Naisasiat

  • 7 533 653
  • 26 611

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Juuri lähti tuore tuttavuus kotia päin. Nelisen tuntia vietettiin yhdessä, katsottiin leffaa ja juteltiin. Aika meni siivillä, mukavaa oli. Positiiviset fiilarit, söötti tyttö ja taitaapa tuo pitää minusta. Huomenna ehkä kahville.

Katsellaan miten käy.
 

Tio

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bayern München
Joopa...

En tietä,että onko tämä oikea ketju, mutta näin juuri punttisalilla elämää kauniimman naisen... ei oo ihan heti tullu vastaavaan törmäiltyä. Ilmoitin vain.
 

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
jopas....

Intistä ensimmäiset lomat jona aikana tyttöystävä on muuttanut itsensä minun kämppään ja olo on hyvinkin outo... Muutoksina vain kaksi hyllyä ja cd-teline mutta silti mikään ei ole ennallaan. Ensimmäinen fiilis kun kun kämpän näki oli se, että kaljanhuuruisia änäri- iltoja ei tarvitse enää viettää!!!Silti olo on mitä mahtavin eikä mikään harmita! Tämä ehkä johtuu kuudesta nallenpenikasta ja lomafiiliksestä mutta samapa tuo.. tää on siistii!!!!!!!!!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
pelikielto. Onnea! Kuulostaa pirun hienolta tuo kertomasi. Kadehtittavan upealta, itse tuossa vuosi sitten haaveilin samantapaisesta tilanteesta (muuttamisesta yhteen), mutta eipä toteutunut.

No ehkä vielä joku päivä jonkun kanssa.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tio kirjoitti:
En tietä,että onko tämä oikea ketju, mutta näin juuri punttisalilla elämää kauniimman naisen... ei oo ihan heti tullu vastaavaan törmäiltyä. Ilmoitin vain.

Itse näin sellaisen kesällä 1987 junassa välillä Helsinki-Kouvola, enkä uskaltanut mennä juttelemaan...
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Ymmärrän että odottavan aika on pitkä, mutta nyt rupee jo menee liian pitkälle. Jääköön nyt tässä vaiheessa sen kummemmin täsmentämättä.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kolme kertaa oon nähnyt ihan mukavaa tyttöä ja kun tuli puhetta fiiliksistä, niin vastauksiksi sain "Olet sää tavallaan mun tyyppiä" ja "Onhan sussa hakeamiani ominaisuuksia". Pitäiskö tää nyt tulkita niin, että muutaman lisätapaamiskerran jälkeen tyttö haluaakin olla vaan kavereita? Livenä ei tytöstä saanut tarpeeksi irti, että voisi tulkinnalle hakea varmistusta sieltä, mutta ehkä olisi parempi unohtaa nää lauseet ja antaa ajan kulua.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ouzala kirjoitti:
Ei taida tyttö tietää, mitä hän sit kumminki oikeasti haluaa. Tai semmoinen ajatus mulla noista kahdesta lauseesta tuli mieleen. Ei niistä ota selvää, pitäköön tunkkinsa!

Nämä jutut on kyllä maailman vaikeinta koodikieltä ja kryptaus on sitä luokkaa että avainta on turha etsiä. Kaksi vaihtoehtoa, lyödä täysi höyry päälle tai odottaa vain coolina mitä tuleman pitää. Kumpi sitten pitäisi valita, en tiedä. Vittumaista, asiat pitäisi sanoa niin kuin ne on. Toisaalta se totaalisen avautumisen pelko ehkä jarruttaa ladya.
 

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
Alex kirjoitti:
Kolme kertaa oon nähnyt ihan mukavaa tyttöä ja kun tuli puhetta fiiliksistä, niin vastauksiksi sain "Olet sää tavallaan mun tyyppiä" ja "Onhan sussa hakeamiani ominaisuuksia". Pitäiskö tää nyt tulkita niin, että muutaman lisätapaamiskerran jälkeen tyttö haluaakin olla vaan kavereita? Livenä ei tytöstä saanut tarpeeksi irti, että voisi tulkinnalle hakea varmistusta sieltä, mutta ehkä olisi parempi unohtaa nää lauseet ja antaa ajan kulua.

"Olet sää tavallaan mun tyyppiä, mutta..." ja "Onhan sussa hakeamiani ominaisuuksia, mutta..."

Kertonee kaiken. Yksi naakkojen tavoista sanoa eheheheheijei-ei. Toivo että olen väärässä...
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
SGD kirjoitti:
"Olet sää tavallaan mun tyyppiä, mutta..." ja "Onhan sussa hakeamiani ominaisuuksia, mutta..."

Kertonee kaiken. Yksi naakkojen tavoista sanoa eheheheheijei-ei. Toivo että olen väärässä...

Niin, jos noiden lauseiden perässä tuli sana MUTTA kuten SGD arveli on pensseli luultavasti painunut jo tukevasti santaan. Ikävää.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No onneksi sitä mutta-sanaa ei ole vielä kuulunut, silloin voisi heittää suosilla kirveen kaivoon. Viimeksi oli ainakin tosi hauskaa tämän tytön kanssa ja tyttökin tuntui nauttivan, mutta onhan se tiedossa, että moni haluaa kokeilla mihin miehestä on ja sen jälkeen tehdä isompia päätöksiä. Seuraavaa tapaamista odotellassa (on jo sovittu), ehkä tähän ketjuun on myöhemmin lisää asiaa.
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Naiset, ei niistä ota hullukaan selvää. Eikai siinä, yhtä kokemusta rikkaampana eteenpäin. Miten voi tunteet muuttua yhdessä yössä täysin päinvastaisiksi? Tai ainakin siltä nyt vaikuttaa. Jos joku osaa kertoa niin saa porkkanan.


edit. lisäystä
 
Viimeksi muokattu:

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Dante kirjoitti:
Asiat ovat edenneet sellaiseen pisteeseen, että näyttää pirun hyvältä! Kutittelee muualtakin kuin palleista ja se on loistava juttu se..
Nyt asiat ovat edenneet siihen pisteeseen, että tuntuu vitun pahalta. Mä en vaan osaa. Luulin, että voin pelata tehdyillä säännöillä - eli ei sääntöjä - mutta vitut. Rupesin tykkäämään enemmän kuin halusin ja kuvittelin olevan mahdollista näin nopeasti. Kun mimmi tänään sanoi, ettei voida nähdä, kun toinen härkä on tulossa kylään niin tuntui... niin... kuin pesarilla ois vedetty mahaan. Luulin, että suojaus olisi ylhäällä. Luulin väärin. Ja nyt toi klöntti ei lähde mihinkään. Vittu mä oon amatööri. Oman elämäni vitun amatööri. No, on silti ehkä parempi, että pari kuukautta tuntui hyvältä ja nyt vähän aikaa pahalta, kuin se, ettei koko aikana olisi tuntunut miltään. Katotaan.

Just nyt ei auta kuin Viski ja Pauli Hanhiniemi. Jos nekään.
 

scholl

Jäsen
Dante kirjoitti:
Rupesin tykkäämään enemmän kuin halusin ja kuvittelin olevan mahdollista näin nopeasti. Kun mimmi tänään sanoi, ettei voida nähdä, kun toinen härkä on tulossa kylään

Harmin paikka. Ehkäpä mimmi on täysi urpo tai joku muu vialla, mutta joka tapauksessa suosittelen kostamaan. Jos henkilökohtaisesti vittuillaan niin silloin suosittelen kyllä tosiaan ainakin minimissään sitä, että hoidat niin, että ko. henkilöt ovat yleisesti boikotissa suurissa piireissä eli eivät saa kutsuja minnekään ja eivätkä kerta kaikkiaan pääse minnekään. Ei etkoille, ei jatkoille, ei bileisiin jne. On hyvin helppoa saada jotkut ihmiset niin paitsioon, että eivät voi liikkua pahemmin edes kavereidensa kanssa, koska kavereilla on pääsy jonnekin, mutta itse pirulaisilla ei. Jossain vaiheessa tulevat rauhanneuvotteluihin ja se on sinun asiasi siinä vaiheessa, hyväksytkö minkäänlaista sopimusta vai pidätkö ne ihmiset paitsiossa. Suurin osa kyllä oppii olematta hyökkäämään sinua vastaan. Toinen vaihtoehto on se, että lyöt sitä sun muijan pokaaja urpojätkää suoraan varoittamatta nenään. Turha mitään varoitella. Joku urpo haastoi sinulle sodan, joten hoitelet hänet. Sehän on ihan perushomma. Voit uhkailla myös, että järjestät hänelle potkut ja sen ettei hän saa enää ikinä duunia mistään.

Tämä on nyt osittain vähän leikkimielisesti sanottu, mutta oikeasti älä käännä toista poskeasi. Muuten käy aina samalla tavalla. Pientä kipua ja fyysisiä loukkaantumisia pitää pystyä kestämään, kun pidät puoliasi.
 

Wolves

Jäsen
Dante kirjoitti:
Nyt asiat ovat edenneet siihen pisteeseen, että tuntuu vitun pahalta. Mä en vaan osaa. Luulin, että voin pelata tehdyillä säännöillä - eli ei sääntöjä - mutta vitut. Rupesin tykkäämään enemmän kuin halusin ja kuvittelin olevan mahdollista näin nopeasti. Kun mimmi tänään sanoi, ettei voida nähdä, kun toinen härkä on tulossa kylään niin tuntui... niin... kuin pesarilla ois vedetty mahaan. Luulin, että suojaus olisi ylhäällä. Luulin väärin. Ja nyt toi klöntti ei lähde mihinkään. Vittu mä oon amatööri. Oman elämäni vitun amatööri. No, on silti ehkä parempi, että pari kuukautta tuntui hyvältä ja nyt vähän aikaa pahalta, kuin se, ettei koko aikana olisi tuntunut miltään. Katotaan.

Just nyt ei auta kuin Viski ja Pauli Hanhiniemi. Jos nekään.

Kohtalotoverini Dante. Tiedän täsmälleen mikä on olosi tällähetkellä. On kuin lukisin omaa tapaustani tekstistäsi ja parasta lääkettä moiseen on aika. Toki se viskikin auttaa, mutta sitä pitää ottaa sitten vaan ihan lääkkeeksi ;)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
joo ei muuta kuin asennetta "Ei sitten viitti tajuta ämmä mitä menettää"
Ihan vapaasti annat sitä meisseliä sellaseen koloon joka sitä osaa arvostaa!Älä jää tuleen makaamaan, vaihda hanhiniemi sellaiseen musaan missä hartiat on ylhäällä.
Älä käännä toista poskea vaan näytä ettei edes osunut!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
scholl kirjoitti:
Tämä on nyt osittain vähän leikkimielisesti sanottu, mutta oikeasti älä käännä toista poskeasi. Muuten käy aina samalla tavalla. Pientä kipua ja fyysisiä loukkaantumisia pitää pystyä kestämään, kun pidät puoliasi.

Olen tuosta periaatteesta samaa mieltä. "Kostoon" ei pidä nähdä liikaa vaivaa, mutta se täytyy toteuttaa täysin kylmäverisellä välttelyllä, välinpitämättömillä lausunnoilla, sulkemalla lyöjä pois kuvioista, pois puhelimen muistista, näyttämällä muka vahingossa että on päässyt asian yli paremmin kuin oikeasti olisikaan.

Ei siis nähden vaivaa...mutta sitten sattuu naureskelleen uuden pirteän kisun kanssa terdetouhuissa vastaan, vahingossa tai "vahingossa".

Mikään turha peräänsoitteluhan ei koskaan auta, se on vain ja ainoastaan pers~heestä, pahentaa oloa, se toinen tulee kyllä kyselemään rauhaa tai uutta vloppua yhdessä jos on tullakseen, on vain luotettava siihen.

Sillävälin sitten hiukan kevyempää Naisasian kylkiäistä:

http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?t=28256
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kiitti kundit. Mä nousen. Enemmän kuin se, että tuli vähän sormille, vituttaa se, etten nähnyt sen tulevan. Siis sen, että joku soutaa samaa venettä ku mä, vois tuntua kovin pahalta. Kyllä mä tiesin mikä pallopelin nimi on. Ja osasin säännöt. Siksi en aio millään tapaa kostaa, koska kukaan ei ole tehnyt mitään väärää. Täytyy ens kerralla vaan havaita, millon suojaus meinaa pudota ennen aikojaan. Nyt kävi niin, ei muuta.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Dante kirjoitti:
Kiitti kundit. Mä nousen. Enemmän kuin se, että tuli vähän sormille, vituttaa se, etten nähnyt sen tulevan. Siis sen, että joku soutaa samaa venettä ku mä, vois tuntua kovin pahalta. Kyllä mä tiesin mikä pallopelin nimi on. Ja osasin säännöt. Siksi en aio millään tapaa kostaa, koska kukaan ei ole tehnyt mitään väärää. Täytyy ens kerralla vaan havaita, millon suojaus meinaa pudota ennen aikojaan. Nyt kävi niin, ei muuta.

Arvaa muuten Dante kusiko se illallistouhu kahden naisen kera tälle illalle? Kyllä, vituiksihan se meni, ei pääse kumpikaan. Ostin perkele jäätelöäkin jälkkärinksi, vodkamausteisen mustaherukkahillon kanssa olisin tarjoillut.
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Golden AWe kirjoitti:
Arvaa muuten Dante kusiko se illallistouhu kahden naisen kera tälle illalle?
Tietty. Kimalaiset rakastaa ohareita. Mut me ei välitetä!
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sympatiseeraan Dante kympillä, itsellä on kokemuksia täsmälleen samanlaisesta tilanteesta. Silloin päätin itse kostaa ja kostinkin aika mahtavasti;) Nimittäin päätin, että nyt houkuttelen sen muijan takaisin ja jätän uuden jätkän nuolemaan haavojaan ja pallejaan. Ja sehän onnistui! Vähän aikaa pidin neitoa itselläni ja annoin sen jätkän kärsiä, sitten kun tilanne rauhottui, jätin myös daamin. Ja tuosta jäi jälkeenpäin itselleni todella hyvä fiilis, vaikka ei ehkä saisi. Jos tämä onnistuu sinulla, niin suosittelen todella lämpimästi!

Myös itellä pieni vitutus päällä, oli pari säätöä mutta ei taida olla enää. Harmi kun oikeasti ehti jo vähän kiinnostua.

Edit: Jah, kylläpäs tuomitsevia kommentteja. No, voin kertoa että kyseinen kaksikko leikki meikäläisellä sen verran hyvän aikaa, että turha tulla tuomitsemaan. Ne sai mitä ansaitsi. Kyseessä ei ollut mikään itsetunnon kohotus, vaan ihan vain loukatun ihmisen kosto. Että jokainen joka on samassa tilanteessa ollut, tietää varsin hyvin mistä kyse.
 
Viimeksi muokattu:

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuvernööri kirjoitti:
Sympatiseeraan Dante kympillä, itsellä on kokemuksia täsmälleen samanlaisesta tilanteesta. Silloin päätin itse kostaa ja kostinkin aika mahtavasti;) Nimittäin päätin, että nyt houkuttelen sen muijan takaisin ja jätän uuden jätkän nuolemaan haavojaan ja pallejaan. Ja sehän onnistui! Vähän aikaa pidin neitoa itselläni ja annoin sen jätkän kärsiä, sitten kun tilanne rauhottui, jätin myös daamin. Ja tuosta jäi jälkeenpäin itselleni todella hyvä fiilis, vaikka ei ehkä saisi. Jos tämä onnistuu sinulla, niin suosittelen todella lämpimästi!
-------
Edit: Lisätään vielä että näin jälkeenpäin kuulin, että kyseinen heebo joka jäi kakkoseksi, oli yrittänyt tapauksen takia itsemurhaa. Onneksi ei onnistunut.

Jessus.. Miehisellä egolla ei taida olla mitään rajoja?
 

Cube

Jäsen
Kuvernööri kirjoitti:
Sympatiseeraan Dante kympillä, itsellä on kokemuksia täsmälleen samanlaisesta tilanteesta. Silloin päätin itse kostaa ja kostinkin aika mahtavasti;) Nimittäin päätin, että nyt houkuttelen sen muijan takaisin ja jätän uuden jätkän nuolemaan haavojaan ja pallejaan. Ja sehän onnistui! Vähän aikaa pidin neitoa itselläni ja annoin sen jätkän kärsiä, sitten kun tilanne rauhottui, jätin myös daamin. Ja tuosta jäi jälkeenpäin itselleni todella hyvä fiilis, vaikka ei ehkä saisi. Jos tämä onnistuu sinulla, niin suosittelen todella lämpimästi!
Taitaa sulla itsetunto olla aika heikko tai suorastaan olematon. No eipä siinä, niin mullakin. Tuntuu silti aika vastenmieliseltä ajatus kohdella toisia ihmisiä esineinä tuolla tavoin ja satuttaa heitä täysin tahallisesti (ilmeisesti siinä vähän turhankin hyvin onnistuen). Ennemmin ampuisin itseni.

Mutta turha kai jeesustella, kun en tuollaisessa tilanteessa ole ollut. Paineen allahan se todellinen luonto vasta paljastuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös