Naisasiat

  • 7 532 521
  • 26 610

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Evenuel kirjoitti:
Rauha? Anteeksi.

Ei tässä mitään rauhaa tarvitse erikseen solmia, eihän tässä mitään. Keskustelua vaan. Vaikkakin, yleensä sanotaan, että "asiat sotivat, eivät ihmiset", mutta tässä kohtaa lie paikallaan todeta asian olevan ihminen. Niin perimmäisistä elämänkatsomuksellisista asioista puhutaan.

Oli miten oli, ei minulla ole mitään hampaankolossa. Saat rauhasi ja levolliset ja sitä myöten levolliset unet. Peace.
 

GeneRation

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pärde kirjoitti:
Saat rauhasi ja levolliset ja sitä myöten levolliset unet. Peace.

Ikävä kyllä Evenuel ei siltikään saa nukkua levollisia unia.
Lainattu "vitutusketjusta"

Evenuel kirjoitti:
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Että sitten piti mennä taas katsomaan juuri se kauhuelokuva, joka saa minut näkemään painajaisia. Sydän hakkaa viittäsataa ja kädet tärisee.

Arvatkaa kuka nukkuu ensi yön kaikki mahdolliset valot päällä?

Toivottavasti sait Evenuel silti nukuttua, etkä nähnyt painajaisia :)

Mitä avoimeen suhteeseen tulee, niin en sen toimivuuteen usko. Enkä siihen pystyisi. Sitä kaipaa molemminpuolista kiintymystä, välittämistä ja luottamusta.
Vapaissa suhteissa on käsittääkseni joko toinen osapuoli tyytymätön tai, sitten kummallakaan ei ole juuri tunteita toisiaan kohtaan, jolloin en suhdetta käsitä. Olen muutenkin samoilla linjoilla kuin Ted Raikas ja Pärde ylempänä. Hienoja tekstejä molemmilta.
 

The Analyser

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Toverit.
Ted Raikas kirjoitti:
Itse en vapaisiin suhteisiin suostuisi. Pettämistä se vaan on, jos elät jonkun ihanan ihmisen kanssa. Tyytymättömyyttä siihen, mitä se oikea suhde voi sinulle antaa. Näkisin omakohtaisesti silloin syyn miettiä onko moista suhdetta järkevä viedä eteenpäin, jos seksi muiden kanssa kiehtoo niin paljon? Itse kyllä tuntisin suurta häpeää masennusta ja omantunnon tuskia jos vehtaisin jonkun muun kuin rakkaani kanssa. Niinikään en kyllä millään muotoa haluaisi tai voisi suvaita, että hän (rakkaani) sekstaisilisi toisen miehen kanssa. Ei vaan aukene ajatuksena moinen vapaasuhde minulle. Voi olla minun menetykseni, mutta eipä haittaa. Muiden toimia en tuomitse, jos ovat sopineet yhteisymmärryksessä pelisäännöt ja molemmille on ok, niin mikäpäs siinä.

Omaan elämääni moiset eivät kuulu.

Muutenkin seksuaaliset irtosuhteet ilman suurta molemminpuolista tunnetta on vaikeita asioita ja epämiellyttäviäkin. Seksi sellaisen kanssa, josta et sillä tapaa pidä, ei ole nautinnollista, vaan kiusallista ja valheellista. Se tekee olon saastuneeksi ja petolliseksi, jopa sellaiseksi, että käytät toista hyväksesi. Tai ainakin kusetat itseäsi.

Taas seksi sellaisen kanssa, josta pidät ja johon olet jo ihastunut, on paha jos sille toiselle se on vain yksi akti muiden joukossa ja suurempia tunteita ei hänellä ole. Ei olisi kiva kitua siinä, kun et voi jatkaa suhdetta pidemmälle vaan kaikki jää kenties yhden nautinnollisen ja satumaisen yhdynnän tasolle. Itselleni jäisi iso kaipuu ja epätoivo.

Itse siis haluaisin seksikokemuksia sellaisen ihmisen kanssa, jota rakastan ja joka rakastaa minua ja jonka kanssa voisi elää ja tehdä kaikkea muutakin, mitä elämään kuuluu. Kuulostaa varmaan tylsältä ja umpimieliseltä, mutta se sopii minun itsetunnolleni ja elämänlaadulleni parhaiten.


Anteeksi modesedille, oli pakko lainata koko Tedin viesti, silla en voisi paljoa enempaa samaa mielta asiasta olla. Mielestani minkaanlaisessa suhteessa jokseenkin "itselleni vaaranlaisen" ihmisen kanssa ei ole mielta. Tosin olen ilmeisesti jollakin tavoin erilainen yleiseen suomalaiseen mieheen verrattuna, tai ainakin muut ihmettelevat aina kapakkareissuilla "mikset sa lahtenyt tohon, sehan on ihan torkea kissa tms." Ei vaan voisi vahempaa napata, jos tyyppi ei vain ole millaan tavoin erityisen miellyttava/kiinnostava.

Enka ymmarra, mita mielta on hypata suinpain sankyyn jonkun ventovieraan kanssa. Tassa suhteessa olen hyvin erilainen kuin useimmat miehet, uskoakseni. Itse en todellakaan kiinnostu kenestakaan seksuaalisesti ennen kuin tunnen tyypin kunnolla ja tuo mystinen tyyppi X miellyttaa minua persoonaltaan ts. on ns. hyva tyyppi ja tunnen hanet jossain maarin hyvin.

--------------------------------------------------------------

Asiasta kolmanteen, belgianranskalaisella nuorella naisihmisella, jonka vieressa (kaytavan toisella puolen) istuin United Airlinesin lennolla 12.7. Lontoosta San Franciscoon, oli aivan uskomattoman tulinen katse. Tsiisus, mun jalkoja ei ole yhdenkaan naisen katse sulattanut alta samalla tavalla kuin tuon. Huh. Uskomattoman tyylikaskin viela. Olis vaan ollut enemman aikaa viettaa tuon kanssa. Hitto vie. Ei ne suomalaiset naiset osaa tommosta. Tai ainakaan tyyli ei ole yhdistetty tuohon katseeseen. Pitaa varmaan muuttaa Ranskaan tahi Italiaan.

San Francisco on muuten ensimmainen kaupunki talla puolen rapakkoa, josta olen loytanyt tyylikkaita vaatteita erinaisista butiikeista. Lieko johtuvan siita, etta tama on kai jonkinlainen gay-mekka. (Uskon siis omaan tyylitajuuni, kun kerran muutamat kerrat on kaynyt niin, etta joku homomies on yrittanyt tarjota minulle, pesunkestavalle heteromiehelle, kapakassa juotavaa:) Hieno kaupunki muutenkin, kertakaikkiaan. Valokuvankauniista viktoriaanisista taloista Fisherman's Wharfin ihmisvilinaan, vanhoista yha kayttokelpoisista ratikoista maailman rahakkaimpaan oopperaan. Jyrkat maet, joissa leffoissa poliisi ajaa takaa pahaa poikaa ja ottaa risteyksissa autolla ilmaa, kertakaikkiaan mahtavaa :) Pidin ennen Barcelonaa miellyttavimpana kaupunkina niista joissa olen kaynyt (monia), mutta pitaa sanoa, etta en osaa naita kahta panna paremmuusjarjestykseen.

Ja jotta ei menisi ihan taydellisesti offtopiciksi, nama naiset ovat taalla taysin tyylitajuttomia. Miten collegehousut ja jotkut ihme lenkkarinnakoiset kengat sopivat muuten piirteiltaan kuvankauniille naiselle? Voi hyvaa paivaa.

-
 
Viimeksi muokattu:

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Ted Raikas kirjoitti:
Itse en vapaisiin suhteisiin suostuisi. Pettämistä se vaan on, jos elät jonkun ihanan ihmisen kanssa. Tyytymättömyyttä siihen, mitä se oikea suhde voi sinulle antaa. Näkisin omakohtaisesti silloin syyn miettiä onko moista suhdetta järkevä viedä eteenpäin, jos seksi muiden kanssa kiehtoo niin paljon?

Kuvitellaan, että pari kokee onnettomuuden ja nainen esim. halvaantuu vyötäröstä alaspäin. Pari on silti edelleen hyvin rakastunut toisiinsa. Silti nainen ehdottaa myös miehelleen, että käy ihmeessä vaikka maksullisen hoidossa, koska haluaa, että mies voisi kokea fyysistä mielihyvää toisen kanssa, koska hän ei pysty sitä hänelle tuottamaan. Mies rakastaa naistaan, mutta käy hoitamassa hommat, koska on naisen kanssa samaa mieltä asiasta. Henkinen mielihyvä tulee edelleen suhteesta naisen ja miehen välillä.

Väärin?

Ted Raikas kirjoitti:
Muutenkin seksuaaliset irtosuhteet ilman suurta molemminpuolista tunnetta on vaikeita asioita ja epämiellyttäviäkin. Seksi sellaisen kanssa, josta et sillä tapaa pidä, ei ole nautinnollista, vaan kiusallista ja valheellista. Se tekee olon saastuneeksi ja petolliseksi, jopa sellaiseksi, että käytät toista hyväksesi. Tai ainakin kusetat itseäsi.

Phtyi!

Seksuaalinen kanssakäynti antaa mielestäni sen harrastajille niin fyysistä kuin henkistäkin nautintoa. Myönnän, että rakastelu rakkaimpani kanssa on parasta mitä on olemassa. Silti olen myös nauttinut sinkkumiehenä irtosuhteista, joista olen nauttinut fyysisesti hyvin paljon. Jos tilanne on ollut molemmin puolin sama niin en näe siinä mitään pahaa.

Joskus irtosuhdekin voi tuoda myös henkistä mielihyvää. Hetkellinen yhteisyydentunne, välittäminen ilman, että se johtaa mihinkään syvempään voi olla hyväksi.

Ted Raikas kirjoitti:
Itse siis haluaisin seksikokemuksia sellaisen ihmisen kanssa, jota rakastan ja joka rakastaa minua ja jonka kanssa voisi elää ja tehdä kaikkea muutakin, mitä elämään kuuluu. Kuulostaa varmaan tylsältä ja umpimieliseltä, mutta se sopii minun itsetunnolleni ja elämänlaadulleni parhaiten.

Ilman muuta! Sama täällä. Silti ymmärrän irtosuhteita ja jopa vapaasuhdetta, jos se tapahtuu "oikeissa olosuhteissa".
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
mendieta kirjoitti:
No ei kai se väärinkään ole, mutta otitpa nyt aika hemmetin kärjistetyn esimerkin mukaan keskusteluun. Oikeastaan, ei tilannetta voi tuon enempää enää kärjistää, mutta tuossa kohtaa pitäisi asiaa miettiä varmasti perinpohjaisesti.
Se olisi hankalaa molemmille ja voidaan ajatella, että mies tässä tapauksessa saattaisikin ihastua johonkin seksikumppaniinsa ja siten myös rakastua ajan saatossa. Näin tuo halvaantunut naispolo saattaisi jäädä yksin ja masentua ja menettää loputkin elämänilostaan. Mielestäni se olisi ehdottoman väärin vammautunutta kohtaan. Kukaties tuossa tapauksessa se maksullisessa käynti olisi turvallisempaa tässä mielessä, mutta itseäni ei houkuta ajatus maksaa suuria summia seksistä jonkun kanssa. Ei se ole sen arvoista. Kyllä ilman seksiäkin voi elää, vaikka sitä kenties kaipaakin, jos normaali terve ihminen on. Olen itsekin elänyt elämässäni useita vuosia ilman sitä, koska parisuhdetta ei ole ollut. Eikä ole nyttenkään.

Mutta ei tuollaisia antamasi esimerkin kaltaisia juttuja voi muuten kuin pyöritellä hypoteettisesti mielessä. Itse tilanteeseen suhtautumisesta sen ollessa käsillä ei voi millään tietää.

Seksuaalinen kanssakäynti antaa mielestäni sen harrastajille niin fyysistä kuin henkistäkin nautintoa.
Antaako? Olen itse ollut parisuhteeni ulkopuolella, sen päättymisen jälkeen parin naisen kanssa enemmän tai vähemmän intiimissä kosketuksessa, enkä voi sanoa nauttineeni niistä tilanteista juuri piirun vertaa. Syy ihan yksinkertaisesti se, etten tuntenut mitään syvällistä kiintymystä heitä kohtaan, he olivat vain ihmisiä, joiden kanssa minun olisi pitänyt pelkästään jutella ja nauraa (kukaties ystävystyä), mutta ei harrastaa minkäänasteista seksiin viittaavaa toimintaa. Se ei ollut oikein ja se myös pilasi monta muuta asiaa. En voi enää sellaisten ihmisten kanssa rakentaa mitään tervettä kaveruus/ystävyyspohjaa.

Joskus irtosuhdekin voi tuoda myös henkistä mielihyvää. Hetkellinen yhteisyydentunne, välittäminen ilman, että se johtaa mihinkään syvempään voi olla hyväksi.
Kenties hetken niin, mutta jos lopputulos on se, että katuu sitä harkitsematonta toimintaa ja jälkipyykki niistä kokemuksista on valtava, niin en usko että se hetken onnellisuus on tavoittelemisen arvoinen. Itse tavoittelen pysyvämpää onnellisuudentilaa, sellaista, missä minun ei tarvitse katua tekojani.

Silti ymmärrän irtosuhteita ja jopa vapaasuhdetta, jos se tapahtuu "oikeissa olosuhteissa".
Kyse ei ole ymmärtämisestä, vaan siitä, että minusta sellaiset eivät tunnu miellyttäviltä. Oikeat olosuhteet on ne, kun kaksi ihmistä pelaa samaa peliä, eikä jälkeenpäin kaduta. Alkoholi voi olla huono välikäsi näissä tapahtumissa. Itse pyrin jatkossa pitämään alkoholin täysin irrallaan kaikesta seksiin liittyvästä.

Edit: Minulle siis irtosuhteet tuo lähinnä traumaattisia kokemuksia, joten en niitä kauhean rikkaina kokemuksina voi pitää.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mendieta kirjoitti:
Kuvitellaan, että pari kokee onnettomuuden ja nainen esim. halvaantuu vyötäröstä alaspäin.

mendieta kirjoitti:
Silti nainen ehdottaa myös miehelleen, että käy ihmeessä vaikka maksullisen hoidossa, koska haluaa, että mies voisi kokea fyysistä mielihyvää toisen kanssa, koska hän ei pysty sitä hänelle tuottamaan.

Miksi ei?

Oman tuttava/kaveripiirin kokemus kertoo, että ennemmin tai myöhemmin jompikumpi 'vapaan suhteen' osapuolista rakastuu toiseen. Näinhän tietenkin voi tapahtua, vaikka suhde ei olisikaan vapaa :)
Isot tytöt ovat myös kertoneet, että aika moni eronnut pari, jolla ei uutta suhdetta ole, harrastaa 'bootycall'-tyyppistä palvelua toisilleen. Kumppani on tuttu ja turvallinen, sanovat.
 
Viimeksi muokattu:

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Mendieta onnistui kuvaamaan hyvin yhtä suhdetta, jota seurasin hyvin läheltä ja joka tavallaan koski myös minua.

Tässä tapauksessa nainen oli halvaantunut ja ollut pitkään "poissa kuvioista" mitä normaaliin parisuhteeseen tulee (päässä siis kaikki leikkasi erittäin hyvin, mutta fyysinen puoli tökki). Yhdessä he olivat olleet melkein 30 vuotta. Tässä vaiheessa suhde oli jo niin vakiintunut ja muuttunut syväksi kumppanuudeksi, että oli kaikkia helpottava ratkaisu, että mies kävi vieraissa. Kuitenkin hoiti vaimonsa kanssa heidän suhdettaan. Luulen, että vaimo tiesi miehen käyvän vieraissa, mutta asiasta ei puhuttu, ainakaan ennenkuin oli viimeiset hetket käsillä. Kaikki annettiin anteeksi ja sovittiin.

Mielestäni tuo, jos mikä, on Sitä Rakkautta. Niin oudolta kuin se kuulostaakin, mies kävi vieraissa voidakseen olla paras mahdollinen mies ja kumppani vaimolleen.

Tässä oli yksi esimerkki milloin ns. vapaa suhde voi toimia. Siis seksi seksinä ja tunteet tunteina -tyyppisesti.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
mendieta kirjoitti:
Phtyi!

Seksuaalinen kanssakäynti antaa mielestäni sen harrastajille niin fyysistä kuin henkistäkin nautintoa. Myönnän, että rakastelu rakkaimpani kanssa on parasta mitä on olemassa. Silti olen myös nauttinut sinkkumiehenä irtosuhteista, joista olen nauttinut fyysisesti hyvin paljon. Jos tilanne on ollut molemmin puolin sama niin en näe siinä mitään pahaa.

Joskus irtosuhdekin voi tuoda myös henkistä mielihyvää. Hetkellinen yhteisyydentunne, välittäminen ilman, että se johtaa mihinkään syvempään voi olla hyväksi.

Täsmälleen samaa mieltä.

Ted Raikas: Tuohan on sinulla helppo tilanne. Tiedät, että seksin harrastaminen muiden kuin oman tyttöystävän/avovaimon/vaimon kanssa aiheuttaa vain henkistä pahaa oloa. Joten sitä ei kannata harrastaa.

Itsellä hyvä seksi on hyvää seksiä, oli vastapuolena sitten avovaimo, tyttöystävä tai yhden illan juttu. Toki, mitä paremmin toisen tuntee henkisesti (ja myös fyysisesti eli tietää mistä toinen nauttii), sitä parempaa on yleensä myös seksi. Itse en kuitenkaan tunne minkäänlaista pahaa oloa henkisesti siitä, jos harrastan seksiä juuri tapaamani henkilön kanssa. Lähinnä negatiivisia ajatuksia aiheuttaa se, jos jommalle kummalle jää juttu päälle eli haluaa nähdä uudestaan ja toinen ei.

Pystytkö ymmärtämään tätä Ted? Tuntuu, että sinulla on vaikeuksia hyväksyä sitä, että _ihan oikeasti_ jotkut voivat tuntea erilailla kuin sinä. Tuot viestistä viestiin esille oman näkemyksesi ja tuntuu että pidät sitä jotenkin de factona. Joko onnistun täysin virheellisesti tulkitsemaan viestejäsi tai sitten sinun ehkä kannattaisi pohtia asiaa hieman eri näkökulmista myös. Alla vielä esimerkki:

mendieta:
"Seksuaalinen kanssakäynti antaa mielestäni sen harrastajille niin fyysistä kuin henkistäkin nautintoa."

Ted Raikas:
"Antaako?"

Kyllähän se joillekkin antaa...
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Fläppis kirjoitti:
Itsellä hyvä seksi on hyvää seksiä, oli vastapuolena sitten avovaimo, tyttöystävä tai yhden illan juttu.

Miten ois kaikki kolme, samaan aikaan? Vois olla muuten aikamoinen kokemus! Iteltä puuttuu enää avovaimo ja tyttöystävä noista, ja sit vielä se yhen illan juttu pitäis löytää.
 

Fordél

Jäsen
Mie ainakin ymmärrän täysin mitä Ted Raikas ajaa takaa ja ajattelen samalla tavalla. Seksi kuuluu kahelle toisiaan rakastavalle ihmiselle eikä millekkään baarista löydetylle yhden illan jutulle. Homma on lähtenyt tältä osin aika pahasti käsistä. Mutta kukin taplaa tavallaan ja tekee omat ratkasut. Toisille tommonen elämänmuoto käy, mutta mulle ja Ted:lle ei. Olemme varmasti vähemmistö nykymaailmassa, mutta emme mitenkään muita parempia ihmisiä. Jokainen tekee omat valintansa ja niin kuin parhaaksi katsoo. Yhden illan jutut ja irtosuhteet eivät ole mua varten ja tosiaan ton kun tietää niin elämä on mun kohalta "helpompaa". Tietää koko ajan missä menee raja.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Minun mielestäni sukutrutsaus on hieman arvelluttavaa touhua, esimerkiksi jos rakastuu serkkuunsa niin ei ole oikein kiva. Toisaalta sitä sanotaan että sen herkumpi mitä serkumpi, ymmärrän kuitenkin tämänkin puolen eritoten itäsuomessa jossa on hankala muuten tyttöystävää saada. Asia on kuitenkin hieman tulenarka, ja tästä aiheesta onkin keskusteltu aika vähän, nykyään kai on jo sallittua mennä naimisiin serkkunsa kanssa, ennen siitä lähti pallit kuivumaan orrelle, siksipä juuri itärajalla onkin ehkä suomen eniten pallittomia tyyppejä vielä hengissä. Ei tästä nyt kannata kuumentua mutta, minusta olisi kuitenkin parempi tuoda rajan takaa venäjältä Katjuskat kehiin, ennenkuin kromosomit menee ihan sekaisin. Siksi epäilenkin että esimerkiksi Lappeenrannassa on niin voimakas Venäläisväestö, kaupunki on toiminut kaikessa hiljaisuudessa oikeaan suuntaan. Hyvä niin.

Ps. Minä vaan tuumailin,itasekseni nimittäin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Fläppis kirjoitti:
Tuohan on sinulla helppo tilanne. Tiedät, että seksin harrastaminen muiden kuin oman tyttöystävän/avovaimon/vaimon kanssa aiheuttaa vain henkistä pahaa oloa. Joten sitä ei kannata harrastaa.
Onhan se helppo tilanne tosiaan. En tee siitä ongelmaa itselleni, joten se ei vaivaa lainkaan. Paitsi tilanteessa, jossa harkintakyky pettää esim. alkoholin takia ja tulee tehtyä harkitsemattomia.

Vaan siksi me täällä elämme, että eläisimme tilanteita. Olen kuitenkin yleensä varsin hyvä ottamaan oppia virheistäni.

Pystytkö ymmärtämään tätä Ted? Tuntuu, että sinulla on vaikeuksia hyväksyä sitä, että _ihan oikeasti_ jotkut voivat tuntea erilailla kuin sinä. Tuot viestistä viestiin esille oman näkemyksesi ja tuntuu että pidät sitä jotenkin de factona. Joko onnistun täysin virheellisesti tulkitsemaan viestejäsi tai sitten sinun ehkä kannattaisi pohtia asiaa hieman eri näkökulmista myös.
Kyllä uskoakseni pystyn ymmärtämään sen jonkun elämäntapana, joskaan en tajuamaan sitä ajatustasolla, miten toiset kokee sen niin viihdyttävänä. Jos siihen pystyisin, niin varmaan saalistaisin korppikotkana naisia petiäni lämmittämään joka ilta, tai väh. kerran viikossa. Se ei aiheuttaisi mitään morkkiksia. Toisin kuitenkin on nyt.
Eli ei se nyt kuitenkaan ole sitä, että odottaisin muiden tekevän juuri kuten minä teen. Valitettavaa, jos viesteistäni kävi sellainen ilmi. Saatoin ottaa melko tiukan otteen, koska sain mendietan seuraavasta viestistä itse sen käsityksen, että jokaisella asia menee samalla tavalla, tai että olen väärässä mielipiteissäni jotka kuitenkin puhuvat pohjimmiltaan vain omista tuntemuksistani:


"Seksuaalinen kanssakäynti antaa mielestäni sen harrastajille niin fyysistä kuin henkistäkin nautintoa."


Siksi kyseenalaistin tuon lauselman, koska mendietakaan ei voi varmuudella tietää, että seksuaalinen kanssakäynti antaa KAIKILLE ihmisille hyvän olon ja nautinnon. Kaikille se ei todellakaan anna, esim. joillekin mielenterveysongelmaisille. Seksi voi olla myös traumatisoivaa ja tyhjyyden tunteen antavaa toimintaa joillekin. Se on toki ikävää ja valitettavaa, koska seksi on mielestäni luotu tuomaan hyvää mieltä ja parantamaan elämänlaatua. Jos se ei kuitenkaan kaikissa olosuhteissa sitä tuo, niin sille ei välttämättä mahda mitään.

Itselläni seksiin ryhtyminen tulee (tai tulisi) olla varsin pitkään mietitty juttu ja tutustumisenkaavan kautta, jotta voin nauttia siitä täysipainoisesti. Ja se on oikeutettua, aitoa, minulle.

Saa nauraa, en välitä.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Ted Raikas kirjoitti:
Saa nauraa, en välitä.

Miksi täällä kukaan nauraisi? Viisaitahan Sinä puhelet. Ihmisillä vain on niin erilainen tapa suhtautua näihin asioihin. Joku tekee niin ja joku näin.

Minua harmittaa se, että seksistä tehdään todella halpaa roskalehdissä, joiden myynti lisääntyy kaiken aikaa. Aikuisille ihmisille nämä jutut eivät haittaa tee, mutta vähän toisella kymmenellä olevat tytöt osaavat jo nämä salarakas- ym. paskajutut silikoineineen.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Ted Raikas kirjoitti:
Saa nauraa, en välitä.

Ohhoh! Onpas kuohahtanut.

Kirjoitin vastineeni Ted, koska otteesi oli mielestäni aika vahva yhdenillan/vapaita suhteita kohtaan. Ymmärrän täysin, että sinä haluat toimia niin kuin toimit ja et saa mielihyvää missään muodossa niin kuin kenties minä.

Esimerkkini oli todellakin hyvin kärjistetty, mutta mielestäni ihan mahdollinen skenaario ja se osoitti, että tietyissä tilanteissa hommat voivat muuttua aika päälaelleen.

Asiat tappelee, ei ihmiset. Ja tässähän oli enemmän kyse siitä mikä sopii itselle, kuin että joku juttu ei olisi oikein.

Loppuun kevennyksenä voisin todeta, että ainakin itsestä tuntuu ainakin fyysisesti hyvältä aina kun tulee :)
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Evenuel kirjoitti:
Tässä tapauksessa nainen oli halvaantunut ja ollut pitkään "poissa kuvioista" mitä normaaliin parisuhteeseen tulee (päässä siis kaikki leikkasi erittäin hyvin, mutta fyysinen puoli tökki).

Palaan vielä tähän. Halvaantunut as in neliraajahalvaantunut, eikä niinkuin mendietan case, vyötäröstä alaspäin? Anteeksi nyt etukäteen hyvät ihmiset, mutta monella tavalla vammautuneetkin nauttivat seksistä ja omaavat joko a) mielikuvitusta b) taitoja tai c) molempia. Ja molempia tyydyttävää seksiäkin voi olla ilman että varsinaisesti yhdytään. Seksi ei ole vain nuoria, terveitä ja kauniita varten, junou.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
tant gredulin kirjoitti:
Palaan vielä tähän. Halvaantunut as in neliraajahalvaantunut, eikä niinkuin mendietan case, vyötäröstä alaspäin? Anteeksi nyt etukäteen hyvät ihmiset, mutta monella tavalla vammautuneetkin nauttivat seksistä ja omaavat joko a) mielikuvitusta b) taitoja tai c) molempia. Ja molempia tyydyttävää seksiäkin voi olla ilman että varsinaisesti yhdytään. Seksi ei ole vain nuoria, terveitä ja kauniita varten, junou.

Tilanne oli täysin kuvitteellinen tuossa postauksessani ja siis semmoinen, että seksi yhdessä ei onnistu.

Se on hienoa, että vammautuneillakin onnistuu ja löytyy kipinää. Hommiahan voi hoitaa monella eri tavalla sen perinteisen lisäksi.
 

scholl

Jäsen
En tiedä kuuluisiko tämä mitähän varten vai naisasiat ketjuun.
Olen miettinyt, että on aika urpoa loppujen lopuksi vaihtaa puhelinnumeroita esim. ravintolassa. Lopputuloksena on se, että kännykässä on valtava määrä numeroita, eikä yhdellekään jaksa kuitenkaan soittaa. Pitäisi päästä konkreettisemmin hieromaan kauppaa jo heti, koska kuka tosiaan jaksaa soitella perään. Naistenkin pitäisi miettiä etukäteen konkreettisemmin se, millaisen diilin haluavat, jotta asia etenisi johonkin ilman, että miehen pitää soitella.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
scholl, naulan kantaan! Itse olen juuri pohtinut tätä ihan samaa. Esim. viime viikolla tuli piipahdettua tammerfesteillä ja ilosaarirockissa, ja kyllähän sen tietää miten saatanasti kasvoi numerolista puhelimessa. Yhelle "todella jees" keissille joutuu (joutui) pistämään koodia, kaikki muut saa olla. Ja sekös vasta vituttaa, jos on antanut oman numeronsa kännipäissään, ja sitten saa kuunnella puhelimen piippausta ja miettiä, että kuka helvetti toikin niistä oli.

Mutta siis pointti tosiaan se, että kun niitä numeroja tulee jostain ihmeen syystä kerättyä niin perkeleellinen määrä, niin kuka niihin oikeasti jaksaa soitella? En mä ainakaan.

Lisätään vielä se päivän-pari myöhemmin tapahtuva soittelu. Onko vaivaantuneempaa fiilistä, kuin soittaa "moi mä oon se sieltä ja nähtiin siellä jos muistat ja vaihdettiin numeroita...". Vaikka olisi tullut kuinka hyvin juttuun, niin aina sama vitutus kun jälkeenpäin soitellaan. Ja näkeminen on aluksi aivan yhtä nihkeää. Joku ratkaisu tähän pitäisi keksiä?
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiks toi ole joku keräilylaji? Samalla tapaa kuin 'päänahat'?

Ylikuorman keräämisestä voitte päästä eroon sanomalla että uskotte kohtaloon - jos meidän on tarkoitus tavata niin sitten tapaamme...
Siinä on tietysti se riski, että väärät daamit väijyvät ulko-ovella kohtalokkaasti :)
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mendieta kirjoitti:
Tilanne oli täysin kuvitteellinen tuossa postauksessani ja siis semmoinen, että seksi yhdessä ei onnistu.

Niinpä, ja minä kysyin että, miksi ei onnistu - esimerkkisi oli vain vyötäröstä alaspäin halvaantunut. Sitäpaitsi muistelen jopa lukeneeni, että synnyttäminenkin on mahdollista.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voi kuulostaa typerältä miehen suusta sanottuna, mutta kun oma suhteeni meni nuri, niin melkeinpä... ei vaan kaikkein eniten jäin kaipaamaan sitä lähelläoloa. Toisen vieressä nukkumista, suudelmia ja halauksia sekä tietysti päätöntä höpöttelyä... ja kyllä, myös sitä pirullista kutittamista! Pidemmällä säteellä juuri ne antavat eniten tunteen siitä rakastamisesta ja välittämisestä, samoin kun toinen painautuu oikein lähelle ja herätessäni ensimmäinen näky on rakastamasi ihmisen kasvot ja hiusten pilvi.... ja tuoksu. Erittäin tärkeä osa, jota todella kaipaa. Oikeanlainen ihminen tuoksuu ihanalta ja saa tunteesi leijumaan ja sydämesi pakahtumaan. Niin, että tekee mieli rutistaa toinen (ilosta) ihan myttyyn.

Seksiäkin, siis yhdynnän muodossa, toki kaipaa tutun ja turvallisen ihmisen kanssa, mutta hieman yllättäenkin tuli huomattua, miten pieni osa lopulta se on itse rakastelua ja tuota rakastamista varsinkin.

Kyllä kaiketi halvautuneen ihmisen, joka kuitenkin olisi yhä edelleen se ihana rakastettava hyvältä tuoksuva ja tuntuva sekä kuulostava, kanssa halaaminen, suutelu ja koskettaminen tuntuisi hyvältä ja ilahduttavalta asialta.

Ainakin jaksan uskoa, että näin olisi.
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ted Raikas kirjoitti:
Voi kuulostaa typerältä miehen suusta sanottuna, mutta kun oma suhteeni meni nuri, niin melkeinpä... ei vaan kaikkein eniten jäin kaipaamaan sitä lähelläoloa. Toisen vieressä nukkumista, suudelmia ja halauksia sekä tietysti päätöntä höpöttelyä... ja kyllä, myös sitä pirullista kutittamista! Pidemmällä säteellä juuri ne antavat eniten tunteen siitä rakastamisesta ja välittämisestä, samoin kun toinen painautuu oikein lähelle ja herätessäni ensimmäinen näky on rakastamasi ihmisen kasvot ja hiusten pilvi.... ja tuoksu. Erittäin tärkeä osa, jota todella kaipaa. Oikeanlainen ihminen tuoksuu ihanalta ja saa tunteesi leijumaan ja sydämesi pakahtumaan. Niin, että tekee mieli rutistaa toinen (ilosta) ihan myttyyn.

Seksiäkin, siis yhdynnän muodossa, toki kaipaa tutun ja turvallisen ihmisen kanssa, mutta hieman yllättäenkin tuli huomattua, miten pieni osa lopulta se on itse rakastelua ja tuota rakastamista varsinkin.

Eihän tässä mitään typerää tai ihmeellistä ole. Luulen, että valtaosa ihmisistä, myös miehistä, on kanssasi samaa mieltä pohjimmiltaan. Jutut muille jätkille nyt ovat aina mitä ovat, ja toisaalta monille on vaikea myöntää tai sanoa tällaisia asioita ääneen.

Seksi on toki tärkeä asia parisuhteessa, mutta ei se loppujen lopuksi niin merkittävä juttu ole. Kivaa puuhaa tietty, mutta juurikin sen takia, että sitä tekee oman rakkaansa kanssa. Ainakin omalta osaltani tuo on ihan totta, että jos nykyinen 1½-vuotinen suhteeni menisi poikki, eniten jäisi juuri kaipaamaan vaan sitä yhdessäoloa ja toisen läheisyyttä.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ted Raikas kirjoitti:
Voi kuulostaa typerältä miehen suusta sanottuna, mutta kun oma suhteeni meni nuri, niin melkeinpä... ei vaan kaikkein eniten jäin kaipaamaan sitä lähelläoloa. Toisen vieressä nukkumista, suudelmia ja halauksia sekä tietysti päätöntä höpöttelyä... ja kyllä, myös sitä pirullista kutittamista! Pidemmällä säteellä juuri ne antavat eniten tunteen siitä rakastamisesta ja välittämisestä, samoin kun toinen painautuu oikein lähelle ja herätessäni ensimmäinen näky on rakastamasi ihmisen kasvot ja hiusten pilvi.... ja tuoksu. Erittäin tärkeä osa, jota todella kaipaa. Oikeanlainen ihminen tuoksuu ihanalta ja saa tunteesi leijumaan ja sydämesi pakahtumaan. Niin, että tekee mieli rutistaa toinen (ilosta) ihan myttyyn.

No ei kuullosta todellakaan typerältä. Itselläni on 100% sama tilanne ja samat tunteet. Itse jäin eniten kaipaamaan juuri kyseisiä asioita. Ei näköjään olla kovin erilaisia, vaikka jostain asioista ollaankin eri mieltä.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuvernööri kirjoitti:
Mutta siis pointti tosiaan se, että kun niitä numeroja tulee jostain ihmeen syystä kerättyä niin perkeleellinen määrä, niin kuka niihin oikeasti jaksaa soitella? En mä ainakaan.

Olin ensin kirjoittaa katkeran vuodatuksen siitä, miten väärin se on, että tytöt antavat kasapäin numeroita juuri sellaisille, jotka eivät sitten niihin "jaksa soitella". Luulisi, että haluavat antaa numeronsa mieluummin jollekin sellaiselle, jotka oikeasti välittäisi ja olivat kiinnostuneita. No, turhahan siitä on katkeroitua. Numeroiden saamisessakin kuten ylipäätään "naismarkkinoilla" menestymisessä kun eniten taitaa olla kiinni asenteesta, tietynlainen hälläväliä pelimiesasenne tuntuu purevan.

Ainakin kaveripiirissäni oleva ns. "pelimies" tuntuu olevan kuumaa kamaa naisten seurassa juuri sillä, että ei vaan oikein välitä. Neuvoo muakin tekemään samoin. Itse sanoisin, että taitaa se vaan olla se ulkonäkö, joka asiaan vaikuttaa. Komea voi tehdä mitään vaan, ja silti ollaan iih-ooh. Ei semmoinen oikeesti voi olla yksin vetoavaa sellainen väliinpitämättömyys, eihän?


Edit: Tästä tuli sittenkin katkera vuodatus. Sori. :)
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jippo kirjoitti:
Numeroiden saamisessakin kuten ylipäätään "naismarkkinoilla" menestymisessä kun eniten taitaa olla kiinni asenteesta, tietynlainen hälläväliä pelimiesasenne tuntuu purevan.

Nimenomaan näin. Älä välitä paskaakaan reaktiosta, kun meet heittämään läppää. Myös itellä se vaati erään "playerin" kanssa tehtyä lukuisaa baarireissua.

Ja tuskinpa ne naiset ihan fiiliksissä numeroitaan antaa, se on puoliksi sitä että oli jees tyyppi ja puoliksi sitä että pääseepähän tostakin eroon, ei se kuitenkaan soita. Olisi aika naiivia uskoa muuta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös