Kerran täällä nyt on tilannekatsausten aika, niin laitetaan omakin. Aiemmin kerroin eräästä tyttösestä, jota olen mielenkiinnolla katsellut jo jonkin aikaa, mutta en ole viitsinyt mitään tehdä. Eilen sitten lyhyen baarivisiitin jälkeen tulin himaan koneelle ja tein normitsekkauksen facebookiin ja messengeriin, tämä kaunis ja todella mukavan oloinen nainen olikin FB:ssä ja nopeasti lisäilinkin neitosen meseen, jossa lähdettiin liikkeelle normi "mikämeno" -kysymyksillä ja juttelimme jonkin aikaa niitä näitä, kello oli tässä vaiheessa noin 2. Noh, tyttö valitteli tylsyyttä ja "vitsillä" heitin, että voisin lähteä piristämään (tyttö asuu toisella paikkakunnalla parinkymmenen kilometrin päässä) ja siinä pientä flirttailua ja pelailua oli hetken ja loppujen lopuksi tyttö heitti "vitsillä", että mitäs minä vielä kotona teen, kun piti jo aikoja sitten lähteä sinnepäin piristämään hänen yötänsä ja niinpä soitin kaverille, joka oli kuskina muille, että nyt tarvitsee kyydin ja niinpä olinkin hujauksessa tytön paikkakunnan lukion pihalla, jossa sovimme näkevämme. Puheena & tarkoituksena oli olla vain hetki ja lähteä takaisin kotiin nukkumaan. Noh, siinä ujona poikana hieman humalassa koitin jotain höpistä, etten aivan aivokuolleelta vaikuttaisi ja lähes samantien huomasin, että voin puhua tälle naiselle huomattavasti vapautuneemmin kuin yleensä puolitutuille naisille, varsinkin jos olen ollut kiinnostunut.
Siinä sitten puhuttiin ensin ihan tutustumismielellä juttuja (vaikka osaan jo tiesikin vastauksen) tyyliin "onko sisaruksia, asuuko yksin" ja hetken päästä huomasin puhuvamme jo hieman syvällisemmistä asioista ja jossain vaiheessa hän alkoi puhumaan arkaluontoisista asioista ja taisipa siinä neidiltä lipsahtaa parit kyyneleetkin ja siinä lohdutteluni lomassa uskaltauduin ottamaan tytön jo kainaloon ja silittelemään päätä. Sen lisäksi, että olen aina pitänyt naista ulkoisesti erittäin hyvänä kokonaisuutena ja mukavana ihmisenä, aukesi minulle todellisuus tästä ihmisestä: Hän on pohjimmiltaan todella viisas ja vaikka hän on muutaman vuoden nuorempi kuin minä, on hänellä elämänkokemusta ja vastoinkäymisiä ollut elämänsä aikana aivan varmasti saman verran kuin minulla.
Loppujen lopuksi kotona olin yhden jälkeen päivällä, eli nopea illanvirkistys muuttui yhdeksi elämäni antoisimmista keskusteluista, kolmen aikaan olin perillä tytön luona ja yhdeltä kotona. Ei olisi kyllä uskonut, että vielä joku päivä tapaan kauniin naisen, jonka kanssa voin vain olla ja jutella 10h yhtämittaa kyllästymättä kertaakaan tai pitämättä naista kertaakaan edes hölmönä. Ja vielä, että ilmaisi tekemisillään kiinnostuksensa minua kohtaan, niin eihän tässä voi tehdä muuta kuin odottaa heräämistä tästä unesta.
Siinä sitten puhuttiin ensin ihan tutustumismielellä juttuja (vaikka osaan jo tiesikin vastauksen) tyyliin "onko sisaruksia, asuuko yksin" ja hetken päästä huomasin puhuvamme jo hieman syvällisemmistä asioista ja jossain vaiheessa hän alkoi puhumaan arkaluontoisista asioista ja taisipa siinä neidiltä lipsahtaa parit kyyneleetkin ja siinä lohdutteluni lomassa uskaltauduin ottamaan tytön jo kainaloon ja silittelemään päätä. Sen lisäksi, että olen aina pitänyt naista ulkoisesti erittäin hyvänä kokonaisuutena ja mukavana ihmisenä, aukesi minulle todellisuus tästä ihmisestä: Hän on pohjimmiltaan todella viisas ja vaikka hän on muutaman vuoden nuorempi kuin minä, on hänellä elämänkokemusta ja vastoinkäymisiä ollut elämänsä aikana aivan varmasti saman verran kuin minulla.
Loppujen lopuksi kotona olin yhden jälkeen päivällä, eli nopea illanvirkistys muuttui yhdeksi elämäni antoisimmista keskusteluista, kolmen aikaan olin perillä tytön luona ja yhdeltä kotona. Ei olisi kyllä uskonut, että vielä joku päivä tapaan kauniin naisen, jonka kanssa voin vain olla ja jutella 10h yhtämittaa kyllästymättä kertaakaan tai pitämättä naista kertaakaan edes hölmönä. Ja vielä, että ilmaisi tekemisillään kiinnostuksensa minua kohtaan, niin eihän tässä voi tehdä muuta kuin odottaa heräämistä tästä unesta.