Naisasiat

  • 7 532 427
  • 26 610

toniy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,
San Jose Sharks.
Näin 21v synttäreitteni kunniaksi minulla on ilo kertoa että seurustelen ensimmäisen kerran elämässäni :)

Minä ja tyttöystäväni viihdytään mahtavasti yhdessä, ajatellaan samanlailla ja rakastetaan toisiamme hullun lailla.
Tosin yksi miinus hänestä löytyy.... hän kannustaa Tapparaa....
anteeks ruma kielenkäyttöni! :)

Mutta kun hänessä on niiiin monta hyvää puolta ei tuokaan vika tunnu miltään,vaikka se noin paha onkin :)
Ehkä mä kuitenkin lopetan Tapparan pilkkaamisen sillä tyttöni tappaa mut tästä hyvästä :)
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Carlos
Annas olla, kun Kornelia tästä kuuli, niin hänen joka aamuiset "huomenta, miten menee" -sähköpostit ja iloiset tervehdykset toimistossa vaihtuivat sitten totaaliseen mykkäkouluun ja kyräilyyn.

Väli-statusraporttina vaan semmoinen tarina, että tilanne on tässäkin ns. back to normal.

Kävi niin, että eilen täällä Sveitsissä oli pyhäpäivä, ja sain jollain ihmeen kaupalla Kornelian seurakseni patikoimaan Alpeille. Tässä vaiheessa kesää tosin vielä paikoitellen patikkapoluilta löytyy paljon lunta, joka luo omat vaaramomenttinsa. Tälläkin reissulla kävi semmoinen juttu, että yksi jyrkkä vuorenrinne oli kokonaan lumen peitossa, ja meidän oli määrä kavuta se alas. Asiaa ei tehnyt yhtään houkuttelevammaksi se että alhaaalla odotti erittäin ilkeännäköinen kivikko. Minä menin aika reipasta tahtia edeltä, eikä hommassa sen kummempia vaikeuksia koska omistan tarkoitukseen sopivat vaelluskengät. Toisin kuin seuralaiseni.

Olin ehtinyt rinnettä alas jo semmoisen parisataa metriä, kun takaapäin alkoi kuulua naisen kiljuntaa hengenhädässä. Oli muuten aika hurja näky, Kornelia oli sieltä tulossa holtittomasti liukuen, yhä kiihtyvällä vauhdilla mäkeä alas. Ja kuten mainittua, alhaalla oli se kivikko mikä ko. tyylillä kohdalle osuessa aiheuttaisi ihan taatusti vakavan loukkaantumisen, mahdollisesti jopa hengenlähdön.

No mitäpä siinä sitten voi tehdä, sihtasin itsenin Kornelian liukureitille, porasin kengät lumeen ja kyyristyin koppaamaan tyttösen kiinni. Toki ymmärsin että siinä voi käydä vielä itsellenikin kehnosti, mutta väliäkö tuolla. Syli-koppi oli täydellinen, tosin liike-energiaa oli niin paljon että lumi minunkin jalkojen alla petti, ja jatkoimme matkaa, tosin huomattavasti hitaammin alaspäin. Onneksi kuitenkin olin edelleen sen verran hyvässä asennossa, että sain kuin sainkin vauhtimme kokonaan pysähtymään kengillä jarruttaen.

Molemmilla pulssi takoi varmaan alun kolmatta sataa, mutta hengissä oltiin ja hengityksen tasaannuttua pääsimme taas jatkamaan matkaa. Ja lienee sanomattakin selvää, tämän jälkeen hän ei siis enää murjottanut minulle, enkä usko että ihan pian aloittaakaan uudestaan. :-)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Carlos
Molemmilla pulssi takoi varmaan alun kolmatta sataa, mutta hengissä oltiin ja hengityksen tasaannuttua pääsimme taas jatkamaan matkaa. Ja lienee sanomattakin selvää, tämän jälkeen hän ei siis enää murjottanut minulle, enkä usko että ihan pian aloittaakaan uudestaan. :-)
No voi ehtoollisleipä, tuohan kävi kuin elokuvissa. Takuulla on luvassa happy end. Vaan nyt on Carlos muuttunut uljaaksi sankariksi, jonka ainakin osa-päiväisenä hommana on pelastaa neitokaisia pulasta. Tuolla meiningillä Valamo on kohta vain kaunis muisto, kun elämään aikaisemmin vakavasti suhtautunut Carlos pyyhkäisee avoautollaan neitokaisten pelastushommiin.

Vieläkö on joku Valamoon lähdössä vai kävelenkö yksin ?
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti bozik
Vieläkö on joku Valamoon lähdössä vai kävelenkö yksin ?

Nohnoh, älä huoli. Meikäläisen tuntien asiat palaavat kyllä normaalille tolalleen varsin pian, joten saanet seuraa Valamon reissulle. Mutta viestissäsi oli silti paljon ideaa. Mitä hemmettiä sitä bussia sinne Valamoon menoon hankitaan? Eikös luostariin mennä maksimoimaan kärsimys, eli joku lepän karahka kouraan ja kävellään!
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Blondi, punapää vai tumma?

Ihan yks hailee. Yleensä vastaan että tumma, mutta jokainen poikaystävä on ollut vaalea.

Pituus itseesi verrattuna?

Pitää olla pitempi. Ehdottomasti. Yleensä nuo ovatkin minua reilut 20 cm pitempiä kun minulla pituutta huikeat 161cm. Nykyinen on joku 182cm ja se on ihan passeli.

Luinen, normaali, lihavahko?
Normaali, ei haittaa vaikka olisi vähän isompikin...Pienet ja laihat pojat on yök.

Tissit: pienet, normaalit vai kunnon kannut?
-

Mistä asioista hänen tulisi olla kiinnostunut
Minusta, urheilusta, politiikasta, omista kavereistaan ja heidän kanssaan hengailusta, keskusteluista...

Mistä asioista hänen ei ehdottomasti tulisi olla kiinnostunut

Vasemmistoaatteista, muista tytöistä (katsoa saa minkä haluaa, koskea ei)

Sporttinen, sohvaperuna vai jotakin siltä väliltä?

Sporttinen sohvaperuna, oma kulta tuli eilen fudismatsista suoraan meidän sohvalle ja tämä oli oikein hyvä yhdistelmä...

Ketä julkisuuden henkilöä hän etäisesti voisi muistuttaa?

Jere Karalahtea.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti scholl
Raskauspuuhastelu on säälittävää puuhaa. On sitten kyse naisista tai puhumattakaan miehistä.

Varsinkin kun tässä tapauksessa kyse on vain pilasivusta.

Snopes.com kertoo enemmän.
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Blondi, punapää vai tumma?
Tumma vaikka tähänastiset miehet ovatkin olleet ns.keskiruskeita

Pituus itseesi verrattuna?
Pidempi, kiitos.

Luinen, normaali, lihavahko?
Normaali. Lihavahkokin käy.

Tissit: pienet, normaalit vai kunnon kannut?
-

Mistä asioista hänen tulisi olla kiinnostunut?
Jääkiekosta tietenkin. Matkustelusta, mökkeilystä, ihan vaan olemisesta (löhöilystä)...

Mistä asioista hänen ei ehdottomasti tulisi olla kiinnostunut
Huumeista, liiallisesta uhkapelailusta, liiallisesta politikoinnista.

Sporttinen, sohvaperuna vai jotakin siltä väliltä?
Siltä väliltä.

Ketä julkisuuden henkilöä hän etäisesti voisi muistuttaa?
Ööh, no vaikka Pierce Brosnan nuorempana...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Blondi, punapää vai tumma?
-Eipä tuolla ole koskaan ollut oikein mitään väliä. Harmi ettei voi mitenkään luonnollisessa mielessä saada noita kaikkia värejä samaan päähän kerralla. Mistään värjätyistä punkkarikuoseista kun en välitä. Sanotaan nyt se blondi perhana soikoon.

Pituus itseesi verrattuna?
-Lyhyt, mieluusti reilusti lyhyempi kuin minä niin saa kunnolla syleilyyn ja pääsen tuntemaan ylemmyyttä. No ei vaiskaan, mutta pidän kyllä lyhyemmänpuoleisista naisista erityisen paljon.

Luinen, normaali, lihavahko?
-Sarjassamme ärsyttävä kysymys, mutta sanotaan nyt tylsänä tuo normaali.

Tissit: pienet, normaalit vai kunnon kannut?
-Jaa, vaikea sanoa mikä on se normaali? Kait se on jokaisen ihannekäsityksistä kiinni, mutta eiköhän B- ja C-kupposet ole mukavankokoiset, niin että pää mahtuu kivasti väliin. Onko ne sitten normaalit, en osaa sanoa.

Mistä asioista hänen tulisi olla kiinnostunut
-Kuvataiteista, salatieteistä, kirjallisuudesta, elokuvista... Nuo nyt ainakin. Minusta tietysti myös. ;)

Mistä asioista hänen ei ehdottomasti tulisi olla kiinnostunut
-Röökistä, ylettömästä ryyppäämisestä, kamasta, matelijalemmikeistä, porvarillisuudesta ja ylenmääräisestä poliittisesta vaikuttamisesta noin ylipäätään.

Sporttinen, sohvaperuna vai jotakin siltä väliltä?
-Sohvaperuna, sellainen olen katsos itsekin.

Ketä julkisuuden henkilöä hän etäisesti voisi muistuttaa?
-Kate Winslet ja joku söpö aasialaisnäyttelijä, kuten Ziyi Zhang tai Chiaki Kuriyama. Minulla on aasialaisaddiktio. =)
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Blondi, punapää vai tumma?
Mieluiten tumma, mutta ei minulla mitään blondeja eikä punapäitäkään vastaan ole.

Pituus itseesi verrattuna?
About 5-15 centtiä lyhyempi

Luinen, normaali, lihavahko?
Normaali ja hyvän vartalon omistava.

Tissit: pienet, normaalit vai kunnon kannut?
Normaalit

Mistä asioista hänen tulisi olla kiinnostunut?
Erityisesti minusta. Muuten ei niin hirveästi väliä, pääasia että hän on tyytyväinen harrastuksiinsa.

Mistä asioista hänen ei ehdottomasti tulisi olla kiinnostunut
Huumeista, tupakanpoltosta, roskaruuasta, muista miehistä ja jatkuvasta bilettämisestä.

Sporttinen, sohvaperuna vai jotakin siltä väliltä?
Mieluiten edes jonkin verran sporttinen.

Ketä julkisuuden henkilöä hän etäisesti voisi muistuttaa?
Jos hänen pankkitilinsä saldo ja takapuolensa olisivat luokkaa Jennifer Lopez niin olisin suht. tyytyväinen.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Pärde
Voisin laittaa hörkön vastapainoksi oman kommenttini... En tiedä onko minulla enää tyttöystävää. Perjantaina kaikki oli vielä hyvin, meillä oli ihanaa aikaa yhdessä, mutta lauantai-ilta muutti kaiken... Nyt tiellämme on yks suuri este, enkä ole yhtään varma pystymmekö sen ylittämään. Paljolti kyse on siitä, haluaako hän, joten minä en edes asiaan voi hirveästi vaikuttaa. Sovimme pitävämme hetken taukoa, jotta hän saa miettimisaikaa. Tällä hetkellä todella sekava olo, epäuskon tunne. Ahdistaa.

En uskalla vielä Onnellisuusketjuun laittaa, mutta juryn päätös on nyt saapunut ja olemme päättäneet yrittää sen esteen ylitystä (voihan sitä mennä ympärikin, mutta siis..). Ihan "pikkusen" helpottuneempi olo kuin silloin, kun tämän lainaukseni kirjoitin. Saa nyt nähdä, miten tässä käy, mutta itse olen iloinen/onnellinen, sillä vielä en ollut valmis lyömään hanskoja tiskiin.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Turussakin hiljaista

Niin, tulimpa tuossa heiluneeksi koko viime viikonlopun tuolla Turun puolessa DBTL:n merkeissä.

Nautin reippaalla kädellä letkujalkalimpparia, mutta kaikki naispuoleiset suorastaan karttelivat minua.

En malta olla kysymättä, että mistä moinen voi johtua? Ihme porukkaa nuo kimalaiset.

No, eipä tässä poikamieheydessä mitään isoa vikaa ole, koska voin nytkin pönöttää pelkissä proosallisissa kalsareissa tässä koneen ääressä ja kuunnella räyhäkästä rokkia.

Täältä tähän
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Tahatonta komiikkaa

Viestin lähetti bool
Hymyili mulle vielä niin kauniisti jälkeenpäin ja jäi katsomaan perään mun perään.

Niin, ehkä ko. kimalainen hymyili aukijääneelle vetskarillesi, alkavalle stondiksellesi, housuista roikkuvalle vessapaperille tai sitten sinulla oli ruokatahroja leuassa.

Muuten moista hymyilyä ei voine selittää.

Täältä tähän
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Viestin lähetti bool
Tähän ketjuun on hyvä taas kirjotella tän päivän kokemuksia.

Junassa tänään mun vieressä istui ihan järkyttävän hyvännäkönen nainen. Ei kyllä juteltu mitään, vaikka olsin halunnu, mutten tienny oikeesti mitä sanoa, vaikken verbaalisesti heikoimmasta päästä naisten kanssa ole. No kuitenkin jäin tätä naista aikasemmin pois junasta, ja hän istui käytävän puolella, joten joutui siirtymään. Hän "joutui" jostain syystä kyyristymään eteenpäin ja paljasti samalla mulle tulipunaiset narustringinsä todella alas asti. Hymyili mulle vielä niin kauniisti jälkeenpäin ja jäi katsomaan perään mun perään. Jäipä tämä nainen sitten pyörimään loppupäiväksi mun mieleen.

Olipa siinä taas kokemusta yhdelle päivälle.

Jumalaut, olipas hävytön sika! Idiootti-ketjun hengessä, suosittelen, että menet välittömästi lähimmälle poliisiasemalle tekemään rikosilmoituksen seksuaalisesta häirinnästä.
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Blondi, punapää vai tumma?
- Eipä tuolla kummemmin väliä ole. Helmiä löytyy kaiken värisistä. Keskimäärin ehkä tummat kuitenkin sytyttävät blondeja enemmän.

Pituus itseesi verrattuna?
- Noo, mieluummin yli kymmenen senttiä meikäläistä lyhyempi. Se nyt ei suuren suuri karsiva tekijä ole, kun olen itse tällainen hongankolistaja.

Luinen, normaali, lihavahko?
- Normaali.

Tissit: pienet, normaalit vai kunnon kannut?
- Normaalit. Hirveän isoista en pidä, mutta ei nyt ihan lautakaan saisi olla. Tärkeintä kuitenkin on, että ovat aidot.

Mistä asioista hänen tulisi olla kiinnostunut?
- Liikunnasta, musiikista, rauhassa oleskelusta...

Mistä asioista hänen ei ehdottomasti tulisi olla kiinnostunut
- Tupakoinnista, liiallisesta ryyppäämisestä, MTV-musiikista... jatkoa keksisi helposti.

Sporttinen, sohvaperuna vai jotakin siltä väliltä?
- Sanotaan nyt vaikka tässä ketjussa jo aiemminkin mainittu "sporttinen sohvaperuna".

Ketä julkisuuden henkilöä hän etäisesti voisi muistuttaa?
- Eipä nyt äkkiseltään tule ketään tiettyä mieleen.
 

ApZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Beijing Nordic Vikings
Blondi, punapää vai tumma?
- Ei sillä värillä välttämättä väliä ole. Sellaiset lyhyet pörröhiukset on tosi rok ja rastat/pikkuletit on rok....No ok blondit saa pienen etumatkan

Pituus itseesi verrattuna?
- Pituutta sais olla jodn väliltä 150-180. Ja tuokin yläraja ei oo mikään ehdoton, mut mie oon kuullunna et naisilla on kompleksi lyhyempien miesten kanssa seurustelemisesta

Luinen, normaali, lihavahko?
- Normaali on hyvä, ei missäään nimesssä saa olla tyyppiä "painoo 29 kg, syön kerran viikossa omenan ja eiks ookkiin kiva kun mun läpi näkee..."

Tissit: pienet, normaalit vai kunnon kannut?
- Tissit.... : drool:... Kunhan nyt ovat jonkinlaiset

Mistä asioista hänen tulisi olla kiinnostunut?
- MINUSTA nyt ainakin ja sit urheilu/liikunta vois olla pop. Muita kiinnostuksen aiheita voisivat olla vaikka tequila ja erotiikka..EMT oikeasti. Kunhan omaa joidain omiakin juttuja.

Mistä asioista hänen ei ehdottomasti tulisi olla kiinnostunut
- TUPAKKA on no no. Muut kielletyt hedelmät ovat vieraat miehet, nalkutus ja feminismi

Sporttinen, sohvaperuna vai jotakin siltä väliltä?
- Sporttinen ja urheilullinen sopivassa määrin. Voi sitä sohvaperunaakin jossain määrin olla. Mut kivempaa sitä on kaksin liikkua

Ketä julkisuuden henkilöä hän etäisesti voisi muistuttaa?
- Tuuli Matinsalo kilpailuvuosinaan tai sit vaikka Cameron Diaz.
 

tiikeri

Jäsen
Blondi, punapää vai tumma?
- Ehdottomasti tumma. Punapääkin käy, blondit ei oikein nappaa. Lyhyemmät hiukset mieluummin kuin pitkät. Vaikka ei sillä niin hirveästi väliä ole.

Pituus itseesi verrattuna?
- Mielellään joku 10-20 cm lyhyempi (165-175 cm)

Luinen, normaali, lihavahko?
- Ehdottomasti normaali. Luinen olisi kuitenkin selvästi pahempi vaihtoehto kuin vähän pyörempi.

Tissit: pienet, normaalit vai kunnon kannut?
- Sanotaan suht normaalit. Ehkä aavistuksen normaalia isommat kuin päin vastoin, jos nyt jonkunlaista vertailua on tehtävä.

Mistä asioista hänen tulisi olla kiinnostunut
- Ei juurikaan väliä. Urheilu olisi toki aina plussaa, samaten ulkomaan matkailu.

Mistä asioista hänen ei ehdottomasti tulisi olla kiinnostunut
- Ei mielellään ainakaan tupakasta ja liiallisesti alkoholin käytöstä.

Sporttinen, sohvaperuna vai jotakin siltä väliltä?
- Sporttinen kiitos. Sopivassa määrin myös sohvaperuna, kunhan ei liikaa.

Ketä julkisuuden henkilöä hän etäisesti voisi muistuttaa?
- Paha sanoa, jotain tummaa kaunotarta mielellään. (Nimimerkki Johdon vastaus kävisi tähän myös mainiosti).
 

Vertical

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Yhdyn edelliseen kirjottajaan, ehkäpä vielä joskus vaikkakin nyttemmin näyttää
kyllä pikkkasen huonolta. Tammikuun jälkeen ei oikein ole ollut minkäänlaista kontaktia naisten suhteen.

Niin, vielähän sitä on kesää jäljellä...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Yhdynpä minäkin...

Tilanne alkaa saavuttaa hetkittäin jopa koomisia piirteitä, niin koomisia, että voinen jopa kysyä "Mikä se sellainen nainen oikein on?"

Enpä edes muista milloin olen viimeksi ollut treffeillä naisen kanssa, muistamattomuus ei johdu alkoholin väärinkäytöstä.

Toisaalta, omaan itseeni kun peilaan tapahtumia niin en yhtään ihmettelekään, että treffimahdollisuudet ovat kiertäneet minut ja kaukaa. Kuka selväjärkinen minun kanssa nyt treffeille lähtisi..

Niin, onhan tässä vielä elämätöntä elämää jäljellä - toivottavasti.

vlad.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täytyy myöntää, että kulunut vuosi on ollut naisasioiden suhteen kaikkien aikojen "kostein" (jos tuommoista termiä saa käyttää).
Silti, mitään kestävää ei ole jäänyt.

Tätä nykyään olen sitä mieltä, että parisuhde ei ole mikään välttämättömyys. Jos vaihtoehtona on nainen joka ei sytytä ja poikamiehenä olo, olen mieluummin se poikamies.

Sitten kun löytyy mieleinen joka vielä kaupan päälle diggaa minusta vilpittömästi, on aika vakiintua. Jos semmoista ei löydy, sille ei voi mitään.

Bool, Vertical ja brothö Vlad, ei naisseura tee onnelliseksi. Parempi ilman kuin epävarmuudessa tai teeskennellen.
 

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nyt menee lujaa, pakko hehkuttaa. Tällä hetkellä neljä eri juttua aluillaan. Mikään ei ole vielä vakavaa, mutta toivottavasti jonkun kanssa päästäisiin vakavampiin sfääreihin.

Hymyilyttää, naiset on niin ihania!
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielenkiintoinen aihe ja varmasti jokaisella tai ainakin suurimmalla osalla on kokemuksia ollut. Välillä on halailtu, luvattu ikuista rakkautta ja ei olla päästämässä irti. Elämä hymyilee tai virnuilee pirullisesti, mutta aikansa kutakin, nyt ei ole aikaa millekään suhteelle, mutta kuten sanotaan ei koskaan voi sanoa, milloin tapahtuu sellaista, että sitten miestä viedään.'

En jaksa enään huvikseni herutella, vaan sitten on oltava todellakin tunteella mukana ja mahdollisuuksia vakavampaa realistisesti, mitkään irtosuhteet eivät jaksa kiinnostaa. Seurustelu ei ole välttämätöntä, vaan jos sihden päädytään niin loistava elämäntila ja siitä kannattaa nauttia, jos on niin onnelllinen, mikäänhän ei välttämättä kestä ikuistesti, vaikka saattaa sillä hetkellä siltä tuntua, kanattaa silti nauttia silloin kun se on mahdollista:) Seurustelun vuoksi seurustelu onb kuitenkin mielestäni turhaa ja ennemmin poikamies, kuin tavanvuoksi seurusteleva, molempia koulukuntia tosin riittää ;) Katsotaan jos mailma toisi eteen sen oikean tai yhden niistä ja poikamies päivät taas joskus päättyisivät, toivossa on yvä elää:)
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bisnesman
ei naisseura tee onnelliseksi
Miksi siten iso osa vitutusketjunkin viesteistä koskee naisen puutetta (ei, ei siinä mielessä senkin vanhat pervot) ?
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti Pikku Myy
Miksi siten iso osa vitutusketjunkin viesteistä koskee naisen puutetta (ei, ei siinä mielessä senkin vanhat pervot) ?

Pikku Myy, mies kaipaa naista kahdella tasolla: ensiksikin fyysisesti eli tavalla, johon nainen kykenee luontaisesti vastaamaan, ja toisella tasolla toveriksi, ja tämä onkin jo vaikeampaa, sillä mies ei voi ymmärtää, miksi ihmeessä...

a) kauppaan mennään ostamaan YKSI tuote, mutta siellä hypistellään sataa
b) kotiin kutsutaan koko illaksi istumaan naisia, joita kaikkia heti heidän poistuttuaan haukutaan ja
c) sanotaan, ettei "koolla ole väliä", ja hehkutaan onnea siitä, että tämä lause käsittää vain miehen elimen - miksei ikinä asiaa ajatella niin päin, että miehen elin on juuri sopiva, ja naisella on liian "löysä"?
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pikku Myy
Miksi siten iso osa vitutusketjunkin viesteistä koskee naisen puutetta (ei, ei siinä mielessä senkin vanhat pervot) ?
Ehkäpä moni kuvittelee, että maailma muuttuu autuaaksi kun on joku nainen rinnalla. Ihan kuka tahansa.

Kukaan nainen ei liene niin naiivi. Joku taso prkl sentään ;)

Kysehän ei suinkaan ole siitä, että väittäisin ettei nainen voi tehdä onnelliseksi. Se onni vaan kestää kovin vähän aikaa jos jompikumpi ei saa tarvittavia kiksejä tilanteesta.

Nimimerkillä "mieluummin uin vähän matkaa kuin tartun oljenkorteen joka katkeaa hetken kuluttua" :)
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti bisnesman

Bool, Vertical ja brothö Vlad, ei naisseura tee onnelliseksi. Parempi ilman kuin epävarmuudessa tai teeskennellen.

Jotakuinkin näin olen itsekin ajoittain tuumaillut, en kaipaa rinnalleni ihan ketä tahansa naista, mielummin olen sinkku kuin ryhdyn suhteeseen joka on alunalkaenkin tuomittu epäonnistumaan, vähiten ryhtyisin suhteeseen sen tähden koska kavereillakin on tyttöystävä.

Kuitenkin viimeisen vuoden kuluessa - ehkä hivenen reilun - olen törmännyt melkomoisiin ennakkoluuloihin ja ylenkatsomiseen, mikä minua hitusen ihmetyttää. (Osa tapauksista on sattunut kaverilleni). Toisinaan tuntuu siltä ettei tavallinen, rehellinen päälle kolmekymppinen kelpaa muuta kuin "hyväksi ystäväksi". Miksi edes annetaan ymmärtää jotain muuta, parempi kuin ensimmäisellä kertaa sanottaisi ettei kiinnosta. Tosin, ymmärrän melkoisen osan minuun kohdistuneesta ennakkoluulosta, mutta yleisellä tasolla tarkastellen tämä ennakkoluuloisuus toisinaan hämmästyttää melkoisestikin, toki tunne voi olla sukupuolten välillä molemminpuolinen - tätä en kiistäkään.

Mutta kuten todettua, elämätöntä elämää on vielä jäljellä - toivottavasti - joten ei ole syytä heittää kirvestä kaivoon.

vlad.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös