Naisasiat

  • 7 510 534
  • 26 560

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Olen alkanut entistä kovemmaksi terroristeja vastaan ja saatan lyödä kyllä turpiin, jos joku nainen kusettaa drinkeissä.

Oho, onko Scholl niin kova jätkä, että vetää naisia turpiin.
Olihan tuo vaan vertauskuvallisesti..?
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Varoituksen sanana: ei kannata panna työkavereita.
...
Oppiskohan sitä seuraavassa paikassa jo?
Mihin sitä koira karvoistaan pääsisi? Melkein kolme viikkoa sitä ehdittiinkin olla töissä kun eka työkaveri heräsi mun vierestä. Tää on kyllä sen verran laadukas tapaus ettei pätkääkään haittais vaikka heräis useammankin kerran mun vierestä, kattoo nyt kuin käy.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Mihin sitä koira karvoistaan pääsisi? Melkein kolme viikkoa sitä ehdittiinkin olla töissä kun eka työkaveri heräsi mun vierestä. Tää on kyllä sen verran laadukas tapaus ettei pätkääkään haittais vaikka heräis useammankin kerran mun vierestä, kattoo nyt kuin käy.

Oikein! Rupeaa pikkuhiljaa tuntumaan siltä, että olet ravintola-alalla hommissa.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Nyt on kyllä todella ärsyttävä tilanne. Toivottavasti joku osaa auttaa.

Elikkä tapasin tämän kyseessä olevan tytön reilu kuukausi sitten ja juttu alkoi tosi hyvin. Tulimme saman tien juttuun ja oli vähän sellainen olo, kuin oltaisiin tunnettu jo vuosia. Joka kerta minulla on ollut hauskaa olla tytön kanssa ja puheiden mukaan hänkin haluaa viettää aikaa minun kanssani. Kuitenkin ruvennut ärsyttämään, kun tytöstä ei saa selvää mitä hän haluaa minusta vai haluaako mitään? Olen kehunut tyttöä varmaan kaikilla tuntemillani adjektiiveilla, mutta sitten tilanne on jokaikinen kerta jotenkin jäätynyt ja tyttö on tavallaan halunnut karata, tai ainakin mulle on jäänyt sellainen tunne. Lisäksi sieltä suunnalta ei ole tullut kehuille oikein minkäänlaista vastakaikua

Viime viikolla kysyin tytöltä, että tykkääköhän hän olla yhtä paljon minun kanssa, kuin minä tykkään hänen, niin hän vastasi että haluaa tuntea minut paremmin ennen kuin alkaa millekään. Sitten sanoin, että kai hän voisi jotain edes sanoa siitä, että voitaisiinko me olla oikeasti joskus olla yhdessä, niin vastauksena oli, että "ei tuollaiseen kysymykseen voi vastata".

Tuon jälkeen olen alkanut varmistamaan aina jonnekin lähdettäessä tytöltä, että haluaahan hän varmasti lähteä nimenomaan mun kanssa sinne, niin vastaus on aina jotain "elä hermoile" tai vastaavaa. Miten tässä jumalauta voi olla hermoilematta, kun vastaukset on tuollaisia miljoonalla eri tavalla tulkittavissa olevia? Miksi ei voi sanoa suoraan, että "Tietysti haluan lähteä sun kanssa" tai "Sori, en halua". Kaikista pahinta on tämä epävarmuus ja tuntuu etten oikeasti jaksa enää miettiä näitä juttuja. Viimeksi, kun avasin suuni tästä asiasta, niin tyttö taisi suuttua sen verran, että toinen kerta taitaisi varmasti jäädä viimeiseksi. Itse olisin kuitenkin valmis antamaan ihan mitä vaan tämän tytön puolesta, mutta tilanne näyttää aika kurjalta.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuon jälkeen olen alkanut varmistamaan aina jonnekin lähdettäessä tytöltä, että haluaahan hän varmasti lähteä nimenomaan mun kanssa sinne, niin vastaus on aina jotain "elä hermoile" tai vastaavaa. Miten tässä jumalauta voi olla hermoilematta, kun vastaukset on tuollaisia miljoonalla eri tavalla tulkittavissa olevia? Miksi ei voi sanoa suoraan, että "Tietysti haluan lähteä sun kanssa" tai "Sori, en halua". Kaikista pahinta on tämä epävarmuus ja tuntuu etten oikeasti jaksa enää miettiä näitä juttuja. Viimeksi, kun avasin suuni tästä asiasta, niin tyttö taisi suuttua sen verran, että toinen kerta taitaisi varmasti jäädä viimeiseksi. Itse olisin kuitenkin valmis antamaan ihan mitä vaan tämän tytön puolesta, mutta tilanne näyttää aika kurjalta.

Nyt ei mitään turhaa hempeilyä tässä vaiheessa. Vietät mimmin kanssa nastaa aikaa aina kun siihen tulee mahdollisuus, mutta sillai ovelasti esität kuitenkin snadisti vaikeasti tavoiteltavaa. Ylimääräistä huomiotahan tuo ehkä vaan kiristää ja ennen pitkää alkaa pitää sua pellenään.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on kyllä todella ärsyttävä tilanne. Toivottavasti joku osaa auttaa.

Älä stressaa, äläkä varsinkaan ruinaa tai näytä epävarmuuttasi. Helpommin sanottu kuin tehty, mutta kannattaa ihan tosissaan yrittää, ettei sössi heti alkuunsa "hommaa".

Aika harva täyspäinen immeinen haluaa jatkuvasti todistella, että tykkää juuri sinusta/minusta/hänestä. Ja jos oikein huono tsägä käy, toisella menee maku, mutta hän jatkaa tapailua kuitenkin, ikäänkuin säälistä.

Reipas mieli ja kliffaa yhdessäoloa kehiin! Hyvin se menee. Vuodatat epävarmuuttasi sitten vaikka kavereillesi. Tai meille :).
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kaikista pahinta on tämä epävarmuus ja tuntuu etten oikeasti jaksa enää miettiä näitä juttuja..

Olette tavanneet kuukausi sitten. Pääsanat boldattuna.

Jäitä hattuun, hyvä mies. Harva voi kuukauden tuttavuuden perusteella tietää, milloin jätetään ehkäisy pois ja koska otetaan asuntolaina.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Aika harva täyspäinen immeinen haluaa jatkuvasti todistella, että tykkää juuri sinusta/minusta/hänestä. Ja jos oikein huono tsägä käy, toisella menee maku, mutta hän jatkaa tapailua kuitenkin, ikäänkuin säälistä.

Reipas mieli ja kliffaa yhdessäoloa kehiin! Hyvin se menee. Vuodatat epävarmuuttasi sitten vaikka kavereillesi. Tai meille :).
Jep, nyt muutamat kerrat, mitä tuon jälkeen ollaan tavattu olenkin ollut hiljaa tuosta, vaikka mielessähän se on pyörinyt. Toisaalta tyttö kuitenkin lähtee mukaan, kun kysyn ja ottaa itsekin yhteyttä myös minuun. Eli mikään täysmulkku tuskin olen hänen silmissään. Kuitenkin aivan perseestä, kun omista tunteista ei puhuta suoraan, vaan vastataan aivan mitä sattuu. Sanoisi edes yhden ainoan kerran, että haluan oikeasti tehdä asioita sun kanssa, niin helpottais jo huomattavasti ja iltaisinkin pystyisi nukkumaan ilman tätä jatkuvaa miettimistä.

Mutta pidänpä tästä lähtien sitten edelleen naamani ummessa tuosta ja ollaan vaan yhdessä niin paljon kuin mahdollista ja pidetään hauskaa. Jospa se siitä sitten alkaa etenemään.

Olette tavanneet kuukausi sitten. Pääsanat boldattuna.

Jäitä hattuun, hyvä mies. Harva voi kuukauden tuttavuuden perusteella tietää, milloin jätetään ehkäisy pois ja koska otetaan asuntolaina.
Heh :D Niin toivottavasti tämä nyt menee mun osalta sitten vaan yli. Kuitenkin helpottaa jo hieman tätä tuskaa nämä kommentit. Kiitän kovasti!
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuitenkin aivan perseestä, kun omista tunteista ei puhuta suoraan, vaan vastataan aivan mitä sattuu. Sanoisi edes yhden ainoan kerran, että haluan oikeasti tehdä asioita sun kanssa, niin helpottais jo huomattavasti ja iltaisinkin pystyisi nukkumaan ilman tätä jatkuvaa miettimistä.

Ehkä sitten joskus, jos ja kun hän on päättänyt, että haluaa kanssasi vakavan suhteen, te juttelette sitten tunteista. Ihan kyllästymiseen saakka. Tai sitten ette. Ei voi tietää ja ihmisiä on erilaisia. Parempi nyt vain tutustua kunnolla, niin ei sitten tule ihan suurena yllätyksenä, jos toisen on vaikea omia tunteitaan tuoda julki.

Eiköhän tuo kanssasi tykkää olla, jos itsekin soittelee. Give her some credit! Vai oletko ihastunut sellaiseen tyttöön, joka hengailee jonkun tyypin kanssa, josta ei edes pidä?

Sitähän minäkin :).
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eiköhän tuo kanssasi tykkää olla, jos itsekin soittelee. Give her some credit! Vai oletko ihastunut sellaiseen tyttöön, joka hengailee jonkun tyypin kanssa, josta ei edes pidä?

No mulle kävi vähän noin tässä aika äskettäin. Tyttö tosin sanoi pitävänsä musta tosi paljon ihan vaan ystävänä ja sellaiseksi tapasi mua aina toisinaan kutsuakin - ystäväkseen. Jotenkin siihen oli silti vähän vaikeaa aina luottaa, että hän todella halusi olla kanssani tekemisissä, mutta kahden vuoden jälkeen asiaan alkoi jo luottamaan. Joten sitten olikin häneltä hyvä aika todeta, ettei musta koskaan yhtään välittänytkään eikä halua tuhlata aikaa sellaiseen ihmiseen, joka ei merkitse hänelle yhtään mitään. Että anteeksi ja hyvää loppuelämää vaan. Niin ja oikeasti olenkin äärimmäisen ärsyttävä ja oksettava tyyppi. Aika huono meriselitys, tai no kaipa sitä ärsytti, etten sitten ollutkaan aivan miten tahansa vietävissä.

Yhteydenpito kyllä tapahtui aina minun aloitteestani, mutta tyttö kertoilikin olevansa tosi huono pitämään ystäviinsä yhteyttä, ts ei koskaan ole aloitteellinen itse. Enkä mä sitä ihmettele, sillä se sopi hyvin hänen luonteeseensa, joka mm siltä osin muistutti kovasti omaani. Enkä tietenkään mitenkään jatkuvasti ollut häntä häiritsemässä, en läheskään joka kuukausi edes sen jälkeen, kun "ystäviksi" tulimme. Mieluummin sitä olisi ollut "ystävä" vaikka säälistä kuin siksi, että oli "helppo kohde purkaa kaikki mitä jotkut muut mukaihanat ihmiset ovat joskus hänelle tehneet", kun tyttö sanoi ajatelleensa, kaiketi lähinnä alitajuisesti, että "nyt on kerrankin mun vuoro". Just. Kaipa sitä on helppo kohde jos on koko elämänsä lähinnä vältellyt luonnostaan ihmisiä niin, ettei ole vahingossakaan yhtään ystävyyssuhdetta vain tullut luoneeksi. Niin jos sitten alkaa ajattelemaan, että ei ystävät huono idea olisikaan.

Noh, varmasti hitaan kapteenin tilanne on täysin erilainen, mutta pahasti tuo vaan kuulostaa siltä, että miestä viedään nyt oikein kunnolla mistä ei seuraa muuta kuin epävarmuuden jatkuvaa kasvua, jonka tyttö kyllä varmasti aistii.
 

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
Kuitenkin aivan perseestä, kun omista tunteista ei puhuta suoraan, vaan vastataan aivan mitä sattuu.
Luulen, ettei tyttö tee tätä ainakaan ihan tahallaan, vaan kyse on siitä ettei hän itsekään oikein ota selvää tunteistaan. Tyttö voi olla ihastunut sinuun, mutta häntä saattaa ahdistaa se, jos jatkuvasti intät häneltä että "tykkäätkö musta" tai "ootko varma että haluut olla mun kanssa" tms. Hän haluaisi edetä rauhassa ja nauttia siitä "ihastumisvaiheesta", eli siitä vaiheesta missä ajatukset pyörii iltasin siinä toisessa ihmisessä, jonka läsnäolo jo saa hyvälle tuulelle, mutta tunteista ei vielä puhuta suoraan.

En toki tiedä onko asia nyt näin, mutta tältä tuo vähän kuulosti, joten malta vain mielesi. Jos teillä on yhteistä tulevaisuutta, ei se sieltä mihinkään karkaa. Sen sijaan olemalla liian aktiivinen tai siirtymällä väkisin siihen seuraavan vaiheeseen, saatat pilata koko jutun. Se "rakastan sua" -repliikki menettää tehonsa, jos sanot sen liian aikaisin tai toistat sitä liian usein. Samoin ne imartelevat adjektiivit.

Mikäli teillä synkkaa hyvin yhteen pidemmällä aikavälillä, teidän "suhteen" tila siirtyy ihan itsestään siihen seuraavaan vaiheeseen, missä siis jutellaan siitä mitä kumpikin haluaa tulevaisuudelta, ja onko elämän polku ns. jaettavissa toisen kanssa.

Minun neuvoni on että yökaudet hermoilemalla siitä, mitä se tyttö ajattelee tai tuntee, et voita mitään. Käytä ne yöt mielummin unelmoimalla mitä teette yhdessä parin vuoden päästä tms. Unikin tulee paremmin.

Tietysti sitten on olemassa tämä pahempi skenaario, jota edellinen kirjoittaja kuvaili. Eli jos olet joutunut kaverilokeroon, ja tyttö ei vain halua suoraan sanoa sitä, koska ei halua loukata, tai haluaa säilyttää "kaverivälit" tms. Mun mielestä kantsii kuitenkin ajatella sen positiivisen kauta, pessimismillä ei voita mitään.
 
Viimeksi muokattu:

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Nyt on kyllä todella ärsyttävä tilanne. Toivottavasti joku osaa auttaa.

Elikkä tapasin tämän kyseessä olevan tytön reilu kuukausi sitten ja juttu alkoi tosi hyvin. Tulimme saman tien juttuun ja oli vähän sellainen olo, kuin oltaisiin tunnettu jo vuosia. Joka kerta minulla on ollut hauskaa olla tytön kanssa ja puheiden mukaan hänkin haluaa viettää aikaa minun kanssani. Kuitenkin ruvennut ärsyttämään, kun tytöstä ei saa selvää mitä hän haluaa minusta vai haluaako mitään? Olen kehunut tyttöä varmaan kaikilla tuntemillani adjektiiveilla, mutta sitten tilanne on jokaikinen kerta jotenkin jäätynyt ja tyttö on tavallaan halunnut karata, tai ainakin mulle on jäänyt sellainen tunne. Lisäksi sieltä suunnalta ei ole tullut kehuille oikein minkäänlaista vastakaikua

Viime viikolla kysyin tytöltä, että tykkääköhän hän olla yhtä paljon minun kanssa, kuin minä tykkään hänen, niin hän vastasi että haluaa tuntea minut paremmin ennen kuin alkaa millekään. Sitten sanoin, että kai hän voisi jotain edes sanoa siitä, että voitaisiinko me olla oikeasti joskus olla yhdessä, niin vastauksena oli, että "ei tuollaiseen kysymykseen voi vastata".

Tuon jälkeen olen alkanut varmistamaan aina jonnekin lähdettäessä tytöltä, että haluaahan hän varmasti lähteä nimenomaan mun kanssa sinne, niin vastaus on aina jotain "elä hermoile" tai vastaavaa. Miten tässä jumalauta voi olla hermoilematta, kun vastaukset on tuollaisia miljoonalla eri tavalla tulkittavissa olevia? Miksi ei voi sanoa suoraan, että "Tietysti haluan lähteä sun kanssa" tai "Sori, en halua". Kaikista pahinta on tämä epävarmuus ja tuntuu etten oikeasti jaksa enää miettiä näitä juttuja. Viimeksi, kun avasin suuni tästä asiasta, niin tyttö taisi suuttua sen verran, että toinen kerta taitaisi varmasti jäädä viimeiseksi. Itse olisin kuitenkin valmis antamaan ihan mitä vaan tämän tytön puolesta, mutta tilanne näyttää aika kurjalta.


Mieti hyvä mies asiaa naisesi näkökulmasta! Jos toinen koko ajan vuodattaa epävarmuuttaan ja kyselee kysymyksiä, että; onko kaikki hyvin, viihdytkö nyt varmasti tai haluatko ihan oikeasti olla mun seurassa, niin eihän se susta kovinkaan fiksua ja itsevarmaa kuvaa anna. Ilmeisesti tyttö kuitenkin susta ihan oikeasti diggaa, kun on kuitenkin vielä jaksanut sua katsella, mutta itse olet itsellesi hautaa tolla käytöksellä ja hätäilyllä kaivamassa!

Sitä paitsi naiset noin yleisesti ottaen kuitenkin pitävät siitä, että mies osaa tarvittaessa ottaa ohjat, kunhan heidät kuitenkin samalla sillai sopivasti huomataan ja huomioidaan. Kulku naisten kanssa ei ole junalla ajelua valmista raidetta pitkin vaan pikemminkin lainelautailua. Pitää koko ajan osata lukea ympäristöä ja muuttuvia olosuhteita ja ohjata menoa sen mukaan! Joskus murtuvia maininkeja väistellen, joskus suoraan aaltoa päin. Eli kysymys kuuluu; haluatko olla juna-janari vai surffari?
 

julle-jr

Jäsen
Naisasiat ovat seesteisellä mallilla, koska 1.1. soiteltiin Helsingin Tuomiokirkon kelloja häidemme merkiksi. Mukavalta tuntuu, eipähän tarvitse näitäkään juttuja enää miettiä (kop kop).
 
Viimeksi muokattu:

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naisasiat ovat seesteisellä mallilla, koska 1.1. soiteltiin Helsingin Tuomiokirkon kelloja häidemme merkiksi. Mukavalta tuntuu, eipähän tarvitse näitäkään juttuja enää miettiä (kop kop).

Paljon onnea tuoreelle ukkomiehelle!

Juu, niinhän siinä käy, että kun pappi on aamenet sanonut, ongelmat ovat ikiajoiksi kaikonneet ;). Onnea ja auvoa Sinulle ja nuorikollesi!
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Naisasiat ovat seesteisellä mallilla, koska 1.1. soiteltiin Helsingin Tuomiokirkon kelloja häidemme merkiksi. Mukavalta tuntuu, eipähän tarvitse näitäkään juttuja enää miettiä (kop kop).
Onneks olkoon!

Itse en ole ihan naimisiin asti vielä ehtinyt, mutta UV:na tuli juteltua jollekin mimmille, joka laittoi numeronsa luuriini ja viestitti seuraavana päivänä, että olisi kivä törmätä vielä. Tyttö vaikutti ihan kivalta, joten vastasin, että sovitaan jotain ja perjantaina olisi tarkoitus mennä hörppimään kaffet tuon kanssa. Pitäisi kai olla innostunut ja jännittynyt, mutta jotenkin fiilis on vielä vähän outo. No, en osaa sanoa, mikä on, mutta aikaahan siinä korkeintaan menee hukkaa, joten ei liene maailman suurin katastrofi tiedossa.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Tietysti sitten on olemassa tämä pahempi skenaario, jota edellinen kirjoittaja kuvaili. Eli jos olet joutunut kaverilokeroon, ja tyttö ei vain halua suoraan sanoa sitä, koska ei halua loukata, tai haluaa säilyttää "kaverivälit" tms. Mun mielestä kantsii kuitenkin ajatella sen positiivisen kauta, pessimismillä ei voita mitään.
Kaverikorttihan sieltä sitten heilahti. Saatana. Ja ihan itse tyrin tämänkin homman. Noh, onhan tuo tyttö kyllä sen verran hyvä tyyppi, että kyllä varmaan kaverinakin pystyn olemaan. Tai oikeastaan hän sanoi, että "Ollaan kavereita ainakin vielä", mutta minusta ainakin tuo "ainakin vielä" tuolla lopussa on vain joku kohteliaisuus tai vastaava.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaverikorttihan sieltä sitten heilahti. Saatana. Ja ihan itse tyrin tämänkin homman. Noh, onhan tuo tyttö kyllä sen verran hyvä tyyppi, että kyllä varmaan kaverinakin pystyn olemaan. Tai oikeastaan hän sanoi, että "Ollaan kavereita ainakin vielä", mutta minusta ainakin tuo "ainakin vielä" tuolla lopussa on vain joku kohteliaisuus tai vastaava.

Kannattaa kuitenkin miettiä onko syytä alkaa jopa ystäväksi jos on niin mahtavasta tytöstä kyse kuin omalla kohdallani oli. Tuossa edellä kyllä lyhensin hänen ilmaisuaan lopusta parilla sanalla, tarkempi muoto oli kutakuinkin "Niin kuin sanoin pidän susta kyllä tosi paljon, mutta ihan vaan ystävänä, ainakin toistaiseksi". Jos on viitteitä, että tytöllä saattaisi olla hieman kiltin tytön syndroomaa tmv niin silloin luultavasti kaikki ulosanti on kuorrutettu kohteliaisuuksilla.
 

scholl

Jäsen
Lanseeraan ehkä Frau schollin. Ihan typerää käyttää mitään "kysymyslomaketta" ja ottaa selvää millaisia tyyppejä naiset ovat. Parempi luoda itse se nykynaisen ihanne ja kun miljoonat naiset sitten haluavat olla kuten hän niin sehän on helppoa kuin heinänteko sitten. Valitsee niistä jonkun.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Lanseeraan ehkä Frau schollin. Ihan typerää käyttää mitään "kysymyslomaketta" ja ottaa selvää millaisia tyyppejä naiset ovat. Parempi luoda itse se nykynaisen ihanne ja kun miljoonat naiset sitten haluavat olla kuten hän niin sehän on helppoa kuin heinänteko sitten. Valitsee niistä jonkun.

Siinä on lopuilla miljoonilla Frau scholleilla kusiset paikat kun sinua on vain yksi, eihän heille kelpaa kuin paras. Jos lanseeraat Herr schollin, nehän on vaan huonoja kopioita eikä semmoiseen kannata Frau schollin aikaansa tuhlata.
 

scholl

Jäsen
Siinä on lopuilla miljoonilla Frau scholleilla kusiset paikat kun sinua on vain yksi, eihän heille kelpaa kuin paras.

Minua on muutenkin vain yksi, mutta miettikääpä joku Lady Gaga, eihän hän ole lady laisinkaan. Silti naiset ihannoivat häntä eli naiset ihannoivat ihan mitä vain, jos se on hyvin perusteltu kuvio.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Mitenhän tässä nyt oikein pitäisi edetä? Tyttö, joka halusi olla kanssani kaveri "ainakin vielä" tuntuu jotenkin vaivaantuneelta kokoajan, kun hänen kanssaan juttelee. Saattaa tietysti olla myös omaa kuvitelmaa. Sanoi kuitenkin, että olen mukavaa seuraa ja tullaan hyvin juttuun, mutta silti näyttää kuin hänellä olisi oikeasti suoraan sanottuna tylsää mun seurassa. Vai onkohan tuo vaan sitten tytön luonteesta kiinni, koska hän on muutenkin suht. hiljainen ja ujo?

Kaikki keskustelutkin joutuu oikeastaan itse aloittamaan ja nekin ovat välillä väkisin väännettyjä juttuja, ettei ihan tuppisuina vaan olla. Netin välitykselläkin jutellessa 95% kerroista joudun itse avaamaan pelin. Monta kertaa olenkin ollut ihan hiljaa ja odottanut, että tyttö sanoisi jotain, mutta kun ei ole kuulunut mitään, olen antanut itselleni periksi. :) Vaikka tuohan nyt ei kerrokaan välttämättä yhtään mistään.

Ei olla tunnettu kovin kauaa, joten tietysti voi olla, että tämän luonteinen tyyppi tarvii vähän paremman tutustumisen ennen kuin pystyy kunnolla juttelemaan. Tiedän kyllä nämä perusjutut, että "Ole vaan itse rennosti ja oma itsesi, kun tapaatte" ja muut rimpsut, mutta minusta vaan tuntuu, että tyttö ei pidä minusta ainakaan niin paljoa kuin väittää. Ja ei, en todellakaan ala enää painostamaan tyttöä millään kysymyksillä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Suosittelen radiohiljaisuutta. Jos se ei ota yhteyttä, niin ei sitä varmaan kiinnostanutkaan.
Suosittelisin kanssa tätä keinoa. Sillä voidaan tosiaan mitata asioita. Jotkut naiset saattaa leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa. Jos sitä kuitenkin kiinnostaa tarpeeksi, niin se hiljaisuuden laskeuduttua alkaa hiukan huolestumaan ja miettimään, jos on mokannut jotain. Tällöin joutuu sitten nielemään ylpeytensä ja kysellä perään.

Itse tiedän kyllä monessa tapauksessa, että neidistä ei sitten kuulukaan mitään. Mikä tietysti kertoo vaan sen, että olen ollut silkka hyvän päivän tuttu ja en ole merkinnyt mitään erityisempää. Surettaa monesti, mutta näin se helposti vaan menee.

On sitten joskus kyllä toiminutkin, ei siinä mitään ja yhteydenottoa on tullutkin. Kannattaa kokeilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös