Naisasiat

  • 7 535 265
  • 26 611
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Kuvernööri kirjoitti:
Sympatiseeraan Dante kympillä, itsellä on kokemuksia täsmälleen samanlaisesta tilanteesta. Silloin päätin itse kostaa ja kostinkin aika mahtavasti;) Nimittäin päätin, että nyt houkuttelen sen muijan takaisin ja jätän uuden jätkän nuolemaan haavojaan ja pallejaan. Ja sehän onnistui! Vähän aikaa pidin neitoa itselläni ja annoin sen jätkän kärsiä, sitten kun tilanne rauhottui, jätin myös daamin. Ja tuosta jäi jälkeenpäin itselleni todella hyvä fiilis, vaikka ei ehkä saisi. Jos tämä onnistuu sinulla, niin suosittelen todella lämpimästi!

Aika sairasta, eipä tässä muuta voi sanoa.
 

Tobias

Jäsen
emest kirjoitti:
Aika sairasta, eipä tässä muuta voi sanoa.

Näissä asioissa taitaa hengenheimolaisinani olla Kuvernööri ja scholl.

Itse en ainakaan ala nielemään paskaa vapaaehtoisesti missään tilanteessa. Suosittelen itsekin vittumaista kostoa, esimerkiksi Kuvernöörin tyyliin. Et ole itse tehnyt mitään, joten älä jää alakynteen vapaaehtoisesti. Ja scholl tuossa aiemmin jo asianmukaisesti perustelikin -kääntämällä myös toisen persposken ei opi koskaan pitämään puoliaan.

Dante, kuittaa vittumainen temppu vittumaisemmalla. Paras kuittaus tällaisessa tilanteessa on omasta mielestäni Kuvernöörin tapa. Sulle on tehty ikävä temppu, pitäiskö sun nyt sitten olla vaan paikallasi ja miettiä että kävipä ikävästi. Tuskinpa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Ei hyvää päivää. Kippolassa (bottalla paikka jossa käyn kerran viidessä vuodessa) ui pirkkoliiveihin ja päästään ties mille kuvitteellesille tasolle niin akka katoaa kajaaniin ottaen ouh nroni jos vaikka nähtäis ens viikonloppuna ankkarockissa, no mikäs siinä tänään mä kyllä sitä hanuria olisin halunut. No noin salamaniskun verran myöhemmin tulee tekstari yhdeltä ex hoidolta kaipaatko seuraa ja voinko tulla sun luo? Ööööö JOOOOOO. Mutta silti, ei pitäis marista mutta kyllä tää eka pirkko ois saanu mut tyytyväiseks pelkällä olemassaolollaan. Ja nyt tää seurankipeä lyyli koodas että on just täällä. Pitäiskö olla tyly ja olla antamatta sukukalleuksia vapaaseen käyttöön? TOKKOPA.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Tobias kirjoitti:
Näissä asioissa taitaa hengenheimolaisinani olla Kuvernööri ja scholl.

Itse en ainakaan ala nielemään paskaa vapaaehtoisesti missään tilanteessa. Suosittelen itsekin vittumaista kostoa, esimerkiksi Kuvernöörin tyyliin. Et ole itse tehnyt mitään, joten älä jää alakynteen vapaaehtoisesti. Ja scholl tuossa aiemmin jo asianmukaisesti perustelikin -kääntämällä myös toisen persposken ei opi koskaan pitämään puoliaan.

Dante, kuittaa vittumainen temppu vittumaisemmalla. Paras kuittaus tällaisessa tilanteessa on omasta mielestäni Kuvernöörin tapa. Sulle on tehty ikävä temppu, pitäiskö sun nyt sitten olla vaan paikallasi ja miettiä että kävipä ikävästi. Tuskinpa.

Niin, entä jos kosto epäonnistuu, ja nöyryytetään vielä lisää? Tai entä jos saat kostettua, mutta tämä toinen tyyppi haluaa vielä kostaa sen? jne.

Jos ei muuten, niin ottaa vaikka puukon avuksi. Se ilmeisesti näyttää olevan hyvä tapa ratkaista näitä asioita.

Tai jos sittenkin miettisi jotain muita keinoja selvittää asioita, kuin kostamalla?
 

mapsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Paras kosto on olla välittämättä tippaakaan. (Tai ainakin antaa se vaikutus ettei vois vähempää kiinnostaa.) Sekös meitä naisia eniten vituttaa. :)
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vähän pelottavia mielipiteitä on tässä ketjussa ilmennyt. Tätä kostomeininkiä on aikoinaan esiintynyt kotipuolessa kuulluista tarinoista päätellen. Se on vain tehty sabotoimalla häitä. Kahviin lisätty tuhka ja ruoan lisukkeeksi laitettu hiekka lienevät aika tehokkaita tunnelman pilaajia. Tässä oli riskinsä, kiinni jäänyt loukattu kilpakosija sai maistaa sekä nyrkkiä että hevospiiskaa..
 

Tobias

Jäsen
emest kirjoitti:
Niin, entä jos kosto epäonnistuu, ja nöyryytetään vielä lisää? Tai entä jos saat kostettua, mutta tämä toinen tyyppi haluaa vielä kostaa sen? jne.

Jos ei muuten, niin ottaa vaikka puukon avuksi. Se ilmeisesti näyttää olevan hyvä tapa ratkaista näitä asioita.

Tai jos sittenkin miettisi jotain muita keinoja selvittää asioita, kuin kostamalla?

Niinpä toisaalta, en ole koskaan joutunut tuollaiseen tilanteeseen, koska välttelen vakavia seurustelusuhteita. Ehkä kirjoitin liian kätkkäästi mielipiteitäni mutta pääasia on että pitää oman puolensa. Fyysistä ja myös henkistä väkivaltaa inhoan yli kaiken. Kaikkea vaan ei tarvitse sellaisenaan niellä ja oma arvokkuus on mielestäni aina säilytettävä. Saattaa olla, että mapsun mainitsema tapa olla välittämättä on myös tehokas.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
mapsu kirjoitti:
Paras kosto on olla välittämättä tippaakaan. (Tai ainakin antaa se vaikutus ettei vois vähempää kiinnostaa.) Sekös meitä naisia eniten vituttaa. :)

Tämä yhdistettynä entisen tyttöystävän parhaan tyttökaverin iskemiseen ja voimakkaaseen fyysiseen aktiin voisi olla paikallaan. Sillä tavalla että tyttöystävän kaveri kertoisi tälle ennemin tai myöhemmin että olit sanonut "olisinpa tiennyt että sinä olet viisi kertaa mukavampi ja parempi sängyssä" niin en olisi koskaan edes alkanut seurustelemaan hänen kanssaan. Näin et tee tavallaan kenellekkään pahaa, olet vain jatkanut elämääsi eteenpäin.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Another HAB kirjoitti:
. Pitäiskö olla tyly ja olla antamatta sukukalleuksia vapaaseen käyttöön? TOKKOPA.

En antanut all access passia. Vitutti kun pientä oravaa et mitä vittua mä oon tekemässä, onneks olin pienessä sievässä ja valehtelin et mulla on tosi rankka työviikko takana ja blaa blaa ja ei nyt jaksais. Nyt vituttaa ylipäätänsä koko akka, mitä v*ttua mä oikein kelasin. Kun toi ei kiinnosta ei sitten millään.

Aargh että mä oon tyhmä.
 

scholl

Jäsen
veinikretski kirjoitti:
Tämä yhdistettynä entisen tyttöystävän parhaan tyttökaverin iskemiseen ja voimakkaaseen fyysiseen aktiin voisi olla paikallaan.

Unohdat ruma johtaja -syndrooman. Yleensä jokaisella tytöllä/naisella on parhaana kaverinaan ihan järkyttävän ruma tyyppi. Sen takia alunperin niiden naisten kohtaaminen/pokaaminen esim. ravintolassakin on hieman hankalaa, kun se ruma johtaja pilaa aina kaiken.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
scholl kirjoitti:
Unohdat ruma johtaja -syndrooman. Yleensä jokaisella tytöllä/naisella on parhaana kaverinaan ihan järkyttävän ruma tyyppi. Sen takia alunperin niiden naisten kohtaaminen/pokaaminen esim. ravintolassakin on hieman hankalaa, kun se ruma johtaja pilaa aina kaiken.

Huvitaava kyllä mutta totta, enpä tullutkaan ajatelleeksi. Yleensä tämä perkeleen ruma yksilö näyttelee tavoittamatonta jolla on kiire kotiin hetipaikalla.
Usein myöskin hän tuhahtelee ylimielisesti aivan kuin häneltä olisi jotakin kysytty,ja vastaa kysymyksiin ennen kuin hänen kauniimpi kumppaninsa ehtii kissaa sanomaan.

Olen pari kertaa melkein saanut tälläisen kauniimman irtoamaan tästä rumasta, kunnes kuin joku mangneetti vetää tämän takaisin, täytyy mennä samalla autolla tai työkaveria ei voi jättää tai mitä hyvänsä. Sanonkin tässä nyt kaikille rumille liidereille, että olette pilannut monet hyvät panot kaveriltanne perkele.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
mapsu kirjoitti:
Paras kosto on olla välittämättä tippaakaan. (Tai ainakin antaa se vaikutus ettei vois vähempää kiinnostaa.) Sekös meitä naisia eniten vituttaa. :)

V*** muuten myös miehiä, olen kokeillut ja toimii.

Omasta tilanteestani kehrään sen verran, että mulla on upea nuori ja fiksu kolli kierroksissa. On mua 14 vuotta nuorempi, tosi tiukka kaveri. Aah ja uuh!!! Ikäero ei haittaa mua eikä häntä tippaakaan vaan käydään tosi kuumana...
 

#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New Jersey
Hajottaa

5 ja puol vuotta suhdetta takana. Ja nyt se kai on niinku ohi.. hajottaa jne. aika paljon. Naiset vaan on ihan V:n vaikeita ötököitä. No ite mä sit kai oon kaiken hölmöilly.. ainakin toisen osapuolen mielestä. No eiköhän se tästä.. Paljon viinaa ja hölmöilyä ihan huolella.

Mikä siinä on muuten niin pahaa että mies ja nainen on parhaat ystävykset?? ei jaksa tajuta. Kaikki ois ok jos mun paras ystävä ois mies, mutta nyt se vaan sattuu oleen nainen ja melkee ku toinen sisko mulle.

Mä oon kumminkin unohtanu kaikki muut frendit vaan yhden naisen takia ja siinä vaiheessa ku mä sen tajuan on liian myöhästä korjata välejä keneenkään. Joten viimeisestä ystävästä haluaa vaan pitää aika lujaa kiinni.

No kaipa se siitä.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei siinä mitään pahaa ole että paras ystävä on nainen. Minullakin oli nainen parhaana ystävä muutamia vuosia, sitten tapahtu virhe että alettiin seurustelemaan mikä ei kestänyt kovin kauaa, sen jälkeen oli välit poikki kauemman aikaa. Sitten taas asiat sovittiin ja oltiin väleissä vähän aikaan, mutta nyt ei olla enää missään tekemisissä pienen yhteenoton vuoksi..
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Asiat totaalisen solmussa, oma avolliito ahdistanut jo jonkin aikaa ja sitten astui kuvioihin nainen jota olin silmäillyt jo aikaisemmin..

Nyt pelataan sitten kahdella kiekolla ja ollaan semmoisessa tilantessa josta ei pääse ulos ilman että osapuoliin sattuu ja lujaa..Avoliito päättynee tähän ja katsotaan mitä tapahtuu..en voi mitään, tämä uusi osapuoli kummittelee koko ajan mielessäni.

Yön Tie Sydämeeni kuvastaa tätä tilanetta hyvin.

Tiedän että mua miettinyt oot tänään
Sen oudon tunteen huomasin
kuin silloin kun äidit muistivat poikiaan

En ole mitä minusta luulet
En edes mitä suostun kertomaan
Vain näet jälkeni peittäneen vuosien patinan
kun minä odotan

Että löydätkö tien mun sydämeeni
Ja väännätkö auki ruosteisen portin
Oon etsinyt turhaan mä pelastajaa
Sä olet kulkenut länteen ja itään

Mutta löydätkö tien mun sydämeeni
ja käännätkö vielä viimeisen kortin
Sen jälkeen et koskaan sä palata voi
Vaikka aamulla huomaat et tunne enää mitään

Nuo polut tuhannet salaisuudet
Sua jossain odottaa, pyytää lähtemään
Ehkä olen vain nimetön saari suon kartallasi?

Vaan ehkä minulle näyttää sä voisit
Nuo kaikki ihmeet suuren maailman
Tunnen hetkeni hiljaa poi valuvan
kun minä odotan

Ja vielä auringonlaskun aikaan
Äidit muistaa poikiaan
Myös silloin sen muistavan haluan
Sen että minä odotan..

En todellakaan ole ylpeä itsestäni, vaan minkä voi tunteileen? Paska pattitilanne ja ei mikään paras alku mahdolliselle uudelle suhteelle..mutta mikä ei tapa se vahvistaa ja kun äsken nipistin itseäni niin tunnuin olevan vielä hengissä..
 

canttig

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
jesse72:

Hei kattokaa nyt kaikki. Mä teen väärin mutta mä haluan sympatiaa. Mä voisin vaikka lainata jotkut laulunsanat tähän. Joko mä nyt saan sympatiaa?

Mies menee, mies tulee, mies tekee ja vastaa!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
jesse72 kirjoitti:
En todellakaan ole ylpeä itsestäni, vaan minkä voi tunteileen?
Ei voi ei ja myös kannattaisi olla heti rehellinen toiselle, ettei satuta tätä enempää kuin on tarve. Mitä pidemmälle antaa asian mennä salaillen ja valehdellen, sitä pahempi on se loppuratkaisu...

Joka ei varmaan koskaan tälläisissä asioissa ole kovinkaan siisti.

Tuska kuuluu elämään.
 

Cube

Jäsen
jesse72 kirjoitti:
Avoliito päättynee tähän ja katsotaan mitä tapahtuu..en voi mitään, tämä uusi osapuoli kummittelee koko ajan mielessäni.
Oletko nyt hyvä mies aivan varma? En tilanteesta tietenkään mitään ylläolevaa enempää tiedä, enkä muutenkaan ole paras henkilö neuvomaan näissä asioissa (no hei..), mutta mikä saa sinut uskomaan, että tilanne olisi mitenkään parempi tämän uuden osapuolen kanssa? Ulkopuolisia ihastuksiahan tulee käsittääkseni kaikkein kestävimmissäkin suhteissa - mutta ne tulevat ja menevät. Oli se tunne kuinka vahva tahansa, niin kannattaa ottaa hyvin varovasti sen kanssa. Hetken (pidemmänkin sellaisen) mielijohteesta voi nimittäin asiansa sotkea aika täysin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, en viitsi moralisoida mutta ainakin järki kehoittaisi toimimaan siten että:

-Jos asiat on pitemmän aikaa suhteessa perseellään niin otetaan ero ja jatketaan matkaa

-Jos ollaan yhdessä vaikka asiat ovat perseellään ja tekee mieli toista niin, otetaan ero tai sanotaan rehellisesti "nyt haluan kuule panna tota naapurin minnaa"

Eikä tehdä siten että setvitellään uuden kanssa hommaa ja barrutellaan minkä keritään, joudutaan loukkaamaan omaa emäntää verisesti jokatapauksessa.
Ei sillä uudella muijallakaan paljoa päässä voi liikkua jos uskoo johonkin tulevaisuuteen jos et ite ota niitä askelia miehekkäästi.

Vaikka tulevaisuuden todennäköisin tilane on se että kaikki on yksin niin kannattaisi hoitaa ns. oma tontti ekaksi kuntoon.
Vai jätätkö jonkun turvaverkon itsellesi jos uuden kanssa menee vituiksi niin palaat vanhaan viisaampana?

Ystävällinen neuvo:
Ota munat takaisin omaan kouraan, sano vaimollesi että homma ei toimi ja pakkaat kamat, sitten rupeat rakentamaan uusia kuvioitasi rauhassa.

Jos on papin ja seurakunnan eteen meny vannomaan myötä ja vastamäkeä jne. niin luulisi että olet sille ihmiselle velkaa edes sen että kerrot rehellisesti missä mennään.

En tietenkään tiedä miten se asia oikeasti on, mutta viesti antoi kyllä aika sellaisen kuvan että kirjoitan näin.

Äläkä hyvä mies siteeraa yötä ,vaan vaikka pelle miljoonan mottoritie on kuumaa.

Edit. Se olikin avoliitto sori, pääasia on se että ketä tahansa ihmistä tulee kunnioittaa ainakin tuon verran.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Naisnäkökulmaa

jesse72 kirjoitti:
Asiat totaalisen solmussa, oma avolliito ahdistanut jo jonkin aikaa ja sitten astui kuvioihin nainen jota olin silmäillyt jo aikaisemmin..

En todellakaan ole ylpeä itsestäni, vaan minkä voi tunteileen?

Et tosiaankaan voi mitään tunteillesi, mutta ole nyt mies ja sano avollesi, että juttu on finaalissa. Tottakai tilanteessa sattuu, mutta vähemmän sattuu jos nyt olet rehellinen.

Vuosientakainen exäni toimi todella paskasti ja halveksin häntä siitä vielä tänä päivänäkin. Hän alkoi vehdata selkäni takana ja vielä akan kanssa, jota pidin parhaana kaverinani. Ihmettelin, kun äijä oli vähän outo ja tämä lehmä vältteli yhtäkkiä seuraani. Luulin vielä, että olin loukannut häntä jotenkin... Exällä ei ollut munaa kertoa asiaa mulle ja olin klassisesti se viimeinen, joka sai asian selville ja se paljastui mulle sattumalta, tosin siinä vaiheessa epäilin jo ettei äijällä ole puhtaat jauhot pussissa.

Summa summarum: Meni luotto ihmiskuntaan pariksi vuodeksi aivan totaalisesti. Uskon, että olisin selvinnyt vähemmällä, jos exä olisi nätisti asian mulle kertonut ja oltais sitten pantu kantapäät vastakkain.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko tuttua?

Kohtasin pari tuntia sitten erittäin kauniin ja viehättävän 20+ tyttösen, kaunis kuin sinitaivas kaikkine herkkuineen. Jotenkin vain ajattelin itsekkäästi että tyttö saa pelata, että olen siis "jääkylmänä" vain. Illan päätyttyä tajusin olleeni 100% väärässä, eihän sellainen nuori kissa mitään aloitettaa minulle tee (jos kukaan). Onneksi kaikki merkit viittaavat siihen että ko. neito on tavattavissa myös myöhemmin. Hrr...ihan selvää lasteni äidin ainesta siis, lyhyillä korkkareilla jotakuinkin itseni (178cm) mittainen.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lukkoseppä kirjoitti:
Hrr...ihan selvää lasteni äidin ainesta siis, lyhyillä korkkareilla jotakuinkin itseni (178cm) mittainen.
Huh liian pitkä, jos saan sanoa. Tosin makunsa kullakin. Itse en lämpene naisia kohtaan, jotka on lähelle omaa pituuttani tai sen yli. Naisellisuus tulee lyhyen pituuden kautta.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Ted Raikas kirjoitti:
Naisellisuus tulee lyhyen pituuden kautta.

Toisin sanoen tunnet itsesi mieheksi vain selvästi lyhyemmän ja pienikokoisen naisen seurassa?

Itse olen seurustellut lähes omanpituisen naisen kanssa, eikä häneltä todellakaan puuttunut naisellisuutta.

edit: Mr. Monster, ei se tyttö lyhyt ollut, naiseksi suht keskipituinen (n. 168cm).

PS. Tervetuloa takaisin palstalle, älä lennä pihalle tällä kertaa =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =)
 
Viimeksi muokattu:

Mr_Monster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Minnesota Wild
Pärde kirjoitti:
Toisin sanoen tunnet itsesi mieheksi vain selvästi lyhyemmän ja pienikokoisen naisen seurassa?

Itse olen seurustellut lähes omanpituisen naisen kanssa, eikä häneltä todellakaan puuttunut naisellisuutta.

Sinähän olet todella lyhyt. Eli 1+1 = se nainenkin on ollut lyhyt eli naisellinen :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös