Mainos

Naisasiat

• 7 596 533
  • 26 634

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Voiko se olla muka niin hienoa panna viikosta toiseen yhtä ja samaa. Mulle ainakin tulee ensimmäisenä mieleen että jotkut koittavat vaan uskotella niin itselleen jos tuota kehuvat. Ja onhan se kuitenkin vastoin miesten luontoa. Ja se seksikin on vaan sitä parisuhdeseksiä.

Ei kai niillä pilluilla ole kauheasti eroja? Kantajat on tietysti erilaisia, mutta itse tavara suht samanlainen. Kaikki eivät ole jämähtäneet keskiajalle tai teini-ikään, jolloin oman siemenen levittäminen oli parasta mitä tiesi. Valitettavasti kaikki ei kasva aikuisiksi ikinä. elämässä on muutakin kuin siemenen kylväminen. Mitä on parisuhde seksi? Sinusta en tiedä, mutta mielestäni on kivaa, kun toinen tietää mistä tykkään ja miten tykkään.

Tuntuisi kyllä todella ahdistavalta ajatukselta panna koko loppuelämä yhtä ja samaa. Äskenkin kun hain subin niin tuolla kaduilla näkyi niin herkullisia perseitä että. Mä himoitsin niitä kaikkia.

Kyllä varmasti, jos kaikki pyörii pillun ympärillä. Ei siinä, kyllähän seksi mukavaa puuhaa on, mutta elämässä on paljon muutakin.

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Niin kuin mitä muutakin? Mun elämää rytmittää seksin lisäksi jääkiekko, ruoka, olut ja työ. Eli ei sitä nyt niin paljon muutakaan ole.

No jos tuo on elämäsi sisältö, niin uskon kyllä, että seksi on yksi tärkeimmistä asioista. Missä ovat harrastuksesi jääkiekon lisäksi. Etkö harrasta urheilua? Entäs kaverit? Lapsia nyt ei ainakkan taida olla? Paljon muuten on ikää?

Miten seksi voi yleensäkään rytmittää elämää? Eikös muu elämä rytmitä sitä seksielämää?

Missä ovat harrastuksesi jääkiekon lisäksi. Etkö harrasta urheilua? Entäs kaverit? Lapsia nyt ei ainakkan taida olla? Paljon muuten on ikää?

Jääkiekko lienee urheilua, kuten seksikin. Ruokakin on harrastus. Ajattelin, että sosiaalinen piiri ja elämä on itsestäänselvyys, niin en listannut sitä mukaan. Ikää on sen verran, etten ole mikään kiimainen teinipoika enää.

Miten seksi voi yleensäkään rytmittää elämää?

No siinä mielessä, että tapaamisesta voin myöhästyä, jos on hyvät tamppaamiset menossa.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Tämä. Satunnaiset säädöt kärsii aina siitä, että keskittyminen menee toisen tarkkailuun, mistä pitää ja mistä ei. Ai niin, mutta tämähän olikin sitä miehen alistamista, kun nainen ei olekaan hengittävä barbara, joka tyydyttää itsensä jo miehen elimen näkemisellä, toki peittäen tämän, ettei mies häiriinny ja joudu tossun alle.

Joo siinä menee ihan 30 sekuntia, kun horolle selittää mitä tässä ollaan vailla ja mistä suunnasta. Olette varmaan yllättyneitä, mutta jotkut maailman vanhimman ammatin harjoittajista jopa nauttivat duunistaan. Eikä tarvitse miettiä mistä pitää ja mistä ei. Likat hoitavat kyllä hommat niin, että kaikki tykkää ja saa olla executive producer.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Satunnaiset säädöt kärsii aina siitä, että keskittyminen menee toisen tarkkailuun, mistä pitää ja mistä ei.
Mä ajattelen niin, että yhden yön jutuissa voi enemmän tehdä mitä haluaa, kun suhteessa taas pitää miellyttää ja tyydyttää myös sitä toista osapuolta jos myöhemminkin vielä meinaa sen kanssa jotain. Maksullisessa seksissä taas ei tarvitse yhtään uhrata siitä nautinnosta sen toisen tyydyttämiseen. Mutta joo kyllä mä ymmärrän muitakin, mutta en mä suostuisi yhden kanssa jumittamaan.

Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Seksi parisuhteessa on pelkkää suorittamista, jota aikanaan rupeaa vähintään alitajuisesti välttelemään. Vaikka akka olisikin kropaltaan ihan mukiinmenevä, niin ei se estä touhua elähtämästä, ei millään. Lopulta pelkkä IKEAssa käyntiin tai räntäsateessa tehtyyn kävelylenkkiin verrattava asia, suoritus. Tylsiä toki ne kertasäädötkin pohjimmiltaan, mutta parisuhdepanemiseen verrattuna ruohonleikkurin korjaaminenkin on kiihottava kokemus.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ymmärrä miksi täällä yritetään väittää tämän olevan joku miehille viritetty vankila?
No eikö siinä siltikin olla vain sen yhden kanssa. Vähän kuin loppuelämän ajan söisi aina samaa ruokaa. Maanantaina makaronilaatikkoa, tiistaina makaronilaatikkoa, keskiviikkona makaronilaatikkoa jne.

Ja siinä on ne kaikki parisuhteen muutkin huonot puolet. Jos jossakin jutussa on kymmenen huonoa asiaa ja vain yksi tai kaksi hyvää, niin mä opin jo penskana että sellainen on huono diili.

Joo suvun lestamummot varmaan haluaisi että mä menisin naimisiin ja tekisin kymmenen lasta, mutta en mä hirveästi ympäristön anna vaikuttaa näihin asioihin kun mulla on omat aivot.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, mutta se on molemmille osapuolille sama, ei mikään miehiä kohtaan suunnattu salaliitto.
Mutta jos se on molemmille huono juttu, niin ei kait siihen silloin kannattaisi lähteä. Mä tosin luulen että se on naisille vähän eri juttu. Eikö niillä ole geeneissäkin tarve vakiintua tai sitoutua tai jotain. Ja ehkä ne tarvitsevat jonkinlaista turvaa. Ja eikös naiset tykkää läheisyydestä ja hellyydestä jne, toisin kuin miehet.

Mulla oli ykskin suhde, missä usein mietin illalla vessassa hampaita pestessäni että voi vittu tätä paskaa. Jotenkin siitä paikasta vaan tuli sellainen, vissiinkin kun tiesi että sen toisen kanssa pitää mennä nukkumaan, vaikka sentään samassa sängyssä ei nukuttu, mutta samassa huoneessa kuitenkin.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta entä jos nainen haluaa nukkua samassa sängyssä, ja että miehen pitää tulla samaan aikaan nukkumaan tai viimeistään tunnin päästä siitä kun nainen menee, ja että mies saisi juoda vaikka max. neljä kaljaa illassa, tai mitä tahansa, niin mitä myönnytyksiä se nainen antaa korvaukseksi niistä miehen menetyksistä? Analia vai, tai ass to mouthia? Jos ei mitään niin en suostu. En mä mikään dorka ole.

Akat. Turha koittaa, meitsi voittaa.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Mutta entä jos nainen haluaa nukkua samassa sängyssä, ja että miehen pitää tulla samaan aikaan nukkumaan tai viimeistään tunnin päästä siitä kun nainen menee, ja että mies saisi juoda vaikka max. neljä kaljaa illassa, tai mitä tahansa, niin mitä myönnytyksiä se nainen antaa korvaukseksi niistä miehen menetyksistä? Analia vai, tai ass to mouthia? Jos ei mitään niin en suostu. En mä mikään dorka ole.

Akat. Turha koittaa, meitsi voittaa.

Jep. Aika hauskaa, kun mulla on sellainen vakioleidi(ei somelainen nainen). Vittu se haluaa nyt mennä bailaamaan akkojen kanssa Pattayalle. Mitä vittua? Ok en ole vastaan. Kissa käy kuumana, että tonnilla saa mitä haluat.

Juu panin siltä järjen pois ja näytin kuveja sexy ladyista. Ei perskeles...Akka käy ihan helkkarin kuumana. Ei vaan ihanat somelaiset läskipersemuijat... haha.

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Seksi parisuhteessa on pelkkää suorittamista, jota aikanaan rupeaa vähintään alitajuisesti välttelemään. Vaikka akka olisikin kropaltaan ihan mukiinmenevä, niin ei se estä touhua elähtämästä, ei millään. Lopulta pelkkä IKEAssa käyntiin tai räntäsateessa tehtyyn kävelylenkkiin verrattava asia, suoritus. Tylsiä toki ne kertasäädötkin pohjimmiltaan, mutta parisuhdepanemiseen verrattuna ruohonleikkurin korjaaminenkin on kiihottava kokemus.

Jätkä on kyllä elänyt todella onnettomissa parisuhteissa kirjoitustesi perusteella, siksi vaikuttaa erittäin syvälle patoutuneelta kiukulta tämä sinun nais- ja parisuhdevihasi. Mitä parisuhdeseksiin tulee niin se on juuri sitä millaiseksi sen itse tekee. Omalla kohdallani ei ole yhtään valittamista kun meillä onnistuu naisen kanssa makuuhuoneessa kaikki. Taas kerran tässä voisi soveltaa sitä "vika löytyy peilistä"-ajattelua. Kokeile.

Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Taas kerran tässä voisi soveltaa sitä "vika löytyy peilistä"-ajattelua. Kokeile.

Menkää nyt kollektiivisesti helvettiin peileinenne, jos ette viitsi edes sanoa, että mitä sieltä pitäisi nähdä? Tuohan on vähän samaa, kuin mennä sanomaan vakavasti masentuneelle "ota itseäsi niskasta kiinni" tai mennä monottamaan jo kertaalleen paskaksi hakattua päähän nakkarin jonon viereen.

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Menkää nyt kollektiivisesti helvettiin peileinenne, jos ette viitsi edes sanoa, että mitä sieltä pitäisi nähdä? Tuohan on vähän samaa, kuin mennä sanomaan vakavasti masentuneelle "ota itseäsi niskasta kiinni" tai mennä monottamaan jo kertaalleen paskaksi hakattua päähän nakkarin jonon viereen.

Mulkun jätkän kenen kanssa kukaan ei jaksa ensitreffejä pidempään, ellei esitä mukavaa tai sitten suuren naisseikkailijan a'la autopuolen amisteini.

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Vaikka näin sitten. Jos et halua edes miettiä vaihtoehtoa jossa vika ei ole sinussa niin jatka vaan valitsemasi linjalla. Yleistäminen ja kärjistäminen on tässä asianyhteydessä vain hieman kornia. Mutta let's not start a fight, tuo on vain oma mielipiteeni.

K

kiwipilot

Jotenkin tuntuu, että et sinä ole oikeaa ja onnellista parisuhdetta koskaan kokenutkaan. Kuten Scissors tuossa jo mainitsikin niin kannattaa varmaan kääntää kriittinen tutkailu itseesi ja hakea vaikka ihan ammattiapua tuon patologisen nais- ja parisuhdevihan purkamiseen. Jutuistasi myös paistaa se, että olet joutunut pettymään A) lukuisten pakkien muodossa ja/tai B) et ole edes kunnollista alkua pidemälle parisuhteissasi päässyt. Nyt sitten angstaat täällä eräänlaisena defenssinä uskotellen samalla itsellesi että "kaikki naiset ovat saatanasta, parisuhteet perseestä ja miehen täytyy muuttaa itsensä tohvelieläimeksi jos suhteeseen sattuu joutumaan" tms kliseitä. Sielunkumppanikin on jo löytynyt.

Mace

Jäsen

Joo, on kyllä todella kryptisiä nuo kaikki puheet peiliin katsomisesta. Mietitääs ihan porukalla, että mitähän ne neuvot peiliin katsomisesta voisivat kenties olla, kun ne esitetään samassa yhteydessä, jossa sinä olet sanonut parisuhdeseksin olevan pelkkää tylsää suorittamista, jota alkaa jopa vältellä. Sinulle jopa suoraan sanottiin, että parisuhdeseksihän on sellaista, jollaista osapuolet siitä itse tekevät. Ja silti sinä ihmettelet, että mitä nämä peilikommentit oikein ovat.

Toisessa yhteydessä taisit paasata siitä, miten raskasta ja perseestä se on, että miehen tulisi teeskennellä hauskaa, pakkomiellyttää, nöyristellä eikä saisi olla omia mielipiteitä. Peilikommentti tuossa yhteydessä voisi kenties viitata siihen, että moni muu ei ilmeisestikään joudu feikkaamaan ollakseen miellyttävä ja hauska eikä myöskään tarvitse nöyristellä, vaan voi kertoa mielipiteensä ihan suoraselkäisesti ilman, että nainen pitäisi sitä lainkaan huonona asiana.

Yhteenvedon omaisesti voisi kai todeta, että vaikka itse oletkin kokenut epäonnistumisia, älä oleta, että ne kaikki olisivat johtuneet (vain) siitä toisesta osapuolesta. Äläkä varsinkaan missään nimessä oleta, että kokemuksesi olisivat yleistettävissä, koska monella muulla tuntuu olevan paljon ihan toisenlaisia kokemuksia.

Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Jotenkin tuntuu, että et sinä ole oikeaa ja onnellista parisuhdetta koskaan kokenutkaan. Kuten Scissors tuossa jo mainitsikin niin kannattaa varmaan kääntää kriittinen tutkailu itseesi ja hakea vaikka ihan ammattiapua tuon patologisen nais- ja parisuhdevihan purkamiseen. Jutuistasi myös paistaa se, että olet joutunut pettymään A) lukuisten pakkien muodossa ja/tai B) et ole edes kunnollista alkua pidemälle parisuhteissasi päässyt.

A ja B: Ensinnäkin olen pisimmilläni seurustellut about neljä vuotta, eli uskon päässeeni ainakin alkua pidemmälle ja nähnyt, että mitä sekin touhu on. Pakkeja en ole saanut kuin pari kertaa kännissä, ehkä parempi niin. Itse en "iske" koskaan ketään, koska ei ole tarttenut eikä kiinnosta niin paljoa.

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielestä seksi on parasta parisuhteessa, kun tietää tasan tarkkaan mistä vivuista vetää. Toki joskus yhden illan tapaukset yllättävät ja yhteinen sävel löytyy instantisti.

Minusta ei tarvitse olla parisuhteessa, sillä kyllä tähän sinkkutaipaleelle kuuluu näitä vakipanoja, joiden kanssa seksi osaa olla helvetin hyvää ja villiä. Yhdenillan jutut taas ovat todella harvoin edes tyydyttäviä panoja, mutta eihän niitä hyviä panoja löydy kuin panemalla, joten se kuuluu ''pelin'' (en tarkoita nyt sitä ''peliä'' mihin kaikki heti termin ''peli'' tässä yhteydessä yhdistävät, en vain keksinyt mitään raflaavampaa termiä tuohon) henkeen.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
On tietenkin olemassa todella vittumaisia naisia. Niin kuin on miehiäkin. Petollista on se, että todella kiltiltä naapurintytöltä näyttävä ja kenties yliopistossa opiskeleva peruskiltti ja perusfiksu nuori nainen voikin olla parisuhteessa aivan liian usein yksi pääperkele, vaikka nuorena sitä ei voisi moista arvata, nythän senlaisen luonteen läpi näkee paljon nopeammin. Niiden kanssa se on sellaista, jollaista tässä ketjussa katkerimmat - heidän omasta mielestään realistit - kertovat. Joku urpo niiden kanssa lopulta suostuu suhteeseen, joss hankitaan lapset ja se kaikki muu. Toki myös naiset iän myötä voivat muuttua parempaan suuntaan, ainakin jotkut, varmasti eivät kaikki.

Jos minä olisin lopettanut tietyssä kohtaa eli 28-vuotiaana treffailun ja seurustelun niin olisi jäänyt naisista melko samanlainen maku kuin Midnight Ramblerille on jäänyt. Tähän olisi paljon esimerkkejä, että millaisia äärimmäisiä vittupäitä sattui pari kappaletta kohdalle ja vaikka en tossun alle mennyt, enkä ollut yhtään mikään "kyllä kulta, kyllä, kulta", niin kuitenkaan en lopettanut suhdetta tarpeeksi aikaisin vaan ne kaksi suhdetta kestivät noin pari vuotta per suhde. Toinen niistä sentään pari vuotta eron jälkeen sanoi sattumalta nähtyämme, että "en tajua miksi olin sulle niin kauhea, kun oikeastaan olit aika kiva mulle". Tuokin nainen oli juuri sellainen ns. kiltti. Nliden jälkeen sitä on erottanut naisista nopeammin vittupäisyyden eikä vastaavia huteja ole enää tullut. Tai siis on tullut mutta ne on jätetty kliinisen nopeasti moisen vittupäisyyden selvittyä.

Seksi ei todellakaan mene suorittamiseksi ellei suhde ole muutenkin paskaa. Jonkun mielestä se on aina lopulta paskaa. Ystäväni on ollut 20 vuotta naisensa kanssa, tänä kesänä menivät lopulta naimisiin. Kyllä siinä 20 vuoden aikana oppii huomaamaan näin kaverinakin heidän elämää vierestä nähneenä, kylläpä nuo kovasti edelleen toisiansa himoavat.

Laskin kerran, että minulla on 24 kpl vähintään 3 kk kestänyttä suhdetta/tapailua, näistä 6 kpl on kestänyt yli vuoden, ja yhden yön juttuja on ehkä noin pari sataa, joten on tässä jonkinlainen kokemus sekä yhden yön jutuista, että parisuhdeseksistä ja vaikka yhden yön huuma voi olla ihan ok niin aika kolkkoa se kyllä on verrattuna parisuhdeseksiin. Pisimmillään olen ollut 4,5 vuotta saman naisen kanssa ja sen kanssa pantiin (aina naisen aloitteesta) vielä 4 vuotta suhteemme jälkeenkin, koska seksi toimi. Sitten se löysi nykyisen miehensä eikä me enää pantu, kuten ei pitänytkään.

Joten jokunen nimimerkki on tehnyt vääriä naisvalintoja, kuten minäkin tein, mutta minusta poiketen, he ovat menettäneet uskonsa ja ns. lyöneet hanskat tiskiin ja luulevat, että totuus on nähty, vaikka se ei ole.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Joten jokunen nimimerkki on tehnyt vääriä naisvalintoja, kuten minäkin tein, mutta minusta poiketen, he ovat menettäneet uskonsa ja ns. lyöneet hanskat tiskiin ja luulevat, että totuus on nähty, vaikka se ei ole.

En oikein ymmärrä, miksi jotkut miehet (ja naiset) katkeroituvat loppuiäkseen, jos kumppanin kanssa menee sukset ristiin. Onhan se valitettavaa ja harmillista, jos parisuhde menee vituiksi, eikä sellaista tietysti kukaan toivo, mutta turha sellaisesta on katkeroitua liiaksi. Ihmissuhteet eivät ole helppoja ja on selvää, että jokaisella tulee joskus jonkinlaisia kiviä, isompia ja pienempiä vastaan. Muistan itsekin, kun avovaimon kanssa meni poikki ja kyllähän se vitutus oli ankara, jopa joksikin aikaa lamaannuttava. Silti sieltä aikanani nousin ja kaaduin jälleen. Siltikään minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa existäni. Omalla tavallaan kusivat silmääni, mutta en jaksa käyttää voimiani katkeroituakseni. Elämä jatkuu. Vaikka vituttaisi pitkään, niin kyllä se aikanaan helpottaa. Uskokaa pois.

Mitä tulee sitten näihin seksivertailuihin, niin olen sillä kannalla, että kyllä irtosuhteiden harrastaminen on joskus jännempää kuin se "tuttu turvallinen parisuhdeseksi." Mutta kyllä sekin rupeaa ajan myötä puuduttamaan, kun jossain vaiheessa haluaa löytää ihmisen, jonka kanssa olisi muutakin. Se millaiseksi parisuhdeseksi muodostuu, pystyy jokainen vaikuttamaan itse aika paljon.

Parisuhteissani en muista huonoa seksiä saaneeni, enkä myöskään irtosuhteissa. Varsinkin edellinen exä oli erittäin aktiivinen niissä hommissa, joten en ehtinyt jäämään kylmäksi. Parasta seksiä olen saanut itseäni 9 vuotta vanhemman naisen kanssa. Meillä oli sellainen lyhykäinen "friends with benefits" systeemi ja voi pojat. Jos joskus menee nykyisen tyttöystävän kanssa sukset ristiin, niin siirryn kyllä tuonlaisiin suhteisiin takaisin. Nykyisestä puheen ollen... Meillä menee hyvin ja vuosipäivä on parin kuukauden päästä faktaa. Eipä ole valittamista missään asiassa.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
irtosuhteiden harrastaminen on joskus jännempää kuin se "tuttu turvallinen parisuhdeseksi."
On tietenkin jos parisuhdeseksi lässähtää mutta nyt vertaat ääripäitä, kuten tässä ketjussa muutamat muutkin tekevät. Ihan hyvin voisin sanoa, että tuttu ja turvallinen parisuhdeseksi on paljon parempaa kuin yhden yön suhde jonkun elämänhallintansa hukanneen ja/tai tyhjäpää/lahnan kanssa, jonka kanssa kaikki menee päin vittua paitsi muna.

Muistan, kun olin seurustellut iässä 14-22 yhteen putkeen kahden eri naisen kanssa - peräkkäin, en yhtä aikaa - ja sen jälkeen alkoi ilmaantua yhden yön juttuja. Olihan se ihan kiehtovaa ja kivaa. Tuntui, että vaikkei ketään sen kummemmin paskaa jauhaen yrittänyt, niin ne lähtivät matkaan. Yleensäkin aika vähäeleinen linja on ollut ja se on toiminut. Sitten kun on tarpeeksi monesti ja tarpeeksi monelta saanut hyvää parisuhdeseksiä ja hyviä yhden yön juttuja on lukuisasti niin ei tilanne enää ole sama kuin jos olisi pienen ikänsä seurustellut ja nussinut vain muutamia tai jopa vain yhtä. Sen jälkeen ei jää enää kaipaamaan ketään erityisesti, kun tietää, että aina löytyy joku, jonka kanssa on hyvää seksiä. Kun luuli, että parempaa ei voi olla kuin tuon kanssa, niin sitten kuitenkin joskus voi olla ja on ollut. Useimpien kanssahan seksi on hyvää jos itse on hyvä mutta on muutamia harvoja täysin toivottomia tapauksia, joiden kanssa ei saa hyvää seksiä, vaikka mitä tekisit. Niillä on varmaan joku rakenteellinen pillu ja/tai aivo-ongelma. Toki myös voivat kokea kumppanin niin vääräksi, ettei mistään tule mitään. Ehkä jonkun muun kanssa tulee. Epäilen kyllä, että niillä noin kolmella täysin toivottamalla tapauksella ei tule.

Eipä sillä, että seksi niin paljon ratkaisisi mutta tästä nyt keskusteltiin, niin keskustelin siitä. No, minä en kylläkään seurustelisi pitkään sellaisen naisen kanssa, joka ei saa nussimalla saatuja orgasmeja. Se on vähän kuin tekisi juhla-aterian ja heittäisi tekemänsä ruuan torin lokeille. Tokihan takakireitä frigidejä tämä lausumani vituttaa vaan kaikkia ei voi miellyttää. Pääasia, että miellyttää kumppaniaan sen kummemmin jatkuvasti väkisin miellyttäen.

Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
No, olkoon tämä jaanaaminen naisista. Kun ei ole elämässä muutenkaan mitään tavoitteita tai haluamisen kohteita, niin on helppo heittää hyvällä omalla tunnolla pensselit santaan naistenkin suhteen. Tätä moni ei selvästikään ymmärrä, mutta toivottavasti ei tarvitse ymmärtääkään. Go with the flow, eikä mitään ylimääräisiä vaikeuksia ja haasteita.

Grafix

Jäsen
Vaikea on varmasti tietää mitä kumppanista haluaa jos tuntuu siltä ettei tunne edes itseään eikä omassa elämässä ole mitään unelmia, tavoitteita tai päämääriä. Kannattaisikin ehkä unohtaa se pelkkä pillu ihan kokonaan joksikin ajaksi ja keskittyä hetkeksi itseen ja omaan elämään.

Parisuhteeseen kun alkaa, niin se on aina tietynlaista arpapeliä kun kumppania ei tunne siinä vaiheessa kovin hyvin. Mutta jos minäkuvakin on hakusessa, niin en lähtisi suhdejutuissa lottovoittoa veikkaamaan. Jos koko ajan joutuu ajattelemaan niin, että mimmi yrittää vedättää, tai kuinka kalliiksi tämä parisuhde rahallisesti tulee tai muuten vaan luulee mimmin vain venailevan milloin kulman takaa tulee joku parempi alfauros vastaan, niin sit tosiaan se peiliehdotus on ihan hyvä.

Jos se pelkkä panosuoritus rahaa vastaan riittää, niin okei. Mut siinä vaiheessa en myöskään lähtisi hirveästi antamaan täällä vinkkejä miesten ja naisten välisiin parisuhdekuvioihin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy