Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ukraina, Eveliina Määttänen
Tietenkin saa valita seuransa ja niin olen tietenkin todellakin tehnytkin. Mikä informaatioarvo tuossa lausemassasi oli, se oli ehkä kiva ala-asteen aineeseen sopiva "ymmärrys", opettajalta olisi varmasti tullut oikeinmerkki ja ehkä jopa hymiö.Jos löytää paljon kritisoitavaa suomalaisesta naisesta kannattaa ensimmäisenä katsoa peiliin, varsinkin kun Suomi on vapaa maa, missä saa valita seuransa.
Peiliin olen vertauskuvallisesti katsonut ja ymmärtänyt, ettei minun kannata kovin moneen suomalaisnaiseen tutustua, syyt olen jo kertonut aiemmin. Suomalaisnaisten kanssa pärjää hyvin jos on vässykkä, tosikko, alistuva ja typerys. Mieluiten kaikkea tuota. Ellei sitten ole sellaisen vähemmistöön kuuluvan henkisesti terveen naisen kanssa. Sellaisiakin on, olen jopa nähnyt useitakin. Naisen kanssa myös pärjää jos ei välitä siitä naisesta vaan antaa sen olla ahdistunut ja neuroottinen. Jos sen kestää niin valintahan se sekin on.
Yleistyksiäkö. Kaikki vitsit perustuvat stereotypioihin ja niissä streotypioissa on liioiteltu totuus mutta se oma totuutensa kuitenkin. Seinäjoella on erilaisia ihmisiä kuin Turussa, Kuopiossa tai Oulussa. Minähän jo kerroin, että ehkä noin 15 % suomalaisnaisista on henkisesti terveitä. En siis sanonut, että kaikki ovat omalla tavallaan sairaita, feminisminsä ja demariutensa saastuttamia, joten turha väittää minun sanoneen, että kaikki ovat sitä tai tätä. Kuulostat muuten ihan oululaiselta, mitä seuraa kannatat.. ei kun niin joo.
En minä usko, että ikinä ymmärrät mutta se ei ole minulta pois.
Prof. Puckilta muuten erinomaista pohdintaa tässä ketjussa, kiitos siitä, siellä vallitsee ymmärrys ja näkemys.