

-Tinke
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös