Mainos

Naisasiat

• 7 595 302
  • 26 632

scholl

Jäsen
Ärsyttääkö muita naisten huonot kengät? Olen monta kertaa havainnut naisia, jotka ovat muuten ok, mutta kengät reputtavat. Yhden aika suht jees näköisen ja oloisen naisen olen nähnyt nyt joku 5 kertaa viimeisen vuoden sisällä ja joka kerta sillä on ollut totaaliretalekengät. Sellaiset jonkinlaiset balettitossunnäköiset läpyskät. En tajua miksei siihen kenkäpuoleen voida satsata, eihän tuollaiset jumppatossut ole ulkojalkineet. Sanon joku kerta siitä vielä kyllä, vaikken ko. naista tunnekaan.

Kerrohan nyt lisää. Millä tavalla muuten bussilla liikkuminen on miinus?

Joukkoliikenteen käyttäminen aikuisiällä esim. työmatkaliikenteessä on kyllä jossain määrin demaria. Ainakin Suomen tapaisessa maassa, jossa ruuhkat eivät ole täysin mahdotonta. Porvarit menevät autolla ja maksavat sitten kadunvarsi- tai parkkihallipaikasta työ-/opiskelupaikallaan jne. Silloin pääsee menemään minne haluaa, koska haluaa, eikä tarvitse olla samassa liikennevälineessä, jotka ovat täynnä demareita. Senhän takia esim. Helsingin keskustassa on rakennettu koko ajan lisää parkkihallikapasiteettia. Jossain Nykissä on eri juttu, koska esim. Wall Streetille voi olla vaikeata mennä autolla. Mutta Suomessa se on siis 100% demarin merkki, jos käyttää dösää.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ärsyttääkö muita naisten huonot kengät?
Kyllä arsyttää, tosin vain silloin kun ne kengät ovat sen naisen, kenen kanssa seurustelee. Muiden naisten kengille ihan sama. Jos muiden kuin oman naisen kengät eivät miellytä, niin eivät ne silti ärsytä, sillä jos ärsyyntyy ulkoisista ärsykkeistä, niin sitähän on maailman armoilla. Ja kun se on hyvä olla itsensä herra, eikä maailman kusinuora, joka ojentuu virpomaan, kun rakko täyttyy.
Suomessa se on siis 100% demarin merkki, jos käyttää dösää.
Entä jos käyttää onnikkaa? Nooh, en ole käyttänyt onnikkaa käytännössä koskaan mutta Helsingissä asuessani sorruin lopulta sellaiseen raidedösään. Se kun rupesi vituttamaan, kun autolla meni ruuhkien vuoksi töihin tuplasti (20 min vs. 10 min) se aika mitä ratikalla meni. Mutta kai se tekee naiseen vaikutuksen, kun tuhlaa aikaansa ruuhkassa ajamiseen. Tosin, en minä pillua saanut työmatkoillani silloinkaan, kun omalla autollani töihin ajelin. En, vaikka autoni oli silloinkin saksalaista laatua.

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Joukkoliikenteen käyttäminen aikuisiällä esim. työmatkaliikenteessä on kyllä jossain määrin demaria. Ainakin Suomen tapaisessa maassa, jossa ruuhkat eivät ole täysin mahdotonta. Porvarit menevät autolla ja maksavat sitten kadunvarsi- tai parkkihallipaikasta työ-/opiskelupaikallaan jne. Silloin pääsee menemään minne haluaa, koska haluaa, eikä tarvitse olla samassa liikennevälineessä, jotka ovat täynnä demareita. Senhän takia esim. Helsingin keskustassa on rakennettu koko ajan lisää parkkihallikapasiteettia. Jossain Nykissä on eri juttu, koska esim. Wall Streetille voi olla vaikeata mennä autolla. Mutta Suomessa se on siis 100% demarin merkki, jos käyttää dösää.

Suoraan sanottuna oman auton käyttäminen pääkaupunkiseudulla varsinkin työmatkaliikenteessä on vain ja ainoastaan idioottimaista, vaikka sitten olisi miten porvaria. Samalla tavalla voisi sanoa, että oman auton käyttäminen Helsingissä on 100 % idiootin (ja porvarin) merkki. Tämä on sitten täyttä totta.

Lienet muuten poikamies? Asenteellasi (mikä se nyt todellista on) tullet sellaisena pysymäänkin.

Suosikkijoukkue
HIFK
Pillille schollua -projekti polkee aina vaan paikoillaan. Eikä tämä tule lainkaan yllärinä. Vaikka toisaalta joku tytteli saattaisi saada kiksejä siitä, että jollain on intohimona Jatkoaikaan kirjoittelu. Tai kenties kompromissina - jos naiset eivät helly - voisi saada neitsytpippeliä nörttipojalta.

MikeM

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Jokerit vuoteen 1994,
Maajoukkue (jalkapallo),
Pitkäaikainen ei-omaehtoisen selibaatin aiheuttama turhautuminen kyllä näkyy näissä Schollin kirjoituksissa liittyen naisiin. Viihdyttävää tekstiä toki kaikin puolin.

Suosikkijoukkue
Arsenal
Ärsyttääkö muita naisten huonot kengät? Olen monta kertaa havainnut naisia, jotka ovat muuten ok, mutta kengät reputtavat. Yhden aika suht jees näköisen ja oloisen naisen olen nähnyt nyt joku 5 kertaa viimeisen vuoden sisällä ja joka kerta sillä on ollut totaaliretalekengät. Sellaiset jonkinlaiset balettitossunnäköiset läpyskät. En tajua miksei siihen kenkäpuoleen voida satsata, eihän tuollaiset jumppatossut ole ulkojalkineet. Sanon joku kerta siitä vielä kyllä, vaikken ko. naista tunnekaan.

Juhuu! Eka asia, josta olen Schollin kanssa samaa mieltä. Tai no, en ihan.

Suomessa kengät on oikeasti aliarvostettu asia naisten pukeutumisessa. Eikä sitä valitettavasti huomaa ennen kuin käy ulkomailla. Saappaat, korkosaappaat ja muut naisten hyviä (taka)puolia korostavat kengät ovat kunniassa ja saavat ysin naisesta ysiplussan. Suomessa sillä ysin naisella on mokkanahkaiset tai harmaat talvikengät ilman korkoa. Kengät lösöttävät niin kuin nilkkurit. Ei näin.

Kai se sitten pitää uskoa. Ei kelpaa, vaikka kehuin yhtä muijaa kauniiksi tuntemattomasta numerosta... Aika jännä juttu. Viime keväänä sain tältä samalta muijalta pakit, mutta joku ihmeellinen päähänpisto pakotti kokeilemaan uudestaan. Kyllä se nyt on uskottava, että kun ei, niin ei!

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Kai se sitten pitää uskoa. Ei kelpaa, vaikka kehuin yhtä muijaa kauniiksi tuntemattomasta numerosta... Aika jännä juttu. Viime keväänä sain tältä samalta muijalta pakit, mutta joku ihmeellinen päähänpisto pakotti kokeilemaan uudestaan. Kyllä se nyt on uskottava, että kun ei, niin ei!

Naiset ovat pilanneet maailman?

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Tuossa äsken pohdin sitä, että kun Halloween-bileissä eräs ravintola oli aivan tupaten täynnä ja naisiakin oli siellä vaikka millä mitalla eli tarjontaa oli. Niin vaikka se ulkonäkö ei se kaikkein tärkein olisikaan, mutta kyllähän sitä varmasti edes jotain ulkonäköäkin on oltava, eihän ketään nainen kiinnostu kenestä vaan. Tanssilattiallakin niin kyllä naisilla on varaa hylätä se ei hyvänäköinen mies ja ottaa parempi.

Tuossa yksi nimimerkki kysyikin, että miksi kokeilen mennä sitä haasteellisempaa eli jos kaksi naista istuskelee pyödässä, niin menen siihen. Fakta on kuitenkin se, että tietynlainen mies saa vaikka 10 samassa pöydässä olevan naikkosen kiinnostumaan. Siinäkin sitten ulkonäöllä on aika paljon väliä.

Menin itse tällä kertaa vain katselemaan menoa ja ajattelin, että jos innostaa, niin sitten voi mennä tanssilattialle tai jutustelemaan naisille. Kolme kertaa sitten kävi näin, kolme kertaa naiset osoittivat täydellistä epäkiinnostusta. Kyseessä oli siis yksinäisiä naisia.

Mutta kyllähän sen ymmärtää, että jos ei omaa minkäänlaista ulkonäköä, on vaikeaa myöskään saada millään mitään kiinnostusta aikaan, vaikka olisi kuinka luonteva oma itsensä. Tietysti aina voi ajatella sitten, ettei hae baareista mitään, mutta sama turpavärkki (jota on naistenkin puolelta haukuttu rumaksi, yms.) itsellä on vaikka menisi minne.

Sekin on aika lailla fakta, että oikeasti komeat miehet saavat kyllä naisia ympärilleen vaikka puhuisivat vessanpöntöistä. Kyllähän sitä komeaa miestä on aina kivempi katsella kuin rumaa, olettaen, että molemmat ovat yhtä fiksuja, jne.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sekin on aika lailla fakta, että oikeasti komeat miehet saavat kyllä naisia ympärilleen vaikka puhuisivat vessanpöntöistä. Kyllähän sitä komeaa miestä on aina kivempi katsella kuin rumaa, olettaen, että molemmat ovat yhtä fiksuja, jne.
Niin, kyllähän se noin menee. Vaikka kovasti puhutaankin itsevarmuuden merkityksestä ja onhan silläkin toki merkitystä, mutta ulkomuoto on vaan se asia, joka kiinnittää välittömästi huomion jos on kiinnittääkseen.

Eli komeasta naamasta on aivan hitosti apua sen ensivaikutelman kannalta. Ei siitä yli pääse ja uskaltaisin väittää, että jos näyttää hyvältä ja tietää sen itsekin, myös se itsetunto kohenee. Kyllä nuo seikat on yhteyksissä toisiinsa.

Se, että tekeekö mies hyvästä ulkonäöstään huolimatta vaikutusta vaikka jutut olisi kuin ääliömäisiä tahansa, on sitten hiukan toinen juttu. Kyse lienee siinä kohtaa vähän siitä, että millaisiin naisiin yrittää tehdä vaikutuksen. Jos ne on älykkäämpiä, niin varmaankaan ei ne ala-arvoiset jutut paljon kiinnosta. Muussa tapauksessa sitten yleisesti se tapa miten juttunsa esittää on merkityksellistä. Vaikka se läppä olisikin aika huonoa, niin jos sen osaa vaan esittää siten, että porukka nauraa, silloin on jo aika vahvoilla.

Kuten usein ennenkin todettua, jos saat naisen nauramaan (positiivisessa merkityksessä), niin tilanne ei ole ihan huono.

Itse olen aina joutunut panostamaan siihen, että juttuni olisi kiinnostavia ja ehkä niitä hauskojakin (yleensä ei ole) sekä yleiseen kohteliaaseen ja fiksuun käytökseen (siitäkin voidaan olla toki montaa mieltä). Tällä ulkomuodolla kun ei edelleenkään ketään pahemmin kaadeta. Tai sitten naisella on aika erikoinen mieltymys miehen ulkonäon suhteen.

Suosikkijoukkue
HIFK
Sekin on aika lailla fakta, että oikeasti komeat miehet saavat kyllä naisia ympärilleen vaikka puhuisivat vessanpöntöistä.
Totta kai. Tyhjäpäitä piisaa aina ja jos joku helvetin komea kerberos puhuu vessanpöntöstä, tyhjäpäävosu voi hyvinkin luulla, että juuri hänestä puhutaan. Sekös imartelee idioottia. Ulkoisen habituksen laki on joskus julma, varsinkin baariympäristössä. Kuten joku jo aiemmin vinkkasikin, tänä päivänä hyvä tapa tutustua mukaviin mimmeihin on nettideittailu. Kun kirjoittelu sujuu ja yhteinen mielenkiinto herää tarpeeksi, on tapaaminenkin helpompaa.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuten joku jo aiemmin vinkkasikin, tänä päivänä hyvä tapa tutustua mukaviin mimmeihin on nettideittailu. Kun kirjoittelu sujuu ja yhteinen mielenkiinto herää tarpeeksi, on tapaaminenkin helpompaa.
Kyllä, itse en edes juurikaan muita tapoja yritä enää. Baarikyttäily ei ole meikäläisen heiniä, en siitä pidä, enkä oikeastaan osaakaan. Menen baariin kavereiden kanssa puhumaan paskaa ja ryyppäämään. Totta kai nyt tulee aina katseltua ympärilleen, mutta mitään "tutustumiskierroksia" en tee. Se ei vaan ole luontevaa mennä latelemaan jotain latteuksia tuntemattomuudelle. Jos spontaanisti syntyy jotain keskustelua jonkun neitokaisen kanssa, niin ok.

Tarkoituksenhakuisuus ei omalla kohdallani ole koskaan tuottanut mitään. Sama ongelma voi toki nettideittailuissakin vaivata, mutta siinä ainakin lähtökohtaisesti pystyn jotenkin paremmin ilmentämään itseäni ja sitä mitä olen. Muutenkin kun kirjoittamisen suhteen artikulointini on hiukan selkeämpää kuin puhumalla.

Lisäksi se päihdetila ei ole omalla kohdalla kovinkaan hyvä juttu kun tekee ensivaikutelmaa.

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Niinnoh. Täällä on ymmärtääkseni useamman naisen suulla käyty kertomassa ettei 'komea' ole se määre, jolla parinmuodostus tapahtuu :) Jos on kaksi tasavahvaa kandidaattia, niin teoriassa 'komea' voittaa, mutta harvoin tuollaista tilannetta käytännössä tapaa... Sitä joko kiinnostuu ihmisestä tai ei kiinnostu.

HIFK-veljeltä haluaisin kysyä mistä asioissa itsestäsi pidät? Mitkä ovat parhaita ominaisuuksiasi? Minkälainen nainen sinua miellyttää, mikä on naisessa tärkeää mielestäsi? Jos saisit valita, mistä puhuisit mieluiten naisen kanssa?

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuota nettideittailua olen kokeillut aika moneen kertaan, mutta sielläkin vaaditaan lähes poikkeuksetta kuva. Kun olen sen lähettänyt, niin homma on tyssännyt aina siihen. Alkuun naisella on saattanut olla paljonkin kiinnostusta, mutta sitten kuvan lähettämisen jälkeen on yhteydenpito katkennut kokonaan naisen osalta. Eli kuvien lähettämisen jälkeen ei ole mitään halua enää mihinkään tapaamisiin.

Eli ei tuo minun mielestä yhtään sen parempi tapa ole. Samat ongelmat niissäkin päällisin puolin on. Jos ulkonäkö ei miellytä silmää, niin eipä sitä kiinnostusta enää tämän jälkeen ole löytynyt.

Ja eipä tuo ulkonäkö ja komeus kaikkea ratkaise, jos on muuten tyhjäpää. Mutta kyllähän se auttaa asiaa erittäin paljon, se on vain karu fakta. Eli vaikka komeus ei olekkaan pääasia, niin eivät naiset kuitenkaan ketä tahansa huoli.

Mutta sitten itse on myös todettava, että itselleni sekä ulkonäkö että "sisäinen kauneus" ratkaisevat, oikeastaan 50-50. Eli itsekkään en kenen tahansa naisen kanssa jäisi mitään tuttavuutta tekemään, jos tämä luokseni tulisi. Eli tod.näk. keksisin myös itse jonkun tekosyyn, minkä takia täytyy lähteä jonnekkin.

Puhuisin naisen kanssa ihan mistä tahansa, koska itseäni kiinnostaa oikeastaan kaikki mahdollinen. Tietysti kun alkuun yritän tuttavuutta tehdä, niin kyselen vaikka kyseisestä kaupungista jotain, minkälaisista asioista nainen ylipäätään pitää, harrastuksista, yms. Sellaisista asioista, mistä nyt voisi saada jotain vahvuuksia itselleen ja mistä asioista nainen voisi pitää.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuota nettideittailua olen kokeillut aika moneen kertaan, mutta sielläkin vaaditaan lähes poikkeuksetta kuva..
Nettideiteillä olen ollut lonkka-arvioni mukaan noin 50 kertaa. Pelkästään heinäkuussa 2007 kävin noin kymmenen kertaa. Olen kyllä huomannut, että nykyisin mieluummin treffailen muuta kautta, syitä nyt erikseen sen enempiä erittelemättä.

Helposti sitä nettitreffeille pääsee. Tässä mallisuoritus nettitreffeille pääsemisestä (linkki vie Youtubeen).

Suosikkijoukkue
HIFK
Tuota nettideittailua olen kokeillut aika moneen kertaan, mutta sielläkin vaaditaan lähes poikkeuksetta kuva. Kun olen sen lähettänyt, niin homma on tyssännyt aina siihen. Alkuun naisella on saattanut olla paljonkin kiinnostusta, mutta sitten kuvan lähettämisen jälkeen on yhteydenpito katkennut kokonaan naisen osalta. Eli kuvien lähettämisen jälkeen ei ole mitään halua enää mihinkään tapaamisiin.
Totta kai sieltä netistäkin löytyy jos jonkinlaista hiihtäjää, yrityksen ja erehdyksen kautta sielläkin pitää edetä. Kyllä se joskus natsaa, ei ne kaikki ole heti fotoa vonkaamassa, monet haluavat kirjoitella pitkänkin pätkän ja fotoja saatetaan vaihtaa vasta ensitapaamisen alla. Ei sitä kuvan lähettämistä tartte jännittää, jos vastapuoli ei kuvalle lämpene, se on hänen häpeänsä. Uutta matoa koukkuun. Totta kai ns. epäonnistumiset vituttavat, mutta ei naisten takia silti kannata kirvestä kaivoon heittää. Sitä kirvestä nimittäin tarvitaan siinä parisuhteessa...

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä pätkä, mutta olisi sitä tietenkni hyvä myös treffeillä pärjätä. Ja saada vähän pidempiaikaistakin aikaiseksi.
Jostakin se on aloitettava ja pienellä hiomisella siitä sitten...

Naisten kanssa värkkääminen on kuin aloittelevalla jääkiekkoilijalla; aluksi saat kokeilla niitä läpiajojasi vaikka kuinka monta kertaa eikä milloinkään peliväline mene pesään saakka mutta kun aikansa harjoittelee, ilman mitään mielenpahoituksia, niin lopulta se peliväline jossain kohtaa - tässä voi mennä vuosiakin - alkaakin mennä sinne pesään. Eikä silloinkaan aina mutta keskimäärin jos joka kolmas kerta, niin olet jo änäritasoa.

Ja sitten mietit, että mikä tässä edes niin vaikeaa edes oli.

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin jos puhutaan siitä, että vika on jossain muussa kuin ulkonäössä. Silloin ei auta mikään luonteva omana itsenä oleminen, kun jo se karkottaa naiset pois.

Koska kyllähän se jo jotain kertoo, että jatkuvalla syötöllä epäonnistuu. Kun vertaa tietynlaisiin miehiin, joiden ei tarvitse edes yrittääkkään, niin on jo naisia ympärillä. Sekin kertoo jo mielestäni omasta itsestäni paljon. Yritystä on oltava, mutta yrityksen puute ei aina ole se ongelma. Tai sitten että ei osaa olla naisten kanssa.

Noita nettitreffejä voi kokeilla vaikka kuinka paljon, mutta sitten joku muu onnistuu niissä koko ajan, joku ei koskaan. Koska kyllähän sekin ihmisestä jotain kertoo, että onnistuu erittäin harvoin, ja toinen epäonnistuu erittäin harvoin.

Jotkut miehet voivat olla sellaisiakin, että vaikka istuvat jossain, ja sitten siihen tuleekin joku nainen yhtäkkiä juttelemaan. Tällaista voi tapahtua vaikka jatkuvasti. Sitten itseni kaltainen mies ei herätä minkäänlaista kiinnostusta naismaailmassa. Tietysti jokainen pelaa niillä korteilla mitä on, mutta yrityksen puute ei aina ole se syy epäonnistumiseen. Joskus on vain hyvä myöntää itselleen, että ei vain omaa minkäänäköistä ulkonäköä, mikä kiinnostaisi naisia.

Ja kaikki eivät tarvitse edes pientäkään hiomista, niin homma jo toimii ja naisia riittää.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Näin voi toki käydä ikävä kyllä ja on käynyt itsellänikin. Tosin jos nyt on profiili jossain nettideittipalstalla, niin isken kuvan sinne samantien näkyville, eipähän tarvia kenenkään arvuutella sitten onko siellä adonis vai ei. Tai neitosen pettyä kun näkee kuvan sitten jälkikäteen.

Eli osa karsiutuu jo siinä kohtaa, niinhän se menee. On tullut huomattua, että osa naisista on nimenomaan komeata urosta etsimässä. Siitä kertoo jo sekin, että on itsellään mahd. edustava kuva ja vähän mitään kunnon informaatiota itsestään. Itse en sitä ymmärrä, kun ei vaan pysty mistään aloittamaan jutustelua, kun ei tiedä toisen maailmankatsomuksesta, mieltymyksistä tai mistään muustakaan mitään. Niin, no enpä moisien kohdalla edes vaivaudukaan sanomaan mitään, koska ihan selvää on millä kriteerein ovat jotain hakemassa ja tosiaan, näitä tapauksia tuntuu olevan suurin osa.

Vaan on noita kontakteja silti tullut ja treffeilläkin (inhoan kyllä tuota sanaa tuossa yhteydessä) käyty. Vaihtelevin menestyksin, tai mitään tyttöystävää ei ole vielä kertaakaan löytynyt. Jotain lyhytaikaisempia säätöjä muutama kyllä.

Ehkä vielä joskus.

Parhaiten on oikeastaan käynyt "flaksi" kun tutustuu ihmisiin paikoissa jotka ei ole mitään deittipalstoja. Näissä tapahtuu se yhteydenpito jotenkin spontaanimmin ja tapaamiset sun muut hommat vähemmän tarkoituksenhakuisesti. Yleensä.

Joka tapauksessa netin kautta olen itse parhaiten tutustunut potentiaalisiin naisiin. Hiukan ikävästi yleensä ne sopivamman tapaiset ei tunnu koskaan löytyvän samasta kaupungista... joku kumman sääntö tuntuu olevan tuokin.

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joskus on vain hyvä myöntää itselleen, että ei vain omaa minkäänäköistä ulkonäköä, mikä kiinnostaisi naisia.

Minusta tuntuu, että laitat turhan paljon painoa tälle. Yritin tuossa aikaisemmin kysellä mitkä ovat niitä asioita, joista pidät itsessäsi... Omien hyvien piirteidesi miettiminen (ja ehkä jopa korostaminen) on paljon hedelmällisempää kuin keskittyminen niihin asioihin, joista et itsessäsi pidä.

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Koska kyllähän se jo jotain kertoo, että jatkuvalla syötöllä epäonnistuu. Kun vertaa tietynlaisiin miehiin, joiden ei tarvitse edes yrittääkkään, niin on jo naisia ympärillä. Sekin kertoo jo mielestäni omasta itsestäni paljon. Yritystä on oltava, mutta yrityksen puute ei aina ole se ongelma. Tai sitten että ei osaa olla naisten kanssa.

Kyllä tuosta ottamastani pätkästä jotenkin ilmitulee jonkinasteinen epävarmuus itsestään. EN tarkoita nyt, että pitäisi olla suunapäänä ja leikkiä suurta egoa, uskon, että sellainen paremminkin karkoittaa naisia, ainakin niitä fiksumpia. Jos ilkeästi sanoisin, niin joillekin naisille riittää paksu lompsa, jolla kustannetaan hänen shoppailunsa, iällä, ruodolla tai naamavärkillä ei väliä.Nämä kyllä aika nopeasti poistuu kuvasta ja hyvä niin. Liiallinen yrittäminenkin heijastuu epätoivoisena ponnistuksena, joten anna olla.

Millaisissa ympyröissä tapailet yleensä naisia?Baarit, lätkämatsit?Missä siis?Mun ehdotus olisi, että menisit jonnekin sellaisiin harrastuksiin, joissa on myös naisia aika paljon. Tämä yleensä taitaa vaatia taidepuolen kiinnostuksen;)

Siellä naisia löytyy ja yleensä jopa baaribimboja tasokkaampiakin. Itse en ole koskaan ollut mikään baarikärpänen, mutta osa ystävistäni viihtyy kyllä kapakoissa, vaikka sanovatkin, että niistä ympyröistä on turha hakea mitään vakavampaa. Tämä ei tarkoita, etteikö joku varmaan sieltäkin löydä, mutta itsekin uskon, että sun pitäisi ainakin kokeilla toisenlaiselta harrastuspuolelta. Siellä pääsee luontevasti juttuun ilman mitään iskemistouhua ja selvänä. Näkee ihan kaveripohjalta ensin ja pääsee juttelemaan asioista, jotka kiinnostavat molempia ym. Jos siinä kemiat alkaa pelaamaan ja viihdytte toistenne kanssa, mikä näkyy kyllä siinä, että hänkin hakeutuu juttelemaan kanssasi, niin fine!

Mulla kävi kerran kyllä niin, että mies vähän sumutti! Sen verran luki kirjallisuutta hetken, että pääs juttuun kanssani. Myöhemmin sitten huomasin, että kun alettiin olla yhdessä, niin kirjallisuuspuoli unohtui!Noh, ei se meitä sitten kuitenkaan erottanut, vaan ihan muut jutut,hiukan jopa huvitti se vaivannäkö lukemisen maailmaan, kun se ei kuitenkaan oikeasti ollut hänen juttunsa. Pointsit ponnistuksesta hänelle=D

Toivottavasti onnistut löytämään jossain vaiheessa kivan kumppanin. En ole koskaan arvostanut mitään kuva kuvasta-juttuja, mutta suosittelen pitempää kirjoittelua nettikamun kanssa, jos sellainen voisi tulla vaihtoehtona kyseeseen. Kyllä siinä alkaa näkymään tietynlainen kuva ihmisestä kuitenkin, jos laittaa sinne tänne kyssäreitä, jotka itselle ovat tärkeitä. Kauheaa tenttiä ja kolmannen asteen kuulustelua ei kannata kuitenkaan harrastaa.

Uskon, että jokaiselle löytyy kyllä joku, kunhan elämä jotenkin heittää heidät samoihin ympyröihin:)

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minusta tuntuu, että laitat turhan paljon painoa tälle. Yritin tuossa aikaisemmin kysellä mitkä ovat niitä asioita, joista pidät itsessäsi... Omien hyvien piirteidesi miettiminen (ja ehkä jopa korostaminen) on paljon hedelmällisempää kuin keskittyminen niihin asioihin, joista et itsessäsi pidä.

No, tiedän eri asioista aika paljon, kun kuitenkin mediaa sun muuta seuraan erittäin aktiivisesti. Ja pyrin tekemään kaikenlaista uutta. Tiedä sitten miten vaikuttaa naisiin. Joskus tuntuu, että jopa haittaavasti.

En nyt koskaan pyri mitään pätemään, mutta kuitenkin.

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sekin on aika lailla fakta, että oikeasti komeat miehet saavat kyllä naisia ympärilleen vaikka puhuisivat vessanpöntöistä.

Siis eikö ne naiset oikeasti olleetkaan kiinnostuneita vessanpöntöistä? Nyt tuli kyllä aika likainen olo!

Noin muuten voisin sanoa Hifkille, että lakkaa väkisin yrittämästä niitä nirppanokkia. Takaan, että saat niiden märinöitä vielä kuunnella kyllästymiseen asti. Nauti nykytilanteestasi kun vielä voit.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy