Mainos

Naisasiat

• 7 614 053
  • 26 646

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Näin kirjoitettiin siis 31.3.2012, siitä on nyt kuukausi.

Ajat on muuttuneet, naiset on vaihtuneet, kaipaus on muuttunut iloksi, helpotukseksi. Olen onnellisempi kuin mies muistiin. Kaikki parani viikko eron jälkeen, kun aloin ajattelemaan järjellä, kaikella oli sittenkin tarkoitus. Olen pannut tämän kolmen viikon aikana noin 10. kertaa ex-muijani mielestä hänen parasta kaveriaan, tämän"parhaan kaverin" mielestä hän ei edes tunne exääni kunnolla. Ja nyt on käynyt ilmi että näinhän se on. Eka kerta oli kokonaan vahinko. Toka kerta ei. Käytiin leffassa, mutta kummallakaan ei suurempia tunteita ole toisiamme kohtaan, lähinnä kaveri fiiliksiä ainakin toistaiseksi. Kukaan muu ei tiedä jutustamme mitään, tai siis, tytön muutama kaveri, muttei muut. Julkisesti olemme hengailleet ihan vapaasti yhdessä, kavereina. On outoa miten voi harrastaa seksiä ja käydä leffassa, ja tuntea muija silti kaveriksi. Huh. Nyt kuitenkin on kaikki hyvin. Elämä hymyilee ja on vain oma itsensä mistä pitää huolta, ei ketään muuta. Helpottava tunne. Paljon on tutustuttu uusiin ihmisiin, ja löytänyt itselle ihan hyviäkin kavereita, niin miehiä kuin naisiakin. Tällä hetkellä olen tyytyväinen tämänhetkiseen elämääni. Kevät on kaunista aikaa, toverit.

Eteenpäin ollaan tästäkin menty, ja kuinkas siinä sitten kävikään. Kaveri pohjalla piti mennä, muija sanoi joskus että kai mä ymmärrän ettei meistä koskaan tulis mitään, johon vastasin et en tiiä tulisko vai ei mut tarkotus on ettei ainakaan viel tuu mitään, halusin olla vaa kaveria. Pari kuukautta kulunu, ja nainen sano et hän tykkää musta. Olin aika hämmentyny. Sit pääsin himaa ja mietin asioita, ja olin aika paskas tilantees. Tykkään hänestä kyllä myös, itseasiassa se on just sellanen mitä oon ajatellu. Urheilullinen, vähän poikamainen, pelataan samaa lajia ja sillai. Mä en pysty seurustelee vielä, mut silti tykkään siitä. Haluun vaa nyt olla ja elää, elää sitä nuoruutta minkä exään menetin, kun en kavereita nähnyt ym. Tytön kans ollaan puhuttu, ja hän on valmis odottamaan ainaki jonkun aikaa, ja mä en itestäni tiedä millo oon valmis, joten aika paska tilanne, enkä oikeestaan tiiä miten pitäs toimia..

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juniorijääkiekko
Kyllä, juurikin näin. Mutta se mikä menee yli ymmärryksen, on että miksi pitää hengailla sellaisten herrojen kanssa, jotka ovat ainoastaan sen yhden ja ainoan asian perässä? Wittu.

Jos tilanne on se, että muijasi miespuoliset kaverit vonkaavat joka kerta pesää naisesi seurassa, voi noita pesisvehkeitä ainakin sieltä kaapin pohjalta ylemmäs nostella. Jos taas tarkoittamasi herrat ovat satunnaisia baarissa tavattuja kundeja, on taas mielestäni muijasi toiminnassa toivomisen varaa, jos näiden kanssa varsinaisesti vielä hengaillaan.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Varoitus! Pysykää kaukana naisista! Törmäsin tänään sattumalta yhteen muijaan jonka numeron olen kuulemma perjantaina baarissa saanu. Hirveä tenttaus ja tiuskinta miksen ole soittanu. Sanoin, että harvoin edes tallennan mitää numeroita mitä baarissa annetaan minulle. Siitä se vasta riemu repesi naisella. Minulla oli sattumalta vielä alkonpussi täynnä viinaksia niin eiköhän ämmä vielä kaupan päälle alkanu moralisoimaan "maanantaina ryyppäämässä!" Jos joskus tuolla naisella näen miehen käsipuolessa annan kyllä sille ukolle jonku diplomin.

Jaa, että miksen ole parisuhteessa.

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Varoitus! Pysykää kaukana naisista! Törmäsin tänään sattumalta yhteen muijaan jonka numeron olen kuulemma perjantaina baarissa saanu. Hirveä tenttaus ja tiuskinta miksen ole soittanu.
x2. Olin sanonut sille naiselle että saatan soittaa. No, kysyttessä miksi soittoa ei kuulunut vastasin että en ole jaksanut soittaa ja siitähän se riemu sitten repesi. Olin hieman hämmentyny, koska en koko naista edes tunne muuta kuin sen lyhyen baarijutustelun verran.

Onhan tässä pari ihan ok tapaustakin tullut vastaan, mutta loput ovatkin sitten olleet joko sekaisin, tyhmiä tai tylsiä. Parhaimmassa tapauksessa kaikkia kolmea. Tuntuu tosiaan nuo mielenkiintoiset naiset olevan kovasti kiven alla. Kyllä sitä nyt kuvittelisi että niitä mielenkiintoisia tapauksiakin alkaisi jo vaikka toisella rundilla olemaan. Ei ne kaikki nyt voi olla varattuja.

Ei ole 12 vuoden jälkeen tämä sinkkuilu helppoa. Siksipä päätin loppukesän nauttia vain omasta ja kavereideni seurasta ja jättää nuo naishommat syksymmälle. En tosin vastusta jos joku viehättävä tapaus haluaa käyttää mua seksuaalisesti hyväkseen.

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Ei ole 12 vuoden jälkeen tämä sinkkuilu helppoa. Siksipä päätin loppukesän nauttia vain omasta ja kavereideni seurasta ja jättää nuo naishommat syksymmälle. En tosin vastusta jos joku viehättävä tapaus haluaa käyttää mua seksuaalisesti hyväkseen.

Kuin omalta näppikseltä, paitsi että onhan tämä hauskaa ja helppoa. Eka sinkkukesä itselläkin 12 vuoteen, ja olihan siinä hetken totuttelua, mut ajattelin et turha stressata, ja antaa palaa vaan nyt kun voi. Mukavia naisia on tullut tavattua, mutta muutamalle on pitänyt oikein ajan kanssa selittää, miksi nyt ei halua seurustella ja sitoutua mihinkään. Enemmistö ymmärtää heti, mut sit on näitä jotka kiskovat kaikki mahdolliset herneet kitusiin. Vaikka olisit alusta asti kertonut mitä haluat (seksiä ja ehkä satunnaista hengailua kun siltä tuntuu ja molemmille sopii) ja mitä et (suhdehömpötyksiä), niin silti ei haluta ymmärtää, vaan vedotaan tunteisiin yms. No, olen pistänyt näiden tapausten kanssa nopeasti kaverikorttia pöytään, ja vähentänyt yhteydenpitoa.

Vapaus tehdä ja mennä oman mielensä mukaan tuntuu juuri nyt mahtavalta, ja hyvillä fiiliksillä kohti parin viikon päästä alkavaa lomaa. Isle of Manin tapaan siirrän vakavammat viritykset loppuvuoteen, ja hamaan tulevaisuuteen. Nyt nautitaan tästä omalla kohdalla harvinaisesta tilanteesta, ja otetaan siitä kaikki ilo irti. Hyvää kesää, ja muistakaa käyttää ehkäisyä kun pesillä etenette.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Pitkään ajattelin ettei näistä naisasioista tule mitään, muuta nyt iski sellainen 100% samanhenkinen Pirkko, ettei mistään mitään väliä. Jääkiekko vaan pitäisi saada ytimeen enemmän kuin MM-kisojen ajaksi...

Henk. koht. on 6 vuotta sinkkuilua takana ja nyt iski ekan kerran oikein kunnolla. Muutaman kerran ollaan nähty, eikä vielä ole ollut sekstailua(molenpien aloite). Pari muuttujaahan tässä hommassa on, mutta virkein mielin mennään eteenpäin. Nyt loman aikana tulee taukoa väkisinkin 3-4 viikkoa, joten katsotaan mihin homma etenee.

Jos kaikki menee ok, niin moby on taas valmis sitoutumaan ja tekemään kaikkia hölmöyksiä.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pitkään ajattelin ettei näistä naisasioista tule mitään, muuta nyt iski sellainen 100% samanhenkinen Pirkko, ettei mistään mitään väliä. Jääkiekko vaan pitäisi saada ytimeen enemmän kuin MM-kisojen ajaksi...

Henk. koht. on 6 vuotta sinkkuilua takana ja nyt iski ekan kerran oikein kunnolla.

Joo, vähän samanlaista tilannetta täälläkin, tosin sinkkuelämää takana vieläkin pidempään. Minä en kyllä ole parisuhdetta oikeastaan koskaan etsinytkään koska olen aina ajatellut että olen loppujen lopuksi onnellisempi yksin, ja aika pitkälti olen asennoitunut elämään loppuelämäni sinkkuna. Mutta aina olen jättänyt sellaisen "takaportin" että jos joskus vastaan kävelee sellainen nainen joka oikeasti vie jalat alta kertalaakista niin voin miettiä tuota uudestaan.

No nythän tässä sitten kävi niin että elämään asteli nainen joka kolasi jalat alta siihen malliin että vieläkin taidan olla maassa keräilemässä rojuja, ja tässä on joutunut aika lailla mietiskelemään uudelleen kaikenlaisia asioita joita on pitänyt varmana. Mutta sen verran samanhenkisestä ja upeasta daamista on kysymys että olen kyllä valmis kokeilemaan pystyykö vanha koira pääsemään tavoistaan. Omat ongelmansa tässäkin tietysti on kun tämä nainen on eri paikkakunnalta ja välimatkaa on, mutta katsellaan nyt miten tässä käy. Vaikka tosiaan tämä nainen on onnistunut saamaan pään aika pyörälle niin aika realistisesti yritän silti suhtautua tilanteeseen enkä aivan pilviin kurkottele, sen verran kuitenkin on tähän ikään jo oppinut.

Mutta on tämä aika jännää kokea tällainen tunne näin päälle kolmekymppisenä kun ei ole oikeastaan koskaan ollut edes ihan tosissaan ihastunut ja tarkoituksellisestikin pitänyt riman niin korkealla että on tullut koko ajan varmemmaksi ja varmemmaksi siitä että tuskin tuon riman ylittävää naista edes löytyy.

Viimeksi muokattu:

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet

Tässä onkin sitten haastetta kerrakseen. Toki naiset suhtautuu tähän aina eri lailla, mutta tämän hetkinen muija on kyllä jossain määrin loistava poikkeus. Pelit tulee suurimmaksi osaksi katsottua rauhassa ja välillä jopa lyöttäytyy seuraan katselemaan. Kyseleen ihan asiallisia kysymyksiä pelin tuoksinassa ja ollut jo muutaman kerran jäähallilla mukana. Ja kyllä, JYP-paita päällä.

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
Ex oli päättänyt jostain kumman syystä kertoa ympäri kyliä että hakkasin sitä suhteen aikana useita kertoja, ja totta helvetissähän kaikki juntit sen pillunkuvat silmissään uskoo. Saa kerrankin esittää sitä ritaria valkosen hevosen selässä ja palkinnoksi saa sit persettä, joten sain kahteenkin kertaan selkään ihan kunnolla. Toisella kerralla menikin muutama kylkiluu ja sain vielä ikuiset muistot naamaan tältä reissulta.

Viestistäsi on jo jonkin verran aikaa, mutta et kai jättänyt asiaa tähän? Jos tuo meni juuri noin kun kerroit, niin kyllähän oikeudessa olisit ollut aika vahvoilla. Selvät pahoinpitelyn ja kunnianloukkauksen tunnusmerkit täyttyneet ja noin selkeiden vammojen osalta myös "todisteet" koossa.

Viestistäsi on jo jonkin verran aikaa, mutta et kai jättänyt asiaa tähän? Jos tuo meni juuri noin kun kerroit, niin kyllähän oikeudessa olisit ollut aika vahvoilla. Selvät pahoinpitelyn ja kunnianloukkauksen tunnusmerkit täyttyneet ja noin selkeiden vammojen osalta myös "todisteet" koossa.

Asia jäi sikseen, en halunnut olla enää missään tekemisissä kyseisen naishenkilön tai hänen "kavereittensa" kanssa. Ois kai sieltä voinut ottaa rahat pois kuleksimasta mutta ei se oikein kuulu minun tapoihin. Silloin katsoin paremmaksi vaihtoehdoksi antaa asian olla, näin jälkeenpäin kun ikää on tullut lisää niin olisin ehkä voinut toimia toisinkin, silloin ei vaan luonto antanut periksi mennä vasikoimaan tekijöistä.

Colin Hunt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tässä on viime aikoina tullut tajuttua, että kuinka paljon oikeasti tyttöset ja naikkoset saavat ehdottelua ja sen sellaista. Vähän väliä naiseni kertoo, kuinka herra X ehdotti tuota ja kuinka herra Y tuota. Kuinka näihin pitäisi suhtautua? Lähteä turpakäräjille asenteella "älä ala vittu mun naiselle ehrottelee" vai olankohautuksilla? Naiseeni nämä ehdottelut eivät kuulemma vaikuta sen kummemmin, vaikka ehdottelija olisi hänen hyväkin miespuolinen kaveri. Niin kauan kuin luotto toiseen pelaa, eipä tuollaisilla asioilla ole mitään väliä, mutta kai saa silti vähän vituttaa? Olen hämmentynyt.

Tuota samaa asia on itselläkin tullut eteen. Vaimolle töissä työpaikan äijät ehdottelee ties mitä ja kyllähän tässä on välillä tullut sellainen olo, että pitäis sitä pesäpallomailaa lähteä kaivamaan varastosta. Toisaalta, saahan sitä puhua ja ehdotella, kun (toivottavasti) se nyt ei mihinkään johda. Silti se vaan vituttaa moinen toiminta.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuota samaa asia on itselläkin tullut eteen. Vaimolle töissä työpaikan äijät ehdottelee ties mitä ja kyllähän tässä on välillä tullut sellainen olo, että pitäis sitä pesäpallomailaa lähteä kaivamaan varastosta. Toisaalta, saahan sitä puhua ja ehdotella, kun (toivottavasti) se nyt ei mihinkään johda. Silti se vaan vituttaa moinen toiminta.
Onko vaimosi eduskunnassa töissä? Oikeesti, millaisessa työpaikassa naiset saavat tuollaisia ehdotuksia? Koitin miettiä omaa työuraani, raksat, tehtaat yms ja valkokaulushommat käyty läpi, mutta vaikea ajatella, että niissä olisi naisille ehdoteltu kuin ehkä vanhoille akoille huumorilla.

Colin Hunt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onko vaimosi eduskunnassa töissä? Oikeesti, millaisessa työpaikassa naiset saavat tuollaisia ehdotuksia? Koitin miettiä omaa työuraani, raksat, tehtaat yms ja valkokaulushommat käyty läpi, mutta vaikea ajatella, että niissä olisi naisille ehdoteltu kuin ehkä vanhoille akoille huumorilla.

Toimistotyötä tekee, ei ole eduskunnassa :) Mutta, sehän tuossa itseä vähän hämää, että miten noilla vanhoilla ukoilla on pokkaa ehdotella tuollaista.
En tiedä, olen kyllä liian naivi, että kuvittelen ihmisten kunnioittavan sitä, että toinen on naimisissa, eikä silloin aleta pommittamaan tuollaisilla asioilla. Taitaa vain monelle olla pelkkä hidaste se sormus sormessa.

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toimistotyötä tekee, ei ole eduskunnassa :) Mutta, sehän tuossa itseä vähän hämää, että miten noilla vanhoilla ukoilla on pokkaa ehdotella tuollaista.

Pokkaa saa kyllä löytyä. Varsinkin, jos nainen tyrmää miehen ehdottelut, niin on ainakin tällä naisella, mutta luulisi tällä miehelläkin olevan vähän kiusallista jatkossa työnteko. Itse toimistotyössä ainoana miehenä tässä kerroksessa, niin ei kyllä ole käynyt mielessäkään alkaa kenellekkään ehdottelemaan yhtään mitään. :D

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Naiset ovat epärehellisiä. Kävin keskiviikkona baarissa, ja kaksi kertaa illan aikana varattu nainen tuli ehdottelemaan. No, jälkimmäinen muija kertoi vasta aamulla, että löytyy miesystävä. Tapahtuuko tätä jokaisesssa suhteessa, että muija ettii heti uutta aisaa jos ukko lähtee johonki matkalle tai jotain?

Otin taksimatkalle mukaan äijän lonkerot kaapista. Vois schollin tyyliin lähettää rahaa kirjekuoressa siihen osoitteeseen kyllä.

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Nyt viikonloppuna ois kaverin hääjuhlat tiedossa. Viimeksi oon häissä käyny joskus natiaisena eli muistikuvat ovat varsin tylsähköt. Kuinka herkässä tilat naiset (vapaat) näissä tilaisuuksissa ovat? Mietin vaan,että oisko tässä otollista maaperää aikuisten leikkeihin?

Jos on,nii vinkkejä otetaan vastaan. Vai päteekö näissäki juhlissa perussäännöt.."ole rento oma itsesi" yms.huttu?

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Niin,täytyy toivoa että he ovat vapaata riistaa,ettei lemmenpaini muutu perinteiseksi painiksi :D Toki oon nähny aiheesta elokuvia ja sieltähän tää ajatus "helposta" saaliista lähtiki liikenteeseen. Mutta onko todellisuus yhtä kaunis kuin saduissa,varsinkaa jäykässä Suomessa?

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Omaan tuttavapiiriin (köh) kyllä kuuluu jokunen tämäntyyppinenkin tarina. Tunteilla ei ole kansallisuutta :)
Onnistunutta hääjuhlaa sulle!

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Niin,täytyy toivoa että he ovat vapaata riistaa,ettei lemmenpaini muutu perinteiseksi painiksi :D Toki oon nähny aiheesta elokuvia ja sieltähän tää ajatus "helposta" saaliista lähtiki liikenteeseen. Mutta onko todellisuus yhtä kaunis kuin saduissa,varsinkaa jäykässä Suomessa?

Tietenkin häät voisi olla ihan hyvä kohde kun miettii muutaman kohdan:

- Alkoholi (no kaikki tietää mitä alkoholi voi saada aikaiseksi)
- Rakkauden juhla (naiset on heikkona romantiikkaan, ehkä myös jotkut vapaat yksilöt tuntevat "haluan kanssa häät, en halua olla yksin" ja siinä voi olla iskun paikka)
- Kaunis kesäinen sää (suomen kesä on parhaimmillaan kaunis ja nostaa tunnetasoa)
- Hyvin pukeutuminen (Pentti Perusjätkäkin voi näytää oikean mallin puvussa pätevätä jannulta)

Mutta en silti sanoisi, että olisi jotain helppoja saaliita. Jotenkin noloa lähteä "saalistaminen" mielessä, koita nyt ihmeessä nauttia juhlasta ja jos näin teet niin voi hyvinkin käydä flaksi.

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Ehkä pitäis käyttää enemmän hymiötä,mutta tuo saalistaminen nyt oli vaan heitto :D. Lähtökohtasesti meen juhliin kaverin häitä eikä suoraan sanoen oo mitään odotuksia minkään muun suhteen. Kuhan kyselin tämmösen mahollisuutta:) eli ei oo ihan niin vakavaa:)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy