Naisasiat

  • 7 520 784
  • 26 580

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Suhteistahan nyt yleisestikään suurimmasta osasta ei tule mitään, joten tottakai suurin osa kaveruudesta alkaneista seurusteluista menee vituralleen. Voiko sen jälkeen taas olla kavereita riippuu varmasti hyvinkin monesta asiasta.

Ex avovaimon* kanssa ei olla enää missään väleissä. Sen verran kylmästi se teki meikäläiselle aikanaan. En ole katkera hänelle mistään, jokainen tekee omat valintansa. Mutta ei meistä sen jälkeen mitään ystäviä tullut, kun aikanaan teki mitä teki. Nykyään hän asuu edelleen sen saman miehen kanssa, jonka luokse karkasi aikoinaan. Harmi sinänsä, että välit on mitä on, sillä hänen veljensä on/oli erittäin mukava kaveri. Eipä häneenkään uskalla yhteydessä olla, kun voisi exän puolelta tulla sanomista.

Kuinkahan moni palstalaisista on edelleen sen ensimmäisen rakkautensa kanssa? Minä en ole, enkä sen kolmannenkymmenennenkään jne kanssa. Tai tavallaan kai olen, kun olen itsekseni, tiedä häntä.

Pakko sen verran todeta, että minun äitini ja isäni ovat olleet 15 vuotiaista asti kimpassa. Tai niin ne väittää. Lisäksi toinen isosiskoni seurusteli 16-vuotiaana nykyisen aviomiehensä kanssa. Molemmat ovat nykyään lähemmäs 30-vuotiaita ja löytyypä näiltä yhteinen poika, joka on erittäin mukava tapaus.

* = 19-20 vuotiaana seurustelin nuorena ja tyhmänä vakavasti. Suhde päättyi avoliittoon ja eroon. Täällä olen joskus aiheesta avautunut. Toim. huom.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
En valita enkä kiukuttele näistä asioista mutta tulinpahan lukeneeksi pari edellistä viestiä ja kerron pienen tarinan omasta exästä.

Erottiin vähän reilu vuosi sitten. Kämpässä oli 3kk:n irtisanomisaika ja asuttiin se aika ihan hyvissä väleissä. Lopullinen ero kun tuli niin yllättihän se silti, lähti ns. matto jalkojen alta vaikkakin luuli siihen olleensa valmistautunu. Paskat siihen osaa valmistautua. Mut se miks kirjotan on toi viesti että onko exät kavereita vai ei. Me sovittiin loppusiivousta tehdessä että ei hätää, tää 3kk meni hyvin ja ei kumpikaan voi täysin läpimätä olla kun 7 vuotta yhdessä oltiin. Viimisen kerran kun ovi lyötiin yhdessä kiinni, lyötiin kättä päälle että kavereita ja käydään vaikka kaljalla kohdatessa. Samaan kaupunkiin kuitenkin molemmat toistaseks jäi.

Exä löysi uuden miehen about 4kk eron jälkeen ja se oli mulle täysin ok, suurelta osin johtuen siitä etten tuntenu kyseistä kaveria ollenkaan mitään kautta. En tiedä mitä väliä silläkään olis ollu jos olisin tuntenu mutta parempi mun mielestä oli näin. Sitten tuli SE ilta kun satuttiin samaan kuppilaan, samaan aikaan. No, exä tuntee ja tietää mun tulisen luonteen. Oletti että mä laitan puoli baaria remonttiin ja lopulta kuristan sen nykyisen ukon pöydän alle. Kappas, mulle olikin jostain tullu järkee päähän. istuin naapuripöydässä ja kun tuli hiljasempi hetki, nousin ylös ja ojensin tälle uudelle komistukselle käden sanoen "Meitä ei olekaan esitelty, mä olen Wicci". Näin raivon exän silmissä ja rehellisesti sanoen mietin ekana että mitä tein väärin, myöhemmin sen tajusin kyllä jo tosta mainitsemastani asiasta, että oletti mun riehaantuvan ja pääsevän nauttiin kun oon "sekopää". Ja joo, tilanteen otti ihan rennosti tää nykyinen (joka myöskin on jo exä, kuulemma erosivat jo). Kuitenkin mun exä sen verran otti siitä itteensä että hetken päästä vaihtoivat baaria.

Meni vartti niiden poistumisen jälkeen ja exän kämppis tuli jutulle, alotti sanoilla "Moikka, mä päätin tässä parin siiderin jälkeen rohkaista itteni ja tulla jutteleen. Haluun ite todeta ootko oikeesti niin kusipää mitä oon kuullu". Tästä totta helvetissä kiinnostuin ja juteltiin asiasta parikin tuntia. Sain kuulla että heidän kotona (asuvat siis yhdessä) jokaiselle, siis ihan jokaiselle mun exä oli siihen asti haukkunu mut aivan pystyyn ja käskeny kiertään kaukaa. En ees jaksa tähän eritellä niitä juttuja joita käytti, tuulesta temmattuja kuitenkin suurin osa. Kunhan halus haukkua ja tehdä kiusaa.

Sen jälkeen mä en oikeesti ole pystyny enää ollenkaan pitään mitään suurempaa kontaktia siihen ihmiseen. En myöskään ottanu yhteyttä ja kertonu tietäväni tästä asiasta. Tunnen olevani voittaja siinä erossa, ei tarvinu alentua mutta toisaalta, kun sain kuulla tosta operaatiosta niin mulla on kyllä pari kertaa lipsahtanu muutama paha sana ilmoille jos on tullu puhetta tästä henkilöstä. Enää en arvosta sitäkään vähää mikä jäi sen kädenpaiskauksen ja lupauksen seurauksena päälimmäisenä mieleen. Tosin, en kyllä sen enempää aio suolatakaan sen polkua. Mä olen onnellisesti nyt uudessa suhteessa, uskon löytäneeni sen mitä elämääni tarvitsin (mutta katellaan ny rauhassa).

Niin, exän tilannehan kiinnostaa kaikkia... No, se tosiaan löysi sen uuden ukon sillon. Se jätkä jäi kiinni kun oli kairannu jotain toista. Exä otti sen takasin ja jälleen tää kaveri (ei ole mun kaveri, käytin vaan kaveri-ilmaisua) kävi porausmatkalla. Haittaako mua? Ei. Olenko vahingoniloinen? Olen.

Pointti oli se että koitettiin ja koitin olla kaveri. Mutta vitut siitä mitään tule eikä harmita vähääkään, nautin jollain tapaa lukee Facebookista niitä itkuraivareita kuinka surkeesti menee ja päin helvettiä kaikki on.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi

Siinä voi sanoa suoraan että sinä voitit, jopa 6-0. Tuo tilanne miten sen baarissa hoidit oli juuri niin täydellinen kuin vain olla ja voi. Ei kannatakkaan antaa minkäänlaista pienintäkään onnistumisen tunnetta sille naiselle. Sirkuksessako vai Night lifessa olitte :) ?

Yleensä muutenkin, täydellinen välinpitämättömyys ja tilanteen "yläpuolella" oleminen on se joka lopulta saa toisen vittuuntumaan, koska tilanne että "en herätä enää tunteita tuossa, minkäänlaista" saa toisen tuntemaan itsensä hävinneeksi.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Sirkuksessako vai Night lifessa olitte :) ?

Nää taitaa molemmat sijaita Hämeenlinnassa, tuossa jääkiekon mekassa ;-) ? Nykyisen kotipaikkani, Tampereen baarista oli kyse. En kuitenkaan viitti paljastaa paikkaa, täältäkin iso osa nauttii kyseisen kuppilan tarjonnasta :)
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Tänään tapasin naisen, joka ajattelee asioista samalla tavalla ja haluaa juuri sitä samaa kuin meikäläinen. Tehtiin sitten tietynlainen diili (isot pojat kyllä tietää) ja tästä sitten jatketaan eteenpäin. On kyllä hyvä fiilis! Toivottavasti homma toimii tämmöisenään pidempäänkin ja kummallekkaan ei tule ei-toivottuja fiiliksiä suuntaan tai toiseen.
 
Sain kuulla että heidän kotona (asuvat siis yhdessä) jokaiselle, siis ihan jokaiselle mun exä oli siihen asti haukkunu mut aivan pystyyn ja käskeny kiertään kaukaa. En ees jaksa tähän eritellä niitä juttuja joita käytti, tuulesta temmattuja kuitenkin suurin osa. Kunhan halus haukkua ja tehdä kiusaa.

No omakohtaisesta kokemuksesta voin kertoa että selvisit suht helpolla. Edellisen kanssa erottiin, kavereina tietenkin, kun oli se reipas viisi vuotta takana. Ei mitään kummempaa draamaa eroonkaan liittynyt mutta siitä kun meni kuukausi eteenpäin repesi helvetti, minun kohdalla. Ex oli päättänyt jostain kumman syystä kertoa ympäri kyliä että hakkasin sitä suhteen aikana useita kertoja, ja totta helvetissähän kaikki juntit sen pillunkuvat silmissään uskoo. Saa kerrankin esittää sitä ritaria valkosen hevosen selässä ja palkinnoksi saa sit persettä, joten sain kahteenkin kertaan selkään ihan kunnolla. Toisella kerralla menikin muutama kylkiluu ja sain vielä ikuiset muistot naamaan tältä reissulta. Minut paremmin tuntevat ihmiset kyllä tietää etten ikinä tekis pahaa kärpäsellekkään, en ikipäivänä koskisi kehenkään väkivaltaisesti. Muutin sit takas kotipaikalle ja täällä nämä ihmiset ei lähe tuommoseen paskanjauhantaan, ja sen paskan maineen sai joku muu kuin minä.

Mutta näin jälkikäteen ajateltuna, kuten myös Wicci, voitin tän paskan aivan 6-0, ainoa joka teki pellen itsestään oli tämä kyseinen nainen. Kuulin tässä taannoin että tällä on nykyisin semmoinen mies joka sitten oikeasti pistelee turpaan kännipäissään ja käy kairaamassa vielä entistä muijaansa. Ja olihan tämä nainen saanut joltain ritariltaan (toivottavasti joltain minut pahoinpidelleeltä) herpeksen. Karma is a bitch.

Mutta pakko on vielä ihmetellä, että voiko joku valaista tämän naisten käsittämättömän kostonhimon? Tuossa hyvä ystäväni erosi naisystävästään joka oli sen jälkeen "hieman" kimpaantunut ja vetänyt kaikki kämpän seinät, lattiat ja katot spraymaalilla pilalle. Mitä vittua se nyt mihinkään auttaa? Mikä sen jutun fokus on että saa kostettua "keinolla millä hyvänsä"?
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Mutta pakko on vielä ihmetellä, että voiko joku valaista tämän naisten käsittämättömän kostonhimon?

Omat erot ovat olleet ihan asiallisia, eikä yksikään mies kait toki muutenkaan pysty tälle ilmiölle antamaan mitään tyhjentävää vastausta. Mutta ymmärrykseni mukaan usein tosiaan tuntuu käyvän niin että vaikka kyseessä olisi yhteisestä päätöksestä tullut ns. sopuisa ero ilman mitään kolmiodraamoja tai muita, niin silti nainen aina kokee jäävänsä asiassa jotenkin "tappiolle". Ikään kuin eroaminen olisi miehelle jotenkin sosiaalisesti sallitumpaa, ja siten myös muka helpompaa, kuin naiselle. Eli tasapäisissä eroissa nainen kuitenkin olisi aina se "uhri". Naisen on siis omasta mielestään näin ollen vain pakko vielä jotenkin päästä tasaamaan tilit. Paskan puhuminen toisesta osapuolesta on helpoin, ja siksi varmasti myös yleisin tapa hoitaa asia..

Toinen mahdollinen selitys voisi olla naisten välillä oleva järjetön kilpanokkiminen. Että jos minä en tuota miestä saanut pidettyä, niin täytyypä yrittää tehdä kaikki sen eteen, ettei kukaan muukaan sitä sitten ottaisi. Tätä en kerta kaikkiaan ole koskaan ymmärtänyt, mutta minähän olenkin mies..
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Mikä sen jutun fokus on että saa kostettua "keinolla millä hyvänsä"?

Huh. Lievästi sanottuna vittumaisesti on sulle käynyt. Kerrottakoon nyt vähän tästä yhdestä exästäni. Hänestä, kun erosin, niin hänellä oli hieman samanlaisia piirteitä kuin sinun mainitsemallasi naisella. Loppuaika oli meillä sellaista soutaa-huopaa meininkiä. Ex oli jenkeissä ja halusi pitää taukoa suhteesta, kun hän ei tiennyt, mitä halusi. Tuona aikana hän haukkui mua useaan otteeseen kamapäissään (kyllä, luitte oikein) naistenhakkaajaksi, juopoksi, retardiksi ja ties mitä. Kun kuulin, että neiti on lähtenyt vähän kokeilemaan harmaan alueen aineita, niin ajattelin, että "tämä saa olla tässä" - en ala moista sekoilua kestämään ja naista kumartelemaan. Hän jopa yhdessä vaiheessa sanoi, että on kertonut vanhemmilleen, että minä olen väkivaltainen ja että olisin käynyt häneen väkivaltaisesti käsiki, vaikken tekisi pahaa edes kärpäselle. Pari kaveriakin minulle sanoi, että "juokse nyt Worrell, kun vielä ehdit, ei tuosta seuraa mitään hyvää." Kun sitten sanoin exälleni, että tämä oli nyt tässä, niin hirveät kilarit hän veti. Sanoi, että hän olisi halunnut päättää, että jatketaanko me suhdetta, kun hän palaa Suomeen. Aivan kuin minun tunteillani ja mielipiteilläni ei olisi mitään merkitystä.

Jälkikäteen, kun asiaa ajattelee, niin taisi nainen luulla, että katson häntä ylöspäin ja teen kaiken mitä hän vain pyytää. Onneksi sain kuitenkin olla rauhassa tuon kaiken väännön jälkeen, eikä nuo paskanpuhumiset ole tänne asti saapuneet. Jonkin aikaa siinä kyllä meni, että pystyin olemaan levollinen sen suhteen, että kukaan ei ole oven takana.

Käsittämätöntä kyllä tämä suht yleinen tarina, että naiset ovat lopulta hirveän raivoissaan, jos/kun joutuvat jätetyksi. Itse kun olen sitä sorttia, että vaikka olen tullut jätetyksi, niin en ole jäänyt exien perään roikkumaan. Minulla on aina ollut tapana puhua asioista suoraa exille, jos jokin on jäänyt vaivaamaan ja sitten antanut asioiden ja exien olla. Ei siitä saa kuin mielipahaa itselleen ja muille, jos alkaa toista mustamaalaamaan.

PS. Olen samasta asiasta jotain kertonut ennenkin, mutta kerrotaan nyt toistamiseen, kun noista naisten kostonhimoista tuli puhe.
 
Viimeksi muokattu:

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Tässä on viime aikoina tullut tajuttua, että kuinka paljon oikeasti tyttöset ja naikkoset saavat ehdottelua ja sen sellaista. Vähän väliä naiseni kertoo, kuinka herra X ehdotti tuota ja kuinka herra Y tuota. Kuinka näihin pitäisi suhtautua? Lähteä turpakäräjille asenteella "älä ala vittu mun naiselle ehrottelee" vai olankohautuksilla? Naiseeni nämä ehdottelut eivät kuulemma vaikuta sen kummemmin, vaikka ehdottelija olisi hänen hyväkin miespuolinen kaveri. Niin kauan kuin luotto toiseen pelaa, eipä tuollaisilla asioilla ole mitään väliä, mutta kai saa silti vähän vituttaa? Olen hämmentynyt.
 

TumE#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset NHL:ssä.
Tässä on viime aikoina tullut tajuttua, että kuinka paljon oikeasti tyttöset ja naikkoset saavat ehdottelua ja sen sellaista. Vähän väliä naiseni kertoo, kuinka herra X ehdotti tuota ja kuinka herra Y tuota. Kuinka näihin pitäisi suhtautua? Lähteä turpakäräjille asenteella "älä ala vittu mun naiselle ehrottelee" vai olankohautuksilla? Naiseeni nämä ehdottelut eivät kuulemma vaikuta sen kummemmin, vaikka ehdottelija olisi hänen hyväkin miespuolinen kaveri. Niin kauan kuin luotto toiseen pelaa, eipä tuollaisilla asioilla ole mitään väliä , mutta kai saa silti vähän vituttaa? Olen hämmentynyt.

Boldaus oma. Tuossapa tuo tärkein pointti onkin. Saahan se totta kai hieman vituttaakin, se on ihan ymmärrettävää, mutta niin pitkään kun homma pysyy miesten yksipuolisena ehdotteluna niin ei mitään hätää. Hihat on syytä pitää vielä alhaalla ja pesäpallomailat kaapissa.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Boldaus oma. Tuossapa tuo tärkein pointti onkin. Saahan se totta kai hieman vituttaakin, se on ihan ymmärrettävää, mutta niin pitkään kun homma pysyy miesten yksipuolisena ehdotteluna niin ei mitään hätää. Hihat on syytä pitää vielä alhaalla ja pesäpallomailat kaapissa.

Kyllä, juurikin näin. Mutta se mikä menee yli ymmärryksen, on että miksi pitää hengailla sellaisten herrojen kanssa, jotka ovat ainoastaan sen yhden ja ainoan asian perässä? Wittu.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä on viime aikoina tullut tajuttua, että kuinka paljon oikeasti tyttöset ja naikkoset saavat ehdottelua ja sen sellaista....
Joo hirttäkää mut munista lampunvarjostimeen tai jotain, mutta joskus monta monta vuotta sitten tyhmänä chattailin muutamankin kerran netissä jonkun tyttelin nimellä. Voi voi. Kämppiksen kanssa kaljaa kitatessa se oli mukavaa puuhaa. Pari kertaa sovin treffit siihen suht lähelle missä asuin ja piruuttani sitten kävin kävelemässä siitä ohi ja katsomassa millainen jamppa se siellä oikein pällistelee ja kelloa kurkkii. Keskellä yötä tatti sojossa kulkivat taksilla kuin mitkäkin tollot. Kerran jopa kun parin jätkän kanssa olin sopinut treffit samaan aikaan ja samaan paikkaan, menin itsekin sinne seisoskelee. Muutama sanakin tuli vaihdettua... ja hitto joku vitun pelle oli huijannut niitäkin. Voi voi. Joo ihme etten saanut koskaan turpaani.

Sori.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Näin kirjoitettiin siis 31.3.2012, siitä on nyt kuukausi.

Ajat on muuttuneet, naiset on vaihtuneet, kaipaus on muuttunut iloksi, helpotukseksi. Olen onnellisempi kuin mies muistiin. Kaikki parani viikko eron jälkeen, kun aloin ajattelemaan järjellä, kaikella oli sittenkin tarkoitus. Olen pannut tämän kolmen viikon aikana noin 10. kertaa ex-muijani mielestä hänen parasta kaveriaan, tämän"parhaan kaverin" mielestä hän ei edes tunne exääni kunnolla. Ja nyt on käynyt ilmi että näinhän se on. Eka kerta oli kokonaan vahinko. Toka kerta ei. Käytiin leffassa, mutta kummallakaan ei suurempia tunteita ole toisiamme kohtaan, lähinnä kaveri fiiliksiä ainakin toistaiseksi. Kukaan muu ei tiedä jutustamme mitään, tai siis, tytön muutama kaveri, muttei muut. Julkisesti olemme hengailleet ihan vapaasti yhdessä, kavereina. On outoa miten voi harrastaa seksiä ja käydä leffassa, ja tuntea muija silti kaveriksi. Huh. Nyt kuitenkin on kaikki hyvin. Elämä hymyilee ja on vain oma itsensä mistä pitää huolta, ei ketään muuta. Helpottava tunne. Paljon on tutustuttu uusiin ihmisiin, ja löytänyt itselle ihan hyviäkin kavereita, niin miehiä kuin naisiakin. Tällä hetkellä olen tyytyväinen tämänhetkiseen elämääni. Kevät on kaunista aikaa, toverit.

Eteenpäin ollaan tästäkin menty, ja kuinkas siinä sitten kävikään. Kaveri pohjalla piti mennä, muija sanoi joskus että kai mä ymmärrän ettei meistä koskaan tulis mitään, johon vastasin et en tiiä tulisko vai ei mut tarkotus on ettei ainakaan viel tuu mitään, halusin olla vaa kaveria. Pari kuukautta kulunu, ja nainen sano et hän tykkää musta. Olin aika hämmentyny. Sit pääsin himaa ja mietin asioita, ja olin aika paskas tilantees. Tykkään hänestä kyllä myös, itseasiassa se on just sellanen mitä oon ajatellu. Urheilullinen, vähän poikamainen, pelataan samaa lajia ja sillai. Mä en pysty seurustelee vielä, mut silti tykkään siitä. Haluun vaa nyt olla ja elää, elää sitä nuoruutta minkä exään menetin, kun en kavereita nähnyt ym. Tytön kans ollaan puhuttu, ja hän on valmis odottamaan ainaki jonkun aikaa, ja mä en itestäni tiedä millo oon valmis, joten aika paska tilanne, enkä oikeestaan tiiä miten pitäs toimia..
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Kyllä, juurikin näin. Mutta se mikä menee yli ymmärryksen, on että miksi pitää hengailla sellaisten herrojen kanssa, jotka ovat ainoastaan sen yhden ja ainoan asian perässä? Wittu.

Jos tilanne on se, että muijasi miespuoliset kaverit vonkaavat joka kerta pesää naisesi seurassa, voi noita pesisvehkeitä ainakin sieltä kaapin pohjalta ylemmäs nostella. Jos taas tarkoittamasi herrat ovat satunnaisia baarissa tavattuja kundeja, on taas mielestäni muijasi toiminnassa toivomisen varaa, jos näiden kanssa varsinaisesti vielä hengaillaan.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Varoitus! Pysykää kaukana naisista! Törmäsin tänään sattumalta yhteen muijaan jonka numeron olen kuulemma perjantaina baarissa saanu. Hirveä tenttaus ja tiuskinta miksen ole soittanu. Sanoin, että harvoin edes tallennan mitää numeroita mitä baarissa annetaan minulle. Siitä se vasta riemu repesi naisella. Minulla oli sattumalta vielä alkonpussi täynnä viinaksia niin eiköhän ämmä vielä kaupan päälle alkanu moralisoimaan "maanantaina ryyppäämässä!" Jos joskus tuolla naisella näen miehen käsipuolessa annan kyllä sille ukolle jonku diplomin.

Jaa, että miksen ole parisuhteessa.
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Varoitus! Pysykää kaukana naisista! Törmäsin tänään sattumalta yhteen muijaan jonka numeron olen kuulemma perjantaina baarissa saanu. Hirveä tenttaus ja tiuskinta miksen ole soittanu.
x2. Olin sanonut sille naiselle että saatan soittaa. No, kysyttessä miksi soittoa ei kuulunut vastasin että en ole jaksanut soittaa ja siitähän se riemu sitten repesi. Olin hieman hämmentyny, koska en koko naista edes tunne muuta kuin sen lyhyen baarijutustelun verran.

Onhan tässä pari ihan ok tapaustakin tullut vastaan, mutta loput ovatkin sitten olleet joko sekaisin, tyhmiä tai tylsiä. Parhaimmassa tapauksessa kaikkia kolmea. Tuntuu tosiaan nuo mielenkiintoiset naiset olevan kovasti kiven alla. Kyllä sitä nyt kuvittelisi että niitä mielenkiintoisia tapauksiakin alkaisi jo vaikka toisella rundilla olemaan. Ei ne kaikki nyt voi olla varattuja.

Ei ole 12 vuoden jälkeen tämä sinkkuilu helppoa. Siksipä päätin loppukesän nauttia vain omasta ja kavereideni seurasta ja jättää nuo naishommat syksymmälle. En tosin vastusta jos joku viehättävä tapaus haluaa käyttää mua seksuaalisesti hyväkseen.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Ei ole 12 vuoden jälkeen tämä sinkkuilu helppoa. Siksipä päätin loppukesän nauttia vain omasta ja kavereideni seurasta ja jättää nuo naishommat syksymmälle. En tosin vastusta jos joku viehättävä tapaus haluaa käyttää mua seksuaalisesti hyväkseen.

Kuin omalta näppikseltä, paitsi että onhan tämä hauskaa ja helppoa. Eka sinkkukesä itselläkin 12 vuoteen, ja olihan siinä hetken totuttelua, mut ajattelin et turha stressata, ja antaa palaa vaan nyt kun voi. Mukavia naisia on tullut tavattua, mutta muutamalle on pitänyt oikein ajan kanssa selittää, miksi nyt ei halua seurustella ja sitoutua mihinkään. Enemmistö ymmärtää heti, mut sit on näitä jotka kiskovat kaikki mahdolliset herneet kitusiin. Vaikka olisit alusta asti kertonut mitä haluat (seksiä ja ehkä satunnaista hengailua kun siltä tuntuu ja molemmille sopii) ja mitä et (suhdehömpötyksiä), niin silti ei haluta ymmärtää, vaan vedotaan tunteisiin yms. No, olen pistänyt näiden tapausten kanssa nopeasti kaverikorttia pöytään, ja vähentänyt yhteydenpitoa.

Vapaus tehdä ja mennä oman mielensä mukaan tuntuu juuri nyt mahtavalta, ja hyvillä fiiliksillä kohti parin viikon päästä alkavaa lomaa. Isle of Manin tapaan siirrän vakavammat viritykset loppuvuoteen, ja hamaan tulevaisuuteen. Nyt nautitaan tästä omalla kohdalla harvinaisesta tilanteesta, ja otetaan siitä kaikki ilo irti. Hyvää kesää, ja muistakaa käyttää ehkäisyä kun pesillä etenette.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Pitkään ajattelin ettei näistä naisasioista tule mitään, muuta nyt iski sellainen 100% samanhenkinen Pirkko, ettei mistään mitään väliä. Jääkiekko vaan pitäisi saada ytimeen enemmän kuin MM-kisojen ajaksi...

Henk. koht. on 6 vuotta sinkkuilua takana ja nyt iski ekan kerran oikein kunnolla. Muutaman kerran ollaan nähty, eikä vielä ole ollut sekstailua(molenpien aloite). Pari muuttujaahan tässä hommassa on, mutta virkein mielin mennään eteenpäin. Nyt loman aikana tulee taukoa väkisinkin 3-4 viikkoa, joten katsotaan mihin homma etenee.

Jos kaikki menee ok, niin moby on taas valmis sitoutumaan ja tekemään kaikkia hölmöyksiä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pitkään ajattelin ettei näistä naisasioista tule mitään, muuta nyt iski sellainen 100% samanhenkinen Pirkko, ettei mistään mitään väliä. Jääkiekko vaan pitäisi saada ytimeen enemmän kuin MM-kisojen ajaksi...

Henk. koht. on 6 vuotta sinkkuilua takana ja nyt iski ekan kerran oikein kunnolla.

Joo, vähän samanlaista tilannetta täälläkin, tosin sinkkuelämää takana vieläkin pidempään. Minä en kyllä ole parisuhdetta oikeastaan koskaan etsinytkään koska olen aina ajatellut että olen loppujen lopuksi onnellisempi yksin, ja aika pitkälti olen asennoitunut elämään loppuelämäni sinkkuna. Mutta aina olen jättänyt sellaisen "takaportin" että jos joskus vastaan kävelee sellainen nainen joka oikeasti vie jalat alta kertalaakista niin voin miettiä tuota uudestaan.

No nythän tässä sitten kävi niin että elämään asteli nainen joka kolasi jalat alta siihen malliin että vieläkin taidan olla maassa keräilemässä rojuja, ja tässä on joutunut aika lailla mietiskelemään uudelleen kaikenlaisia asioita joita on pitänyt varmana. Mutta sen verran samanhenkisestä ja upeasta daamista on kysymys että olen kyllä valmis kokeilemaan pystyykö vanha koira pääsemään tavoistaan. Omat ongelmansa tässäkin tietysti on kun tämä nainen on eri paikkakunnalta ja välimatkaa on, mutta katsellaan nyt miten tässä käy. Vaikka tosiaan tämä nainen on onnistunut saamaan pään aika pyörälle niin aika realistisesti yritän silti suhtautua tilanteeseen enkä aivan pilviin kurkottele, sen verran kuitenkin on tähän ikään jo oppinut.

Mutta on tämä aika jännää kokea tällainen tunne näin päälle kolmekymppisenä kun ei ole oikeastaan koskaan ollut edes ihan tosissaan ihastunut ja tarkoituksellisestikin pitänyt riman niin korkealla että on tullut koko ajan varmemmaksi ja varmemmaksi siitä että tuskin tuon riman ylittävää naista edes löytyy.
 
Viimeksi muokattu:

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Pitkään ajattelin ettei näistä naisasioista tule mitään, muuta nyt iski sellainen 100% samanhenkinen Pirkko, ettei mistään mitään väliä. Jääkiekko vaan pitäisi saada ytimeen enemmän kuin MM-kisojen ajaksi...

Tässä onkin sitten haastetta kerrakseen. Toki naiset suhtautuu tähän aina eri lailla, mutta tämän hetkinen muija on kyllä jossain määrin loistava poikkeus. Pelit tulee suurimmaksi osaksi katsottua rauhassa ja välillä jopa lyöttäytyy seuraan katselemaan. Kyseleen ihan asiallisia kysymyksiä pelin tuoksinassa ja ollut jo muutaman kerran jäähallilla mukana. Ja kyllä, JYP-paita päällä.
 

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
Ex oli päättänyt jostain kumman syystä kertoa ympäri kyliä että hakkasin sitä suhteen aikana useita kertoja, ja totta helvetissähän kaikki juntit sen pillunkuvat silmissään uskoo. Saa kerrankin esittää sitä ritaria valkosen hevosen selässä ja palkinnoksi saa sit persettä, joten sain kahteenkin kertaan selkään ihan kunnolla. Toisella kerralla menikin muutama kylkiluu ja sain vielä ikuiset muistot naamaan tältä reissulta.

Viestistäsi on jo jonkin verran aikaa, mutta et kai jättänyt asiaa tähän? Jos tuo meni juuri noin kun kerroit, niin kyllähän oikeudessa olisit ollut aika vahvoilla. Selvät pahoinpitelyn ja kunnianloukkauksen tunnusmerkit täyttyneet ja noin selkeiden vammojen osalta myös "todisteet" koossa.
 
Viestistäsi on jo jonkin verran aikaa, mutta et kai jättänyt asiaa tähän? Jos tuo meni juuri noin kun kerroit, niin kyllähän oikeudessa olisit ollut aika vahvoilla. Selvät pahoinpitelyn ja kunnianloukkauksen tunnusmerkit täyttyneet ja noin selkeiden vammojen osalta myös "todisteet" koossa.

Asia jäi sikseen, en halunnut olla enää missään tekemisissä kyseisen naishenkilön tai hänen "kavereittensa" kanssa. Ois kai sieltä voinut ottaa rahat pois kuleksimasta mutta ei se oikein kuulu minun tapoihin. Silloin katsoin paremmaksi vaihtoehdoksi antaa asian olla, näin jälkeenpäin kun ikää on tullut lisää niin olisin ehkä voinut toimia toisinkin, silloin ei vaan luonto antanut periksi mennä vasikoimaan tekijöistä.
 

Colin Hunt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tässä on viime aikoina tullut tajuttua, että kuinka paljon oikeasti tyttöset ja naikkoset saavat ehdottelua ja sen sellaista. Vähän väliä naiseni kertoo, kuinka herra X ehdotti tuota ja kuinka herra Y tuota. Kuinka näihin pitäisi suhtautua? Lähteä turpakäräjille asenteella "älä ala vittu mun naiselle ehrottelee" vai olankohautuksilla? Naiseeni nämä ehdottelut eivät kuulemma vaikuta sen kummemmin, vaikka ehdottelija olisi hänen hyväkin miespuolinen kaveri. Niin kauan kuin luotto toiseen pelaa, eipä tuollaisilla asioilla ole mitään väliä, mutta kai saa silti vähän vituttaa? Olen hämmentynyt.

Tuota samaa asia on itselläkin tullut eteen. Vaimolle töissä työpaikan äijät ehdottelee ties mitä ja kyllähän tässä on välillä tullut sellainen olo, että pitäis sitä pesäpallomailaa lähteä kaivamaan varastosta. Toisaalta, saahan sitä puhua ja ehdotella, kun (toivottavasti) se nyt ei mihinkään johda. Silti se vaan vituttaa moinen toiminta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös