Kaverikortti pelattiin naisen aloitteesta. Tapailtiin pari kuukautta, aika tiiviisti välillä, seksi toimi pienten alkutunnustelujen jälkeen hyvin ja muutenkin oli hauskaa mutta nainen ei sitten syttynyt vakavampaan suhteeseen. Itse näytin vihreää valoa, mutta ei. Toisaalta hyvä, että pystyttiin avoimesti puhumaan asioista ja paras se on katkaista heti alkuunsa jos ei tunnu oikealta, kuin vetää pari vuotta puolella teholla ja sitten on vain hankalampi erota. Silti aluksi jäi pettymys päällimmäisenä mieleen kun vielä loppuaikana nainen oli aktiivisempi sopimaan yhteisiä menoja ja tapaamisia, sekä tuntui olevan yhä kiinnostuneempi minusta, vaikka itse olin suhteen ajan muuten aktiivisempi. Nyt kun on miettinyt jälkikäteen niin ehkä näin oli parempi, koska huomasin, että välttämättä sitä oikeanlaista tunteen paloa ei ollut itselläkään niin paljoa, joten en ole enää varma olisiko homma toiminut. On päässyt vähän eri näkökulmasta tutkimaan tilannetta. Ihastunut kyllä olin ja mielestäni meillä synkkasi todella hyvin mutta tuntemattomia ovat naisten tiet.
"Eron" jälkeen ollaan nyt nähty kerran sänkyhommien osalta (naisen ehdotuksesta). Pyysi apua yhteen juttuun ja mietin päivän verran haluanko mennä, lopulta päätin käydä auttamassa ja kyllä homman nimi oli alusta asti, että molemmat vain halusi seksiä.