Ouzala kirjoitti:
Onko kaikilla muilla muka asiat hyvin näillä tiimoilla? En usko!
Ei ole ollut asiaa tänne ketjuun, mutta kommentoidaan nyt, kun tämä ketju nostettiin ylös.
Itse olen nyt jonkinlaisessa sekavassa tilanteessa naisten suhteen. En oikein tiedä mihin tämä johtaa, mutta olen jossain määrin muuttumassa.
Lokakuun alussa luulin, että on klamydia tassussa. Ei löytynyt mitään tauteja, mutta vedin silti klamppakuurin ja kivut olivat kyllä pirunmoiset. Se kipu säteilee aika ajoin edelleen, mutta on lievempi, enkä tiedä, mikä juttu. Ehkäpä joku lihasjuttu tai sitten sisäelimissä feelua. Osittain siitä lokakuun alun riemusta ja osittain muista syistä scholl on nyt pidättäytynyt seksistä pari kuukautta. En ole myöskään pitänyt naisiin yhteyttä. Jos ovat pyytäneet soittaa, en ole vaivautunut ottamaan yhteyttä, vaan olen ollut mielummin itsekseni.
Sen lisäksi, jos on ollut tilanne, mistä voi kehkeytyä jotain, olen lähtenyt tyyliin himaan. Siis ei mielellään jatkoja biletyksen jälkeen ja joskus himaan ehkäpä jo hetki ennen valomerkkiä ja jos on jutellut jonkun mimmin kanssa niin sanonut sitten sille vaan, että terve mä lähden nyt.
Toissakesänä meni käsi hajalle ja sen jälkeen en ole itse pokaillut kertaakaan, vaan ainoastaan jos joku tulee itselleni juttelemaan tai jos muuten ajaudutaan tilanteeseen, olen saattanut antaa asioiden edetä. Välillä kuten viime kesänä, näin tapahtui usein. Olen myös muuttunut erittäin skeptiseksi ihmisten suhteen. Huomaan, että suuri osa ihmisistä on sellaisia, joista en pidä. Olen jossain määrin varma, että jokainen tuolla yöelämässä sönköttämään tuleva, yrittää jollain tavalla hyväksikäyttää ja sellaista vilpitöntä kiinnostusta toiseen ihmiseen esim. älyllisessä mielessä ei ole olemassa. Suomi on jotenkin turmeltunut. Eikä Suomessa oikeasti hyvännäköisiä naisia juurikaan ole. Kerran 10 vuodessa joku kunnolla voi kolahtaa. Suurin osa on niin tasapaksua materiaalia, että on itseään kohtaan suuri loukkaus ja vääryys, jos niitä lähtee pokailee jonkun seksin toivossa. Myy itsensä tavallaan halvalla.
Eilen näin toista lauantaita peräkkäin yökerhossa saman, erittäin puoleensavetävän naisen. Käyttää seksikästä hametta, eikä tylsiä farkkuja. Katselee minua, ilmeet, eleet, liikkeet ovat jossain määrin kivoja. Ei ole missään määrin huorahtava, vaan söötti. Yksi asia mikä naisessa ihmetyttää, on se, että se liikkuu koko ajan jonkun toisen mimmin kanssa siellä baarissa. Siis vaikuttaa ihan sellaiselta radio-ohjattavalta autolta. Mennään vaan yhdessä ilman mitään omaa tahtoa. Mä en oikein tajua sitä. Sitten toinen juttu on se, että epäilen hänen olevan alle 24v ja kaikista pahinta on se, että mulla on täydellisen negatiivinen aavistus koko jutusta. Koen jonkinlaista merihaka-aavistusta kyseisen naisen suhteen. Luulen, että on suuri riski, että hän ei ole porvari, vaan omaa väärät, vasemmistolaiset arvot. Se voi olla väärä aavistus, mutta joku siinä naisesta ei huou sellaista luksusta. Tyyli on sinänsä ihan kiva, ei sellainen pröystäilevä, mutta se pelottaa. Ja lisäksi kun muutenkin tässä huomaa kärsivänsä nyky-yhteiskunnassa jatkuvasta älyvajeesta niin pelkään, että hän on tätä seiskalehti/jaritervo-kansaa, jonka kanssa vietetty aika on hidasta kärsimystä, eikä älyllisesti stimuloivaa. Toisaalta siinä tyypissä on paljon hyvääkin. Olemuksessa ei ole mitään sellaista lesbomaista feministisyyttä kuten esim. nelosen urheilun vittumaisessa maria mäkisessä. Haluaisin kyllä jutella sen yökerhon naisen kanssa, mutta pelko, että ratkaisu on väärä, on hallitsevana. On aavistus, että siitä tyypistä pitää pysyä erossa ja toisaalta vihaan sitä ajatusta, että joutuisin henkilökohtaisesti ottaa kontaktin, eikä niin, että itselleni tultaisiin juttelemaan tai joku esittelisi meidät. Tulee sellainen huoraava, likainen fiilis, jos pitää esittää olevansa kiinnostunut ihmisestä, jota ei oikeasti tunne ja kaiken lisäksi jos henkilö ei olekaan sellainen, mistä pitää, on fiilis vielä huonompi. Tilanne olisi huomattavasti turvallisempi, jos tämä nainen olisi vip-puolella ja jos se tilanne tulisi sillä tavalla luonnollisesti, eikä niin, että joutuisin mahdollisesti tilanteeseen, jossa menettäisin mahdollisesti kasvoni suhteessa itseeni.
Muuten naisasiat ovat menneet hyvin. Ystävyyssuhde yhteen naiseen on syventynyt ja olen huomannut, että hän on erittäin hyvä tyyppi ja lisäksi tällä viikolla on ollut tilanteita ja viihdettä tuolla yökerhoissa, jossa on ollut mukana ihan kivoja naisia ja on pidetty todella hauskaa.
Niin ja vakiintua en halua. Olen nyt analysoinut ihmisiä lähipiirissä, joilla on perhettä tai jotka asuvat yhdessä jonkun kanssa ja tuntuu, että se elämä on maanpäällinen helvetti. En tajua, miten joku voi suostua siihen, että toinen ihminen loukkaa ihmisen yksityisyyttä. Elämän kontrollointia, yksityiselämään puuttumista, menojen vahtimista, määräilyä ja manipulointia... Siis kertakaikkiaan sellaista törkeätä väärinkäytöstä esiintyy hyvin paljon. Seurustella voin, mutta se pitää olla reilua ja niin, ettei kukaan puutu asioihini, vaan teen justiin mitä haluan silloin kuin haluan. Eikä kukaan siinä muuta yhteen kenenkään kanssa. Enkä kuskaa ketään autolla, enkä mene tapaamaan kenenkään sukulaisia, enkä muutenkaan tee yhdessä mitään typeriä juttuja, mitkä sujuisivat yksinäänkin. Kellään ei ole missään määrin parempaa informaatiota tekemään ratkaisuja puolestani verrattuna siihen, että olen itse asiat analysoinut ja tullut johonkin johtopäätökseen ja toimin sen mukaan.