Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ukraina, Eveliina Määttänen
Oho. Väärä nettisivusto tälle kysymykselle. Jos kokeilisi Futis... no ei saatana, ei ainakaan sitä.Mitä ne on?
Oho. Väärä nettisivusto tälle kysymykselle. Jos kokeilisi Futis... no ei saatana, ei ainakaan sitä.Mitä ne on?
Näin kirjoitettiin siis 31.3.2012, siitä on nyt kuukausi.Meni reilu vuoden suhde poikki. Fiilis on helvetin huono, tyhjä, ahdistunut ja kaipaava. Päätettiin laittaa suhde poikki jatkuvien riitelyiden takia. Ehkä parempi näin. Olo nyt vaan on helvetin huono, kun viikko sitten lähti pappa, ja nyt tulee ero tyttöystävän kanssa. Huhhuh, voiko elämä mennöä enää huonompaan suuntaan, tuskin. Ehkä sitten joskus löytyy vielä joku jonka kanssa jakaa elämä, nyt vaan on olo sellainen ettei tiedä oikeen että mitä pitäis tehdä että saa pään kasaan.
Alkaa pikku hiljaa vituttaa tyttöystävän exän päivittäiset minuun kohdistetut tappouhkaukset. Kyseessä on todellinen rappioalkoholisti (ei siis mikään naisen mielestä vähän turhan paljon alkoholia käyttävä), millä on nuoruudesta jonkun verran väkivaltataustaa.
Mahdoton sanoa miten todellinen uhka on, koska naisia tai lapsia hän ei ole ainakaan koskaan lyönyt ja myös edellistä uutta miesystävää oli yli kymmenen vuotta sitten uhkailtu samalla tavalla, mutta mitään ei kuitenkaan tapahtunut.
Viestit tulevat kaikki siis tytön luuriin enkä edes tiedä näyttääkö hän minulle niistä kaikki, mahdollisesti. Jos minun luuriini tulee yksikin, niin menen suoraan poliisille, toistaiseksi olen vain vakuuttelujen varassa, että ei tässä mitään.
Vaikka ei olisikaan, niin saisi tuo viestien pommitus pikku hiljaa loppua, katsellaan.
Näin kirjoitettiin siis 31.3.2012, siitä on nyt kuukausi.
Ajat on muuttuneet, naiset on vaihtuneet, kaipaus on muuttunut iloksi, helpotukseksi. Olen onnellisempi kuin mies muistiin. Kaikki parani viikko eron jälkeen, kun aloin ajattelemaan järjellä, kaikella oli sittenkin tarkoitus. Olen pannut tämän kolmen viikon aikana noin 10. kertaa ex-muijani mielestä hänen parasta kaveriaan, tämän"parhaan kaverin" mielestä hän ei edes tunne exääni kunnolla. Ja nyt on käynyt ilmi että näinhän se on. Eka kerta oli kokonaan vahinko. Toka kerta ei. Käytiin leffassa, mutta kummallakaan ei suurempia tunteita ole toisiamme kohtaan, lähinnä kaveri fiiliksiä ainakin toistaiseksi. Kukaan muu ei tiedä jutustamme mitään, tai siis, tytön muutama kaveri, muttei muut. Julkisesti olemme hengailleet ihan vapaasti yhdessä, kavereina. On outoa miten voi harrastaa seksiä ja käydä leffassa, ja tuntea muija silti kaveriksi. Huh. Nyt kuitenkin on kaikki hyvin. Elämä hymyilee ja on vain oma itsensä mistä pitää huolta, ei ketään muuta. Helpottava tunne. Paljon on tutustuttu uusiin ihmisiin, ja löytänyt itselle ihan hyviäkin kavereita, niin miehiä kuin naisiakin. Tällä hetkellä olen tyytyväinen tämänhetkiseen elämääni. Kevät on kaunista aikaa, toverit.
Tutun kuuloista tuo sinun tarinasi. Itse erosin tuossa alkutalvesta pitkäaikaisesta tyttökaverista ja fiilikset oli mainiot noin viikko eron jälkeen ja oikeastaan pitkälle kevääseen asti. Tossa Huhtikuun alkupuolella kuitenkin tajusin etten ollut käsitellyt eroa oikeastaan mitenkään. Olin juhlinut ja paneskellut koko talven siinä luulossa, että unohdan eron noilla keinoilla. Enpä ollut unohtanu. Se tunne kalvasi ja toisinaan kalvaa minua vieläkin jossakin alitajunnassa. Sitten nostin kissan pöydälle ja soitin exälle, että voitasko jutella kaikki asiat selväksi. No, juteltiin ja nyt on jo parempi fiilis ja semmonen, että oikeasti voi jatkaa elämää eteenpäin. Koitan sanoa vain, että kantsii sitä eroa käsitellä itsensä kanssa muutenkin kuin panemalla ja juhlimalla vaikka se on nin pirun hauskaa:D
No niin. Poliisille mars.
Ihan vaan mielenkiinnosta haluan tietää, että kuinka monen naisen kanssa scholl on seurustellut ja ylipäänsä millainen hänen historiansa on naisten suhteen?
... ja näkisin että vähäisinkin tieto vaikeuttaisi työtä huomattavasti.
Kootaanpa tähän vähän omaa tarinaa, kun ajatukset ovat tällä hetkellä kohtuullisen sekaisin.
Parisen kuukautta on tullut tapailtua erästä mukavaa tyttöstä ja vappuun asti kaikki meni mukavasti. Vappuna olimme paikallisessa kuppilassa jossa oli myös tytön ilmeisesti ex/vanha säätö, jonka kanssa tyttö vietti tupakkakopissa tunnin jutellen. Tämän jälkeen hän ohjasikin minut lähtemään nukkumaan koska herra X halusi kävellä samaa matkaa tytön kanssa ja keskustella lisää. No lähdin sitten menemään. Olin tytön kanssa vielä yöllä yhteyksissä enkä todellakaan epäile, että mitään heidän välillään olisi tapahtunut. Otti/ottaa kuitenkin aivan helvetisti päähän tuollainen kohtelu.
Tämän jälkeen olemme nähneet pari kertaa, mutta tyttö on vaikuttanu etäiseltä/vaisulta. Aiemmin viestittelimme käytännössä joka päivä, mutta nyt en ole perjantain jälkeen kuullut tytöstä mitään.
Tälläkin hetkellä tyttö on facebookissa, mutta en halua painostaa vaan annan hänen nyt aloittaa keskustelun. Yllättävä käytöksen muuttuminen ja radiohiljaisuus kuitenkin hämmentää ja saa kaikenlaiset skenaariot pyörimään päässä jatkuvasti. Onneks Suomi edes voitti.
Näinhän se normaalisti menee. Tähän kuvioon liittyy muitakin asioita joiden takia ymmärrän kyllä miksi täystyrmäystä ei tullut. En kuitenkaan ala niitä edes nimimerkin takaa nyt ruotimaan kun ovat sivuseikkoja.Exän kanssa tunnin keskustelut --> Kyllä ne exät lentää hiuksista vittuun jos on huumassa jostain toisesta.
Samat ajatukset tässä on mielessä pyörineet. Ja löysässä hirressä roikkuminen on tosiaan pahinta mahdollista, joten taidan jutella jo tänä iltana tytön kanssa nämä asiat selviksi.Costi: En haluaisi olla pahanilmanlintu, mutta tuo kuulostaa siltä, että vanha suola janottaa. Voi olla vitun hölmö neuvo, mutta kannattaa kysyä suoraan, mikä meininki. Eipä tarvitse roikkua löysässä hirressä.
Samat ajatukset tässä on mielessä pyörineet. Ja löysässä hirressä roikkuminen on tosiaan pahinta mahdollista, joten taidan jutella jo tänä iltana tytön kanssa nämä asiat selviksi.
Tuota, empiria olisi vain este schollin asiantuntemukselle - mieshän suunnittelee kirjaa parisuhteista (julkaisu on nyt kai jo pari vuotta myöhästynyt), ja uskoisin että varsinainen parisuhde olisi merkittävä este näkemyksen selkeydelle. Itsekin kirjoitan pian kirjan nuolenpääkirjoituksesta tai hiukkasfysiikasta, ja näkisin että vähäisinkin tieto vaikeuttaisi työtä huomattavasti.
Nojoo, juteltiin äsken about tunti ja saatiin asiat selvitettyä.Jos jaksat, laita jossain vaiheessa raporttia, miten meni. Eipä se muuten minulle kuulu, mutta ihan mielenkiinnosta, menikö mun veikkaus oikein. :D
En huomannut kommentoida tähän aiemmin, mutta ilmoitin kyllä tytölle seuraavana päivänä ko. tapauksen olleen ensimmäinen ja viimeinen laatuaan. Tyhjät tuopit jätetään pöytiin kun siltä tuntuu, ei ihmisiä.Kannattaisi nyt ainakin ilmoittaa, että tuollaiset tunnin keskustelut eivät ehkä ole ihan linjassa sen kanssa, mitä sinä tästä likasta haluat.
Itse olen ainakin helvetin tyytyväinen, että matkan varrelle mahtui monta "väärää" ennen tätä nykyistä "oikeaa".
Kerron tässä välissä oman mielipiteeni naisasioista noin yleisesti ottaen. Ihmetyttää kun tässäkin ketjussa miehet antavat ohjeita, että sitä oikeaa kannattaa vain odottaa ja odottaa ihan kaikessa rauhassa. Miksi? Tietääkseni voit kuolla kupsahtaa mikä hetki tahansa?
Kerron tässä välissä oman mielipiteeni naisasioista noin yleisesti ottaen. Ihmetyttää kun tässäkin ketjussa miehet antavat ohjeita, että sitä oikeaa kannattaa vain odottaa ja odottaa ihan kaikessa rauhassa. Miksi? Tietääkseni voit kuolla kupsahtaa mikä hetki tahansa? Ihmeellinen ajatusmaailma. Siinäpä sitten vain odotatte hölmöinä. Onneksi itse tiedän nyt että kuka olisi ollut se oikea pakeista huolimatta. Olen jo vuosia sen tiennyt. Nyt on sellainen tilanne että olen väsynyt näihin kaikenmaailman naisasioihin ja en jaksa edes tutustua naisiin. Viimeksi kun baarissa kävin ja tilasin juotavaa, niin joku muija siihen tuli etuilemaan ja riitahan siitä tuli. Olin jonossa selvästi ensin ja sitten tullaan siihen törmäilemään sekä huutamaan että olen kireä, kun huusin vastaan että ota se juotava ja häivy. En ole yhteenkään naiseen yhteydessä ja se siitä. Jomppa on sinkku sekä neitsyt.
Siitä se sitten lähti. Mitä JOS...