Naisasiat

  • 7 532 477
  • 26 610

Fordél

Jäsen
Prof. Puckilta ihan hyvä tiivistelmä siitä mitkä asiat pitäisi olla kunnossa, jotta suhteessa olisi toimintaedellytyksiä. Itsellä tuppaa olemaan ongelmana ehkä se, että tulee liikaa funtsittua näitä asioita eli onko tässä nyt kaikki kohdillaan. Jos niitä ei selkeästi nouse esiin, pitäisi tajuta, että kaikki on niin kohdillaan kuin ne kahden ihmisen yhteiselossa voi olla. Pitäisi myös enemmän ymmärtää elää hetkessä. Jos homma tuntuu hyvältä tässä ja nyt niin turha stressata suuremmin tulevasta ja miettiä suurempia kysymyksiä. Ne kyllä suttaantuvat aikanaan.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mulla on ihan julmetun vittumainen tilanne, ainakin periaatteessa. Eräs nainen on läpeensä ja korviaan myöten rakastunut minuun. Ja olemme tunteneet toisemme 18 päivää. Viikonlopun jo vietimme heidän kesämökillään juotiin, syötiin, naitiin. Tyttö on nyt kertonut minusta sukulaisilleen, ystävilleen, serkuilleen ja kuulemma ystävänsä kanssa ovat arvioineet minut päästä varpaisiin ja siltä väliltäkin käsittääkseni. Hänen isoveljensä tahtoisi viettää kanssani olutrikasta saunailtaa ja analysoida minut läpikotaisin - henkisesti kylläkin. Tänään sain kuulla hänen äitinsä arvion minusta: pitkä, tumma, komea, fiksu, mukava. Minulla on ihana poninhäntä ja söpöt ripset. Voi juudas.

Ja sitten se jatkuva hiplaaminen ja lässyttäminen korvaan! Eilen hän puri minulle fritsun kaulaan. Hei, ei me olla teinejä! Hän kyllä on älykäs, ystävällinen, musikaalinen, aivan mahdoton peto sängyssä jne. mutta kun minä en tykkää hänestä oikeastaan yhtään ainakaan romanttisessa mielessä. Tykkään edelleen harkinta-aikavaimostani valtavasti ja en voi mitään sille, että menen välillä hiljaiseksi ajatellessani häntä. Ja tämä uusi tyär painostaa minua hommaamaan mahdollisimman nopeasti uuden asunnon, jotta voi tulla kylään (asumaan) sinne. Vittu että tämä on ahdistava tilanne. Jos sanon tälle uudelle naiselle, että sori, ei pysty enää, niin hän murtuisi. Ei ole kuulemma koskaan ennen saanut mitään sellaista kuin minun kanssani ja plaa plaa.

Hänen luonaan on kyllä mukava käydä kahvilla, mutta jotenkin siitä menee nautinto, kun koko ajan on kieli korvassa. Voi helevetti. Apua.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kuulostaa aika epävakaalta persoonalta. Jos väittää olevansa noin rakastunut ja noin lyhyen tuntemisen jälkeen. Jotenkin viittaa jonkinlaiseen kaksisuuntaista mielialahäiriötä potevaan tapaukseen, ihan näin puhtaana mutuna vaan. Siihen voi käsittääkseni liittyä tuollaiset maanisuudet ja vakaa usko, että nyt on löytynyt jotain elämää suurempaa ja ei osaa muuta ajatella. Voi toki olla joku muukin häiriö, mutta ei tuollainen vaan ole normaalia, että noin lyhyessä ajassa haluaa ja noin paljon.

Kannattanee ottaa aika matala profiili ja ennen kaikkea varoa, ettei lupaile yhtikäs mitään, jota ei voi sitten toteuttaa. Tuollainen ihminen voi loukkaantua todella verisestikin ja jos tietynlainen luonne vielä on, niin kantaa kaunaa pitkään. Pelkkä kaveruus voi olla turha toivo jos kokee tulleensa petetyksi jollain tasolla.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
- - Tuollainen ihminen voi loukkaantua todella verisestikin ja jos tietynlainen luonne vielä on, niin kantaa kaunaa pitkään. Pelkkä kaveruus voi olla turha toivo jos kokee tulleensa petetyksi jollain tasolla.

Noh, viikko sitten viikonloppuna, kun sanoin hänelle, että en nyt jää yöksi, alkoi hän itkeä ja päälle vielä potkaisi. Ei tosin mitenkään lujaa, mutta potkaisi kuitenkin ja itkun läpi kuulin hänen sanovan "voi vitun Uleåborgir". Hänen paras ystävänsä, joka muuten on monena yönä nukkunut tämän "Riitta-Stiinana" saunan lauteilla, sanoi päissään tappavansa minut, jos aiheutan tälle Riitta-Stiinalle jotakin ikävää.

R-S:llä on takana kahdeksan vuoden suhde, ja hän todella on minunkin mielestäni vähän ulapalla rakkautensa tai minkä lie kanssa. Tuollaista kiintymystä noin nopeassa ajassa on hankala käsittää. Lisäksi häntä "vituttaa" ankarasti se, että Facebook-statuksessani lukee edelleen "naimisissa".

Siitä olen toki iloinen ja itsetuntoakin se kohottaa, että saa kuulla tuollaisia juttuja, mutta spookyä se välillä on. Kun ei todellakaan saa väliin hetken rauhaa kun R-S vaikkapa lämmittelee käsiään minun sielläni.

Toisaalta hän tuntuu hyvin tasapainoiselta ihmiseltä suurimman osan ajasta. Hänellä on akateeminen tutkinto ja mitä mukavimmat vanhemmat. No, pitää kattoa vielä hetki ja tehdä sitten ratkaisut...
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tilanteen ja tosiasioiden kertomisen lykkääminen ei muuten ainakaan muutu helpommaksi, vaikka kuinka niin toivoisitkin.

No, pitää kattoa vielä hetki ja tehdä sitten ratkaisut...

Loistavaa seksiä voi saada joltain sellaiseltakin, jonka kanssa olo ja elo on helpompaa. Sitä paitsi, mieti: haluaisitko todella jakaa elämäsi sellaisen naisen kanssa, joka ei suo sinulle mitään omaa? Kuvauksesi perusteella voisit heittää hyvästit poikien illoille, jääkiekolle ja yksityisyydelle ("hei voisiksää laittaa sun sähköpostin salasanaks vaiks niinku mun synttäripäivän?") ainakin noin alkajaisiksi. Voit olla onnellinen, jos et saa kaulimesta, kun laitat oven kiinni ja lukkoon mennessäsi vessaan.

Suosittelen lämpimästi, että hankkiudut tuosta Riitta-Stiinasta eroon ja pitäydyt vakipanoissa tai yhden yön hoidoissa, ainakin jos toistaiseksi voimassa oleva vaimosi edelleen pyörii mielessä ja sillä saralla olisi kenties vielä mahdollisuuksiakin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Sitä paitsi, mieti: haluaisitko todella jakaa elämäsi sellaisen naisen kanssa, joka ei suo sinulle mitään omaa? Kuvauksesi perusteella voisit heittää hyvästit poikien illoille, jääkiekolle ja yksityisyydelle - - ainakin jos toistaiseksi voimassa oleva vaimosi edelleen pyörii mielessä ja sillä saralla olisi kenties vielä mahdollisuuksiakin.

Puhut kalliita sanoja. Sekin mua hirvittää tässä, että hän on alkanut puhua lähes kolmen viikon "seurustelun" jälkeen "meistä". "Ens kesänä mennään sinne", "sä saat viedä mut sinne"... "Ens kesänä olis hommia mökillä..." Jopa lapsista on ollut puhetta!

Mutta en minä tahdo pelkästään haukkuakaan häntä. Mutta omien tunteiden puuttumisesta lienee kuitenkin viisaampaa puhua, kuin antaa homman mennä ihan överiksi. Ja totta vieköön, voimassa oleva vaimoni pyörii mielessä - liikaakin.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Hänen luonaan on kyllä mukava käydä kahvilla, mutta jotenkin siitä menee nautinto, kun koko ajan on kieli korvassa. Voi helevetti. Apua.

Kieltämättä aika vittumainen tilanne. Itsekkän en hirveästi pidä näistä turhan yli-innokkaista ja liikaa kiinniliimautuvista sekä turhan omistushaluisista naisista. Puhumattakaan noin nopeasta suhteen kehittymisestä. Tolla vauhdillahan te olette jo vappuna naimisissa. Viimeistään juhannushäitä viettäisitte. Joo kiitos ei. Hyvää seksiä saa muutenkin kuin elämällä suhteessa josta ei kykene nauttimaan täysin rinnoin.

Kuten täällä jo viisaammat tai no ainakin nopeammat kerkesivät hätiin niin parempi vaan pistää suhde mahdollisimman nopeasti poikki. Toki mahdollisimman herrasmiesmäisesti eli puhumalla asiat kuten ne ovat kaikenmaailman katoamistemppujen sijaan sillä mitä pidemmälle sitä pitkittää niin sitä vaikeammaksi se muuttuu varsinkin kun kyseinen suhteesi tuntuu olevan varsin nopeasti etenevää sorttia. Tämän olen jo kohtuu nuoresta iästäni huolimatta oppinut. Kantapään kautta.

Lisäksi jos tunteet nykyistä (kaiketi vielä?) vaimoasi kohtaan ovat yhä voimakkaat niin suosittelen että pidät hivenen taukoa ns. vakavista suhteista, jotta pohja sille seuraavalle tosi rakkaudelle olisi mahdollisimman esteetön. Itse olen ainakin ollut tauon tarpeessa suhteideni välissä sillä sitä on monesti aika tyhjä olo loppujen lopuksi, jota sitten helposti (näin ainakin uskon itsellä kun ei ole kokemusta tästä) täyttää niin väärällä naisella jota katuu taas myöhemmin. Aika parantaa haavat on kliseisyydestään huolimatta niin totta. Eli irtoseksiä ja helvetisti viinaa on mun rakaa ohjeistus. Jaksamisia.
 

Patajukuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Perinteiset kilpaurheiluseurat
Lisäksi jos tunteet nykyistä (kaiketi vielä?) vaimoasi kohtaan ovat yhä voimakkaat niin suosittelen että pidät hivenen taukoa ns. vakavista suhteista, jotta pohja sille seuraavalle tosi rakkaudelle olisi mahdollisimman esteetön. Itse olen ainakin ollut tauon tarpeessa suhteideni välissä sillä sitä on monesti aika tyhjä olo loppujen lopuksi, jota sitten helposti (näin ainakin uskon itsellä kun ei ole kokemusta tästä) täyttää niin väärällä naisella jota katuu taas myöhemmin. Aika parantaa haavat on kliseisyydestään huolimatta niin totta. Eli irtoseksiä ja helvetisti viinaa on mun rakaa ohjeistus. Jaksamisia.

Komppaan...

Mitä pidemmälle annat tilanteen mennä, sitä vaikeampaa se on. Eli nyt vaaditaan rohkeita ratkaisuja. Kun tuo nainen tuohon tahtiin kehittää teidän suhdetta, niin oikeasti nopeasti pois. Kohta huomaat, ettet pääse pois tilanteesta.

Vähän ohi aiheen. Eräs tuttavani meni toistamiseen naimisiin toissa kesänä. Vaimo halusi järjestää häät 08.08.08. Häissä esiteltiin vaimon "Projekti 08.08.08." Luojan kiitos, en nähnyt kyseistä projektin esitystä. Mutta oli kuulemma näytetty kuinka häitä oli alettu suunnittelemaan jo talvella "yhdessä miehen kanssa." Uskon, että tässä tapauksessa vaimo on varmasti suunnitellut jo parhaimpien kavereden kanssa häitä todella kauan.
Ja niin, kuin kaikki projektit, tämäkin päättyi nyt syksyllä.

Summa summaarum... Kaikenlaisia projektivaimokeita on näköjään olemassa.
 

Veijari

Jäsen
Ei Uleåborgirin minun mielestäni tarvitse heti ensimmäiseksi monoa antaa R-S:lle mutta kerro nyt ensiksikin omat fiiliksesi ihan rehellisesti hänelle.

Jos R-S on yhtään fiksu niin varmasti ymmärtää että pelkästään avioliitosta toipuminen vie oman aikansa ja ei se ole päähän potkimisen arvoista jos toinen ei kolmessa viikossa ole korviaan myöten rakastunut R-S:ään. Jos ei perusteellisen keskustelun jälkeen osaa muuta tehdä kuin järjestää itku-potku-raivarit niin sitten on parempi sanoa hyvästit ja unohtaa koko ämmä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ei Uleåborgirin minun mielestäni tarvitse heti ensimmäiseksi monoa antaa R-S:lle mutta kerro nyt ensiksikin omat fiiliksesi ihan rehellisesti hänelle.

Jos R-S on yhtään fiksu niin varmasti ymmärtää että pelkästään avioliitosta toipuminen vie oman aikansa ja ei se ole päähän potkimisen arvoista jos toinen ei kolmessa viikossa ole korviaan myöten rakastunut R-S:ään. Jos ei perusteellisen keskustelun jälkeen osaa muuta tehdä kuin järjestää itku-potku-raivarit niin sitten on parempi sanoa hyvästit ja unohtaa koko ämmä.

R-S vaan on "niin järkyttävän ihastunut minuun". Tuollainen minua hermostuttaa. Ahdistaa. Miksi pitää koko ajan olla hihassa kiinni? Ja hän tosiaankin sai itkupotkuraivarin viime viikonloppuna, kun puhuin jotakin tulevasta ex-vaimostani. Olisin vain halunnut mennä kotiin ja äpöstää Piccolo-grillin suurimman annoksen. Asiasta toiseen: kyllä minä sen ymmärrän, että mies ehdottelee yhtä sun toista, mutta voi Venäjä miehet ja naiset: tämä on jotakin ihan muuta.

Eli hänen sänkyynsä kaipaan, mutta muuta seuraa en. Ehkä tahtoisin henkistäki yhteyttä, jos ei vain koko ajan olisi se kieli korvassa. Ja kaikki mitä ehdotan, on päivänselvä toteuttaa. Ja hän vain puhuu rakkaudesta ja tulevaisuudesta. Pikku-Uleåborgireista, jotka juoksevat rantalaituria pitkin uimaan... Ääh. Tänään tuli ehdotus lähteä Thaimaahan hänen kustannuksellaan. Voi elämä, voisin järjestää taloudellisen tilanteeni parhain päin, jos tämän neidin kanssa jatkaisin.

Kuinka ilmaisen hänelle, että plz, älä koko ajan hiplaa? Älä takerru minuun kiitos. Älä takerru minuun fyysisesti. Älä takerru minuun varsinkaan henkisesti.

Kun vielä voimassa olevan vaimoni kanssa oli tuollaista, niin pelkästään nautin. Olin korviani myöten rakastunut. Seitsemäs taivas oli sijaintini. Nyt en todellakaan nauti muusta kuin naimisesta. Selvin päin on välttely ja pakokauhu päälimmäiset tunteet. Kyllä minä tiedän, että poikki olisi laitettava, mutta hän sentään silittää päätäni. Tulkitkoon tuon jokainen omalla tavallaan, mutta asia on näin.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Kuinka ilmaisen hänelle, että plz, älä koko ajan hiplaa? Älä takerru minuun kiitos. Älä takerru minuun fyysisesti. Älä takerru minuun varsinkaan henkisesti.

Mitäs jos sanoisit ihan suoraan? Vai pelkäätkö, että se uhkaileva kaveri tappaa sinut? Tuollainen nainen löytää kyllä uuden ihastuksen parissa päivässä. Annat muijan potkia/vittuilla ja kavereiden uhkailla. Velikin haluaa syvä-analysoida. Onko sen naisen pillu oikeasti tuon kaiken arvoista?

Yhtä etovaa juttua kuin JYPin palstan spekulointi pelaako Tuomas Vänttinen JYPissä, kun opiskeleva tyttöystävä asuu Tampereella. Mikä vittu meitä miehiä oikein vaivaa?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mitäs jos sanoisit ihan suoraan? Vai pelkäätkö, että se uhkaileva kaveri tappaa sinut? Tuollainen nainen löytää kyllä uuden ihastuksen parissa päivässä. Annat muijan potkia/vittuilla ja kavereiden uhkailla. Velikin haluaa syvä-analysoida. Onko sen naisen pillu oikeasti tuon kaiken arvoista?

Yhtä etovaa juttua kuin JYPin palstan spekulointi pelaako Tuomas Vänttinen JYPissä, kun opiskeleva tyttöystävä asuu Tampereella. Mikä vittu meitä miehiä oikein vaivaa?

Mulla on takana 11,5 vuoden suhde avioliittoineen. Mä vain en osaa toimia vapaiden naisten kanssa. Uhkailevaa kaveria en pelkää, vaikka hän hyvinkin saattaisi tehdä uhkailemansa teon, jos Riitta-Stiinaa loukkaisin. Ja voin kertoa, ettei R-S ihan heti etsi uutta kikkelihaaraa jos hänet jätän. On se sen verran sekopäästi ihastunut. Ja ne pikku potkut annan anteeksi, eihän se reppana tosissaan minulle kipua ollut aiheuttamassa. Kunhan itki ja sanoisinko että tönäisi jalalla. Velipojan analysointikierroksesta sen verran, että velimies oli kuulemma sanonut, että pitäisi ottaa jonakin iltana Uleåborgirin kanssa häppää saunomisen ohessa ja katsella sopiiko perheeseen. Läppää sekin.

Että onko naisen pillu sen arvoista? En tiedä. Mutta kun se eukko on niin helvetinmoinen peto sängyssä, niin katson, että jyystetään sitten perkele vartti päivässä ja inhontaan itseään 23 h 45 min.

Vänttis-vässykän asiaan en ota kantaa.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Mulla on takana 11,5 vuoden suhde avioliittoineen. Mä vain en osaa toimia vapaiden naisten kanssa.


Minulla oli sama tilanne 3.5 vuotta sitten(12 vuotta ja avioliitto). Kannattaa opetella toimimaan vapaiden naisten kanssa. Ei tule sitten niitä samoja ongelmia kuin edellisessä suhteessa. Pillua kyllä saa sellaisltakin naislita, jotka kunnioittavat sinua.

Elämä voi oikeasti olla parempaa kuin olla noiden naisten nöyrytettävänä ja potkittavana päivästä toiseen.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta kun se eukko on niin helvetinmoinen peto sängyssä, niin katson, että jyystetään sitten perkele vartti päivässä ja inhontaan itseään 23 h 45 min.

Kovaa hintaa maksat läheisyydestä ja/tai seksistä. Kuinka jaksat itsesi kanssa?

Oma itse on ainoa kumppani, jonka kanssa joutuu elämään 24/7 hamaan hautaan asti. Elämä on huomattavasti miellyttävämpää, jos pitää itsestään ja kunnioittaa omia ratkaisujaan.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Elämä on huomattavasti miellyttävämpää, jos pitää itsestään ja kunnioittaa omia ratkaisujaan.


Tämä tie on myös yksi vaihtoehto, jos siltä tuntuu. Itsellä on tällä hetkellä käsissä semmoinen helmi, että jos tästä joutuu luopumaan, niin varmaan itsekseni olen sen jälkeen seuraavat 10 vuotta ainakin. Totta kai sitä on mielummin yksin, jos tuntee olonsa hyväksi. Sama toisinpäin.

Ei naisten kanssa kannata liikaa hermojaan pettää. Periksi voi ja pitää antaa, mutta ei liiaksi. Jokaisella se inhmillinen sietokyky menee jossain. Liikaa ei kannata koskaan uhrata kenenkään eteen. Itse ainakin olen tätä mieltä, saatte kyllä olla eri mieltäkin.

Itse olen tällä hetkellä suht tyytyväinen suhteeseeni, vaikka välillä saa olla hoo-moilasena, mutta koskapa naisten kanssa ei ois? Tasasta taaperrusta tässä mennään.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä tie on myös yksi vaihtoehto, jos siltä tuntuu. Itsellä on tällä hetkellä käsissä semmoinen helmi, että jos tästä joutuu luopumaan, niin varmaan itsekseni olen sen jälkeen seuraavat 10 vuotta ainakin. Totta kai sitä on mielummin yksin, jos tuntee olonsa hyväksi. Sama toisinpäin.

Kirjoitinko nyt hazardit? Ymmärsitkö kenties kirjoittamani yksinolon autuudesta kertovaksi? Tottakai voi myös suhteessa ollessaan pitää itsestään ja kunnioittaa ratkaisujaan. Vaikka olisi ihan kiemuralle rakastunutkin ei silti tarvitse menettää minuuttaan :)

Kirjoittamasi 'sama toisinpäin' -juttu ei valitettavasti auennut.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kirjoittamasi 'sama toisinpäin' -juttu ei valitettavasti auennut.

Ensiksi, pahoittelen noita aiemman viestini typoja.

Mutta siis.. Tärkein pointti oli se, että kyllä sitä ihminen omillaankin pärjää, jos niikseen tulee.

Tällä "sama toisinpäin" jutulla tarkoitin lähinnä sitä, että jos mahdollisessa suhteessa menee hyvin ja se jollain tavalla täydentää sun olemusta, niin kyllähän se silloin toimii. Siis jos asiat menee suht mutkattomasti ja sitä rataa, niin totta kai siinä viihtyy. Jos taas ihminen on sitä tyyppiä, että pärjää omillaan ja yksinään, niin eihän siinäkään valittamista ole.

Lähinnä näitä ihmismielen eroja. Toiset viihtyvät hyvin yksikseen, toiset taas ovat näitä ikuisen rakkauden tavoittelijoita. Mitäpä minä näitä syntyjä syviä pohtimaan, en mää ole mikään psykologi vaikka niin kuvittelen. *hymiö tähän*
 

Nakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa (+Kalpa), Leijonat sukupuoleen katsomatta
R-S:llä on takana kahdeksan vuoden suhde, ja hän todella on minunkin mielestäni vähän ulapalla rakkautensa tai minkä lie kanssa. Tuollaista kiintymystä noin nopeassa ajassa on hankala käsittää.

Tuo selittää kaiken. Kuten itsekin totesit, nainen on "ulapalla" rakkautensa kanssa. Pitkän suhteen kariutuminen takana ja nyt hän etsii epätoivoisesti sinusta pelastajaa, koska ei osaa/halua käsitellä eroaan yksin. Tuskinpa hänellä oikeita tunteita on (tosin mikä on oikeaa ja mikä väärää?), vaikka voimakkaita tunteita onkin. Olet hänen mielessään prinssi valkean ratsun selässä, haavekuva. Eihän naisen exä ole juuri aloittanut uutta suhdetta? Se myös selittäisi osaltaan tuon käytöksen ja kiireen löytää "jotain suurta".

Pahin virhe pitkän suhteen loppumisen jälkeen on hypätä saman tien uuteen suhteeseen. Valitettavasti meillä naisilla on paljon tuota vikaa, että etsitään sitä prinssiä, lyödään toisen niskaan suuret odotukset ja puoliksi kuvitellaan koko suhde. Sitten ollaan hajalla ja itketään ja surraan, kun prinssi olikin "vain" tavallinen mies. (Tosin olen nähnyt tätä samaa miestenkin tekevän.) Siihen ei auta, vaikka kaverit vieressä yrittävät toppuutella. Ainoa, joka hänet voi nyt palauttaa maanpinnalle, olet sinä.

Minä neuvoisin juttelemaan tästä asiasta nyt _heti_ R-S:n kanssa. Pyydä häntä miettimään tarkasti, miksi oikeastaan ajattelee olevansa sinuun niin rakastunut kuin on ja voisiko siinä olla takana se, että hän ei uskalla olla yksin. Minun täytyy sanoa, että käy tuo R-S raukka sääliksi. Toivottavasti hän pääsee sinuiksi itsensä kanssa ja selviää tästä koettelemuksesta vahvempana, ei katkerampana. Sinä voit siinä auttaa, jos nyt toimit oikein. Älä anna sen naisen enää elää haaveissaan, vaan kerro totuus.

En löytänyt syytä eroosi, mutta näyttää siltä, että rakastat entistä vaimoasi hyvin paljon. Surullista, että suhteenne on päätymässä eroon. Olisiko vielä mahdollista jutella harkinta-aikavaimon kanssa? Unohda nyt ainakin nuo muut suhteet ja selvittele ensin omat tunteesi vaimoosi, ennen kuin alat mihinkään uuteen.

Terv. Nakke-täti
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
This is a tricky situation... I only got myself to blame...

En löytänyt syytä eroosi, mutta näyttää siltä, että rakastat entistä vaimoasi hyvin paljon. Surullista, että suhteenne on päätymässä eroon. Olisiko vielä mahdollista jutella harkinta-aikavaimon kanssa? Unohda nyt ainakin nuo muut suhteet ja selvittele ensin omat tunteesi vaimoosi, ennen kuin alat mihinkään uuteen.

Terv. Nakke-täti

Kyllä, minä rakastan harkinta-aikavaimoani hyvin paljon. Mutta sitten hypomaniassa ryllätessäni uutenavuotena rikoin kuudetta pykälää. Ja juuri kun meillä alkoi mennä paremmin kämmäsin ja pahasti. Moni olisi tukkinut asiasta turpansa, mutta minä en siihen pystynyt. Olen yrittänyt puhua avioeroasiasta vaimoni kanssa, mutta aika nihkeästi hän haluaa asiasta puhua, ja ymmärrän sen täysin. On hänkin tosin kerran pettänyt minua, mutta annoin sen anteeksi, vaikka sydäntä särki vielä pari vuotta kertomisen jälkeen. Joten tiedän miltä se tuntuu.

Koko R-S:n suku on tällä hetkellä innoissaan "pitkän, tumman ja komean" Uleåborgirin tulemisesta sukuun. Voi tuskan parahdus... R-S:n mutsi kuulemma aina kyselee, mitä minulle kuuluu - tai mikä pahempaa mitä "meille" kuuluu. Eihän tässä jumalauta tosiaan ole tunnettu kuin 24 päivää.

Sentimentaalisessa olotilassani puin tuntoni R-S:ään runomuotoon:

Voit kyllä tarttua ruumiiseeni
painaa omasi minua vasten

et kuitenkaan voi koskettaa sieluani

Kuinka sinulle tämän kertoa voisin
sillä henkeäni haluat helliä
olla minulle rakkain ystävä
sitä minä olen jo sinulle
vaikka minä en sinusta välitä


Niin että vaikeeta on. Vaikeeta on. Joku pässi voisi kutsua tilannetta haastavaksi.

Queen: It's A Hard Life
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Kyllä, minä rakastan harkinta-aikavaimoani hyvin paljon. Mutta sitten hypomaniassa ryllätessäni uutenavuotena rikoin kuudetta pykälää. Ja juuri kun meillä alkoi mennä paremmin kämmäsin ja pahasti.

Ota nyt hyvä mies silmä käteen munan sijasta, näin nätisti sanottuna! Vaikutat (muun) kirjoittamasi perusteella fiksulta kaverilta, joten tuntuu vaikealta ymmärtää, että olet tämän casen kanssa noin ulapalla? Täältäkin olet saanut lähes pelkästään hyviä neuvoja!

Jos et halua laittaa poikki tämän korvike-kirstin kanssa, niin sano nyt ainakin suoraan, että sulla on eroprosessi vasta kesken pitkästä parisuhteesta ja et ole henkisesti valmis hyppäämään näin nopeasti uuteen suhteeseen, etkä varsinkaan tällä tahdilla. Tämähän on kaiken lisäksi täysin totta, joten mikä siinä voi olla niin vaikeaa? Voit toki pehmentää sanomaasi pienellä valkoisella valheella; kuinka hän vaikuttaa todella upealta ihmiseltä, mutta valitettavasti sinä et voi tässä tilanteessa tarjota sitä, mitä hän on etsimässä. Mielestäni voit toki todeta aivan hyvin myös sen, että sinulle 'normaalioloissakin' vajaan kuukauden seurustelu on kovin lyhyt aika...

Tietänet tosin sen, että kyllä sullakin joku vastuu tuosta tytöstä on! Jos olet jo nyt varma, ettei teidän suhteestanne tule mitään, niin ainoa oikea asia, minkä voit tehdä on pyrkiä ajamaan suhde alas niin nätisti, kuin osaat. Kaikki muu on itsekästä, vaikka sitä kuinka pyrkisit muuksi selittämään.

Yhden käytännön neuvon mä uskallan tarjota hyvällä omallatunnolla, vaikken sun kuvioita tämän tarkemmin tunnekaan. Ota nyt nopsaan etäisyyttä tuohon kaikkeen. Olisiko sulla mahdollisuutta lähteä vaikka viikoksi lomalle ihan yksiksesi? Pikkaisen etäisyyttä saamalla saisit myös laajennettua perspektiiviä tilanteeseesi, koska luvalla sanoen sä tunnut tällä hetkellä olevan itse vähintään yhtä kujalla kuin korvike-kirstisi! Jos ja kun noin kovasti välität vaimostasi, niin yritä nyt hyvä mies satsata siihen kaikki ja pelata se peli ensiksi loppuun. Se, että nykyinen vaimosi on sulle vihainen on aika hemmetin paljon parempi juttu kuin se, että hän olisi välinpitämätön. Ainakin se osoittaa, että tunteita löytyy vielä siltäkin puolelta. Vaimosi suuntaan sulla ei ole paljon muuta mahdollisuutta kuin todistaa ajan kanssa kuinka tosissaan hänen suhteen vieläkin olen. Siksikin tällaiset ekstra-härdellit eivät ole kaikkein paras tapa osoittaa rakkauttasi vaimoa kohtaan, vai kuinka?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kiitos neuvoista ystävät ja toverit. Nyt on suhde R-S:ään lyöty poikki ja pinoon. Niinkin miehekkäällä tavalla kuin tekstiviestillä tosin, mutta silti. Kirjoitin - mikä sinänsä on tottakin - että en jaksa olla hänelle se mies, joka voisi olla hänelle hyvä, koska olen niin sysipaskassa kuosissa itsekin. Puhuin myös kaksoiselämästä, jota olen viettänyt nyt alkuvuoden ja se on TODELLAKIN uuvuttavaa. Että jees.
 

Fordél

Jäsen
Kiitos neuvoista ystävät ja toverit. Nyt on suhde R-S:ään lyöty poikki ja pinoon. Niinkin miehekkäällä tavalla kuin tekstiviestillä tosin, mutta silti. Kirjoitin - mikä sinänsä on tottakin - että en jaksa olla hänelle se mies, joka voisi olla hänelle hyvä, koska olen niin sysipaskassa kuosissa itsekin. Puhuin myös kaksoiselämästä, jota olen viettänyt nyt alkuvuoden ja se on TODELLAKIN uuvuttavaa. Että jees.

Hyvin tehty vaikkakin tosiaan tapa ei ollut se miehekkäin, mutta tässä kohdin ja sun murheiden kohdalla se lienee aikamoinen sivuseikka. Nyt tosiaan vaan etäisyyttä tohon kaikkeen ja keskity vaan itteesi. Naiset kannattaa nyt jättää vähäksi aikaa. Neuvon toisin kuin Prof Puck eli ota mielummin se muna omaan käteen kuin että tarjoilet sitä muille. Pieni karenssi kaikenlaisista naisista tekee varmasti nyt vain ja ainoastaan hyvää. Ei muuta kuin jaksamisia sinne tämän mylläkän keskellä!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Pieni karenssi kaikenlaisista naisista tekee varmasti nyt vain ja ainoastaan hyvää. Ei muuta kuin jaksamisia sinne tämän mylläkän keskellä!

Tattis. Nyt mulle todellakin riitti. Ei tuota olisi enää pää pitkään kestänyt. Ainoa hyvä puoli tuossa muutaman viikon suhteessa oli se, että itsetunto säilyi. Olinhan kaunista ja parasta. Mutta samalla sain myös oppitunnin kaksoiselämästä, valehtelusta, taksikuiteista, baari-iltapäivistä, teeskentelystä, oikeasta itkupotkuraivarista, paskana jätkänä olemisesta jne jne.

Kadehdi en niitä jotka luotuja on kaksoiselämään
Joskus tuntuu etten kunnolla saa eletyksi tätä yhtäkään


Tuo lainatun säkeen biisi muuten löytyy Juice Leskisen Yölento-albumilta, raidalta 9.
 

Veijari

Jäsen
Vai ihan sitten tekstiviestillä päätit laittaa pisteen suhteelle. Ehkä se R-S:kin nyt siltä sokeudeltaan näkee jotain kirkkaammin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös