Näin kirjoitettiin siis 31.3.2012, siitä on nyt kuukausi.
Ajat on muuttuneet, naiset on vaihtuneet, kaipaus on muuttunut iloksi, helpotukseksi. Olen onnellisempi kuin mies muistiin. Kaikki parani viikko eron jälkeen, kun aloin ajattelemaan järjellä, kaikella oli sittenkin tarkoitus. Olen pannut tämän kolmen viikon aikana noin 10. kertaa ex-muijani mielestä hänen parasta kaveriaan, tämän"parhaan kaverin" mielestä hän ei edes tunne exääni kunnolla. Ja nyt on käynyt ilmi että näinhän se on. Eka kerta oli kokonaan vahinko. Toka kerta ei. Käytiin leffassa, mutta kummallakaan ei suurempia tunteita ole toisiamme kohtaan, lähinnä kaveri fiiliksiä ainakin toistaiseksi. Kukaan muu ei tiedä jutustamme mitään, tai siis, tytön muutama kaveri, muttei muut. Julkisesti olemme hengailleet ihan vapaasti yhdessä, kavereina. On outoa miten voi harrastaa seksiä ja käydä leffassa, ja tuntea muija silti kaveriksi. Huh. Nyt kuitenkin on kaikki hyvin. Elämä hymyilee ja on vain oma itsensä mistä pitää huolta, ei ketään muuta. Helpottava tunne. Paljon on tutustuttu uusiin ihmisiin, ja löytänyt itselle ihan hyviäkin kavereita, niin miehiä kuin naisiakin. Tällä hetkellä olen tyytyväinen tämänhetkiseen elämääni. Kevät on kaunista aikaa, toverit.
Eteenpäin ollaan tästäkin menty, ja kuinkas siinä sitten kävikään. Kaveri pohjalla piti mennä, muija sanoi joskus että kai mä ymmärrän ettei meistä koskaan tulis mitään, johon vastasin et en tiiä tulisko vai ei mut tarkotus on ettei ainakaan viel tuu mitään, halusin olla vaa kaveria. Pari kuukautta kulunu, ja nainen sano et hän tykkää musta. Olin aika hämmentyny. Sit pääsin himaa ja mietin asioita, ja olin aika paskas tilantees. Tykkään hänestä kyllä myös, itseasiassa se on just sellanen mitä oon ajatellu. Urheilullinen, vähän poikamainen, pelataan samaa lajia ja sillai. Mä en pysty seurustelee vielä, mut silti tykkään siitä. Haluun vaa nyt olla ja elää, elää sitä nuoruutta minkä exään menetin, kun en kavereita nähnyt ym. Tytön kans ollaan puhuttu, ja hän on valmis odottamaan ainaki jonkun aikaa, ja mä en itestäni tiedä millo oon valmis, joten aika paska tilanne, enkä oikeestaan tiiä miten pitäs toimia..