Naisasiat

  • 7 529 609
  • 26 599

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vai ihan sitten tekstiviestillä päätit laittaa pisteen suhteelle. Ehkä se R-S:kin nyt siltä sokeudeltaan näkee jotain kirkkaammin.

Joo, tekstiviestillä ihan, kun ei faksiakaan ole. Mutta nyt, kun pyysin sori tekstarissa tilannetta, hän haluaa, etten luovuttaisi ihan vielä, vaan puhuisin hänen kanssaan asiasat puhelimessa. Nyt ei mene viesti perille. Tai menee, mutta takerrutaan. Voi saatana.

EDIT: mikä muuten tekstiviestissä loppujen lopuksi on vikana suhteen katkaisijana kun sitä kerran käytetään myös suhteen aloittajana? Mikä ero on vanhan kunnon kirjeen ja tekstarin välillä?
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
EDIT: mikä muuten tekstiviestissä loppujen lopuksi on vikana suhteen katkaisijana kun sitä kerran käytetään myös suhteen aloittajana? Mikä ero on vanhan kunnon kirjeen ja tekstarin välillä?
Molempia voidaan mielestäni kuvailla termillä sucker punch. Jos oikeasti haluaa toista osapuolta kunnioittaa ja arvostaa, menee ja puhuu asiat selviksi kasvotusten. Ja jos on päätöksensä tehnyt ennen kuin aloittaa vakavan keskustelun, ei muuta mieltänsä vaikka toinen sanoisi/tekisi mitä tahansa koska muuten sen vakavan keskustelun joutuu hyvin todennäköisesti ottamaan uusiksi.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Molempia voidaan mielestäni kuvailla termillä sucker punch.

Hyvä on, minä tein sitten sucker punchin. Toisaalta, mitä iloa on siitä, että vastapuoli saattaa saapua paikalle iloisin mielin ja toivein, ja sitten tulee täydellinen KO. Mielestäni tekstari on helpompi molemmille vaikka onkin kieltämättä tietynkaltainen vässykkäveto. Tai oli, on ollut. Ehkä nykyhetki on erilainen kuin 1990-luvun puoliväli.
 

Nakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa (+Kalpa), Leijonat sukupuoleen katsomatta
Jos ja kun noin kovasti välität vaimostasi, niin yritä nyt hyvä mies satsata siihen kaikki ja pelata se peli ensiksi loppuun. Se, että nykyinen vaimosi on sulle vihainen on aika hemmetin paljon parempi juttu kuin se, että hän olisi välinpitämätön. Ainakin se osoittaa, että tunteita löytyy vielä siltäkin puolelta. Vaimosi suuntaan sulla ei ole paljon muuta mahdollisuutta kuin todistaa ajan kanssa kuinka tosissaan hänen suhteen vieläkin olen. Siksikin tällaiset ekstra-härdellit eivät ole kaikkein paras tapa osoittaa rakkauttasi vaimoa kohtaan, vai kuinka?

Prof. Puck kirjoittaa kuin minun näppikselläni. Olin juuri tulossa kirjoittamaan tuota samaa asiaa.

Jos nyt vasta, tänä uv:na, on tapahtunut tuo eroon johtanut kämmäys ja jo nyt on/oli uusi, niin mitä tuo kertoo vaimolle? Tiedän, että tämä aiheuttaa miehissä kauhistusta, mutta ainoa keino saada vaimo takaisin tälläisessa tilanteessa, on ns. madella. Nyt vain on kaikin keinoin pyrittävä osoittamaan, että hän on se, jonka kanssa haluaa olla ja jota rakastaa (jos oikeasti ajattelee niin). Keinot on saatava sanojen tasolle. Valitettavasti Uleåborgir on nyt mielestäni tehnyt kaiken ihan väärin, mutta ehkä hätä ei ole vielä tämännäköinen.

Kiitos neuvoista ystävät ja toverit. Nyt on suhde R-S:ään lyöty poikki ja pinoon.

Se on hyvä alku, että sait repäistyä Laastarin irti. Älä nyt laita sitä takaisin. Nyt annat vamman näkyä ja vuodat verta ympäri kämppää. Sitä paitsi ne sanovat, että Laastarit eivät ole hyväksi, haava voi tulehtua. Silti neuvoisin puhumaan asiat puhelimessa kunnolla selväksi. Tosin jos epäilet, ettet pysty pysymään kovana (henkisesti!), niin ehkä se puhelu on syytä jättää väliin. Nyt et missään nimessä saa enää mennä tapaamaan tätä Laastariasi. Se johtaa "eroseksiin" ja kohta "hups" ollaan taas samassa tilanteessa kuin aiemminkin. Jos tapaatte, tavatkaa yleisellä paikalla.

Erehtyminen on inhimillistä ja virheitä teillä on tehty, puolin ja toisin. Nyt sitten pitäisi miettiä, miten tästä eteenpäin. Kun aikaa on hiukan kulunut, varatkaapa vaimosi kanssa yhdessä tai erikseen aika parisuhdeterapiaan (Tämä on toinen kohta, missä kuulen miehistä karjuntaa "NOOOOUUUUUU" siellä langan toisessa päässä) ja selvittäkää asiat kunnolla. Oli teillä yhteistä tulevaisuutta tai ei, niin tämä olisi hyväksi varmasti molemmille. Erityisesti siinä tapauksessa, että se yhteinen tulevaisuus on edessä, asiat on saatava ihan aikuisten oikeasti selvitettyä.

Yst. terv.
Nakke
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tiedän, että tämä aiheuttaa miehissä kauhistusta, mutta ainoa keino saada vaimo takaisin tälläisessa tilanteessa, on ns. madella.
Vuoksesi myrkkyä joisin, voisin karhuja kengittää...


Se on hyvä alku, että sait repäistyä Laastarin irti. Älä nyt laita sitä takaisin. Nyt annat vamman näkyä ja vuodat verta ympäri kämppää.
Ohhoh, jos tuo oli laastaria, niin mitä sitten on jeesusteippi?

- - Nyt et missään nimessä saa enää mennä tapaamaan tätä Laastariasi. Se johtaa "eroseksiin" ja kohta "hups" ollaan taas samassa tilanteessa kuin aiemminkin. Jos tapaatte, tavatkaa yleisellä paikalla.

Aivan... Ei ole pitkään sepalus kiinni... JA kun viimeksi kun yritin lähteä himaan h-a-vaimoani katselemaan Letkun puistosta, sai hän sen itkupotkuraivarin. Eli hän todella itki, potki ja raivosi. Ja miten paljon häntä vituttaakaan (edelleen), että olen Facebookin statuksen mukaan naimisissa. Hän on hyvin mustasukkainen. Ja hänen kaverinsa hyvin mustasukkaisia hänestä. Ja kostonhimoisia. Mistä saisi menolippuja Turkmenistaniin?

Ja itse kyllä haluaisin parisuhdeterapiaan, ja olen siitä vaimolle puhunutkin, mutta hän ei kuulemma "usko" sellaiseen. Vittumitäpaskaa.

Evil-disclaimer: olin LÄHDÖSSÄ Letkun puiston taksitolpalta kotiin
 
Viimeksi muokattu:

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Joo, tekstiviestillä ihan, kun ei faksiakaan ole. Mutta nyt, kun pyysin sori tekstarissa tilannetta, hän haluaa, etten luovuttaisi ihan vielä, vaan puhuisin hänen kanssaan asiasat puhelimessa. Nyt ei mene viesti perille. Tai menee, mutta takerrutaan. Voi saatana.

Älä lähde tuohon. Nainen tietää, että hänellä on ote sinun aivoihin ja ennenkaikkea muniin. Ei kannata enää selitellä lisää ja saada lisää paskaa niskaansa. Et ilmeisesti ollut ihan parhaassa kuosissa suhteen alkaessakaan, joten yritä nyt päästä siitä eroon keinolla millä hyvänsä ja keskittää energia johonkin muuhun.

Eli pähkinänkuoressa nyt auttaa vain täydellinen radiohiljaisuus.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Älä lähde tuohon. Nainen tietää, että hänellä on ote sinun aivoihin ja ennenkaikkea muniin. Ei kannata enää selitellä lisää ja saada lisää paskaa niskaansa. Et ilmeisesti ollut ihan parhaassa kuosissa suhteen alkaessakaan, joten yritä nyt päästä siitä eroon keinolla millä hyvänsä ja keskittää energia johonkin muuhun.

Eli pähkinänkuoressa nyt auttaa vain täydellinen radiohiljaisuus.

Ja juuri kun lähetin hänelle vastaustekstarin kysymykseen "voiko sulle soittaa". Suomi on vapaa demokratia, eikä meitä tietääkseni ole tuomittu lähestymiskieltoon, eli voit soittaa. No niin, kohta puhelin soi! Mutta aivohin hänellä ei ole otetta, mutta muniin senkin edestä... Voi pojat kun tietäisitte...

EDIT: raporttia pian puhelusta, jos jotakuta kiinnostaa
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Melkoiselta succubukselta/vampyyrilta noin ihmisen muodossa vaikuttaa olevan tuo Uleåborgirin säätö.

Hyvä, jos pääsit eroon? Tuollaiset tapaukset imee kyllä taidokkaasti mehut miehestä, ihan kirjaimellisesti ja sanan jokaikisessä merkityksessä.
 

Tuzzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hyvä on, minä tein sitten sucker punchin. Toisaalta, mitä iloa on siitä, että vastapuoli saattaa saapua paikalle iloisin mielin ja toivein, ja sitten tulee täydellinen KO.

Minä tein juuri tällä tavalla syksyllä, kun tyttöni jätin. Tosin ihan suunnitelman mukaan se ei mennyt, koska munaa ei ollut sanoa asiaa heti, vaan ensin kahviteltiin ja juteltiin kaikista maailman asioista parisen tuntia. Koko tämän ajan kävin asiaa läpi mielessäni ja keräsin rohkeutta. Sitten läväytin uutisen yllätyksenä suoraan tytön naamalle ja tunnelma muuttui totaalisesti, kuten voi odottaakin.

Jälkeenpäin tuli todella paha olo juuri sen takia, että pari tuntia teeskentelin että kaikki on hyvin ja vein hänen aikaansa. Tyttö otti asian kuitenkin hyvin kypsästi ja kiitteli siitä, että sanoin tämän asian suoraan hänelle.

EDIT: raporttia pian puhelusta, jos jotakuta kiinnostaa

Kerro toki, jos näistä vaikkapa jäisi jotain hyödyllistä käteen omiin seikkailuihinkin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Melkoiselta succubukselta/vampyyrilta noin ihmisen muodossa vaikuttaa olevan tuo Uleåborgirin säätö.

Hyvä, jos pääsit eroon? Tuollaiset tapaukset imee kyllä taidokkaasti mehut miehestä, ihan kirjaimellisesti ja sanan jokaikisessä merkityksessä.

Eikö se niin mene, että mieli on vahva, mutta liha on heikko? Lohikäärmeen siipiä tai vampyyrin hampaita hänellä ei ole enkä minä ole munkki, mutta hän kyllä osaa vetää miehen veteläksi, ihan kirjaimellisesti ja sanan jokaikisessä merkityksessä.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Missä virhe?

Jos nyt vasta, tänä uv:na, on tapahtunut tuo eroon johtanut kämmäys ja jo nyt on/oli uusi, niin mitä tuo kertoo vaimolle? Tiedän, että tämä aiheuttaa miehissä kauhistusta, mutta ainoa keino saada vaimo takaisin tälläisessa tilanteessa, on ns. madella. Nyt vain on kaikin keinoin pyrittävä osoittamaan, että hän on se, jonka kanssa haluaa olla ja jota rakastaa (jos oikeasti ajattelee niin). Keinot on saatava sanojen tasolle. Valitettavasti Uleåborgir on nyt mielestäni tehnyt kaiken ihan väärin, mutta ehkä hätä ei ole vielä tämännäköinen.

Yst. terv.
Nakke


Jos minulta kysytään – vaikkakaan kukaan ei jostain ihmeen syystä koskaan kysy – niin en näe mitään virhettä tehdyn. Uolevi on nyt vaan ottanut tuollaisen tervehdyttävän kolmen viikon köyrintäkuurin taantuneeseen itsetuntoon. Matelun sijaan hän on paistatellut palvottuna panomiehenä ja kysyttynä komistuksena kokonaisen suvun könyessä kontillaan. Veikkaanpa, että lähtökohdat vaimon takaisin vallottamiseen, tuore naisen sylki korvannipukassa kiikkuen ja paistattelusta mukavasti päivettyneenä, on tuloksekkaampaa kuin mahallaan kynnyksellä möyryäminen. Vieraan naisen ja tuoreen kiiman tuoksu saa naaraan taistelemaan uroksestaan, kun tuo viimein älyää hänellä olevan vientiä toisaallakin. Madellessa menee vaan mahanahka mutruun, eikä ylös ole enää loppuelämään mitään asiaa.

Oliko muita taljana takan edessä?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Nyt on sitten juteltu puhelimessa ja linjan toisessa päässä oli itkuinen tyttö, joka kävi kovin sääliksi. Sanoi heti alussa "ettei tuollaisia viestejä saa lähettää". Viittaus oli suoraan siihen, että tällaiset asiat pitää kertoa kasvotusten. Se, mikä siinä on niin ritarillista, ei vieläkään minulle selvinnyt.

Seuraavana kysyttiin h-a-vaimoni ja minun suhteeni tilannetta. Sanoin suoraan, että toivon saavani vaimoni takaisin. Hän kysyi, että kannattaako hänen itsensä sitten enää elätellä toiveita tai yrittää mitään. Olin hetken hiljaa ja sanoin, että ei. Puhuin myös siitä, että takana on 11,5 vuotta kestänyt suhde, enkä oikein jaksa elää enää kaksoiselämää. Voi Venäjä kun kävi sääliksi.

Nyt on sitten R-S takana Uleåborgirin elämässä.

EDIT: Rööriltä tiukkaa tekstiä
 

Nakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa (+Kalpa), Leijonat sukupuoleen katsomatta
Jos minulta kysytään – vaikkakaan kukaan ei jostain ihmeen syystä koskaan kysy – niin en näe mitään virhettä tehdyn.

Rööriseni,

Arvasin kyllä, että sieltä joku heittää tuon mustasukkaisuuskortin. Mitä minä naisista tiedän - ja väittäisin tietäväni aika paljon - niin siinä tilanteessa, kun nainen on tullut petetyksi, on pahin mahdollinen moka suhteen ollessa katkolla, ottaa uusi nainen heti kehiin. Siis JOS tilanne on se, että haluaa vielä sen entisen muijan takaisin ja on itse alunperin aiheuttanut eron. Minä en henk.koht. ottaisi ikinä takaisin miestä, joka vielä jatkaisi suhteilua eikä osoittaisi mitään katumuksen merkkejä.

Se on sellanen juttu, että jos petetty exä tajuaa joutuneensa välittömästi korvatuksi jollain random-reiällä, niin homma on menetetty, sanotte mitä sanotte. Vatsanahkaansa ruvelle saakka ei tarvitse madella, mutta jollain keinolla se exä on saatava tajuamaan, kuinka tärkeä hän on. Siinä ei paljon Laastarit auta. Sitten jos se "kasvojen säilyttäminen" ja kovana jätkänä/panomiehenä oleminen on tärkeämpi juttu, niin sitten se on, kukin tavallaan. Se ei vaan toimi tässä tapauksessa.

Sitten tilanne on aivan eri, jos nainen on itse ollut eron alullepanija, homma muuttuu ihan kokonaan. Itse en ihan heti ensimmäisenä silti lähtisi toiseen porailemaan ketä sattuu, vaan yrittäisin keskustella ja tehdä sovintoa. Jossei se auta, niin sitten vasta mustasukkaisuuskortti kehiin.

Uleåborgir: Unohtui sanoa aiemmin, että pisteet siitä, että olit rehellinen vaimollesi ja kerroit siitä töppäyksestäsi. Minä henk.koht. arvostaisin rehellisyyttä, vaikka monesti neuvotaankin pitämään mölyt mahassa. Sen suhteen: jatka samalla linjalla.

Kurjaa on, jos vaimo on tuota mieltä parisuhdeterapiasta. Se mieli voi muuttua, mutta jos ei, niin pahasti näyttää siltä, että vaimoa ei hirveesti enää kiinnosta suhteen laittaminen kuntoon. Voisiko olla, että nyt loukattuna hän ei ole kiinnostunut yrittämään, mutta tilanteen rauhoituttua sitten taas ehkä kiinnostaisi? Mene ja tiedä. Niinku Puck neuvoi, ota vähän välimatkaa tähän kaikkeen, ottakaa molemmat.

Kyllä se siitä, virheistä oppii + pari muuta kliseetä vielä päälle :)

NK
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Arvasin kyllä, että sieltä joku heittää tuon mustasukkaisuuskortin. Mitä minä naisista tiedän - ja väittäisin tietäväni aika paljon - niin siinä tilanteessa, kun nainen on tullut petetyksi, on pahin mahdollinen moka suhteen ollessa katkolla, ottaa uusi nainen heti kehiin. Siis JOS tilanne on se, että haluaa vielä sen entisen muijan takaisin ja on itse alunperin aiheuttanut eron. Minä en henk.koht. ottaisi ikinä takaisin miestä, joka vielä jatkaisi suhteilua eikä osoittaisi mitään katumuksen merkkejä.

Niin tässähän ongelma on se, että jos on aiemmin ryöminyt vatsanahka puhki, ei voi tehdä tuollaisia ohareita, kun nainen on se, joka haluaa eron. Sen sijaan jos on ignoorannut kaikki naisen höpöhöpö jutut jo aiemmin, voi tuollaisella panosuhteella jotain etua saavuttaakin.

Tässä tapauksessa nyt Oulun pojan pitäisi miettiä seuraavan naisen kanssa ottaako itkupotkuraivareita vastaan, vai sanooko tyynesti "next/radio silence" jo heti kun naiset alkavat hyppiä silmille.

Ikävä kyllä pysyvämmässä suhteessa naisilla on tapana leikkiä jumalaa/testata miehen boolsseja jossain vaiheessa. Silloin auttaa vain ignorelista ja anteeksipyynnön jälkeen voidaan jatkaa normaalia elämää. Uleåborgirin esimerkki on tavallaan klassinen, koska nyt hän on sössinyt homman molempiin suuntiin. Vaimo ja tyttöystävä ovat molemmat vittuuntuneet. Vaatii aika kovaa pokkaa saada jompikumpi takaisin niin, että mies itse olisi ajajan pukilla.

Omalta kohdaltani voin sanoa, että olen lähes samat virheet tehnyt kuin Uleåborgir. Näistä pitää vain oppia ja tajuta, että kyllä sitä pillua lohkeaa ilman nöyristelyä ja raivareita. Maailma on täynnä naisia, jotka eivät yritä hallita pillun avulla ja eivät halua mitään kodin leikkimistä heti ekalla viikolla.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä madellen menee, se mittarimatona pysyy

Rööriseni,

Vatsanahkaansa ruvelle saakka ei tarvitse madella, mutta jollain keinolla se exä on saatava tajuamaan, kuinka tärkeä hän on.

NK

Ai ei? En minä ainakaan tunne yhtään miestä, joka olisi madellen mennyt muijansa tärkeyttä todistelemaan, ja nyt kulkisi rinta kaarella kepein askelein. Kyllä ne matosina saa mönkiä lopun elämäänsä, jos ruohonjuuri tasoon asettuvat. Jonain hyvänä päivänä pääsevät armosta kyykkyyn, mutta heti seuraavassa kitkapaikassa poljetaan petturi-statuksella takaisin suonsilmäkkeeseen.

Järkevä ja suositeltavin tapa on kehoittaa armasta vaimoaan/miestään pisteyttää puolisostaan plussat ja miinukset ja sen pohjalta arvioida jatkoajan kestoa ja laatua. Siltikin sillä petturi-kortilla jaetaan surutta varoituksia ja ulosajoja, vaikka anteeksi muka saatiinkin - ei ne koskaan oikeasti anna anteeksi.

Niin ja onhan hän tärkeä, jos kerran mies takaisin halajaa. Sen verran pitäisi älytä, naisenkin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vielä yksi etappi edessä: DVD:iden ja Queen-julisteen hakeminen R-S:n kämpiltä ja lopullinen juttelu. Kilisee kilisee kulkunen - vai pitäisikö sanoa klisee klisee kulkunen -, ajattelee moni. Mutta ehkä ei sittenkään. Raportoin tästäkin reissusta tänne.
 

Nakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa (+Kalpa), Leijonat sukupuoleen katsomatta
Valitettavasti tiedän aiheesta vähän suuntaan ja toiseen ja yritin miehelle neuvoja antaa, jos hän vaimonsa haluaa takaisin. Mutta turhaanpa minä teidän kanssanne alan väittelemään, jos se tuolle tasolle menee. Perille se asia ei mene kuitenkaan, vaikka miten yrittäisi. Sovitaan niin, että jokainen voi tehdä tavallaan.

Lopuksi: Kaikki eivät pelaa niitä petturikortteja, kaikki eivät pelaa mustasukaisuukorttejakaan. Kaikki naiset eivät yritä alistaa miehiä eivätkä kaikki miehet ole sikoja.

Ugh!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil

Olet puhunut!

Huomio Nakke! Ilman sinua en olisi varmaankaan edes lyönyt suhdetta poikki R-S:n kanssa. Joten antamasi panos on ollut tärkeä ainakin minulle. Kysyin R-S:ltä miksi hän on "rakastunut" minuun. Kysyin onko edellisellä suhteellasi merkitystä vielä tänään. Näistä vetelin johtopäätöksiä. Uskalsin jättää R-S:n.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Joo, ei. Mutta lopuksi on kuitenkin hyvä heittää kädestään se marttyyri-kortti.

Kaikkein paras on heittää kaikki kortit nurkkaan ja käyttää sitä kättä parempiin tarkoituksiin.
 

Nakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa (+Kalpa), Leijonat sukupuoleen katsomatta
Huomio Nakke! Ilman sinua en olisi varmaankaan edes lyönyt suhdetta poikki R-S:n kanssa. Joten antamasi panos on ollut tärkeä ainakin minulle. Kysyin R-S:ltä miksi hän on "rakastunut" minuun. Kysyin onko edellisellä suhteellasi merkitystä vielä tänään. Näistä vetelin johtopäätöksiä. Uskalsin jättää R-S:n.

Hyvä, jos auttoi. Toivottavasti asiat alkavat sujumaan paremmin. Ja vaikka se on klisee, niin asioilla on tapana järjestyä. Nyt ei ehkä tunnu siltä, mutta kyllä se vielä helpottaa. Laita yv:tä, jos haluat jutella. Niinku sanoin, tiedän näistä asioista jonkin verran ja keskustelen mielelläni, jos tuntuu, että siihen on tarvetta.

NK
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kannetaanpa korteni kekoon tännekin. =)

Noin viikko sitten tapasin sattumalta erään naisen, jonka kanssa juttu luisti ja oli hauskaa se muutama tunti, joka toistemme kanssa oltiin ennen kuin tiet erosivat. Ei siis mikään järkätty tapaaminen, eikä tunnettu ennalta, vaan päädyttiin olosuhteiden "uhreina" jauhamaan paskaa keskenämme kahtena tuntemattomana. Vaihdettiin lopuksi yhteystietoja ja jatkettiin juttuja vähän netin puolella. Kului pari päivää ja kysäisin neitoa ihan oikeille treffeille kahvikupposelle ja hän suostui. Nyt tytsy kuitenkin perui viimetingassa ja antoi syyksi sen, että ennen kuin me törmättiin toisiimme, hän oli tapaillut jotain toista heppua, eikä omatunto anna periksi tapailla kahta miestä samaan aikaan.

Ongelma on siinä, että tämä nainen ehti viedä vähän jalat alta meikäläiseltä. Vielä valloittavan olemuksensa lisäksi kysyessäni häntä kaffelle, hän kertoi suostumuksensa ohella, että minäkin olin mukavaa seuraa ja jäi kuulemma fiilis, että olisi hänkin viihtynyt pidempään. Ja nyt peruessaankin jaksoi vielä mainita, että vaikutan todella kivalta, eikä sen puolesta tarvinnut kuulemma miettiä hetkeäkään. Tilanne vain yllätti ja olisi lähtenyt mielellään kahville jos ei tapailisi jo jotain, vaikka ei seurustelekaan, mutta omalletunnolle ei sovi siis tuplatapailu.

Todella suuri pettymys meikäläiselle tietysti, kun tapaaminenkin oli jo sovittu. Ja samalla moinen korkean moraalin osoittaminen korkeintaan vain lisäsi kiinnostusta mimmiä kohtaan, joten olen vähän huonoilla fiiliksillä liikenteessä nyt. Vähän lapsellista tietysti itkeä perään, kun kyseessä on kerran tapaamani tyyppi, mutta kun synkkaa niin synkkaa, ja kun ihastuu niin ihastuu. Onkohan tässä meikäläisellä enää mitään mahiksia, vai oliko tuokin vain joku tekosyy? Helpommallahan sitä pääsisi, kun laskisi nuo tyylipuhtaiksi pakeiksi, mutta kun neito tuntui ihan aidosti viihtyvän seurassani ja on siitä jaksanut vielä muutamaan otteeseen mainita, niin väkisinkin jää olo, että mitä ihmettä? En ole vielä kuitannut tuota hänen perumisviestiään, joten mitäs mieltä olette: pitäisikö sen normaalin ("ymmärrän, ikävä homma" jne.) lisäksi laittaa sinne perään joku vihjaus, että laitahan viestiä, jos tilanne sattuu muuttumaan? Vai mikähän tässä olisi neuvoksi, besides the obvious (=unohda koko akka)?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Aika tyypillistä kertomaa Flip#51:lta, sillä noin tapahtuu aika usein. Itsellenikin on. Tuossa on vaan se, että naiset osaa tuon niin paljon paremmin, että annetaan toiselle vaikutelma jostain, vaikka loppupelissä on kyse aika arkipäiväisestä chit-chatista ja silkasta kaverimeiningistä. Naisille se ei ole ongelma ja luulen, että sillä testataan omaa viehätysvoimaa, sillä kyllähän se kohentaa itsetuntoa. Samaa tekee miehetkin toki omalla tavallaan, mutta miehillä toiminta on yleensä suorasukaisempaa.

Naiset tosiaan osaa usein ihan viimetinkaan salata sen, että niillä on joku ihan muu mies kiikarissa, mutta silti pelaavat peliä siihen saakka, että toinen pahoittaa mielensä ja niin tyhmiä eivät ole, etteivätkö sitä oikeasti tajuaisi myös. Sitten selitellään "lohdutukseksi" ne perinteiset, olet tosi kiva ja älykäs ja...

Aika ikävä keissi, ei voi muuta sanoa. Vaikuttaa, että olet monen miehen tapaan hiukan liian hyväuskoinen ja helposti uunotettavissa (juu ja siis olen itse sitä haaraa miessukupuolessa). En nyt tällä halua mitenkään masentaa tai irvailla, lähinnä suututtaa puolestasi tapahtuma ja lukea tuollaista klassista kertomusta. "Kun poika tapasi tytön, mutta mitään ei sitten tapahtunutkaan." Romantiikka on kuollut, tai sitä ei ollut koskaan olemassakaan.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)

Tässä pitäisi nyt tajuta kaverikortin heiluneen ja jatkaa seuraavaan targettin. Sääli sinänsä, että muijalla ei ollut pokkaa edes heiluttaa korttia, vaan piti keksiä tuollainen hätävalhe.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös