Naisasiat

  • 7 463 343
  • 26 499
Ehkä joku voisi järjestää Jatkoaikaan kirjoittavien katsastustilaisuuden..? ;) Eipä tässä itselläkään mitään kollia ole. Taidan olla vähän ronkeli. Enkä ole viitsinyt ketään "tavan vuoksi" ottaa, jos ei ole kolahtanut. Nyt ollaan kuitenkin lähdössä tarkastamaan pääkaupunkimme tarjontaa. Jos vaikka tänään osuis kohdalle...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Vecchia Volpe
Ehkä joku voisi järjestää Jatkoaikaan kirjoittavien katsastustilaisuuden..? ;)

No onhan noita. Viime kesänä oli Suokissa katsastettavana JA-kirjoittajia maakunta- ja joukkuerajoihin katsomatta.

Kaikkien suureksi yllätykseksi tulimme varsin hyvin toimeen keskenämme maakunta- ja joukkuerajoihin katsomatta - ainoa tappelu käytiin Konstantinovin ja Boogaardin välillä, ja sekin oli NHL-tyylinen Show Fight.

Tänäkin kesänä porukalta löytyy intoa lähteä Suokkiin, kunhan joku vaan organisoisi reissun - haepa käsiisi ketju Kun jatkoaikalaiset Suomenlinnan valtaavat.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti Mr.Fox
Onko kumppanin (entinen/nykyinen/tuleva) kannattamalla seuralla mitään väliä?!
Kannattaako nykyinen kumppanisi samaa seuraa kuin sinä?!
Voiko asiasta tulla jotain konflikteja?!



Onhan niitä, sillä vaimo on Ässien kannattaja vaikka Torkia pitääkin kentän "kunkkuna". Pelin aikana voi olla pientä vääntöä ja tietenkin tuloksesta riippuen vähän jälkeenkin. Mutta kyllä ne sinne kaukalon laidalle pääsääntöisesti jää. Ainut ongelma tulee olemaan se, että tuleeko pojasta "Forss" vai "Tähtinen". Valitettavasti tuo matka suosii "Tähtistä".
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Mr.Fox
Onko kumppanin (entinen/nykyinen/tuleva) kannattamalla seuralla mitään väliä?!
Kannattaako nykyinen kumppanisi samaa seuraa kuin sinä?!
Voiko asiasta tulla jotain konflikteja?!


...ja niin edelleen. Kertokaahan omia kokemuksianne.

Tuo eriseuraisuus on toki mielenkiintoinen osa parisuhdetta. Tällä hetkellä voin sanoa, että jääkiekkoilullisesti näkemyksemme tyttöystäväni kanssa ovat niin vastakkaiset kuin mahdollista. Ei riitä, että kannatamme eri seuroja, mutta kun kumpikin oikeastaan inhoaa toisen suosikkiseuraa (näin oli jo ennen kuin tapasimme). Jääkiekko merkitsee vielä kummallekin melkoisen paljon. Aluksi emme siis voineet jääkiekosta keskustella lainkaan, siitä ei yksinkertaisesti tullut mitään positiivisia seurauksia. Nykyään menee jo hiukan paremmin, mutta mutta.. Onneksi tätä ei ole rakennettu jääkiekon varaan. Jääkiekkokonflikti ei riitä tätä kaikkea kaatamaan.

Mutta siis, Teacupilla ei ole naisasioissa valittamista tällä hetkellä. Todella mukava tyttö siis jostain syystä viihtyy seurassani. Kiitosta voisi kenties laittaa Jatk.. öh.. erään internetissä vaikuttavan jääkiekkomediankin suuntaan. :-)

Viestin lähetti Elmeri Hautamäki
Öhöm! Ei niitä kesämiehiä mistään irceistä löydä (en oo tosin kokeillut!).

Älä ole liian varma.
 

ehcszteiN

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, TPS, sympatiat HIFK ja Ässät
Ajatelkaapa, miehet, millainen tämä elämä olisi ilman naisia. Kerrassaan kammottava ajatus.

Nainen. Mikä ihana otus.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Decimal :
Tyttöystäväni on paras kaverini, viihdyn hyvin sen kanssa päivät pitkät eikä meillä ikinä oo tylsää koska ollaan nii hulluja molemmat. Ei mitään valittamista

Sama juttu täällä, eli lähes kaikki yhteinen vapaa-aika tulee vietettyä yhdessä eikä merkkiäkään kyllästymisestä. Yhdessä käydään baareissa, lenkillä, risteilyillä, mökkeilemässä yms. Ei todellakaan mitään valittamista.

Stiflat :
Samanlainen musiikkimaku, samanlainen tulevaisuus.

Meillä musiikkimaku on kuin yö ja päivä. Itse pidän raskaasta sekä raskaammasta musiikista ja parempi puolisko rauhallisesta sekä rauhallisemmasta musiikista. Ainoa tilanne, jossa tästä joutuu joskus kärsimään on auto. Ainoa paikka, jossa kuunnellaan radiota.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Erittäin hyvin menee oma kullan kanssa, vaikka kaukosuhteessa ollaan eletty. Joku näsäviisashan voi sanoa, että "ootas vaan, kun muutatte yhteen", pyh sanon minä. Erittäin hyvin ollaan opittu tuntemaan puolessatoista vuodessa, joten sen puoleenkin uusia puolia ei tule esiin. Oman tunnekirjoni olen totaalisesti avannut jo aikoja sitten. Kesän aikana selviää se, että päästäänkö asustelemaan saman katon alle.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Ilmoitusluontoinen asia

Viestin lähetti Vecchia Volpe
...Nyt ollaan kuitenkin lähdössä tarkastamaan pääkaupunkimme tarjontaa. Jos vaikka tänään osuis kohdalle...

Niin, älä suotta sinä Laura Närhen* näköinen kimalainen sinne Tzzadiin lähde, siellä ei ole kuin vähäpäisiä vantaalaisia ja etelävantaalaisia ja ompa joukossa joku glooryhuntteriutta harrastava espoolainenkin.

Todelliset ursukset ja herrasmieskenen Kaunot Saariot sekä -partisaanit majailevat syvässä Hämeessä, tarkemmin ottaen Hämeenlinnassa.

Paikallisen yökerhon, eli Sirkuksen tiskillä notkuu nimittäin kulttipuolustaja Aki Akhbar Heinon lisäksi aika usein myös yksi jääkiekkogenren vetävän näköinen asiantuntijajannu....


*Lähde: http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?threadid=22410&perpage=25&pagenumber=3

T: Nimimerkki "YV-laatikossani on vielä (-kin) tilaa"

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Arnold
Erittäin hyvin menee oma kullan kanssa, vaikka kaukosuhteessa ollaan eletty.

Vanhan sananlaskun mukaanhan kaukosuhteessa viihtyvät hyvin kaikki neljä.

Itselläni on sellainen jännä tilanne, että kun on ensin löytänyt yhden hyvän naisen, niin sitten sen kanssa voi tehdä vaikka uusia. Eli kaksi naista on taloudessa tällä hetkellä. Ja laulun sanoin: "kaikki taitaa olla kohdallaan."
 

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti Arnold
Joku näsäviisashan voi sanoa, että "ootas vaan, kun muutatte yhteen", pyh sanon minä. Erittäin hyvin ollaan opittu tuntemaan puolessatoista vuodessa, joten sen puoleenkin uusia puolia ei tule esiin.

Ei maalailla, mutta silti. Tämä tietenkin riippuu täysin henkilöistä, mutta kyllähän niitä uusia (negatiivisia) asioita voi kumppanissa tai ylipäätään läheisessä löytää kymmenien vuosienkin yhdessäasumisen jälkeen. Kyllähän esim. Lapsuuden kavereissa on oppinut löytämään aivan uusia puolia sitä myöden, kun kaverit ja itse on aikuistunut ja havainnointikyky sekä maailmankuva kehittynyt. Usein nämä uudet puolet tulevat vastaan, kun se todellinen arki on asettunut. Esim. Vauva syntyy, sen hoidon ohella pitäisi hoitaa koulu - ja tavalliset työt, muut ongelmatkin painavat päälle. Äärirajoilla stressin keskellä (sitähän nykypäivän arki varsinkin äideillä on) eläminen voi hyvinkin pulpauttaa esiin niitä ei-toivottuja piirteitä.

Kuten sanoin, jotkut ihmiset oppii tuntemaan päivässä, joitakin ei opi tuntemaan koskaan. Ainakin itse voisin kyseenalaistaa väitteen, etteikö teidän suhteessa tulisi enää mitään uusia puolia toisissa vastaan. Ainakin omassa kaukosuhteessa huomasi sen, että sitä viikonloppua ja hetkeä jolloin sen oman tytön luokse pääsee usein odotti kovin innokkaasti. Kun viikonloppu tuli ei sitä viitsinyt tappelemiseen ym vänkäämiseen haaskata. Vaan ainakin itse pyrin olemaan mahdollisimman hyvällä tuulella (olinhan kaipaamani tyttöni luona) ja täten meidän välille näinä viikonloppuina ei kunnon väittelyitä edes syntynyt. Kun tuli loma ja sen tytön kanssa pääsi olemaan sitten vaikka viikon putkeen, ei sitä aina pystynyt eikä jaksanut ns. skarpata. Näinä pidempinä tapaamisaikoina ainakin meillä tulikin sitten välillä kunnon vääntöjä. Ja juuri niinä hetkinä siinä kauniissa ja suloisessa tytössä näki kyllä täysin uusia piirteitä. Eivätkä ne olleet kovin mukavia.
 
Viimeksi muokattu:

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mistä sitä löytäisi samalla aaltopituudella olevan tytön? Tai yhden tiedän, mutta senkin kanssa jutellut vain netissä...Katotaan nyt mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään
 

Rocco

Jäsen
Women... can´t live with them, can´t kill them.

Itselläni on yksi vakavanpuoleinen kandidaatti, mutta siitä ei kyllä oikein ota selvää kukaan. Hyvä jos itsekään tietää. Itse en sen enempää aio asiaa siltä udella. Jollei kiinnosta kertoa mitään niin ei sitten. Onhan tässä takana tavallaan yhteistä uraa takana jo yli kolme vuotta. Tosin ei mitään seurustelua. Ollaan vaan ikäänkuin päivä kerrallaan ja kerran viikossa. You know.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Viestin lähetti Mr.Fox
Onko kumppanin (entinen/nykyinen/tuleva) kannattamalla seuralla mitään väliä?!
Kannattaako nykyinen kumppanisi samaa seuraa kuin sinä?!
Voiko asiasta tulla jotain konflikteja?!
Mulla on kyllä käyny huono tsägä noiden lätkäjengien suhteen. Kaks vakavaa suhdetta... Jokeri-fanin kanssa. Ja siihen päälle vielä kaikkein pahin: Espoo-fanin kanssa! Huh, vieläkin puistattaa;)

Nyt on vihdoin remmissä kesäkolli joka on IFK-fani. Saas nähä onnistuuko tällainen, kun on niin tottunu aivan tolkuttomaan vääntöön, v*ttuiluun, huutoon ja mesoon ja päälle vielä useamman tunnin mykkäkouluhin.

No, kai se on tätäkin vaihtoehtoa on jossain vaiheessa kokeiltava. Saas nähä miten äijän käy.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pidemmän kaavan tilitys naisasioista löytyy "Nainen"- ketjusta, mutta laitetaan nyt lyhyesti tähänkin, kun kerran hyvin menee...

Eli, uuden vuoden aattona biljardin merkeissä alkanut suhde on jatkunut aivan mahtavalla tavalla, eikä loppua onneksi näy. Enpä olisi oikeasti uskonut, että minulle löytyy noin mahtava kumppani.

Ei muuta, jatkakaa.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Tähän ketjuun voinen avautua.

Vietin juuri aikaa erään mukavan ja ihanan naispuolisen eliön seurassa pidemmän tovin. Tuli puuhailtua sitä sun tätä, mutta lähinnä pidettyä kiinni toisistamme. Elämän ironiaa kenties, tämä henkilö ei ole yhtään minun tyyppiäni, melkein vastakohtani persoonana, mutta silti joku hänessä vetää minua puoleensa kuin liekki koiperhosta. Ja se yhdessäolo tuntuu niiiiin hyvältä ja luontevalta, ei ole kiirettä pois läheltään. Silti pistää mietityttämään, onko tulevaisuutta makuuhuoneen ulkopuolella..
 
Olen heittänyt kaivoon jo toivoni naisten suhteen...
Toki naista saisin, jos oikein haluaisin(riimi), mutta nuo naiset tuppaavat vaan olemaan rumia ja läskejä, joten odotan yhä sitä oikeaa, ei niin rumaa, eikä niin läskiä naista...
Bonuksena vielä, että olen itsekin yhtä ruma kuin harakkavariksen perseen ylin aukko.
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Pitkään se otti kunnes kolahti. Ja ainakin näin alkuvaiheessa tuntuu, että kolahti oikein kunnolla. Eihän tässä nyt toki kannata turhia juhlia, kun ollaan tosin aivan alussa, mutta ainakin omasta mielestäni me sovimme yhteen todella hyvin.

Tyttöseni on ehkä räväkämpi ja värikkäämpi persoona kuin minä, mutta niinhän sitä sanotaan että vastakohdat täydentävät toisiaan. Itse kuitenkin olen se rauhallisempi ja ajattelevaisempi osapuoli. Hauskaa tosiaan yhdessä riittää ja se on jo mielestäni hyvä syy viettää aikaa toisen kanssa. Rakastumisesta lienee ihan turha tässä vaiheessa puhua.

Muille tämä meidän suhde on ollut vähän arvoituksellinen, tai sanotaanko, että muut ovat hiljaa epäilleet sen toimivuutta juuri siksi, että olemme muka niin erilaisia. Moni on pitänyt (tässä iässä) suurehkoa ikäeroamme (hän 17 minä 21) jonkinlaisena esteenä, mutta itse en ole mitenkään ottanut paineita moisesta asiasta.

Eli naisasiat on kunnossa, ja kohta on kesä, ja elämä mallillaan.

-paze-
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Kesä tullee joten...

Kesämies ilmoittautuu tähän ketjuun.

Eli tällä hetkellä ei ole naisasioita muualla kuin mielikuvituksen syövereissä. Eli sinkku olen tällä hetkellä.

Jos nais-ihmisiä kiinnostaa urheilullinen 26v viittä vaille insinööri joka myös opiskelee opettamisen perusteita. Ja joka harrastaa jalkapalloa, amerikkalaista jalkapalloa, kaukalopalloa, aktiivista salilla käymistä ja kaikkea muuta urheiluun ja kuntoiluun liittyvää, sekä penkkiurheilua niin tässä on vapaa mies. Muita kiinnostuksen kohteita omaan myös kuin urheiluun liittyviä asioita kuten suurkaupungit, elokuvat, musiikki sekä erittäin suuresti kiinnostaa autot ja tekniikka.

Olen kohtuullisen helppo luonne, eli melkein kaikkien kanssa toimeen tuleva. Tosin liian tosikkomaisia ihmisiä välillä en ymmärrä, mutta kaikkea ei tarvitsekkaan ymmärtää...
Jos jotain vikaa haetaan, niin ehkäpä hieman ujo sälli...

Naisen täytyisi olla samalla aaltopituudella ja ainakin edes hieman sporttinen. Myös se, että on "fiksu ja filmaattinen" ja mukavaa seuraa on eduksi.

Että näin, ehkä elämäni ensimmäinen ja viimeinen "senssipalsta-ilmoitus" tuli nyt sitten tehtyä.
 
Viimeksi muokattu:

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Re: Kesä tullee joten...

Viestin lähetti Clark Kent
Että näin, ehkä elämäni ensimmäinen ja viimeinen "senssipalsta-ilmoitus" tuli nyt sitten tehtyä.
Viimeinen? Meinaat, että tuolla tärppää? fat chance... ;)
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Re: Re: Kesä tullee joten...

Viestin lähetti vilpertti
Viimeinen? Meinaat, että tuolla tärppää? fat chance... ;)
No luultavasti ei tuu tärppäämään, mutta eipä maailmani siihen kaadu. Kuitenkin luotan siihen, että tosielämästä mieleiseni naisen löydän ennen kuin netistä/lehtien palstoilta...

Ja täällä Jatkoajan palstoilla on muutenkin ehkäpä vääränlaista porukkaa -eli miehiä- niin mahdollisuudet naisen löytämiseen täältä ovat todella pienet... :)
 
Viimeksi muokattu:

Manic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
hmm..

Tässä viimeisen vuoden aikana on pari kertaa vaikuttanut siltä, että oma kulta olisi voinut löytyä, mutta kummallakin kertaa on käynyt tämä legendaarinen 'olet ihana. ystävänä'.

Sellainen olo tässä kyllä jo ollut hieman pidempäänkin, että kun olisi joku, jota rakastaa, mutta ei vain sitten kuitenkaan ole osunut kohdalle.

Mutta eiköhän joku päivä vielä..
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti seeyou@jäähalli

ainoa tappelu käytiin Konstantinovin ja Boogaardin välillä, ja sekin oli NHL-tyylinen Show Fight.

Itse luulin hetken, että pojat olivat "löytäneet" toisensa kauniissa Suomenlinnan maisemissa, mutta jälkeenpäin vahvistui tosiaan että kyseessä oli jonkunsortin Fight ;)

Viestin lähetti seeyou@jäähalli
Tänäkin kesänä porukalta löytyy intoa lähteä Suokkiin, kunhan joku vaan organisoisi reissun - haepa käsiisi ketju Kun jatkoaikalaiset Suomenlinnan valtaavat.

Reissuhan ei ole mitään ilman lätynviskoja Vladia! Mistäs me saadaan Vlad hoidettua mukaan Suokkiin? En pistäisi kyllä hanttiin vastaavalle hommalle tänäkään vuonna. Ajankohtakin oli viimeksi varsin loistava eli loppukesästä kun pahin reissuruuhka on takanapäin.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti paze17
Moni on pitänyt (tässä iässä) suurehkoa ikäeroamme (hän 17 minä 21) jonkinlaisena esteenä, mutta itse en ole mitenkään ottanut paineita moisesta asiasta.

Hmmm... Minusta tuo neljä vuotta ei ole vielä ikäero eikä mikään. Olen lähinnä sitä mieltä, että ikä on pelkkä numero, kaikki riippuu aina ihmisistä. Joku raja tietenkin tulee vastaan jos esimerkiksi 14-vuotiaan tytön ja 24-vuotiaan miehen välillä on suhde, mutta noin yleisesti olen siltikin sitä mieltä, että ikään ei ole liikaa katsomista. Esteeksi ikäero voi totta kai muodostua, koska jos toinen on huomattavasti vanhempi voivat elämän päämäärät olla jo liian erilaiset: Tyttö haaveilee unelmiensa opiskelupaikasta miehen suunnitellessa tulevan lapsensa viemistä jääkiekkoharjoituksiin. Itse olen vielä nuori iältäni ja koskaan en ole kyennyt suurin piirtein samanikäisen miespuolisen henkilön kanssa kovin suurta yhteyttä luomaan, mutta vanhempien, jopa jo ainakin iältään täysin aikuisten ihmisten seurassa olen pärjännyt ja tullut toimeen ehkä välillä vähän liiankin hyvin. Kaikki riippuu kaikesta, ja ikäasioissa painoa on ihmisten kokemuksilla elämässä. 30-vuotias voi välillä olla kuin lapsi ja 18-vuotias jo hyvinkin kypsä ikäänsä nähden.

Ketjun varsinaiseen aiheeseen totean, että naisasiani ovat tällä hetkellä todella hyvin. Pidän paljon ystävistäni, ja meillä on oikein mukavaa yhdessä. Miehistä sen verran, että pitkin kevättä olin hieman eksyksissä, mutta nyt asioihin alkaa kai muodostua joku järkikin.

Viestin lähetti Fläppis
Reissuhan ei ole mitään ilman lätynviskoja Vladia! Mistäs me saadaan Vlad hoidettua mukaan Suokkiin? En pistäisi kyllä hanttiin vastaavalle hommalle tänäkään vuonna. Ajankohtakin oli viimeksi varsin loistava eli loppukesästä kun pahin reissuruuhka on takanapäin.

Minähän nostin sen Suomenlinna-ketjun jo kertaalleen ylös, mutta kukaan ei oikein ottanut kunnolla innostuakseen asiasta! Tuollaisen reissun järjestämisessä ei loppujen lopuksi homma eikä mikään, sopii vain päivämäärän, ajan ja paikan. Loppu hoituu omalla painollaan. Ajankohtakin voisi olla viime vuoden tapaan elokuun kolmannen viikonlopun lauantai (21.8 tänä vuonna) ja hyväksi havaittu kellonaikahan taisi olla 15.00. Itse voisin saapua paikalle ilomielin, koska uusien ihmisten tapaaminen on aina mukavaa ja matkustamisestakin pidän. Kenties Vladkin saattaisi paikalle saapua, jos joku/jotkut vain ottaisivat reissun järkkäämisessä vähän johtajuutta ja sitä hieman organisoisivat. Itse en sitä kuitenkaan Lappeenrannasta käsin oikein pystyisi hoitamaan, kun en Helsinkiä/Suomenlinnaa erityisen hyvin tunne, muuten voisin vaikka ottaakin asian vastuulleni.
 

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tehdäänpä muutama täysin hypoteettinen kysymys koskien "sitä unelmiemme naista/miestä"

Blondi, punapää vai tumma?
-Pääsääntöisesti retkahdan blondeihin, toisaalta ei sillä niinkään väliä.

Pituus itseesi verrattuna?
-Olen todennut, että ihanteellinen pituus naisessa olisi se, että hän olisi n. puolenpäätä itseäni lyhyempi. Tärkeintä kuitenkin on, ettei hän olisi pidempi kuin minä

Luinen, normaali, lihavahko?
-Luisista ja lihavista en perusta, joten normaali ja hyvässä (trimmatussa)lihassa oleva on bueno.

Tissit: pienet, normaalit vai kunnon kannut?
-Mieluiten käännyn noihin normaaleihin, isot kannut saavat itseni tuntumaan niin pieneltä ja voimattomalta.

Mistä asioista hänen tulisi olla kiinnostunut
-Pitkistä juttutuokiosta, liikunnasta, ja sit siitä yhdestä jutusta..

Mistä asioista hänen ei ehdottomasti tulisi olla kiinnostunut
-Tupakanpoltosta, politiikasta ja sukupuolenvaihdoksista.

Sporttinen, sohvaperuna vai jotakin siltä väliltä?
-Jotain siltä väliltä. Sporttaillaan kun on sen aika, naid...huilaillaan kun on sen aika.

Ketä julkisuuden henkilöä hän etäisesti voisi muistuttaa?
Cameron Diazin ja Gwyneth Paltrowin sekoitukselta

Sekä sinkut että varatut, vastatkaa ja keksikää lisempää jos siltä tuntuu
 
Viimeksi muokattu:

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vaikka en olekaan sinkku, niin vastailen näihin.


Blondi, punapää vai tumma?
-Tumma, ehdottomasti! En ole kuin joskus teini-iän alussa ollut muutaman blondin perään, joten väri on valittu jo hyvissä ajoin, heh.. Tummat silmät ja ruskea tukka, aah...

Pituus itseesi verrattuna?
-Eksät ovat olleet yli 10 cm lyhkäsempiä, nykyinen rakkaani on vain kolme senttiä lyhkäsempi. Itse olen niin lyhyt (167 cm), joten sekin rajoittaa aika lailla. Naisethan usein katsovat vähintään 178-> kokoisia.

Luinen, normaali, lihavahko?
-Normaali. Ei luut saa näkyä, eikä mielellään sitä toista ääripäätäkään.

Tissit: pienet, normaalit vai kunnon kannut?
-Omaan kämmeneen sopivat, jotka aivan yllättäin löytyvät rakkaaltani. Ei liian isot ole kivoja, teinitissit parempia.

Mistä asioista hänen tulisi olla kiinnostunut
-Yhdessäolo, yhteiset muut kuviot ja kaikki muu lysti. Ja taas täsmää.

Mistä asioista hänen ei ehdottomasti tulisi olla kiinnostunut
-Ei tupakille, eikä myöskään pettämistä.

Sporttinen, sohvaperuna vai jotakin siltä väliltä?
-Coctail näistä.

Ketä julkisuuden henkilöä hän etäisesti voisi muistuttaa?
-No, rakkaani muistuttaa ajokorttikuvassaan Janina Frostellia, joten sanotaan tähän kohtaan näin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös