Naisasiat

  • 7 501 569
  • 26 557

scholl

Jäsen
Naisten maailma on käsittämättömän julma paikka ja niiden ehdoilla meidän pitää elää.

miten niin pitää elää? Maailmassa on varmaan puolet miehiä, mikseivät naiset elä miesten ehdoilla? Aivan älytöntä touhua tollainen. Jos on todistettu, että naiset toimivat hölmömmin useimmissa asioissa niin miksi sellaisten ehdoilla pitäisi elää. Onhan se nyt ihan pimeätä. Vähän sama kuin jos liikenteessä elettäisiin niiden ehdoilla, joilla ei ole ajokorttia.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
miten niin pitää elää? Maailmassa on varmaan puolet miehiä, mikseivät naiset elä miesten ehdoilla? Aivan älytöntä touhua tollainen. Jos on todistettu, että naiset toimivat hölmömmin useimmissa asioissa niin miksi sellaisten ehdoilla pitäisi elää. Onhan se nyt ihan pimeätä. Vähän sama kuin jos liikenteessä elettäisiin niiden ehdoilla, joilla ei ole ajokorttia.

< Vagina.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päivitystä tilanteeseen. Eli joo juttua ollut työkaverin kanssa ja aluksi sovittiin, että ei ihastuta jne. Sitten ihastuttiinkin ja nyt olen tässä kuukauden sisään käynyt hänen vanhemillaan syömässä ja joululounaalla ja vaikka mitä. Eli siis tullut tehtyä perustutustumista vaikka ei olisi kyllä uskonut, että asiat menevät näin nopeasti. Eihän ketään tavallista kaveria sentään viedä joululounaalle vanhemmilleen eihän? ainakaan näin uutta tuttavuutta tai mistä minä sen tiedän. Ehkä omaa tuntoani kuvaa hyvin tällä hetkellä sana hukassa. Tämä tyttö on aivan tajuttoman mukava ja hänen perheensäkin on aivan huippuseuraa. Silti en tiedä missä mennään. Tai en tiedä mitä tehdä. Pitäisikö vaan jatkaa samaan malliin ja hengailla yhdessä jne vai pitäisikö avata suu ja miettiä, että mihin tämä nyt on menossa. Toisaalta mietin, että jos alan avaamaan suutani niin pilaan hyvän tunteen ja menee liian vakavaksi. En ole oikeastaan varma tästä tytöstä edes, että mitä hän haluaa. En tiedä kyllä olenko edes itse varma mitä haluan. Toisaalta vituttaisi ankarasti, jos tämä nyt tähän loppuisi. Kaikki on niin hemmetin tavallisen tuntusta ja oikean tuntusta. Ihankuin olisin aina ollut yhdessä tämän tytön kanssa. Kemiat pelaa hemmetin hyvin yhteen ja kaikki on niin luontevaa. Huhu. Mihinköhän tässä vielä joutuu. Pahin skenaariohan tässä on se, että saa itse vielä nenilleen tästä. Päivä kerrallaan sitten kait.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Toisaalta vituttaisi ankarasti, jos tämä nyt tähän loppuisi. Kaikki on niin hemmetin tavallisen tuntusta ja oikean tuntusta. Ihankuin olisin aina ollut yhdessä tämän tytön kanssa. Kemiat pelaa hemmetin hyvin yhteen ja kaikki on niin luontevaa. Huhu. Mihinköhän tässä vielä joutuu. Pahin skenaariohan tässä on se, että saa itse vielä nenilleen tästä. Päivä kerrallaan sitten kait.

Vedät nyt vain all-in. Onhan se todennäköisempää, että tuo menee puihin kuin onnistuisi, mutta mitään ei saa, jos ei yritä.

Putoat sitten aika korkealta, kun aika on, mutta mitä voittaisit siinäkään, jos nyt et yritä. Se putoaminen on se pahin skenaario, mutta vielä pahempi olisi luovuttaminen.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vedät nyt vain all-in. Onhan se todennäköisempää, että tuo menee puihin kuin onnistuisi, mutta mitään ei saa, jos ei yritä.

Putoat sitten aika korkealta, kun aika on, mutta mitä voittaisit siinäkään, jos nyt et yritä. Se putoaminen on se pahin skenaario, mutta vielä pahempi olisi luovuttaminen.
Niin. Toisaaltahan olisi se järkevämpää tivata nyt, että missä mennään ja mitä hän haluaa. Varsinkin kun tuntuu, että omat tunteet tulevat vielä tässä jossain vaiheessa vahvistumaan entisestään. Tai pikemminkin ne syvenevät kokoajan. Ei ne ainakaan tule heikkenemään se on varmaa. Onhan tässä vaihtoehtoja kuinka käy. Nainen ahdistuu ja se oli siinä, mutta on se varmaan parempi, kuin se että elättelen jotain toiveita tulevaisuudessa ja sitten mitä pidemmälle menee niin sitä ikävämmältä tuntuu kun lävähtää kaikki.

Toisaalta voisihan sitä jatkaa ihan samaa menoa kuin nyt. Nähdään pidetään hauskaa, tehdää asioita yhdessä ja kaikkea muuta. Sitten toisaalta onko siinäkään mitään järkeä, että kumpikaan ei osaa määritellä edes tämän hetken suhdetta muuta, kuin se että hän on sanonut perheellensä että ollaan enemmän kuin kavereita. No kai tästä joskus jotain selviää :D Omalla painollaan jne. En valita vaikka tämä nyt jatkuisikin ehkä hetken tällein, mutta kauan se sitten on kuukausi, kolme vai mitä.

Mutta eipä tule nähtyä muutamaan päivään koko naikkosta, joten eiköhän tässä vähän ehdi puntaroida että mitä sitä tekisi.
 
Viimeksi muokattu:

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin. Toisaaltahan olisi se järkevämpää tivata nyt, että missä mennään ja mitä hän haluaa.

Miksi? Eikö sinusta tunnu että 'merkit ovat ilmassa'? Veisitkö itse random-tuttavuuden jouluna tapaamaan perhettäsi?

'Don't fix it if it's not broken' on wanha, mutta hyvä.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi? Eikö sinusta tunnu että 'merkit ovat ilmassa'? Veisitkö itse random-tuttavuuden jouluna tapaamaan perhettäsi?

'Don't fix it if it's not broken' on wanha, mutta hyvä.

Tylsänä työpäivänä pohdinkin asioita. Ja en kyllä ikinä veisi ketä tahansa syömään vanhemmilleni. Kyllä tämä asia menee nyt omalla painollaan eteenpäin. Oli lopputulos hyvä tai huono. Aika näyttää. =)
 

Japu91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames
Mietin jo avautumista tänne pari päivää sitten mutta olen antanut tuulen rauhoittua. Töistä tulin äsken, humalaisia on taas kateltu 9 tuntia töissä, mukavaa tuo tarjoilijan homma :) Ajatukset ovat seikkailleet viime viikonlopun jälkeen siellä ja täällä. Ensinnäkin tässä oli elämäni pisin aika ilman naista sen jälkeen kun ensimmäisen kerran joskus aikoinaan sain. Reilu 4 kuukautta on aika pitkä aika ilman pillua mutta siihenkin jo tottui. Asiasta en edes niin välittänyt, tulee kohdalle sitten kun tulee. Hulluna olen painanut vain töitä, kun se on ollut mahdollista. Ravintola-alalla toki tulee kaikenlaista ehdotusta mutta 21-vuotiaana nuorena miehenä en hirveämmin innostu oman työpaikkani pääasiallisista asiakkaista, jotka ovat 40 tuolla puolen. Niin puutteessa en ole ollut vaikka pari ehdotusta näiltäkin on tullut :D Tosin huvittavaa on se, että kaikki säätöni/tyttöystäväni ovat olleet minua aina vanhempia, joko kuukauden tai joitakin vuosia. Ei kuitenkaan sentään ole koskaan mennyt yli 30-ikävuoden.

Noh, pari viikkoa sitten lähdettiin kavereiden kaa läpällä tiistai-iltana kattelemaan yöelämää kaupungille, kun kerrankin minulla oli vapaata. Eikös siellä joku 27-vuotias ihan ookoo näköinen muija ala iskemään. Itse lähdin leikkiin mukaan ja petipuuhiinhan se eteni. Aamulla herätessäni hiivin vähin äänin pois, ei tuntunut edes pahalta. vaikka vähän sika olinkin, ihan sama. Ei kaduttanut, ei kiinnostanut pätkääkään kyseinen akka. Se oli täysin yhdenyön juttu ja sellaiseksi jäi, hyvä niin.

Kaverini nauroivat minulle seuraavana päivänä, että alkaako nyt putki naisten suhteen. Vuoden olin välissä yliopistossa, siellä sitä naista riitti ehkä liikaakiin, en liioittele. Välivuosi tuli kuitenkin kesällä eteen, kun tietotekniikka-ala ei todellakaan oma ollut. En sitten tiedä onko ravintola-alakaan mutta tilillä on enemmän rahaa kuin opintotuki aikana.

Viime viikon keskiviikkona töissä eräs 22-vuotias nainen flirttaili, tartuin syöttiin ja kas kummaa asiat etenivät hänen kämpilleen. Heräilin vasta päivällä samaan aikaan kuin tämäkin tapaus, ihan ookoo näköinen brunette mutta ei herättänyt suurempia tunteita todellakaan. Vaivaantuneena sanoin, että taidan tästä lähteä kotiini. Muija olisi halunnut ehkä enemmän mutta onneksi ei ole kuulunut mitään, hyvä niin.

Mennään sitten viime viikonloppuun. Veljeni luona oli kinkerit lauantaina. Hänen vaimonsa kutsui minut käymään kahvilla siellä, vaikka tiesi, että töihin olen taas menossa. Samalla mainitsi eräästä 23-vuotiaasta likasta, että on paikalla myös. Yhteistä historiaa löytyy toissa kesältä, kun tämän likan kanssa törmättiin heinäkuisena iltana samassa seurueessa mihin olin nytkin menossa. Muistan vielä kun saavuin silloin aikanaan uimarannalle ja tämä muija nousee bikineissään järvestä, mielessäni sanoin vain "wau". Se ilta sitten lipesikin viinanjuonniksi, alunperin vein sinne veljelleni ja vaimolleen kaljaa mutta muuttui nopeasti oma mielipide selvästä illasta...tutustuin tähän naiseen, oli tehnyt tatuointeja veljelleni ja kuullut minusta juttuja. Tutustittiin sitten lopulta syvällisemmin sohvalla ja suihkussa. Olin ollut pari kuukautta eroni jälkeen ilman naista, tuntuihan se taivaalliselta varsinkin kun tämä nainen on parempi sängyssä kuin exäni. Siitä illasta seurasikin sitten loppukesän kestänyt säätö, tuli silloin ryyppäiltyä aika rankasti sattuneesta syystä, eli siitä kun 3-vuotinen suhde oli mennyt ex-akan pettäessä poikki. Tällä kyseisellä akalla oli vähän sama homma ollut jo vuotta aiemmin oman exänsä kanssa mutta "hulttio" elämä jatkui/jatkuu vieläkin. Millään ei oikein ollut väliä sinä kesänä, paitsi sitten löytyi tämä pieni valo. Tulihan sitä kai ihastuttuakin mutta olin lähdössä Jyväskylään opiskelemaan, joten asiasta ei mitään voinut koskaan tulla ja jäi iso kysymysmerkki vain. Sovittiin, että lopetetaan tämä säätö, koska ei siitä voi tulla mitään. Tottakai vitutti mutta eihän tuollaista opiskelemaan lähtö suunnitelmaa yhden naisen takia hyljätä. Nähtiin vuosi sitten uutena vuotena, silloin hommat etenivät taas sänkyyn kuitekin. Edellisen kerran ennen tätä kertaa näin viime huhtikuussa, silloinkin hommat etenivät sänkyyn, vaikka itselläni oli säätö jykylässä...asioista ei kuitenkaan enempää sitten puhuttu vaan jätettiin kellumaan, kummatkin oli tyytyväisiä tapahtuneeseen mutta ei haluttu enempää.

Palatakseni kuitenkin nyt menneeseen viikonloppuun, pakko oli vain kartoittaa taustaa. Menin kahville, vein lahjapullon veljelle ja vaimolleen. Kaikkihan siellä oli maistissa. En ollut kyseistä likkaa nähnyt sitten viime huhtikuun enkä yhteyttäkään pidellyt, vaikka 20 kilsan päässä ollaan toisistamme asuttu. Vaihdeltiin toki kuulumiset mutta vihjaili samalla muustakin ja arvatkaa vituttiko töihin lähteä viinaa myymään. Olisin halunnut jäädä sinne. Työillan jälkeen painuinkin suoraan takaisin kinkereihin, kyseinen likka oli sammunut sohvalle. Itse aloin juomaan veljen ja yhden kaverin kanssa viinaa, nollasin päätä, koska töissä oli paskaa. Likka heräsi sitten ja oli yllättynyt, että todella tulin töiden jälkeen takaisin. Aamulla tuli pomolta ihana viesti, "töihin ei tarteekaan tulla tänään, pidä vapaapäivä, hyvää joulua!" Meinasin jo laittaa viestiä, että olen "kipeänä". Asiat etenivät taas toisesta toiseen, juteltiin kaikkea mahdollista, yhteinen sävel löytyi taas niinkuin toissa kesänä. Molemmilla ollut paskaa aiemmassa pitkä aikaisessa suhteessa jne. Lopulta ilta päättyikin sänkyyn. Jouluaatto-aamuna olimme molemmat hämmentyneitä miten asiat nyt taas etenivät tähän. Luvattiin olla yhteydessä, kunhan minun työkiireet loppuvat vuodenvaihteessa. Paskaahan tässä nyt on se, että kyseinen likka on juuri nyt muuttamassa itse toiselle paikkakunnalle. Miten tämä nyt voi mennä taas näin. Välimatkaa olisi sitten noin 80 kilometriä...niin ja siis olen palannut itse tänä kesänä Pohjois-Karjalaan Jyväskylästä. Eihän tuo 80 km:n välimatka nyt paha olisi, mutta en sitten tiedä sopiiko juttu mihinkään muuhun omaan elämänkuviooni.

Omat tunteeni heittelevät nyt suuntaan ja toiseen. Toisaalta haluaisin todella ottaa selvää voisiko hommasta tulla mitään, toisaalta en halua pilata tätä "juttua", että aina kun nähdään niin homma menee panemiseksi. Jotenkin mietityttää onko siitä naisesta enempään. Sillä oli joskus jakorasian maine oman eronsa jälkeen (5-vuotta saman jätkän kanssa, tunnen itseasiassa sen jätkän nykyisin). Samaa kaveripiiriä osittain, eikä se ole ongelma, sillä on nykyisin oma nainen. Kyselin vähän tässä tutuilta, onko rauhoittunut niistä jakorasian ajoista, kuulemma on ainakin pahimmista ajoista. Minun kohdallani kuitenkin asiat etenivät sänkyyn. Toisaalta omaankaan elämäntilanteeseen ei nyt vakavat seurustelut sovi, voi olla että lähden pohjoiseen sesonkitöihin ja ensi syksynä toiselle paikkakunnalle opiskelemaan. Miksi pitää herätä tälläisiä tyhmiä tunteita, tiedän sen jotenkin, että tuosta jutusta ei voi koskaan enempää tulla. Silti entä jos minä olisinkin se, joka sen naisen voisi kesyttää, jotain erikoista tässä jutussa on oltava. Muutaman vuoden päästä kuitenkin kiroan, kun sillä on joku ukko ja itse vieläkin vapaana poikamiehenä...selvästi tunnen ihastuksen tunteen taas itsessäni, se vituttaa ja ilahduttaa yhtäaikaa...

Enpä oikein ehkä edes halua tähän vastauksia, toki saa antaa neuvoja tai kommentoida, halusin enemmän vain purkaa omaa päätäni tännekin. Kirjoittamalla se on jotenkin erilaista kuin puhumalla ja saa neutraalin vastauksen sitten jos saa. Kaunis nainen se on, tosin haasteellinen nainen luonteeltaan, ei ole pystynyt mihinkään sitoutumaan elämässään pitkään aikaan. Tosin aika vaihtelevaa on omakin elämä ollut tässä jonkun aikaa jo. Tänään tosin sain hyvän neuvon 40- vuotiaalta serkultani, sanoi että "ei vielä tarvitse kiirehtiä minnekään. Vielä olet nuori, kerkiät sinä vielä useamman vuodenkin päästä vaimon hommaamaan, oli se sitten hän tai joku muu". Kannattaa vain elämänkokemusta hommata, ettei sitten joskus kaduta ettei ole kokeillut vähän kaikkea. Onhan asia noinkin. Tämä on vain outo tunne, että tässä välissä on ollut naisia jonkun verran, ei kuitenkaan ole tullut tätä samaa tunnetta mikä tämän likan kanssa herää. Taino oli yksi, ja yritinkin viime keväänä kaikkeni sen naisen suhteen, se kaatui ehkä sitten siihen, että lähdin kotipaikkakunnalle kesätöihin, joissa olen vieläkin. Ehkä juuri siksi en halua pilata nyt mitään, kun vituikshan se menee kuitenkin. Hautaan nämä järjettömät ihastuksen tunteet ja jatkan elämääni. Samoja asioita kyllä juteltiin nyt päissään molemmat. Selvinpäin kun ollaan nähty/keskusteltu viime vuoden elokuun jälkeen, niin hommassa on aina ollut hiukan kiusaantunut olo. Mitään ihastuksen sanoja en viestillä laita, koska parempi vaan kun nähdään seuraavan kerran. Minulle riittää tämäkin nyt. Seuraavan kerran näen varmuudella kyseistä naista tammikuun puolella, en tiedä pitäisikö kissa nostaa pöydälle silloin vai jatkaa samaa rataa ja olla tyytyväinen kun saa pillua mutta ei enempää. Kyllä tämäkin asia joskus ratkeaa tavalla tai toisella. Silti helpotti avautua tällä kohtuuttoman pitkällä tekstillä.
 

Nurmos_888

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Ducks
Viikko erosta

Viikko takana ja feel like hell, kuten arvata saattaakin. Helvetinmoista tunteiden vuoristorataa tämä on ollut, eikä se ota vielä laantuakseen. Ajoittain on joissain määrin helpottunut olo, kun taas ajoittain iskee sellainen kaipauksen tunne, ettei siitä tunnu pääsevän millään yli. En halua painaa näitä fiiliksiä pois, vaan haluan tuntea ja käydä läpi nämä tunteet kunnolla nyt.

Me oltiin naiseni kanssa parhaita ystävyksiäkin, ja siinä mielessä tämä tuntuu entistä pahemmalta. Mulla ei oo ketään toista, jolle voisin puhua samaan tapaan kuin hänelle. Se todellisuus on iskenyt tosi kovaa... Olemmekin pitkin viikkoa vielä pistäneet toisillemme viestiä omista fiiliksistä, mikä on mielestäni ollut virhe, koska se ei helpota tuskaa mihinkään.

Tapasinkin hänet juuri äsken. Se oli ensitapaamisemme eromme jälkeen. Halusin puhua asiat kasvotusten läpi, enkä vain tyytyä puheluun ymv. Sovimme, ettemme pidä toisiimme minkäänlaista kontaktia jatkossa. Koen sen olevan ainut vaihtoehto tässä vaiheessa, jos oikeasti haluamme jatkaa eteenpäin. Naiseni ei pitänyt aluksi ajatuksesta, mutta tunnin keskustelun jälkeen hän piti sitä hyvänä ideana. Tämä eroprosessi ei etene, niin kauan kun me ollaan kontaktissa toisiimme, se on vain fakta, vaikka se tuntuukin aivan helvetin pahalta ajatukselta tällä hetkellä.

Tässä vaiheessa päällimmäisenä fiiliksenä kova ikävä.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Mikälie vialla meikäläisellä. Mulla nukkuu alaston nainen mun sängyssä ja mua ei nappaa. Yöllä ravintelista kannoin himaan ja jtn epämääräistä puuhailtiin. Sanoin et otetaan uusinta vaikka parin tunnin päästä kun on ehtinyt edes vähän nukkua. Nainen nukahti, minä en.. ja siksi täs koneella. Loppupäivän työkuviot päällimmäisenä mielessä, kaikki päin vittua vaikkei duuni-ilta ole vielä edes lähelle alkanutkaan. Olis ees vittu kello 8 et sais soitettua pari työpuhelua, yks brenkkumuki ja takas naisen viereen.

Vielä mietin, miks mul ei naisasiat toimi. Tosi kiva ja nätti tämä tapaus.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Mikälie vialla meikäläisellä. Mulla nukkuu alaston nainen mun sängyssä ja mua ei nappaa. Yöllä ravintelista kannoin himaan ja jtn epämääräistä puuhailtiin.

Eilen aamuyöstä oli taas mahdollisuudet raahata yksi tapaus kämpille, mutta laitoin eukon taksiin ja omaa kotia kohti. En jaksa lohdutella näitä laiminlyötyjä aviovaimoja ja puuhailla jotain epämääräistä hirveessä tuubassa.

En tiedä mikä ihmisiä vaivaa? Jos tarvii baarista sormukset sormessa yrittää vongata, kannattaa laittaa lusikat jakoon.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Mitäs mieltä jengi on oman kumppanin seksistä naisen kanssa. Eli siis jos nainen kiihottuu seksistä toisen naisen kanssa, mutta seurustelu ei tule kuuloonkaan, niin hyväksyisittekö naisen touhut jonkun naisen/naisten kanssa? Itselläni muija tykkää seksistä toisen naisen kanssa ja minä olen luvan siihen antanut, ja minusta se on ihan ok, mitäs muut palstalaiset on mieltä?

Eli hyväksyisittekö seurustelusuhteessa naisystävänne seksitouhut toisen naisen kanssa, jos nainen ilmoittaisi sellaista haluavan?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Eli hyväksyisittekö seurustelusuhteessa naisystävänne seksitouhut toisen naisen kanssa, jos nainen ilmoittaisi sellaista haluavan?
Eikös tähän ole se vakiovastaus:

"Jos saan itse katsella vierestä, niin ok"?
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Eikös tähän ole se vakiovastaus:

"Jos saan itse katsella vierestä, niin ok"?

No mutta miksi pitäisi päästä seuraamaan vierestä? Toki se on siistiä, ja olen ollut mukana kun muijani on ollut petipuuhissa naisen kanssa. Toinen nainen oli lesbo ja minä siis koskin vain omaan naiseeni. Mutta mulle se on yks hailee jos nainen haluaa seksiä naisen kanssa niin siinähän harrastaa, kun tiedän ettei voisi kuvitellakkaan seurustelevansa naisen kanssa. Ja tuo missä olin mukana on ollut ainut lesbo. Kaksi muuta oli ihan vaan kavereita, ja lesbojeb kanssa ei kuulemma innosta enään touhuta kun eivät tajua jättää rauhaan.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
 

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Cover, Olisko se ok, jos naisesi haluaisi harrastaa seksiä toisen miehen kanssa, sellaisen kenen kanssa hän ei haluaisi seurustella? En ymmärrä kuinka sukupuoli tässä asiassa ratkaisee? Hyväksyisikö naisesi, mikäli sinulla olisi muita kumppaneita?

Tietysti kysymys on kahden ihmisen välisestä suhteesta, jolloin kaikki lain sallimat asiat on sallittuja, niin kauan kuin molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Cover, Olisko se ok, jos naisesi haluaisi harrastaa seksiä toisen miehen kanssa, sellaisen kenen kanssa hän ei haluaisi seurustella? En ymmärrä kuinka sukupuoli tässä asiassa ratkaisee? Hyväksyisikö naisesi, mikäli sinulla olisi muita kumppaneita?

Tietysti kysymys on kahden ihmisen välisestä suhteesta, jolloin kaikki lain sallimat asiat on sallittuja, niin kauan kuin molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä.

Mielestäni nainen ja mies ovat täysin eriasia, mutta nämä on juuri niitä asioita missä ei ole oikeita vastauksia.

Edit. Siis sen takia täysin eri asia ettei hän voisi kuvitella seurustelevan kenenkään naisen kanssa, mutta miesten kanssa tietysti voisi. Omasta mielestä on kaksi täysi eriasiaa onko kiinnostunut vaan seksistä naisen kanssa vai kiinnostaako naiset sitten kokonaisvaltaisesti. Omaa naistani kiinnostaa vain seksi naisen kanssa, oli se sitten kuka tahansa, ja minä ainakin hyväksyn sen. Olenko todella harvoja jotka tuollaiseen suostuu? :D hassua, kun muuten olen herkästikkin mustasukkainen..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
 
Tietysti olisi hemmetin hienoa löytää joku jääkiekkoa seuraava samanlaisesta musiikista kanssani pitävä naisihminen

Mitä lisäarvoa se oikeasti sulle toisi, jos nainen tykkää seurata jääkiekkoa? Tuskin naisetkaan etsivät sellaista miestä, joka tykkää lukea Cosmoa ja MeNaisia ja katsella intohimoisesti sisustusohjelmia ja Sinkkuelämää. Tai shoppailukaveriksi sellainen varmaan kelpaa, mutta tuskin parisuhteeseen.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tämä on ihan perusjuttuja. Mies kokee miehen uhaksi, ei naista. Siksi tuo on miehen mielessä sallittua (noin yleisesti) ja toinen mies ehdoton nou nou. Mutta mitä jos vastaan tulee yllättäen nainen, joka vie omalta kumppanilta ns. jalat alta ja ajatukset seurustelusta naisen kanssa tämän naisen myötä muuttuvatkin? Sitten ollaankin peukalo suussa ihmettelemässä miten tässä näin pääsi käymään... Tälläisiäkin tapauksia olen kuullut tapahtuvan.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä lisäarvoa se oikeasti sulle toisi, jos nainen tykkää seurata jääkiekkoa? Tuskin naisetkaan etsivät sellaista miestä, joka tykkää lukea Cosmoa ja MeNaisia ja katsella intohimoisesti sisustusohjelmia ja Sinkkuelämää. Tai shoppailukaveriksi sellainen varmaan kelpaa, mutta tuskin parisuhteeseen.
Niinpä, minä en oikeastaan edes haluaisi naista, jota kiinnostaisi futis ja lätkä sen kummemmin. Tai ehkä se johtuu vaan siitä, että olen tottunut että omaa kumppaniani nuo eivät kiinnosta ja sen takia tuntuisi oudolta jos tullessani kotiin siellä olisi smliiga.fi ja tekstitv auki ja illalla pyörisi Valioliigat ruudussa jo ennen kun ehdin itse sinne selailla. Onpahan välillä omaa aikaa tv:n äärellä eikä ole vaimo tunkemassa mukaan kun lähdetään kavereiden kanssa hallille katsomaan matsia.

Ei tietenkään mitää vikaa sellaisissakaan naisissa jota nuo samat asiat kiinnostaa, tuskin se perusluonnetta paljon muuttaa on kiinnostuksen kohteena sitten muoti, futis tai autot. Jotenkin vaan on luontevampaa, että minä katson ja seuraan sitä urheilupuolta, ja heittelen sitten kotona jotain tosi kiinnostavia faktoja, uutisia tai kommentteja ja avaudun välillä noista asioista tietäen samalla että vastapuolta ei asia kiinnosta vaikka vieressä jotain nyökkäileekin.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Tämä on ihan perusjuttuja. Mies kokee miehen uhaksi, ei naista. Siksi tuo on miehen mielessä sallittua (noin yleisesti) ja toinen mies ehdoton nou nou. Mutta mitä jos vastaan tulee yllättäen nainen, joka vie omalta kumppanilta ns. jalat alta ja ajatukset seurustelusta naisen kanssa tämän naisen myötä muuttuvatkin? Sitten ollaankin peukalo suussa ihmettelemässä miten tässä näin pääsi käymään... Tälläisiäkin tapauksia olen kuullut tapahtuvan.

No sitten sen kuuluu mennä niin eikä asialle voi mitään. Tottakak se on mahdollista, että joku "kääntää" naisen lesboksi, mutta en itse jaksa moisesta ottaa stressiä, koska olen sitä mieltä että se tapahtuisi joskus muutenkin jos niin on käydäkseen, oli luvallista seksiä tai ei. Ja siis tuo sallittu seksi naisen kanssa ei tarkota viikottaista eikä edes kuukausittaista, vasn pikemminkin 1-2krt vuodessa, jos edes sitä.

Minua tuo ei haittaa pätkän vertaa, oikeastaan se tekee omassa mielessä naisestani paljon mielenkiintoisemman.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Et viittis laittaa tuota default-spammiä pois päältä?
Minua tuo ei haittaa pätkän vertaa, oikeastaan se tekee omassa mielessä naisestani paljon mielenkiintoisemman.
Kannattaa kuitenkin olla varovainen. Olen kuullut, että naisten keskinäisissä leikeissä käytetään joskus esimerkiksi isoja sauvoja, ja silloinhan saattaa se naisen tiukkuus kadota?
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Et viittis laittaa tuota default-spammiä pois päältä?
Kannattaa kuitenkin olla varovainen. Olen kuullut, että naisten keskinäisissä leikeissä käytetään joskus esimerkiksi isoja sauvoja, ja silloinhan saattaa se naisen tiukkuus kadota?

Viitsin jos se parantaa oloasi. Ja niin, itselläni on niin iso sauva, että mahtaakohan kaupoista edes saada paksumpaa, vaikka kumia ovatkin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Niinpä, minä en oikeastaan edes haluaisi naista, jota kiinnostaisi futis ja lätkä sen kummemmin. Tai ehkä se johtuu vaan siitä, että olen tottunut että omaa kumppaniani nuo eivät kiinnosta ja sen takia tuntuisi oudolta jos tullessani kotiin siellä olisi smliiga.fi ja tekstitv auki ja illalla pyörisi Valioliigat ruudussa jo ennen kun ehdin itse sinne selailla. Onpahan välillä omaa aikaa tv:n äärellä eikä ole vaimo tunkemassa mukaan kun lähdetään kavereiden kanssa hallille katsomaan matsia.

Ehdottomasti näin. Ajatuksenakin jo aivan käsittämätön, että tyttöystävän tai vaimon kanssa kävisi jossain vieraspeleissä ja odottaisi jalkapallon MM-kilpailuja. Eikä puhuisi mistään muusta. Omia juttuja pitää olla eikä toisen tarvitse niistä sen syvällisemmin tietää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös