Naisasiat

  • 7 571 903
  • 26 605

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Ruskea, höyryävän kuuma kaunotar

Klint Itäpuu kirjoitti:
Vittu kuulkaa miehet...tänään olisin saanut pim***ä. n saanut kumminkaan. olen vaan niin tuhannen päsissäni että tekee mieli...lihapiirakkaa.

Niin, eli heräsit sitten lihapiirakka yhdessä erikoispaikassa?

Loppukaneetiksi päädyn vielä toteamaan, että mikäli päädyt syömään sen viimeöisen morsmaikkusi, kannattaa ehkä välttää sitä majoneesia.

Täältä tähän
 

Klint Itäpuu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jaahas vai että semmosta...Tulipahan taas otettua. Ei voi ymmärtää. Baarissa tapasin naisen ja siinä juteltiin niitä näitä ja sitten jutut alko menemään koko ajan enemmän ja enemmän erotiikan puolelle. Nainen oli niin halukkaan oloinen ja sanokin suoraan että panettaa vitusti, mutta ei suostunu sitten kun yritin tarjota palveluitani niin mihinkään. Siis?...mitä vittua!! Ensin pohjustaa monta tuntia koko juttua ja niin kiimaisen oloisena pörrää ympärillä ja sitten kun pitäisi tehdä äksönjäksönit niin ei mitään. Arvatkaapa vituttiko mua. Mutta muuten erittäin hauska ilta.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En mie tiiä, mut naiset on ihanii ja rakastan niitä silleen olentoina.

Edelleen, eikä oo syytä muuttaa mieltä.
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ventura kirjoitti:
Erästä suurta ajattelijaa lainatakseni: hyvin sä vedät!

Omalta kohdalta voin todeta, että vihdoinkin naisasiat ovat selkeitä ja ihan vitun hyvällä tolalla.
 

Klint Itäpuu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tänään sitten olisi trehvit. Tähän väliin haluaisin lausua kiitokset kaikkivaltiaalle kaljalle että saan kumminkin nauttia sinua tänä iltana, et hyljännyt poikaasi. Mutta siis takaisin tähän päivän toiseksi tärkeimpään asiaan, eli treffeihin. Ei voi mitään, kakattaa. Pitääpäs muistaa käydä siis paskalla ennen kuin lähden. Mutta kyllä ne hyvin menee kun muistan olla vaan oma luonnollinen latino rakastaja itseni.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Klint Itäpuu kirjoitti:
Ei voi mitään, kakattaa. Pitääpäs muistaa käydä siis paskalla ennen kuin lähden. Mutta kyllä ne hyvin menee kun muistan olla vaan oma luonnollinen latino rakastaja itseni.
Muista myös tyhjentää säkit. Homma voi mennä pieleen, jos päässä ei koko ajan pyöri kuin yksi asia. Täytettä etumuksessa saa olla, mutta ei liikaa... tai liian selvästi.
 

Klint Itäpuu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ted Raikas kirjoitti:
Muista myös tyhjentää säkit. Homma voi mennä pieleen, jos päässä ei koko ajan pyöri kuin yksi asia. Täytettä etumuksessa saa olla, mutta ei liikaa... tai liian selvästi.

Just tänä aamuna tyhjentelin ja vielä on niin hellänä sen raivokkaan, apinamaisen kohtelun jälkeen että ei pysty ettei invalisoidu. En tiedä oonko mä vaan niin juoppo vai mitä, mutta jotenkin toivon että trehvit ei jatkuisi ainakaan yömyöhään jotta pääsisin juomaan kunnolla. Ajoin parransängenkin ja seuraavaksi käyn rykäisemässä kunnolla lantaa. Sitten olenkin valmis lähtemään pikkuhiljaa. Tekis mieli tehä oharit ja alkaa vetämään kalsareita jalkaan. Vittu...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Klint Itäpuu kirjoitti:
Ajoin parransängenkin ja seuraavaksi käyn rykäisemässä kunnolla lantaa. Sitten olenkin valmis lähtemään pikkuhiljaa. Tekis mieli tehä oharit ja alkaa vetämään kalsareita jalkaan. Vittu...
Ja muista myös pesaista hampaat varmuuden vuoksi. Ei ole koskaan yliarvostettua touhua se.

