Naisasiat

  • 7 492 468
  • 26 542

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Alkaa pikku hiljaa vituttaa tyttöystävän exän päivittäiset minuun kohdistetut tappouhkaukset. Kyseessä on todellinen rappioalkoholisti (ei siis mikään naisen mielestä vähän turhan paljon alkoholia käyttävä), millä on nuoruudesta jonkun verran väkivaltataustaa.

Mahdoton sanoa miten todellinen uhka on, koska naisia tai lapsia hän ei ole ainakaan koskaan lyönyt ja myös edellistä uutta miesystävää oli yli kymmenen vuotta sitten uhkailtu samalla tavalla, mutta mitään ei kuitenkaan tapahtunut.

Viestit tulevat kaikki siis tytön luuriin enkä edes tiedä näyttääkö hän minulle niistä kaikki, mahdollisesti. Jos minun luuriini tulee yksikin, niin menen suoraan poliisille, toistaiseksi olen vain vakuuttelujen varassa, että ei tässä mitään.

Vaikka ei olisikaan, niin saisi tuo viestien pommitus pikku hiljaa loppua, katsellaan.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Viestit tulevat kaikki siis tytön luuriin enkä edes tiedä näyttääkö hän minulle niistä kaikki, mahdollisesti. Jos minun luuriini tulee yksikin, niin menen suoraan poliisille, toistaiseksi olen vain vakuuttelujen varassa, että ei tässä mitään.

Vaikka ei olisikaan, niin saisi tuo viestien pommitus pikku hiljaa loppua, katsellaan.


En yritä nyt lietsoa pelkoa, vihaa tai mitään muutakaan, mutta jos tuollainen uhkailu jatkuu niin ilmoita nyt ihmeessä siitä. Liian monia tapauksia, joissa mustasukkainen mies/nainen on kännipäissään toteuttanut uhkaukset murtautunut asuntoon ja vienyt kaksi ihmishenkeä mukanaan, on tullut todistettua tässä viiime vuosina. Kannattaako tälläinen riskinotto. Vaikka mies ei tehnyt edelliselle jätkällä mitään, se ei tarkoita etteikö hänellä voisi joku päivä pimahtaa oikeasti päässä.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
myös edellistä uutta miesystävää oli yli kymmenen vuotta sitten uhkailtu samalla tavalla


Ehkä olisi hyvä mennä suorilta poliisille. Kertoo jotain henkilöstä, kun 10 vuoden päästäkin vielä niin mustasukkainen, että jakelee tappouhkauksia uudelleen. Selvästi siis erittäin häiriintynyt pakkomielle naistasi kohtaan. Normaali ihminen olisi mennyt jo 10 vuodessa eteenpäin, tai ainakin olisi tunteet jo sen verran laantuneet, ettei tuollaisia sekopäisiä viestejä lähettele uudelleen.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ihminen (mies) ei ole yksiavioinen. Tää on jotain kirkon keksintöä lähimmän 200 vuoden aikana. Voi sitä hetken kestää kun oikein yritetään mutta luonto kun vetää sitä tikanpoikaa kuuseen.
Tuosta lähinnä tehdään isoa juttua, isompaa kuin se on. Miehen on ihan täysin mahdollista pitää itsensä yhden naisen miehenä jos vain haluaa. Pettäminen on liki aina oma valinta ja jokainen pystyy valintansa tekemään täysin tietoisesti. En suoraan sanottuna ymmärrä sitä, että tuollaisen syyn taakse kukaan viitsisi kätkeytyä, enkä nyt väitä että esim. sinä kätkeytyisit, satuinpa vain viestiäsi lainaamaan. Vähän sama kun läski selittelee, että ihminen on tehty syömään.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ihminen (mies) ei ole yksiavioinen. Tää on jotain kirkon keksintöä lähimmän 200 vuoden aikana. Voi sitä hetken kestää kun oikein yritetään mutta luonto kun vetää sitä tikanpoikaa kuuseen.

Tuosta lähinnä tehdään isoa juttua, isompaa kuin se on. Miehen on ihan täysin mahdollista pitää itsensä yhden naisen miehenä jos vain haluaa. Pettäminen on liki aina oma valinta ja jokainen pystyy valintansa tekemään täysin tietoisesti. En suoraan sanottuna ymmärrä sitä, että tuollaisen syyn taakse kukaan viitsisi kätkeytyä, enkä nyt väitä että esim. sinä kätkeytyisit, satuinpa vain viestiäsi lainaamaan. Vähän sama kun läski selittelee, että ihminen on tehty syömään.

Nooh... Minkäs sitä vieteilleen mahtaa...

Tämä palstamme oma "Vlad Seivästäjä" (linkki Wikipediaan) kun nyt vain käy riehumassa siellä ja täällä jättäen jälkeensä tuhoa ja hävitystä pahaa-aavistamattoman hameväen keskuudessa.

Toimintaa ei edes voi/kannata luonnehtia mitenkään "pettämisenä" vaan paremminkin "rodun jalostuksena", sillä naisella, joka tuosta tapahtumasta terveenä selviää - niin henkisesti kuin fyysisestikin - on mahdollisuus synnyttää mitä terveimpiä ja korkealle jalostetuimpia jälkeläisiä iloksemme.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jos hönkäiset väärin jonkun sanan, nainen tulkitsee sen riidaksi.
Jos sanoo olevansa samaa mieltä naisen kanssa, tämä tulkitsee sen nössöydeksi. Jos taas on eri mieltä, se on riidan hakua.
Jos päätät oma-aloitteisesti siivota jonkun lattialle unohtuneen pahvin tai vaatteen pois, rupeaa nainen neuvomaan juuri silloin, kun pitelet kyseistä objektia kädessäsi. Ja riidan alku on taas askeleen päässä.
Jos et reagoi mitenkään toisen jorinoihin, nainen raivostuu. Jos taas reagoit, niin raivostuu silti.

Ei ole elämä helppoa sellaisella, jonka pomona on nainen.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
No moniko nainen tai mies pettää puolisoaan?
Varmaan aika moni. Tai en minä tiedä, ehkä asiaa paisutellaankin. Kyllä aika moni kykenee pysymään uskollisenakin. Ei se nyt mitään rakettitiedettä ole, ei vain hommaudu tilanteisiin, joissa se on mahdollista tai jopa ilmeistä. Juu, ei näissä kannata olla ehdoton tai tuomitseva, tiedän sen tasan tarkkaan. En halua missään tapauksessa pettää koskaan, mutta en voi vakuuttaa, ettenkö koskaan pettäisi. Todennäköisyyteen pystyy kuitenkin jokainen käytöksellään ja valinnoillaan vaikuttamaan.
 

ipaz

Jäsen
Ihminen (mies) ei ole yksiavioinen. Tää on jotain kirkon keksintöä lähimmän 200 vuoden aikana. Voi sitä hetken kestää kun oikein yritetään mutta luonto kun vetää sitä tikanpoikaa kuuseen.

No näinhän tuon on luonto kehittänyt, mutta ihminen sitten myöhemmin säännöillä sitonut. Jos mennään ajassa 2000-vuotta taaksepäin ja Rooman valtakuntaan, niin siellä ei juurikaan nykyisenkaltaista parisuhdetta tällaisessa mittakaavassa tunnettu, vaan ihmiset harrastivat parisuhteita ja seksiä hyvinkin useiden puolisoiden kanssa. Toki koko yhteiskunta oli täysin erilainen, mutta eipä tuohon aikaan ollut myöskään kristinuskoa ohjaamassa elämää. Olihan Roomassakin solmittuja liittoja miehen ja naisen välillä.

Asia on varmastikin niin, että luonnoltaan mies on "moniavioinen" ts. hänen tehtävänään on jakaa siementään ja pitää oma sukunsa elinvoimaisena. Tämähän voisi toimiakin, jos ei olisi mitenkään vastuussa jälkikasvustaan ja sen hyvinvoinnista. Toisaalta taas kun ihmisellä ajatus ja tunteet johtaa elämää, niin onhan se fiksumpaa, eli siis helpompaa olla yhden ja saman naisen kanssa, kuin että olisi vastuussa valtavasta laumasta.

Itselläni ei ole lapsia, eikä ole ollut kunnollista parisuhdettakaan lähes kymmeneen vuoteen. Tuntuu vaan että en ihastu sitten millään ja mihinkään puolittaiseen juttuun nyt on aivan turha lähteä mukaan. Luin tuossa juuri juttua sitoutumiskammoisuudesta ja sen syistä, joita ovat mm. itsekkyys, heikko itsetunto ja sattumisen pelko. Syvempään kun asiaa pohdin, niin tulin siihen tulokseen että minulla noista kolmesta korkeimmalle nousee tuo viimeinen. Mä taidan olla vältellyt parisuhteita ihan vaan sen vuoksi, että jos sellaiseen lähtee täysillä mukaan ja se karahtaakin kiville, niin en halua kokea sitä pettymisen tunnetta. Melkoista ennalta ehkäisemistä siis ilmassa.

Minulla on mukava työ, hyvä asunto, kavereitakin ihan riittävästi ja jos tähän poikamiehen arkeen nyt alkaisi joku nainen asettelemaan askeliaan, niin tiedä sitten parantaisiko se mun elämänlaatua. Viihdyn niin hyvin itsekseni, että ainakin alkuun saattaisi tuntua todella ahdistavalta jos joku olisi seurassa tai että "pitäisi" olla kontaktissa säännöllisesti. Toisaalta, mä olen tainnut jo unohtaa ne kaikki hyvät ja kivat asiat joita minulle oikea nainen toisi tullessaan. Mutta kun omaa jonkinlaisen perfektionistin luonteen, niin ei haluaisi alkaa tekemään asioita, joiden lopputulokseen ei pysty itse vaikuttamaan. No, taas kerran toivotaan että jos tämä kesä toisi jotain tullessaan, sillä uskon vakaasti siihen että kesällä on helpompi löytää partneri kun talven kylmyydessä ja pimeydessä.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Meni reilu vuoden suhde poikki. Fiilis on helvetin huono, tyhjä, ahdistunut ja kaipaava. Päätettiin laittaa suhde poikki jatkuvien riitelyiden takia. Ehkä parempi näin. Olo nyt vaan on helvetin huono, kun viikko sitten lähti pappa, ja nyt tulee ero tyttöystävän kanssa. Huhhuh, voiko elämä mennöä enää huonompaan suuntaan, tuskin. Ehkä sitten joskus löytyy vielä joku jonka kanssa jakaa elämä, nyt vaan on olo sellainen ettei tiedä oikeen että mitä pitäis tehdä että saa pään kasaan.
Näin kirjoitettiin siis 31.3.2012, siitä on nyt kuukausi.

Ajat on muuttuneet, naiset on vaihtuneet, kaipaus on muuttunut iloksi, helpotukseksi. Olen onnellisempi kuin mies muistiin. Kaikki parani viikko eron jälkeen, kun aloin ajattelemaan järjellä, kaikella oli sittenkin tarkoitus. Olen pannut tämän kolmen viikon aikana noin 10. kertaa ex-muijani mielestä hänen parasta kaveriaan, tämän"parhaan kaverin" mielestä hän ei edes tunne exääni kunnolla. Ja nyt on käynyt ilmi että näinhän se on. Eka kerta oli kokonaan vahinko. Toka kerta ei. Käytiin leffassa, mutta kummallakaan ei suurempia tunteita ole toisiamme kohtaan, lähinnä kaveri fiiliksiä ainakin toistaiseksi. Kukaan muu ei tiedä jutustamme mitään, tai siis, tytön muutama kaveri, muttei muut. Julkisesti olemme hengailleet ihan vapaasti yhdessä, kavereina. On outoa miten voi harrastaa seksiä ja käydä leffassa, ja tuntea muija silti kaveriksi. Huh. Nyt kuitenkin on kaikki hyvin. Elämä hymyilee ja on vain oma itsensä mistä pitää huolta, ei ketään muuta. Helpottava tunne. Paljon on tutustuttu uusiin ihmisiin, ja löytänyt itselle ihan hyviäkin kavereita, niin miehiä kuin naisiakin. Tällä hetkellä olen tyytyväinen tämänhetkiseen elämääni. Kevät on kaunista aikaa, toverit.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Alkaa pikku hiljaa vituttaa tyttöystävän exän päivittäiset minuun kohdistetut tappouhkaukset. Kyseessä on todellinen rappioalkoholisti (ei siis mikään naisen mielestä vähän turhan paljon alkoholia käyttävä), millä on nuoruudesta jonkun verran väkivaltataustaa.

Mahdoton sanoa miten todellinen uhka on, koska naisia tai lapsia hän ei ole ainakaan koskaan lyönyt ja myös edellistä uutta miesystävää oli yli kymmenen vuotta sitten uhkailtu samalla tavalla, mutta mitään ei kuitenkaan tapahtunut.

Viestit tulevat kaikki siis tytön luuriin enkä edes tiedä näyttääkö hän minulle niistä kaikki, mahdollisesti. Jos minun luuriini tulee yksikin, niin menen suoraan poliisille, toistaiseksi olen vain vakuuttelujen varassa, että ei tässä mitään.

Vaikka ei olisikaan, niin saisi tuo viestien pommitus pikku hiljaa loppua, katsellaan.

No niin. Poliisille mars. Kaikki dokumentaatio mukaan. Eli nainen ja kännykkä.
Alustan asiaa hiukan. Jatkuva uhkailu + raskas alkoholin pitkäaikainen käyttö (joka jo itsessään aiheuttaa jonkinlaisia mielenterveyden ongelmia) on melko räjähdysaltis yhdistelmä. Suurin osa väkivallanteoista ja surmista tapahtuu juuri tällaisten henkilöiden toimesta. Se että on 10 vuotta uhkailtu ja mitään ei ole tapahtunut, ei ole merkki siitä ettei mitään voisi tapahtua.

Syy siihen miksi poliisi kannattaa sotkea asiaan on aika selvä. Jos jotain tapahtuu ja asiat eskaloituvat ikävään suuntaan, on sinulla ja naisystävälläsi näyttöä siitä että pelkäsitte oikeasti henkenne puolesta ja olit itseäsi ja naistasi puolustaessa pakotettu käyttämään voimakeinoja...

Lähestymiskielto taas... ehkä toimii ehkä ei. Vähän samat puolustukset kuin edellisessä virkkeessä. Negatiivisia puolia taas sitten on enemmän.
Tutkimukset sekä täällä että Jenkeissä (missä kielloista on enemmän ja pidempi kokemus) näyttävät selkeän trendin. Tietyn tyyppisille ihmisille (usein narsistisesta häiriöstä kärsiville) lähestymiskielto on kuin punainen vaate joka saa kiellon saaneen ryhtymään äärimmäisiin toimiin ja silloin lähestymiskielto on yhtä hyvä suoja kuin paperi jolle se on kirjoitettu - koita laittaa se paperi puukon väliin ja näkee mitä se suojaa. Lisäksi lähestymiskielto saattaa antaa kiellon hankkijalle vääränlaisen turvallisuuden tunteen ja luontainen varovaisuus vähenee... joka taas saattaa johtaa ikäviin juttuihin.

"Jos minä en saa häntä, ei kukaan muukaan häntä saa... prkl puukko käteen ja..." saattaa siis olla reaktio henkilöllä joka lähestymiskiellon saa, äärimmäisessä tapauksessa.

Nyt pitäisi oikeasti kuunnella "liskoaivoja" eli ihan pervo rehellisesti tunteella/fiiliksellä molempien miettiä onko heebo uhka vai vain riesa, järkeä kuunnellaan sitten sen jälkeen. Järki kun nykyihmisellä on hyvä selittämään/olemaan näkemättä/perustelemaan pois mahdollisia uhkia. Jos vähääkään kellot soivat jossain takaraivossa että voi olla uhka. Mars poliisille.
Kannattaa myös istua ennen sitä alas rauhassa ja kirjoittaa vaikka paperille kaikki mahdolliset asiat joista on helpompi näyttää poliisille mitä kaikkea on tapahtunut ja miksi kokee henkilön uhaksi.

Lisääkin aiheesta voisin kirjoittaa, olen tähän aika syvällisesti perehtynyt, mutta ehkä tällä pääsee alkuun.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Näin kirjoitettiin siis 31.3.2012, siitä on nyt kuukausi.

Ajat on muuttuneet, naiset on vaihtuneet, kaipaus on muuttunut iloksi, helpotukseksi. Olen onnellisempi kuin mies muistiin. Kaikki parani viikko eron jälkeen, kun aloin ajattelemaan järjellä, kaikella oli sittenkin tarkoitus. Olen pannut tämän kolmen viikon aikana noin 10. kertaa ex-muijani mielestä hänen parasta kaveriaan, tämän"parhaan kaverin" mielestä hän ei edes tunne exääni kunnolla. Ja nyt on käynyt ilmi että näinhän se on. Eka kerta oli kokonaan vahinko. Toka kerta ei. Käytiin leffassa, mutta kummallakaan ei suurempia tunteita ole toisiamme kohtaan, lähinnä kaveri fiiliksiä ainakin toistaiseksi. Kukaan muu ei tiedä jutustamme mitään, tai siis, tytön muutama kaveri, muttei muut. Julkisesti olemme hengailleet ihan vapaasti yhdessä, kavereina. On outoa miten voi harrastaa seksiä ja käydä leffassa, ja tuntea muija silti kaveriksi. Huh. Nyt kuitenkin on kaikki hyvin. Elämä hymyilee ja on vain oma itsensä mistä pitää huolta, ei ketään muuta. Helpottava tunne. Paljon on tutustuttu uusiin ihmisiin, ja löytänyt itselle ihan hyviäkin kavereita, niin miehiä kuin naisiakin. Tällä hetkellä olen tyytyväinen tämänhetkiseen elämääni. Kevät on kaunista aikaa, toverit.

Tutun kuuloista tuo sinun tarinasi. Itse erosin tuossa alkutalvesta pitkäaikaisesta tyttökaverista ja fiilikset oli mainiot noin viikko eron jälkeen ja oikeastaan pitkälle kevääseen asti. Tossa Huhtikuun alkupuolella kuitenkin tajusin etten ollut käsitellyt eroa oikeastaan mitenkään. Olin juhlinut ja paneskellut koko talven siinä luulossa, että unohdan eron noilla keinoilla. Enpä ollut unohtanu. Se tunne kalvasi ja toisinaan kalvaa minua vieläkin jossakin alitajunnassa. Sitten nostin kissan pöydälle ja soitin exälle, että voitasko jutella kaikki asiat selväksi. No, juteltiin ja nyt on jo parempi fiilis ja semmonen, että oikeasti voi jatkaa elämää eteenpäin. Koitan sanoa vain, että kantsii sitä eroa käsitellä itsensä kanssa muutenkin kuin panemalla ja juhlimalla vaikka se on nin pirun hauskaa:D
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Tutun kuuloista tuo sinun tarinasi. Itse erosin tuossa alkutalvesta pitkäaikaisesta tyttökaverista ja fiilikset oli mainiot noin viikko eron jälkeen ja oikeastaan pitkälle kevääseen asti. Tossa Huhtikuun alkupuolella kuitenkin tajusin etten ollut käsitellyt eroa oikeastaan mitenkään. Olin juhlinut ja paneskellut koko talven siinä luulossa, että unohdan eron noilla keinoilla. Enpä ollut unohtanu. Se tunne kalvasi ja toisinaan kalvaa minua vieläkin jossakin alitajunnassa. Sitten nostin kissan pöydälle ja soitin exälle, että voitasko jutella kaikki asiat selväksi. No, juteltiin ja nyt on jo parempi fiilis ja semmonen, että oikeasti voi jatkaa elämää eteenpäin. Koitan sanoa vain, että kantsii sitä eroa käsitellä itsensä kanssa muutenkin kuin panemalla ja juhlimalla vaikka se on nin pirun hauskaa:D

Noh, ex-muija teki siirtonsa siten ettei tarvitse haikailla perään, jeesas mua aivan helvetisti :D Muutenhan voiskin olla ikävä, mutta omilla tekemisillään autto mut oikeestaan sillon jaloilleen, tajusin, että päätös oli oikea ! Toisaalta, vaikea sanoa mitä tulevaisuus tuo tullessaan, sen näkee sitten.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No niin. Poliisille mars.

Nyt on ollut taas rauhallisempaa, jotkut viestit ovat olleet hyvinkin mitättömiä eivätkä uhkaavia. Eli enemmänkin häiriköintiä. Sillä on selvästikin vaikutusta, että hänen lapsensa ovat kehuneet minua vuolaasti hienoksi mieheksi. Ihan kivaa meillä on ainakin ollutkin.

Yhteydenpito tyttäriin on muutenkin vähän lisääntynyt. Se on tietysti sinänsä hyvä asia, mutta ei siellä viime tapaamisellakaan taas oltu täysin selvinpäin, vaikka toista luvattiin. Kyllähän lapsetkin sen tiesivät jo ennen vierailua, kun asiaa miettivät.

Jatketaan siis samaan malliin ja toivottavasti poliisia ei tarvittaisi. Eihän tuo silti tietenkään saa loputtomiin jatkua ja luonnollisesti tytöt eivät tiedä mitään siitä mitä isänsä puuhaa niiden selän takana.
 

Birchman

Jäsen
Tulipa tuossa alkuvuodesta vuodatettua tännekin muutamaan otteeseen. Short story even shorter. Aloin treffata jälleen aiempaa ihastustani. Eikä siinä kovin kauan mennyt kun birchman oli aivan ihastushuuman kourissa. Siinä vietiin lopulta miestä kuin litran mittaa. Noh minkäs sille voi. Mimmi vilkutti niin paljon vihreää valoa alussa ja veti hanat kiinni tietty kun meikä hyppäsi tosissaan kelkkaan. Toisaalta on se perkele niin, että täysillä sitä sitten pitää lähteäkin mukaan, jos oikeasti haluaa jotain vakavaa rakentaa. Enkä minä likkaa piinannut viesteillä, puheluilla tai muutenkaan ahdistanut häntä. Annoin vaan tunteiden viedä ja olihan siinä rationaalisuus kaukana... Tai noh, ehkä ahdistin lopulta, kun kerran meikäläisen jätti :P Eipä tosin tainnut hän halutakaan muuta kuin jotain pientä säätöä ja sutinaa.

Siinä sitten tottakai oltiin aivan maansa myyneenä. Olinhan mielessäni päättänyt jo aiemmin, että tässä voisi oikeasti olla se oikea tyttöystävä. Ei mikään säätö, johon samantien kyllästytään, tai vielä heikompaa materiaalia - ei kiinnosta edes tutustua. Asiasta tuli rehellisesti avauduttua lähipiirille ja kavereille. Auttoi helvetisti, kun yleensä tuppaa nämä asiat käsiteltyä mielessä yksin vaihtelevalla menestyksellä. Ja nyt voi kyllä ylpeästi sanoa, että eipä tämän hetkisessä arjessa ole minulla yhtään valitettavaa :)

Jotenkin tuntuu, että pikkuhiljaa tässä alkaa saamaan todellisen tekemisen meiningin päälle. En oikein osaa kuvailla sitä fiilistä, mutta se on helvetin hyvä. Tuo tapailu ja siitä seurannut masistelu oli todellista itsetutkiskelun aikaa. Mulla on ollut aika ronski kiltin jätkän rooli päällä. Ja _jokainen_ mun ihastus on sen myös mulle sanonut. "Sä oot tollanen kiltti nallekarhu". Ei se toimi niiden naisten kanssa, joiden kanssa minä haluan olla. Eikä se rooli sovi myöskään siihen, miten mä haluan muiden ihmisten näkevän minut. Mun yli on kävelty niin monta kertaa niin monessa eri tilanteessa. Siispä mä ihan oikeasti analysoin vähän asiaa. Mietin, miten käyttäydyn ihastusten seurassa, miksi tunnen pallien tippuvan ihastumisen yhteydessä, miksi helvetissä tulee annettua niin paljon periksi ja samalla unohdettua itsearvostus.

Ja niinpä vain sieltä alkoi aurinko paistaa risukasaan. Heiluriliike parempaan on helvetin voimakas tällä hetkellä, ja pitää ihan todella varoa turhan ylpeilyn esille tuloa. Meikäläisessä on aina ollut kuin kaksi persoonaa. Se voimakas ja hurmaava. Sitten se heikko pieni mukula, joka takertuu läheisiin. Enkä ole oikein osannut erottaa näitä kahta. Kuin huomaamatta munaton vässykkä saa tietyissä tilanteissa vallan (auktoriteetit, ihastukset, lujatahtoiset ihmiset). Ja olen aina ajatellut sen olevan täysin normaali juttu. Mutta eihän se nyt niin ole. Minähän voin olla aivan mitä itse haluan. :)

Meikäläinen haluaa olla itsevarma ihminen, joka elää itsensä näköistä elämää. Eikä itsevarman miehen tarvitse käyttäytyä toisia kohtaan huonosti. Ei tarvitse verrata, onko parempi kuin joku toinen. Kunhan on sinut itsensä kanssa! Kaippa sitä on vain alitajuisesti hakenut ihmisten hyväksyntää. Nyt kun huomaa tiettyjen ihmisten tekevän sitä, se on oikeasti aika säälittävää. Ei siis ihme, että naisrintamalla hommat ovat menneet hieman vaihtelevalla menestyksellä.

Kesä on kohta täällä. Eikä minulla ole pienintäkään aikomusta viettää sitä seurustellen. On meinaan niin saatanan hieno fiilis, kun alkaa vihdoin 25 ikävuoden jälkeen ymmärtämään itseään. Taitaa olla niin, että itseensä voi oikeasti ihastua :) Eikä tällaisessa murrosvaiheessa ole nyt tilaa kenellekään muulle. Jokainen joka on vastaavia fiiliksiä kokenut, voi varmasti yhtyä tähän.

Siispä pilke silmäkulmassa kohti kesää. Pitkästä aikaa voisi ihan leppoisasti taas käydä treffeillä, jättää murehtimisen pois ja nautiskella elämästä. Tässä on muutenkin huomannut sellaisen pakonomaisen suorittamisen vähentymisen. Kun ei tämä elämä aivan omissa käsissä lopulta kuitenkaan ole.

Hyvää kesää kaikille palstalaisille!
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Ihan vaan mielenkiinnosta haluan tietää, että kuinka monen naisen kanssa scholl on seurustellut ja ylipäänsä millainen hänen historiansa on naisten suhteen?

Tuota, empiria olisi vain este schollin asiantuntemukselle - mieshän suunnittelee kirjaa parisuhteista (julkaisu on nyt kai jo pari vuotta myöhästynyt), ja uskoisin että varsinainen parisuhde olisi merkittävä este näkemyksen selkeydelle. Itsekin kirjoitan pian kirjan nuolenpääkirjoituksesta tai hiukkasfysiikasta, ja näkisin että vähäisinkin tieto vaikeuttaisi työtä huomattavasti.
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Kootaanpa tähän vähän omaa tarinaa, kun ajatukset ovat tällä hetkellä kohtuullisen sekaisin.

Parisen kuukautta on tullut tapailtua erästä mukavaa tyttöstä ja vappuun asti kaikki meni mukavasti. Vappuna olimme paikallisessa kuppilassa jossa oli myös tytön ilmeisesti ex/vanha säätö, jonka kanssa tyttö vietti tupakkakopissa tunnin jutellen. Tämän jälkeen hän ohjasikin minut lähtemään nukkumaan koska herra X halusi kävellä samaa matkaa tytön kanssa ja keskustella lisää. No lähdin sitten menemään. Olin tytön kanssa vielä yöllä yhteyksissä enkä todellakaan epäile, että mitään heidän välillään olisi tapahtunut. Otti/ottaa kuitenkin aivan helvetisti päähän tuollainen kohtelu.

Tämän jälkeen olemme nähneet pari kertaa, mutta tyttö on vaikuttanu etäiseltä/vaisulta. Aiemmin viestittelimme käytännössä joka päivä, mutta nyt en ole perjantain jälkeen kuullut tytöstä mitään.

Tälläkin hetkellä tyttö on facebookissa, mutta en halua painostaa vaan annan hänen nyt aloittaa keskustelun. Yllättävä käytöksen muuttuminen ja radiohiljaisuus kuitenkin hämmentää ja saa kaikenlaiset skenaariot pyörimään päässä jatkuvasti. Onneks Suomi edes voitti.
 

Birchman

Jäsen
Kootaanpa tähän vähän omaa tarinaa, kun ajatukset ovat tällä hetkellä kohtuullisen sekaisin.

Parisen kuukautta on tullut tapailtua erästä mukavaa tyttöstä ja vappuun asti kaikki meni mukavasti. Vappuna olimme paikallisessa kuppilassa jossa oli myös tytön ilmeisesti ex/vanha säätö, jonka kanssa tyttö vietti tupakkakopissa tunnin jutellen. Tämän jälkeen hän ohjasikin minut lähtemään nukkumaan koska herra X halusi kävellä samaa matkaa tytön kanssa ja keskustella lisää. No lähdin sitten menemään. Olin tytön kanssa vielä yöllä yhteyksissä enkä todellakaan epäile, että mitään heidän välillään olisi tapahtunut. Otti/ottaa kuitenkin aivan helvetisti päähän tuollainen kohtelu.

Tämän jälkeen olemme nähneet pari kertaa, mutta tyttö on vaikuttanu etäiseltä/vaisulta. Aiemmin viestittelimme käytännössä joka päivä, mutta nyt en ole perjantain jälkeen kuullut tytöstä mitään.

Tälläkin hetkellä tyttö on facebookissa, mutta en halua painostaa vaan annan hänen nyt aloittaa keskustelun. Yllättävä käytöksen muuttuminen ja radiohiljaisuus kuitenkin hämmentää ja saa kaikenlaiset skenaariot pyörimään päässä jatkuvasti. Onneks Suomi edes voitti.

Word... Voi voi kun luottaisit nyt vain intuitioosi tässäkin asiassa.

Pari kuukautta tapaillut --> Kyllä tuossa ajassa sitä jotain on tai sitten ei.

Exän kanssa tunnin keskustelut --> Kyllä ne exät lentää hiuksista vittuun jos on huumassa jostain toisesta.

Saatto kotiin --> Siis oikeasti? Mitä helvettiä?

Radiohiljaisuus --> Joopa joo...

Mutta minkäs sitä mies voi, kun haluaa uskoa siihen, että kaikki on hienosti. Kannattaisi nyt ainakin ilmoittaa, että tuollaiset tunnin keskustelut eivät ehkä ole ihan linjassa sen kanssa, mitä sinä tästä likasta haluat. Naiset kohtelee miehiä kuin koiria tasan niin kauan, kun miehet antaa kohdella itseään kuin koiraa.

En tiedä, millainen kaveri olet IRL, mutta totean seuraavaa. Naisasiat on vähän kuin eläinmaailma. Vahvin uros voittaa. Decent Guy -meiningillä ei saa oikeastaan mitään aikaan. Korkeintaan pääsee siihen laastarin rooliin. Tuossa sinun tilanteessa olisi samantien pitänyt mennä ilmoittamaan mirkulle, että mitäs helvettiä tällainen on? Ja jätkälle olisi voinut suoraan ilmoittaa, että I'm running things here now!

Nimim. entinen Decent Guy ;)
 
Viimeksi muokattu:

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Costi: En haluaisi olla pahanilmanlintu, mutta tuo kuulostaa siltä, että vanha suola janottaa. Voi olla vitun hölmö neuvo, mutta kannattaa kysyä suoraan, mikä meininki. Eipä tarvitse roikkua löysässä hirressä.

Joskus nuorempana törmäsin itsekin tuohon "exän kanssa vanhoja muistelemassa" -meininkiin. Tuore suhde tyriytyi siihen, että uusi kumppani muisteli menneitä ottamalla exän valtaisaa melaa kurkkuunsa raflan vessassa. Satuin itse olemaan kusilaarilla ja käry kävi.
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Exän kanssa tunnin keskustelut --> Kyllä ne exät lentää hiuksista vittuun jos on huumassa jostain toisesta.
Näinhän se normaalisti menee. Tähän kuvioon liittyy muitakin asioita joiden takia ymmärrän kyllä miksi täystyrmäystä ei tullut. En kuitenkaan ala niitä edes nimimerkin takaa nyt ruotimaan kun ovat sivuseikkoja.

Costi: En haluaisi olla pahanilmanlintu, mutta tuo kuulostaa siltä, että vanha suola janottaa. Voi olla vitun hölmö neuvo, mutta kannattaa kysyä suoraan, mikä meininki. Eipä tarvitse roikkua löysässä hirressä.
Samat ajatukset tässä on mielessä pyörineet. Ja löysässä hirressä roikkuminen on tosiaan pahinta mahdollista, joten taidan jutella jo tänä iltana tytön kanssa nämä asiat selviksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös