Naisasiat

  • 7 497 408
  • 26 545
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Taas kerran tässä voisi soveltaa sitä "vika löytyy peilistä"-ajattelua. Kokeile.

Menkää nyt kollektiivisesti helvettiin peileinenne, jos ette viitsi edes sanoa, että mitä sieltä pitäisi nähdä? Tuohan on vähän samaa, kuin mennä sanomaan vakavasti masentuneelle "ota itseäsi niskasta kiinni" tai mennä monottamaan jo kertaalleen paskaksi hakattua päähän nakkarin jonon viereen.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Menkää nyt kollektiivisesti helvettiin peileinenne, jos ette viitsi edes sanoa, että mitä sieltä pitäisi nähdä? Tuohan on vähän samaa, kuin mennä sanomaan vakavasti masentuneelle "ota itseäsi niskasta kiinni" tai mennä monottamaan jo kertaalleen paskaksi hakattua päähän nakkarin jonon viereen.

Mulkun jätkän kenen kanssa kukaan ei jaksa ensitreffejä pidempään, ellei esitä mukavaa tai sitten suuren naisseikkailijan a'la autopuolen amisteini.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Menkää nyt kollektiivisesti helvettiin peileinenne, jos ette viitsi edes sanoa, että mitä sieltä pitäisi nähdä? Tuohan on vähän samaa, kuin mennä sanomaan vakavasti masentuneelle "ota itseäsi niskasta kiinni" tai mennä monottamaan jo kertaalleen paskaksi hakattua päähän nakkarin jonon viereen.

Vaikka näin sitten. Jos et halua edes miettiä vaihtoehtoa jossa vika ei ole sinussa niin jatka vaan valitsemasi linjalla. Yleistäminen ja kärjistäminen on tässä asianyhteydessä vain hieman kornia. Mutta let's not start a fight, tuo on vain oma mielipiteeni.
 
K

kiwipilot

Seksi parisuhteessa on pelkkää suorittamista, jota aikanaan rupeaa vähintään alitajuisesti välttelemään. Vaikka akka olisikin kropaltaan ihan mukiinmenevä, niin ei se estä touhua elähtämästä, ei millään. Lopulta pelkkä IKEAssa käyntiin tai räntäsateessa tehtyyn kävelylenkkiin verrattava asia, suoritus. Tylsiä toki ne kertasäädötkin pohjimmiltaan, mutta parisuhdepanemiseen verrattuna ruohonleikkurin korjaaminenkin on kiihottava kokemus.

Jotenkin tuntuu, että et sinä ole oikeaa ja onnellista parisuhdetta koskaan kokenutkaan. Kuten Scissors tuossa jo mainitsikin niin kannattaa varmaan kääntää kriittinen tutkailu itseesi ja hakea vaikka ihan ammattiapua tuon patologisen nais- ja parisuhdevihan purkamiseen. Jutuistasi myös paistaa se, että olet joutunut pettymään A) lukuisten pakkien muodossa ja/tai B) et ole edes kunnollista alkua pidemälle parisuhteissasi päässyt. Nyt sitten angstaat täällä eräänlaisena defenssinä uskotellen samalla itsellesi että "kaikki naiset ovat saatanasta, parisuhteet perseestä ja miehen täytyy muuttaa itsensä tohvelieläimeksi jos suhteeseen sattuu joutumaan" tms kliseitä. Sielunkumppanikin on jo löytynyt.
 

Mace

Jäsen
Menkää nyt kollektiivisesti helvettiin peileinenne, jos ette viitsi edes sanoa, että mitä sieltä pitäisi nähdä? Tuohan on vähän samaa, kuin mennä sanomaan vakavasti masentuneelle "ota itseäsi niskasta kiinni" tai mennä monottamaan jo kertaalleen paskaksi hakattua päähän nakkarin jonon viereen.

Joo, on kyllä todella kryptisiä nuo kaikki puheet peiliin katsomisesta. Mietitääs ihan porukalla, että mitähän ne neuvot peiliin katsomisesta voisivat kenties olla, kun ne esitetään samassa yhteydessä, jossa sinä olet sanonut parisuhdeseksin olevan pelkkää tylsää suorittamista, jota alkaa jopa vältellä. Sinulle jopa suoraan sanottiin, että parisuhdeseksihän on sellaista, jollaista osapuolet siitä itse tekevät. Ja silti sinä ihmettelet, että mitä nämä peilikommentit oikein ovat.

Toisessa yhteydessä taisit paasata siitä, miten raskasta ja perseestä se on, että miehen tulisi teeskennellä hauskaa, pakkomiellyttää, nöyristellä eikä saisi olla omia mielipiteitä. Peilikommentti tuossa yhteydessä voisi kenties viitata siihen, että moni muu ei ilmeisestikään joudu feikkaamaan ollakseen miellyttävä ja hauska eikä myöskään tarvitse nöyristellä, vaan voi kertoa mielipiteensä ihan suoraselkäisesti ilman, että nainen pitäisi sitä lainkaan huonona asiana.

Yhteenvedon omaisesti voisi kai todeta, että vaikka itse oletkin kokenut epäonnistumisia, älä oleta, että ne kaikki olisivat johtuneet (vain) siitä toisesta osapuolesta. Äläkä varsinkaan missään nimessä oleta, että kokemuksesi olisivat yleistettävissä, koska monella muulla tuntuu olevan paljon ihan toisenlaisia kokemuksia.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Jotenkin tuntuu, että et sinä ole oikeaa ja onnellista parisuhdetta koskaan kokenutkaan. Kuten Scissors tuossa jo mainitsikin niin kannattaa varmaan kääntää kriittinen tutkailu itseesi ja hakea vaikka ihan ammattiapua tuon patologisen nais- ja parisuhdevihan purkamiseen. Jutuistasi myös paistaa se, että olet joutunut pettymään A) lukuisten pakkien muodossa ja/tai B) et ole edes kunnollista alkua pidemälle parisuhteissasi päässyt.

A ja B: Ensinnäkin olen pisimmilläni seurustellut about neljä vuotta, eli uskon päässeeni ainakin alkua pidemmälle ja nähnyt, että mitä sekin touhu on. Pakkeja en ole saanut kuin pari kertaa kännissä, ehkä parempi niin. Itse en "iske" koskaan ketään, koska ei ole tarttenut eikä kiinnosta niin paljoa.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielestä seksi on parasta parisuhteessa, kun tietää tasan tarkkaan mistä vivuista vetää. Toki joskus yhden illan tapaukset yllättävät ja yhteinen sävel löytyy instantisti.

Minusta ei tarvitse olla parisuhteessa, sillä kyllä tähän sinkkutaipaleelle kuuluu näitä vakipanoja, joiden kanssa seksi osaa olla helvetin hyvää ja villiä. Yhdenillan jutut taas ovat todella harvoin edes tyydyttäviä panoja, mutta eihän niitä hyviä panoja löydy kuin panemalla, joten se kuuluu ''pelin'' (en tarkoita nyt sitä ''peliä'' mihin kaikki heti termin ''peli'' tässä yhteydessä yhdistävät, en vain keksinyt mitään raflaavampaa termiä tuohon) henkeen.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
On tietenkin olemassa todella vittumaisia naisia. Niin kuin on miehiäkin. Petollista on se, että todella kiltiltä naapurintytöltä näyttävä ja kenties yliopistossa opiskeleva peruskiltti ja perusfiksu nuori nainen voikin olla parisuhteessa aivan liian usein yksi pääperkele, vaikka nuorena sitä ei voisi moista arvata, nythän senlaisen luonteen läpi näkee paljon nopeammin. Niiden kanssa se on sellaista, jollaista tässä ketjussa katkerimmat - heidän omasta mielestään realistit - kertovat. Joku urpo niiden kanssa lopulta suostuu suhteeseen, joss hankitaan lapset ja se kaikki muu. Toki myös naiset iän myötä voivat muuttua parempaan suuntaan, ainakin jotkut, varmasti eivät kaikki.

Jos minä olisin lopettanut tietyssä kohtaa eli 28-vuotiaana treffailun ja seurustelun niin olisi jäänyt naisista melko samanlainen maku kuin Midnight Ramblerille on jäänyt. Tähän olisi paljon esimerkkejä, että millaisia äärimmäisiä vittupäitä sattui pari kappaletta kohdalle ja vaikka en tossun alle mennyt, enkä ollut yhtään mikään "kyllä kulta, kyllä, kulta", niin kuitenkaan en lopettanut suhdetta tarpeeksi aikaisin vaan ne kaksi suhdetta kestivät noin pari vuotta per suhde. Toinen niistä sentään pari vuotta eron jälkeen sanoi sattumalta nähtyämme, että "en tajua miksi olin sulle niin kauhea, kun oikeastaan olit aika kiva mulle". Tuokin nainen oli juuri sellainen ns. kiltti. Nliden jälkeen sitä on erottanut naisista nopeammin vittupäisyyden eikä vastaavia huteja ole enää tullut. Tai siis on tullut mutta ne on jätetty kliinisen nopeasti moisen vittupäisyyden selvittyä.

Seksi ei todellakaan mene suorittamiseksi ellei suhde ole muutenkin paskaa. Jonkun mielestä se on aina lopulta paskaa. Ystäväni on ollut 20 vuotta naisensa kanssa, tänä kesänä menivät lopulta naimisiin. Kyllä siinä 20 vuoden aikana oppii huomaamaan näin kaverinakin heidän elämää vierestä nähneenä, kylläpä nuo kovasti edelleen toisiansa himoavat.

Laskin kerran, että minulla on 24 kpl vähintään 3 kk kestänyttä suhdetta/tapailua, näistä 6 kpl on kestänyt yli vuoden, ja yhden yön juttuja on ehkä noin pari sataa, joten on tässä jonkinlainen kokemus sekä yhden yön jutuista, että parisuhdeseksistä ja vaikka yhden yön huuma voi olla ihan ok niin aika kolkkoa se kyllä on verrattuna parisuhdeseksiin. Pisimmillään olen ollut 4,5 vuotta saman naisen kanssa ja sen kanssa pantiin (aina naisen aloitteesta) vielä 4 vuotta suhteemme jälkeenkin, koska seksi toimi. Sitten se löysi nykyisen miehensä eikä me enää pantu, kuten ei pitänytkään.

Joten jokunen nimimerkki on tehnyt vääriä naisvalintoja, kuten minäkin tein, mutta minusta poiketen, he ovat menettäneet uskonsa ja ns. lyöneet hanskat tiskiin ja luulevat, että totuus on nähty, vaikka se ei ole.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Joten jokunen nimimerkki on tehnyt vääriä naisvalintoja, kuten minäkin tein, mutta minusta poiketen, he ovat menettäneet uskonsa ja ns. lyöneet hanskat tiskiin ja luulevat, että totuus on nähty, vaikka se ei ole.

En oikein ymmärrä, miksi jotkut miehet (ja naiset) katkeroituvat loppuiäkseen, jos kumppanin kanssa menee sukset ristiin. Onhan se valitettavaa ja harmillista, jos parisuhde menee vituiksi, eikä sellaista tietysti kukaan toivo, mutta turha sellaisesta on katkeroitua liiaksi. Ihmissuhteet eivät ole helppoja ja on selvää, että jokaisella tulee joskus jonkinlaisia kiviä, isompia ja pienempiä vastaan. Muistan itsekin, kun avovaimon kanssa meni poikki ja kyllähän se vitutus oli ankara, jopa joksikin aikaa lamaannuttava. Silti sieltä aikanani nousin ja kaaduin jälleen. Siltikään minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa existäni. Omalla tavallaan kusivat silmääni, mutta en jaksa käyttää voimiani katkeroituakseni. Elämä jatkuu. Vaikka vituttaisi pitkään, niin kyllä se aikanaan helpottaa. Uskokaa pois.

Mitä tulee sitten näihin seksivertailuihin, niin olen sillä kannalla, että kyllä irtosuhteiden harrastaminen on joskus jännempää kuin se "tuttu turvallinen parisuhdeseksi." Mutta kyllä sekin rupeaa ajan myötä puuduttamaan, kun jossain vaiheessa haluaa löytää ihmisen, jonka kanssa olisi muutakin. Se millaiseksi parisuhdeseksi muodostuu, pystyy jokainen vaikuttamaan itse aika paljon.

Parisuhteissani en muista huonoa seksiä saaneeni, enkä myöskään irtosuhteissa. Varsinkin edellinen exä oli erittäin aktiivinen niissä hommissa, joten en ehtinyt jäämään kylmäksi. Parasta seksiä olen saanut itseäni 9 vuotta vanhemman naisen kanssa. Meillä oli sellainen lyhykäinen "friends with benefits" systeemi ja voi pojat. Jos joskus menee nykyisen tyttöystävän kanssa sukset ristiin, niin siirryn kyllä tuonlaisiin suhteisiin takaisin. Nykyisestä puheen ollen... Meillä menee hyvin ja vuosipäivä on parin kuukauden päästä faktaa. Eipä ole valittamista missään asiassa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
irtosuhteiden harrastaminen on joskus jännempää kuin se "tuttu turvallinen parisuhdeseksi."
On tietenkin jos parisuhdeseksi lässähtää mutta nyt vertaat ääripäitä, kuten tässä ketjussa muutamat muutkin tekevät. Ihan hyvin voisin sanoa, että tuttu ja turvallinen parisuhdeseksi on paljon parempaa kuin yhden yön suhde jonkun elämänhallintansa hukanneen ja/tai tyhjäpää/lahnan kanssa, jonka kanssa kaikki menee päin vittua paitsi muna.

Muistan, kun olin seurustellut iässä 14-22 yhteen putkeen kahden eri naisen kanssa - peräkkäin, en yhtä aikaa - ja sen jälkeen alkoi ilmaantua yhden yön juttuja. Olihan se ihan kiehtovaa ja kivaa. Tuntui, että vaikkei ketään sen kummemmin paskaa jauhaen yrittänyt, niin ne lähtivät matkaan. Yleensäkin aika vähäeleinen linja on ollut ja se on toiminut. Sitten kun on tarpeeksi monesti ja tarpeeksi monelta saanut hyvää parisuhdeseksiä ja hyviä yhden yön juttuja on lukuisasti niin ei tilanne enää ole sama kuin jos olisi pienen ikänsä seurustellut ja nussinut vain muutamia tai jopa vain yhtä. Sen jälkeen ei jää enää kaipaamaan ketään erityisesti, kun tietää, että aina löytyy joku, jonka kanssa on hyvää seksiä. Kun luuli, että parempaa ei voi olla kuin tuon kanssa, niin sitten kuitenkin joskus voi olla ja on ollut. Useimpien kanssahan seksi on hyvää jos itse on hyvä mutta on muutamia harvoja täysin toivottomia tapauksia, joiden kanssa ei saa hyvää seksiä, vaikka mitä tekisit. Niillä on varmaan joku rakenteellinen pillu ja/tai aivo-ongelma. Toki myös voivat kokea kumppanin niin vääräksi, ettei mistään tule mitään. Ehkä jonkun muun kanssa tulee. Epäilen kyllä, että niillä noin kolmella täysin toivottamalla tapauksella ei tule.

Eipä sillä, että seksi niin paljon ratkaisisi mutta tästä nyt keskusteltiin, niin keskustelin siitä. No, minä en kylläkään seurustelisi pitkään sellaisen naisen kanssa, joka ei saa nussimalla saatuja orgasmeja. Se on vähän kuin tekisi juhla-aterian ja heittäisi tekemänsä ruuan torin lokeille. Tokihan takakireitä frigidejä tämä lausumani vituttaa vaan kaikkia ei voi miellyttää. Pääasia, että miellyttää kumppaniaan sen kummemmin jatkuvasti väkisin miellyttäen.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
No, olkoon tämä jaanaaminen naisista. Kun ei ole elämässä muutenkaan mitään tavoitteita tai haluamisen kohteita, niin on helppo heittää hyvällä omalla tunnolla pensselit santaan naistenkin suhteen. Tätä moni ei selvästikään ymmärrä, mutta toivottavasti ei tarvitse ymmärtääkään. Go with the flow, eikä mitään ylimääräisiä vaikeuksia ja haasteita.
 

Grafix

Jäsen
Vaikea on varmasti tietää mitä kumppanista haluaa jos tuntuu siltä ettei tunne edes itseään eikä omassa elämässä ole mitään unelmia, tavoitteita tai päämääriä. Kannattaisikin ehkä unohtaa se pelkkä pillu ihan kokonaan joksikin ajaksi ja keskittyä hetkeksi itseen ja omaan elämään.

Parisuhteeseen kun alkaa, niin se on aina tietynlaista arpapeliä kun kumppania ei tunne siinä vaiheessa kovin hyvin. Mutta jos minäkuvakin on hakusessa, niin en lähtisi suhdejutuissa lottovoittoa veikkaamaan. Jos koko ajan joutuu ajattelemaan niin, että mimmi yrittää vedättää, tai kuinka kalliiksi tämä parisuhde rahallisesti tulee tai muuten vaan luulee mimmin vain venailevan milloin kulman takaa tulee joku parempi alfauros vastaan, niin sit tosiaan se peiliehdotus on ihan hyvä.

Jos se pelkkä panosuoritus rahaa vastaan riittää, niin okei. Mut siinä vaiheessa en myöskään lähtisi hirveästi antamaan täällä vinkkejä miesten ja naisten välisiin parisuhdekuvioihin.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Menkää nyt kollektiivisesti helvettiin peileinenne, jos ette viitsi edes sanoa, että mitä sieltä pitäisi nähdä?

Kun ei ole elämässä muutenkaan mitään tavoitteita tai haluamisen kohteita

Kyseisellä asenteella ja olemuksella niin pakko myöntää ettei yhtään ihmetytä jos eteen sattuu ties minkämoista naisedustajaa. Enkä meinaa missään positiivisessa muodossa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kun ei ole elämässä muutenkaan mitään tavoitteita tai haluamisen kohteita, niin on helppo heittää hyvällä omalla tunnolla pensselit santaan naistenkin suhteen. Tätä moni ei selvästikään ymmärrä, mutta toivottavasti ei tarvitse ymmärtääkään.
Ei voi ymmärtää, kun et ole siitä kirjoittanut. Nyt olet kirjoittanut ja luettuamme tekstisi, asiasi näkyy laajemmassa perspektiivissä. Olet tähän saakka kirjoittanut vain kuinka naiset ovat perseestä. Ikävää sinänsä, että joku luulee muita niin tyhmiksi, etteivät he muka ymmärrä kerrottua asiaa. Sen sijaan on vaikeampaa ymmärtää asiaa, josta et ole kertonut. Toki ajan myötä moni asia näkyy läpi, vaikka sitä ei suoraan sanoisikaan. Toisaalta, päin vittua tulkitsijoita maailmassa riittää. Täällä ne klassiset väärinymmärtämiset ilmenevät mm. muodoissa: "se on trolli" ja "se haluaa päteä".
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Mutta entä jos nainen haluaa nukkua samassa sängyssä, ja että miehen pitää tulla samaan aikaan nukkumaan tai viimeistään tunnin päästä siitä kun nainen menee, ja että mies saisi juoda vaikka max. neljä kaljaa illassa, tai mitä tahansa, niin mitä myönnytyksiä se nainen antaa korvaukseksi niistä miehen menetyksistä? Analia vai, tai ass to mouthia? Jos ei mitään niin en suostu. En mä mikään dorka ole.

Akat. Turha koittaa, meitsi voittaa.

Samassa sängyssä nukkuminen on ok, aikuisilta nukkumaanmenoajat tai rajoitettu kaljamäärä ei.
Jos tietää rajansa.

Entä jos nainen vetää kaljaa jatkuvasti aamuneljään ja kusee & paskoo sängyn.
Tuskin kauan jaksaa katsella vittuilevaa äijää joka valittaa, toteaa vaan että parempi yksinään.

Tai sitten se mies jätti sen juoppoakan.

Vaimoni ei laske kaljojani, ainakaan vielä.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
En oikein ymmärrä, miksi jotkut miehet (ja naiset) katkeroituvat loppuiäkseen, jos kumppanin kanssa menee sukset ristiin. Onhan se valitettavaa ja harmillista, jos parisuhde menee vituiksi, eikä sellaista tietysti kukaan toivo, mutta turha sellaisesta on katkeroitua liiaksi.
Meikäläisen kohdalla ehkä käsittämättömintä mihin olen törmännyt on eräs pari vuotta nuorempi naisihminen. Lukiossa (siis 20 vuotta sitten!) seurusteltiin kuukauden verran, kunnes tämä päätti laittaa poikki jostain syystä. Vielä tänä päivänäkin jos satutaan tulemaan kadulla vastaan tämä kääntyy toiseen suuntaan eikä katso edes päin. Tulisi edes vastaan eikä olisi tuntevinaan, mutta tuo on jo naurettavaa että oikein näyttää tuntevansa. Meillä on yksi yhteinen kaveri Facessa niin tämä plikka oli kommentoinut jotain hänen juttuaan mielestäni aika hyvin ja menin sitten ja tykkäsin tuosta kommentista. Seuraavana päivänä huomasin että kappas, tuo oli mennyt blokkaamaan meikäläisen siellä. Mun mielestäni tuollainen katkeruus on varsin sairasta, kun mitään syytä ei pitäisi olla siihen. Varsinkin kun tuo vielä oli se joka halusi erota. Ja aikaa tuosta on tosiaan se 20 vuotta ja ainakin meikäläisellä on elämä mennyt ihan hyvin tuonkin jälkeen ;)

Omat naisasiat ovat edelleen yllättävänkin hyvällä mallilla. Pikkuisen silti mietityttää miten tässä vielä tulee käymään, mutta sen näyttää aika. Tekisi mieli kyllä tulla oikein kunnolla "puolivirallisesti" esiin mutta kun toinen asuu vielä virallisesti parisuhteessa. Vaikka ollaanhan me yhdessä näyttäydytty jo aika monta kertaa, tuskin suhteen laatu enää on kenellekään meidät yhdessä nähneelle epäselvä.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kaverikortti pelattiin naisen aloitteesta. Tapailtiin pari kuukautta, aika tiiviisti välillä, seksi toimi pienten alkutunnustelujen jälkeen hyvin ja muutenkin oli hauskaa mutta nainen ei sitten syttynyt vakavampaan suhteeseen. Itse näytin vihreää valoa, mutta ei. Toisaalta hyvä, että pystyttiin avoimesti puhumaan asioista ja paras se on katkaista heti alkuunsa jos ei tunnu oikealta, kuin vetää pari vuotta puolella teholla ja sitten on vain hankalampi erota. Silti aluksi jäi pettymys päällimmäisenä mieleen kun vielä loppuaikana nainen oli aktiivisempi sopimaan yhteisiä menoja ja tapaamisia, sekä tuntui olevan yhä kiinnostuneempi minusta, vaikka itse olin suhteen ajan muuten aktiivisempi. Nyt kun on miettinyt jälkikäteen niin ehkä näin oli parempi, koska huomasin, että välttämättä sitä oikeanlaista tunteen paloa ei ollut itselläkään niin paljoa, joten en ole enää varma olisiko homma toiminut. On päässyt vähän eri näkökulmasta tutkimaan tilannetta. Ihastunut kyllä olin ja mielestäni meillä synkkasi todella hyvin mutta tuntemattomia ovat naisten tiet.

"Eron" jälkeen ollaan nyt nähty kerran sänkyhommien osalta (naisen ehdotuksesta). Pyysi apua yhteen juttuun ja mietin päivän verran haluanko mennä, lopulta päätin käydä auttamassa ja kyllä homman nimi oli alusta asti, että molemmat vain halusi seksiä.
 

Greffin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Meikäläisen kohdalla ehkä käsittämättömintä mihin olen törmännyt on eräs pari vuotta nuorempi naisihminen. Lukiossa (siis 20 vuotta sitten!) seurusteltiin kuukauden verran, kunnes tämä päätti laittaa poikki jostain syystä. Vielä tänä päivänäkin jos satutaan tulemaan kadulla vastaan tämä kääntyy toiseen suuntaan eikä katso edes päin. Tulisi edes vastaan eikä olisi tuntevinaan, mutta tuo on jo naurettavaa että oikein näyttää tuntevansa.

Monien aiemmin seurustelleiden tai tapailleiden välillä on aika mielenkiintoista käyttäytymistä. Suurin osa lapsellista, kuten tuo sinunkin esimerkkisi.

Itsellä pari eksää, joiden kanssa seurustelu päättyi heidän omasta aloitteestaan. Molemmat ovat sellaisia, että jos sattuu jossain törmäämään niin haluaa esittää ettei tunne. Ei häiritse minua, noista on sen verran aikaa, mutta syytäkään en tiedä. Moikkaan itse ja annan olla.

Samoin joillain tutuilla, koskien molempia sukupuolia, on vähän samanlaista säätelyä. Jos on tiedossa, että eksä on samassa baarissa, niin ei missään tapauksessa voi mennä sinne. Tai sitten jos sattuu saman paikkaan, niin pitää esittämällä esittää ettei tunne ja luikahtaa jonnekin. Se on hassun näköistä, mutta syitähän ei aina voi tietää.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Mitä pitää tietää, jos muuttaa naisen kanssa asumaan? Saattaa olla sellainen tilanne esissä ensimmäistä kertaa. Pari vuotta on seurusteltu, joten suhteellisen hyvin tuntee toisen.

Vähän tätä pitää pureskella.
 
Mitä pitää tietää, jos muuttaa naisen kanssa asumaan? Saattaa olla sellainen tilanne esissä ensimmäistä kertaa. Pari vuotta on seurusteltu, joten suhteellisen hyvin tuntee toisen.

Vähän tätä pitää pureskella.

Ei mitään. Nainen kyllä kertoo sulle mitä pitää tehdä, kunhan oot tavarat saanut ovesta sisälle.

Noh, vitsit sikseen. Ja ehkäpä hiljainen onnittelu, jos vaan itsestäsi tuntuu siltä, että homma voisi toimia. En tiedä, voiko siihen sen suuremmin valmistautua. Ehkä miettimällä asioita, mitä teette nyt tahoillanne eri tavoin ja kuinka ne asiat saadaan integroitua niin, että molemmilla on hyvä olla.
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Mitä pitää tietää, jos muuttaa naisen kanssa asumaan? Saattaa olla sellainen tilanne esissä ensimmäistä kertaa. Pari vuotta on seurusteltu, joten suhteellisen hyvin tuntee toisen.

Vähän tätä pitää pureskella.

Jos sulle on joku juttu oikeesti tärkeä, se kannattaa kertoa selkeästi. Tämä siis vaikka kämpän järjestelyiden suhteen.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ei mitään. Nainen kyllä kertoo sulle mitä pitää tehdä, kunhan oot tavarat saanut ovesta sisälle.

Siis ne vähät tavarat, jotka saat pitää ;)

Sopikaa molempia tyydyttävällä tavalla yhteisistä pelisäännösitä ja ennen kaikkea pitäkää sovituista asioista kiinni. Tiskivuorot on helpompi jakaa rakastuneena kuin parin vuoden arjen ja kiukuttelun ja mököttämisen jälkeen.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Mitä pitää tietää, jos muuttaa naisen kanssa asumaan?

Koko ajatus elämästä muuttuu, se mikä saattoi olla joskus normaalia on nyt jotain muuta. Se, että katotaan tiistai-iltana YLEltä UCL:ää vaihtuu neloseen ja sinkkuelämään. Ihan noin yhtenä esimerkkinä. Ajatella ei paljoa tarvi, kun sinulle kyllä kerrotaan miten asiat menee. Poikien ilta on täysin vieras käsite ja siihen pitää anoa armeijatyyliin lupaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös