On tietenkin olemassa todella vittumaisia naisia. Niin kuin on miehiäkin. Petollista on se, että todella kiltiltä naapurintytöltä näyttävä ja kenties yliopistossa opiskeleva peruskiltti ja perusfiksu nuori nainen voikin olla parisuhteessa aivan liian usein yksi pääperkele, vaikka nuorena sitä ei voisi moista arvata, nythän senlaisen luonteen läpi näkee paljon nopeammin. Niiden kanssa se on sellaista, jollaista tässä ketjussa katkerimmat - heidän omasta mielestään realistit - kertovat. Joku urpo niiden kanssa lopulta suostuu suhteeseen, joss hankitaan lapset ja se kaikki muu. Toki myös naiset iän myötä voivat muuttua parempaan suuntaan, ainakin jotkut, varmasti eivät kaikki.
Jos minä olisin lopettanut tietyssä kohtaa eli 28-vuotiaana treffailun ja seurustelun niin olisi jäänyt naisista melko samanlainen maku kuin Midnight Ramblerille on jäänyt. Tähän olisi paljon esimerkkejä, että millaisia äärimmäisiä vittupäitä sattui pari kappaletta kohdalle ja vaikka en tossun alle mennyt, enkä ollut yhtään mikään "kyllä kulta, kyllä, kulta", niin kuitenkaan en lopettanut suhdetta tarpeeksi aikaisin vaan ne kaksi suhdetta kestivät noin pari vuotta per suhde. Toinen niistä sentään pari vuotta eron jälkeen sanoi sattumalta nähtyämme, että "en tajua miksi olin sulle niin kauhea, kun oikeastaan olit aika kiva mulle". Tuokin nainen oli juuri sellainen ns. kiltti. Nliden jälkeen sitä on erottanut naisista nopeammin vittupäisyyden eikä vastaavia huteja ole enää tullut. Tai siis on tullut mutta ne on jätetty kliinisen nopeasti moisen vittupäisyyden selvittyä.
Seksi ei todellakaan mene suorittamiseksi ellei suhde ole muutenkin paskaa. Jonkun mielestä se on aina lopulta paskaa. Ystäväni on ollut 20 vuotta naisensa kanssa, tänä kesänä menivät lopulta naimisiin. Kyllä siinä 20 vuoden aikana oppii huomaamaan näin kaverinakin heidän elämää vierestä nähneenä, kylläpä nuo kovasti edelleen toisiansa himoavat.
Laskin kerran, että minulla on 24 kpl vähintään 3 kk kestänyttä suhdetta/tapailua, näistä 6 kpl on kestänyt yli vuoden, ja yhden yön juttuja on ehkä noin pari sataa, joten on tässä jonkinlainen kokemus sekä yhden yön jutuista, että parisuhdeseksistä ja vaikka yhden yön huuma voi olla ihan ok niin aika kolkkoa se kyllä on verrattuna parisuhdeseksiin. Pisimmillään olen ollut 4,5 vuotta saman naisen kanssa ja sen kanssa pantiin (aina naisen aloitteesta) vielä 4 vuotta suhteemme jälkeenkin, koska seksi toimi. Sitten se löysi nykyisen miehensä eikä me enää pantu, kuten ei pitänytkään.
Joten jokunen nimimerkki on tehnyt vääriä naisvalintoja, kuten minäkin tein, mutta minusta poiketen, he ovat menettäneet uskonsa ja ns. lyöneet hanskat tiskiin ja luulevat, että totuus on nähty, vaikka se ei ole.