Vitutusketjuun jo hieman avauduinkin, mutta laitetaan hieman taustoja.
Elikkä pääsiäisenä tapasin tämän kivan tytsyn, menin hänen luokseen yöksi, juteltiin läpi yön ja hempeiltiin ja yms., aamulla sovittiin että maanantaina kahville. No maanantaina käytiin kahvilla ja rupateltiin niitä näitä, kahvittelun jälkeen vein tytön kotiin ja sovittiin että hän tulee illalla käymään meille, no ilta venähtikin siihen että vein hänet aamu kuudelta kotiin. No tämän jälkeen, eiliseen asti oltiin hieman tapailtu, olin jo hieman kyllä aavistellukin ettei hän välttämättä ole valmis uuteen juttuun(n.puoltoista kuukautta sitten loppunut 3v suhde), no eilen laitoin viestiä että käytäskö joku päivä kahvilla, no vastaus tuli, hänestä tuntui ettei ole just nyt valmis mihinkään juttuun kenenkään kanssa, ja että vika ei ollu mussa eikä mun tekemisissä, että hän ei oikein tiedä mitä haluaisi. No mä ymmärrän ton toisaalta, mutta mua jäi mietityttämään toi, ettei hän tiedä mitä haluaisi, tarkoittaako se sitä, että se toisaalta ois halunnu musta jotain, muttei vaan ole valmis just nyt, eli voisiko mulla vielä olla pieni toivon kipinä, että tästä jossain vaiheessa vois tulla jotain. Mä olin oikeesti aika ihastunut siihen, olen itse asiassa vieläkin, ja alkuun vaikutti että hänkin on. Eli onko toivoa vai ei? Toisaalta vastaus tuskin löytyy kiekkoaiheiselta keskustelupalstalta, eikä miltään muultakaan, mutta oisiko joku jolla on ollut vastaava tilanne, voisitko kertoa miten kävi?
nimim. epätietoisuus kalvaa mieltä