Mainos

Naisasiat

• 7 601 100
  • 26 641

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kiinni veti! Panostan 100e vain yhdelle kerralle, ja 4e useammalle tapaamiselle. Voin pistää yyveenä tilinumeron kun on maksun aika.
Siellä on tilastomatematiikka hallussa! Tässä voittajavedossa ei kuitenkaan voi sijoittaa kuin leikkirahaa :)

Oy Veikkaustoimisto Käyttäjänimetön Ab olisi hyvä pankki noilla kertoimilla ja panostuksilla.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minähän en luovuta. Olen päättänyt yrittää tuota naista ja menen loppuun asti. Mielestäni aika moni luovuttaa jo alkuvaiheessa, mutta vain yrittämällä voi oikeastaan saada halutun tuloksen aikaiseksi.
No, itsehän sen parhaiten tiedät mitä haluat ja mihin pystyt. Joten, antaa sitten palaa vaan, kun kerran itsevarmuutta tuntuu piisaavan.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Minähän en luovuta. Olen päättänyt yrittää tuota naista ja menen loppuun asti. Mielestäni aika moni luovuttaa jo alkuvaiheessa, mutta vain yrittämällä voi oikeastaan saada halutun tuloksen aikaiseksi. Eräs aika tunnettu jääkiekkoilija (Wayne Gretzky) on joskus sanonut näin: "You miss 100% of the shots you never take". Aion noudattaa tuota neuvoa eli aion vielä yrittää. Ainoastaan lähestymistaktiikka on vielä hakusessa. Pakkomielle on ehkä liian vahva sana, olen vain todella kiinnostunut hänestä. Lisäksi kuulun niihin jotka saavat naisia aika helposti, joten vaikea tapaus innostaa vaan enemmän.

Juna meni jo. Jos nainen kerran sinut laittaa ö-mappiin, on sieltä erittäin hankala nousta. Mokasit pahasti tuon ensikontaktin ja teit itsestäsi juurikin pellen. Jos ei ole miestä mennä sanomaan asiaansa silmästä silmään, ei kannata odotella suurempia tuloksia. Tekstarivonkauksella irtoaa vain Ikelle.

Jos nyt jatkat tuota "yrittämistä", tulee naiselle juurikin ahdisteltu fiilis.

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Jos nyt jatkat tuota "yrittämistä", tulee naiselle juurikin ahdisteltu fiilis.

Pöh. Tuo fiilis nyt vaan riippuu ihan siitä, että mitä mieltä nainen on ozosta. Jos ozo on miehenä kiinnostava, niin huomio hivelee varmasti itsetuntoa. Jos taas ei kiinnosta lainkaan, niin saattaa alkaa ahdistamaan. Toki varsinkin varttuneemmalla iällä kannattaa jättää tuollaiset teinien vonkausmetodit sikseen.

disclaimer: Tapauksen moraalinen puoli jätetty huomiotta.

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minua kiinnostaa tietää, mikä saa naisen roikkumaan jätkässä joka haukkuu ulkonäköä, pettää ja käyttäytyy väkivaltaisesti tätä kohtaan? Ollaan kuin tuuliviirejä, erotaan-palataan-erotaan-palataan.

Sitten kun kyseinen nainen käy treffeillä jonkun toisen kanssa (toivottavasti erotaan-vaiheen aikana) niin treffikumppani on "ihan tylsä". Pitääkö osalla naisista olla pelko, että voi saada turpaansa että parisuhde ja sen toinen osapuoli on jännittävä ja "hyvä"?

Tässä vaan sivusta, onneksi kaukaa sivusta, seuraillut tosielämässä tapahtuvaa toimintaa.

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Itseäni on askarruttanut aivan sama asia. Kuitenkin puhutaan parisuhteissa, että jos mies kerrankin lyö, niin välittömästi ensimmäisen lyömiskerran jälkeen pitäisi suhde päättä siihen paikkaan. Monella tämä ei kuitenkaan onnistu. Toinen vaihtoehto on, että lähdetään hakemaan asiaan ammattiauttajalta apua, mutta eihän meissä miehissä nyt koskaan niin paljon vikaa voi olla, että ammattiapua tarvitsisi.

Noh, kaippa se kuvaa sitten jotenkin sitä naisten ajatuksenjuoksua, että just kaikki linnakundit ja aggressiivisen oloiset kaverit tuntuu aina saavan naisen rinnalleen, mutta sitten taas lattea ja turvallinen vaihtoehto normaalin miehen muodossa ei vain tunnu tarpeeksi kiehtovalta vaihtoehdolta.

Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Täytyyhän miehen olla naiselle myös turvana. Jos nainen ei tunne oloaan turvalliseksi miehensä kanssa on lähtö yleensä edessä.
Lyöminen ja mustat silmät on pieni hinta siitä, että omaa jätkäkaverin, joka myös "vaaran" tullen puolustaa naistaan. Senpä takia kaikki hissuttelijat ja kiltit tyypit, jotka eivät fyysisesti ole päteneet, saavat monoa, kun "eihän tuosta hissukasta ole mihinkään." Noin ihan vähän ehkä liitoitellen.
Myös kaksilahkeisten sanonta "vaara kiehtoo" pätee näiden linnakundien ja muiden vastaavien höyryhäyristen suhteen.

Itse en välttämättä menis kaksi kertaa tappaneen miehen kanssa yksiin. (Ja kuinkas siinä kävikään.)

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Väittäisin, että löytyy myös sellaisia miehiä, joiden kanssa nainen tuntee olonsa turvalliseksi ilman turpaansaamisen pelkoa tältä suojelusenkeliltä.

Ymmärrän myös sen, että vaara kiehtoo. Kuitenkin vaaran muuttuessa yhä uudelleen ja uudelleen turpaansaamiseen luulisi kellojen jo soivan. Eihän monestakaan voi tietää etukäteen tämän olevan väkivaltainen.

Uskon ja ainakin toivon, että tyttöystäväni tuntee olonsa turvalliseksi minun seurassani. En ole oikeastaan koskaan oikein kunnolla tapellut saati naista lyönyt. Enkä mä kovin vaarallinenkaan ole, paitsi kiekollisena omassa päässä.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
...En ole oikeastaan koskaan oikein kunnolla tapellut saati naista lyönyt. Enkä mä kovin vaarallinenkaan ole, paitsi kiekollisena omassa päässä.

Mikään ei kyllä ole niin säälittävää, kuin naistaan lyövä mies. Ymmärrän, että ne naiset voivat varsinkin alkoholinhuuruisina iltoina olla suustaan vittumaisia, mutta sitten pitää vain olla takaisin suustaan vittumainen. Nyrkkien ottaminen avuksi on kyllä niin raukkamaista, kuin olla saattaa. Jos on jumalauta saanut naisen rinnalleen omaan elämäänsä, niin ei pysty käsittämään, miten joku alentuu moiseen toimintaan.

En tosin ole koskaan seurustellut kuukautta pidempään, joten en oikein tiedä, millä tavalla se "hohto" sen naisen ympäriltä katoaa. Lyömään ei silti oikeuta mikään muu kuin se, että nainen oikeasti jotenkin uhkaa miehen terveyttä tai henkeä.

Tässä oli minun moraalisaarnani tällä erää.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kertoimella 50,00 voi leikkirahaa lunastaa...

Aika siistiä käydä ensitreffeillä, kun nainen osaa ja haluaa puhua tieteistä (Kansantaloustiede eri teorioineen sekä taantuma), taiteista (eräät ei-Hollywood-leffat ja kirjallisuus), politiikasta (USA:n vaalit), sosiologiasta (yhteisöllisyys kontekstina) ja muutenkin tolkullisia.

Niihin panemisiin ja muihin vastaaviin toimintoihin ehtii ja kannattaa siirtyä vasta sen jälkeen jos ja kun yläpää on tolkuksi todettu, muuten se suhde perustuu pelkkään panemisen huumaan ja voi olla muuten ihan tyhjän päällä.

Ja olihan sillä ihan hyvät tissit ja perse.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihan samaa mieltä tuosta naisiin kohdistuvasta väkivallasta, että se on hyvin raukkamaista, mutta itse en kyllä ymmärrä yhtään sen enempää väkivaltaa myöskään miesten kesken. Hyvinkin alkukantainen tapa hoitaa asioita. Toki asia on eri, jos yhteisymmärryksestä lähdetään tanssiin jne, mutta jos joku viaton joutuu väkivallan kohteeksi tahtomattaan, niin kyllähän se ikävää on. Koskeehan tämä tietysti ihan kaikkia ihmisiä ikään ja sukupuoleen katsomatta.

Niin ja luulisi niitä turvallisia miehiä löytyvän naisten rinnalle myös sellaisia, joilla ei ole tarvetta kouluttaa morseintaan nyrkkihippasin.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Viimeiset pari päivää olemme olleet suhteellisen aktiivisessa kirjeenvaihdossa social networkin kautta. Minusta se fakta, että hän hyväksyi kaveriksi + vaihdamme vielä kuulumisia osoittaa aika hyvin sen, että hän on ainakin karvan verran kiinnostunut.

Minä olen päivittäin kirjeenvaihdossa monienkin naisten kanssa. En tiedä ikääsi, mutta jossain vaiheessa sinullekin valkenee se, että naiset ovat joko 100% kiinnostuneita, tai sitten ei yhtään. kaverikortti heiluu usein ja se kannattaa ymmärtää ajoissa, sillä jos ei ymmärrä, sekin kortti lentää nurkaan nopeasti.

Sinnikkyydellä naisasioissa harvoin pääsee kovin pitkälle. Naisille tärkeää on ensivaikutelma ja tunne siitä, että jalat menevät alta. Jos tuota vaikutelmaa ei tule, niin homma on taputeltu.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minusta se fakta, että hän hyväksyi kaveriksi + vaihdamme vielä kuulumisia osoittaa aika hyvin sen, että hän on ainakin karvan verran kiinnostunut.
Minullakin on monia naisihmisiä, erittäin viehättäviäkin sellaisia, kavereina mm. Facebookissa. En kyllä silti oleta, että heistä kovinkaan moni olisi minusta kiinnostunut enemmänkin ja muuten kuin kaverimielessä...

...tai ehkä olenkin väärässä ja heistä jok'ikinen haluaisi päästä panemaan kanssani? Olen vaan niin autuaan tietämätön ja vaatimaton kaiken suhteen.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Kiitos kun palautitte maan pinnalle, taidatte olla oikeassa. Täytyy keksiä jonkun ratkaisun lähipäivinä.
Saanks mä nostaa takaisin pilviin sitten? Omalla kohdalla on muutamia kertoja tässä lähiaikoina lähtenyt facebookin kautta homma etenemään hyvinkin samalla tavalla. Toisen kanssa seurustelen nykyään, ja toiselle jouduin sanomaan kiitos ei, koska seurustelen ensimmäisen kanssa. Yleensä se, että joku suurinpiirtein ennestään tuntematon ihminen kyselee kuulumisia, tarkoittaa juurikin sitä, että hän on kiinnostunut sinusta. Ei välttämättä muuta, mutta jos pelaa korttinsa oikein, niin kai tuosta treffit saa viriteltyä.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kiitos kun palautitte maan pinnalle, taidatte olla oikeassa. Täytyy keksiä jonkun ratkaisun lähipäivinä.
Uskon, että näin on parempi. Naiset joko ovat kiinnostuneita tai sitten ei. Eikö tyttö ilmoittanut sinulle Facebookin välityksellä, että hänellä on poikaystävä. Kunnioittaisit tätä, jos et muuta. Tyttö tuskin on sinusta kiinnostunut, joten laita uutta matoa koukkuun ja unohda tämä kaunokainen.

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Lisäksi kuulun niihin jotka saavat naisia aika helposti, joten vaikea tapaus innostaa vaan enemmän.

Eikö tyttö ilmoittanut sinulle Facebookin välityksellä, että hänellä on poikaystävä. Kunnioittaisit tätä, jos et muuta.
Eiköhän tuo ylläoleva lainaus kerro kaiken tarpeellisen. Joillekin miehille on vain täysin käsittämätön ajatus, että joku nainen ei heidän seurastaan kiinnostuisi. Sillähän on todnäk joku ruma luuseripoikaystävä, eihän se nyt käy päinsä, kun on komea parempikin tarjolla.

Tämä toki pätee myös toisinpäin. Niistä ei sattumoisin ole kokemusta. :)

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Viestisi oli ilmeisesti sarkastinen?

Täytyyhän miehen olla naiselle myös turvana. Jos nainen ei tunne oloaan turvalliseksi miehensä kanssa on lähtö yleensä edessä.
Lyöminen ja mustat silmät on pieni hinta siitä, että omaa jätkäkaverin, joka myös "vaaran" tullen puolustaa naistaan.

Siis mitä vaaraa vastaan nainen tarvitsee turvaa? Toisia naisia turpaan lyöviä miehiä vai?

Uskotko ihan oikeasti, että on olemassa naisia, jotka eivät usko miehensä puoustavan häntä, jollei mies ensin vedä naista turpaan?

Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Siis mitä vaaraa vastaan nainen tarvitsee turvaa? Toisia naisia turpaan lyöviä miehiä vai?

Uskotko ihan oikeasti, että on olemassa naisia, jotka eivät usko miehensä puoustavan häntä, jollei mies ensin vedä naista turpaan?

Kommentti koski lähinnä sitä edellistä tekstiä, jota en jostain syystä lainannut. Ja kyllä, teksti oli ivallinen. Pahoittelut siitä.

Birchman

Jäsen
No niin nyt se puolentoista vuoden taival on takanapäin. Tänään oltiin ekaa kertaa yhteydessä reiluun viikkoon. Hyvässä hengessä saatiin asioista puhuttua. Tyttö on tällä hetkellä surullisempi kuin mitä itse olen. Johtunee varmasti siitä, että itse olen tätä tulevaa eroa ehtinyt käsitellä päässäni jo muutaman kuukauden. Kauheasti kauniita muistoja ja ihania asioita jää mieleen, mutta väistämätöntä tämä oli.

Uudet tuulet odottaa...

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kiinnostunut tai ei, mutta en kyllä millään tapaa voi käsittää niitä, jotka eivät kunnioita olemassa olevaa suhdetta. Jonkun baari-illan pokan taustoja ei välttämättä aina tunne, mutta tällaiset piiritykset ovat asia erikseen.

Vuoronperään saa lukea tilityksiä siitä, kun upea lyyli on varattu tai vastaavasti joku epäkelpo vikitteli varatun. Ja tuntuu, että kylvön ja niiton lakikaan ei ole kovin tasapuolinen.

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Kiinnostunut tai ei, mutta en kyllä millään tapaa voi käsittää niitä, jotka eivät kunnioita olemassa olevaa suhdetta. Jonkun baari-illan pokan taustoja ei välttämättä aina tunne, mutta tällaiset piiritykset ovat asia erikseen.

Vuoronperään saa lukea tilityksiä siitä, kun upea lyyli on varattu tai vastaavasti joku epäkelpo vikitteli varatun. Ja tuntuu, että kylvön ja niiton lakikaan ei ole kovin tasapuolinen.

+1 samaa mieltä. Vaikka kuinka kiinnostaisi niin seurusteleva/varattu nainen jää väliin.
Toisaalta taas tuon tyyppinen stalkkaus jos osuisi oman naisen kohdalle niin kyseinen kaveri joutuisi melko ikävään puhutteluun kanssani.
Sitä niittää mitä kylvää.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
+1 samaa mieltä. Vaikka kuinka kiinnostaisi niin seurusteleva/varattu nainen jää väliin.
Täällä yksi lisää, joka on samaa mieltä.

On sitä itsekin varattuihin toki joskus tullut ihastuttua, mikä siinä lienee onkin, että varattuihin ihastuu niin usein? Kai niissä on olevinaan jotain niin erityistä...

Kuitenkin, kun sitä sitten todella ajattelee järjellään, niin olisi todella alhaista yrittää vokotella toisen kumppani ja aiheuttaa surua ja tuskaa jos siinä tempussaan vieläpä onnistuisi. Voisiko siinä olla todella voittajafiilis? Tietysti sitä voisi aina ajatella, että ehkä se niiden suhde ei ollut vakaalla pohjalla muutenkaan. Mistä sitten voit tietää, että omasikaan on sen naisen kanssa vakaalla pohjalla? Ehkä toinen vokottelija saa tehtyä samat temput, mitä itse teit ja se nainen vaihtaa taas miestä? Voisitko silloin edes syyttää sitä kaveria joka vei naisesi, kun miettii, mitä itse olet aiemmin tehnyt?

Mielestäni pokailemalla varattuja, menettää samalla oikeuden suuttua ja valittaa siitä jos joku liehittelee kumppaniasi. Näin se vaan menee. Mielestäni mitään perusteluja rikkoa parisuhde omien itsekkäiden himojen takia ei ole olemassa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy