Naisasiat

• 7 591 522
  • 26 618

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
- - -
Sit ku sais vielä kuulla et meikäläinen jätti sen Jatkiksen poikien neuvoilla, ni sais kyllä fiftyeightkin rupee kattelee olkapään yli kaduilla.
- - -

No eipä olisi eka kerta. On tässä matkan varrella nähty yhtä jos toista. Ja välillä on jätetty ja välillä jättänyt. Sillä ei sinänsä kuitenkaan ole oleellista merkitystä.

Noissa jutuissa on tärkeää se, että funtsaat homman kondikseen omassa päässäsi ja sitten toteutat sen. Ei se siitä kummene. Sanot suoraan mitä mietit; ok.. toisen naisen jutun voit säilyttää myöhempää hetkeä varten, mutta oleellista on kertoa että olet ratkaisusi tehnyt. Hetken se kirpaisee, mutta se on sitten siinä.

Muista, että jokainen elää oman elämänsä ihan itse, alusta loppuun. Ei kukaan muu voi elää sinun elämääsi.

AnaKonda

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Kärpät, NJ Devils, Kraken
No joo, suorin tie se on kyllä kieltämättä varmaankin paras tapa.

Luin iiborin tekstejä ja moni tuntui samalta kuin omassa edellisessä parisuhteessani. Puhumattomuus, läheisyyden puute ja seksittömyys veivät, monen muun asian ohella, parisuhteemme silloin lopulliseen eroon. Tosin nämä asiat vei 5 vuotta, ennen kuin näitä pystyttiin millään tasolla käsittelemään.

Suorin tie on varmasti paras tapa hoitaa asia. Koita puhua, mitkä koet ongelmiksi parisuhteessanne, ja mieti haluatko jatkaa jos nämä asiat saadaan korjattua. Puhuminen on ainakin todella iso asia, jonka olen itse huomannut myös elämän myrskyissä. Jos toiselle ei pysty puhumaan, ne asiat jäävät omaan päähän kaivertamaan. Jossain vaiheessa niistä kertyy sellainen painekattila, ettei ne asiat purkaudu kuin räjähtämällä. Eikä siitä seuraa yleensä mitään hyvää.

Älä myöskään anna toisen pitää sinua itsestäänselvyytenä ja varo myös itse samaa. Parisuhteesta on tavallaan tullut arkinen tapa, toinen on koko ajan siinä läsnä, ainakin fyysisesti eikä sitä näe, että toisella asiat painaakin mielessä koko ajan. Oletetaan vain asioiden jatkuvan omalla painollaan. Myös tässä puhuminen auttaa. Suhteet vaativat myös työtä, sen olen omalla kohdallani saanut kokea.

Ei muuta kuin tsemppiä iibor, muista että elät tosiaan elämää itsellesi, et jonkun toisen vuoksi. Jos asiat tuntuvat pahalta, puhu niistä. Jos silläkään ei selvitä, niin ehkä teitä ei ole luotu toisillenne. Voihan olla, että kun puhut asioista, tyttöystäväsi huomaakin, ettei halua sinua menettää ja alkaa myös tekemään suhteen eteen töitä ja myös muuttamaan omaa asennettaan asioihin. Riittääkö se muutos, sen tiedätte aikanaan vain ja ainoastaan te itse.

Patajukuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Perinteiset kilpaurheiluseurat
Täällä ollaan nyt siirrytty nykyaikaan ja tutustutaan naiseen facebookin välityksellä. Ystävävän työkaveri jonka muutamia kertoja nähnyt hänen työpaikallaan. Tosin tuntuu vähän pelottavalta jo tässä vaiheessa kun ikäeroa on 6v

Itellä ja mielitietyllä on ikäeroa viisi vuotta. Pituuseroa on vain 4cm (likka 184cm !) eli tuskin kovin moni kyselee meidän ikäeroa Itse ajattelen ikäeron häiritsevän vain näin nuorella iällä. Ei pääse aina samaan baariin, kuin toinen haluaisi. Toki aina voi kokeilla. En kyllä itse lähde teilaamaan heti hyvää naista iän perusteella. Ikä on todellakin pelkkä numero!

ditrim

Jäsen
Itellä ja mielitietyllä on ikäeroa viisi vuotta. Pituuseroa on vain 4cm (likka 184cm !) eli tuskin kovin moni kyselee meidän ikäeroa Itse ajattelen ikäeron häiritsevän vain näin nuorella iällä. Ei pääse aina samaan baariin, kuin toinen haluaisi. Toki aina voi kokeilla. En kyllä itse lähde teilaamaan heti hyvää naista iän perusteella. Ikä on todellakin pelkkä numero!

Riippuu tietenkin kumpaan suuntaan ikäero on. Jos nainen on vanhempi, niin mies saattaa joutua naisen biologisen kellon aiheuttaman paineen alaiseksi liian aikaisin. Oma tyttöystävä täyttää parin viikon päästä 26 ja minä kuulen jo päässäni hänen Hell's Bellsit .

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Riippuu tietenkin kumpaan suuntaan ikäero on. Jos nainen on vanhempi, niin mies saattaa joutua naisen biologisen kellon aiheuttaman paineen alaiseksi liian aikaisin. Oma tyttöystävä täyttää parin viikon päästä 26 ja minä kuulen jo päässäni hänen Hell's Bellsit .

Mikä on liian aikaisin? Mitä aikaisemmin, sen parempi. Elämän parhaat vuodet ovat kuitenkin sitten vanhempana ja silloin ei ole hyvä että jotain teinejä on kotona kitisemässä. Jos kuulostan siltä, että minulla on teinejä kitisemässä kotona, niin se johtuu juuri siitä.

ditrim

Jäsen
Mikä on liian aikaisin? Mitä aikaisemmin, sen parempi. Elämän parhaat vuodet ovat kuitenkin sitten vanhempana ja silloin ei ole hyvä että jotain teinejä on kotona kitisemässä. Jos kuulostan siltä, että minulla on teinejä kitisemässä kotona, niin se johtuu juuri siitä.

Minulle on aina sanottu, että elän parhaita vuosia nyt. Onko mua kusetettu? Onnea kuitenkin sinulle siitä, että olet siis jo aika lähellä parhaita vuosiasi!

Niin kai se on aika yksilöllistä, että milloin on sitten se lapsien aika. Minusta ainakin tuntuu, että 25 vuoden iässä en ole vielä saanut elää tarpeeksi omaa elämääni. Tyttöystävälleni olen määritellyt, että sitten olen valmis saamaan lapsia kun olen itseeni tuhlannut 100 000 euroa.

Jotenkin on jäänyt sellainen tunne, että esimerkiksi oma nuoruuteni olisi ollut rikkaampi, mikäli vanhempani olisivat olleet vanhempia ja varakkaampia minut saadessaan. Kaikessa aina pihdattiin, ala-asteella 6. luokalla ostettiin 45 koon vaelluskengät kasvuvaran takia. Lätkää ei ollut varaa pelata kun lisenssit ja välineet maksoivat niin paljon. Muuten olen kyllä tyytyväinen saamaani lapsuuteen, mutta olisi se ollut mukavempaa jos olisi ollut enemmän rahaa.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Juo yksi olut alle, niin uskaltaa ehkä puhua?

No, en kyllä suosittele humaltumista todellakaan, koska tulee helposti ylilyöntejä ja vaikuttaa naurettavalta ja nynnyltä.

Silti joku pieni rohkaisuryyppy voi olla paikallaan. Siitä voi sitten sulavasti jatkaa baarin puolella jos eukko kimpaantuu ja rupeaa riehumaan ja itkemään.

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vittu pakko olisi tänään kai asiasta puhua. Meinasin aloittaa kysymällä ihan suoraan "Ootko onnellinen tässä parisuhteessa?". Sen mukaan sitten edetään, minkälainen vastaus tuohon tulee. Jos tulee, että "en oikeestaan" homma muuttuu radikaalisti helpommaksi, ei muuta ku kupit jakoon ja adios. Vaan jos vastaus on tyyliin "olen, todella", tulee iiborille ankea loppuilta....

Toisaalta voit koittaa ajatella positiivisesti ja ymmärtää, että tulet kasvamaan henkisesti tuossa prosessissa paljon. Ja vaikka se tuntuisi kuinka pahalta, niin itseäsi varten olet sitä tekemässä ja omaa elämänlaatuasi parantamssa.

Toinen tapa miten asian käsittelyn voisi aloittaa, olisi ihan yksinkertaisesti kertomalla, ettei nykyinen meno voi jatkua, koska ET ole onnellinen. Et halua elää elämää, joka tuntuu itsesi mielestä todella ankealta ja tunnet, että heität hukkaan osan elämästäsi jos jatkat siinä kovin ei-tyydyttävässä parisuhteessa. Kerrot rehellisesti, että kaipaat fyysistä lähellä oloa ja seksiä ja kuinka tunteesi häntä kohtaan ovat tuon fyysisen lähellä olon puututtua kokonaan kadonneet. Jos se nainen siinä kohtaa rupeaa vielä mesoamaan, niin sitten se pitää vaan kestää... no kuin mies. Ja raskainakin hetkinä kannattaa muistaa, että vaikka välillä tuntuu kuin päähän potkittaisiin niin aika parantaa ja itse asiassa kesä on omasta mielestäni parasta aikaa olla sinkkuna.

Ja muistakin pysyä hiljaa koko Jatkoajasta, nimittäin sen kerran jos se tänne eksyisi ja yhtään hiffaisi nimimerkeistä mitään, niin takuu varmasti on vielä suurempi riita edessä.

Onnea matkaan! Kyllä se siitä paranee!

FreezingHell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vittu pakko olisi tänään kai asiasta puhua. Meinasin aloittaa kysymällä ihan suoraan "Ootko onnellinen tässä parisuhteessa?". Sen mukaan sitten edetään, minkälainen vastaus tuohon tulee. Jos tulee, että "en oikeestaan" homma muuttuu radikaalisti helpommaksi, ei muuta ku kupit jakoon ja adios. Vaan jos vastaus on tyyliin "olen, todella", tulee iiborille ankea loppuilta....
Tilannetta saattaa auttaa, jos pystyt hoitamaan homman tietokoneelta käsin. Saadaan reaaliaikainen seuranta ja naispuoleiset voivat antaa jokaiseen vastaukseen toimivan vastavedon.

Nypsi

Jäsen
Tässä kohtaa olin vähän epätarkka. Naiseni ei siis varsinaisesti ole huolehtinut veloistani, vaan lähinnä ruoan ja muiden kodin tarpeiden hommaamisesta. Itse olen kuitenkin maksanut velkani. Se mikä tässä ärsyttää on se, että naiseni hoitaa velkojeni maksut mun tilitä ja mun puolestani. Ja samalla varmistaa, ettei sinne palkan jälkeen jää yhtään mitään. Tavallaan ihan hyvä, että kaikki ylimääräinen pistetään velkoihin, mutta olisihan se ihan hyvä jättää edes joku pieni hätävara tilille. Tästäkin olen kysynyt moneen kertaan, mutta tuntuu ettei hän edes ole halukas puhumaan siitä. Puhuu vaan, että sitten kun olen maksanut kaiken pois, sitten voi tilille jäädä käyttörahaa.

Mitä helvettiä, onko tyttöystäväsi samalla holhoojasi vai miten aikuinen mies ei itse pysty hoitamaan velkojen maksua omalta tililtään? Luulisi nyt, että kun omista rahoista on kyse, niin niiden kohtalosta myös itse saa päättää, kuinka paljon sinne tilille jätetään rahaa..

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No välillä tuntuu siltä, että yrittää olla holhooja ja minä tyhmänä ja sokeana annan tietysti näin tapahtua. Hänen mielestään kun en osaa hoitaa raha-asioitani kunnolla. En ole jaksanut enää jankata siitä asiasta pitkään aikaan, kun olen vaan ollut niin vittuuntunut tilanteeseen. Liian sinisilmäinen olen ollut, myönnetään...

Tähän mun on kommentoitava sen verran, että joku syyhän siihen on alunperin ollut, miksi naisesi on raha-asioitasi hoitanut. Onko kenties käynyt niin, että itse et velkojesi hoitoa pitänyt ensiarvoisen tärkeänä ja ne jäi ajoittain maksamatta? Jos näin on ollut, nainenhan on tehnyt sulle palveluksen ja turha siitä jälkikäteen on hänen viakseen laskea. Ei ole yksi eikä kaksikaan kertaa, kun mies suhtautuu velkoihinsa yliolkaisesti ja nainen on sitten ottanut asiat hoitaakseen. Ja kun muija on pitänyt asioista huolen, niin yhtäkkiä asia on kääntynyt niin, että se kontrolloi kaikkea. Se on vähän pakko kontrolloida rahan käyttöään, jos on velkoja.

Omasta lähipiiristäni olen huomannut monilla miehillä sellaista, että naiselle "annetaan kontrollivalta", koska itse ei viitsi asioita hoitaa tai sitä ei pidetä kovinkaan tärkeänä. Pääsee itse helpommalla. Mutta sitten kun hommat menee reisille, nostetaan se naisen huonoksi piirteeksi ja naista vastaan, vaikka alunperin asia olisi lähinnä päinvastoin. Ei kovin reilua. [Ja kirjoitin tässä nyt vain miehistä, koska omassa lähipiirissäni en ole törmännyt naisen vastaavaan käytökseen, mikä ei suinkaan tarkoita sitä, etteikö naisetkin voisi käyttäytyä samalla tavalla]

Vaikka toisen naama ja käytöstavat ja -mallit kuinka vituttaisi, olisi hyvä pitää mielessä, ettei se vika sitten kuitenkaan aina ole yksin sen toisen. Ja minusta naisesi on ollut reilu, kun on maksanut ruokiasi ja muita arkisia juttuja, vaikka hänen ei olisi niin tarvinnut tehdäkään. Kertoo siitä, että välittää sinusta, tai ainakin on välittänyt. Nekin rahat nainen olisi voinut vaikka säästää tai pistää itseensä. Jokaisesta ylimääräisestä vitosesta kauppalaskussa tulee vuositasolla iso summa. Älä sinäkään siis pidä itsestäänselvyytenä sitä, että naisesi makselee yhteisiä kauppalaskujanne.

Toivotaan, että asianne selviävät ja kaikki osapuolet ovat tyytyväisiä.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kerrot rehellisesti, että kaipaat fyysistä lähellä oloa ja seksiä ja kuinka tunteesi häntä kohtaan ovat tuon fyysisen lähellä olon puututtua kokonaan kadonneet.

Boldasin pääpointin. En jaksa asiaan isommin puuttua, mutta noin nyt missään nimessä ei kannata sanoa, mikäli edes harkitsee jatkavansa suhdetta, jos asiat saadaan korjattua. Kukaan itseään kunnioittava ei halua enää yrittääkään, jos suoraan ilmoitetaan, että kaikki tunteet ovat kadonneet.

Edit. Tai lisätään nyt vielä, että nainen saattaa kokea kaiken johtuvan veloistasi, tai ainakin kaikki kulminoituu niihin. Nainen ei ole saanut sinulta sitä, mitä on tarvinnut + et ole hoitanut asioitasi = et rakasta häntä => häntä ei haluta.

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin vanhemman daamin näkökulmasta olet a) joko tehnyt tyttöystävästäsi itsellesi 'äidin' tai b) tyttöystäväsi on tehnyt sinusta itselleen 'lapsen' :)

Kuvaamasi ei kuulosta kahden tasavertaisen aikuisen ihmisen suhteelta.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
edit. Nyt alkoi sitten se syyttely. Koko ajan tulee viestiä, ja mun perhekin saa siitä osansa. On kuulemma ollut niin kusipäitä häntä kohtaan. Ja mun takia luopui silloin omasta kämpästään. Sanoi vielä et Vittu että vihaa mua. Eipä ainakaan helpota olotilaa ei....

Eikös sulla ollut tarkoitus tämä suhde katkaista? Unelmatilanne näissä olisikin se, että mitään draamaa ei synny ja erot tapahtuisivat sulassa sovussa. Sitten tulevaisuudessa voitaisiin olla vielä hyviä ystäviä. Mutta kun näin se ei vaan mene.

Ajattele positiivisesti. Nyt on kissa nostettu pöydälle ja tuo suunnittelemasi prosessi käynnistynyt. Nyt annat virran viedä ja kesällä huomaat kun uudet tuulet jälleen puhaltavat.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt annat virran viedä ja kesällä huomaat kun uudet tuulet jälleen puhaltavat.

Juuri näin. Palstaveli Vanha Len antoi meikäläiselle ihan livenä samansuuntaisia ohjeita ollessani omalla tavallani ahtaassa paikassa. Ja Len, se sun omasta elämästäsi antama esimerkki oli loppujen lopuksi aika hyvä. Se sai tajuamaan, että kyllä tämä tästä, antaa vaan virran viedä ja kas, onni lymyili kulman takana.

Iibor, älä lannistu, vaikka tilanne olisikin ahdistava ja nihkeä. Aurinko nousee huomennakin, niin kuin se teki tänäänkin. Kohta on kesä, lämmin ja ihanat naiset rannalla. Nöyrästi päin pistimiä vain!

*edit*
edit. Nyt alkoi sitten se syyttely. Koko ajan tulee viestiä, ja mun perhekin saa siitä osansa. On kuulemma ollut niin kusipäitä häntä kohtaan. Ja mun takia luopui silloin omasta kämpästään. Sanoi vielä et Vittu että vihaa mua. Eipä ainakaan helpota olotilaa ei....

Pyydä neitiä suksimaan vittuun elämästäsi. Vaihda puhelinnumeroa, äläkä ota ämmään yhteyttä. En tunne sua, mutta tuollaista en usko sinun ansaitsevan. Kyllä sä osaat asiasi hoitaa ilman tuollaista syyllistävää, alistavaa ja lannistavaa sihteeriämmääkin.

*edit2*
Unelmatilanne näissä olisikin se, että mitään draamaa ei synny ja erot tapahtuisivat sulassa sovussa. Sitten tulevaisuudessa voitaisiin olla vielä hyviä ystäviä. Mutta kun näin se ei vaan mene.

Pakko vielä kirjoittaa tämäkin. Nimittäin ainakin omassa tapauksessani noin se vaan meni, ainakin toistaiseksi. Exän kanssa ollaan hyvissä kaveriväleissä ja tämä uusi nainen, jonka Len silloin näkikin, on hänkin exäni kanssa kaveria. Tiedän, ettei se todellakaan yleensä näin mene, mutta nyt meni.

Edelleen, kiitos Len esimerkistä omasta elämästäsi. Se valoi tarpeellista uskoa tämän uuden suhteen alkukiihdytykseen.

Viimeksi muokattu:

AnaKonda

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Kärpät, NJ Devils, Kraken
Ei ollut otteluseurantaa ei, eikä laukaisukarttaa...

Nyt tuntuu siltä, ettei meidän suhteella tosiaan ole enää tulevaisuutta. Tyttöystäväni lähti vain melkein mitään sanomatta kävelemään omaa tahtiaan pysäkille, sanoen vain "Hoida sitte ite velkas, ihan sama". Kuulin, että viimeinen sana hukkui johonkin matkalle, itkun tehdessä tuloaan. Ilmeisesti tuli niin puun takaa. Itsekin romahdin tultuani koirien kanssa ulkoota. Mietin vain, että mitä olen tehnyt ja olen satuttanut todella pahasti todella hienoa ihmistä, joka on auttanut minua vain hyvää hyvyyttään. Tällä hetkellä tuntuu tosi pahalta, toivottavasti menee ohi....

Lainaan vain osan tekstistä, tämä on kuin ilmetty tilanne omasta parisuhteestani. Kun ensimmäisen kerran puhuin haluavani erota, ensireaktio oli tuo tyrmistys, exän reaktio oli "tuo ihminen haluaakin eroon minusta, se ei välitä minusta, olen paha ja inhottava ihminen" -tyyppinen. Tämän jälkeen alkoi syyttely, minua syytettiin jälleen kaikista tekemistäni virheistä, johon kuului myös raha-asiat. Kun tilanteen antoi rauhoittua hetken, niin asioista pystyttiin myös järjellisesti puhumaan. Joten anna tilanteen rauhoittua ja tyttöystävällesi aikaa miettiä aisaa. Hänelle asia tuli ilmeisesti vähän puun takaa. Rauhoita omakin mielesi, ja puhukaa sitten kun tilanne sen sallii. Kiukkuisena näistä asioista ei kannata puhua, sillä se menee pelkäksi raivoamiseksi, eikä asioiden ydin tule koskaan esille.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Sivustakatsojana näyttää siltä, että iibor teki oikean ratkaisun ottaessaan asian esille. Ei ole mitään järkeä jatkaa suhdetta tuollaiselta pohjalta. Jos tuosta nyt avautuu keskusteluyhteys ja yhtäkkiä huomaattekin, että haluatte vielä katsoa tilanteen uudelleen, niin sekin on jo pieni voitto. Voihan olla, että löydätte toisistanne ja itsestänne uusia puolia, jotka pistävät asiat uuteen valoon. Ainakin olette yrittäneet, ettekä hautoneet asiaa hiljaa itseksenne. Jos taas homma päättyy ilman suurta dramatiikkaa nyt ja tässä, niin se oli vain asia, jonka piti tapahtua. Parempi ennemmin kuin myöhemmin.

Tottakai se tuntuu nyt pahalta puolin ja toisin. Uskon kuitenkin vakaasti, että molemmat ovat tajunneet homman mahdottomuuden nykymeiningillä.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Äsken tuli viestiä, jossa hän ihan suoraan epäili, että siellä laivalla on jotain sattunut, joka on ajanut mut tähän pisteeseen. Kysyi, että nukuinko varmasti omassa hytissä....

Naisen vaistoa ei koskaan pidä aliarvioida. Jos mogaat, 99,9 prosentin todennäköisyydellä nainen saa tietää siitä, tai vähintäänkin vaistoaa sen =)

Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt alkoi sitten se syyttely. Koko ajan tulee viestiä, ja mun perhekin saa siitä osansa. On kuulemma ollut niin kusipäitä häntä kohtaan. Ja mun takia luopui silloin omasta kämpästään. Sanoi vielä et Vittu että vihaa mua. Eipä ainakaan helpota olotilaa ei....
Väistämättä tulee mieleen noista viesteistä, että mitenkähän mahtaa olla kyseisen neidon itsetunnon laita? Kunpa sitä osaisi tulkita naista riittävästi tietääkseen mahdollisimman aikaisessa vaiheessa, siis varsinkin ihastuneena, että onko hänellä ongelmia itsetuntonsa kanssa. Ei enää jaksaisi yhtäkään tunnevammaista itsesyytösten mestaria.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Pakko vielä kirjoittaa tämäkin. Nimittäin ainakin omassa tapauksessani noin se vaan meni, ainakin toistaiseksi. Exän kanssa ollaan hyvissä kaveriväleissä ja tämä uusi nainen, jonka Len silloin näkikin, on hänkin exäni kanssa kaveria. Tiedän, ettei se todellakaan yleensä näin mene, mutta nyt meni.

Edelleen, kiitos Len esimerkistä omasta elämästäsi. Se valoi tarpeellista uskoa tämän uuden suhteen alkukiihdytykseen.

Juu niin mä muistankin, että mitään kitkaa ei teillä ollut näissä suhdekuvioissa keskenään. Aika harvinaista mutta tässäkin tapauksessa poikkeus vahvisti säännön.

Eikä mitään kiittämisiä. Mä piipahdan joku päivä mokalla sun luona. Keitä sä kahvit niin mä tuon viinerit.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ja heti päiväkahveille vonkaamassa, kun jannu on vapaalla jalalla.

Oliko noin läpinäkyvää tää suunnitelma? Nimimerkki Trenschtown on meikäläisen kyllä jo nähnyt eli luotan siihen, että suhdetta ei synny. Ja onhan hänellä nyt käsittääkseni aivan ihana babe eli ei mitään saumaa.

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Itsekin joskus ollut vastaanottamassa tuollaista tekstiviestipurkausta. Poistin kaikki viestit lukematta ensimmäisten jälkeen ja kerroin juttelevani vain kasvotusten. Yleensä noissa viesteissä ei ole järkevää sisältöä kuin nimeksi ja paljon sellaista, joka kannattaisi jättää sanomatta.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No saatana joo, en ollut uskoa silmiäni kun tuon näin, mistä se vetää just ton "Nukuitko omassa hytissä?" siihen. Naisen vaisto perkele. No, pysyn kuitenkin toistaiseksi hiljaa siitä kuka nukku kenenkin hytissä.
No, tämä kissan nostamisesi pöydälle sattui nyt näin pikaisesti tuon laivareissun jälkeen, joten fiksun ihmisen on helppo laskea 1+1 yhteen. Tilanne olisi ehkä ollut eri, jos olisit odotellut kuukausia ja sitten jonkin tietyn seikan vuoksi ottanut asian esille, ei kenties olisi tullut mitään arvailuja yhden satunnaisen risteilyn suhteen. No tehty on tehty ja kaiken luetun perusteella olet lähtenyt tekemään asioita oikein, ihan noin oman elämäsi kannalta, kuten moni muukin on sanonut. Se kuuluu sinulle ja vain sinulle ja sinulla on oikeus odottaa parisuhteelta tiettyjä tasavertaisia asioita ja lämpöä. Ajan mittaan ilman sellaista ihminen joko alistuu ja kadottaa kaiken kyvyn sellaisen kokemiseen ja hakemiseen ja tyytyy siihen mitä saa, tai alkaa ravaamaan vieraissa minkä ehtii. Kumpikaan vaihtoehto ei ole kauhean mukava.

Joku taisi tuolla sanoa, että ei ne erot ole useinkaan siistejä ja mutkattomia ja välit voi katketa kokonaan tai pitkäksikin aikaa. Itselläni on ollut (ehkä) tuuria ja välit on säilyneet varsin hyvinä, jos nyt ei erityisen läheisinä kuitenkaan, eikä ystävyydestä voida sillä tapaa enää puhua. Sen verran ison jäljen jättää mieleen jos on puolisentoista vuottakin yhdessä jonkun ihmisen kanssa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy