Niin naiset kuin miehetkin ovat ihan samojen asioiden edessä nykymaailmassa...
Minusta tuntuu, ettet punavihreiden ideologialasiesi läpi taaskaan näe mistä muut edes keskustelevat, menee taas
olkukkojesi poistamiseen tämäkin viesti, noin pääasiassa.
Kukin saa olla ihan mitä tahansa, kunhan ei suuremmin toisia terrorisoi. Sitäkin saa olla jos toinen siihen suostuu. Kyse onkin siitä, miten (koulutetut) naiset
kokevat tilanteensa. Tästä on koko ajan puhuttu, kirjoitettu ja sanottu. Sinä puhut aivan muusta ja turha kai sitä on enää toistella mistä täällä on keskusteltu.
Yksityiselämä on yksityistä mutta en usko, että kukaan saa tietää kenen kanssa olet jos kertoisit, että oletko ulkomaalaisen naisen kanssa vaiko kenties miehen kanssa parisuhteessa. Toki saa olla kertomattakin,
ei asia minua varsinaisesti edes kiinnosta, mutta minulle esimerkiksi Pekka Haaviston kommentit naisten nykyajan parisuhdekäyttäytymisestä ovat täysin huuhaakommentteja, jos ymmärrät mitä tarkoitan. Johonkin pisteeseen saakka sillä saattaa olla ymmärrystä mutta vain johonkin. Totta on toki sekin, että minulla on jääkiekkomielipiteitä, vaikken olekaan ollut liigatason pelaaja. Jääkiekon pelaamisen taustani on yhtä huikea kuin Jomppa_Koon takan päällä olevien saavutettujen naisten päänahat. Ehkä ne jääkiekkomielipiteeni ovatkin sitten perseestä, kuten suurimmalla osalla ovat. Ehkä johonkin rajaan silti sivusta seuraava ymmärtää, mutta vain johonkin.
Nyt oli paljon kursiiveja tässä, joten pakko olla oikeassa.