Hockey Story
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa
erikseen!
Paras tulos tulee tässä elämänlajissa, kun pidetään naiset ja asiat erillään!
Paras tulos tulee tässä elämänlajissa, kun pidetään naiset ja asiat erillään!
Mulla on takana 11,5 vuoden suhde avioliittoineen. Mä vain en osaa toimia vapaiden naisten kanssa.
Mutta kun se eukko on niin helvetinmoinen peto sängyssä, niin katson, että jyystetään sitten perkele vartti päivässä ja inhontaan itseään 23 h 45 min.
Elämä on huomattavasti miellyttävämpää, jos pitää itsestään ja kunnioittaa omia ratkaisujaan.
Tämä tie on myös yksi vaihtoehto, jos siltä tuntuu. Itsellä on tällä hetkellä käsissä semmoinen helmi, että jos tästä joutuu luopumaan, niin varmaan itsekseni olen sen jälkeen seuraavat 10 vuotta ainakin. Totta kai sitä on mielummin yksin, jos tuntee olonsa hyväksi. Sama toisinpäin.
Kirjoittamasi 'sama toisinpäin' -juttu ei valitettavasti auennut.
R-S:llä on takana kahdeksan vuoden suhde, ja hän todella on minunkin mielestäni vähän ulapalla rakkautensa tai minkä lie kanssa. Tuollaista kiintymystä noin nopeassa ajassa on hankala käsittää.
En löytänyt syytä eroosi, mutta näyttää siltä, että rakastat entistä vaimoasi hyvin paljon. Surullista, että suhteenne on päätymässä eroon. Olisiko vielä mahdollista jutella harkinta-aikavaimon kanssa? Unohda nyt ainakin nuo muut suhteet ja selvittele ensin omat tunteesi vaimoosi, ennen kuin alat mihinkään uuteen.
Terv. Nakke-täti
Kyllä, minä rakastan harkinta-aikavaimoani hyvin paljon. Mutta sitten hypomaniassa ryllätessäni uutenavuotena rikoin kuudetta pykälää. Ja juuri kun meillä alkoi mennä paremmin kämmäsin ja pahasti.
Kiitos neuvoista ystävät ja toverit. Nyt on suhde R-S:ään lyöty poikki ja pinoon. Niinkin miehekkäällä tavalla kuin tekstiviestillä tosin, mutta silti. Kirjoitin - mikä sinänsä on tottakin - että en jaksa olla hänelle se mies, joka voisi olla hänelle hyvä, koska olen niin sysipaskassa kuosissa itsekin. Puhuin myös kaksoiselämästä, jota olen viettänyt nyt alkuvuoden ja se on TODELLAKIN uuvuttavaa. Että jees.
Pieni karenssi kaikenlaisista naisista tekee varmasti nyt vain ja ainoastaan hyvää. Ei muuta kuin jaksamisia sinne tämän mylläkän keskellä!
Vai ihan sitten tekstiviestillä päätit laittaa pisteen suhteelle. Ehkä se R-S:kin nyt siltä sokeudeltaan näkee jotain kirkkaammin.
Molempia voidaan mielestäni kuvailla termillä sucker punch. Jos oikeasti haluaa toista osapuolta kunnioittaa ja arvostaa, menee ja puhuu asiat selviksi kasvotusten. Ja jos on päätöksensä tehnyt ennen kuin aloittaa vakavan keskustelun, ei muuta mieltänsä vaikka toinen sanoisi/tekisi mitä tahansa koska muuten sen vakavan keskustelun joutuu hyvin todennäköisesti ottamaan uusiksi.EDIT: mikä muuten tekstiviestissä loppujen lopuksi on vikana suhteen katkaisijana kun sitä kerran käytetään myös suhteen aloittajana? Mikä ero on vanhan kunnon kirjeen ja tekstarin välillä?
Molempia voidaan mielestäni kuvailla termillä sucker punch.
Jos ja kun noin kovasti välität vaimostasi, niin yritä nyt hyvä mies satsata siihen kaikki ja pelata se peli ensiksi loppuun. Se, että nykyinen vaimosi on sulle vihainen on aika hemmetin paljon parempi juttu kuin se, että hän olisi välinpitämätön. Ainakin se osoittaa, että tunteita löytyy vielä siltäkin puolelta. Vaimosi suuntaan sulla ei ole paljon muuta mahdollisuutta kuin todistaa ajan kanssa kuinka tosissaan hänen suhteen vieläkin olen. Siksikin tällaiset ekstra-härdellit eivät ole kaikkein paras tapa osoittaa rakkauttasi vaimoa kohtaan, vai kuinka?
Kiitos neuvoista ystävät ja toverit. Nyt on suhde R-S:ään lyöty poikki ja pinoon.
Vuoksesi myrkkyä joisin, voisin karhuja kengittää...Tiedän, että tämä aiheuttaa miehissä kauhistusta, mutta ainoa keino saada vaimo takaisin tälläisessa tilanteessa, on ns. madella.
Ohhoh, jos tuo oli laastaria, niin mitä sitten on jeesusteippi?Se on hyvä alku, että sait repäistyä Laastarin irti. Älä nyt laita sitä takaisin. Nyt annat vamman näkyä ja vuodat verta ympäri kämppää.
- - Nyt et missään nimessä saa enää mennä tapaamaan tätä Laastariasi. Se johtaa "eroseksiin" ja kohta "hups" ollaan taas samassa tilanteessa kuin aiemminkin. Jos tapaatte, tavatkaa yleisellä paikalla.
Joo, tekstiviestillä ihan, kun ei faksiakaan ole. Mutta nyt, kun pyysin sori tekstarissa tilannetta, hän haluaa, etten luovuttaisi ihan vielä, vaan puhuisin hänen kanssaan asiasat puhelimessa. Nyt ei mene viesti perille. Tai menee, mutta takerrutaan. Voi saatana.
Älä lähde tuohon. Nainen tietää, että hänellä on ote sinun aivoihin ja ennenkaikkea muniin. Ei kannata enää selitellä lisää ja saada lisää paskaa niskaansa. Et ilmeisesti ollut ihan parhaassa kuosissa suhteen alkaessakaan, joten yritä nyt päästä siitä eroon keinolla millä hyvänsä ja keskittää energia johonkin muuhun.
Eli pähkinänkuoressa nyt auttaa vain täydellinen radiohiljaisuus.
Hyvä on, minä tein sitten sucker punchin. Toisaalta, mitä iloa on siitä, että vastapuoli saattaa saapua paikalle iloisin mielin ja toivein, ja sitten tulee täydellinen KO.
EDIT: raporttia pian puhelusta, jos jotakuta kiinnostaa
Melkoiselta succubukselta/vampyyrilta noin ihmisen muodossa vaikuttaa olevan tuo Uleåborgirin säätö.
Hyvä, jos pääsit eroon? Tuollaiset tapaukset imee kyllä taidokkaasti mehut miehestä, ihan kirjaimellisesti ja sanan jokaikisessä merkityksessä.
Jos nyt vasta, tänä uv:na, on tapahtunut tuo eroon johtanut kämmäys ja jo nyt on/oli uusi, niin mitä tuo kertoo vaimolle? Tiedän, että tämä aiheuttaa miehissä kauhistusta, mutta ainoa keino saada vaimo takaisin tälläisessa tilanteessa, on ns. madella. Nyt vain on kaikin keinoin pyrittävä osoittamaan, että hän on se, jonka kanssa haluaa olla ja jota rakastaa (jos oikeasti ajattelee niin). Keinot on saatava sanojen tasolle. Valitettavasti Uleåborgir on nyt mielestäni tehnyt kaiken ihan väärin, mutta ehkä hätä ei ole vielä tämännäköinen.
Yst. terv.
Nakke