Naisasiat

  • 7 523 468
  • 26 580

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Viestin lähetti TeePee
Eipä ole naisasiat oikein mallillaan...

Elämäni suurin rakkaus, upea nainen, ilmoitti viikonloppuna että hän haluaa olla vain kaveri :-( Ei kuulemma tunne samoin kuin minä. Ja minä hölmö kun ehdin jo kuvitella vaikka mitä. Nyt on mieli maassa, vituttaa....
Et ole ainoa jolle on käynyt noin. Itsellänikin oli samanlainen tapaus muutama vuosi taaksepäin. Otti paljon aikaa ennen kuin pääsin asiasta yli, mutta kyllä se olo ajan kanssa paremmaksi muuttui. Nyt on ihan jees, olla vaan kaveria.

Tsemiä!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Poison
Ei tietenkään voi varmasti tietää, mutta kyllä nyt mielestäni kannattaa selvittää, jos pusun antaja kiinnostaa ja naisesta yhtään tietää, että hän ei ole jakamassa ko. pusuja vähän kaikille. Eli jep, naisesta riippuu, tarkoittaako mitään, mutta jos kyseinen käytös on naiselle poikkeavaa, niin mielestäni tuossa on syy olettaa.
No siinä olen samaa mieltä, että kannattaahan se ottaa asiasta selvää. Ei siinä mitään menetäkään, jos se on tarkoittanut jotakin ja siitä kehittyy jotain muuta, niin hyvä. Jos ei merkinnyt todellakaan, niin tietääpähän sen ja ei sitten elättele turhia toiveita.

Myönnettäkööt että olen itse aina tehnyt sen virheen, että olen ehkä lievät hapuilevat itseeni kohdistuneet lähestymisyritykset kuitannut ujostelulla ja kyvyttömyydellä ottaa selvää. Osin uskossa, että ei tollainen noin upea nainen voi meikämandoliinossa nähdä mitään hyvää oikeasti.

Mitä taas näihin jo aiemmin mainitsemiini suukonantajiin tulee, niin mitä heitä tunnen, ei ole todellaan syytä olettaa mitään. Tuollaisia pikasuudelmia kun tuntuvat sopivassa mielentilassa ja tilanteessa antavan miehelle kuin miehelle.

Pidän silti Poisonin hyvät neuvot mielessä, jos joskus sattuu jotain. Siis, jos...
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
cosmic_rodeo:
kerro toki miten prosessi etenee,tässä jää Kauniit ja rohkeat kakkoseksi :) Mä luulen että se halus muutakin kuin antaa vaivaisen poskipusun! Nyt kun tuosta tuli pienimuotoinen vääntö niin oikeestaan sun on pakko ottaa selville ja kertoa mitä se nainen ajatteli.

Sen kun yleensä tietäis mitä ne siellä pienessä söpössä päässä ajatteleekaan..sitä ei voi mies ymmärtää :)
 

Heretic

Jäsen
Suosikkijoukkue
1948
Varoituksen sana

Viestin lähetti V-man
...Jonain päivänä sitä yhtäkkiä huomaa hymyilevänsä taas ja sitten sitä elelee rauhassa arkeansa ja BANG jostain ilmestyy taas joku ihminen joka pistää pään sekaisin ja taas mentiin.
Kyä se siitä!

Viestin lähetti Pärde
...Joten, ota aikasi, äläkä kiirehdi liikoja. Kyllä se uusi osuu kohdalle, kun Sinä olet siihen oikeasti valmis.

Te senkin hyväuskoisten ja epätoivoisten harhaanjohtajat, perusteettomat optimistit, kera katteettomine lupauksinenne...

Pyydän, älkäätten jatkossa enää varauksetta satukirjojenne valheita totuutena julistako!

Kiitän.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Varoituksen sana

Viestin lähetti Heretic
Te senkin hyväuskoisten ja epätoivoisten harhaanjohtajat, perusteettomat optimistit, kera katteettomine lupauksinenne...
Niinpä. Kukaan ei voi luvata ja sanoa toiselle, että onni löytyy ja uusi rakkaus, tai vaikka se ensimmäinen sellainen laatuaan. Kukaan ei yksinkertaisesti voi nähdä tulevaisuuteen ja luvata moisia.
 

hihhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Varoituksen sana

Viestin lähetti Heretic
Pyydän, älkäätten jatkossa enää varauksetta satukirjojenne valheita totuutena julistako!

Vähän niinkuin kiekossakin tsemppareiden on tappiolla ollessa tapana sanoa, että "ehkä me vielä täältä noustaan tai sitten ei", eikä "kamoon jätkät, me noustaan viä!", koska jälkimmäinenhän saattaa osoittaitua valeeksi.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Päin persettä kyseiset asiat.

4 viikkoa takaperin tapasin naisen, joka oli täysin erilainen kuin muut naiset. Iloinen, avoin, empaattinen, puhelias, suloinen ja niin täydellinen vaimoaines.

Kolme viikkoa myöhemmin joku oli vaihtanut hänet tavalliseksi, kusettavaksi, kaksinaamaiseksi ja epäluotevaksi suomalaiseksi lutkaksi.

Että hyvin pyyhkii.. Kuka lähtee akan haku reissulle? Balttiassa kuulemma on asiat paremmin..

K
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Niinpä niin, se on sattuman kauppaa, mutta itse voi toki siihen sattumaan hieman vaikuttaa. Kun alkaa kotona itkemään omaa surkeuttaan niin ei voi odottaa kovinkaan hyvää lopputulosta.

Positiivinen Don Huan asenne päälle ja baanalle, kyllä se siitä lähtee. Mikäli itse ajattelet että ei siitä mitään tule , niin ei tulekkaan.

Rannalle ja uimamaisteri uimahousut jalkeen ja mustanaamio-jäsenkortti (kova sana olen kokeillut) mukaan , esittelet itsesi ja kerrot jäsen-numeron siitä se lähtee.

PS. Kandinaatti merkki pelkästään ei riitä .
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti veinikretski


PS. Kandinaatti merkki pelkästään ei riitä .

Laitas Veini mulle emäntä hakuun. Siellä päässä kuulemma naiset ovat tuhat kertaa parempia, kuin Suomessa?

K
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Cosmic_rodeolle sen verran vinkkiä, että jos haluat tietää onko mimmi sinusta kiinnostunut, niin käy polkasemassa sen parasta kaveria. Se on paras tapa päästä jonkun tietyn naisen housuihin. MOT. Tällä tavoin et saa varmuudella selville tytön alkuperäisiä aikeita, mutta pillua saat, ja lisäksi mukavaa keväistä sutinaa lähipiiriin.
Toinen vaihtoehto on mennä rohkeasti tytön juttusille. Jos joku näyttää ankalta ja kuullostaa ankalta, niin se on ankka. Niin se menee.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En tiedä mitä sanoa. Pirun kiva ja fiksukin mimmi kaikin puolin mutta välimatkaa 300 km. Tavattu kerran (syvällisesti ;-)), puhelimessa puhuttu sitäkin enemmän. Katellaan mitä tulee.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voi hitto. Täydellinen mies; kohtelias, mukava, fiksu, valtavan hyvännäköinen. Tavattu kerran, erittäin syvällisesti. Välissä vain vaimo ja pieni lapsi. Että se siitä. Aina ei saa kaikkea, mitä haluaa.

Cosmic_rodeo: Ota selvää mieltäsi vaivaavasta asiasta, kysy ihan suoraan. Jos ei koita, ei voi voittaa.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Re: Varoituksen sana

Viestin lähetti Heretic
Te senkin hyväuskoisten ja epätoivoisten harhaanjohtajat, perusteettomat optimistit, kera katteettomine lupauksinenne...

Pyydän, älkäätten jatkossa enää varauksetta satukirjojenne valheita totuutena julistako!

Joku joskus sanonut, että ihmisen paras ominaisuus lajina on usko parempaan tulevaisuuteen, toivo. Se kun menee, jääkö mitään. Joten anna palaa, laita silmukka valmiiksi..

Toisekseen, sinäkään et pysty mitenkään aukottomasti todistamaan, että minä ja V-man olisimme vääräuskoisia tai yleensäkään väärässä sanoessamme mitä sanomme.

Kolmanneksi, rakkaus itsessään on tutkittu ilmiö muun muassa psykologian kannalta. Itsekin tutustunut aiheen kirjallisuuteen. Mielenkiintoinen ajatus, joka toistuu suht usein mainituissa teoksissa, on se, että eräs tärkeimmistä rakkaustunteen syntyyn vaikuttavista tekijöistä on valmius siihen. Ja lisäksi vieläpä niin, että jokaisella eheästi varttuneella ihmisellä tämä valmius on olemassa luonnostaan. Ja ainakin teoriassa koko ajan.

En toki lähde kieltämään sitä, ettäkö Sen Oikean löytäminen on vaikeaa. Olen sen itsekin huomannut ja joskus ollut täysin hämilläni siitä valtavasta pienten asioiden sopivuudesta, olosuhteiden merkityksestä ynnä muusta, jotka vaikuttavat onnistuvaan suhteeseen.

edit: Jokseenkin kummallista, että tässä ketjussa ilmaisusta tulee aina uskomattoman monimutkaista. Toivottavasti saatte selvää.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Viestin lähetti Kaiser Soze
Laitas Veini mulle emäntä hakuun. Siellä päässä kuulemma naiset ovat tuhat kertaa parempia, kuin Suomessa?

K

Kukas sinulle on sellaista sanonut, turpaan tulee samalla tavalla kuin suomessakin.

Pistä keltaiseen pörssiin ilmoitus, sieltä niitä alkaa tulemaan, saat vielä valita.
Pistä nimimerkiksi" Lukon kannattaja" niin saat paremman laatusta , olen ilmoittanut että ne on miehistä parhaita, pientä probakandan poikasta on tullut kahdeksan vuoden aikana tehtyä.

PS. Totuus ei pala tulessakaan .
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti veinikretski
Kukas sinulle on sellaista sanonut, turpaan tulee samalla tavalla kuin suomessakin.

No voe perkema.

Kaveri oli muutama vuos takaperin Liettuassa töissä ja silloin seurusteli paikallisen pitkäsäärisen jumalattaren kanssa.

Aamulla kun kaveri heräsi ja meni käymään vessassa, oli neito noussut sängystä ylös ja pedannut sängyn. Kaveri tuumas sitten että eipäs mennä enää nukkumaan ja painui aamupesuille. Suihkusta tullessaan, oli sängyllä valmiina odottamassa puhtaat ja silitetyt vaatteet siististi viikattuna. Puettuaan kaveri saikin sitten kävellä valmiiseen aamupöytään, jossa odotti loistoaamianen ja päivän lehti.

Neito taisi esitellä CV:tään vai?


Ps, Lahden sillä puolen naisilla on sentään sääret. Täällä ei ole kuin perse.

K
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Mallillaan on, tasaiseen tahtiin tulee. Olen puuha-pete, olen onnellinen mies..
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Viestin lähetti metsänpeikko
Voi hitto. Täydellinen mies; kohtelias, mukava, fiksu, valtavan hyvännäköinen. Tavattu kerran, erittäin syvällisesti. Välissä vain vaimo ja pieni lapsi. Että se siitä. Aina ei saa kaikkea, mitä haluaa.

Ei niin, ikävä kyllä. Eikä tasan käy onnenlahjat: vastaan on kävellyt myös täydellinen mies; kohtelias, mukava, fiksu, valtavan hyvännäköinen. Ei vaimoa eikä lapsia eikä muutakaan suurempaa rasitetta harteillaan. Eikä näyttäisi roikkuvan entisessäkään. Ja tämä komistus löytyi vielä baarista, mitä en koskaan, ikinä, missään voinut uskoa - varsinkin kun en yleensä edes välitä porukkaan baareissa tutustua. Sitä se on yleensä kännistä höpinää, jolla ei ole kuin yksi tarkoitus.

Tavattu kahdesti, molemmat treffit kestäneet noin vuorokauden. Huomenna seuraavat treffit.

Parasta tässä on tietysti, että ihastus (eihän sitä vielä voi enemmästä tietää...) on molemminpuolista.
 

hansonbrother

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal
Vitutusketjuun jo hieman avauduinkin, mutta laitetaan hieman taustoja.
Elikkä pääsiäisenä tapasin tämän kivan tytsyn, menin hänen luokseen yöksi, juteltiin läpi yön ja hempeiltiin ja yms., aamulla sovittiin että maanantaina kahville. No maanantaina käytiin kahvilla ja rupateltiin niitä näitä, kahvittelun jälkeen vein tytön kotiin ja sovittiin että hän tulee illalla käymään meille, no ilta venähtikin siihen että vein hänet aamu kuudelta kotiin. No tämän jälkeen, eiliseen asti oltiin hieman tapailtu, olin jo hieman kyllä aavistellukin ettei hän välttämättä ole valmis uuteen juttuun(n.puoltoista kuukautta sitten loppunut 3v suhde), no eilen laitoin viestiä että käytäskö joku päivä kahvilla, no vastaus tuli, hänestä tuntui ettei ole just nyt valmis mihinkään juttuun kenenkään kanssa, ja että vika ei ollu mussa eikä mun tekemisissä, että hän ei oikein tiedä mitä haluaisi. No mä ymmärrän ton toisaalta, mutta mua jäi mietityttämään toi, ettei hän tiedä mitä haluaisi, tarkoittaako se sitä, että se toisaalta ois halunnu musta jotain, muttei vaan ole valmis just nyt, eli voisiko mulla vielä olla pieni toivon kipinä, että tästä jossain vaiheessa vois tulla jotain. Mä olin oikeesti aika ihastunut siihen, olen itse asiassa vieläkin, ja alkuun vaikutti että hänkin on. Eli onko toivoa vai ei? Toisaalta vastaus tuskin löytyy kiekkoaiheiselta keskustelupalstalta, eikä miltään muultakaan, mutta oisiko joku jolla on ollut vastaava tilanne, voisitko kertoa miten kävi?

nimim. epätietoisuus kalvaa mieltä
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti vetti
Ei niin, ikävä kyllä. Eikä tasan käy onnenlahjat: vastaan on kävellyt myös täydellinen mies; kohtelias, mukava, fiksu, valtavan hyvännäköinen. Ei vaimoa eikä lapsia eikä muutakaan suurempaa rasitetta harteillaan. Eikä näyttäisi roikkuvan entisessäkään. Ja tämä komistus löytyi vielä baarista, mitä en koskaan, ikinä, missään voinut uskoa - varsinkin kun en yleensä edes välitä porukkaan baareissa tutustua. Sitä se on yleensä kännistä höpinää, jolla ei ole kuin yksi tarkoitus.

Tavattu kahdesti, molemmat treffit kestäneet noin vuorokauden. Huomenna seuraavat treffit.

Parasta tässä on tietysti, että ihastus (eihän sitä vielä voi enemmästä tietää...) on molemminpuolista.

Ihanaa, että jollain sujuu. Toivottavasti jutustanne tulee jotain ihastumista vakavampaa.
Niin, ja hyvää syntymäpäivää.

Enpä minä jaksa näiden perään kovasti itkeä. Vaikka olen ehtinyt vasta reilut 20 vuotta tällä pallolla tallata, olen todennäköisesti jo ehtinyt menettää toivoni miesten suhteen. Tapaamistani miehistä kun noin 96,8% on ollut varattuja pelkän sen itsensä perässä vonkaavia nuijia. Tai no, ei edes nuijia, ihan potentiaalisia periaatteessa, mutta siis varattuja, kaikki järjestäen. Itse en voi pettämistä hyväksyä missään tapauksessa ja toivo onkin menetetty juuri sen suhteen, että uskollisia miehiä ei ilmeisesti ole olemassakaan. Tai ainakaan minä en niitä onnistu tapaamaan.

Mutta ei se mitään. Minua myös hieman rasittaa muutamat ystäväni, joista on seurustelun aloitettuaan tullut tylsiä. Eivät voi lähteä minnekään, eivät ehi enää kavereita näkemään, eivät pysty ajattelemaan järkevästi jne. Enhän minä nyt sellaiseksi halua. *hymiö*

Ihan hyvä olla näinkin.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti hansonbrother
Vitutusketjuun jo hieman avauduinkin, mutta laitetaan hieman taustoja.
Elikkä pääsiäisenä tapasin tämän kivan tytsyn, menin hänen luokseen yöksi, juteltiin läpi yön ja hempeiltiin ja yms., aamulla sovittiin että maanantaina kahville. No maanantaina käytiin kahvilla ja rupateltiin niitä näitä, kahvittelun jälkeen vein tytön kotiin ja sovittiin että hän tulee illalla käymään meille, no ilta venähtikin siihen että vein hänet aamu kuudelta kotiin. No tämän jälkeen, eiliseen asti oltiin hieman tapailtu, olin jo hieman kyllä aavistellukin ettei hän välttämättä ole valmis uuteen juttuun(n.puoltoista kuukautta sitten loppunut 3v suhde), no eilen laitoin viestiä että käytäskö joku päivä kahvilla, no vastaus tuli, hänestä tuntui ettei ole just nyt valmis mihinkään juttuun kenenkään kanssa, ja että vika ei ollu mussa eikä mun tekemisissä, että hän ei oikein tiedä mitä haluaisi. No mä ymmärrän ton toisaalta, mutta mua jäi mietityttämään toi, ettei hän tiedä mitä haluaisi, tarkoittaako se sitä, että se toisaalta ois halunnu musta jotain, muttei vaan ole valmis just nyt, eli voisiko mulla vielä olla pieni toivon kipinä, että tästä jossain vaiheessa vois tulla jotain. Mä olin oikeesti aika ihastunut siihen, olen itse asiassa vieläkin, ja alkuun vaikutti että hänkin on. Eli onko toivoa vai ei? Toisaalta vastaus tuskin löytyy kiekkoaiheiselta keskustelupalstalta, eikä miltään muultakaan, mutta oisiko joku jolla on ollut vastaava tilanne, voisitko kertoa miten kävi?

nimim. epätietoisuus kalvaa mieltä

Kyllä mä sanoisin että tämä on sitä kuuluisaa lopun alkua vaan... eli heikot on tsäänssit enää. Voihan se toki olla toisinkin, toivotaan sitä sitten.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Viestin lähetti Lukkoseppä
Kyllä mä sanoisin että tämä on sitä kuuluisaa lopun alkua vaan... eli heikot on tsäänssit enää. Voihan se toki olla toisinkin, toivotaan sitä sitten.

Samoilla linjoilla, kannattaa varmaan unohtaa koko tyyppi. Onhan toki kai mahdollista, että viimeisestä on niin vähän aikaa, ettei ole valmis uuteen. Mutta miksi tää tyyppi ois yleensä alkanut mihinkään, jos ei pysty pitemmälle? Viesti on kai vaan haluttu muotoilla mahdollisimman "kauniiseen" muotoon, ettei toista satutettaisi.

edit: Tuohan tuli tuosta irGGun viestistäkin esille.
 

hansonbrother

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal
Itse asiassa tuo ystävyys on meille lähes väistämätöntä, kyseinen tyttö kun sattuu olemaan kaverin muijan parhaita kavereita, ja aika usein ollaan oltu, ja todennäköisesti tullaan olemaan samoissa paikoissa juhlimassa, alottelemassa ja muuta sellasta. Tai eihän sitä tiedä, ehkä hän ei enää tulekkaan samoihin porukoihin.

edit.Emet, jep todennäkösesti näin, ja tämähän mua vasta vituttaakin, ihmiset sanokaa asiat niin kuin ne ovat, päästään kaikista helpoimmalla.
 

Moonchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Kraken
Ryhdyin nyt lueskelemaan tätä ketjua ja en jaksanut kahlata kaikkea läpi, että jos tästä on jo ollut puhetta niin kertokaa. (Pitäis kyllä varmaan ite katto, mutta on laiska) Oletin, että täällä keskustellaan naisista melko laajasti, joten kai tällainenkin sopii aiheeseen.

Monestihan on sellainen tilanna, että bongaa kivan näköisen tytön. Vaikka nyt koulussa. Ei tunne tätä ennestään ollenkaan, mutta tuttavuutta täytyy päästä tekemään. Sitten kun on jollakin verukkeella saanut muutaman kerran juteltua hänen kanssaan ja on jo jollain lailla "normaalia" mennä vain juttelemaan, niin mitäs sitten? Kun on saatu hierottua tuttavuutta hieman enemmän ja vaikuttaa, että jonkinlaista toivoa olisi niin miten edetä?

Olisi kiva kuulla vaikka tosi tarinoita miten on päädytty treffeille jne. Milloin ja miten on ylipäätänsä sopivaa/järkevää pyytää toista vaikka ulos? Kaikenlaisia kokemuksia olisi kiva kuulla. Saataisivat auttaa meitä joilla ei ole vielä juuri omia kokemuksia jaettavaksi.

Jos menee pahasti off-topickia, niin jättäkää tää vaan omaan arvoonsa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Voi kun olis vielä koulussa ja vois vapaana kattella kissoja ja nolata itsensä kun sopivan näkee. Käy kattoo Hitch vai miten se kirjoitetaan ja tiedät sen yhden jutun, tai kaksi mitä pitää olla.
Ja olen yhä tyytyväinen, hähää!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös