Mun mielestä ei, kun et ilmeisesti oikeasti sitä halua? Mielestäni siinä vaiheessa annat avaimet tytölle. Jos tyttö vähääkään miettii noiden "kaveri" ja "enemmän kuin kaveri" vaihtoehtojen välillä, niin tuollainen kysymys on helppo pakoreitti. Tai vielä pahempaa, hän halaa sinua ja seuraavaksi haluaa miesnäkökulmaa siihen, miten olisi järkevä iskeä rinnakkaisluokan Tonza. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin haluaisit seurustella tytön kanssa? Sinuna miettisin valmiiksi, että haluatko/pystytkö olemaan tytön kaveri, jos kaverikortti heilahtaa. Viestiesi perusteella ulkopuolisin silmin minulla on sellainen kuva, että et pysty, ainakaan heti. Ja tässä tapauksessa, jos jahkailu rasittaa, kertoisin tytölle miten asiat on. Sinua kiinnostaa enemmän kuin kaveruus -> jos häntä ei kiinnosta, ja tunnet ettei se ole sinulle riittävästi, ja tunnet kituvasi kaverisuhteessa, niin siinä tapauksessa voit kohteliaasti sanoa "Älä ota yhteyttä minuun, otan yhteyttä, jos joskus saavutan mielentilan jossa kaverijuttu on ok."-> radiohiljaisuus ja haavojen nuoleminen. -> leuka rintaan jne.
Ja takaportiksi jää kuitenkin se, että jos likka on suhteellisen järjissään ja huomaakin hetken päästä, että enempi kuin kaveruus kiinnostaa, niin tuskinpa hän siinä tilanteessa tottelee pyyntöäsi olla ottamatta yhteyttä.
Ainakin henk.koht. tuollainen tilanne olisi aivan perseestä, enkä pääni kanssa jaksaisi siinä pitkään roikkua.