Mainos

Naisasiat

• 7 601 079
  • 26 641

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Noista fuckbuddyista vielä sen verran, että ainakin omalta kohdaltani nuo ovat aina koko yön settejä. Käydään parilla kaljalla tms. ja sitten jommankumman kämpille ja vasta aamulla himaan.

Jotenkin tuommoinen pelkkä pano ja ulos ovesta jättää sellaisen fiilingin, että pitäisi jättää satanen yöpöydälle.

Samasta syystä tykkään Thaimaan meiningeistä, kun voi tehdä muutakin kuin vain naida ja eukko häippäisee sitten aamulla, kun maksu on suoritettu.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuollainen mobyn kuvailema fuckbuddy kelpaisi itselleni enemmän kuin hyvin, mutta ei ole oikein koskaan löytynyt sellaista naista joka haluaisi siihen ryhtyä. Helposti tulee jotain draamaa, että nainen olettaa jotain enemmän ja syyttää siitä, vaikka olen sanonut etukäteen, että missä tässä nyt mennään ja mihin olen itse valmis ja mihin en. Ikään kuin naisille tulisi jotenkin huono omatunto siitä, että on avannut reitensä ja sitten pitää äkkiä keksiä jotain millä voi pelastaa "maineensa".

Ihme joutavanpäiväistä roskaa, sanon minä.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...

Näkee kyllä, ettei tuommoisten sanojilla ole näistä asioista edes kokemusta. Tai ehkä on kokemusta vain tuollaisista esimerkeistä mutta on surkeaa, ettei muunlaisia mahdollisuuksia tule edes mieleen...

Mä olen kyllä vähän samoilla linjoilla ja komppailen, vaikken nyt halua suututtaa ketään.. kyllä naisia saa muualtakin kuin yökerhoista ja itse en ole koskaan pitänyt mitenkään hirvittävän rasittavana vähän flirttailla kauniina pitämäni naisen kanssa.

Naisiakin löytyy sellaisia, jotka välillä kaipaavat vähän seikkailuja ilman sen kummempaa halua sitoutua. Ja ei, nämä naiset eivät todellakaan aina ole mitään joka paikan jakorasioita.

Tällaisten tapausten suhteen pitää vain olla vähän "nenää" ja tilannetajua. Naiset ovat todella mielenkiintoisia otuksia ja viestivät paljon miehiä taidokkaammin kehonkielellä, katseilla jne.

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Tuollainen mobyn kuvailema fuckbuddy kelpaisi itselleni enemmän kuin hyvin, mutta ei ole oikein koskaan löytynyt sellaista naista joka haluaisi siihen ryhtyä. Helposti tulee jotain draamaa, että nainen olettaa jotain enemmän ja syyttää siitä, vaikka olen sanonut etukäteen, että missä tässä nyt mennään ja mihin olen itse valmis ja mihin en.
No sehän noissa fuckbuddy-kuvioissa on hieman harmillista ja sinänsä riskitekijä. Jommalle kummalle alkaa kertymään tunteita enemmän ja siinä sitä sitten draamaillaan. Siksi mä olen ainakin pitänyt nykkisääntönä että fuckbuddy voi olla tuttu, mutta ei missään nimessä kukaan kavereista.

Mutta hyvä vaihtoehto tuo on silti. Ei tarvitse panna päissään jotain random-lorttoa ja hipsiä aamulla vähin äänin ovesta pihalle, vaan voi keitellä rauhassa aamukahvit ja vielä jäädä vähän hempistelmään jos siltä tuntuu. Tai tokihan sellaisiakin fuckbuddysuhteita voi olla että heitetään mällit seinään ja lähetään himaan. Kukin tyylillään

Davey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suurimmaksi ongelmaksi olenkin omalla kohdalla huomannut näissä yökerhoissa pillun etsimisessä sen että minusta näkee kilometrin päähän sen mitä olen etsimässä.

Omalla kohdalla avainasiana on se mikä on henkinen tila illan aikana. Käytännössä sellaisena iltana kun "piparia" on ollut etsimässä niin sitä ei todellakaan ole saanut. Kun taas olen lähtenyt kavereiden kanssa paariin ja humalatila on ollut kevyt, mutta riittävä tai olen parisuhteessa niin tarjontaa aivan varmasti pursuaa joka tuutista. Tämä nyt oli itsestään selvyys jonka jokainen jatkoajan miespuolinen varmaan tiesikin.

N. vuosi sitten itselle kävi niin että vitutti istua yksin kotona kun ei lukuisista kavereista kukaan ollut liikkeellä ja tuli sitten rantauduttua yksin paariin punkkupullon jälkeen. Tein muutaman tunnin visiitin yökerhoon ilman mitään sen ihmeellisempää hakua ja lähinnä mietin et vitun siistii hengailla yksin baarissa. Kotimatkalla piti käydä toisessa yökerhossa pikaisesti yhdellä jota en sitten ikinä juonut kun 20 m narikasta matkalla tiskille löytyi nainen joka aloitti juttelemisen. En tajunnut kiinnostusta vaan parin minuutin juttelun jälkeen sanoin meneväni tiskille ja jätän hänet vieressä olevan miehen seuraan. Katsoi hölmistyneenä ja sanoi että "pelasta" mut tästä.... No pelastin ja samalla reissulla ollaan edelleenkin.

Baari kulttuuri on mun mielestäni muuttunut sellaiseksi että kun mies pokaa seuraa niin siinäkin pitäisi saada nainen tuntemaan että hän on pokannut miehen... Itse olen käyttänyt tuota tietyn tyyppistä välinpitämättömyyttä taktiikkana niin että avaa pelin muutamalla kommentilla ja jättää naiselle ns. luun (ei sitä) käteen ja poistuu takavasemmalle seuraten kuitenkin tilannetta. Nainen on kuitenkin se joka käytännössä päättää sen irtooko vai ei.. taktiikkani on kyllä toiminut kohtalaisen hyvin.

Muutamia asioita joita tästä ketjusta bongasin viimeisen vuorokauden ajalta :)

-Huono pano ( Mikä on huono pano(mies)? (naiselle) )
Olen törmännyt muutamia kertoja naisiin jotka helposti tuovat tämä esille kun itse makaavat jalat levällään ja odottavat että mies on hyvä pano ja hoitaa hommat. --> Nykykokemuksella voin sanoa että paras pano on sellainen jonka kanssa pannaan tunteella menemään ilman että mietitään mitä se nyt tekee tai mitä sen pitäisi tehdä.

- Maksulliset naiset
Hyväksyn tämän ihan täysin nyky-yhteiskunnassa sillä jos joku kokee saamisen helpommaksi eikä jaksa näitä naisten yökerho vääntöjä omaksi itsekseen. Siinä ainakin ajatustasolla mies tekee sen päätöksen seksistä kyseisen naisen kanssa.

- Vakipanot
Omalla kohdalla ei vaan henkisellä tasolla toimi, mutta olen kyllä kuullut toimivista tapauksista joskaan ne eivät useimmiten kestä ikuisuuksia. Toiselle saattaa nousta tunteet mukaan, mutta hyvä pano ei välttämättä ole se ihannepuoliso...

-Aamupakenemiset ( Liian pienestä kämpästä )
Tuskin liittyy tuohon liian pieneen kämppään.. Todennäköisempää on se että ei vaan kiinnosta naisessa/miehessä mikään muun kuin paneminen ja se on lähtijällä ainakin ollut tiedossa jo alunperin.

Pokaaminen
Suomi on just sellainen maa että pokaat sää mistä tahansa seuraa niin sitä ulkopuoliset vähättelee...

-Yökerhosta --> Et, kännissä pilkun aikaan sitten tapasitte ( Bestmanin puheessa pariskunnan häissä )

-Työpaikalta --> Työkaverit varmasti jaksavat tuota pällistellä kunnes jompikumpi vaihtaa työpaikkaa....

-Julkiselta paikalta, vaikkapa Junasta --> asettelu on alunperinkin sellainen ettei kovin moni suomalainen suhtaudu avoimesti matkustaessaan johonkin vaan välttelee kontaktia ja eihän meitä ole edes helppo tuolloin lähestyä?

-Netistä--> Olen kuullut erittäin usein kommentteja siitä jos joku pari on netissä tavannut. Ei niitä sanoilla olla arvosteltu, mutta äänen sävystä on kyllä kuullut tietyn tyyppistä vähättelyä.

Tästä voisin heittää yhteenvetona kommentin: Mitä helvetin väliä sillä on mistä sitä pillua bongaa, millä tavalla ja mitä sen jälkeen tapahtuu? Elämä pyörii kuitenkin sen ympärillä jopa himassa runkatessakin.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Olisi kysymys panomiehille(rahalla tai ilman).

Tässä on pari kuukautta tullut epämääräisesti säädettyä panosuhteessa ja mielestäni homma on toiminut. Viime yönä kuitenkin tuossa kolmen maissa ilmaantunut tekstiviestiä missä ko. daami kertoo olevansa älyttömän ihastunut ja haluavansa enemmän + muuta paskaa. Kuulemma ei silti halua rikkoa nykyistä kuviota. Eli onko tällaiseen tilanteeseen olemassa jäätävää patenttiratkaisua vai pitäisikö peli viheltää päättyneeksi tässä kohtaa?

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tässä on pari kuukautta tullut epämääräisesti säädettyä panosuhteessa ja mielestäni homma on toiminut. Viime yönä kuitenkin tuossa kolmen maissa ilmaantunut tekstiviestiä missä ko. daami kertoo olevansa älyttömän ihastunut ja haluavansa enemmän + muuta paskaa. Kuulemma ei silti halua rikkoa nykyistä kuviota. Eli onko tällaiseen tilanteeseen olemassa jäätävää patenttiratkaisua vai pitäisikö peli viheltää päättyneeksi tässä kohtaa?

Tuo viestin ajankohta osaltaan kertoo siitä että (jos nyt olettaminen on sallittua) neitokainenkin on vähän maistellut hapanta ennen kuin on asiakseen tuon sms:n lähettämisen ottanut.

Yleisesti, mitä itse olen aikoinaan tehnyt vastaavassa tilanteessa (pieni build-up mukana): Olin kesän ajan ollut pelkässä pinnallisessa suhteessa yhden neidin kanssa ja sovitusti kumpikin pyrki jättämään tunteensa ulkopuolelle koska meillä oli välimatkaa 150km eikä kiinnostusta varsinaiseen seurusteluun. Sitten kun kesä alkoi lähestyä loppuaan, tämä kertoi miten ei haluakaan päästää irti ja haluaisi vakiinnuttaa suhteemme ja kertoi että rakastaa minua. No, koska en itse rakastanut niin olisihan se ollut kohtalaisen fataali ratkaisu lähteä edes luomaan tälle mitään etäisi toiveita siitä että joskus ihan vakavasti seurusteltaisiin joten kontaktoin alta aikayksikön tätä naista ja kerroin rehellisesti missä omalta osaltani mennään. Eihän se hyvin päättynyt silloin, vaan aikamoisen paskamyrskyn järjesti. Kuitenkin on jälkeenpäin kiitellyt sitä etten lähtenyt tunteillaan leikkimään ja että miehekkäästi kerroin suoraan mitä ajattelin. Lähtisin siis lähestymään asiaan juuri noin. Kyllä se nykyinen kuvio väkisinkin on aika monimutkainen tästä eteenpäin tuon tunnustuksensa jälkeen.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmasti brenaa oli otettu, mutta tilanne alkoi tänä aamuna vituttamaan suunnattomasti. Kuitenkin erittäin mukava neiti kyseessä eikä viitsisi millään lopettaa hommaa tylysti seinään. Ehkä pitää vielä aistia ilmastoa.

Edit. Eniten kuviossa häiritsee tämän neidon itsevarmuus ja jutut miten ei ole kuin muut naiset. Eli kuulemma tunnehömppä ei kuulu repertuaariin. Jep vitun jep sanon ma.

Viimeksi muokattu:

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisi kysymys panomiehille(rahalla tai ilman).

Vielä kun ehit ja niin edelleen. Kurjaa, että tuollaisen joutuu lopettamaan, mutta hankalammaksi menee, jos sitä kovin pitkään enää jatkaa. Ellei sitten ala itsekin ajatella asiaa rakastumisen kannalta.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vielä kun ehit ja niin edelleen. Kurjaa, että tuollaisen joutuu lopettamaan, mutta hankalammaksi menee, jos sitä kovin pitkään enää jatkaa. Ellei sitten ala itsekin ajatella asiaa rakastumisen kannalta.

Joo minä en kilttien naisten turmelemista ristilleni ota kannettavaksi. Saatan vähän tykätä itsekin, mutta kaiketi tämä juttu oli nyt tässä. Oletettavat jälkilöylyt ovat aika iso hinta siitä jos vielä pelin antaa jatkua.

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Jos meikäläisen tasoinen ikinörtti löytää naisen itselleen niin sanoisin että jokaisella on mahkuja löytää itselleen elämänsä rakkauden.

-Tinke

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos meikäläisen tasoinen ikinörtti löytää naisen itselleen niin sanoisin että jokaisella on mahkuja löytää itselleen elämänsä rakkauden.
Onko naisesi myös nörtti?

Minulle itse asiassa kelpaisi jossain määrin nörtti nainen. Kunhan ei ole ihan liian ylinörtti. Tunnen aika monia nörtihtäviä naisia ja ne on pääsääntöisesti sellaisia, kenen kanssa tulen aika hyvin toimeen aina. Voi jutella leffoista, tv-sarjoista, peleistä jne. Löytyy siis enemmänkin yhteisiä keskustelunaiheita ja mielenkiinnon kohteita.

Ja ei, nörttinaiset ei aina ole stereotyyppisen hammasrautaisia ja suurten rillien taakse kätkeytyviä finnisiä huonoryhtisiä tapauksia, joiden pukeutuminen on hiirenharmaata. Toki tuohon karikatyyriin taipuviakin on, mutta kokemukseni mukaan löytyy ihan hyvän näköisiä ja omalla viehkolla tapaa seksikkäitä ja sööttejä naapurintyttöjä. Sellaisen kelpuuttaisin, joka vielä jakaisi innostuksen fantasiaan ja sci-fiin.

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Onko naisesi myös nörtti?

Minulle itse asiassa kelpaisi jossain määrin nörtti nainen. Kunhan ei ole ihan liian ylinörtti. Tunnen aika monia nörtihtäviä naisia ja ne on pääsääntöisesti sellaisia, kenen kanssa tulen aika hyvin toimeen aina. Voi jutella leffoista, tv-sarjoista, peleistä jne. Löytyy siis enemmänkin yhteisiä keskustelunaiheita ja mielenkiinnon kohteita.

Ja ei, nörttinaiset ei aina ole stereotyyppisen hammasrautaisia ja suurten rillien taakse kätkeytyviä finnisiä huonoryhtisiä tapauksia, joiden pukeutuminen on hiirenharmaata. Toki tuohon karikatyyriin taipuviakin on, mutta kokemukseni mukaan löytyy ihan hyvän näköisiä ja omalla viehkolla tapaa seksikkäitä ja sööttejä naapurintyttöjä. Sellaisen kelpuuttaisin, joka vielä jakaisi innostuksen fantasiaan ja sci-fiin.

Ei ole naiseni nörtti ei. Itseasiassa kaukana siitä mutta jostain syystä hän nauraa minun nörttiydelleni (ainakin vielä). Mutta voin sanoa että en ole ikinä ollut näin rakastunut.

-Tinke

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Minä en voi kirjoittaa tähän ketjuun mitään kivaa, koska jälkikasvukin seuraa Jatkoaikaa ja, mikä pahinta, tuntee nimimerkkini. :(

Karpalovodka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kabinetti KooKoo
Tämä ongelma olisi jollekin positiivinen, mutta oli tossa keskiviikko yönä kaikki taivaankappleet kohillaan ja lähti ihan sievä nainen mukaan yökerhosta ja jäi vielä yöksi luokseni. Mutta aamulla tässä tuli se ongelma, sillä se nainen ei tajunnut itse lähtä pois luotani, varmasti olisi tälläkin hetkellä täällä jos en olisi "keksinyt" menoa ja joutunut ajamaan häntä pois kämpästäni. Nyt oli tänään alkuillasta laitellut viestiä, että haluisi tavata uudestaan ja nyt olen hieman umpikujassa sillä en mitään suhdetta jaksaisi. Joten mitä kannattaisi tehdä ettei hän pahoittaisi mieltä ja pysyttäisiin frendeinä?

Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Tämä ongelma olisi jollekin positiivinen, mutta oli tossa keskiviikko yönä kaikki taivaankappleet kohillaan ja lähti ihan sievä nainen mukaan yökerhosta ja jäi vielä yöksi luokseni. Mutta aamulla tässä tuli se ongelma, sillä se nainen ei tajunnut itse lähtä pois luotani, varmasti olisi tälläkin hetkellä täällä jos en olisi "keksinyt" menoa ja joutunut ajamaan häntä pois kämpästäni. Nyt oli tänään alkuillasta laitellut viestiä, että haluisi tavata uudestaan ja nyt olen hieman umpikujassa sillä en mitään suhdetta jaksaisi. Joten mitä kannattaisi tehdä ettei hän pahoittaisi mieltä ja pysyttäisiin frendeinä?

Sano että olet homo. Mikäli jatkossa haluat jotain vielä tältä naiselta sanot, että oletkin bi.

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti

Siinähän sä itse vastaat kysymykseesi. Toisaalta miksi haluaisit olla jonkun yhdenillan jutun kanssa kaveri? Ettei vaan olisi mielessä pitää tyttöä ns. varalla kun sattuu seuraavaksi panettamaan.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt oli tänään alkuillasta laitellut viestiä, että haluisi tavata uudestaan ja nyt olen hieman umpikujassa sillä en mitään suhdetta jaksaisi.

Ensinnäkin, miksi haluat tästä typystä frendin? Tämä ei varsinaisesti liity ongelmaasi, haluaisin vain tietää.

Muuten sanoisin, että kokeilepa sellaista, kuin asian suoraan ja rehellisesti sanominen. Sanot että typy on kiva ja hänen kanssaan on mukava viettää aikaa ja tehdä mitä nyt teettekin, mutta tässä vaiheessa elämääsi et koe suhteessa olemista mielekkääksi. Typyn mieliksi voit sanoa, että "juuri nyt en koe suhdetta mahdollisena". Mikäli haluat jättää takaportin auki, niin höpise jotain tulevasta, hitaasti etenemisestä, tutustumisesta ja muusta sen sellaisesta.

Suoraan puhuminen on joskus paras tapa ratkaista ongelma ja tässä näen siihen mahdollisuuden. Miksi ihmeessä alkaa keksimään tekosyitä, kun voi sanoa suoraankin. Typy saattaa loukkaantua, mutta tajuaa kyllä myöhemmin, että olipa suoraselkäinen kaveri, jonka jälkeen voitte taas nus... olla kavereita. Jos ei tajua, ei se nuija ole sinun arvoisesi kuitenkaan.

Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp

Sano vaan suoraan, että seksi kiinnostaa jatkossakin, koska kanssasi se on "mahtavaa" tms (onko?), mutta enempää et pysty antamaan. Jos kiinnostaa edelleen päästä pukille, niin ota hyöty irti tai anna kokonaan olla. Turhaa antaa kenellekään vääriä mielikuvia ja ottaa elämään riippakiveä joka potentiaalisesti alkaa vihaamaan sinua jossain vaiheessa.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Noniin päädyin suuteloimaan vähän viikonloppuna erään "kaveri" tyttösen kanssa ja nyt ei olla oltu sitten missään tekemisissä pariin päivään. Tuota tapausta ennen kuitenki kuukausia mennyt niin, että joka päivä vaihdetaan kuulumisia. Viimeinen viesti naiselta näköjään jotain että "jutellaan huomena kun et ole noin päissäään" no, ei olla juteltu. En oikein ole koskaan kyllä uskonut edes naisen ja miehen väliseen platoniseen ystävyyteen. Kai tässä täytyy nostaa kissa pöydälle. Ehkä jopa sillein ihan kirjaimellisesti, niinkuin joku tääläkin on joskus lohkaissut.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juuri pyörii tuossa telkkarissa joku Mestareiden Liiga-lähetyksen jälkeinen dokkari, jossa aiheena 27-vuotiaan naisen hääsuunnittelu ja kaikki häihin liittyvä hässäkkä.

Aihe ahdistaa minua kovasti, sillä tämä kaikki on itselläni edessä, seuraavan vuoden, puolentoista vuoden aikana. Tällä tarkoitan sitä, että tiedän tyttöystäväni odottavan kosintaa tod.näk ennen joulua.

En tiedä, olenko niinkään ahdistunut siitä itse naimisiin menosta, mutta nämä itse juhlat ja kaikki hössötys ahdistavat ainakin.

Itse en ehkä ole koko avioliitosta niin innoissani, mutta koska en sitä varsinaisesti vastustakaan, en näe syytä jättää kosintaa&naimisiinmenoa väliin, sillä rakastan kyllä kovasti naistani.

Jotenkin nyt kello kuitenkin tikittää siihen malliin, että aika uhkaa loppua kesken ja se mainitsemani joulu lähestyy. Mitä sitten tulee tehdä, pitää hankkia sormuksia, viettää kuulemma kihlajaisjuhlia (wtf, kuulostaa tylsältä) , miettiä hääpäivälle vaihtoehtoja, ilmoittaa vanhemmille (!!!), kavereille jne jne.

Hohhoh.

Jotenkin en vaan pääse kiinni tähän innostukseen näistä hääsuunnitteluista ja -hössötyksistä..

Onko minussa jotain vikaa?

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Miksi hääpäivän pitää olla ensi vuonna jos kosinta on vielä suorittamatta?

Meillä lähtee joulukuussa liikkeelle yhdeksäs kihlausvuosi. Naimisiin ollaan sovittu menevämme kun sopiva tilanne tulee. Kyse ei ole mistään viivytysjutusta tai ahdistuksesta, en vaan tajua miksi kaiken pitää tapahtua niin helvetinmoisella kiireellä nykyään.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pidän ehkä jopa aavistuksen surullisena, että kihlautumisella ja avioitumisella on joillekin noin hiton suuri merkitys. Ikään kuin suhde ei ole tarpeeksi aito ja todellinen ilman noita juttuja? Vaikuttaa siltä, että on todella epävarma rakkauden suhteen jos pistää niin suurta painoarvoa noinkin pinnallisille asioille.

Eihän siinä tietty mitään, periaatteessa voisin itse (siviili)vihkimykseen suostua, jos tilanne todella puoltaisi sitä (ja olisi tuntenut toisen sen verran kauan, että tietäisi tulevansa toimeen). Muussa tapauksessa ei kiitos ja mihin sitä kihlautumistakaan tarvitsee, menee suoraan naimisiin vaan jos on mennäkseen?

Avioitumisen perimmäinen merkitys ei ole kyllä tosiaan koskaan avautunut oikein minulle, mutta tuskin tässä ihan äkkiä tulee tilannettakaan jossa pitäisi sitä tajutakaan, että sikäli.

Tsemppiä MustatKortit joka tapauksessa. Muista kuitenkin pitää myös oma pää, äläkä anna naisen saada ihan joka asiassa tahtoaan läpi, on sinullakin oltava sananvaltaa.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuo Kakkoselta tuleva häädokkari on kyllä ihmeellinen, ensin näytetään miten morsian kirjoittaa hääblogia, tekee satoja pikkuasioita, intoilee kuin pikkuprinsessa, etsii hääkirkkoa (ilmoitta, ettei kannata kirkon näkemyksiä, mutta haluaa ehdottomasti kirkossa avioon, klisee) jne...

...tämän jälkeen paljastui, että morsiamella ja onnellisella sulholla onkin molemmilla kyseessä jo toinen avioliitto.

Miksi hääpäivän pitää olla ensi vuonna jos kosinta on vielä suorittamatta?...

No tässä on useitakin eri asioita, yksi tärkeimmistä on se, ettei tyttöystäväni halua mitään pitkää kihlausta, vaan tiedon siitä milloin suunnilleen (puolen vuoden tarkkuudella) avioon astellaan.

Haluan muuten korostaa, etten ole koskaan vastustanut näitä näkemyksiä, jos se kerran hänelle on tärkeää, nyt vaan on ruvennut ahdistamaan, kun aika uhkaa loppua..kihlajaisjuhlatkin, ei kuulosta kivalta.

Onnittelut sulle tuosta pitkästä kihlauksesta, mutta minun naiseni ei tuohon suostuisi.

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Miksei? Ihmetyttää vain tämä joidenkin suhdeputki, jossa kihlauksesta pitää tukka putkella painaa avioliittoon. Mikä peruste kiirehdinnällä voi olla.

En siis vittuile, uteliaisuuttani kyselen. Lähipiirissä on aika monta muutakin 5-10 vuoden kihlauksen jälkeen avioitunutta. Ne muutamat vuoden aikana avioituneet ovat sitten muussakin elämässään enempi hätähousuja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy