Naisasiat

• 7 587 235
  • 26 609

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tekstarivinkki täältäkin:

MoiX! Olet kuin enkeli, jonka hampaat ovat valkoiset kuin taivaan pilvet, silmäsi siniset kuin taivaankansi, hymysi on aurinkoni joka valaisee koko elämäni. Noh, paskapuheet sikseen, haluaisin nussia sun kanssa mutta sitä ennen voitaisiin tutustua muutenkin mutta se välivaihe voidaan kyllä jättää väliinkin.

En tiijä toimisko mutta voishan sitä kokheilla.

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tämä toimii varmasti:

Näin sinusta unta,
luisteltiin yhdessä, satoi lunta.
Kirjoitin myös yhteen Jatkoaikaan
niiin kovasti perääsi haikaan.

Sain neuvoja hyviä
en vaan löytänyt niistä kultajyviä.

Kas, kovin perinteisiltä neuvot näyttää
en edes rahapussiasi saisi täyttää.
Soittamaan kehottavat gurut
vaikka päässäni soivat vain hääkirkon urut.

Toivon ett´ pidät ”ujosta” pojasta
joka kurkkii sua syntymäpäivänä ojasta.
Nuo taas haluais että oon kova jätkä
jolta löytyy hampaista marisätkä.

Ne vaan ei tajua, että puijaan niitä
kun ei niillä kertakaikkiaan mielikuvitus riitä.
Luulevat minua kovinkin nössöksi,
tosin "vähän" huijasin, että puhelunikin menisi sössöksi.

Vaan oikeesti olen mies vailla vertaa
enkä todellakaan kysele sua toistakertaa.
Jos nyt et kanssani käydä viitti
niin hyvää jatkoa - mulle riitti.

Terveisin koo

Morgoth

Jäsen
Vaikka haluaa soittaa, niin silti jännittää niin pirusti puhua puhelimessa.

Lähetä ensin tytölle kirjeessä vaikkapa 50 €. Odota pari päivää ja soita sen jälkeen tytölle ja vaikka huohota puhelimessa, jos toi puhuminen ei ole sun juttus. Rahalähetykseen voit lisätä vielä vaikka kuvasi sukukalleuksistasi ja vaikka jonkun noista runoista joita täällä on kirjoitettu. Sitten olet näyttänyt tytölle, että sulta löytyy rahaa (ainakin 50€) ja vielä varustuksesi, niin tyttö alkaa olemaan jo ihan sulaa vahaa käsittelyssäsi. Eikä tarvitse puhua.

Tai lähetä sille linkki tähän jatkisen keskusteluun, niin se ehkäpä tunnistaa sinut ja soittaa sinulle.

Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Minusta toi on turhaa selittelyä, ettäkö tuo olisi ylitsepääsemätöntä kun "jännittää pirusti". Jos on tyttö, jota kohtaan on syviä tunteita, niin valtaosalle juttelu on jännittävää ja haastavaa. On tietenkin ihan eri asia mennä juttelemaan tytöille, joita kohtaan vielä ei ole suurempia tunteita kuin ihastukselleen.

Mutta ei jumankauta, ei pirusti jännittäminen voi olla syy, jonka takia jätät koko homman väliin. Ota nyt itseäs niskasta kii, jos ei tän suhteen takia, niin tulevaisuuden.

Jos väität ettei jännittäminen voi olla syy soittamisen väliin jättämisestä niin et todellakaan tiedä mitä todellinen paniikinomainen jännittäminen voikaan saada aikaan. En tietenkään tiedä kuinka paljon Jomppa_Koo:ta jännittää ja kärsiikö hän paniikinomaisesta jännittämisestä (paniikkihäiriöstä mikä ilmenee myös puhelimessa puhuessa) mutta jos kärsii niin en laisinkaan ihmettele, että ei uskalla soittaa vaan miettii muita keinoja lähestyä tyttöä - mutta se femman pistäminen kuoreen ei ole se oikea keino.

Jos niitä tunteita on eikä mitään muuta keinoa löydä niin laita vaikka sitten se tekstiviesti. Kirjoita omanlaisesi viesti, ei mitään kopiota jonka olet jossain "parisuhdeoppaassa" nähnyt tjsp. Mitään et menetä vaikka kirjoittaisit kenties kömpelöstikin, jos siinä on tunnetta mukana niin tyttö kyllä huomaa sen ja jos katsoo aiheelliseksi vastata niin vastaa, jollei katso niin voit kuitenkin olla tyytyväinen itseesi kun olet tehnyt jotain - olet vähintäänkin ylittänyt itsesi.

vlad.

Muuten tuon voi laittaa suoraan, mutta tuo lainattu osa kannattaa varmaan muuttaa muotoon:

Terveisin Jomppa_Koo

Niin, eihän siihen mitään nimimerkkiä kannata laittaa. Oma nimi mieluummin.

Voi kuinka loistavia viesti-ideoita onkaan tullut. Lupaan, että jonkun tuollaisen tulen laittamaan. Dynamon ehdotus on aika liikuttava, huhhuh. Luulis, että tuosta jos mistä nainen liikuttuu. Kiitokset vaan, kun jaksatte auttaa tyhmää.

Jeffrey

Jäsen
Siis totta kai haluan puhua hänelle, mutta toisilla se on vaikeampi toteuttaa, toisilla ei.

Soita nyt saatana! Tai laita edes se tekstari. Tosta jännityksestä voin sanoa sen, että ainahan se jännittää jos oikeasti on menossa treffeille yms. tytön kanssa johon tuntee mielenkiintoa. Ja itse duunin puolesta joudun soittelemaan puheluita joita en haluaisi soittaa, ja ne jännittävät etukäteen. Ota vaikka kynä ja paperia ja vedä ranskalaisilla viivoilla asioita joita haluat ottaa esiin. Ja mieti mitä vastapuhuja voi argumentoida ja pohtia jo niihin tilanteisiin sopivat vastaukset. Jos tällainen ensisoitto on kyseessä niin tyttö tuskin alkaa puhumaan niitä näitä, vaan menee kyllä varmasti kaavan mukaan. Ja sinä varmasti osaat sanoa mitä hän voisi kysyä.

Tyttö nyt todennäköisesti kysyy ainakin:

1. Kuka helvetti sä olet?
2. Siis kuka?
3. Mistä sä oot saanu mun numeron?
4. Miksi sä soitat mulle?

Sitten kun tyttö pääsee alkujärkytyksestä:

5. Niin siis me oltiin samassa koulussa vai?
6. Ai siis samalla luokalla?
7. Sori mut mä en kyl muista sua.
8. Mitäs sä oot tehny sitten koulun jälkeen
9. Aaa, okei, mut mun pitää kyl nyt mennä

Sitten voit vaikka laittaa tekstiviestiä perään: Oli hei tosikiva jutella pitkästä aikaa. Oon miettiny viimeaikoina et mitä vanhalle porukalle oikein nykyään kuuluu. Mä mietin et kun oon tulossa sinne (tytönkotikunta) käymään tossa yhtenä päivänä niin olis tosi hauska jos sä ehtisit käymään vaikka kahvilla. Niin voitais vähän muistella vanhoja aikoja.:).

Tän jälkeen lainaat vanhempies autoa ja päräytät sinne kahville ihan muinamiehinä, otat vaikka pari rohkasevaa ja hurmaat sen tytön. Muista myös pukeutua treffien vaatimalla tavalla, mutta muista, että olet käymässä kylässä ihan vain ohimennen. Treffimuoti tällaiseen voisi olla Smart Casuall: Smart casual on astetta juhlavampi kuin pelkkä casual. Tapahtuman järjestäjät toivovat yleensä kyseisellä koodilla sitä, ettei tilaisuuteen mennä arkisissa villapaidoissa ja farkuissa. Smart casual -tilaisuuteen voi pukeutua hyvinkin trendikkäästi. Esimerkiksi siisti villatakki ja suorat housut (tai siistit farkut) toimivat hyvin. Solmion käyttö on mahdollista tilaisuudesta riippuen. Mikäli solmiota ei ole kauluspaidan ylin nappi jätetään auki. Näin sanoo wikipedia

Jomppa_Koo @ Smart Casual
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2008/12/20/article-0-02DCB722000005DC-206_468x675.jpg
Huom! Tässä kuvassa ei esiinny oikeasti Jomppa_Koo. Vaan häntä sijaisnäyttelee aloitteleva miesmalli David Beckham.

http://media.photobucket.com/image/smart casual/apocalypseXVIII/DSC01896.jpg?o=3
Huom! Tässä kuvassa ei ainakaan tiettävästi esiinny Jomppa_Koo. Luulisin, että joku rändom räkänokka.

Ja niin he elivät elämänsä onnellisina loppuun asti. Ja Vitut! Tai noh. Kunhan olivat ensin eronneet. Jomppis tajusi sitten jossain vaiheessä että paljon mielummin hän juo kavereidensa kanssa olutta ja heittelee tikkaa, kun käy tytön kanssa vaateostoksilla, maksaen tietenkin kokolystin. LoppuKiitosEndSlut. Ja ei, en kuuluu vapaamuurareihin, enkä myöskään ole illuminati, paskiainen vain. C U @ KK-ketju

Viimeksi muokattu:

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Tän jälkeen lainaat vanhempies autoa ja päräytät sinne kahville ihan muinamiehinä, otat vaikka pari rohkasevaa ja hurmaat sen tytön.

Parin rohkasevan tapauksessa suosittelisin julkisia kulkuneuvoja vanhempien auton sijasta.

Tai sitten hotellihuoneen ottamista. Mikä ei tietysti olisi huono juttu sikäli mikäli tapaaminen menee putkeen.

Jeffrey

Jäsen
Parin rohkasevan tapauksessa suosittelisin julkisia kulkuneuvoja vanhempien auton sijasta.

Tai sitten hotellihuoneen ottamista. Mikä ei tietysti olisi huono juttu sikäli mikäli tapaaminen menee putkeen.

Jompan valinta on taksi
Kosk huomen on saipan matsi
Mul' lippuja ois kaksi
Tulisitko seuraksi
Ja Jompal kävis flaksi
Olis tolpal jo taksi

Kolokettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KoU, HJK, AS Roma, Chelsea
Yks vaihtoehto on tietenkin, että jos puhuminen jännittää ja tekstiviestikään ei tunnu toimivalta, niin ota jomppa luuri käteen ja laula tyttö sanattomaksi. Sovita vaikka jonkun palstaveljen runo johonkin perinteiseen joululauluun ja pistä taustalle soimaan prinsessa ruususta.

Tämä siis vain jos oot laulumiehiä. Välimuotona voit koittaa räpätä.

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Lähetä ensin tytölle kirjeessä vaikkapa 50 €. Odota pari päivää ja soita sen jälkeen tytölle ja vaikka huohota puhelimessa, jos toi puhuminen ei ole sun juttus. Rahalähetykseen voit lisätä vielä vaikka kuvasi sukukalleuksistasi ja vaikka jonkun noista runoista joita täällä on kirjoitettu. Sitten olet näyttänyt tytölle, että sulta löytyy rahaa (ainakin 50€) ja vielä varustuksesi, niin tyttö alkaa olemaan jo ihan sulaa vahaa käsittelyssäsi. Eikä tarvitse puhua..

Mä ainakin lähtisin tolla yllä olevalla liikkeelle! Täytyy olla kylmä ja tunteeton nuori nainen - todennäköisesti frigidi - jos toi ei herätä vahvoja tunteita, kenties jopa ihastumista...

Johan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mä ainakin lähtisin tolla yllä olevalla liikkeelle! Täytyy olla kylmä ja tunteeton nuori nainen - todennäköisesti frigidi - jos toi ei herätä vahvoja tunteita, kenties jopa ihastumista...
Kiekkoprofessorihan puhuu asiaa. Puhuminen on kaiken kaikkiaan ylikorostuneessa tilassa tässä perinteisessä suomalaisessa kulttuurissammekin. Jos et, jomppa_koo, uskalla kuitenkaan huohottaa, niin voit myös ynistä/ynähdellä. Se saattaa olla se viimeinen niitti, jota kaivataan.

dal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ne parit
Mitäs tähän nyt laittais sitte, pakko huudella jompalle täältäki, että laita nyt edes viestiä jos et muuta perinteistä ja yksinkertasta (EI kukkia tms.) keksi.

Jos se ei mee vituiks yhteydenoton myötä, nii se voi mennä vituiks myöhemmin. Karua, mutta niin totta. Ja jos ei mee vituiks myöhemmin, nii sitte vaa eletään sen mukaan. Turha sitä perseelleen menemistä on pahemmin pelätä jos kuitenki on tahtoa kattoa mihin "kortit riittää".

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nyt alkaa olla jo niin paljon tsemppiä ilmassa Jomppa Koolle, että tää unelmien neitonen alkaa jo ihan kuin itsestään aavistaa jotain.

Mä varaan ekat Jompan jälkeen!

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Nyt alkaa olla jo niin paljon tsemppiä ilmassa Jomppa Koolle, että tää unelmien neitonen alkaa jo ihan kuin itsestään aavistaa jotain.

Mä varaan ekat Jompan jälkeen!
Jomppa on sen verran varautuneesti ottanut tämän lähestymisen, että hänhän voi vauhtiin päästyään olla jalallinen VEI-8 -luokan purkaus... siinä ei jää jälkiliukkaista kuin liukkautta ja vistot jäljet, veikkaan.

Noh, kannanpa korteni kekoon. Jos se yhteydenottaminen todella tuntuu niin vaikealta, ehkä kannattaisi harjoitella jonkin paikallisen orkkuperhosen kanssa?

"Mooooi (ääni väristen), moon Jomppa_koo..."
"HÄ?"
"Notta terve, olen Jomppa."
"Niin?"

... tässä vaiheessa pitäisi jo vituttaa, kun ei mene sana perille, joten siirry suoraan puheeseen:

"Niin, siis tuttavuutta ajattelin tehdä kanssasi, tai mitä neidille nyt sattuu sopimaan."

Kyllä se siitä, harjoituskappaleeksi kannattaa valita sellainen kahdella jalalla liikkuva ja mielellään itseä keveämpi yksilö. Pussia voit käyttää, tai pysytellä aktin aikana tiiviisti takana, miten vain.

Joka tapauksessa, yllä on monia erinomaisia ohjeita sitten sitä varsinaista tutustumisen kohdetta varten. Treenaamalla se kunto kohenee, joten ota ihmeessä pari harjoitusvastustajaa alemmista luokista, ennen titteliottelua.

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Eiköhän tämä Jomppa_Koo -case ole sarjassa making-fun-of-it? Materiaalia on jos jonkinlaista pitkin keskustelupalsaa, ja viittaa kyllä kaikkeen muuhun kuin vakavasti otettavaan tapaukseen.

Feikki mikä feikki. Pakkohan sen on näin olla.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tästäpä jomppa_koo:lle lahjaideaa, jos vielä mietit sitä mitä lähettäisit tuolle tytölle: I'm nuts about you! (pulju.net)

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Jomppa_Koo halusi vinkkejä. Näkisin että tässä on nyt kolme vaihtoehtoa.

1) Toimi kyseisten Bing Bong veljesten esimerkin mukaan. Eli menet ja lyöt sen monsterin tiskiin. Usein saattaa tulla ensireaktiona negatiivinen vaikutelma, mutta usein tuo jää vaivaamaan ja kohta sinuun otetaankin jo yhteyttä.

2) Ideaali on kuitenkin se että keksit jotain sanottavaa suoraan sydämestä ja laitat tekstarin jos puhelu ei aluksi luonnistu.

3) Jos toinen vaihtoehto ei oikein toimi eli et keksi mitään sanottavaa, varasta joku toimiva pätkä biisin sanoitusta joka mielestäsi kuvaa tilannetta hyvin. Muista liittää joku oma persoonallinen lyhyt viesti "varastetun pätkän" loppuun.

Kolokettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KoU, HJK, AS Roma, Chelsea
Yks vaihtoehto on sitten hakea tämmöistä yhteistä teemapuuhaa, eli lähettää tytölle puuntaimi ja Antti Tuiskun uutuussingle "Me istutettiin yhdessä puu" ja tietenkin Koivun veljesten jääkiekkokortteja sekä paikallisen metsänhoitoyhdistyksen kausikortin kahdelle. Sitten kirjoitat korttiin että valitettavasti kastelukannu ei postilaatikkoosi mahtunut ja tarjoudut kasteluapuun puuntaimen kasvattamiseksi. Mieti sitä tunnetta kun saatte rakkautenne todisteeksi istuttaa yhdessä kauniin puun tyttösi pihalle? Lopuksi voitte juoda mehua.

Feikki mikä feikki. Pakkohan sen on näin olla.

Niin, et pysty kuitenkaan todistamaan onko tämä feikki vai ei. Voit miettiä sitä rauhassa, ihan oman ajan kanssa.

Ja kyllä minä vielä jonkun viestin noista tähän mennessä tulleista ehdotuksista laitan menemään. Voihan se ajatella, että oon täysi pelle, mutta eikö se niin ole että mitään hävittävää mulla ei ole? Nainen se vaan on. Vois kuitenkin se kirje olla parempi kuin joku tekstiviesti?

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Ja kyllä minä vielä jonkun viestin noista tähän mennessä tulleista ehdotuksista laitan menemään. Voihan se ajatella, että oon täysi pelle, mutta eikö se niin ole että mitään hävittävää mulla ei ole? Nainen se vaan on. Vois kuitenkin se kirje olla parempi kuin joku tekstiviesti?
Kirje on ehdottomasti parempi. Siihen voi kätevästi laittaa mukaan sitä käteistäkin, joka tekee tarkoitusperistäsi ehdottomasti uskottavamman rakkautesi kohteen silmissä. Samaan kirjeeseen voit laittaa myös kortsuja, joita tytsy voi käyttää oman kiinnostuksensa kohteen kanssa.

dal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ne parit
Voihan se ajatella, että oon täysi pelle, mutta eikö se niin ole että mitään hävittävää mulla ei ole? Nainen se vaan on. Vois kuitenkin se kirje olla parempi kuin joku tekstiviesti?

Nimenomaan siksi, että "mitään hävittävää ei ole" kannattaa ottaa joku simppeli ja helppo tapa edetä. Ei oo sit ihan turhaan nähny kaikkea vaivaa jos ei tärppää ;)

Näpynäpy vaan ja sit viesti matkaan. Tosin tällä tahdilla koko tyttönen ehtii jo karata jonkun toisen matkaan.. ja sittekös vasta miestä syökin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy