Lankesin taas perisyntiini ja sekaannuin työkaveriin. Ei mitään sinänsä, kiva tyttö, saman ikäinenkin kuin minä ja kaikki toimi loistavasti ja pidetään toisistamme. Ollaan oltu kavereita jonkun aikaa jo, ja tekemisissä vapaalla muutenkin ja nyt vaan kävi näin, melkein vahingossa.
Mutta joo, ans kattoo kuin käy. Daami on kuitenkin periaatteessa mun esimieskin, niin ei nyt parane ihan hirveästi tätä ryssiä. Muutenkin mulla on kyllä niin synkkä saldo työkavereista, että oikein itteäänkin hirvittää. Mut eipä sille mitään voi, ja näissä hommissahan tuo kuormasta syönti on enemmän sääntö kuin poikkeus.
Eihän tossa mitään ongelmaa ole. Samahan se on mistä sen naisen löytää. Jos se on hyvä tapaus niin ei muuta kuin täyttä höyryä etiäpäin. Ongelmallista on kuitenkin se, että sitten jos ihan seurustellaan, ei kannata olla samassa työpaikassa, varsinkaan jos toinen on esimiesasemassa sinuun nähden. Tuollainen lähes 24h yhdessäelo ei ainakaan omaan korvaan kuulosta hyvälle ja aiheuttaa melko varmasti erinäisiä ongelmia.