Naisasiat

  • 7 520 299
  • 26 580

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Minkä takia naiset yleensäkkin syövät lähes koko ajan jotain herkkuja? Siis oma mutsi, entiset tyttöystävät, kaveritytöt, kavereiden muijat.... Kaikki.

Kun sinkkunainen tulee kotiin, hän katsoo mitä on jääkaapissa, ja painelee sänkyyn. Kun varattu nainen tulee kotiin, hän katsoo mitä on sängyssä, ja painelee jääkaapille.
 

dimmu

Jäsen
Kun sinkkunainen tulee kotiin, hän katsoo mitä on jääkaapissa, ja painelee sänkyyn. Kun varattu nainen tulee kotiin, hän katsoo mitä on sängyssä, ja painelee jääkaapille.

Niin no..

Onkohan sitten tehty vääriä valintoja jossain vaiheessa elämää, jos näin on. Joo toi on vitsi, mutta silti..

Paras ehkä mitä minä olen kuullut. Veljellä ja muijallansa oli riitaa. Siis tämä veljen muija oli pahoittanut mielensä jostain aivan turhasta, kuten 99% naisista tekee. No veli sitten oli ollut vähän vihainen, ja muija oli sanonut : " Jos saisin nyt suklaata tai karkkia niin kaikki olisi hyvin."
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No kun jatkuvasti kohtaa näitä moukkamaisa neitoja, drinkinkerjääjiä, säälijöitä, vittuilijoita...

Turha kait tästä on enempää jatkaa, mutta vähän ristiriitainen tuo pointtisi on.

On selvää, että "vittuilijat" risovat. Tietyllä tapaa on ymmärrettävää, joskin vainoharhaista, vittuilla tältä pohjalta sitten varmuudeksi muillekin naisille. Voihan se toki olla, että näet yhdellä vilkaisulla, kuka on vittuilija. Mutta ei siitä sen enempää.

Mutta minkä takia sua sitten suututtavat myös "säälijät". Sehän ei ole vittuilua, vaan nimenomaan empatiaa. Jos empatian kokee "nöyryyttävänä", niin tunne-elämässä on ihan oikeasti jotain vialla.

Tosin luulen kyllä, että koet tämän empatian epäaitona, ja siksi suhtaudut siihen niin negatiivisesti. Mistä tuo vainoharha sitten kumpuaa, on paha sanoa. Luottamus muihin ihmisiin tuntuu menneen aika pahasti jossain vaiheessa.

Koetko muuten itsesi empaattiseksi ihmiseksi? Sellaiseksi opettelu parantaa kummasti omaakin mieltä. Kyynisyys ei ole hyvä juttu, usko pois.

Nimimerkki ent. kyynikko. (Tosin mulla se näkyi lähinnä itsesäälissä rypemisenä, ei niinkään aggressioina).
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Miksi kaikesta pitää aina tehdä niin helvetin vaikeaa joka suhteessa tahtookirjottaa?

Ne on tietyllä tavalla periaatteellisia kysymyksiä noi. Huomaa sen, että onko joku hyväksikäyttäjä. Itse ainakin olen jo joskus ala-asteellemenoiässä viimeistään päässyt tutustumaan sellaisiin paskiaisiin ja vittumaista porukkaahan se on. Jollain yksittäisillä drinkeillä ei ole hevonkuusen merkitystä, mutta jos se on käyttäytymisessä oleva pattern niin niissä tapauksissa sitä on taas joutunut uhriksi ja pitää miettiä, että pitääkö alkaa väkivaltaiseksi vai ei. Veinihän joskus ilmeisesti juuri tämän syyn takia avasi ketjun oletko tirvaissut muijaasi otsalumpioon ja itseasiassa siivelläeläjämuijat, joita aina välillä jostain ilmaantuu ovat lähes ainoita tapauksia, jolloin olisin ollut itse valmis hakkaamaan naisia. Tai en itse kyllä ihmisiksi sellaisia oikein luokittele. Normaali-ihminen pitää huolen siitä, että ei elele muiden kustannuksella.
 

Bayern

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Huuhkajat
Niinhän siinä sitten kävi, että itsekin pääsee avautumaan tähän pahamaineiseen ketjuun.

Ollaan oltu naaraan kanssa kuutisen vuotta kimpassa, harrastettu ja reissattu yhdessä, kihloissa pari vuotta ja yhdessä asuttu n. 1,5 vuotta. Ehkä viimeisen viikon aikana neiti on tuntunut vähän etäiseltä, kun taas itsellä on jostain syystä ollut tavallistakin rakastuneempi olo. Tunnehan menee aina puuskissa, joskus on arkisempi tunne ja välillä taas tällainen. Joka tapauksessa eilen pommi sitten putosi, kun neiti ilmoitti harkitsevansa eroa. ..
Täällä annetaan yhden huonolla itsetunnolla varustetun kusipään mellastaa ja oheisen kaltaiset tärkeät viestit sivutetaan täysin. Kipeloville täydet sympatiat. Olen nimittäin aika lailla samankaltaisessa tilanteessa.

Mielelläni en tällaisia asioita lähtisi missään keskustelupalstalla puimaan, mutta kun täällä tuhansien kilometrien päässä Suomesta on tosi ystävät välillä vähissä, niin johonkinhan tätä on purettava (tietysti kavereillekin voi aina soitella/skypetellä). Meidän kohdalla tämä 6 vuoden taipaleen jäähylle meno ei tule kovinkaan suurena yllätyksenä, koska viimeiset pari vuotta on ollut vuoristorataa, mutta pahalta silti tuntuu. 6 vuotta on pitkä aika ihmisen elämässä ja tuo nainen on ollut sen ajan elämäni tärkein ihminen. Jos se nyt loppuu, niin vaikea tuo aukko on täyttää. Missään nimessä en koe tuota hukattuna aikana, enkä vaihtaisi mihinkään yhteisiä kokemuksia, mutta varmaan parasta molempien kannalta mennä nyt ainakin jäähylle. Syitä ja taustoja en ala tässä sen kummemmin puimaan, mutta pelkistettynä se on kai sitten sitä keltaisesta lehdistöstä tuttua "arkipäiväistymistä" ja sen seurauksia. Syitä on molemmissa.

Viinaa en ala (näin ainakin suunnittelen) suruuni vetämään, vaan keskityn urheilemiseen. Muutenkaan tässä iässä (jonkin verran yli 30) ei jaksaisi baareja lähteä naisenmetästysmielessä kiertelemään, mutta eipä tällä hetkellä uusi suhde kiinnostakaan. Tänään parin kaverin kanssa kaljalle, että saa vähän ajatuksia muualle.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Jos taahtookirjoittaan teksteissä korvaisi sanan nainen vuorotellen termeillä ryssä, neekeri, somali tai joku muu vastaava, voisi melkein kuvitella puhuvansa Seppo Lehdon kanssa. Ainakin viha alkaa olla samalla tasolla.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Otan itsekin kantaa tuohon drinkkiruinaus-keskusteluun, joka täällä velloo kovana.
Tapahtui viikko sitten Kuopiossa muuan Sedulassa.

Tulen kaveriporukassa sisälle raflaan ja suuntaan ensimmäisenä baaritiskille jakkaralle istumaan omaa tilausvuoroani. Puoli minuuttia siitä siihen tulee sellainen seminätti misu mielessään kylmä Fizz.

Nainen: "Oot kyl sen verran herrasmiehen näköinen et tarjoot kyllä mulle yhen siiderin"

Pavlikovsky: "Jooh no eipä taida tippua"

Nainen: "No c`mon, iltaahan tässä ollaan viettämäs, sul on hei varmaan rahaa"

Pavlikovsky: "Niin mulla kun ei ole tapana jaella täällä mitään armo sidukoita, et jos ei sulla muuta niin..."

Nainen avaa lompakkonsa ja kaataa 20 sentin hilukasan eteeni tiskille, joilla kieltämättä olisi jo varmaan saanutkin sen siiderin.

Nainen: "Kato ny hei, emmä näil saa mitää."

Pavlikovskyn kaveri: "Jäikö opintotuki saamatta?"

Nainen Pavlikovskyn kaverille: "sulta en kysyny mitää."

Pavlikovsky: "no niin mitä vielä?"

Nainen: "en oo ikinä nähny noin sikamaista jätkää."

Uuhh, omatuntoni kolisi kovaa ja seuraavaksi sama muija säntäsi tiskin toiselle puolelle, jossa sai uhrin vikiteltyä ostamaan jääkylmää Golden Capia. Noh laitetaan sen piikkiin, että kyseinen liisa oli varmasti janoinen silloin.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Tällaisen beta/omegamiehen versio alfauroksen toiminnasta voisi mennä vaikka näin: Ottaisin povariin aina pari Grandia mukaan. Siinä voisi sitten trinsessalle lyödä grandin tiskille, jos kerran jano on.

Vähänkö oisin kaikkien janoisten sankari.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Miksi noista tilanteista ei voi lähteä pois? Olen aika sanavalmis tyyppi, mutta jos mä oon dokaamassa niin en lähde millään ylimielisellä vittuilu-asenteella liikenteeseen. Lähden esim riitatilanteissa, vaikka harvoin tulee niin vaan pois sen jälkeen kun huomaa että mitään sanottavaa ei enää ole, tai jos joku janari koittaa käytävällä kädet levällään väkisin tuupata, vaikka sitä väistää niin mulle ihan sama, korkeintaan lähen menemään. Jos menen baariin niin en anna kenenkään latistaa fiilistä, en juomienkerjääjien tai joidenkin huonolla itsetunnolla varustettujen "tuuppailijoiden".

Ikinä ei ole baarissa tullut mitenkään tönimistä radikaalimpaan toimintaan jouduttua, väitän että se johtuu positiivisesta luonteesta ja varmana osittain siitä että kohtuu sporttisena niitä pystyy välttämään. Lisäksi minulla on logiikkana jos joka paikkaan lähtee fyysisesti ratkomaan tilannetta, niin joskus tulee vastaan se tyyppi joka laittaa sitten täysin jätkän pakettiin. Tuota järkeä kun saisi näihin tuopiin viskojiin ja joukolla potkijoihin taottua niin maailma olisi parempi mesta.

Mutta ketjunaiheeseen, että en ymmärrä miten joku siiderin ruinaaja voi aiheuttaa noin pahoja antipatioita. Tilanteesta voi lähteä menemään, tai jos tsirpukka on kiinnostava, niin voihan sitä välillä maksaakin, varsinkin jos itsekin tilaa. Ei kannata liikaa lukiutua tiettyihin rooleihin.

Minusta liikutaan jo huonon itsetunnon alueilla, jos jonkun tuntemattoman naisen sanat aiheuttaa niin kovan kiihtymyksen että on pakko alkaa vittuilemaan joka muijalle baarissa joka ei satu omista kännijorinoista innostumaan. Varsinkin jos se on pyytänyt sitä juomaa ensin ja sen jälkeen on tullut sanaharkkaa.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Puoli minuuttia siitä siihen tulee sellainen seminätti misu mielessään kylmä Fizz.
...
Uuhh, omatuntoni kolisi kovaa ja seuraavaksi sama muija säntäsi tiskin toiselle puolelle, jossa sai uhrin vikiteltyä ostamaan jääkylmää Golden Capia.

La donna e mobile - nainen ovat häilyväinen. Mikähän sai pään kääntymään FIZZistä Colden Capiin...? Aikoinaan vuosituhannen vaihteessa pari naispuoleista kaveriani kävivät pari kertaa juomassa pohjat paikallisessa tanssiravintolassa vanhempien herrasmiesten piikkiin ennen siirtymistään nuoremman väen seduloihin.

Mutta olen minäkin muutaman kerran juonut koko illan naisen piikkiin... Molemmilla kerroilla naiset olivat n. 15-vuotta minua vanhempia. Eikä kysessä ollut äiti ;)
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Hänen mielipiteensä olkoon sinun mielipiteesi. Hymiö.

Ei vaan että Captain vaihtaa sellaiseen naiseen, joka kuuntelee, kunnioittaa ja ymmärtää myös hänen näkökulmaansa ottamatta siitä nokkiinsa. Tämän jälkeen nainen varmaankin oppii arvostamaan myös status quota :)
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Hänen mielipiteensä olkoon sinun mielipiteesi. Hymiö.
Minä jo innostumaan, kun näen naisasia-ketjussa naisnimimerkin viimeisimpänä kirjoittajana, että nyt pääsen lukemaan kuumia juttuja tyttöjen välisistä sessioista mutta eihän sitä sitten tietenkään.

Naisasiani ovat nyt täysin olemattomia. Tai kun tarkemmin mietin, niin jollekin tällaiset minun nykyisellä tolalla olevat naisasiat voisivat olla suurtakin säpinää mutta minun asteikolla tämä on täysin kuollutta. Netin kautta ainakin 3 viritelmää pitkin Suomea. Onhan sekin jotakin. Vissiin. Maanantaina esimerkiksi jonkun opiskelijan tapaan ensi kertaa. Ja se yhdeksän minuutin ex-naiseni vokottelee välillä luoksensa, kun sitä oikein panettaa. En ole mennyt, ainakaan panemaan. Olen niin vitun mukahyvä ihminen, etten toisten naisia nussi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Oikein muitten muijiin sotkeutuminen saattaa aiheuttaa parhaimmillaan itkua&hammasten kiristelyä tai silmien tummumista&nenäverenvuotoa, pahimmillaan hengenlähtö on lähellä
Noista asioista ei vaaraa ole, se exäni on gradua vaille oikeustieteen maisteri, josta syystä hän osaa hyvin ja luontevasti kyllä kusettaa voimassaolevaa miestänsä. Kyllähän se nainen välillä minuakin yrittää kusetella: "emme me enää seurustele, joten pannaan vain", mutta minähän näen clarkkentimäisesti katseellani lävitsensä ja totean, että heillä on vain ollut riita - ehkei sitäkään - ja nainen yrittää valehtelullaan vain saada ruuviinsa meisseliä.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Noista asioista ei vaaraa ole, se exäni on gradua vaille oikeustieteen maisteri, josta syystä hän osaa hyvin ja luontevasti kyllä kusettaa voimassaolevaa miestänsä. Kyllähän se nainen välillä minuakin yrittää kusetella: "emme me enää seurustele, joten pannaan vain", mutta minähän näen clarkkentimäisesti katseellani lävitsensä ja totean, että heillä on vain ollut riita - ehkei sitäkään - ja nainen yrittää valehtelullaan vain saada ruuviinsa meisseliä.

Äläs nyt vaikka me miehetkin olemme välillä vähän hölmöjä, niin yleensä mekin haistelemme ajan kuluessa asioitten mätäneisyysasteen, meinaan jos tämä ei ole eka kerta, niin kertoin kasvaa exponentiaalisesti kiinnijäämiselle..
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Äläs nyt vaikka me miehetkin olemme välillä vähän hölmöjä, niin yleensä mekin haistelemme ajan kuluessa asioitten mätäneisyysasteen, meinaan jos tämä ei ole eka kerta, niin kertoin kasvaa exponentiaalisesti kiinnijäämiselle..
Se nainen on 10 vuoden aikana pettänyt kaikkia poikakavereitaan/miesystäviään eikä ole koskaan jäänyt kiinni. Jopa 3 vuotta eräänkin kanssa oli. Olin kuulemma eka jolle kertoi kaiken. Ja sitä kuulemma olen edelleen. On tuo kyllä kertonut niin isoja juttuja, että uskon kyllä, ettei ole niistä paljoa jutellut muille. On se mahdollista, ettei kiinni jää, jos on femme fatale tai vastaava mies. Kuulemma minä olin ainoa, olimme 3kk, jota ei koskaan pettänyt. Humoristina jopa uskon sen. Ei haittaisi vaikka olisi pettänytkin, mutta en usko siihen.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Se nainen on 10 vuoden aikana pettänyt kaikkia poikakavereitaan/miesystäviään eikä ole koskaan jäänyt kiinni. Jopa 3 vuotta eräänkin kanssa oli. Olin kuulemma eka jolle kertoi kaiken. Ja sitä kuulemma olen edelleen. On tuo kyllä kertonut niin isoja juttuja, että uskon kyllä, ettei ole niistä paljoa jutellut muille. On se mahdollista, ettei kiinni jää, jos on femme fatale tai vastaava mies. Kuulemma minä olin ainoa, olimme 3kk, jota ei koskaan pettänyt. Humoristina jopa uskon sen. Ei haittaisi vaikka olisi pettänytkin, mutta en usko siihen.

Uskohan on tärkeä säilyttää.. Itse en ole seurustellut kohta 11vuoteen, lähinnä sen takia että 19v. viattomana poitsuna yksi tyllerö julmasti murskasi orastavan maailmanparantajan pienen sydämen pieniksi marraskuun näköisiksi palasiksi.. Ihmekkös tuo että olen päätynyt äijämäiselle alalle.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Omalla kohdallani naisasioita tai naisia voi parhaiten kuvata kysymyksellä: Mitä ne on?

Hiljaista siis tällä rintamalla mutta eipä lie ihme sillä tokkopa kovinkaan moni tulee kotoa minua hakemaan.

Pitäisi lie tehdä asialle jotain jos haluaisi elämään muutakin kuin yksin- ja joutenoloa mutta kun ei jaksaisi tehdä mitään.

vlad.
 

Gunners

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Washington
Naisia tulee, naisia menee.

Mies voi luottaa elämänsä aikana vilpittömästi vain yhteen naiseen. Ja se on oma äiti.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Nythän tässä ketjussa on kaikkein karvaisimmat pirut irti, kun jo äitiäkin huudellaan apuun!!!

Tässä kai voisi tuosta luottamuksesta lausua jotakin kuolematonta nimimerkillä "kokemusta jo useammalta vuosikymmeneltä", mutta riittänee, kun sanon, että naisen luottamus on ansaittava ja toisaalta taas moni nainen kuvittelee saavansa miehen luottamuksen vain olemalla nainen.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Naisia tulee, naisia menee.

Mies voi luottaa elämänsä aikana vilpittömästi vain yhteen naiseen. Ja se on oma äiti.

Tässä on oikeastaan todella hyvin tiivistettynä tämän ketjun syvin olemus, joka pitäisi kyllä aina pitää mielessä, takaraivossa kun näitä itkuja lukee. Eipä näistä asioista todellakaan tarvitse stressata, jääkaapissakin on sentään olutkin kylmässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös