Naisasiat

• 7 589 960
  • 26 613

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Mikälie vialla meikäläisellä. Mulla nukkuu alaston nainen mun sängyssä ja mua ei nappaa. Yöllä ravintelista kannoin himaan ja jtn epämääräistä puuhailtiin.

Eilen aamuyöstä oli taas mahdollisuudet raahata yksi tapaus kämpille, mutta laitoin eukon taksiin ja omaa kotia kohti. En jaksa lohdutella näitä laiminlyötyjä aviovaimoja ja puuhailla jotain epämääräistä hirveessä tuubassa.

En tiedä mikä ihmisiä vaivaa? Jos tarvii baarista sormukset sormessa yrittää vongata, kannattaa laittaa lusikat jakoon.

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Mitäs mieltä jengi on oman kumppanin seksistä naisen kanssa. Eli siis jos nainen kiihottuu seksistä toisen naisen kanssa, mutta seurustelu ei tule kuuloonkaan, niin hyväksyisittekö naisen touhut jonkun naisen/naisten kanssa? Itselläni muija tykkää seksistä toisen naisen kanssa ja minä olen luvan siihen antanut, ja minusta se on ihan ok, mitäs muut palstalaiset on mieltä?

Eli hyväksyisittekö seurustelusuhteessa naisystävänne seksitouhut toisen naisen kanssa, jos nainen ilmoittaisi sellaista haluavan?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Eikös tähän ole se vakiovastaus:

"Jos saan itse katsella vierestä, niin ok"?

No mutta miksi pitäisi päästä seuraamaan vierestä? Toki se on siistiä, ja olen ollut mukana kun muijani on ollut petipuuhissa naisen kanssa. Toinen nainen oli lesbo ja minä siis koskin vain omaan naiseeni. Mutta mulle se on yks hailee jos nainen haluaa seksiä naisen kanssa niin siinähän harrastaa, kun tiedän ettei voisi kuvitellakkaan seurustelevansa naisen kanssa. Ja tuo missä olin mukana on ollut ainut lesbo. Kaksi muuta oli ihan vaan kavereita, ja lesbojeb kanssa ei kuulemma innosta enään touhuta kun eivät tajua jättää rauhaan.

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Cover, Olisko se ok, jos naisesi haluaisi harrastaa seksiä toisen miehen kanssa, sellaisen kenen kanssa hän ei haluaisi seurustella? En ymmärrä kuinka sukupuoli tässä asiassa ratkaisee? Hyväksyisikö naisesi, mikäli sinulla olisi muita kumppaneita?

Tietysti kysymys on kahden ihmisen välisestä suhteesta, jolloin kaikki lain sallimat asiat on sallittuja, niin kauan kuin molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä.

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Cover, Olisko se ok, jos naisesi haluaisi harrastaa seksiä toisen miehen kanssa, sellaisen kenen kanssa hän ei haluaisi seurustella? En ymmärrä kuinka sukupuoli tässä asiassa ratkaisee? Hyväksyisikö naisesi, mikäli sinulla olisi muita kumppaneita?

Tietysti kysymys on kahden ihmisen välisestä suhteesta, jolloin kaikki lain sallimat asiat on sallittuja, niin kauan kuin molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä.

Mielestäni nainen ja mies ovat täysin eriasia, mutta nämä on juuri niitä asioita missä ei ole oikeita vastauksia.

Edit. Siis sen takia täysin eri asia ettei hän voisi kuvitella seurustelevan kenenkään naisen kanssa, mutta miesten kanssa tietysti voisi. Omasta mielestä on kaksi täysi eriasiaa onko kiinnostunut vaan seksistä naisen kanssa vai kiinnostaako naiset sitten kokonaisvaltaisesti. Omaa naistani kiinnostaa vain seksi naisen kanssa, oli se sitten kuka tahansa, ja minä ainakin hyväksyn sen. Olenko todella harvoja jotka tuollaiseen suostuu? :D hassua, kun muuten olen herkästikkin mustasukkainen..

Tietysti olisi hemmetin hienoa löytää joku jääkiekkoa seuraava samanlaisesta musiikista kanssani pitävä naisihminen

Mitä lisäarvoa se oikeasti sulle toisi, jos nainen tykkää seurata jääkiekkoa? Tuskin naisetkaan etsivät sellaista miestä, joka tykkää lukea Cosmoa ja MeNaisia ja katsella intohimoisesti sisustusohjelmia ja Sinkkuelämää. Tai shoppailukaveriksi sellainen varmaan kelpaa, mutta tuskin parisuhteeseen.

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tämä on ihan perusjuttuja. Mies kokee miehen uhaksi, ei naista. Siksi tuo on miehen mielessä sallittua (noin yleisesti) ja toinen mies ehdoton nou nou. Mutta mitä jos vastaan tulee yllättäen nainen, joka vie omalta kumppanilta ns. jalat alta ja ajatukset seurustelusta naisen kanssa tämän naisen myötä muuttuvatkin? Sitten ollaankin peukalo suussa ihmettelemässä miten tässä näin pääsi käymään... Tälläisiäkin tapauksia olen kuullut tapahtuvan.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä lisäarvoa se oikeasti sulle toisi, jos nainen tykkää seurata jääkiekkoa? Tuskin naisetkaan etsivät sellaista miestä, joka tykkää lukea Cosmoa ja MeNaisia ja katsella intohimoisesti sisustusohjelmia ja Sinkkuelämää. Tai shoppailukaveriksi sellainen varmaan kelpaa, mutta tuskin parisuhteeseen.
Niinpä, minä en oikeastaan edes haluaisi naista, jota kiinnostaisi futis ja lätkä sen kummemmin. Tai ehkä se johtuu vaan siitä, että olen tottunut että omaa kumppaniani nuo eivät kiinnosta ja sen takia tuntuisi oudolta jos tullessani kotiin siellä olisi smliiga.fi ja tekstitv auki ja illalla pyörisi Valioliigat ruudussa jo ennen kun ehdin itse sinne selailla. Onpahan välillä omaa aikaa tv:n äärellä eikä ole vaimo tunkemassa mukaan kun lähdetään kavereiden kanssa hallille katsomaan matsia.

Ei tietenkään mitää vikaa sellaisissakaan naisissa jota nuo samat asiat kiinnostaa, tuskin se perusluonnetta paljon muuttaa on kiinnostuksen kohteena sitten muoti, futis tai autot. Jotenkin vaan on luontevampaa, että minä katson ja seuraan sitä urheilupuolta, ja heittelen sitten kotona jotain tosi kiinnostavia faktoja, uutisia tai kommentteja ja avaudun välillä noista asioista tietäen samalla että vastapuolta ei asia kiinnosta vaikka vieressä jotain nyökkäileekin.

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Tämä on ihan perusjuttuja. Mies kokee miehen uhaksi, ei naista. Siksi tuo on miehen mielessä sallittua (noin yleisesti) ja toinen mies ehdoton nou nou. Mutta mitä jos vastaan tulee yllättäen nainen, joka vie omalta kumppanilta ns. jalat alta ja ajatukset seurustelusta naisen kanssa tämän naisen myötä muuttuvatkin? Sitten ollaankin peukalo suussa ihmettelemässä miten tässä näin pääsi käymään... Tälläisiäkin tapauksia olen kuullut tapahtuvan.

No sitten sen kuuluu mennä niin eikä asialle voi mitään. Tottakak se on mahdollista, että joku "kääntää" naisen lesboksi, mutta en itse jaksa moisesta ottaa stressiä, koska olen sitä mieltä että se tapahtuisi joskus muutenkin jos niin on käydäkseen, oli luvallista seksiä tai ei. Ja siis tuo sallittu seksi naisen kanssa ei tarkota viikottaista eikä edes kuukausittaista, vasn pikemminkin 1-2krt vuodessa, jos edes sitä.

Minua tuo ei haittaa pätkän vertaa, oikeastaan se tekee omassa mielessä naisestani paljon mielenkiintoisemman.

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Et viittis laittaa tuota default-spammiä pois päältä?
Minua tuo ei haittaa pätkän vertaa, oikeastaan se tekee omassa mielessä naisestani paljon mielenkiintoisemman.
Kannattaa kuitenkin olla varovainen. Olen kuullut, että naisten keskinäisissä leikeissä käytetään joskus esimerkiksi isoja sauvoja, ja silloinhan saattaa se naisen tiukkuus kadota?

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Et viittis laittaa tuota default-spammiä pois päältä?
Kannattaa kuitenkin olla varovainen. Olen kuullut, että naisten keskinäisissä leikeissä käytetään joskus esimerkiksi isoja sauvoja, ja silloinhan saattaa se naisen tiukkuus kadota?

Viitsin jos se parantaa oloasi. Ja niin, itselläni on niin iso sauva, että mahtaakohan kaupoista edes saada paksumpaa, vaikka kumia ovatkin.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Niinpä, minä en oikeastaan edes haluaisi naista, jota kiinnostaisi futis ja lätkä sen kummemmin. Tai ehkä se johtuu vaan siitä, että olen tottunut että omaa kumppaniani nuo eivät kiinnosta ja sen takia tuntuisi oudolta jos tullessani kotiin siellä olisi smliiga.fi ja tekstitv auki ja illalla pyörisi Valioliigat ruudussa jo ennen kun ehdin itse sinne selailla. Onpahan välillä omaa aikaa tv:n äärellä eikä ole vaimo tunkemassa mukaan kun lähdetään kavereiden kanssa hallille katsomaan matsia.

Ehdottomasti näin. Ajatuksenakin jo aivan käsittämätön, että tyttöystävän tai vaimon kanssa kävisi jossain vieraspeleissä ja odottaisi jalkapallon MM-kilpailuja. Eikä puhuisi mistään muusta. Omia juttuja pitää olla eikä toisen tarvitse niistä sen syvällisemmin tietää.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ehdottomasti näin. Ajatuksenakin jo aivan käsittämätön, että tyttöystävän tai vaimon kanssa kävisi jossain vieraspeleissä ja odottaisi jalkapallon MM-kilpailuja. Eikä puhuisi mistään muusta. Omia juttuja pitää olla eikä toisen tarvitse niistä sen syvällisemmin tietää.
Mitä vikaa tuossa on? Minusta se on win-win. Ei kaikkia harrastuksia tarvitse jakaa, vaikka yhteisiä olisikin. Ja minun itsetuntoni kestää kyllä sen, että vaimoni tietää futiksesta ja NHL:stä vähintään yhtä paljon kuin minä.

scholl

Jäsen
Itse en hyväksy sellaista naista, joka seuraa Valioliigaa. Ei tulisi kuuloonkaan jotain lädien perseidennuolijaa katella. Mutta kyllä naisen pitää Bundesligaa seurata, tottahan toki. Se on osa yleissivistystä. Eihän voida olettaa, että hän ymmärtää yhtään prioriteeteista, jos ei ymmärrä, mitä Bayern München merkitsee. Yksi keskeisimmistä asioista elämässä jäisi sellaiseen asemaan, että sitä pitäisi selitellä kun prioriteeteistä keskustellaan. Ei tule kuuloonkaan.

Mietin muuten tuossa, kun moni puhuu ovatko naiset urheilullisia vai eivätkö niin sitähän voisi kokeilla. Siis ei seurustelu-, vaan tapailumielessä. Voisin tapailla kokeeksi naista, joka a) hiihtäisi reippaasti (ei tarvitse hiihtää kilpaa, vaan rennon reipasta) vapaalla tyylillä Leppävaaran tai Paloheinän vitosen lenkkiä kiertäen ja b) juoksisi 3.45min/km, 4.15min/km ja 5.00min/km vauhtisia lenkkejä sekä vetoja. Sitä voisi tosiaan kokeilla jos tollainen henkilö ilmoittautuu. Nähtäisiin oikeasti se ovatko naiset urheilullisia vai eivätkö. Olen aika skeptinen.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mietin muuten tuossa, kun moni puhuu ovatko naiset urheilullisia vai eivätkö niin sitähän voisi kokeilla. Siis ei seurustelu-, vaan tapailumielessä. Voisin tapailla kokeeksi naista, joka a) hiihtäisi reippaasti (ei tarvitse hiihtää kilpaa, vaan rennon reipasta) vapaalla tyylillä Leppävaaran tai Paloheinän vitosen lenkkiä kiertäen ja b) juoksisi 3.45min/km, 4.15min/km ja 5.00min/km vauhtisia lenkkejä sekä vetoja. Sitä voisi tosiaan kokeilla jos tollainen henkilö ilmoittautuu. Nähtäisiin oikeasti se ovatko naiset urheilullisia vai eivätkö. Olen aika skeptinen.
Entäs jos sille naiselle urheilullisen miehen vaatimukset ovatkin esim. 100 kg penkistä, 4 x 10 sarjoina ja satanen alle 11 s?

scholl

Jäsen
Entäs jos sille naiselle urheilullisen miehen vaatimukset ovatkin esim. 100 kg penkistä, 4 x 10 sarjoina ja satanen alle 11 s?

siinähän tapauksessa nainen on sitten körmy, jos hän myös matchaa tuon 100kg penkistä, 4x10 sarjoina ja satasen alle 11s. Oletan, että jos johonkin lähtee niin tekee saman perässä. Mutta tuo matkalaukun kantohomma ei kiinnosta minua. Minä määrittelen kriteerit ja sen mukaan sitä mahdollista treeniseuraa katellaan eli kympin tavoiteajan vauhti, maratonin tavoiteajan vauhti ja hitaampi pitkisvauhti. Sen mukaan siis naiset voivat ilmoittautua. Harva tässä on nyt mitään matkalaukun kantajaa hakemassa, laukuissa on nykyään pyörät ja monissa hotelleissa piccolot, joten en tarvitse naista, joka nostaa 100kg penkistä 4x10 sarjoina tai juoksee satasen alle 11s.

Ja minun itsetuntoni kestää kyllä sen, että vaimoni tietää futiksesta ja NHL:stä vähintään yhtä paljon kuin minä.

Riippuu vähän miten NHL-tietämys määritellään, mutta jos nyt ajatellaan vaikka niin, että puhutaan nykyisten ja entisten pelaajien sekä sarjan historian tuntemisesta, niin siinä minua parempia miehiä on Suomessa ehkä joitain tuhansia, mutta naisia vain kourallinen. Stanley Cup -voittajat osaan esim. luetella tarkistamatta vuodesta 1976 lähtien, vaikken niitä mitenkään varta vasten ole päntännyt. Jos joku nainen pystyy samaan, niin se on kyllä niin totaalinen friikki, että kannattaa jokaisen tolkun ihmisen pysyä kaukana.

Jostain NHL-pelaajan arjesta toki änäripelaajien suomalaiset vaimot tietävät moninverroin meitä penkkiurheilijoita enemmän.

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
siinähän tapauksessa nainen on sitten körmy, jos hän myös matchaa tuon 100kg penkistä, 4x10 sarjoina ja satasen alle 11s. Oletan, että jos johonkin lähtee niin tekee saman perässä. Mutta tuo matkalaukun kantohomma ei kiinnosta minua. Minä määrittelen kriteerit ja sen mukaan sitä mahdollista treeniseuraa katellaan eli kympin tavoiteajan vauhti, maratonin tavoiteajan vauhti ja hitaampi pitkisvauhti. Sen mukaan siis naiset voivat ilmoittautua. Harva tässä on nyt mitään matkalaukun kantajaa hakemassa, laukuissa on nykyään pyörät ja monissa hotelleissa piccolot, joten en tarvitse naista, joka nostaa 100kg penkistä 4x10 sarjoina tai juoksee satasen alle 11s.

No naisen nyt kuuluukin mennä tuohon urheilullisempaan ja mielellään pitkäkesoisempien lajien kategoriaan, mutta eikö tuo miehellä ole jo vähän hintelää meininkiä ;)

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ja minun itsetuntoni kestää kyllä sen, että vaimoni tietää futiksesta ja NHL:stä vähintään yhtä paljon kuin minä.

Miten tämä on itsetuntokysymys? Jos vain haluaa parisuhteelta muita asioita kuin Stanley Cup -voittajien luettelemista.

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Omia juttuja pitää olla eikä toisen tarvitse niistä sen syvällisemmin tietää.

Meinaatko ettei ne voi olla kenenkään naisen " omia juttuja "? Vähän taas valoja päälle, jos nainen seuraa lätkää niin se ei kyllä automaattisesti tarkoita että siitä koko ajan pitäisi jauhaa. On sitä elämässä muitakin kiinnostuksen kohteita mistä voi jutella. Ihmeellisen kärjistetty näkökulma.

Omasta puolestani tuntuisi oudolta ellei kumppanini seuraisi urheilua. Onhan se nyt mukava ettei toinen puolisko ala valittaa kun televisiosta katsellaan MM - kisoja tai aikaa vietellään hallilla. Ei sinnekään aina tarvitse mennä yhdessä, parisuhde minulle ainakaan ole mitään paitana ja peppuna olemista.

Nypsi

Jäsen
Meinaatko ettei ne voi olla kenenkään naisen " omia juttuja "? Vähän taas valoja päälle, jos nainen seuraa lätkää niin se ei kyllä automaattisesti tarkoita että siitä koko ajan pitäisi jauhaa. On sitä elämässä muitakin kiinnostuksen kohteita mistä voi jutella. Ihmeellisen kärjistetty näkökulma.
Vastaanpa tähän, vaikkei kysymys minulle olekaan esitetty. Mielestäni voivat olla myös naisen omia juttuja, mutta itse en ainakaan haluaisi seurustella naisen kanssa joka olisi kiinnostunut esimerkiksi jääkiekosta ja jalkapallosta yhtä paljon kuin minä. En osaa edes asiaa perustella, mutta jotenkin ajatus tuntuu omituiselta, eikä yhtään kiihottavalta, jos nyt näin asiaa voi edes muotoilla.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mielestäni voivat olla myös naisen omia juttuja, mutta itse en ainakaan haluaisi seurustella naisen kanssa joka olisi kiinnostunut esimerkiksi jääkiekosta ja jalkapallosta yhtä paljon kuin minä. En osaa edes asiaa perustella, mutta jotenkin ajatus tuntuu omituiselta, eikä yhtään kiihottavalta, jos nyt näin asiaa voi edes muotoilla.

Enpä minäkään oikein osaa sitä perustella ja eihän sitä sinänsä edes tiedä. Mutta samalla lailla en pysty kuvittelemaan voivani seurustella esimerkiksi jonkun vain mustiin pukeutuvan kovan hevaritytön kanssa.

Urheiluhullu tuntuisi menevän samaan kategoriaan, vaikka joku saattaisikin olla hauska ja mukava tyttö. Liikunnallisuus on tietenkin hyvästä, mutta sehän nyt on aivan eri asia. Tiedän tyttöjä mitkä pelaavat itse jalkapalloa, mutta mitkään pelit, edes MM-kisat, eivät vain yksinkertaisesti kiinnosta. Sehän on sitten plussaa.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Miten tämä on itsetuntokysymys? Jos vain haluaa parisuhteelta muita asioita kuin Stanley Cup -voittajien luettelemista.
Tää on kato hiukan pitempi ajatusketju. Ensimmäinen oletus on, että nainen ei katso joukkueurheilua kuin pakon edessä. Toinen oletus on, että hänelle pitää selittää ihan perusasioista lähtien kaikki, mitä pelissä tapahtuu, jos saman ruudun ääressä istutaan. Eikä mene silti kaaliin. Jos jostain syystä kuitenkin molemmat katsovat peliä mielellään, miehellä on kuitenkin keskimäärin tarve päteä tiedoillaan ja lajituntemuksellaan. Aika harvan miehen itsetunto oikeasti kestää sen, kun onkin se, jolle kerrotaan totuuksia pelaajista, joita ei itse tunne. Vielä pahempaa on se, kun itse muistaa faktat väärin ja tulee korjatuksi. Pienemmästäkin on saatu perheriitoja aikaan. Ei meillä. Voittajia tosin luetellaan aika harvakseen. Mitäs iloa siitä olisi? Matsien välissä ehtii kyllä puuhaamaan paljon muutakin kuin pelaamaan urheilu-triviaa.

Tää on kato hiukan pitempi ajatusketju. Ensimmäinen oletus on, että nainen ei katso joukkueurheilua kuin pakon edessä. Toinen oletus on, että hänelle pitää selittää ihan perusasioista lähtien kaikki, mitä pelissä tapahtuu, jos saman ruudun ääressä istutaan.

Minä rohkenen epäillä, että moni hyvin innokkaastikin jääkiekkoa seuraavista naisista ei tajua itse pelistä hölkäsen pöläystä. Se on toki aivan eria asia kuin esim. pelaajien syntymävuosien, seurahistorian ja tilastojen tunteminen.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy