Naisasiat

  • 7 529 609
  • 26 599

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
Kyllä. Tietysti jokainen määrittelee, mikä on särmää ja mikä on kusipäisyyttä. Kusipäisyyden mä ainakin käsitän huonona asiana, eikä se mielestäni kuulu parisuhteeseen, pl. satunnaiset riidat tms.

Tässähän pitäisi löytää se kultainen keskitie. Harva tuntemani nainen ottaisi tossukkaa miehekseen, tiedän muutaman ja joillekkin se toimii. Jos tosiaankin kyseessä on mies joka on luonteeltaan nössö tossukka ja "tarvitsee" vahvan naisen, ja nainen haluaa suhteessa dominoida, niin mikäs siinä.

Jos ajattelen itseäni niin tossukka miehet alkaa enemmin tai myöhemmin vituttamaan. Pitäähän sitä nyt helkutti sentään haastetta olla suhteessa! Ei miehen pidä olla kusipää, se on toinen äärilaita, muttei sellainenkaan mikä ei ikinä riidellessä sano takaisin, laahautuu perässäni, on aina kaikesta samaa mieltä jne. Mikä siinä sitten on hauskaa? Ei mikään.
Tiedän olevani joskus helkutin ärsyttävä ja haluan että se myös minulle sanotaan, ei kaikkeen älyttömään käyttäytymiseeni tarvitse suhtautua päätä silitellen. Jos riidellään niin ei se ole mikään riita missä toinen ei sano mitään. Se nostattaa verenpainetta ;)
Samanvertaisuus on minulle ainakin suhteessa tärkeää ja sellaiset miehet jotka haluavat olla perheen päitä ja päättää aina kaikesta, niin ei kiitos teille!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo aina välillä täällä joku kirjoittaa, ettei ole ollut naisten kanssa. Tai onhan näitä jätkiä varmaan paljonkin, mutta kaikki eivät viitsi siitä kertoa. Näille yksi vaihtoehto voisi olla maksullinen nainen. Mitään tyttöystävää niistä ei saa, mutta kokemuksia seksistä jne. Ja isot pojat huhuilevat, että täällä Helsingin suunnillakin olisi nyt ulkomailta tulleita mansikanpoimijoita tai mitälie idunnyppijöitä, joiden kanssa onnistuu hommat jopa muutamalla hassulla kympillä.

Huhuu!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Joo aina välillä täällä joku kirjoittaa, ettei ole ollut naisten kanssa. Tai onhan näitä jätkiä varmaan paljonkin, mutta kaikki eivät viitsi siitä kertoa. Näille yksi vaihtoehto voisi olla maksullinen nainen. Mitään tyttöystävää niistä ei saa, mutta kokemuksia seksistä jne. Ja isot pojat huhuilevat, että täällä Helsingin suunnillakin olisi nyt ulkomailta tulleita mansikanpoimijoita tai mitälie idunnyppijöitä, joiden kanssa onnistuu hommat jopa muutamalla hassulla kympillä.

Huhuu!

Vaikka minulla tuota alkaakin olla ihan riittävästi, en vieläkään koe kaipaavani seksiä. Noin 10 vuotta sitten asia painoi oikein kunnolla mieltäni, mutta hiljalleen asia muuttui varsin vähäpätöiseksi jutuksi. Luultavasti poikuuteni menee siinä kolmekymppisenä, tai vähän sen jälkeen.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt on taas niin kaksijakoiset fiilikset. Edellispäivä tapasin mitä hurmaavimman naikkosen keskustassa ja tuli siinä yli tunnin juteltua vain niitä näitä ja loppujen lopuksi saimme puhelinnumerotkin vaihdettua. Hän sai numeroni pistettyä kännykkään ja itse sain paperipalaiselle, sillä puhelimeni näyttö irtisanoutui alkuviikosta. Kaikki osaa arvata mitä sitten kävikään. Totta kait minä hölmö menen ja hukkaan sen paperinpalasen. Tällä hetkellä tiedän vain nimen, paikkakunnan ja opiskelupaikan minkä hän sai. Tiedän myös sen, että hän on tänään juhlimassa hieman pienemmässä paikassa. Nyt niitä neuvoja ja ohjeita siis kehiin. Pystynkö luottamaan, että hän vaikka soittaa pirauttaisi vai pyrinkö etsimään hänet tänään tuolta juhlapaikasta vai mitä.
 

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt niitä neuvoja ja ohjeita siis kehiin. Pystynkö luottamaan, että hän vaikka soittaa pirauttaisi vai pyrinkö etsimään hänet tänään tuolta juhlapaikasta vai mitä.

Älä ainakaan mene juhlapaikalle, kertoo naiselle, että olet sulaa voita hänen edessään. Ja en minä ainakaan pitäisi, jos yhden illan mittainen tuttava tunkisi bileisiin, joihin hänen ei ollut tarkoitus tulla. Joten yritäppä selvittää yhteystiedot jostain muualta. Numerotiedustelu, facebook... mitä tahansa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
No niin, kaikki palstan surkimukset ja runkkarit. Tänään tulee Subilta kello 21 dokumentti A Complete History of My Sexual Failures.

Tässäpä jonkun Dome.fi -sivuston arvio kyseisestä dokumentista: KLIK.

Olen kyseisen ohjelman nähnyt aiemmin, suosittelen katsomaan!
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
No niin, kaikki palstan surkimukset ja runkkarit. Tänään tulee Subilta kello 21 dokumentti A Complete History of My Sexual Failures.

Tässäpä jonkun Dome.fi -sivuston arvio kyseisestä dokumentista: KLIK.

Olen kyseisen ohjelman nähnyt aiemmin, suosittelen katsomaan!
Tsekkailin ton taannoin DVD:ltä. "dokumenttipaskaa" mutta viihteenä toimii, kunhan ei tosissaan tota ota.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Naimisiin tuli mennä päräytettyä, vuokrattiin mökki ja kutsuttiin sukulaisia ja ystäviä muka synttäreille.
Totuus paljastui sitten paikan päällä, paras kaveri tosin oli arvannut, mutta suurimmalle osalle tuli yllätyksenä :)
Tästä on hyvä aloittaa kuukauden loma, viikon Rooman reissuun sit viikon päästä.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänne tulee aina huono fiilis kirjoitella omista "mitättömistä" jutuista muiden "oikeiden" huolien ja suurten ilojen keskelle. Täysi sympatiani siis surun keskellä painiville ja esimerkiksi ylle vsmo:lle puolestaan onnittelut!

Itse olen vähän sekaisin tällä hetkellä. Muutama yö sitten tuli ohimennen poikettua yhdelle naispuoliselle kaverilleni, jonka viereen jäin lopulta nukkumaan. Hän lähti seuraavana aamuna pariksi viikoksi reissuun ja halusi palata asiaan, kunhan tulee Suomeen.

Perjantaisen baari-illan jälkeen tuli sitten ryssittyä jonkin verran. Kuukausien paljon puhuvien katseiden vaihdon jälkeen frendini tyttöystävä teki sitten liikkeensä ja kertoi mulle tunteistaan, minkä seurauksena tuli vaihdettua suudelmia ja nukuttua hänen luonaan. Meikäläinen on aina vähän ihmetellyt tätä tytön ja kaverini suhdetta ja pitänyt sitä aika tuhoontuomittuna, jonka viimeinen niitti tulee olemaan kaverini muutto toiseen kaupunkiin, kun tyttö ei halua etäsuhdetta. Sinänsä siis viimekertaisella ei ole osaa eikä arpaa todennäköiseen eroon, enkä ole aiemminkaan tehnyt mitään sopimatonta niin kaverini silmien edessä kuin selkänsäkään takana. Mitään oikeutusta tämä ei ole, enkä voi itseäni puolustella millään, mutta minkäs teet, kun ensimmäisestä tapaamisesta asti on klikannut, eikä sitä tunteilleen oikein mitään voi.

Lisäksi tosiaan kaverini on muuttamassa noin kuukauden sisällä muualle, joten vaakakupissani on yhdessäolo tämän tytön kanssa vs välien säilyttäminen tulevaisuudessa muualla asuvaan, etääntyvään kaveriini (nimenomaan kaveri, vaikka melko pitkäaikainen onkin). Olen aina ollut kovin korrekti ja hillitty henkilö ja hiljattain on tullut fiilis, että välillä täytyisi olla itsekkäämpi ja antaa palaa oman hyvän olon tähden. Sen voi tietysti tehdä muutenkin kuin sekaantumalla kaverin tyttöystävään(/exään), mutta kuitenkin.

Lisäksi perjantain illanvietossa oli mukana vielä kolmaskin mimmi, josta olen vähän kiinnostunut ja joka tuntui diggaavan meikäläisestäkin, vaan hän jäi sitten vähän taka-alalle, kun tuo yllä mainittu tapaus oli mussa aika tiukasti kiinni koko illan.

Järki sanoo tietysti, että fokus joko tyttö numero 1 tai 3 suuntaan, mutta tunteet eivät päästä numero kakkosta pois mielestä. Vaikeaa!
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
^ Minkäänlaista sympatiaa ei heru ainakaan täältä. Olen itsekin joskus vastaavalla lailla mokannut ja todennut jälkeen päin, että eipä todellakaan ollut sen arvoista. Toivottavasti saat tuon typyn itsellesi ja menetät kasvosi kaveriesi edessä vain huomataksesi, että ämmä teki sulle saman tempun kuin nyt tälle sun kaverillesi.

Helppohan se on tällä lailla moralisoida, tiedän kokemuksesta, että eivät ne asiat aina niin mustavalkoisia ole, mutta hyi helvetti silti. Kaverin muijaan ei vaan kosketa. Toivottavasti saat (entiseltä) kaveriltasi turpaan ja tältä emännältä vaikka klamydian. Tai molempia.
 

Nypsi

Jäsen
Meikäläinen on aina vähän ihmetellyt tätä tytön ja kaverini suhdetta ja pitänyt sitä aika tuhoontuomittuna, jonka viimeinen niitti tulee olemaan kaverini muutto toiseen kaupunkiin, kun tyttö ei halua etäsuhdetta. Sinänsä siis viimekertaisella ei ole osaa eikä arpaa todennäköiseen eroon, enkä ole aiemminkaan tehnyt mitään sopimatonta niin kaverini silmien edessä kuin selkänsäkään takana.
Jos tiedät että suhde kariutuu, niin ei luulisi olevan kovin vaikeata odottaa sinne asti ja tehdä sen jälkeen ratkaisut. Eipä paljon paskempaa temppua voi kaverilleen tehdä kuin vehdata tämän tyttöystävän kanssa.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos tiedät että suhde kariutuu, niin ei luulisi olevan kovin vaikeata odottaa sinne asti ja tehdä sen jälkeen ratkaisut. Eipä paljon paskempaa temppua voi kaverilleen tehdä kuin vehdata tämän tyttöystävän kanssa.
Tottakai. Enempää en heidän seurustelunsa aikana aio tehdä kuin nyt on jo tullut tehtyä. Tuo nyt oli vitun karu virhe, eikä ole minkäännäköisiä aikomuksia toistaa sitä. Lähinnä pohdintani koskee aikaa sen jälkeen, jos ja kun heillä menee poikki.

E: Ehkä juuri ylläolevan kaltaisia kommentteja halusinkin havahtuakseni, että nyt ollaan väärillä poluilla.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Lähinnä pohdintani koskee aikaa sen jälkeen, jos ja kun heillä menee poikki.
Niin no. Pitää muistaa tähtiin kirjoitettu fakta, että saat sekaantua kaverisi naiseen karenssiajan jälkeen. Karenssiaikahan on se aika, minkä verran he ovat olleet yhdessä. Eli jos ovat olleet vuoden, niin vuoden päästä heidän erostaan palaat asiaan. Tai siis tarkalleen ottaen tämä pätee ystäviin, kavereitten kanssa korrekti aika on puolet ystävien karenssiajasta. Jos kaveri on ihan mulkkupöljäke, niin sitten vain kerrot naiselle, että palaat asiaan heti jahka he ovat eronneet. Rehellisyys on aika helppoa, kun käyttää sitä ja on sitä. Sinullahan ei siis ole itse asiassa yhtään mitään ongelmaa, kun olet rehellinen maailmalle. Nyt olet osin nilkkikusipään tiellä, jota siis olet ollutkin ihan näin objektiivisena faktana mainiten.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tottakai. Enempää en heidän seurustelunsa aikana aio tehdä kuin nyt on jo tullut tehtyä. Tuo nyt oli vitun karu virhe, eikä ole minkäännäköisiä aikomuksia toistaa sitä. Lähinnä pohdintani koskee aikaa sen jälkeen, jos ja kun heillä menee poikki.

E: Ehkä juuri ylläolevan kaltaisia kommentteja halusinkin havahtuakseni, että nyt ollaan väärillä poluilla.

No niinno... Ei se kyllä oikein ole mennä tässä vaiheessa sohimaan. Että se kannattaa aina selvittää välit kunkin tahollaan siihen pisteeseen että yhdessä olevat tahot eroaa ja yhteen mennään uudestaan vapaalta jalalta.

Nythän se on myöhäistä tietysti tässä vaiheessa kun on tullut jo kämmättyä. Tota pidemmälle ei kyllä kannata mennä, mutta en suosittele unohtamaan mitään tarjokkaista. Katsot nyt vaan rauhassa kuka se sopiva on.

Se on sitten niin että kertoakko rehellisesti kaverille että pussailtua on tultu ja nukuttuakin yhdessä ja ottaa sitten se paska niskaan mitä tulee. Harva vain toimii niin suoraselkäisesti...

"Nukuttiin", Siis panitko vaiko et? Se on aika isossa roolissa se juttu.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Siis nukuttiin ihan sanan varsinaisessa merkityksessä, suutelua pidemmälle ei menty.

Käytännössä kuvio eteni näin: hän kertoi illan jälkeen fiiliksistään mulle ja mä tunnustin omani, mutta vetosin vallitsevaan tilanteeseen, ettei mitään ole mahdollista tehdä. Puhuttiin pari tuntia tekemättä mitään (oli jo aamu) ja mentiin jatkamaan keskustelua hänen kämpilleen, jossa sitten käytiin nukkumaan ja hän alkoi jossain vaiheessa suudella mua. Tein sitten mimmille selväksi, että tapahtunut ei ole mikään lupaus tulevasta ja on korkea mahdollisuus, ettei meistä koskaan tule yhtään mitään riippumatta siitä, mitä hänelle ja poikaystävälleen tapahtuu. En vaan osannut siinä tilassa vastustaa, vaikka tietysti olisi pitänyt ottaa hänen ihastuksen tunnustus vastaan, todeta no can do ja lähteä himaan yksin.

Tekisi kyllä mieli kertoa kaverilleni tapahtuneesta, mutta vähän emmin ajankohtaa. Heillä kaiken järjen mukaan on pian omat keskustelunsa suhteestaan, joten tässä välissä lusikan työntäminen soppaan ei ehkä ole paras idea. Toisaalta, onko milloinkaan ns. hyvä hetki: ei se varmaan paremmalta tunnu senkään jälkeen, kun on eronnut tyttöystävästään ja kaveri kertoo perään tuollaisen yksityiskohdan.
 

rpeez

Jäsen
Tekisi kyllä mieli kertoa kaverilleni tapahtuneesta, mutta vähän emmin ajankohtaa. Heillä kaiken järjen mukaan on pian omat keskustelunsa suhteestaan, joten tässä välissä lusikan työntäminen soppaan ei ehkä ole paras idea. Toisaalta, onko milloinkaan ns. hyvä hetki: ei se varmaan paremmalta tunnu senkään jälkeen, kun on eronnut tyttöystävästään ja kaveri kertoo perään tuollaisen yksityiskohdan.

Minusta tällaiset kertomiset on vain oman huonon omantunnon siirtoa toisen harteille. Siksipä reilumpaa oikeastaan on ettei kerro vaan kärvistelee itse asian kanssa mitä tuli tehtyä. Onnellisia ovat tietämättömät. Eli jos itse olisin kaverisi, en haluaisi kuulla asiasta vaan minulle riittäisi että kaverillani on huono omatunto.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Niin no. Pitää muistaa tähtiin kirjoitettu fakta, että saat sekaantua kaverisi naiseen karenssiajan jälkeen. Karenssiaikahan on se aika, minkä verran he ovat olleet yhdessä. Eli jos ovat olleet vuoden, niin vuoden päästä heidän erostaan palaat asiaan. Tai siis tarkalleen ottaen tämä pätee ystäviin, kavereitten kanssa korrekti aika on puolet ystävien karenssiajasta. Jos kaveri on ihan mulkkupöljäke, niin sitten vain kerrot naiselle, että palaat asiaan heti jahka he ovat eronneet. Rehellisyys on aika helppoa, kun käyttää sitä ja on sitä. Sinullahan ei siis ole itse asiassa yhtään mitään ongelmaa, kun olet rehellinen maailmalle. Nyt olet osin nilkkikusipään tiellä, jota siis olet ollutkin ihan näin objektiivisena faktana mainiten.

Tuota tuota, annanpa Flipille myös toisen näkökulman ruotimalla tätä postausta.

En tiedä mistä maailmasta tämmösiä sääntökirjoja tuotetaan, mutta tästä maailmasta ne eivät ole. Eivätkä myöskään paikkaansa siis pidä.

Epäilen että tämän kirjoittaja on kovin nuori ja elämää kokematon, tämmösiä sääntöjä ja kaavoja voi päähänsä rakennella niin, että korvista valuvat, eikä ne koskaan tosielämässä pidä. Eikä pidäkään.

Kahden ihmisen kokema on aina kahden ihmisen kokema, vaikka niistä molemmat olisivat sitoutuneet toisaalle. Asia ei kuulu kenellekään toiselle ja asioista vastuussa nämä kumpainenkin ovat ainoastaan itselleen. Tämä onkin asia, joka tässä nykyajan minä, minä maailmassa ihmetyttääkin, vastuu ja tappiot sosialisoidaan suit sait, vaikka luulisi, että yksilöllisyydellä korostuneessa maailmassa myös vastuu tekemisístään olisi yksilön.

Aiemmin kirjasit Flip, että sulla on klikannut tämän neitosen kanssa kunnolla ja tunne on ilmeisesti molemminpuolinen? Ainoa virhe, johon saatoit siis syyllistyä oli, ettet tarttunut tilaisuuteesi, niitä ei kenellekään joka oksalla roiku. Tietysti tämmöisissä delikaateissa tilanteissa miettii sitä ystäväpiiriäänkin ja pitääkin, mutta jos tunteet ovat aidot, mitä ystäviä ne ovat, jotka sitä eivät hyväksy. Ystäviesi kanssa et myöskään koskaan tule perustamaan perhettä ja elämään mahdollisesti loppuikääsi saman katon alla ehkä vielä lisääntyen. Noin niinkuin perspektiivinä.

Jottei joku väärin tulkitsisi, olen ihan monogaamikko, mutta tasavertainen kumppanini kanssa, enkä miltään "minun omaisuuttani" harhalta halua suhdeasioita katsella.

Korostan vain sitä, ettei maailmassa ole mitään karensseja tai muitakaan ääliömäisyyksiä ihmissuhteitten kyseessä ollessa. Pari jos tahtoo, se on heidän oma valintansa eikä kenelläkään muulla ole mitään nokan koputtamista asiassa. Mikäli naiseni pättää haluta peuhaamaan jonkun toisen kanssa jää minulle mielipaha, eikä sen kummempaa, jos kumppanini oikeasti rakastuu toiseen menetys pitää vaan kestää ja hyväksyä ja sama päinvastoin. Yksilö on vastuussa tekemisistään ja valinnoistaan vain itselleen, eikä muuhun pidä alistua, omasta tahdosta ja valinnastani olen nytkin kumppanini kanssa, enkä siihen muita osapuolia puoleltani kaipaa, eikä niitä silloin puoleltani myöskään tule. Itselleen on hyvä selvittää perinpohjin, mitä oikein haluaa ja mihin ja millä ehdoin sitoutuu. Rehellisyyttä on vain rehellisyys itselle, muu on teeskentelyä ja silmänpalvontaa.

Niinpä hyvä Flip, jos tiellä on keskenänne aito juttu, anna palaa ja jätä syyllisyydet niille, jotka ei ilman osaa elää. Pahimmoillaan voit pettyä ja havaita että ei se sitä ollutkaan, mutta eipähän jää vaivaamaan.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tuota tuota, ...

Juu - paskat mistään moraalista tai etiikasta, itselleen rehellisenä (ja suoro oikosenaan) vaan baanalle...

PS. Voisin kuvitella (helpostikin) myös hieman vastuullisempaa käyttäytymistäkin eikä silloinkaan tarvitse kärvistellä rakkauden- tai luopumisentuskissaan. Mutta - se onkin jo toinen juttu.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Aiemmin kirjasit Flip, että sulla on klikannut tämän neitosen kanssa kunnolla ja tunne on ilmeisesti molemminpuolinen? Ainoa virhe, johon saatoit siis syyllistyä oli, ettet tarttunut tilaisuuteesi, niitä ei kenellekään joka oksalla roiku. Tietysti tämmöisissä delikaateissa tilanteissa miettii sitä ystäväpiiriäänkin ja pitääkin, mutta jos tunteet ovat aidot, mitä ystäviä ne ovat, jotka sitä eivät hyväksy. Ystäviesi kanssa et myöskään koskaan tule perustamaan perhettä ja elämään mahdollisesti loppuikääsi saman katon alla ehkä vielä lisääntyen. Noin niinkuin perspektiivinä.

Tässä nyt mennään vähän harmaalla alueella. Ihastumiset ovat aina ihastumisia, siitä on vielä pitkä matka loppuelämän kestävään suhteeseen. Todennäköisyys siihen on itse asiassa aika pieni. Itse en missään nimessä lähde ystävä-suhteitani pilaamaan naisen takia. Kuten vanha sanontakin sanoo: ystävät ovat ikuisia, naisia tulee ja menee. Flipin tapauksessa olennaista onkin, kuinka hyvä kaveri on (oli) kyseessä?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Niin toki, jos on moraaliton mulkku, kuten opetat, niin voi vaikka panna kaverin vaimoa jos sattuu olemaan kemiaa. Siinäpä lyhykäisyydessään tuo lätinäsi eli täysin vastuutonta mulkku ojossa menoa kannatat. Otaksun, että JypFabun henkinen ikä on siinä kohtaa, missä ensimmäinen alapääkarva on jo aloittanut kasvunsa. Tämä ei nyt ole edes vittuilua vittuilun vuoksi vaan ihan vain ymmärrän mitä tuo JypFabu on. Ei sitä nätimmin voi kuvailla.

Tuli myös mieleeni, että taitaa olla Fabulla omia luurankoja kaapissa tämän asian saralla ja siksi mielipide on noin moraaliton.
 

rpeez

Jäsen
Minusta tässä nyt puhutaan vähän kahdesta eri asiasta.

JypFabun mielipide on siinä mielessä puolusteltavissa, että siinä puhutaan oikeasta rakastumisesta. Jos tämmöinen suuri tapahtuma kahden välillä tapahtuu, onko silloin kaverisuhde isompi asia? Jaa-a, en tiedä, mutta ymmärrän kyllä JypFabun mielipidettä.

Tuo "kaverin naista ei panna" on minun käsittääkseni vahva kirjoittamaton sääntö miesten keskuudessa, ja pätee erityisesti iskemisyrityksiin. Minusta tämä hieno sääntö, ja jotain mikä vahvistaa miesten keskinään toimeentuloa ja rintamaa.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Paha sanoa, kun itse en ole ikinä ihastunut/rakastunut kenenkään tutun kumppaniin. Tuskin on kovin moni muukaan tänne paheksuvia kommentteja kirjoittava. Siltikin varmasti toimisitte suoraselkäisesti. Asialliselle kommentoinnille peukku, muu on jeesustelua.

Jeesustelu muuten sopii tähän tilanteeseen, vaikkakin terminä on kokenut inflaation. Aina kun internetin ihmemaassa joku kertoo toimineensa jollain tavalla moraalittomasti, niin parempia ihmisiä ilmaantuu paikalle tappamaan mahdollisen keskustelun.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Aina kun internetin ihmemaassa joku kertoo toimineensa jollain tavalla moraalittomasti, niin parempia ihmisiä ilmaantuu paikalle tappamaan mahdollisen keskustelun.
Niinhän sitä pitäisikin keskustella, että kaikki olisivat samaa mieltä ja hymistelisivät. Semmoinen ei tietenkään tappaisi keskustelua vaan eri mieltä olevat tappavat keskustelun. Vai mitenkähän se menee.

Niin no, itse olen kyllä aika monen naisen kanssa vehtaillut mutta en kertaakaan kavereitteni tai ystävieni naisiin ole sekaantunut enkä sekaannu. Enkä myöskään varattuihin naisiin noin muutoinkaan sekaannu. Tässä asiassa olen mielestäni moraalisesti parempi kuin JypFabu, tosin tämä on vain yksi maailman asia eikä sillä kokonaisvaltaisesti paremmuutta ratkota. Jos vaikka muutoin harrastaisin ihmisten kiduttamista ja kellarissani olisi 13 seepraa joita pitäisin nälässä, niin saattaisin saada niin monta miinuspistettä, että huonompi ihminen olisin! Minua ei tosin pätkääkään sinänsä kiinnosta, että olenko parempi vaiko mitä, mutta kun otit tämän paremmuuden vertailun esille, niin annetaan sitten lausunto siitäkin!
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On jeesustelijoita ja sitten jeesustelusta jeesustelijoita, eikä siinä mitään. Mä ainakin kirjoitin, että helppohan se täältä käsin on moralisoida. Ymmärrän kuvion, mutta en missään tapauksessa hyväksy. Ja kokemusta aiheesta on edelleen sen verran, että tiedän mistä puhun. Ihmiset ovat erilaisia ja blaa blaa, mulle se harmi, vitutus ja morkkis siitä yhdestä tunteiden vietäväksi heittäytymisestä ei todellakaan ollut sen mielihyvän arvoista, jonka siitä mokasta hetkellisesti koin.

Kyynisenä persreikänä totean, että jos ei kyse nyt ole ihan jostain vuosisadan rakkaustarinasta, tulee tämä naikkonen toimimaan samalla lailla myös tulevaisuudessa. Läpystä vaihto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös