Naisasiat

• 7 590 827
  • 26 615

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Eli onko tässä nyt jumalauta käynyt niin, että olen joku helvetin varamies? Tai kaveri, jota on kiva kiusata puhumalla siitä toisesta jätkästä? En kyllä oikeasti enään kestä tätä hommaa tässä. Netin välitykselläkin jutellessa tuntuu tuo vastaaminen kestävän aina niin kauan ja syykinhän selvisi: juttelee juuri samalla sille toiselle (tämä on tieto, ei oletus). Kylläpä tekisi taas mieli hajottaa jotain...

Älä turhaan hajota mitään, pistät stopin tuollaiselle touhulle. Ei ole sun asias kuunnella tarinoita joistain muista jätkistä. Jos et kelpaa ainoana, niin et todellakaan kelpaa mitään "kakkosvaihtoehtona".
Tiukka linja, muuten tossa käy sulle vielä huonosti.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eli onko tässä nyt jumalauta käynyt niin, että olen joku helvetin varamies? Tai kaveri, jota on kiva kiusata puhumalla siitä toisesta jätkästä? En kyllä oikeasti enään kestä tätä hommaa tässä. Netin välitykselläkin jutellessa tuntuu tuo vastaaminen kestävän aina niin kauan ja syykinhän selvisi: juttelee juuri samalla sille toiselle (tämä on tieto, ei oletus). Kylläpä tekisi taas mieli hajottaa jotain...
Ei hitto vie... jos näin on käynyt, niin kaikki myötätunto sinne. Nuo on sarjassamme vitutuksen suuria aiheita. Kenellekään ei soisi moista paskaa. Uskomattomia nämä joilla on useampi viritys päällä ja heitetään läpäläpälööperiä toiselle ihan pokalla, vaikka intressit on ihan muualla ja pidetään toista ihmistä jonain hätävarana. Ei jumalauta.

Toivottavasti pääse iisisti turvallisille aluevesille ja muutenkin yli asiasta. Itse omalla kohdalla jos noin kävisi ja olisin ehtinyt innostua enemmänkin ihmisestä, niin melkoisen kova mielentilan lasku olisi tiedossa...

Snagari

Jäsen
Ei hitto vie... jos näin on käynyt, niin kaikki myötätunto sinne. Nuo on sarjassamme vitutuksen suuria aiheita. Kenellekään ei soisi moista paskaa. Uskomattomia nämä joilla on useampi viritys päällä ja heitetään läpäläpälööperiä toiselle ihan pokalla, vaikka intressit on ihan muualla ja pidetään toista ihmistä jonain hätävarana. Ei jumalauta.

Toivottavasti pääse iisisti turvallisille aluevesille ja muutenkin yli asiasta. Itse omalla kohdalla jos noin kävisi ja olisin ehtinyt innostua enemmänkin ihmisestä, niin melkoisen kova mielentilan lasku olisi tiedossa...

Tässä vietiin sanat meikäläisen suusta. Parikin kertaa on tuossa tilanteessa tullut oltua, ja kyllä jälkeenpäin on vituttanut suuresti ettei ollut munaa katkoa välit näihin käpyaivoihin. Hyvä että palstaveli oli tämän jo huomannut joten nyt ei muuta kuin laittamaan tällaiset poikki heti alkuunsa. Jonkun näköistä maan pinnalle palautusta toivon tässä samalla tuolle kyseiselle naikkoselle, taitaa "hieman" liikaa luulla itsestään.

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara

Tällä hetkellä kyllä tuntuu sanoinkuvailemattoman pahalta. Pakko kai tuo on ottaa puheeksi, kun tavataan taas, jos edes tavataan. Kaveri en todellakaan halua olla loppuelämää, sillä tunteet ovat niin vahvat, että en vaan pystyisi siihen. Vielä vähemmän kuitenkaan kiinnostaa olla varamiehenä niin kuin joku pelinappula, jota voi pompotella. Elikkä vaihtoehdot ovat aika vähissä. Joko ollaan yhdessä tai sitten lyön välit lopullisesti poikki ja koetan vain toipua tästä jotenkin.

Muutenkin, kun tätä koko hommaa alkaa miettimään, niin todella monet asiat tytön käyttäytymisessä voi selittää tuolla toisella jätkällä.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Hölmö kysymys, mutta koska aihepiiiri kiinnostaa, niin heitetään vettä kiukaalle:

Olen ymmärtänyt, että naiset (siis vanhemmat kuin Viivi Pumpanen) arvostavat ja kaiketi etsivätkin vanhempaa miestä, koska oman ikäiset poitsut ovat henkisesti liian lapsekkaita. Koska olen iältäni vähän enemmän kuin nuo junnut, niin ajattelin vaan sellaista, että millaiset mahkut kaltaisellani mattimyöhäisellä on naismarkkinoilla? Onko nyt siis niin, että tällaiset melkein kolmikymppiset ovat niin sanotusti sellaista vuosikertaa, jota nämä "tyttöset" etsivät?

En ole tippaakaan kiinnostunut mistään yhden yön seikkailuista enkä myöskään ole innostunut olemaan vararengas.

Kiitos.

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aina ei voi voittaa...

Nyt vaan hommaat jostain Who:n biisin substitute ja jammailet sen kanssa ittes kuntoon ja kohti uusia pettymyksiä, kyllä se siitä.

http://www.youtube.com/watch?v=cJ8Ra1JdtI0

Tai tuoltahan kyseinen biisi löytyy, lyriikat saattaa olla osuvat.
Nojoo kyllähän nuo aika osuvat kieltämättä olivat. Olo ei kyllä helpottunut, vaan melkeinpä päinvastoin.

Oikeasti, kun tässä on tuon tunnin ajan pyöritellyt juttua päässä, niin tämähän kuvio on ihan selkeä. Tyttö on käyttäytynyt minulle noin, koska olen vain ollut se kakkonen, jolle on sitten ollut kiva jutella, kun sille päälle sattuu. Mihinkään enempään ei voi ryhtyä "koska nyt on kaikkea paskaa". Niimpä niin saatana. Sitten vielä kehtaa mulle puhua sen ja sen jätkän välisistä ongelmista! Kyllähän tässä tuntee itsensä väkisinkin nöyryytetyksi ja aivan kunnolla. Ei kyllä kiinnosta oikein yhtään mikään. Nukkumaankin pitäisi mennä, mutta veikkaanpa, että ei ensi yönä kovin montaa tuntia nukuta.

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
CaptainSlow: Paska nakki. Omassakin kaveripiirissä on yksi tapaus, joka on vastaavanlaiselta kuulostavan mimmin pauloissa. Mimmi lirkuttelee tälle frendilleni, pussailevat ja en tiedä onko homma mennyt siitäkin pidemmälle, mutta kuitenkin pyörityksessä on yksi toinenkin heppu. En todellakaan ole halunnut ottaa liikaa selvää kuvioista, mutta oman fiiliksen mukaan tämä kaverini on tuo substitute ja mimmi toisen hepun kanssa enemmän se pari ongelmineen. Tunnen/tiedän kaikki jutun osapuolet, eikä järjestelyssä tunnu oikein kukaan olevan tyytyväinen. Tämä frendini, jonka siis kolmikosta tunnen parhaiten, vieläpä kuulemma tiedostaa itseään vietävän, mutta antaa mennä silti ja ainakin omiin silmiini meininki on tosi säälittävää. Kun fiiliksesi ovat noin paskat, niin on mielestäni aika selvää, ettet tuosta tilanteestasi naarmuitta selviä, jos annat sen jatkua yhtään pidemmälle. Teki mimmi tuon sitten tietoisesti tai tiedostamatta, niin ihan perseestä, ja sinun tulisi antaa koko muijan olla. Varmasti tulee pyörimään ajatuksissa jonkin aikaa, mutta kyllä se siitä helpottaa tovin kuluttua. Tärkeintä on, ettet jää roikkumaan. Kertauksena: Olet ihastunut ideaan olla yhdessä tuon tytön kanssa, et itse tyttöön koska ilmiselvästi hän käyttäytyy vittumaisesti sinua kohtaan, mutta koska tämän "ihanan ajatuksesi" mahdollisuudet toimia käytännössä ovat aika lähellä nollaa, sun tulisi siirtyä eteenpäin ja tilanteeseen, jossa toiveet ja todellisuus natsaavat. Tsemppiä!

Omaan tilanteeseeni tulleisiin vastauksiin muutamalla sanalla.
Itse tulkitsisin tuon siten, että tyttö on ihan tosissaan kiinnostunut sinusta...
Tai sitten hän halusi vain olla ystävällinen ja kohtelias, minkä te miehet usein tulkitsette kiinnostukseksi.
Jees.. Mitään varsinaista muutosta ei ole tapahtunut, ei olla tavattu uudestaan tai mitään, mutta kyllähän tuo meikäläiselle juttelee esimerkiksi tuolla feissarissa ihan omastakin aloitteestaan, mikä ei varmaan enää ole ihan perusystävällisyydeksi luokiteltavissa. Ehkäpä mimmin voisi raahata tässä lähitulevaisuudessa uusiksi johonkin kävelylle tai jotain ja (yrittää) ottaa enemmän selvää molempien fiilksistä. Toivottavasti ei ainakaan rupea avautumaan mulle mistään toisesta jätkästä (sori CaptainSlow ;)).

Haidekkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
Ei helvetin helvetti! Tuli hieman puun takaa tämä käänne tähän mun juttuun!

Tällä kyseisellä tytöllä on joku toinenkin jätkä, jonka kanssa tuntuu viihtyvän! Hän on pari kertaa mulle siitä toisesta ohimennen maininnut, enkä ole sen antanut häiritä, mutta nyt selvisi, että se on oikeasti joku toinen ja tuo tyttö puhuu nykyään mulle siitä aika paljon. Perkele, että ahdistaa kuunnella, mutta koitan vaan aina muka hymyillä. Selittää ilmeisesti tuon kaverikortinkin aika hyvin. Muistan, kuinka tyttö sanoi silloin, että "ollaan ainakin vielä kavereita, kun tässä on kaikkea paskaa nyt".

Kas kas... Itelläpä melkein samanlainen tilanne. Kerkesin itsekin rakentaa aika suuret tunnesiteet kyseiseen naiseen. Nyt kun sain tietää ettei mitään mahdollisuuksia enää koskaan ole niin johan taas pomppas tää vuosia kestänyt masennus siihen pahempaan vaiheeseen...

Kyllä tästä yli päästään, on tää tapahtunut ennenkin mutta hirveältä tää tuntuu aina. Menee vaan itseni tuntien ainakin se puoli vuotta taas elämästä ohi kun samalla palautuu kaikki vanhat jutut mieleen. Jokaikinen paikka täälläkin muistuttaa jostain vituiksi menneestä. Oon varmaan asunut liian kauan samassa kaupungissa.

Olinpa aika hölmö ja naiivi kun luulin että tää juttu ois onnistuessaan viimein kääntäny miun elämän parempaan suuntaan.

Jees.. Mitään varsinaista muutosta ei ole tapahtunut, ei olla tavattu uudestaan tai mitään, mutta kyllähän tuo meikäläiselle juttelee esimerkiksi tuolla feissarissa ihan omastakin aloitteestaan, mikä ei varmaan enää ole ihan perusystävällisyydeksi luokiteltavissa. Ehkäpä mimmin voisi raahata tässä lähitulevaisuudessa uusiksi johonkin kävelylle tai jotain ja (yrittää) ottaa enemmän selvää molempien fiilksistä.

Miksipä ei? Nimittäin ei sinun kannata tänne palstalle jäädä arpomaan, että tykkääköhän hän sinusta vai ei. Vaikka tämä Jatkoaika melko huippu palsta onkin niin ei täältä noihin kysymyksiin sentään täysin varmaa vastausta saa vaan ne selviää selvittämällä ne itse tytöltä.

Ei muuta kuin sinne kävelylle tai minne sitten menettekään. Minä olen itse nimittäin kantapään kautta opitun perusteella täysin sitä mieltä, että jos nainen on vähääkään katsottava kortti, oli sitten vielä siinä kohtaa mielipidettä hänestä tai ei, niin kannattaa selvittää vielä lisää ja katsoa että tulisiko tästä sittenkin jotain. Ei harmita sitten myöhemmin. Jota todellakin korostan.

Kerrohan Flip sitten, miten kävelyt ja muut suju. Ihan mielenkiintoinen juttu nimittäin.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tällä kyseisellä tytöllä on joku toinenkin jätkä, jonka kanssa tuntuu viihtyvän! Hän on pari kertaa mulle siitä toisesta ohimennen maininnut, enkä ole sen antanut häiritä, mutta nyt selvisi, että se on oikeasti joku toinen ja tuo tyttö puhuu nykyään mulle siitä aika paljon.

... vai olisiko tämä vastaveto siihen, että sinä pidit etäisyyttä? Naisellisia oikkuja, juttelenpa nyt tuosta mun pelkästään kaverista vähän enemmän, niin saan KapteeniHitaan mustasukkaiseksi, eikä se enää "uskalla" pitää radiohiljaisuutta.

Jees.. Mitään varsinaista muutosta ei ole tapahtunut, ei olla tavattu uudestaan tai mitään, mutta kyllähän tuo meikäläiselle juttelee esimerkiksi tuolla feissarissa ihan omastakin aloitteestaan, mikä ei varmaan enää ole ihan perusystävällisyydeksi luokiteltavissa.

Kaikkien hankalien naisten äitinä, isänä ja kälynä sanon seuraavaa: kyllä ihan hyvin voi olla perusystävällisyyttäkin. Älä nyt hyvä mies mene tohon miinaan, "se puhuu mulle, se on kiinnostunut". Hyvin paljon mahdollista, että ei ole. Tai on kiinnostunut kaverina, mutta ei mitään muuta. Asia selvinnee ajan ja tapaamisten myötä.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Onko tässä nyt tosiaan päässyt niin käymään, että miehistä on tullut naisia? Täällä yksi toisensa jälkeen ilmoittautuu kehittäneensä lyhyessä ajassa niin syvän tunnesiteen naiseen, että sattuu jos ei siitä mitään kehitykkään. Pitäisikö tässä omasta puolesta huolestua, kun en ole moneen vuoteen moista tunnesidettä kykenyt kehenkään luomaan? Itsellä siihen nimittäin menee aikaa melkoisen kauan, että suhde kehittyy sille tasolle että siinä voi itsensä satuttaa.

Muutaman kerran vastaavaa "toisen miehen" ruutua on minullekin ollut tarjolla, mutta heti kun olen todennut ettei naisesta saa yötäkään irti, on katseet siirretty eteenpäin.

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Kaikkien hankalien naisten äitinä, isänä ja kälynä sanon seuraavaa: kyllä ihan hyvin voi olla perusystävällisyyttäkin. Älä nyt hyvä mies mene tohon miinaan, "se puhuu mulle, se on kiinnostunut". Hyvin paljon mahdollista, että ei ole. Tai on kiinnostunut kaverina, mutta ei mitään muuta. Asia selvinnee ajan ja tapaamisten myötä.

Kaveruus on kai suurimpia mysteerejä naisissa. En puhu nyt vain tästä nimenomaisesta tapauksesta vaan yleisemmin. Meinaan, että aikuinen nainen on jotenkin aloitteekas ollakseen miehen kaveri. Ymmärrän työkaveruuden, koulukaveruuden, tai vaikka lapsuuden ystävyyden, eli sellaiset tilanteet että jostakin syystä jaetaan jokin elämän ala, ja tullaan sivussa ystäviksi. Mutta että jotenkin muutenkin ollaan kiinostuneita miehestä kaverina. Jos mies lähestyy suhteellisen tuntematonta naista, niin takuulla ei ole kaveruus mielessä. Ei sata varmasti.
Lisäksi monille miehille tuottaa ongelmia ajatella hyvännäköisiä työ- tai opiskelukavereitakin vain kavereina. Jos mies on valmis naisen kanssa läheisempään ystävyyteen, niin harva on kokonaan vailla taka-ajatuksia. Edelleenkin lapsuuden kaverit saattavat olla asia erikseen. Miehellähän on yleensä jo muutenin omat piirinsä joiden kanssa käy sählyä pelaamassa, kaljalla ja lätkämatseissa. Harvemmin on tilausta naiskaverille (toki joskus voi ollakin).

En tiedä ehkä ennen muinon oli helpompaa. Jos jossain kivikaudella nainen ei lähtenyt (vierasta) miestä pakoon, niin se tarkoitti, että hän haluaa seksiä. Nykyään pitää osata tulkita vaikeaa kehonkieltä, koska harvemmimpa sitä sanotaan kiinnostuksia kovin suoraan (mikä on sekin sinällään viisasta). Mutta en sinällään ihmettele, että miehet tulkitsevat naisen perusystävällisyyttä kiinnostuksen osoitukseksi.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Älä nyt hyvä mies mene tohon miinaan, "se puhuu mulle, se on kiinnostunut". Hyvin paljon mahdollista, että ei ole. Tai on kiinnostunut kaverina, mutta ei mitään muuta. Asia selvinnee ajan ja tapaamisten myötä.
Näinhän se on. Olen itse vaan suhteellisen lyhyen elämäni ja naishistorian aikana oppinut siihen, että nainen harvemmin juttelee minulle aktiivisesti ja lähes päivittäin, ellei ole kiinnostunut minusta. Muuten se menee siihen, että joudun itse pitää yhteyksiä yllä, tai hän juttelee ehkä muutamia kertoja kuukaudessa.

Olen siis oppinut mielestäni jotenkin tunnistamaan orastavan kiinnostuksen. Tietysti voin olla väärässäkin ja myös poikkeavia tapauksia tulee ajan kanssa vastaan, jotka haluaa olla sosiaalisia ja kaverimeiningillä liikenteessä ja sitä kautta jutella pölöttää ja kyselee päivittäin kuulumisia.

Siksi olen juuri tässä omassa jutussani nyt aika jumissa. En tiedä mitä ajatella. Ystäväkortti siis heilahti, mutta yhteydenpito jatkuu jotakuinkin samanlaisena ja kyselyjä pukkaa.

Vaikeaa olla maltillinen tälläisissä jutuissa.

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Nyt tuntuu omat naisasiat loksahtavan vihdoin uomiinsa. Reippaasti yli vuosi tuli seurusteltua oikeasti huonossa parisuhteessa ja mustasukkaisessa semmoisessa (ei toki omalta osalta). Tyttö oli erittäin symppis ja toisinaan hyvä luontoinen, mutta ajoi meikäläisen omassa elämässä aika pitkälti loppuun ja vihdoin tuntuu, että ollaan palattu "suht normaaliin". Katkera exä hän on vieläkin, mutta omalta osaltani olen saanut kaikki tunteet rippeetkin pois neitiä kohtaan, joten todella helpottunut olo.

Nykyään tapailen 3 vuotta nuorempaa naista, mutta tuntuu paikoittain kypsemmältä kuin edellinen. Tämän lisäksi molempien indressit kohtaa toisiaan, mikä tarkoittaa, että seurustelua ei vielä hetkeen vaan annetaan sen olla tällä tasolla.

scholl

Jäsen
Kaveruus on kai suurimpia mysteerejä naisissa. En puhu nyt vain tästä nimenomaisesta tapauksesta vaan yleisemmin. Meinaan, että aikuinen nainen on jotenkin aloitteekas ollakseen miehen kaveri. Ymmärrän työkaveruuden, koulukaveruuden, tai vaikka lapsuuden ystävyyden, eli sellaiset tilanteet että jostakin syystä jaetaan jokin elämän ala, ja tullaan sivussa ystäviksi. Mutta että jotenkin muutenkin ollaan kiinostuneita miehestä kaverina. Jos mies lähestyy suhteellisen tuntematonta naista, niin takuulla ei ole kaveruus mielessä.

Suomessa kaveruus ei ole normaalia, muualla kyllä. Se johtuu nimenomaan suomalaisista naisista, koska Suomessa naisten mielestä siinä on jotain kummallista, jos miehellä on naispuolisia kavereita. Muualla se on sen sijaan hyvinkin normaalia, eikä sukupuolella esim. Keski-Euroopassa välttämättä ole suurta väliä. On samantekevää tuleeko kaveriksi saman työpaikan, korkeakoulun, harrastuksen, tuttavapiirin tai minkä tahansa kautta, mutta olennaista on se, että ei sillä sukupuolella tietyissä kaverisuhteissa ole välttämättä väliä. En naisen kanssa kieltämättä varmaankaan lähtisi dokaamaan, mutta kaikenkaikkiaan on terveellistä, jos on kavereita molemmista sukupuolista. Toki kaveriksi valikoituu useimmiten samanhenkistä porukkaa, joten sekin myötävaikuttaa siihen, miksi sukupuolen merkitys vähenee: henkilöt ovat muuten niin samanoloisia. Kaveruus tarkoittaa sitä, että halutaan paitsi viettää aikaa yhdessä, mutta myös sitä, että välitetään siitä kaverista, eikä juonitella. Lojaalisuutta, eikä mitään hiton taka-ajatuksia.

Miksi miehen pitäisi lähestyä suhteellisen tuntematonta naista? Itse en ainakaan ikinä lähesty.

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Suomessa kaveruus ei ole normaalia, muualla kyllä.

Rupesin miettimään ja lamppu syttyi. Näinhän se on ainakin omalla kohdalla. Olen asunut Suomessa, USA:ssa ja Saksassa. Suomessa ei ole yhtään naispuolista kaveria, jonka kanssa olisin enemmän tekemisissä koulu- tai työpaikan ulkopuolella. USA:ssa on muutama, joiden kanssa tuli vietettyä vapaa-aikaa ihan normaalisti (käydään eri paikkakunnilla, joskus porukalla ulkona, tapahtumissa jne.). Samoin Saksassa yksi parhaista kavereistani on nainen, jonka kanssa on tullut vietettyä paljon vapaa-aikaa, joskus mukana on vielä hänen avomies ja meidän muita kavereita. Seurustelusuhteet ei niinkään vaikuta siihen voiko mennä jonkun kanssa ulos tai olla kaveri. Lisäksi yhden naispuolisen kaverin kanssa on tullut paljon ajettua moottoripyörällä viikonloppuisin (käydään katsomassa jotain nähtävyyttä, syödään lounas ja jutellaan niitä näitä). Yleensä kaverisuhde perustuu omalla kohdalla johonkin yhteiseen harrastukseen.

Eipä minulla mitään tolkuttoman suurta kaveripiiriä ole (mielummin muutama hyvä kuin monta huonoa) ja yleensä kaikki nykyiset kaverit olen tavannut työn tai opiskelun kautta ja sittemmin ystävystyneet eikä kaverisuhde jää pelkästään koulun tai toimiston sisälle. Myönnän, että kahteen naispuoliseen kaveriin on ollut hieman enemmänkin tunteita kuin mitä pelkkä kaverisuhde "sallii", mutta ihan hyvä se on näinkin tässä elämäntilanteessa. Lisäksi toisen kanssa olisi ollut hieman käytännön ongelmia uskonnon kanssa.

scholl

Jäsen
Toi koko homma perustuu kai suomalaisten erakko-luonteeseen. Ulkomaalaiset ovat usein avoimempia ja tekevät asioita ryhmissä. Sen takia vaikka olisi vasta tavattu niin saattavat kutsua mukaan illanviettoon tms. Toki usein voi olla paljonkin porukkaa läsnä kuten esim. italialaisten järjestämissä illanvietoissa (hehän eivät yksin ruokaile), mutta esimerkkinä mainitakseni kävi mulla Suomessakin kerran mm. niin, että ulkomaalainen vaihto-opiskelijatar tuli kysymään saako tulla istumaan samaan pöytään, kun oli huomannut, että olin siihen aikaan jollain samalla kurssilla. Seuraavaksi hän tuli sillä kurssilla useimmiten siihen viereen istumaan ja joku kerta soitti, että haluanko lähteä hänen kanssaan viikonloppuna käymään jossain päivämatkalla, kun oli vapaa viikonloppu. Vastaavanlaista tapahtui koko ajan silloin, kun opiskelin Saksassa tai kun olin töissä siellä. Ei mitään ongelmia sukupuolen suhteen, eikä mitään taka-ajatuksia.

Berrie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Ilves
Tuossa jo aiemmin meinasin penkinlämmittäjälle heittää että on nicki sattunut aika hyvin kohdalle ton casen suhteen, mutta tossa taitaa olla sittenkin potentiaalia.

CaptainSlow:lle puolestaan voisi suosiolla lätkäistä penkinlämmittäjä-roolin. Taidat olla nyt hyvä kakkonen, kannattaa irtautua casesta, muuten tuosta ei seuraa ku entistä pahempaa mieltä itselles.

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuossa jo aiemmin meinasin penkinlämmittäjälle heittää että on nicki sattunut aika hyvin kohdalle ton casen suhteen, mutta tossa taitaa olla sittenkin potentiaalia.

CaptainSlow:lle puolestaan voisi suosiolla lätkäistä penkinlämmittäjä-roolin. Taidat olla nyt hyvä kakkonen, kannattaa irtautua casesta, muuten tuosta ei seuraa ku entistä pahempaa mieltä itselles.
Jaahas. Tänään piti nähdä tyttöä taas. Oli tarkoitus lähteä kävelylle, mutta nyt 10 minuuttia sitten tyttö ilmoitti, että on liian kylmä ja pakkasta näyttäisi olevan -12 astetta. Ei varmasti olisi liian kylmä, jos olisi oikeasti minusta kiinnostunut. Samalla katkesi sitten kyllä välitkin ainakin minun osaltani lopullisesti. Ei kyllä oikeastaan enää kiinnostakkaan koko juttu enää ollenkaan, kun on tullut niin paljon paskaa vaan niskaan sieltä tytön suunnalta, niin ihan turhaahan tässä yrittää enää tehdä mitään. Jospa tämä vitutus sitten aikanaan loppuu.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samalla katkesi sitten kyllä välitkin ainakin minun osaltani lopullisesti. Ei kyllä oikeastaan enää kiinnostakkaan koko juttu enää ollenkaan, kun on tullut niin paljon paskaa vaan niskaan sieltä tytön suunnalta, niin ihan turhaahan tässä yrittää enää tehdä mitään. Jospa tämä vitutus sitten aikanaan loppuu.

Kunnes sitten tyttö taas seuraavalla kerralla hymyilee ja puhelee sinulle kauniisti? Jos sinua kerran jaksaa vituttaa, se on merkki siitä, että yhä välität. Se on luonnollista ja ymmärrettävääkin. Kaiken a ja o onkin nyt sitten se, että tiedostat ja tunnustat itse yhä tunteesi tyttöä kohtaan. Sulta vaaditaan tahdonvoimaa, kun tyttö seuraavan kerran osoittaa sulle positiivisia fiiliksiä. Tyly tai ilkeä ei tarvitse olla, mutta kannattaa kylmän viileästi ilmoittaa friidulle, että sulle ei just nyt sovi.

Jos tyttö jatkossa lähestyy sua vielä erilaisten kutsumusten kanssa, kysy suoraan, mitä hän sinusta haluaa. Jos hän haluaa olla pelkkä kaveri, mieti, sopiiko se sulle. Jos hän haluaa olla enemmän kuin kaveri, pyydä yksilöimään "enemmän kuin kaveri". Jos saat tytöltä jonkinlaisen vastauksen kysymyksiisi, tee hänelle pelisäännöt selviksi. Jos et halua olla varamiehenä tai "paremman puutteessa"-tyyppinen ratkaisu, älä anna hänelle mahdollisuutta pitää sinua sellaisena. Vaadi häneltä sellaista käytöstä ja kohtelua, mitä kaverilta tai "enemmän kuin kaverilta" on syytä odottaa. Älä alistu tönittäväksi.

Sinä itse päätät sen, miten sinua kohdellaan. Jos sinua kohdellaan huonosti, nosta kytkintä. Jatkossa ei tarvitse kohdella yhtään mitenkään. Ja tiedoksi, että maailmasta ei muidut lopu. Sen tulet vielä näkemään.

ps. -12 on kyllä kylmä ilma kävelylenkille ;)

SKA1946

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko
Jaahas. Tänään piti nähdä tyttöä taas. Oli tarkoitus lähteä kävelylle, mutta nyt 10 minuuttia sitten tyttö ilmoitti, että on liian kylmä ja pakkasta näyttäisi olevan -12 astetta.

Olisiko tuo ollut lievä vihje, että tyttönen kaipaa sisätiloissa tapahtuvaa toimintaa?

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olisiko tuo ollut lievä vihje, että tyttönen kaipaa sisätiloissa tapahtuvaa toimintaa?
Miksi se ei sitten itse ehdota mitään sellaista? Lisäksi aiemmin käytiin kyllä -17 pakkasellakin yhdessä ulkoilemassa.

Ja ei tuo -12 kyllä minun mielestäni ainakaan ole yhtään mitään, kun pääsen ulos sellaisen henkilön kanssa, jonka kanssa tykkään oikeasti viettää aikaa. Itse en kyllä ainakaan ehdottele enää yhtään mitään, olkoonkin, että olen niin ihastunut tuohon tyttöön.

Taidanpa kokeilla tuota kysymistä seuraavalla kerralla, kun hän ehdottaa jotain. Jos ehdottaa.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jos tyttö jatkossa lähestyy sua vielä erilaisten kutsumusten kanssa, kysy suoraan, mitä hän sinusta haluaa. Jos hän haluaa olla pelkkä kaveri, mieti, sopiiko se sulle. Jos hän haluaa olla enemmän kuin kaveri, pyydä yksilöimään "enemmän kuin kaveri". Jos saat tytöltä jonkinlaisen vastauksen kysymyksiisi, tee hänelle pelisäännöt selviksi.
Noiden siteeraamieni kohtien mukaan toimien mies menisi väärille urille.

Jos mies alkaisi tuossa kyseisessä tapauksessa kysellä, että mitä me oikein olemme, mikä on olla enemmän kuin kaveri tai ystävä, niin jälleen kerran valta annettaisiin naiselle. Se valta on joskus hyväkin olla naisella mutta tässä tapauksessa ja tuossa kysymyksessä ei, ottaen huomioon heidän yhteisen historiansa. Liika naisen valta turmelee naisen ja parisuhteen. Naisen pitää - varsinkin tuossa tapauksessa - itse oma-aloitteisesti osata sanoa, että nyt kiinnostaa seurustella ja jättää kaikki muut parisuhdeviritykset. Muuten se ei ole valmis.

Jos mies sitä kysyy, niin hän on jälleen altavastaaja ja jahtaaja. Nyt pitää olla saalis, joka ei kysele, että kelpaanko. Jos ei kelpaa, niin se kyllä selviää kyselemättäkin.

Tämä vastaukseni oli tällainen, koska naisista 99 % ei ole tervejärkisiä ja tunne-elämältään terveitä ihmisiä vaan jotain ihan muuta. Jos naiset olisivat tunne-elämältään tasapainoisia, niin sitten sitä voisikin joskus kysyä, että mitä tässä ollaan, jos nainen ilmoittaisi useammankin, että olisi kiva tavata.

Mutta koska nainen on lajina sekopää, varsinkin suomalainen nykynainen, niin kannattaa soveltaa erilaisia malleja toimia kuin mitä järkevien, yhteiskunnan ja itsensä kanssa tasapainossa olevien ihmisten kanssa sovellettaisiin.

Ei kannata antaa niiden olla liikaa kaiken vitun kuningattaria. Sopivasti, joskus, kyllä.

Viimeksi muokattu:

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Pitkästä aikaa joku postaa tänne, jotain oikeata asiaa! Suurin osa täällä muita neuvovista johdattaa neuvottavan aivan hakoteille ja on kiva huomata täällä, jotain asiapitoista tekstiä välillä. Oli pakko kehaista(vaikket sillä mitään teekään) tuota tekstiäsi, kun tosiaan täällä on niin monta ''vahingoittavaa'' kirjoitusta!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy