Minun teoriani vastaan matkalaukun kantajanaiset -teoria taisi päättyy minun voittooni. Eilen havaitsin näet, että minun teorian mukaisia naisia on olemassa ainakin yksi kappale. Tosin hän katosi sitten.
Tilanne meni seuraavasti: olin radalla juoksemassa. Tarkoitus oli juosta 20km ja kuulostella vammojen tuntemuksia. Juoksin varsinkin loppuvaiheessa aika kovaa. Sitten kun lopetin niin huomasin, että piru siinähän tuli sisärataa perässäni joku mimmi, joka jatkoi juoksuaan, kun vedin varikolle. Otin hörppyä ja päätin, että hitto lähden perään ja selvitän, mikä hän on naisiaan. Hän oli ennättänyt siinä vaiheessa jo kauas. Hän juoksi siis 10m lyhyempiä kierroksia. Mulla oli jo alla 20km, joten en voinut lähteä ihan revittelemään. Juoksin hieman nopeammin kuin hän ja saavutin ehkä puolet tai jopa 60% siitä hänen etumatkastaan kahden kilometrin aikana, vaikka juoksin siis 10m pidempiä kierroksia johtuen siitä, että itse juoksen aina 400m kierroksia. Sen jälkeen lopetin kuitenkin, koska jalat eivät tuntuneet niin hyviltä, joten en viitsinyt repiä kovempaa tuossa vaiheessa. Nainen juoksi nimittäin erittäin hyvää vauhtia, meni kuin tuulispää ohitse siellä kaikista muista. Olin sitten ottamassa juomaa radan varressa niin hän meni siitä ohitse ja katseli minua, jolloin huomasin, että hän ei juokse edes täysiä, koska ei puuskuttanut, vaan juoksu näytti rennon hyvältä. Erinomaista ajattelin. Sitten lähdin vetämään vielä 2km sellaista hidasta VR:ää siihen päälle, mutta se nainen ei mennyt enää kertaakaan minusta ohitse eli hän oli kadonnut. Mietin, että saattaa olla, että hän juoksi vain kolmen kilometrin vedon tms. tai ei ainakaan kovin paljon pidempää. Tosin en tiedä kauanko hän juoksi perässäni alussa, mutta ei ole voinut juosta kovinkaan kauaa. Joka tapauksessa erittäin outoa, että hän katosi sitten kokonaan, eikä jäänyt juoksemaan mitään verryttelyä tms. hiljempaa, jos se kova veto oli ohitse. Oli miten oli, niin uskoni naisiin palautui jossain määrin. Heti nimittäin oli yksi potentiaalinen henkilö, jonka kanssa olisi voinut treenata ja joka ei vietä aikaansa jonkun ruman johtajan seurassa laiskotellen tai naurettavissa perhepuuhastelupuuhissa lorvien.
Veikkaan, että tuo matkalaukun kanto -juttu, mikä täällä aiemmin mainostettiin, on vain jotain fantasiaa, jossa kuolataan Katrin Krabben perään. Ei realismia, vaan turhaa haihattelua.