Naisasiat

• 7 591 265
  • 26 615

Nakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa (+Kalpa), Leijonat sukupuoleen katsomatta
Jos minulta kysytään – vaikkakaan kukaan ei jostain ihmeen syystä koskaan kysy – niin en näe mitään virhettä tehdyn.

Rööriseni,

Arvasin kyllä, että sieltä joku heittää tuon mustasukkaisuuskortin. Mitä minä naisista tiedän - ja väittäisin tietäväni aika paljon - niin siinä tilanteessa, kun nainen on tullut petetyksi, on pahin mahdollinen moka suhteen ollessa katkolla, ottaa uusi nainen heti kehiin. Siis JOS tilanne on se, että haluaa vielä sen entisen muijan takaisin ja on itse alunperin aiheuttanut eron. Minä en henk.koht. ottaisi ikinä takaisin miestä, joka vielä jatkaisi suhteilua eikä osoittaisi mitään katumuksen merkkejä.

Se on sellanen juttu, että jos petetty exä tajuaa joutuneensa välittömästi korvatuksi jollain random-reiällä, niin homma on menetetty, sanotte mitä sanotte. Vatsanahkaansa ruvelle saakka ei tarvitse madella, mutta jollain keinolla se exä on saatava tajuamaan, kuinka tärkeä hän on. Siinä ei paljon Laastarit auta. Sitten jos se "kasvojen säilyttäminen" ja kovana jätkänä/panomiehenä oleminen on tärkeämpi juttu, niin sitten se on, kukin tavallaan. Se ei vaan toimi tässä tapauksessa.

Sitten tilanne on aivan eri, jos nainen on itse ollut eron alullepanija, homma muuttuu ihan kokonaan. Itse en ihan heti ensimmäisenä silti lähtisi toiseen porailemaan ketä sattuu, vaan yrittäisin keskustella ja tehdä sovintoa. Jossei se auta, niin sitten vasta mustasukkaisuuskortti kehiin.

Uleåborgir: Unohtui sanoa aiemmin, että pisteet siitä, että olit rehellinen vaimollesi ja kerroit siitä töppäyksestäsi. Minä henk.koht. arvostaisin rehellisyyttä, vaikka monesti neuvotaankin pitämään mölyt mahassa. Sen suhteen: jatka samalla linjalla.

Kurjaa on, jos vaimo on tuota mieltä parisuhdeterapiasta. Se mieli voi muuttua, mutta jos ei, niin pahasti näyttää siltä, että vaimoa ei hirveesti enää kiinnosta suhteen laittaminen kuntoon. Voisiko olla, että nyt loukattuna hän ei ole kiinnostunut yrittämään, mutta tilanteen rauhoituttua sitten taas ehkä kiinnostaisi? Mene ja tiedä. Niinku Puck neuvoi, ota vähän välimatkaa tähän kaikkeen, ottakaa molemmat.

Kyllä se siitä, virheistä oppii + pari muuta kliseetä vielä päälle :)

NK

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Arvasin kyllä, että sieltä joku heittää tuon mustasukkaisuuskortin. Mitä minä naisista tiedän - ja väittäisin tietäväni aika paljon - niin siinä tilanteessa, kun nainen on tullut petetyksi, on pahin mahdollinen moka suhteen ollessa katkolla, ottaa uusi nainen heti kehiin. Siis JOS tilanne on se, että haluaa vielä sen entisen muijan takaisin ja on itse alunperin aiheuttanut eron. Minä en henk.koht. ottaisi ikinä takaisin miestä, joka vielä jatkaisi suhteilua eikä osoittaisi mitään katumuksen merkkejä.

Niin tässähän ongelma on se, että jos on aiemmin ryöminyt vatsanahka puhki, ei voi tehdä tuollaisia ohareita, kun nainen on se, joka haluaa eron. Sen sijaan jos on ignoorannut kaikki naisen höpöhöpö jutut jo aiemmin, voi tuollaisella panosuhteella jotain etua saavuttaakin.

Tässä tapauksessa nyt Oulun pojan pitäisi miettiä seuraavan naisen kanssa ottaako itkupotkuraivareita vastaan, vai sanooko tyynesti "next/radio silence" jo heti kun naiset alkavat hyppiä silmille.

Ikävä kyllä pysyvämmässä suhteessa naisilla on tapana leikkiä jumalaa/testata miehen boolsseja jossain vaiheessa. Silloin auttaa vain ignorelista ja anteeksipyynnön jälkeen voidaan jatkaa normaalia elämää. Uleåborgirin esimerkki on tavallaan klassinen, koska nyt hän on sössinyt homman molempiin suuntiin. Vaimo ja tyttöystävä ovat molemmat vittuuntuneet. Vaatii aika kovaa pokkaa saada jompikumpi takaisin niin, että mies itse olisi ajajan pukilla.

Omalta kohdaltani voin sanoa, että olen lähes samat virheet tehnyt kuin Uleåborgir. Näistä pitää vain oppia ja tajuta, että kyllä sitä pillua lohkeaa ilman nöyristelyä ja raivareita. Maailma on täynnä naisia, jotka eivät yritä hallita pillun avulla ja eivät halua mitään kodin leikkimistä heti ekalla viikolla.

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä madellen menee, se mittarimatona pysyy

Rööriseni,

Vatsanahkaansa ruvelle saakka ei tarvitse madella, mutta jollain keinolla se exä on saatava tajuamaan, kuinka tärkeä hän on.

NK

Ai ei? En minä ainakaan tunne yhtään miestä, joka olisi madellen mennyt muijansa tärkeyttä todistelemaan, ja nyt kulkisi rinta kaarella kepein askelein. Kyllä ne matosina saa mönkiä lopun elämäänsä, jos ruohonjuuri tasoon asettuvat. Jonain hyvänä päivänä pääsevät armosta kyykkyyn, mutta heti seuraavassa kitkapaikassa poljetaan petturi-statuksella takaisin suonsilmäkkeeseen.

Järkevä ja suositeltavin tapa on kehoittaa armasta vaimoaan/miestään pisteyttää puolisostaan plussat ja miinukset ja sen pohjalta arvioida jatkoajan kestoa ja laatua. Siltikin sillä petturi-kortilla jaetaan surutta varoituksia ja ulosajoja, vaikka anteeksi muka saatiinkin - ei ne koskaan oikeasti anna anteeksi.

Niin ja onhan hän tärkeä, jos kerran mies takaisin halajaa. Sen verran pitäisi älytä, naisenkin.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vielä yksi etappi edessä: DVD:iden ja Queen-julisteen hakeminen R-S:n kämpiltä ja lopullinen juttelu. Kilisee kilisee kulkunen - vai pitäisikö sanoa klisee klisee kulkunen -, ajattelee moni. Mutta ehkä ei sittenkään. Raportoin tästäkin reissusta tänne.

Nakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valitettavasti tiedän aiheesta vähän suuntaan ja toiseen ja yritin miehelle neuvoja antaa, jos hän vaimonsa haluaa takaisin. Mutta turhaanpa minä teidän kanssanne alan väittelemään, jos se tuolle tasolle menee. Perille se asia ei mene kuitenkaan, vaikka miten yrittäisi. Sovitaan niin, että jokainen voi tehdä tavallaan.

Lopuksi: Kaikki eivät pelaa niitä petturikortteja, kaikki eivät pelaa mustasukaisuukorttejakaan. Kaikki naiset eivät yritä alistaa miehiä eivätkä kaikki miehet ole sikoja.

Ugh!

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil

Olet puhunut!

Huomio Nakke! Ilman sinua en olisi varmaankaan edes lyönyt suhdetta poikki R-S:n kanssa. Joten antamasi panos on ollut tärkeä ainakin minulle. Kysyin R-S:ltä miksi hän on "rakastunut" minuun. Kysyin onko edellisellä suhteellasi merkitystä vielä tänään. Näistä vetelin johtopäätöksiä. Uskalsin jättää R-S:n.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Joo, ei. Mutta lopuksi on kuitenkin hyvä heittää kädestään se marttyyri-kortti.

Kaikkein paras on heittää kaikki kortit nurkkaan ja käyttää sitä kättä parempiin tarkoituksiin.

Nakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huomio Nakke! Ilman sinua en olisi varmaankaan edes lyönyt suhdetta poikki R-S:n kanssa. Joten antamasi panos on ollut tärkeä ainakin minulle. Kysyin R-S:ltä miksi hän on "rakastunut" minuun. Kysyin onko edellisellä suhteellasi merkitystä vielä tänään. Näistä vetelin johtopäätöksiä. Uskalsin jättää R-S:n.

Hyvä, jos auttoi. Toivottavasti asiat alkavat sujumaan paremmin. Ja vaikka se on klisee, niin asioilla on tapana järjestyä. Nyt ei ehkä tunnu siltä, mutta kyllä se vielä helpottaa. Laita yv:tä, jos haluat jutella. Niinku sanoin, tiedän näistä asioista jonkin verran ja keskustelen mielelläni, jos tuntuu, että siihen on tarvetta.

NK

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kannetaanpa korteni kekoon tännekin. =)

Noin viikko sitten tapasin sattumalta erään naisen, jonka kanssa juttu luisti ja oli hauskaa se muutama tunti, joka toistemme kanssa oltiin ennen kuin tiet erosivat. Ei siis mikään järkätty tapaaminen, eikä tunnettu ennalta, vaan päädyttiin olosuhteiden "uhreina" jauhamaan paskaa keskenämme kahtena tuntemattomana. Vaihdettiin lopuksi yhteystietoja ja jatkettiin juttuja vähän netin puolella. Kului pari päivää ja kysäisin neitoa ihan oikeille treffeille kahvikupposelle ja hän suostui. Nyt tytsy kuitenkin perui viimetingassa ja antoi syyksi sen, että ennen kuin me törmättiin toisiimme, hän oli tapaillut jotain toista heppua, eikä omatunto anna periksi tapailla kahta miestä samaan aikaan.

Ongelma on siinä, että tämä nainen ehti viedä vähän jalat alta meikäläiseltä. Vielä valloittavan olemuksensa lisäksi kysyessäni häntä kaffelle, hän kertoi suostumuksensa ohella, että minäkin olin mukavaa seuraa ja jäi kuulemma fiilis, että olisi hänkin viihtynyt pidempään. Ja nyt peruessaankin jaksoi vielä mainita, että vaikutan todella kivalta, eikä sen puolesta tarvinnut kuulemma miettiä hetkeäkään. Tilanne vain yllätti ja olisi lähtenyt mielellään kahville jos ei tapailisi jo jotain, vaikka ei seurustelekaan, mutta omalletunnolle ei sovi siis tuplatapailu.

Todella suuri pettymys meikäläiselle tietysti, kun tapaaminenkin oli jo sovittu. Ja samalla moinen korkean moraalin osoittaminen korkeintaan vain lisäsi kiinnostusta mimmiä kohtaan, joten olen vähän huonoilla fiiliksillä liikenteessä nyt. Vähän lapsellista tietysti itkeä perään, kun kyseessä on kerran tapaamani tyyppi, mutta kun synkkaa niin synkkaa, ja kun ihastuu niin ihastuu. Onkohan tässä meikäläisellä enää mitään mahiksia, vai oliko tuokin vain joku tekosyy? Helpommallahan sitä pääsisi, kun laskisi nuo tyylipuhtaiksi pakeiksi, mutta kun neito tuntui ihan aidosti viihtyvän seurassani ja on siitä jaksanut vielä muutamaan otteeseen mainita, niin väkisinkin jää olo, että mitä ihmettä? En ole vielä kuitannut tuota hänen perumisviestiään, joten mitäs mieltä olette: pitäisikö sen normaalin ("ymmärrän, ikävä homma" jne.) lisäksi laittaa sinne perään joku vihjaus, että laitahan viestiä, jos tilanne sattuu muuttumaan? Vai mikähän tässä olisi neuvoksi, besides the obvious (=unohda koko akka)?

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Aika tyypillistä kertomaa Flip#51:lta, sillä noin tapahtuu aika usein. Itsellenikin on. Tuossa on vaan se, että naiset osaa tuon niin paljon paremmin, että annetaan toiselle vaikutelma jostain, vaikka loppupelissä on kyse aika arkipäiväisestä chit-chatista ja silkasta kaverimeiningistä. Naisille se ei ole ongelma ja luulen, että sillä testataan omaa viehätysvoimaa, sillä kyllähän se kohentaa itsetuntoa. Samaa tekee miehetkin toki omalla tavallaan, mutta miehillä toiminta on yleensä suorasukaisempaa.

Naiset tosiaan osaa usein ihan viimetinkaan salata sen, että niillä on joku ihan muu mies kiikarissa, mutta silti pelaavat peliä siihen saakka, että toinen pahoittaa mielensä ja niin tyhmiä eivät ole, etteivätkö sitä oikeasti tajuaisi myös. Sitten selitellään "lohdutukseksi" ne perinteiset, olet tosi kiva ja älykäs ja...

Aika ikävä keissi, ei voi muuta sanoa. Vaikuttaa, että olet monen miehen tapaan hiukan liian hyväuskoinen ja helposti uunotettavissa (juu ja siis olen itse sitä haaraa miessukupuolessa). En nyt tällä halua mitenkään masentaa tai irvailla, lähinnä suututtaa puolestasi tapahtuma ja lukea tuollaista klassista kertomusta. "Kun poika tapasi tytön, mutta mitään ei sitten tapahtunutkaan." Romantiikka on kuollut, tai sitä ei ollut koskaan olemassakaan.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)

Tässä pitäisi nyt tajuta kaverikortin heiluneen ja jatkaa seuraavaan targettin. Sääli sinänsä, että muijalla ei ollut pokkaa edes heiluttaa korttia, vaan piti keksiä tuollainen hätävalhe.

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sanokaapa muuta. Kerta tuon saa mielestään ulos tekstimuotoon ja luettua itsekin läpi, niin varsin tyypilliseltähän tuo nimenomaan näyttää. Jokainen tapaus ja mimmi (sekä mies) on tietysti yksilöllinen, mutta voin hyvin kuvitella jonkin aivan muun nimimerkin tuohon omani tilalle. Ja itseni antamassa samat neuvot kuin te.

Se masentaa eniten, että hän jo suostui lähtemään ulos vain peruakseen sen. Onhan tuo vähän maton alta vetämistä, mutta toisaalta aika ihmeellistä, miksi kukaan noin tekisi vain kohottaakseen omaa itsetuntoaan. Johan se vetovoima on siinä kohtaa tullut selväksi, kun mies ylipäätään pyytää jonnekin. Voisi kai sitä jo siinä kohdassa kieltäytyä, jos ei oikeasti kiinnosta. Juuri tältä mimmiltä jotain tällaista en olisi osannut odottaa, koska en ihan niin naivi kuitenkaan ole, ettäkö luulisin kaiken naisten kanssa kommunikoinnin olevan orastavaa parisuhdetta. Mutta ilmeisesti meikäläinen on kuitenkin juuri riittävästi liian hyväuskoinen ja tällainen laatuyksilöltäkin vaikuttava typy pääsi kusemaan silmään.

Itse tiedän tosin yhden pariskunnan, joka on nyt seurustellut tovin, ja koko homma lähti siitä, että toinen sai ensin pakit toiselta juuri sen vuoksi, ettei halunnut tapailla muita samaan aikaan. Myöhemmin sitten homma uusiksi, kun tilanne oli muuttunut ja homma lähti rullaamaan. Valitettavasti taitaa olla aika marginaalitapaus.

Kiitos vastauksista.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkohan tässä meikäläisellä enää mitään mahiksia, vai oliko tuokin vain joku tekosyy?

Mahiksia on aina. Kyllähän tyhmempikin nainen tajuaa nimittäin sen, että parempaan kannattaa aina vaihtaa. Tässä nyt mitataan lähinnä sitä, missä määrin pystyt antamaan sellaisen kuvan, että olet oleellisesti parempi kuin tämä nykyinen deitti. Mutta ei nyt ainakaan mitään "kirjoita jos tilanne muuttuu" -viestiä kannata laittaa. Pikemminkin nyt vaan uusi terhakkaampi pyyntö peliin.

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mahiksia on aina. Kyllähän tyhmempikin nainen tajuaa nimittäin sen, että parempaan kannattaa aina vaihtaa. Tässä nyt mitataan lähinnä sitä, missä määrin pystyt antamaan sellaisen kuvan, että olet oleellisesti parempi kuin tämä nykyinen deitti. Mutta ei nyt ainakaan mitään "kirjoita jos tilanne muuttuu" -viestiä kannata laittaa. Pikemminkin nyt vaan uusi terhakkaampi pyyntö peliin.
Olen jokseenkin aina vähän katsonut kieroon näitä juttuja, että pitäisi todistella joidenkin pelien avulla, että olen kovempi/kivempi jätkä kuin joku toinen. Jotenkin hirveän vaikea uskoa tietyistä henkilöistä, että tarkoituksella suostuisivat lähtemään johonkin ja antaisivat sitten pakit katsoakseen, miten toinen reagoi. Jostain perus sedulakimmoista ja -kundeista uskoo kyllä mainiosti, että moinen on hauskaa ja tyyli, jolla pariutumisen tuleekin heidän mielestään toimia. Mutta sitten on taas mimmejä, joilla tuntuu maailmankatsomus olevan ihan eri tasolla, ja siksi on vähän vaikea kuvitella heidänkin ajattelevan asioita tuolla tavalla. Tämä tapaamani nainen menee ehdottomasti tähän jälkimmäiseen kategoriaan, olkoonkin etten tunne häntä kovin hyvin, ja tuntisin oloni jotenkin todella hölmöksi, jos nyt lähtisin jankkaamaan, että no lähe sitten illalliselle jos et kaffelle. Vai ymmärsinkö pointin väärin?

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos rohkeus riittää, niin sano tytölle, että ymmärrät hyvin ettei hän voi tapailla kahta. Ja ikävä juttu sen toisen kaverin kannalta... Milloin siis nähdään? :)

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Olen jokseenkin aina vähän katsonut kieroon näitä juttuja, että pitäisi todistella joidenkin pelien avulla, että olen kovempi/kivempi jätkä kuin joku toinen.

Näin se vaan menee. Kovat jätkät vie ne muijat, uskoit sen tai et. Mitä nopeammin tajuat, sen nopeammin alkaa naisia pyöriä ympärillä ja kaverikortit jää niille kivoille jätkille. Life sucks and then you die.

Jos rohkeus riittää, niin sano tytölle, että ymmärrät hyvin ettei hän voi tapailla kahta. Ja ikävä juttu sen toisen kaverin kannalta... Milloin siis nähdään? :)

Tässä hyvä esimerkki kovan jätkän puheista. Ei mitään säälittävää rukoilua, vaan selkeä statement. Yllätyin kyllä, että tämä vinkki tuli naisen suusta. +++

Jos näillä Jatkoajan "vanhemmillakin" naisilla tuosta kommentista sukat pyörisivät jaloissa, niin en voi edes kuvitella mitä nuoremmat likat ajattelisivat. Go ahead, make my day...

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen jokseenkin aina vähän katsonut kieroon näitä juttuja, että pitäisi todistella joidenkin pelien avulla, että olen kovempi/kivempi jätkä kuin joku toinen. Jotenkin hirveän vaikea uskoa tietyistä henkilöistä, että tarkoituksella suostuisivat lähtemään johonkin ja antaisivat sitten pakit katsoakseen, miten toinen reagoi. Jostain perus sedulakimmoista ja -kundeista uskoo kyllä mainiosti, että moinen on hauskaa ja tyyli, jolla pariutumisen tuleekin heidän mielestään toimia. Mutta sitten on taas mimmejä, joilla tuntuu maailmankatsomus olevan ihan eri tasolla, ja siksi on vähän vaikea kuvitella heidänkin ajattelevan asioita tuolla tavalla. Tämä tapaamani nainen menee ehdottomasti tähän jälkimmäiseen kategoriaan, olkoonkin etten tunne häntä kovin hyvin, ja tuntisin oloni jotenkin todella hölmöksi, jos nyt lähtisin jankkaamaan, että no lähe sitten illalliselle jos et kaffelle. Vai ymmärsinkö pointin väärin?

Edellä jo kahdessa viestissä mainittiin miten ehkä kannattaisi menetellä. Mutta edellä kirjoittamasi perusteella päädyn suosittelemaan, että ehkä sitten kuitenkin vastaat, että "palaile asiaan kun tilanne muuttuu" ja jäät sitten odottelemaan. Samalla voit laskeskella kertoimia sille, että tuleeko sitä asiaan palaamista, vaikka tilanne muuttuisikin.

Cervantes sen jo aikanaan tiesi: "Sodassa ja rakkaudessa kaikki on sallittua."

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onhan tuo vähän maton alta vetämistä, mutta toisaalta aika ihmeellistä, miksi kukaan noin tekisi vain kohottaakseen omaa itsetuntoaan. Johan se vetovoima on siinä kohtaa tullut selväksi, kun mies ylipäätään pyytää jonnekin.
Niin lähinnä meinasin sitä, että olet saattanut ihan hyvin ollakin omalla (naisten suusta yleensä jälkikäteen sanottuna "söpöllä") tavalla hurmaava tai ainakin oikeasti hyväkäytöksinen/miellyttävä siinä tilanteessa ja tämä neiti on tykännyt olla mahdollisesti saamansa huomion ja kaiken ystävällisyyden kohteena ja jos sinusta on paistanut vielä jotain sellaista, että olet hänestä viehättynyt samantien, niin haluaa paistatella siinä tunteessa, sillä kukapa nainen nyt ei haluaisi, etenkään jos vastapuoli on edes jossain määrin sietokyvyn sisäpuolella eikä mikään täysurpo. Ehkä sitten mennyt hiukan harkitsemattomasti lupaamaan liikaa, mutta omatunto on alkanutkin soimaan sittemmin ja kun on tosiaan (hyvin mahdollisesti) omasta mielestään vielä kivemman oloisen kundin kanssa sopinut jo jotain aktiviteettia yhdessä, niin on pakko valita se sillä hetkellä paremmalta tuntuva vaihtoehto.

No sinänsä rehtiä peliä, ettei anna nyöriä tässä tapauksessa sinulle sen enempää, koska pahemminkin voisi sitä peliä vielä pidemmälle pelata, mutta voisi nuo vielä tyylikkäämmin hoitaa, eikä antaa toisen kuvitella yhtään mitään liikaa missään vaiheessa. Tosin, harva nainen kai kun jutustelu randomisti alkaa ja on siinä hetkessä kiva olla, niin toteaa, että "minä muuten sitten tapailen säännöllisesti erästä toista miestä, joten älä odota mitään!" Ihan toimivaahan tuokin tietysti voisi olla, mutta tuskin loogista, koska ei toisen tarkoista ajatuksista ja toiveista voi mitään ennakkoon tietää siinä kohtaa. Moisella tokaisulla voisi nolata koko tilanteen ja antaa hiukan kyseenalaisenkin kuvan itsestään. Asia tulee sitten yleensä puheeksi vasta, kun toinen selkeästi haluaa tehdä siirron, niin tuo "kaverikortti" putkahtaa hihasta ulos nopsaan. Näitä on nähty ja kuultu monella tapaa, että ihan ns. huomaamattomasti kesken kivojen rupatteluiden (kahvilassa/baarissa/netissä/jne.) asia siirtyy ovelana aasinsiltana/livahtaa puolihuolimattomasti huulilta siihen johonkin kundiin jota tapailee tai jonka kanssa kenties ihan seurustellaan jo. Usein kaiken lisäksi vielä jotenkin siten, että esitetään ikään kuin ei oltaisi missään kohtaa tajuttukaan sen toisen siinä olevan ihan korviaan myöten pihkassa, vaan itsensä tapaan se siinä juttelee kivoja ihan kaverismielessä. Eipä sitä sitten voikaan poikapoloinen enää siinä sanoa paljon mitään, mieluiten pitää sen turpansa tukossa kaikista tunnetiloistaan ja jatkaa tapaamisen/keskustelun loppuun saakka siten miten mahdolliselta vitutukseltaan nyt pystyy.

Parastahan olisi aina vaan unohtaa siinä kohtaa koko tapaus, etenkin jos hän on varattu. Turha väijyskellä kaverin statuksessa, että jos se vaikka siitä sinkkuuntuu, koska silloinkin yleensä häntä ei joko kiinnosta toviin mitkään kaksilahkeiset joidenkin huonojen kokemusten takia, tai on selkeä käsitys, että kenet haluaa seuraavaksi. Todella hyvä tuuri jos se sattuu olemaan juuri sinä, mutta tuntuu, että useimmiten ei ole.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En sano sitä, etten itsekin ole saanut edelleen kaverikorttia, mutta olen pyyhkinyt ko. kortilla persettä ja jatkanut matkaa seuraaviin seikkailuihin miettimättä noita kortteja sen enempää. Kaikkien kanssa ei voi natsata. Jos ei toimi, niin pää rintaan ja kohti uusia pettymyksiä iloisin mielin.
No, sillä tapaahan se menee ja niin myös sanoinkin, en nyt ehkä ihan yhtä nohevaan tyyliin kuin sinä, mutta yhtä kaikki samaa tarkoittaen.

Eli ei niistä nyrpeistä ja epämääräisen häilyvistä tapauksista jotka ei tiedä mitä oikeasti haluavat taida kannattaa välittää, vaan kokeilee viehätysvoimaansa jossain muualla.

Kyllä se flaksi aina jossain kohtaa käy.

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä pitäisi nyt tajuta kaverikortin heiluneen ja jatkaa seuraavaan targettin. Sääli sinänsä, että muijalla ei ollut pokkaa edes heiluttaa korttia, vaan piti keksiä tuollainen hätävalhe.
Tässä on se asian ydin. Sä olet tuolle muijalle second-choice. Meri on täynnä kaloja, joten pyydykset esiin. Luultavasti löydät kohta paremman. :) Sitten ei enää harmita.

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Joskus alkaa vituttamaan tämä miesten jatkuva kitinä siitä, miten naiset vetävät keverikorttia jne. Se on ihan oma valinta. En sano sitä, etten itsekin ole saanut edelleen kaverikorttia, mutta olen pyyhkinyt ko. kortilla persettä ja jatkanut matkaa seuraaviin seikkailuihin miettimättä noita kortteja sen enempää. Kaikkien kanssa ei voi natsata. Jos ei toimi, niin pää rintaan ja kohti uusia pettymyksiä iloisin mielin.

Juurikin näin. Naiset pelaavat kaverikorteilla vähän liiankin kanssa toisinaan ja kuvittelevat, että leikkimällä vaikeasti tavoiteltavaa kiinnostus olisi jotenkin taatumpi. Ei ole olemassa ainoaa oikeaa ja kehenkään puolituntemattomaan ei kannata koko elämäänsä ripustaa kiinni eli jos kaverikorttia tulee, niin kiittimoi ja uutta matoa koukkuun. Kyllä sellainen kunnon natsauskin normaalille ihmiselle jossakin vaiheessa eteen tulee. Fiksumpi kaverikortin heiluttelija osaa myös lukea tilannetta toiseen suuntaan ja ilmaista aikeensa selvemmin, jos oikeita intressejä on muuhunkin kuin pelaamiseen.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Eli ei niistä nyrpeistä ja epämääräisen häilyvistä tapauksista jotka ei tiedä mitä oikeasti haluavat taida kannattaa välittää

Seksiä ne kaikki haluaa hitaammin tai nopeammin. Päivän vinkki: Jos nainen esim. netissä sanoo että "en etsi seksisuhdetta", tämä tarkoittaa mitä suurimmassa määrin "meille vai teille"

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Seksiä ne kaikki haluaa hitaammin tai nopeammin. Päivän vinkki: Jos nainen esim. netissä sanoo että "en etsi seksisuhdetta", tämä tarkoittaa mitä suurimmassa määrin "meille vai teille"

Tämä on muuten pitkälti tosiasia. Toki jos nainen kivenkovaan väittää, että ei halua seksisuhdetta tai mitään pikapanoa, niin sitten se voi olla tottakin. Mutta kaikki muu "en etsi seksisuhdetta" löpinä on juurikin sitä luokkaa, että "koska voin tulla kylään". Jos vähänkin on pelisilmää, niin kyllä se käy aika nopeaan ilmi, että seksihän sillä naisella on mielessä. Itse ainakin olen tämän huomannut.

Toki sitten on näitä tapauksia jotka haluavat sitä ihanaa nallekarhua, bodaria tai muuten täydellistä kumppania itselleen. Tämä nyt onkin itsestään selvyys.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy