Eihän tuo naisten saaminen mitään tärkeintä ole, mutta tarkoitan vain sitä, että kuinka paljon itseäni oikeasti masentaa ja vituttaa että toisilla miehillä vain naisia riittää ja toiset, kuten itse, jäävät ilman.
Juurikin esim. tuo luokkakaverisi. On erittäin jännä juttu, että tuokin vain saa niitä naisia ja toiset jäävät ilman. Tietysti kun on niitä ominaisuuksia paljon ja toisilla sitten taas ei juuri yhtään, niin tulos on tämä.
Itselläni ei todellakaan ole mikään hyvä kroppa, sitäkään ei koskaan ole kehuttu millään lailla. Ei se ole mikään salilla käyvän kroppa, kun ei mitään lihastakaan ole tullut.
Tuo, että on käynyt salilla 3,5 vuotta, on ihan perujargonia. Samaten kuin että on urheilullinen. Miten se eroaa monista muista ihmisistä? Täysin perusjuttua. Eivät ne ole mitään vahvuuksia sen enempää kuin muillakaan.
Miksi minun pitäisi olla kuin hän? Koska hän on komea, fiksu, osaa ottaa reilusti vastuuta ja osaa korjata, remontoida ja tehdä erilaisia asioita, hän on miehinen ja saa runsaasti naisia, hän on sosiaalinen ja hänellä on paljon kavereita, hänellä on sitä itseluottamusta, urheilullinen, hänellä on lapsi ja hän on vieläpä hyvä isä, hän on vartiointiliikkeen esimies, hän näyttää aikuiselta mieheltä kokonaisuudessaan, kasvonpiirteitä myöten, jne. Eipä hirveästi tarvitse lisätä.
Hän on juuri sellainen kuin mitä itse haluan olla. Osaan noista voin vaikuttaa itse, mutta paljon on myös, mihin en. Täytyisi vain tyytyä siihen mitä luoja on luonut.
Olen vain niin totaalisen kyllästynyt omaan itseeni. Olen vain saanut niin tarpeekseni kaikesta. Ihmisten suhtautumisesta, ja siitä minkälaisena ihmiset minut näkevät. Onko se sattumaa? Ei, vaan kyllä sille kaikelle on syynsä. Valtaosa ihmisistä ei vain yksinkertaisesti voi olla väärässä. Olen erittäin kyllästynyt siihen, miten minuun suhtaudutaan. Ulkonäön, fiksuuden, osaavuuden, kaiken saralla.
Niin moni asia heijastaa omasta itsestäni sellaista mitä en todellakaan toivo millään muotoa. On vaikeaa olla aikuinen ihminen, kun suhtaudutaan kaikin tavoin kuin pikkulapseen. Kasvon piirteet, kaikki heijastavat sellaista paskaa muiden silmiin, mitä en toivo. Ja siitä saan kuulla jatkuvasti. Eri asia jos tämä olisi jotain pelkkää omaa keksimää juttua, mutta kun vain ei ole.
Ja sitten toisiin vain suhtaudutaan täysin päinvastaisesti. Täysin eri lailla. Minäkin haluan, että minuun suhtaudutaan niin kuin niihin henkilöihin. Mutta siihen vain ei ole aihetta. En ole sellainen henkilö.
Vituttaa vain niin paljon. Senpä takia tunnen jatkuvaa kateutta niitä ihaillumpia henkilöitä kohtaan. Koska itse saan päinvastaista kohtelua. En vain ole sellainen muiden ihmisten silmissä. Täytyisi vain hyväksyä tämä paska. Kuten sanoin, tyytyä kohtaloonsa. Olen tällainen ja minuun suhtaudutaan näin. Tasan ei mene onnen lahjat.
Olen vain saanut niin tarpeekseni omasta itsestäni. Ja aivan turhaa yrittää sanoa, että olisin jotenkin fiksu. Täysin paskapuhetta. Lukuisat henkilöt, jotka tuntevat minut myös kasvokkain, eivät pidä minua millään lailla fiksuna henkilönä. Ja olen nähnyt henkilöitä ihan opiskelu ja työporukoista lähtien. Ala-asteet, päiväkodit, armeijat, työpaikat, opiskelupaikat, kaikki. Kaikissa paikoissa olen saanut kuulla tyhmyydestäni ja se on osittain estänyt minua saamasta ihmissuhteita. Joten tuon fiksuuden voitte unohtaa ihan tyystin.
Jännää että vieläkin jaksan tätä...