Eikä mitään ohareita tueta, ne on inhoja. Itse olen kerran oharit kokenut ja ei tuntunut mukavalta.

Vaikka neitokainen ei miellyttäisikään silmääsi tai tuntuisi, että ei ole mitään yhteistä, niin voi sitä aikaa tappaa kohteliaasti seurassa sen tunnin pari mitä lie kestääkään.

Hyvin se menee.
 

M10

Jäsen
Muista Klint ekana sanoa sille tytölle, että mielummin olisit kyllä himassa kalsareissa juomassa kaljaa ja kirjoittelemassa internetin keskustelupalstalle.

Taatusti pääset sitten jatkamaan iltaasi ihan up yours.
 

scholl

Jäsen
Ouzala kirjoitti:
Onko kaikilla muilla muka asiat hyvin näillä tiimoilla? En usko!

Ei ole ollut asiaa tänne ketjuun, mutta kommentoidaan nyt, kun tämä ketju nostettiin ylös.

Itse olen nyt jonkinlaisessa sekavassa tilanteessa naisten suhteen. En oikein tiedä mihin tämä johtaa, mutta olen jossain määrin muuttumassa.

Lokakuun alussa luulin, että on klamydia tassussa. Ei löytynyt mitään tauteja, mutta vedin silti klamppakuurin ja kivut olivat kyllä pirunmoiset. Se kipu säteilee aika ajoin edelleen, mutta on lievempi, enkä tiedä, mikä juttu. Ehkäpä joku lihasjuttu tai sitten sisäelimissä feelua. Osittain siitä lokakuun alun riemusta ja osittain muista syistä scholl on nyt pidättäytynyt seksistä pari kuukautta. En ole myöskään pitänyt naisiin yhteyttä. Jos ovat pyytäneet soittaa, en ole vaivautunut ottamaan yhteyttä, vaan olen ollut mielummin itsekseni.

Sen lisäksi, jos on ollut tilanne, mistä voi kehkeytyä jotain, olen lähtenyt tyyliin himaan. Siis ei mielellään jatkoja biletyksen jälkeen ja joskus himaan ehkäpä jo hetki ennen valomerkkiä ja jos on jutellut jonkun mimmin kanssa niin sanonut sitten sille vaan, että terve mä lähden nyt.

Toissakesänä meni käsi hajalle ja sen jälkeen en ole itse pokaillut kertaakaan, vaan ainoastaan jos joku tulee itselleni juttelemaan tai jos muuten ajaudutaan tilanteeseen, olen saattanut antaa asioiden edetä. Välillä kuten viime kesänä, näin tapahtui usein. Olen myös muuttunut erittäin skeptiseksi ihmisten suhteen. Huomaan, että suuri osa ihmisistä on sellaisia, joista en pidä. Olen jossain määrin varma, että jokainen tuolla yöelämässä sönköttämään tuleva, yrittää jollain tavalla hyväksikäyttää ja sellaista vilpitöntä kiinnostusta toiseen ihmiseen esim. älyllisessä mielessä ei ole olemassa. Suomi on jotenkin turmeltunut. Eikä Suomessa oikeasti hyvännäköisiä naisia juurikaan ole. Kerran 10 vuodessa joku kunnolla voi kolahtaa. Suurin osa on niin tasapaksua materiaalia, että on itseään kohtaan suuri loukkaus ja vääryys, jos niitä lähtee pokailee jonkun seksin toivossa. Myy itsensä tavallaan halvalla.

Eilen näin toista lauantaita peräkkäin yökerhossa saman, erittäin puoleensavetävän naisen. Käyttää seksikästä hametta, eikä tylsiä farkkuja. Katselee minua, ilmeet, eleet, liikkeet ovat jossain määrin kivoja. Ei ole missään määrin huorahtava, vaan söötti. Yksi asia mikä naisessa ihmetyttää, on se, että se liikkuu koko ajan jonkun toisen mimmin kanssa siellä baarissa. Siis vaikuttaa ihan sellaiselta radio-ohjattavalta autolta. Mennään vaan yhdessä ilman mitään omaa tahtoa. Mä en oikein tajua sitä. Sitten toinen juttu on se, että epäilen hänen olevan alle 24v ja kaikista pahinta on se, että mulla on täydellisen negatiivinen aavistus koko jutusta. Koen jonkinlaista merihaka-aavistusta kyseisen naisen suhteen. Luulen, että on suuri riski, että hän ei ole porvari, vaan omaa väärät, vasemmistolaiset arvot. Se voi olla väärä aavistus, mutta joku siinä naisesta ei huou sellaista luksusta. Tyyli on sinänsä ihan kiva, ei sellainen pröystäilevä, mutta se pelottaa. Ja lisäksi kun muutenkin tässä huomaa kärsivänsä nyky-yhteiskunnassa jatkuvasta älyvajeesta niin pelkään, että hän on tätä seiskalehti/jaritervo-kansaa, jonka kanssa vietetty aika on hidasta kärsimystä, eikä älyllisesti stimuloivaa. Toisaalta siinä tyypissä on paljon hyvääkin. Olemuksessa ei ole mitään sellaista lesbomaista feministisyyttä kuten esim. nelosen urheilun vittumaisessa maria mäkisessä. Haluaisin kyllä jutella sen yökerhon naisen kanssa, mutta pelko, että ratkaisu on väärä, on hallitsevana. On aavistus, että siitä tyypistä pitää pysyä erossa ja toisaalta vihaan sitä ajatusta, että joutuisin henkilökohtaisesti ottaa kontaktin, eikä niin, että itselleni tultaisiin juttelemaan tai joku esittelisi meidät. Tulee sellainen huoraava, likainen fiilis, jos pitää esittää olevansa kiinnostunut ihmisestä, jota ei oikeasti tunne ja kaiken lisäksi jos henkilö ei olekaan sellainen, mistä pitää, on fiilis vielä huonompi. Tilanne olisi huomattavasti turvallisempi, jos tämä nainen olisi vip-puolella ja jos se tilanne tulisi sillä tavalla luonnollisesti, eikä niin, että joutuisin mahdollisesti tilanteeseen, jossa menettäisin mahdollisesti kasvoni suhteessa itseeni.

Muuten naisasiat ovat menneet hyvin. Ystävyyssuhde yhteen naiseen on syventynyt ja olen huomannut, että hän on erittäin hyvä tyyppi ja lisäksi tällä viikolla on ollut tilanteita ja viihdettä tuolla yökerhoissa, jossa on ollut mukana ihan kivoja naisia ja on pidetty todella hauskaa.

Niin ja vakiintua en halua. Olen nyt analysoinut ihmisiä lähipiirissä, joilla on perhettä tai jotka asuvat yhdessä jonkun kanssa ja tuntuu, että se elämä on maanpäällinen helvetti. En tajua, miten joku voi suostua siihen, että toinen ihminen loukkaa ihmisen yksityisyyttä. Elämän kontrollointia, yksityiselämään puuttumista, menojen vahtimista, määräilyä ja manipulointia... Siis kertakaikkiaan sellaista törkeätä väärinkäytöstä esiintyy hyvin paljon. Seurustella voin, mutta se pitää olla reilua ja niin, ettei kukaan puutu asioihini, vaan teen justiin mitä haluan silloin kuin haluan. Eikä kukaan siinä muuta yhteen kenenkään kanssa. Enkä kuskaa ketään autolla, enkä mene tapaamaan kenenkään sukulaisia, enkä muutenkaan tee yhdessä mitään typeriä juttuja, mitkä sujuisivat yksinäänkin. Kellään ei ole missään määrin parempaa informaatiota tekemään ratkaisuja puolestani verrattuna siihen, että olen itse asiat analysoinut ja tullut johonkin johtopäätökseen ja toimin sen mukaan.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
scholl kirjoitti:
Eilen näin toista lauantaita peräkkäin yökerhossa saman, erittäin puoleensavetävän naisen.

Vau, suosittelen että annat sille tytölle kysymyskaavakkeen kätöseen ja edellytät ehdottoman rehellistä ruksailua ennen keskustelun avausta.

Jaa mulla vai, vaikuttaa siltä että ei ole mitään merkittäviä naisasioita (taaskaan). Yksi viritys on päällä, mutta jotenkin tuntuu että taitaapi sekin kuivua kasaan.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lukkoseppä kirjoitti:
Jaa mulla vai, vaikuttaa siltä että ei ole mitään merkittäviä naisasioita (taaskaan). Yksi viritys on päällä, mutta jotenkin tuntuu että taitaapi sekin kuivua kasaan.

Voisin sanoa täsmälleen saman lauseen. Perjantaina onnistuin kännissä varmaan pilaamaan koko jutun. Prkl!
 

M10

Jäsen
iiron_troikka kirjoitti:
Kommentit ovat erittain tervetulleita.

Tee mielummin, kuin että jättäisit tekemättä. Eli lähde naisen takia takaisin Suomeen. Päähän siinä voi hajota jos sitä naista siellä keski-euroopassa vain mietit.

Tai sitten yritätte sumplia häntä sun luokses sinne eurooppaan.

Ikävä tunteena on vaan sellainen juttu, että pahimmassa tapauksessa se vaikuttaa sun työpanokseenkin.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Anna Iiron_troikka palaa, ja takaisin Suomeen. Itse olen samantyylisessa tilanteessa ja voin vakuuttaa että jos olisi itsestäni kiinni, niin maisema vaihtuisi silmän räpäyksessä.

Ikävä todellakin kalvaa kaikkia ihmisen toimintoja.

Ehkä valotan tilannettani toinen hetki
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ettäkö kannattaisi hylätä hyvä työpaikka naisen takia? Ei.

Simppelisti voisi vitsailla "ämmät tulee ja menee mutta rokenroll on foreverever män" mutta nyt todellakin kannattaa oman tulevaisuutensa takia olla sen verran itsekäs että puree hammasta ja jatkaa hyvässä firmassa, panostaen siihen omaan tulevaisuuteesi.

Jos nainen kerran on niin ihana niin ehkä hän muuttaa luoksesi Keski-Eurooppaan? Jos ei nyt niin vähän myöhemmin?

En tiedä työstäsi tarkemmin mutta ehkä muutama vuosi CV:ssä lisää antaisi mahdollisuuden sitten myöhemmin jatkaa hommaa osittain/kokonaan etätyönä? Ehkä parin vuoden päästä voisit päästä kilpailukykyiseen paikkaan Suomessa (no se kyllä kuulostaa utopialta)? 2-5 vuotta lisää Keski-Euroopassa tuskin ainakaan heikentäisi työtilannettasi jos/kun palailet myöhemmin Suomeen.

Minä olen itse muuttanut Suomen sisällä moneen otteeseen ja Tanskaan pari kertaa opintojen ja töiden perässä ja aina jäi jotain tärkeää taakse, jotain joka satutti syvältä...mutta kyllä se vaan kannatti silti. Niiden lukemattomien yksinäisten iltojen lisäksi tuli kuitenkin sitten myös elämää suurempia reissuja, iltoja ja kokemuksia sekä lopulta myös pari tutkintoa kouraan ja hyvän työpaikan. Kannatti. Ja aina kun luuli ettei löydä enää ketään löysikin sitten jotain uutta ja vielä parempaa.
 

Vesku

Jäsen
Olen ihastunut opettajaani. Tosin tämä "opettaja", pikemminkin pikkuharjoitusten pitäjä, on korkeintaan viisi vuotta vanhempi, mutta ihanan lämmin, ystävällinen ja silmääni miellyttävä. Heh, pitäiskö koittaa? Suattaisi olla kenties vapaana, kenties ei.

Ihquu!
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?

Asiaa tiedustelee nainen, joka jätti ehkä maailman kilteimmän miehen petettyään häntä suurinpiirtein "kaikkien" kanssa olleen pelimiehen kanssa. Nainen kehitti tästä jopa epäsäännöllisen säännöllisen "tuutko meille yöksi?"-suhteen, ja meni sitten vastoin kaikkea järjellistä toimintaa, jos ei nyt ihan rakastumaan, niin ainakin ihastumaan, tuohon kyseiseen pelimiehen renttuun.
No, tietäähän sen, että tunne on jäänyt kovin yksipuoliseksi, mutta kun ei sitä idioottia, huonostikäyttäytyvää renttua voi millään unohtaa. Varsinkaan, kun se joka toisen nurkan takaa tulee aina vastaan.
Toisaalta, kamala akka myöskin. Toivon, ettei se ikinä löydä kunnollista miestä, kun ei näköjään osaa yhtään käyttäytyä.

Ja vielä aiheesta viidakkoon. Schollilta todella mainioita ajatuksia. Noita kun joku pystyisi käytännössä toteuttamaan, niin ei ainakaan tarvisi miettiä, miksi taas kerran on kiinnostunut täysin väärästä ihmisestä ja aivan käsittämättömän vääristä syistä. Siinäpä sitten vaan jakaisi niitä kyselylomakkeita, olisi analyyttinen ja homma toimisi. Kyllä, niinhän niitä omia tunteitaan on helppo ohjailla.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
metsänpeikko kirjoitti:
Asiaa tiedustelee nainen, joka jätti ehkä maailman kilteimmän miehen petettyään häntä suurinpiirtein "kaikkien" kanssa olleen pelimiehen kanssa. Nainen kehitti tästä jopa epäsäännöllisen säännöllisen "tuutko meille yöksi?"-suhteen, ja meni sitten vastoin kaikkea järjellistä toimintaa, jos ei nyt ihan rakastumaan, niin ainakin ihastumaan, tuohon kyseiseen pelimiehen renttuun.
No, tietäähän sen, että tunne on jäänyt kovin yksipuoliseksi, mutta kun ei sitä idioottia, huonostikäyttäytyvää renttua voi millään unohtaa. Varsinkaan, kun se joka toisen nurkan takaa tulee aina vastaan.
Toisaalta, kamala akka myöskin. Toivon, ettei se ikinä löydä kunnollista miestä, kun ei näköjään osaa yhtään käyttäytyä.

Sepä se. Tällaista on nähty, joskaan ei omalta kohdalta noin läheltä. Kuitenkin sen verran läheltä, että kyynisyys on jo lyönyt maahan. Sitä vain ajattelee, että turha tässä on ketään edes yrittää löytää, kun tuohan siitä vain olisi lopputuloksena, ja sitten harmittaisi vielä enemmän.

No, sen verran annoin valoisille ajatuksille periksi, että annoin itselleni vuoden armon aikaa (30-vuotispäivään asti). Eli 2.11. 2006 alkaen hyväksyn tosiasiana sen huomion, että kiltti mies ei naista saa, ja alan keksiä uusia virikkeitä eloon kuin sen iänikuisen haikailun, että jospa kuitenkin...

(ps. sori vaan, tää on niin tuttua huttua tässä ketjussa, että kukaan ei jaksa lukea. :) )
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Voihan mies olla kiltti ja silti osata käsitellä naisia niiden haluamalla tavalla. Ei hellyys ja rakkaus sulje pois, sitä tosiasiaa, että kaikki naiset haluavat miehensä osaavan ottaa ja käsitellä naistaan myöskin rajusti toisinaan. Ihmiselämä koostuu monista eri osa-alueista ja henkisen puolen pienet nyanssit opittuaan osaa pitää mielenkiintoa yllä parisuhteessa. Jokaisessa naisessa asuu pieni narttu ja jokaisessa miehessä on myös se renttupuoli mitä naiset rakastaa. Oppikaa tuntemaan itsenne ja vastapuolenne, elämä on hieman helpompaa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jippo kirjoitti:
No, sen verran annoin valoisille ajatuksille periksi, että annoin itselleni vuoden armon aikaa (30-vuotispäivään asti). Eli 2.11. 2006 alkaen hyväksyn tosiasiana sen huomion, että kiltti mies ei naista saa, ja alan keksiä uusia virikkeitä eloon kuin sen iänikuisen haikailun, että jospa kuitenkin...
Minä annan itselleni tuollaiset nelisen vuotta aikaa todeta se ja sitten alan keksiä niitä uusia virikkeitä.

Nimim. Haikaillut Viimeaikoina Vähän Liikaakin.

P.S. En aina siitä kiltteydestänikään tiedä, mutta joku tuossa mättää. Luottamuksesta se ei ole kiinni, vaan kaiketi olemuksestani, johon on toisaalta helppo turvautua kun on juteltavaa, mutta josta ei kuitenkaan löydy sitä sytyttävää voimaa mihinkään syvällisempään.

"Oot silleen ihan kiva, mutta..."
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei varmaan pitäisi kirjottaa tänne, koska tutut Suomessa ja Saksassa kuitenkin tätä lukee, mutta sovitaan, että ne tutut pitää asiasta turpansa kiinni.

Oltiin su-ti laivalla opiskelijaporukalla Tukholmassa, yhteensä meitä oli noin 200. Koko reissun ajan tuli pyörittyä porukassa, jossa oli yksi ihana tyttö. Ei todellakaan mun tyylinen, mutta silti jotenkin niin puoleensavetävä. Ainoa hankaluus tässä on, että se tyttö seurustelee. Kuitenkin vietettiin aikaa melko tiiviisti keskenämme, molempina iltoina oltiin kahdestaan hytissä pitkiä aikoja. Viime yönä nukuttiin vierekkäin. Puhuttiin siitä, että ei tehdä mitään tyhmää, koska se seurustelee, eikä onneksi tehtykään. Selkeästi meidän välillä oli silti jotain, koska halattiin toisiamme pitkään, mutta siihen se jäikin. Yllättäen huhut alkoivat kiertää nopeasti, mikä tosin ei minua niin haittaa. Varsinkin, koska entinen tyttöystäväni oli laivalla nykyisen poikakaverinsa kanssa. Myöhemmin huhut saattavat vaan muuttua hankaluuksiksi.

Nyt en oikein edes tiedä mitä tekisin. En ole sellainen kusipää, joka vie armeijassa olevalta pojalta tyttöystävän. Onneksi tytöllä on sen verran moraalia, ettei pettäisi. Ajattelin ainakin niin, että jos se olisi valmis pettämään mun takia, se tekisi sen muidenkin ihmisten kanssa, eikä vastuu ole mulla. Eli jos jotain olisi tapahtunut, en olisi ehkä laittanut vastaan. Flirtti molemmin puolin oli aika läpinäkyvää. Mutta kun näkee, että millaista peliä toinen lähtee pelaamaan varattuna, tulee mieleen ajatus, että kaikki naiset on pohjimmiltaan sellaisia. Myös aiemmat omakohtaiset kokemukset sanoo, että naisiin ei voi luottaa. Usko siihen, että löytää joskus sopivan ihmisen itselleen, on aika vähäinen.

Vaikeaa yrittää unohtaa toista, mutta moraalin nimissä se pitää kuitenkin tehdä. Varsinkin, koska todennäköisesti tyttö ei kiinnostaisi minua kovin kauaa. Silti on tullut mietittyä sitä koko ajan. Mutta ehkä tämäkin tunne menee aika nopeasti ohi, kun vain miettii mikä on oikein ja väärin. Onneksi olen suomalainen, joka voi aina puolustautua sillä, että oli järkyttävässä tuubassa.
 

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Feikkiheikit
Emmä tiedä tuleeko tää nyt vähän väärään paikkaan, mut mä oon ollut nyt naimisissa 1,5 vuotta ja paranee vaan koko ajan.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Sonic Empire kirjoitti:
Emmä tiedä tuleeko tää nyt vähän väärään paikkaan, mut mä oon ollut nyt naimisissa 1,5 vuotta ja paranee vaan koko ajan.
Palataan asiaan sitten, kun 15 avioliittovuoden jälkeen yllätät parhaan ystäväsi tai vaikkapa pomosi jyystämässä vaimoasi sillä juuri uudestaan lakkaamallasi keittiön pöydällä, jonka teit omin käsin 10-vuotis häälahjaksi sukusi mailta itse kaatamastasi arvotammesta.

Jooh, hutera pointti siinä, että vaikka kuinka hyvältä ja ikuiselta tuntuu, niin ei kannata tuudittautua ja mukavoitua liikaa. On hyvä pitää oma elämä mahdollisimman itsenäisenä kokonaisuutena parisuhteesta huolimatta niin pitkään kuin suinkin kykenee loukkaamatta toista ja hankaloittamatta liikaa käytännön asioita. Jos laskee koko elämänsä parisuhteen varaan, niin alussa mainitussa tilanteessa ei ole juuri muuta vaihtoehtona kuin viina, itsemurha tai pahimmillaan Yön kuuntelu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös