Naisasiat

  • 7 497 775
  • 26 545

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Väitän siis, että olemalla oma itsensä ja kohtelemalla naista "ihmisenä" ei päästä kuin tohvelieläinten ritarikuntaan.

Nainen ei kaipaa itsenäistä miestä, jolla on omia ajatuksia, oma elämä ja jota ei voi manipuloida säätelemällä tussun saantia tai mykkäkoulua pitämällä.

Aika raaka yleistys, jonka ainakin omalla kohdallani voin tuomita paskapuheeksi heti tähän kärkeen. Oman osani olen treffeillä juossut, enkä juuri koskaan ole esittänyt mitään. Toki jos tiedostaa luonteensa jyrkimmät ja ehkä ristiriitaisetkin piirteet, niin niitä sopii hieman siloitella. Mutta niin ne tekevät mimmitkin, ei siinä ole mitään ihmeellistä, että pyritään antamaan kiinnostavalle ihmiselle itsestään paraa mahdollinen kuva. Liioitellaan vahvuuksia ja vähätellään/piilotellaan heikkouksia. Ja edelleen, sitä ihan samaa tekevät naisetkin. Tai olenhan minä kusettanut ja valehdellut, jos tarkoitus on ollut ainoastaan saada pesää. Ja tässäkin pätee se, että ihan sitä samaa tekevät naisetkin. Toki treffimarkkinoilla vallitsee jatkuva Naisten Haku, jolloin naisten valheelliset tarkoitusperät on varmaankin helpompi yleistää ylläolevan kaltaisesti. Loppujen lopuksi samanlaisia ihmisiä me kaikki ollaan, sukupuolesta riippumatta.

Ymmärrän kyllä tuskan, mikäli on onnistunut saamaan enemmän kuin oman osansa noista gold diggereistä ja muista sen sellaisista, joiden tarkoitusperät ovat jossain ihan muualla kuin tasapuolisen ja -arvoisen suhteen luomisessa. Jos taas tuntuu siltä, että omalle kohdalle osuu vain ja ainoastaan tuollaisia tapauksia, suosittelen katsomaan siihen täällä jo pari kertaa tarjottuun peiliin ja pohtimaan, että miksi vain tietyn tyyppisiltä naisilta tulee vastakaikua.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Useimmat naiset sitä ja useimmat miehet tätä? Mitä vitun tutkimusta te oikein kasaatte? Kun minä joskus satuin tapaamaan kiinnostavan naisen, minua kiinnosti sillä hetkellä tasan tuo yksi kerrallaan eikä mikään helvetin yleinen mielikuva naisten käyttäytymisestä. Eikä minua askarruttanut, kelpasiko minun esitykseni, vaan se, oliko nainen paremman tutustumisen arvoinen. Ikinä missään vaiheessa en ollut asettumassa aloilleni muutaman miljardin naisen kanssa, vaan yhden ja ainoan. Jotkut hakevat toisenlaisia kontakteja, mikä on heidän oma asiansa. Turha tulla kuitenkaan minulle selittämään, että olen hoitanut asiani päin helvettiä olemalla siisti, fiksu ja asiallinen. Vakka kantensa valitsee.
 

Kaarle6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Eisbären Berlin
Ai saatana kun on itseensä pettynyt. Olen nyt seurustellut puolisen vuotta yhden naisen kanssa. Tämän päivän jälkeen en ole enää varma seurustelenko enää hänen kanssaan.

Pari kuukautta sitten tuli lähdettyä viikon reissulle toiseen maahan kavereita moikkaamaan. Siellä sitten tuli päissään ja vähän ehkä muissakin päihteissä oltua. Erehdyin yhtenä iltana suutelemaan toisen naisen kanssa. Sen illan jälkeen iski kamala morkkis, että mitä tulikaan tehtyä.

Juttelin kuitenkin hyvien ystävien kanssa, että koska kyse oli suutelusta eikä sillä ollut itselleni mitään väliä, päätin olla kertomatta koko asiasta ja jättää tuo kaikki taakseni ja jatkaa normaalisti.

Tänään kuitenkin tyttöystävä sai viestin, tai huomasi viestin, facebookissa. Facebookissa kun on tälläinen, että tuntemattomat voivat lähettää viestejä toisilleen, se vaan menee sinne toiseen kansioon viestit -sivulla. Siellä on se muut viestit -kansio. Tyttöystävä huomasi tämän tänään ja alkoi lukea kaikkia lukemattomia viestejä, joiden seassa oli tullut joltain viesti, että olen tehnyt hollannissa jotain.

Tässä vaiheessa ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin kertoa tapahtuneesta. Nyt katellaan mitä tässä käy.

Kyllä voi sitten vituttaa...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Nainen ei kaipaa itsenäistä miestä, jolla on omia ajatuksia, oma elämä ja jota ei voi manipuloida säätelemällä tussun saantia tai mykkäkoulua pitämällä.
Mitä miehen itsenäisyys tarkoittaa? Jos se on sitä, että vain mies saa mennä ja tulla vailla vastuuta, niin vain vailla itsetuntoa oleva nainen jaksaa katsella sellaista.

Aikuinen ihminen, olipa nainen tai mies, kykenee ottamaan ja antamaan vapauksia ja vastuuta, ja olemaan samalla oma itsensä. Tietysti kaikenlainen hioutuminen kuuluu parisuhteeseen ja varsinkin perheen kasvaessa omista jutuistaan joutuu ehkä hetken aikaa tinkimään, mutta en minä ainakaan näe omaa parisuhdettani minua köyhdyttäneenä, vaikka olen kokolailla erilainen henkilö kuin se poikanen, joka suhteen yli kymmenen vuotta sitten aloitti.

Aika urpoa on kyllä puhua naisista yleisesti jonain geneerisenä joukkona. Jos te vedätte idioottinaisia puoleenne, on syytä katsoa peiliin, kuten edellä jo mainittiinkin.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Aika urpoa on kyllä puhua naisista yleisesti jonain geneerisenä joukkona. Jos te vedätte idioottinaisia puoleenne, on syytä katsoa peiliin, kuten edellä jo mainittiinkin.

No, jos tilanne todella on se, että meikäläinen kelpaa jatkossakin vain sosiopaateille, nymfomaaneille ja toisia muuttamaan pyrkiville indie-kasvissyöjille, niin lienee ihan paikallaankin olla nykyiseen tapaan selibaatissa. En vain keksi millään sitä, että kuinka tämä olisi oma vikani. Vastausta ei kertonut äsken edes wc:n kuvastin..
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No, jos tilanne todella on se, että meikäläinen kelpaa jatkossakin vain sosiopaateille, nymfomaaneille ja toisia muuttamaan pyrkiville indie-kasvissyöjille, niin lienee ihan paikallaankin olla nykyiseen tapaan selibaatissa. En vain keksi millään sitä, että kuinka tämä olisi oma vikani. Vastausta ei kertonut äsken edes wc:n kuvastin..

Minä voin ainakin ottaa osan syystä omille niskoilleni, koska olen omalta osaltani vienyt markkinoilta ihan ok böönan. Ilmeisesti myös Jatkoajan monet muut mieskirjoittajat ovat osaltaa syypäitä siihen, että sinulle ei nyt valitettavasti laatua enää riittänyt. Pahoittelen.

Oma vikahan se ei missään tapauksessa ole ja minulla ainakin kyse on lähinnä satumaisesta tuurista. Sitähän ei myöskään kaikille riitä.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Aikuinen ihminen, olipa nainen tai mies, kykenee ottamaan ja antamaan vapauksia ja vastuuta, ja olemaan samalla oma itsensä. Tietysti kaikenlainen hioutuminen kuuluu parisuhteeseen ja varsinkin perheen kasvaessa omista jutuistaan joutuu ehkä hetken aikaa tinkimään, mutta en minä ainakaan näe omaa parisuhdettani minua köyhdyttäneenä, vaikka olen kokolailla erilainen henkilö kuin se poikanen, joka suhteen yli kymmenen vuotta sitten aloitti.

Nimenomaan juuri näin. Erittäin hyvin sanottu ja kiteyttää hyvin toimivan parisuhteen vaatimuksia. Varmasti olet saanut parisuhteeltasi paljon, myös kirjaimellisesti, kuten mäkin.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Minä voin ainakin ottaa osan syystä omille niskoilleni, koska olen omalta osaltani vienyt markkinoilta ihan ok böönan. Ilmeisesti myös Jatkoajan monet muut mieskirjoittajat ovat osaltaa syypäitä siihen, että sinulle ei nyt valitettavasti laatua enää riittänyt. Pahoittelen.

Oma vikahan se ei missään tapauksessa ole ja minulla ainakin kyse on lähinnä satumaisesta tuurista. Sitähän ei myöskään kaikille riitä.

Kiitos rehellisyydestäsi, mutta vapautan sinut syyllisyyden taakastasi, koska tuskinpa olemme koskaan samoilla vesillä nuottaa vetäneet. ;D

Mutta jos ei (normaalia) naisihmistä luontaisesti viehätä, niin tuskinpa kantsii alkamaan olemaan siksi pateettinen ja ryhtyä muuttamaan omaa itseään että kelpaisi. Nössöt pelkäävät olemista yksin, sen toki ymmärtää. Silloin uudeksi mammaksi kelpaa vaikka mikä hevosenpuolikas.

Mä muuten aikanaan tapailin juuri sellaista tyttöä, jota pystyin pitämään omalla tasollani ja hyväksymään. Hauskaa oli, mutta välimatka lopulta liian pitkä. Sattui jopa olemaan vege, minkä hyväksyminen oli jo melkoista liennytystä. Toista vastaavaa ei ole tullut ja nykyinen edellinen avovaimokin oli lopulta lähinnä huono vitsi, jos vertaamaan aletaan. En siis ole täysin paatunut, huom.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voiko se olla muka niin hienoa panna viikosta toiseen yhtä ja samaa. Mulle ainakin tulee ensimmäisenä mieleen että jotkut koittavat vaan uskotella niin itselleen jos tuota kehuvat. Ja onhan se kuitenkin vastoin miesten luontoa. Ja se seksikin on vaan sitä parisuhdeseksiä.

Tuntuisi kyllä todella ahdistavalta ajatukselta panna koko loppuelämä yhtä ja samaa. Äskenkin kun hain subin niin tuolla kaduilla näkyi niin herkullisia perseitä että. Mä himoitsin niitä kaikkia.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äskenkin kun hain subin niin tuolla kaduilla näkyi niin herkullisia perseitä että. Mä himoitsin niitä kaikkia.

Itsekin kävin vähän ulkona, ja sama täällä, mutta se meitä vissiin yhdistää, että kumpikaan ei pannut niistä yhtäkään. Ilmeisesti kuitenkin eri syistä.
 
Ja se seksikin on vaan sitä parisuhdeseksiä.

Mun mielestä seksi on parasta parisuhteessa, kun tietää tasan tarkkaan mistä vivuista vetää. Toki joskus yhden illan tapaukset yllättävät ja yhteinen sävel löytyy instantisti.

Tuntuisi kyllä todella ahdistavalta ajatukselta panna koko loppuelämä yhtä ja samaa. Äskenkin kun hain subin niin tuolla kaduilla näkyi niin herkullisia perseitä että. Mä himoitsin niitä kaikkia.

Tuo on kieltämättä kurjaa. Mäkin himoitsen kaikkia, olen parisuhteessa tai en. Ja varsinkin silloin kun olen.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Voiko se olla muka niin hienoa panna viikosta toiseen yhtä ja samaa. Mulle ainakin tulee ensimmäisenä mieleen että jotkut koittavat vaan uskotella niin itselleen jos tuota kehuvat. Ja onhan se kuitenkin vastoin miesten luontoa. Ja se seksikin on vaan sitä parisuhdeseksiä.

Ei kai niillä pilluilla ole kauheasti eroja? Kantajat on tietysti erilaisia, mutta itse tavara suht samanlainen. Kaikki eivät ole jämähtäneet keskiajalle tai teini-ikään, jolloin oman siemenen levittäminen oli parasta mitä tiesi. Valitettavasti kaikki ei kasva aikuisiksi ikinä. elämässä on muutakin kuin siemenen kylväminen. Mitä on parisuhde seksi? Sinusta en tiedä, mutta mielestäni on kivaa, kun toinen tietää mistä tykkään ja miten tykkään.

Tuntuisi kyllä todella ahdistavalta ajatukselta panna koko loppuelämä yhtä ja samaa. Äskenkin kun hain subin niin tuolla kaduilla näkyi niin herkullisia perseitä että. Mä himoitsin niitä kaikkia.

Kyllä varmasti, jos kaikki pyörii pillun ympärillä. Ei siinä, kyllähän seksi mukavaa puuhaa on, mutta elämässä on paljon muutakin.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Niin kuin mitä muutakin? Mun elämää rytmittää seksin lisäksi jääkiekko, ruoka, olut ja työ. Eli ei sitä nyt niin paljon muutakaan ole.

No jos tuo on elämäsi sisältö, niin uskon kyllä, että seksi on yksi tärkeimmistä asioista. Missä ovat harrastuksesi jääkiekon lisäksi. Etkö harrasta urheilua? Entäs kaverit? Lapsia nyt ei ainakkan taida olla? Paljon muuten on ikää?

Miten seksi voi yleensäkään rytmittää elämää? Eikös muu elämä rytmitä sitä seksielämää?
 
Missä ovat harrastuksesi jääkiekon lisäksi. Etkö harrasta urheilua? Entäs kaverit? Lapsia nyt ei ainakkan taida olla? Paljon muuten on ikää?

Jääkiekko lienee urheilua, kuten seksikin. Ruokakin on harrastus. Ajattelin, että sosiaalinen piiri ja elämä on itsestäänselvyys, niin en listannut sitä mukaan. Ikää on sen verran, etten ole mikään kiimainen teinipoika enää.

Miten seksi voi yleensäkään rytmittää elämää?

No siinä mielessä, että tapaamisesta voin myöhästyä, jos on hyvät tamppaamiset menossa.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Tämä. Satunnaiset säädöt kärsii aina siitä, että keskittyminen menee toisen tarkkailuun, mistä pitää ja mistä ei. Ai niin, mutta tämähän olikin sitä miehen alistamista, kun nainen ei olekaan hengittävä barbara, joka tyydyttää itsensä jo miehen elimen näkemisellä, toki peittäen tämän, ettei mies häiriinny ja joudu tossun alle.

Joo siinä menee ihan 30 sekuntia, kun horolle selittää mitä tässä ollaan vailla ja mistä suunnasta. Olette varmaan yllättyneitä, mutta jotkut maailman vanhimman ammatin harjoittajista jopa nauttivat duunistaan. Eikä tarvitse miettiä mistä pitää ja mistä ei. Likat hoitavat kyllä hommat niin, että kaikki tykkää ja saa olla executive producer.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Satunnaiset säädöt kärsii aina siitä, että keskittyminen menee toisen tarkkailuun, mistä pitää ja mistä ei.
Mä ajattelen niin, että yhden yön jutuissa voi enemmän tehdä mitä haluaa, kun suhteessa taas pitää miellyttää ja tyydyttää myös sitä toista osapuolta jos myöhemminkin vielä meinaa sen kanssa jotain. Maksullisessa seksissä taas ei tarvitse yhtään uhrata siitä nautinnosta sen toisen tyydyttämiseen. Mutta joo kyllä mä ymmärrän muitakin, mutta en mä suostuisi yhden kanssa jumittamaan.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Seksi parisuhteessa on pelkkää suorittamista, jota aikanaan rupeaa vähintään alitajuisesti välttelemään. Vaikka akka olisikin kropaltaan ihan mukiinmenevä, niin ei se estä touhua elähtämästä, ei millään. Lopulta pelkkä IKEAssa käyntiin tai räntäsateessa tehtyyn kävelylenkkiin verrattava asia, suoritus. Tylsiä toki ne kertasäädötkin pohjimmiltaan, mutta parisuhdepanemiseen verrattuna ruohonleikkurin korjaaminenkin on kiihottava kokemus.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ymmärrä miksi täällä yritetään väittää tämän olevan joku miehille viritetty vankila?
No eikö siinä siltikin olla vain sen yhden kanssa. Vähän kuin loppuelämän ajan söisi aina samaa ruokaa. Maanantaina makaronilaatikkoa, tiistaina makaronilaatikkoa, keskiviikkona makaronilaatikkoa jne.

Ja siinä on ne kaikki parisuhteen muutkin huonot puolet. Jos jossakin jutussa on kymmenen huonoa asiaa ja vain yksi tai kaksi hyvää, niin mä opin jo penskana että sellainen on huono diili.

Joo suvun lestamummot varmaan haluaisi että mä menisin naimisiin ja tekisin kymmenen lasta, mutta en mä hirveästi ympäristön anna vaikuttaa näihin asioihin kun mulla on omat aivot.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, mutta se on molemmille osapuolille sama, ei mikään miehiä kohtaan suunnattu salaliitto.
Mutta jos se on molemmille huono juttu, niin ei kait siihen silloin kannattaisi lähteä. Mä tosin luulen että se on naisille vähän eri juttu. Eikö niillä ole geeneissäkin tarve vakiintua tai sitoutua tai jotain. Ja ehkä ne tarvitsevat jonkinlaista turvaa. Ja eikös naiset tykkää läheisyydestä ja hellyydestä jne, toisin kuin miehet.

Mulla oli ykskin suhde, missä usein mietin illalla vessassa hampaita pestessäni että voi vittu tätä paskaa. Jotenkin siitä paikasta vaan tuli sellainen, vissiinkin kun tiesi että sen toisen kanssa pitää mennä nukkumaan, vaikka sentään samassa sängyssä ei nukuttu, mutta samassa huoneessa kuitenkin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta entä jos nainen haluaa nukkua samassa sängyssä, ja että miehen pitää tulla samaan aikaan nukkumaan tai viimeistään tunnin päästä siitä kun nainen menee, ja että mies saisi juoda vaikka max. neljä kaljaa illassa, tai mitä tahansa, niin mitä myönnytyksiä se nainen antaa korvaukseksi niistä miehen menetyksistä? Analia vai, tai ass to mouthia? Jos ei mitään niin en suostu. En mä mikään dorka ole.

Akat. Turha koittaa, meitsi voittaa.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Mutta entä jos nainen haluaa nukkua samassa sängyssä, ja että miehen pitää tulla samaan aikaan nukkumaan tai viimeistään tunnin päästä siitä kun nainen menee, ja että mies saisi juoda vaikka max. neljä kaljaa illassa, tai mitä tahansa, niin mitä myönnytyksiä se nainen antaa korvaukseksi niistä miehen menetyksistä? Analia vai, tai ass to mouthia? Jos ei mitään niin en suostu. En mä mikään dorka ole.

Akat. Turha koittaa, meitsi voittaa.

Jep. Aika hauskaa, kun mulla on sellainen vakioleidi(ei somelainen nainen). Vittu se haluaa nyt mennä bailaamaan akkojen kanssa Pattayalle. Mitä vittua? Ok en ole vastaan. Kissa käy kuumana, että tonnilla saa mitä haluat.

Juu panin siltä järjen pois ja näytin kuveja sexy ladyista. Ei perskeles...Akka käy ihan helkkarin kuumana. Ei vaan ihanat somelaiset läskipersemuijat... haha.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Seksi parisuhteessa on pelkkää suorittamista, jota aikanaan rupeaa vähintään alitajuisesti välttelemään. Vaikka akka olisikin kropaltaan ihan mukiinmenevä, niin ei se estä touhua elähtämästä, ei millään. Lopulta pelkkä IKEAssa käyntiin tai räntäsateessa tehtyyn kävelylenkkiin verrattava asia, suoritus. Tylsiä toki ne kertasäädötkin pohjimmiltaan, mutta parisuhdepanemiseen verrattuna ruohonleikkurin korjaaminenkin on kiihottava kokemus.

Jätkä on kyllä elänyt todella onnettomissa parisuhteissa kirjoitustesi perusteella, siksi vaikuttaa erittäin syvälle patoutuneelta kiukulta tämä sinun nais- ja parisuhdevihasi. Mitä parisuhdeseksiin tulee niin se on juuri sitä millaiseksi sen itse tekee. Omalla kohdallani ei ole yhtään valittamista kun meillä onnistuu naisen kanssa makuuhuoneessa kaikki. Taas kerran tässä voisi soveltaa sitä "vika löytyy peilistä"-ajattelua. Kokeile.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös