Naisasiat

  • 7 492 082
  • 26 542

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Voisin laittaa hörkön vastapainoksi oman kommenttini... En tiedä onko minulla enää tyttöystävää. Perjantaina kaikki oli vielä hyvin, meillä oli ihanaa aikaa yhdessä, mutta lauantai-ilta muutti kaiken... Nyt tiellämme on yks suuri este, enkä ole yhtään varma pystymmekö sen ylittämään. Paljolti kyse on siitä, haluaako hän, joten minä en edes asiaan voi hirveästi vaikuttaa. Sovimme pitävämme hetken taukoa, jotta hän saa miettimisaikaa. Tällä hetkellä todella sekava olo, epäuskon tunne. Ahdistaa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti hörkkö
Riehakkaan viikonlopun jälkeen naisasiat ottivat aimo harppauksen positiivisempaan suuntaan. Eteenpäin on menty, voisin jopa sanoa.


Näytti sulla kyllä olleen vauhti päällä lauantaina, heh..

Joo, ja omat naisasiat ovat perinteiseen malliin mahtavassa jamassa ja lisäpotkua tulee siitä, että rakkaani pääsee Poriin opiskelemaan. Tämä tarkoittaa sitä, että rupeamme katsastamaan yhteistä asuntoa. Huikea olo!!
 

Pataprinsessa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oon sinkku ja haen seuraa. En kumminkaan huoli tällä hetkellä muita kuin entisen poikaystäväni, jonka haluan takaisin. Älkääkä väittäkö et olisin hankala tapaus,vika on aina miehissä (ISO HYMIÖ)

Miesasiani ei siis ole oikein mallillaan. Oon aina ollu "hiukan" vaativa poikaystävien suhteen, enkä oo kelpuuttanu ketään ns. paremman puutteessa. Sen takia oon seurustellu vähän yli 18 vuotta kestäneen elämäni aikana kerran, seki sen jälkeen kun olin täyttäny 18. Tämä suhde toimi omasta mielestäni hyvin,mitä nyt miespuolisen osapuolen kiireet vähä häiritti.

Poikaystäväni oli 19 senttiä mua pitempi, mitää vakavia ongelmia noinkaan suuresta pituuserosta ei ollu. Sain toki kuulla pilke silmäkulmassa sanottuna ns. vittuilua huimasta 161 sentin pituudestani.

TPS-fanin kanssa elämä ei ollut ollenkaan mahdotonta,mitään suuria riitoja ei jääkiekosta saatu aikaan, leikkimielistä väittelyä vaan ja sekin oli ihan mukavaa kunnes se saavutti tietyn pisteen ja aloitin mykkäkoulun. Sekään ei loppujen lopuks ollu mikään huonompi homma(siis mykkäkoulu) koska sillon poikaystävän oli "pakko" keksiä lepytyskeinoja.....

ainiin... Yksi paha epäkohta miehissä on se että kun on varteenotettavia ehdokkaita, niitä on kerralla vähintään kolme. Valitse niistä nyt sitten se johon haluat tutustua paremmin. Voitte olla varmoja että mä oon onnistunu valitsemaan tätä yhtä tapausta lukuunottamatta joka kerta luultavasti väärän.
 
Viimeksi muokattu:

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Pataprinsessa
Yksi paha epäkohta miehissä on se että kun on varteenotettavia ehdokkaita, niitä on kerralla vähintään kolme.

Juu, kerran olen itsekin ollut moisen neliödraaman osapuolena, josta sitten peräydyinkin ihan vapaaehtoisesti. En kuulu sarjassamme epätoivoisiin vonkaajiin joka konttaa naisen perässä "otamutotamutotamut..." Sviddu, se on kaikki tai ei mitään.

Ja itse topicciin, actionia kyllä riittää, mutta hermot menee siinä sivussa. Ihan pakko kertoa esimerkki:

Olen tässä "deittaillut" kahta kollegaani, kahden ja kolmenkympin välissä olevia saksalais-tyttöjä. (erikseen) Ei mitään vakavaa, kunhan tehdään kaikenlaista mukavaa yhdessä ja mitä siitä sitten ikinä seuraakin. Sattumoisin nämä tyttöset ovat myöskin keskenään lähestulkoon parhaita ystäviä keskenään, joten luonnollisesti sitten kaikki kokemukset vaihdetaan.

Kävin Kornelian kanssa ajelulla uudella avo-autollani männä viikolla, ihan vaan torstai-iltana semmoinen kolmisen tuntia ja siinä välissä poikettiin oluella muuan alppiravintelissa. Viikonloppuna hän sanoi olevansa estynyt, koska velipoika on tulossa kylään.

No ei siinä mitään, tottakai minun sitten viikonlopuksi piti jotain menoa keksiä, joten vein tämän Julian ajelulle lauantaina, jolle kertyikin mittaa about 550km ja 13 tuntia. Annas olla, kun Kornelia tästä kuuli, niin hänen joka aamuiset "huomenta, miten menee" -sähköpostit ja iloiset tervehdykset toimistossa vaihtuivat sitten totaaliseen mykkäkouluun ja kyräilyyn. Eli näköjään sitten kyseessä ei ollutkaan ihan huoletonta yhteistä ilonpitoa.

On se nyt perkele jos täytyy huolettomana sinkkupoikanakin kärsiä jonkun emännän mykistelystä. Olisi vissiin sitten pitänyt istua viikonloppu kotona itkemässä, niin olisi ollut kaikki hyvin.

Juu, eli sinkkuelämää jatketaan, ja kärsitään varatun miehen ongelmista. Kivaa, elämä on laiffia.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Carlos
Olen tässä "deittaillut" kahta kollegaani, kahden ja kolmenkympin välissä olevia saksalais-tyttöjä. (erikseen) Ei mitään vakavaa, kunhan tehdään kaikenlaista mukavaa yhdessä ja mitä siitä sitten ikinä seuraakin.

Sullahan on asiat aivan loistavasti, vahan aikaa jatkat deittailua molempien kanssa ja jossain sopivassa valissa ehdotat perinteista 2 naista ja mies-aktia eli kaksykkosta.
Olen kateellinen
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Carlos
Juu, eli sinkkuelämää jatketaan, ja kärsitään varatun miehen ongelmista.

Lentokentänkokoiset onnittelut! Veli Carlos on onnistunut haastamaan Hiihtoliiton ihan vakavasti kisaan The Pena Trophysta! Yksi dopingkäry ei taatusti riitä, tarvitaan monta. Noilla näytöillä kannattaa kysyä paavilta neuvoa naisasioissa. ;)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Oloneuvos
Noilla näytöillä kannattaa kysyä paavilta neuvoa naisasioissa. ;)
Ei Carlos, älä Paavilta mene kysymään. Tiedä millaiseksi hurmuriksi tämä hiljalleen harmaantuva kaapumies paljastuu. Mutta muista toki Valamo. Tuo kirjoituksesi on huolestuttavaa luettavaa, avoauto ja kaksin kappaleiden yksilahkeisia - tainnut kevät sekoittaa pään. Avoauto talliin, härkävaunut esille ja Valamoon !!
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Carlos

Kävin Kornelian kanssa ajelulla uudella avo-autollani männä viikolla, ihan vaan torstai-iltana semmoinen kolmisen tuntia ja siinä välissä poikettiin oluella muuan alppiravintelissa.

Tuo on Keski-Euroopassa mahtavaa, kun on paikkoja, missä käydä. Täällä ajelukohteet ovat vähän vähemmissä, puhumattakaan siitä, että löytäisi pikkukylää, missä terdellä voisi Weissbierin kurkkuunsa kumota.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Oloneuvos
Veli Carlos on onnistunut haastamaan Hiihtoliiton ihan vakavasti kisaan The Pena Trophysta! Yksi dopingkäry ei taatusti riitä, tarvitaan monta. Noilla näytöillä kannattaa kysyä paavilta neuvoa naisasioissa. ;)

No kehveli, kai nyt sentään yhtenä The Pena Thorpyn isistä täytyy itsekin osallistua kilpailuun, eihän tästä muuten mitään tule. Täytyykin muuten hankkia tarra takapuskuriin "Faxi kotiin 2001".

Mutta luulen kuitenkin että vakavan kiinnityksen saadakseni täytyy keksiä jotain hiukan raflaavampaa, kuten mennä naimisiin molempien kanssa samana iltana umpihumalassa (koska en muistanut että olin jo mennyt naimisiin sen toisen kanssa), ja kivuliaassa eroprosessissa Kornelia saa puolet omaisuudestani ja Julia toisen puolet, koska oikeden tuomarin koira oli syönyt vihkitodistukset ja näin ollen oli mahdotonta päätellä kumpi oli oikeastaan virallisesti vaimoni ja siksi reiluuden nimissä tuomari teki tämmöisen fifty-sixty -ratkaisun, jonka seurauksena ryhdyn jahtaamaan The Merviä, koska tarvitsen jostain rahaa.

Ja tällä lauseella muuten pyrin jälleen ottamaan kiinnityksen "Jatkoajan pisin huterasti kasassa pysyvä lause kyhäelmä" -trophyyn.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Minua nykyajan nuorissa naisissa ärsyttää "rusinat pullasta"-asenne. Feminismi näyttää purreen naisiin tehokkaasti. Tämä koskee erityisesti yliopistossa opiskelevia naisia.

Toisaalta naiset odottavat mieheltä herrasmiesmäistä asennetta ja alttiutta palvella naista, mutta he eivät itse ole valmiita kohtelemaan miestä samalla tavalla. Eikö tasa-arvon nimissä myös miehen kuuluisi saada vastaavaa kohtelua naiselta?

Tätä voitaisiin oikeastaan laajentaa myös parisuhdetta laajemmalle, koko yhteiskuntaa koskevaksi asiaksi. Miehet ovat monessa tapauksessa vaarallisen tuntuisesti jäämässä jopa kakkosluokan kansalaisen asemaan naiseen verrattuna.

Tuntuu joskus, että tasa-arvo koskee vain naisia, ja jos mies on jossakin suhteessa naista heikommassa asemassa esimerkiksi lainsäädännön ja sen toteuttamisen suhteen, ei asiasta tarvitse välittää.

Minä kaipaisin nuorilta naisilta halukkuutta todelliseen tasa-arvoon, en ainoastaan itsekästä "rusinat pullasta"-asentetta. Myös miesten asenteessa on muuttamisen varaa sen suhteen, että miehet enenevässä määrin heräisivät huomaamaan omat oikeutensa paremmin. Emme ole naisia huonompia ja meille kuuluu samat oikeudet kuin heille.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti The Original Jags
Emme ole naisia huonompia ja meille kuuluu samat oikeudet kuin heille.

Jos mää annan meijän emännän sähköpostiosotteen, voisitko laittaa tän kirjallisena sille ja sanot vaikka, että se on uusi laki, tai jotain. Toiveita elätellen ja odotellen.

PS:Koita olla uskottava, mää en ole onnistunu.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Viestin lähetti Olkku
Jos mää annan meijän emännän sähköpostiosotteen, voisitko laittaa tän kirjallisena sille ja sanot vaikka, että se on uusi laki, tai jotain. Toiveita elätellen ja odotellen.

PS:Koita olla uskottava, mää en ole onnistunu.

Jaah....en mä taida kuitenkaan.

Mutta jos olet joutunut tossun alle, niin paras keino sieltä pois pääsemiseksi on - ei suinkaan nyrkkien avuksi ottaminen - vaan naisen omilla aseilla taisteleminen.

Yksinkertaisesti lakkaat antamasta siipallesi erityiskohtelua, ja näin toteutat "todellista tasa-arvoa" parisuhteessa. Esim. raskaat työt jaetaan tasan, ja jos muijasi valittaa, niin sanot että tasa-arvo kuuluu sinulle yhtä lailla kuin hänelle.

Vaadit myös, että naisesi ostaa sinulle kukkia ja muita lahjoja vähintään yhtä paljon kuin itse ostat hänelle. Tai jos ei kukkia, niin sitten jotain muuta enemmän tarpeellista.

Vaadit lisäksi saada päättää kodin sisustuksesta vähintään samassa määrin kuin naisesi.

Näillä keinoin nainen pikku hiljaa oppii, ettei hän olekaan se prinsessa, jota pitää kohdella kuin kukkaa kämmenellä ilman, että itse joutuisi tekemään mitään, vaan tasa-arvoinen kumppani parisuhteessa.

Luultavasti alkuvaiheessa tulee paljon vaikeuksia ja kiukunpurkauksia naisen taholta, mutta paras keino reagoida niihin on hillitty rauhallisuus. Siitä se lähtee.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Viestin lähetti Olkku
Jos mää annan meijän emännän sähköpostiosotteen, voisitko laittaa tän kirjallisena sille ja sanot vaikka, että se on uusi laki, tai jotain. Toiveita elätellen ja odotellen.

PS:Koita olla uskottava, mää en ole onnistunu.

Tai kokeile sitä naisen vahvinta asetta, pihtaa seksiä.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Nykymieskin saa pihdata

Viestin lähetti msg
Tai kokeile sitä naisen vahvinta asetta, pihtaa seksiä.

Niin, itse olen ehdottomasti sitä mieltä, että kyllä nykymieskin saa pihdata. Eihän mies sentään ja herra paratkoon mikään kullinjakokone ole.

Sitä paitsi, kyllähän naisten kelpaa, kun saavat vain makoilla selällään ja ajatella vaikkapa ruokareseptejä siinä missä mies potkii jalkansa verille lämpöpatteriin ja hikoilee itsensä hämärän rajamaille.

Jotain tasa-arvoa tähänkin hommaan on saatava!

Itse en tietenkään näistä asioista mitään tiedä, mutta netistä luin.

Täältä tähän
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti The Original Jags
Myös miesten asenteessa on muuttamisen varaa sen suhteen, että miehet enenevässä määrin heräisivät huomaamaan omat oikeutensa paremmin. Emme ole naisia huonompia ja meille kuuluu samat oikeudet kuin heille.
Nyt vain odottelemaan milloin miehet alkavat äänekkäästi vaatia samaa palkkaa kuin naisetkin. uuh.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Viestin lähetti dana77
Nyt vain odottelemaan milloin miehet alkavat äänekkäästi vaatia samaa palkkaa kuin naisetkin. uuh.

Tietääkseni palkkaus on aika lailla samanlainen miehillä ja naisilla, jotka työskentelevät samalla alalla. Tämähän on tärkeintä.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Johannes
Kaikkien alle 40-vuotiaiden miespuolisten lukijoiden lienee syytä alkaa tutustumaan laittamaani linkkiin. Tasa-arvon nimissä teidän täytyy tulevaisuudessa varautua tähänkin puuhaan.
Ei jumalauta, tuohan on aivan järjetöntä ja jopa järkyttävää. Kyllä mä edelleenkin vaihdan ennemmin autoon talvirenkaat, kuin hoidan lasten synnyttämisen. Näin vaikka keskikehossani tilaa kaksosille olisikin.

Mistä muuten saa hakea korvauksia Time-lehdeltä, ne on salaa kuvannut mun kölin jonkun saunareissun yhteydessä ?
 

PinkElephant

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voiko sen paremmin sanoa ?

Nainen on himojen kirkkahin kide,
nainen on pahuuden sauma ja side,
nainen on elämän riemu ja risti,
piru sen miehelle kiusaksi pisti
-Eino Leino-
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti The Original Jags
Tietääkseni palkkaus on aika lailla samanlainen miehillä ja naisilla, jotka työskentelevät samalla alalla. Tämähän on tärkeintä.
Uskomatonta että joku voi tosisaan väittää tälläistä. Menee minun kategoriossa lähes samaan kastiin kuin esim. joskus nettikeskuteluissa esitetyt väitteet ettei keskitysleirejä ollut olemassa tai että niitä huomattavasti liioiteltiin, tai että työmarkkinoilla/suomessa/kouluissa ei esiinny rasismia (huom korostan ettei TOJ ole tälläisiä väitteitä esittänyt).


Viestin lopussa on listattu parin minuutin googletuksella tutkimuksia, jotka todistavat toista. Viimeinen lienkeistä on niistä nopeasti silmäiltynä ehkä ainoa joka oikeasti kannattaa lukeakin (vaikka minä en sitä lukenutkaan), sillä siinä on myös pohdittu syitä.

Väitän että se ei ole sattumaa tai epäpätevyyttä, että naiset useimmin työskentelevät huonommin palkatuilla aloilla. He vain eivät niin helposti saa koulutustaan/pätevyyttään vastaavaa työtä, koska heitä syrjitään työnhaussa, joten he joutuvat työskentelemään duunariammateissa useammin.

Suurin osa tästä syrjinnästä on minun uskoakseni tiedostomatonta ja siten "tahatonta"; johtajina toimivat miehet vain eivät luota niin paljoa naisiin tai pidä heitä uskottavina, vakuuttavina, pätevinä tai osaavina luonnostaan joten tälläisiin seikkoihin on vaikea puuttua esim lainsäädännöllä (me ihmiset kun yliarvioimme kykyämme tehdä päätöksiä rationaalisilla syillä). Lisäksi merkille pantavaa on, että myös johtajina toimivat naiset syrjivät naisia myös aivan samalla tavalla.

Minun mielestäni tämä naisten dissaaminen on jopa kulttuurihistoriallisista syistä ymmärrettävää, mutta moraalisesti se ei tietenkään ole oikein. Tosin se ei ole minun ongelmani sillä minä olen valkoihoinen, akateemisesti koulutettu heteromies ja joka on koulutustaan vastaavassa työssä, joka ei kuulu vähemmistöihin.



"Tradenomikunnan keskipalkka oli vuoden 2003 lopussa 2 225 euroa kuukaudessa. Tutkimuksen mukaan miesten keskipalkka kohosi reiluun 2 600 euroon kuukaudessa, mutta naisten keskipalkka jäi alle 2 100 euron kuukaudessa"
http://www.sopuli.net/uutiset.php?p=4075&y=2004

"Teollisuuden toimihenkilöillä naisten keskipalkka on 22 % alhaisempi kuin miehillä"
http://www.vatt.fi/julkaisut/julkaisu.asp?ID=538

"Akavalaisten bruttopalkka lokakuussa 1997 oli AKAVAn työmarkkinatutkimuksen mukaan keskimäärin 15 960 mk. Liiton jäsenistön keskipalkkana on käytetty säännöllisen työajan keskipalkkaa, koska jäsenistöllä ei ole luontaisetuja, eikä heille makseta ylityökorvauksia. Naisten keskipalkka on reilut tuhat markkaa pienempi kuin miesten keskipalkka "
http://www.tieteentekijoidenliitto.fi/jasenkysely98.htm

"Tutkimusten mukaan teollisuuden toimihenkilöillä naisten keskipalkka on 23 prosenttia miesten keskipalkkaa alhaisempi. Puolet tästä erosta selittyy miesten ja naisten epätasaisella jakautumisella eri tehtäviin. Kuitenkin jopa samoissa tehtävissä naistoimihenkilö saa noin 6 prosenttia alhaisempaa palkkaa kuin miespuolinen kollegansa"
http://www.sttk.fi/fi/puheet/2737/

"Henkilötason erot, kuten erilainen koulutus ja kokemus, eivät aina selitä palkkaeroa samassa työtehtävässä toimivan miehen ja naisen välillä, käy ilmi Valtion taloudellisessa tutkimuskeskuksessa (VATT) valmistuneesta laajasta tutkimuksesta.

Palkkaeroja VATT tarkastelee tutkimuksessaan kaikkiaan kolmella eri tasolla. Osin kokonaispalkkaeroa selittää se, että naiset sijoittuvat matapalkkaisempiin yrityksiin tai yritysten sisällä matalampipalkkaisiin työtehtäviin kuin miehet. Palkkaeroja on kuitenkin myös saman yrityksen samassa työtehtävässä toimivien miesten ja naisten välillä

Kaikkien teollisuuden toimihenkilöiden keskuudessa naisten keskituntipalkka on 23 prosenttia miesten keskituntipalkkaa alempi. VATT:n mukaan kolmannes kokonaispalkkaerosta on työtehtävän sisäistä palkkaeroa, joka on pääasiassa henkilötason ominaisuuksilla selittymätöntä eroa"
http://www.digitoday.fi/showPage.php?page_id=13&news_id=29565

edit: http-protokollassa on ilmeisesti vikaa, sillä kirjoituksiini on oli tullut kirjoitusvirheitä.
 
Viimeksi muokattu:

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti dana77
Tosin se ei ole minun ongelmani sillä minä olen valkoihoinen, akateemisesti koulutettu heteromies, joka on koulutustaan vastaavassa työssä, joka ei kuulu vähemmistöihin.
Tervetuloa samaan veneeseen, aika homma tänne on kivuta ! Tätä naisasiaa eli naisten huonompaa palkkausta ei voida ratkaista millään muulla tavalla, kuin saamalla enemmän naisia johtotehtäviin. Samasta työstä sama palkka - perkele, ei se sen kummempaa ole.

Vaikka siis olenkin tässä hyvässä veneessä, niin tällä työpaikalla naiskollegani kyllä ansaitsevat aivan saman kuin minä. Uskallan 100 % varmuudella väittää, että minun ja kollegoideni kohdalla palkkauksella ja sukupuolella ei ole mitään tekemistä keskenään.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ylimääräistä aikaa kun tuntuu olevan vastailen arkirealismin puitteissa...

Blondi, punapää vai tumma?
Hiuksilla ei ole väliä, väliä on sillä mitä on pään sisällä.

Pituus itseesi verrattuna?
Mittaiseni tai hivenen lyhyempi, tosin minulle sekään ei olisi katastrofi jos hän olisi minua hivenen pidempi.

Luinen, normaali, lihavahko?
Sopusuhtaisuus ja tasapainoisuus on tärkeintä. En kuitenkaan oikein usko, että sopeutuisin elämään selkeästi ylipainoisen (lue lihavan) kanssa.

Tissit: pienet, normaalit vai kunnon kannut?
Sopivat.

Mistä asioista hänen tulisi olla kiinnostunut
Tieteestä, taiteesta, kirjallisuudesta (mielellään myös historiasta) muutamia vain mainitakseni.

Mistä asioista hänen ei ehdottomasti tulisi olla kiinnostunut
Hmmm... epäterveellisistä elämäntavoista.

Sporttinen, sohvaperuna vai jotakin siltä väliltä?
Saa olla sporttinen mutta yhtälailla saa myös olla nautinnonhaluinen.

Ketä julkisuuden henkilöä hän etäisesti voisi muistuttaa?
Eipä tähän hätään tule mieleeni ainoatakaan julkisuuden henkilöä jota hän voisi edes etäisesti muistuttaa. Tiettyä persoonallisuutta toivoisin häneltä, jotain omaa ei muilta lainattua.

vlad.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Blondi, punapää vai tumma?

Blondi tai tumma.

Pituus itseesi verrattuna?

Suunilleen saman mittainen, saa olla vähän yli tai alle.

Luinen, normaali, lihavahko?
Normaali.

Tissit: pienet, normaalit vai kunnon kannut?
Normaalit.

Mistä asioista hänen tulisi olla kiinnostunut
Minusta.

Mistä asioista hänen ei ehdottomasti tulisi olla kiinnostunut
Epäterveelliset ja uhkarohkeat "harrastukset".

Sporttinen, sohvaperuna vai jotakin siltä väliltä?
Ei mikään himourheilija, ei myöskään lihava, joten vastaan: siltä väliltä.

Ketä julkisuuden henkilöä hän etäisesti voisi muistuttaa?
Jaime Presslyä tai sitä Dawsons Creekin tummatukkasta tyttöä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös