Ted Raikas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Pieni muna?emest kirjoitti:Joko jätkällä on aivan uskomaton huumori, tai sitten.. niin, tiedätte loput.
Pieni muna?emest kirjoitti:Joko jätkällä on aivan uskomaton huumori, tai sitten.. niin, tiedätte loput.
Nikki Goodding kirjoitti:tulipas viestiteltyä yhden naaraspuolisen neidon kanssa sähköpostin välityksellä, noh hän kysyi että löytyisukö minusta kuvaa. lähetin hänelle kuvani. Seuraus: Dead silence, 2 viikkoon ei mitään vastakaikua, pitäisikö vetää jotain johtopäätösiä koskien omaa ulkonäköä???
Nikki Goodding kirjoitti:tulipas viestiteltyä yhden naaraspuolisen neidon kanssa sähköpostin välityksellä, noh hän kysyi että löytyisukö minusta kuvaa. lähetin hänelle kuvani. Seuraus: Dead silence, 2 viikkoon ei mitään vastakaikua, pitäisikö vetää jotain johtopäätösiä koskien omaa ulkonäköä???
Fläppis kirjoitti:Hmmm...tulikohan nyt luettua schollin viestit läpi? Schollhan kertoi kuinka kysymykset ovat hänen päässään ja ne esitetään keskustelun lomassa ilman että vastapuoli tätä kartoitusta edes tiedostaa.
Fläppis kirjoitti:Hmmm...tulikohan nyt luettua schollin viestit läpi? Schollhan kertoi kuinka kysymykset ovat hänen päässään ja ne esitetään keskustelun lomassa ilman että vastapuoli tätä kartoitusta edes tiedostaa.
Dante kirjoitti:Ollakko vaiko eikö olla. Rakastaa, ei rakasta. "Seuraavaksi Kyrölän WPK esittää humpan kusessa ollaan."
Vittu kun pitää olla vaikeaa, fiilikset vetää vuoristorataa kuin teinipojalla konsanaan. Aamulla euforia, lounastunnilla epätoivoa. Hyvin mä vedän.
ipaz kirjoitti:Ollaankin parin kaverin kanssa pähkäilty että pikkukaupungissa kun näkee sen mielenkiintoisen näköisen ihmisen aina siinä samassa paikassa, niin jossain vaiheessa tulee väkisinkin törmättyä. Täällä taasen jossain Onnelassa on 1000 naista, joista 250 on hyvännäköisiä ja 100 erittäin nättejä. Siinä tulee jo sellainen valinnan vaikeus, ettei osaa päättää.
scholl kirjoitti:Onpas Tampereella hyvät oltavat. Jos Helsingissä Onnelassa olisi tuhat naista niin niistä korkeintaan 5 olisi hyvännäköisiä ja erittäin nättejä n. 0-1.
Aksu kirjoitti:Ihmissuhteiden suot. Ikää tulee aina vaan lisää, mutta jotenkin sitä löytää itsensä kerta toisensa jälkeen samasta tilanteesta nuolemassa haavoja peilin edessä toivoen sieltä löytyvän vastausta johonkin mikä ei ole koskaan auennut. Kokemukset ja näkemykset... Kaiken aina kuvittelee tietävänsä jotenkin paremmin ja pystyvänsä kasvamaan, mutta oma pikkumaisuus nousee aina esiin kun tarpeeksi itseään koettelee. Sitä haluaisi pyytää puolelta maailmaa anteeksi ja uskottelee itselleenkin, että pystyy muuttumaan ja tekemään asiat jatkossa paremmin kunnes vastaan tulee tilanne, jota ei kestä. Siinä tilassa revitään irti kaikki ne vanhatkin haavat ja arvet, joilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa mitä joku tarjoaa tänään ja nyt. Mahdollisuuksia ei yhden ihmiselon tielle loputtomiin tule ja usko menee siihen huomenna nousevaan aurinkoon. Alkaa odottamaan sitä päivää kun se ei enää nousekaan ja silloin minusta tulee vajaa. Kun vien itseltäni mahdollisuuden uskoa haaveisiin ja unelmiin, jotka ovat ohjanneet tähän pisteeseen. Niihin, jotka tuovat voimaa silloinkin kun taivas tummenee.
Sanoinkuvaamattoman paha olo. Omana itsenäni olen ehkä tuhomassa jotain mistä haaveilen. Olen elänyt ja hymyillyt. Yksinäisyys on pelottava ajatus. Hymyn ja ilon kuihtuminen pelottaa. Mistä löytää jotain, joka tuntuu siltä kuin haluan elämäni tuntuvan. Ja asia olisi jotain aivan muuta jos voisin osoittaa syyttävän sormeni toista kohti ja sanoa selkä pystyssä sanottavani. Nyt minua katsoo vain haikea silmäpari, joka kysyy... miksi taas, miksi minuun pitää aina... miksi... joskus elämässä tulee vastaan tilanne kun anteeksipyynnöt eivät enää auta. Nyt tuntuu juuri siltä... onneksi kukaan ei näe minua nyt.
Tobias kirjoitti:Sellaista tuskaa täällä tuntuu naiset monille aiheuttavan, että kysyn vaan, minkä ihmeen takia aloitatte vakavia suhteita?
Voin kertoa, sinkkuna s(e)i(k)kaillessa on tuhatverroin mukavampaa eikä ole tilivelvollinen mistään kellekään. Eikä tule vitutuksia.
Taas viikonloppua odotellessa!
Niin paljon kuin oma ero satutti ja veti mielen alas, niin en sitä mennyttä suhdetta kokemuksena vaihtaisi poiskaan missään tapauksessa. Se myös antoi paljon ja myös opetti, niin itsestäni kuin toisista ihmisistäkin. Olen varmasti niiltä osin vastuullisempi ja viisaampi nyt kuin mitä olin ennen. Ihmissuhdetta tajuaa ihan toisella tavalla.Tobias kirjoitti:Sellaista tuskaa täällä tuntuu naiset monille aiheuttavan, että kysyn vaan, minkä ihmeen takia aloitatte vakavia suhteita?
jupster kirjoitti:Molemmissa on puolensa. Kysynkin sulta Tobias, oletko koskaan seurustellut naisen kanssa ja ollut rakastunut?
Jos vastaus on kyllä, niin tiedät varmati miksi aloitetaan vakavia seurustelusuhteita.
Rauman kielellä on seuraava sanonta:" Paremp ol ankris kon tuulajol."
Tobias kirjoitti:Olen kerran seurustellut "tosissaan", kestiköhän jonkun kuukauden. Kyllä sitä välillä miettii, että aika monet samanikäisistä kavereistani (n. 30 vuotta) ovat aviossa ja toukkia on talouksiin putkahdellut heille, vaan eipä ole mun juttuja nuo. No kukin tavallaan, ei siinä mitään. Itse vaan en viitsisi kelailla mitään naisasioita hermoromahduksen partaalla.
jupster kirjoitti:Aivan. Jokainen tietysti tavallaan. En tiedä olitko rakastunut tämän kuukauden aikana, mutta juuri tämä tunne saa varmasti ihmisen uudestaan ja uudestaan altistamaan itsensä näille sydänsuruillekin.
Vastaavanlaisia ajatuksia liikkui allekirjoitteneen pääkopassa kevättalvella puolitoista vuotta sitten. Takana oli 11-vuoden seurustelu/avoliitto aivan mahtavan tyttöihmisen kanssa. Suhteen loppuaikojen repaleisuus ja tuska kuitenkin vei jollainlailla uskon rakkauteen ja tällöin tuli pienessä pääkopassa lupailtua itselleen, ettei toista kertaa samanlaiseen tunteiden sekamelskaan itseään saata. Vannoin sinkkuelämän nimeen, lensin kukasta kukkaan, eli täysillä ja kokeilin kaikkea mahdollista (ja välillä mahdotontakin). Välillä oli hiljaisempaa ja välilä taas ei, toisten kanssa tuli vietettyä enemmänkin aikaa, seurustelusta voitiin ehkä jo puhua. Toisille taas aamulla lähin peili oli taloyhtiön hississä. Jotain kuitenkin puuttui, niinpä, sitä rakkautta, sitä tämä pieni maan matonen kuitenkin kaipasi. Kaipasi vierelleen ihmistä jonka kanssa jakaa elämän ilot ja surutkin. Kun nyt miettii miten tuli toissakesä ja -syksy elettyä ja mitä tuli toilailtua, ei voi muuta kuin ihmetellä, että kuka/mikä sitä oikein oli..Tobias kirjoitti:Sellaista tuskaa täällä tuntuu naiset monille aiheuttavan, että kysyn vaan, minkä ihmeen takia aloitatte vakavia suhteita?
Voin kertoa, sinkkuna s(e)i(k)kaillessa on tuhatverroin mukavampaa eikä ole tilivelvollinen mistään kellekään. Eikä tule vitutuksia.
Tobias kirjoitti:Sellaista tuskaa täällä tuntuu naiset monille aiheuttavan, että kysyn vaan, minkä ihmeen takia aloitatte vakavia suhteita?
scholl kirjoitti:He elävät flegmaattista elämää, jota hallinnoi tylsä 8-16 työ, lounassetelit, salatut elämät ja ruuhkassa istuminen. He ovat vain muurahaisia keossa ilman omia ajatuksia. Sellaisilla ihmisillä ei ole mitään annettavaa. Sen takia ravintolassa, jos sellainen henkilö tulee sönköttämään, tulee vitutusketjumateriaalia.