Naisasiat

• 7 587 912
  • 26 609
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tummennettu kohta hyvin sanottu.
Minkä ikäinen olet? Oletko ikinä seurustellut vakavissasi?

Vakavissani ja vakavissani. No, jos sinua kerran kiinnostaa, niin onhan tuota tullut jonkun kerran kokeiltua, ja ihan hauskaa oli juu. Mutta ongelma onkin siinä, että suhdekokeiluni olen päättänyt jo ennen sen ensihuuman laantumista, joten todellista "arkipäiväistä" seurustelua en ole kokeillut, koska minusta ei siihen ole. Tiedän sen kokeilemattakin, on sen verran monta varoittavaa esimerkkiä lähipiirissä ollut. En halua haaskata elämääni sellaiseen elämäntyyliin, joka ei minulle sovi.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En pysty käsittämään, miksi se on joillekin niin ylivoimainen pala purtavaksi, että kaikkia ei ole tarkoitettu elämään toisen ihmisen kanssa.
Ainakaan sivuunkirjoittanutta ei häiritse minkään vertaa se, että joku ei seurustele, eikä halua seurustella. Sekoitit asioita, sillä itse en vain pidä minkäänlaisesta epärehellisyydestä missään muodossa, eli tästä:

se on vain pakko johtaa harhaan, ts. valehdella päin naamaa,

Siinä on vissi ero, hakeeko vain yhden illan kuksintaa, vaiko keinoja kaihtamatta valehtelee päin naamaa.

No, arvomaailmoja on lukuisia.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Siinä on vissi ero, hakeeko vain yhden illan kuksintaa, vaiko keinoja kaihtamatta valehtelee päin naamaa.

No, arvomaailmoja on lukuisia.

Niin, minulla on ollut kaiketi huonoa onnea tuolla yöelämässä, kun koskaan ei ole osunut kohdalle sellaista naista, jolle olisi suoraan voinut sanoa: "Moi, mentiin sitten meille tai teille, niin lupaan rakastaa sua tän yhden yön ja puskea takaapäin ja edestäpäin niin, että joudut maanantaina tilaamaan Ikeasta uuden sängyn itsellesi. Sitten aamulla häivyn, emmekä todennäköisesti näe enää koskaan". Kyllä ne naiset, joihin minä olen tutustunut niin syvällisesti, että samaan punkkaan on päädytty, ovat selvästi antaneet ymmärtää, etteivät he olleet liikkeellä yhden yön juttu tavoitteenaan. Minulle kun se on alusta pitäen ollut se tavoite kunkin naisen kohdalla, niin pakko se sitten on huijata, että sitä piparia sen yhden yön ajan irtoaa.

Kuten sanoin jo aiemmin, tiedän käyttäytymiseni olevan moraalitonta ja jonkun mielestä ehkä tuomittavaakin, mutta en oikein osaa tuntea omantunnontuskia tuntemattomalle ihmiselle aiheuttamastani mielipahasta, koska minulla ei kertakaikkiaan ole tunteita tätä kohtaan.

julle-jr

Jäsen
En tiedä, liittyykö aiheeseen, mutta minä en ainakaan häpeile yhtään, että olen pelannut, testannut, peitellyt ja harhaanjohtanut useita naisia. Nimittäin minä kun en harrasta parisuhteita, niin yhden yön panon saadakseen on pakko antaa naisen ymmärtää, että olen valmis suhteeseen. Joskus kun nainen tulee baarissa tekemään tuttavuutta ja toteaa jossakin vaiheessa, että "mä en hae mitään yhden yön juttua", niin eihän siinä voi sanoa, että minäpä haen, ja ajan sinut ulos aamulla. Kyllä jäisi ilman tuheroa sinä yönä. Eli se on vain pakko johtaa harhaan, ts. valehdella päin naamaa, ja sitten aamulla häippäistä pakoon naisen luota, ennen kuin viimeisetkin promillet verestä ovat haihtuneet.
Minä olen sitä mieltä, että kusetus on alhaista ja perseestä. Mieluummin sanon suoraan, että haluan viettää kanssasi vain yhden yön. Jos tämä ei vastapuolelle kelpaa niin tottahan sitä yön ilmankin pärjää. Enkä kyllä ole samaa mieltä, että yhden yön panon saadakseen olisi pakko antaa ymmärtää olevansa valmis suhteeseen. Kai nyt aikuiset ihmiset voivat haluta ja sanoa haluavansa vain tämän yhden yön panon siinä missä suhteenkin.

julle-jr

Jäsen
Mitä hyötyä olisi kusettaa ja väittää, että scholl olisi valmis seurustelemaan naisen kanssa, jolla ei olisi esimerkiksi tutkintoa kauppakorkeakoulusta, kun tiedetään kuitenkin, että silloin syyllistyttäisiin valheeseen.
Mitä helvettiä tekee jollain kauppakorkeakoulututkinnolla? Älykkäillä ihmisillähän on tutkinto TKK:lta.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Minä olen sitä mieltä, että kusetus on alhaista ja perseestä. Mieluummin sanon suoraan, että haluan viettää kanssasi vain yhden yön. Jos tämä ei vastapuolelle kelpaa niin tottahan sitä yön ilmankin pärjää. Enkä kyllä ole samaa mieltä, että yhden yön panon saadakseen olisi pakko antaa ymmärtää olevansa valmis suhteeseen. Kai nyt aikuiset ihmiset voivat haluta ja sanoa haluavansa vain tämän yhden yön panon siinä missä suhteenkin.

Se on sinun mielipiteesi ja osittain minunkin: kusetus on alhaista ja perseestä. Mutta vieraan ihmisen ollessa kyseessä, minua ei juurikaan kiinnosta, aiheutuuko toiminnastani hänelle mielipahaa vai ei. Tämä on minun taktiikkani saada pesää, ja aion noudattaa sitä jatkossakin niin kauan, kun sitä ei laissa kielletä. Ja kyllähän se nainen nyt väkisinkin sen illan aikana tajuaa, millä tavoitteella minä olen ollut liikenteessä, joten yhtä hyvin nainen voisi ajaa minut ulos saman tien. Näin ei kuitenkaan ole toistaiseksi käynyt, vaikka selvää pettymystä on ollut havaittavissa aamulla ollessani kotiin lähdössä.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Kyllä ne naiset, joihin minä olen tutustunut niin syvällisesti, että samaan punkkaan on päädytty, ovat selvästi antaneet ymmärtää, etteivät he olleet liikkeellä yhden yön juttu tavoitteenaan. Minulle kun se on alusta pitäen ollut se tavoite kunkin naisen kohdalla, niin pakko se sitten on huijata, että sitä piparia sen yhden yön ajan irtoaa.

Sinulla näyttää nyt olevan ongelmia oman moraalisi kanssa. Kyllä se nainen lähtee mukaasi ilman valehteluakin. Kyllähän naisista näkee ja kuulee, koska homma on saletti. Kivempi varmaan olisi jos molemmille osapuolille jäisi ok. fiilikset noista yhden yön säädöistä. Lisäksi pienemmillä paikkakunnilla sana kulkee nopeasti ja ennemmin tai myöhemmin piparihanat sulkeutuvat.

Naisilla nuo moraaliongelmat kiteytyvät juuri tuohon "En ole hakemassa yhden yön suhdetta/seksiseuraa". Naisten mielestä nuo yhden yön suhteet ovat jotenkin likaisia, niin kuin äiti on opettanut. Todellisuudessahan he ovat juuri munan perässä.

Joskus tulee vastaan oikeita munahaukkoja, jotka menevät heti asiaan. Nämä ovat joskus ihan ok. näköisiäkin, mutta eihän semmoisissa ole mitään haastetta.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Sinulla näyttää nyt olevan ongelmia oman moraalisi kanssa. Kyllä se nainen lähtee mukaasi ilman valehteluakin. Kyllähän naisista näkee ja kuulee, koska homma on saletti. Kivempi varmaan olisi jos molemmille osapuolille jäisi ok. fiilikset noista yhden yön säädöistä. Lisäksi pienemmillä paikkakunnilla sana kulkee nopeasti ja ennemmin tai myöhemmin piparihanat sulkeutuvat.

Minulle moraali on suht yhdentekevä näistä yhden yön jutuista puhuttaessa. En suoraan sanoen piittaa siitä. Ja totta on, että asun pienellä paikkakunnalla (mistähän ihmeestä senkin tiesit, vai arvasitko vain), mutta en kuitenkaan niin pienellä paikkakunnalla, että sana kovin äkkiä kaikkien korviin leviäisi. Enkä minä nyt ihan joka ainoa viikonloppu eri naista kuksimassa ole, joten aika kauan vielä menee, ennen kuin saan kotikylässäni Auervaaran maineen.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itse kun nuorempana vielä harrastelin yhden illan kuksintoja, niin en kertaakaan baareissa kertonut naisilleni, että mitä olen hakemassa tai en ole hakemassa. Siinä sitä vain jauhettiin mutta vältyttiin puhumasta pitempiaikaisen suhteen perustamisesta. Ei sitä oikeastaan edes hakenut mitään, ei yhden illan juttuja, eikä suhdetta. Eleli vain ja heräili milloin mistäkin.

Meinaan vain, että kun ei keskustele siitä mitä hakee, silloin ei valehtele. Ei tullut edes tuolloin mieleen, että sellaisesta heti alkuunsa alkaisi jutella. Tietenkin jos naaras ottaa asian esille, niin totuudessa pysyminen on mielestäni moraalisesti korkeampaa.

Ihminen se on vieraskin ihminen. En minä ainakaan halua kusettaa ketään. En muuten edes koiria.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Itse kun nuorempana vielä harrastelin yhden illan kuksintoja, niin en kertaakaan baareissa kertonut naisilleni, että mitä olen hakemassa tai en ole hakemassa. Siinä sitä vain jauhettiin mutta vältyttiin puhumasta pitempiaikaisen suhteen perustamisesta. Ei sitä oikeastaan edes hakenut mitään, ei yhden illan juttuja, eikä suhdetta. Eleli vain ja heräili milloin mistäkin.

Tähän stateen jokaisen miehen tulisi päästä, haki sitten yhden yön juttua tai jotain muuta. "Aivan sama" fiiliksellä ei tule yritettyä liikaa ja homma toimii paljon paremmin kuin jos homma menee sellaiseksi, että tekee ja puhuu mitä vaan sen pillun vuoksi.

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Mitä hyötyä olisi kusettaa ja väittää, että scholl olisi valmis seurustelemaan naisen kanssa, jolla ei olisi esimerkiksi tutkintoa kauppakorkeakoulusta, kun tiedetään kuitenkin, että silloin syyllistyttäisiin valheeseen.
Miksi ihmeessä joku haluaisi seurustella jonkun elämänsä parhaat vuodet kauppakorkeassa tuhlanneen retaleen kanssa? Laadukastakin seuraa on tarjolla, jos itsellä sattuu olemaan jotain mitä tarjota (lähinnä henkistä pääomaa).

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ville#41 kirjoitti:
Profiilin sinkkuteksti kyllä vaihtuu toiseen ajan kanssa.

Jos minä olisin sinä, niin kysyisin kyllä ihan suoraan, että miksi profiilissa lukee sinkku, vaikka tyttö on väittänyt olevansa tosissasi sinun kanssa ja seurustelette(?). Nämä tälläiset kaiken maailman galleriat sun muut hömpötykset (sortsi nyt vaan) ovat kuitenkin oma maailmansa ja siellä ihminen viestii käsitykseni mukaan omasta elämäntilanteestaan aika paljonkin.

Mitä tämä neitonen haluaa sitten itsestään viestiä tällä sinkku-tekstillä, sitä tässä kannattaa miettiä. Vähäpätöinen asiahan tuo tavallaan on, mutta ei kuitenkaan täysin merkityksetön.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Olen vain kavereiden kanssa bailaamassa = Olen etsimässä elämänkumppania, epätoivoni määrä on melko lailla suoraan verrannollinen ikävuosiini.

Itseasiassa ne ikävuodet kerrotaan kolmella, ja kyseessähän on prosenttiluku. Kolmekymppisellä alkaa olla viimeiset vuodet hankkia tenava, joten epätoivoprosentti lähentelee sataa.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kun tässä matemaattisesti naisasioita nyt lähestyttiin, niin olen antanut itselleni kertoa, että kaksinkertainen määrä naisia, nelinkertaistaa ongelmien määrän. Ongelmat nousevat eksponentiaalisesti; kolminkertainen määrä naisia yhdeksänkertaistaa ongelmien määrän. Siinä on ns. pelimiehillä savottaa.

Ei, en ole kokeillut, kunhan maailman satunnaisena ympäristöni havainnoitsijana olen tämän ilmiön havainnut.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Itseasiassa ne ikävuodet kerrotaan kolmella, ja kyseessähän on prosenttiluku. Kolmekymppisellä alkaa olla viimeiset vuodet hankkia tenava, joten epätoivoprosentti lähentelee sataa.

Kolmekymppisellä nyt on hyvinkin kymmenen vuotta aikaa vielä hankkia tenava.

Entäpä kolmekymppiset YH:t, joilla jo vähintään yksi tenava on? Mikä heidän epätoivonsa syynä on? Pidän itseasiassa komeampana sulkana hatussa sitä, että em. tapaus kiinnostuu, kuin joku 19-vuotias ihqteini, joka todennäköisesti voikin olla liikkeellä se yksi pano mielessään. YH on jo kuitenkin pentunsa pyöräyttänyt, ja kerran jopa pettynyt yhteen suhteeseen (siis varsinkin, jos kakaroita on useampia, silloin ne ovat todennäköisesti oikeasta suhteesta peräisin), niin luulisi vaatimustason olevan korkeammalla, ja näillä nyt tuskin on vain se yksi pano mielessään enää tuossa vaiheessa elämänkaarta.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kolmekymppisellä nyt on hyvinkin kymmenen vuotta aikaa vielä hankkia tenava.

Teoriassa kyllä, käytäntö on hieman toinen. Mitä vanhempi ensisynnyttäjä, sitä suurempi riski, että jotain menee (pahasti) pieleen. Itse tuskin uskaltaisin hankkia ensimmäistä muksua 40-vuotiaana tai vanhempana.

YH on jo kuitenkin pentunsa pyöräyttänyt, ja kerran jopa pettynyt yhteen suhteeseen (siis varsinkin, jos kakaroita on useampia, silloin ne ovat todennäköisesti oikeasta suhteesta peräisin), niin luulisi vaatimustason olevan korkeammalla, ja näillä nyt tuskin on vain se yksi pano mielessään enää tuossa vaiheessa elämänkaarta.

Arki lapsen yh:na ei ole kovin helppoa, siksi yh:lla on kiire löytää siihen toinenkin aikuinen jakamaan vastuuta ja kuluja. Toisekseen, 25-vuotiaan yh:n markkina-arvo on matalampi kuin 25-vuotiaan lapsettoman (jos siis muuten ovat suunnilleen samalla viivalla), sillä enemmistö miehistä haluaa mieluummin naisen, jolla ei ole lapsia valmiiksi.

Kolmekymppisen yh:n ja 19-vuotiaan vertaaminen nyt ei ole kovin järkevää, sillä maailmat ovat ihan erilaiset jo iänkin vuoksi.

Ja joo, poikkeuksia on, koskee kaikkea yllä olevaa.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
YH on jo kuitenkin pentunsa pyöräyttänyt, ja kerran jopa pettynyt yhteen suhteeseen (siis varsinkin, jos kakaroita on useampia, silloin ne ovat todennäköisesti oikeasta suhteesta peräisin), niin luulisi vaatimustason olevan korkeammalla, ja näillä nyt tuskin on vain se yksi pano mielessään enää tuossa vaiheessa elämänkaarta.
Joo, voi tietysti olla, että tuollaisella ihmisellä on arvot kohdallaan ja ei myöskään hinkua saada lisää lapsia. Voi vaikka mennä steriloitavaksi, niin vaaraa ei ole.

En silti tiedä olisiko suhde kuitenkaan kovinkaan helppo, koska naisella kuitenkin on ne lapset siinä ja totta kai on vastuussa heistä ja ne ovat tietyllä tapaa elämän tärkein asia. Ihan ymmärrettävästi. Jos mies on sellainen, että haluaa menevää elämää naisen kanssa, niin ongelmia syntyy väkisinkin. Lapseton nainen on ihan eritavalla vapaa lähtemään radalle ja matkailemaan, kuin äidiksi tullut.

Itse en todellakaan jaksaisi rytmittää elämääni jonkun toisen miehen mukuloiden takia ja ylipäätään tekemään kompromisseja tuossa mielessä, että oma elämä naisen kanssa rajoittuisi. Myöskään ajatus, että olen vähemmän merkittävä naiselle, ei miellytä. Itsekästä myönnän, mutta sen takia välttelenkin yh:ita, vaikka olisi kuinka vetävä mimmi, niin lapsi tai useampi on melkoinen turn off. Eläminen tuskin olisi mielekästä ja se sitoisi ja jos asuisi yhdessä, niin pakkohan lastenhoitoon olisi osallistua, ei sitä voisi vältellä mitenkään. Se taas sitten vähentäisi omiin intresseihin ja menoihin kohdistuvaa aikaa.

Eli todellakin mieluummin yritän 19-vuotiaan teinin kuin 30-vuotiaan yh:n kanssa.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Teoriassa kyllä, käytäntö on hieman toinen. Mitä vanhempi ensisynnyttäjä, sitä suurempi riski, että jotain menee (pahasti) pieleen. Itse tuskin uskaltaisin hankkia ensimmäistä muksua 40-vuotiaana tai vanhempana.

Tiedän useampiakin lähes nelikymppisiä synnyttäjiä, eikä mikään ole mennyt millään tavalla pieleen. Eivät toki ole olleet ensisynnyttäjiä, jolloin riski olisikin korkeampi, että jokin menee pieleen.

Arki lapsen yh:na ei ole kovin helppoa, siksi yh:lla on kiire löytää siihen toinenkin aikuinen jakamaan vastuuta ja kuluja. Toisekseen, 25-vuotiaan yh:n markkina-arvo on matalampi kuin 25-vuotiaan lapsettoman (jos siis muuten ovat suunnilleen samalla viivalla), sillä enemmistö miehistä haluaa mieluummin naisen, jolla ei ole lapsia valmiiksi.

Niin, haluavat aikuisen ihmisen jakamaan kuluja ja vastuuta - eivät siis mitä ilmeisimmin ole liikkeellä yhden yön juttu mielessään. Ja jos on avioero/avoero takana ja tuosta suhteesta on peräisin yksi tai useampi pentu, niin epäilen tuota kiirettä uuteen suhteeseen. Ainakin jonkinlainen aikalisä on varmaan pidetty.

Toki se on selvää, että 25-vuotias lapseton on kovemmassa huudossa miesten keskuudessa, kuin 25-vuotias lapsellinen (siis MILF), kukapa mies nyt haluaisi naista, jonka lapset ovat toisen miehen spermalla aikaan saatuja, ja joiden luottamus "hyvänä isäpuolena" pitäisi vielä valloittaa sen lisäksi, että pitäisi tuon naisenkin luottamus ensin saavuttaa. Helvetinmoinen urakka. Tämän vuoksi minulla YH:t ovat aina jääneet yhden yön jutuiksi, vaikka ko. naiset eivät varmaan tästä ole pitäneet.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ja jos on avioero/avoero takana ja tuosta suhteesta on peräisin yksi tai useampi pentu, niin epäilen tuota kiirettä uuteen suhteeseen. Ainakin jonkinlainen aikalisä on varmaan pidetty.

En yhtään epäile, etteikö olisi olemassa sellaisiakin yksinhuoltajia, joilla ei ole kiire uuteen suhteeseen ja joille ei kelpaa kuka tahansa suunnilleen järjissään oleva. Itse en vain ole törmännyt sellaisiin. Turhan monelle yh:lle ei välttämättä tervejärkinenkään tarvitse olla, riittää jos on rahaa - paitsi että sitäkään ei aina tarvita.

Ja ennen kuin syytellään, etten tiedä mitään yh:n elämästä, niin mainittakoon, että mm. minut synnyttäneestä tuli yh ollessani ala-asteikäinen.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
En yhtään epäile, etteikö olisi olemassa sellaisiakin yksinhuoltajia, joilla ei ole kiire uuteen suhteeseen ja joille ei kelpaa kuka tahansa suunnilleen järjissään oleva. Itse en vain ole törmännyt sellaisiin.

Niin, jos et sinä ole sellaisiin yksinhuoltajiin törmännyt, niin eihän silloin sellaisia tietenkään ole olemassa? Se, että asuu Helsingin keskustassa ja tuntee paljon ihmisiä, ei tarkoita, että tietäisi kaikesta kaiken. Ehkä jopa päinvastoin: tuntee vain sen suurkaupunkimeiningin, jota Suomessa on aika harvassa paikassa nähtävillä. Suurin osa Suomesta kun edelleenkin sijaitsee Kehä III:n ulkopuolella.

Minä täällä pikkupaikkakunnallani olen törmännyt moniin sellaisiin yksinhuoltajiin, jotka ulkonäkönsä puolesta saisivat ihan koska tahansa kenet tahansa komeankin miehen, jos heillä olisi tämä sinun mainitsemasi "kiire" suhteeseen. Ja näkyy heidän ympärillään aina näitä tarjokkaita hyrräävän, vaan yksinhuoltajiapa ovat edelleenkin. Pikkaisen näkökulmaa täältä muualta Suomesta sinne arvon Helsingin herrasväelle.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin, jos et sinä ole sellaisiin yksinhuoltajiin törmännyt, niin eihän silloin sellaisia tietenkään ole olemassa? Se, että asuu Helsingin keskustassa ja tuntee paljon ihmisiä, ei tarkoita, että tietäisi kaikesta kaiken. Ehkä jopa päinvastoin: tuntee vain sen suurkaupunkimeiningin, jota Suomessa on aika harvassa paikassa nähtävillä.

1) Olen asunut muuallakin kuin Helsingissä.

2) Olen asunut muuallakin kuin Suomessa.

3) Olen asunut muuallakin kuin isommissa kaupungeissa sekä Suomessa että ulkomailla.

4) Kuten lainaamassasi viestissäni lukeekin, en yhtään epäile, etteikö sellaisia olisi, en vain ole sellaisiin törmännyt.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
1) Olen asunut muuallakin kuin Helsingissä.

2) Olen asunut muuallakin kuin Suomessa.

3) Olen asunut muuallakin kuin isommissa kaupungeissa sekä Suomessa että ulkomailla.

4) Kuten lainaamassasi viestissäni lukeekin, en yhtään epäile, etteikö sellaisia olisi, en vain ole sellaisiin törmännyt.

Älä sitten provosoi kirjoittamalla viestiäsi sellaiseen sävyyn, että nämä harkitsevaiset yh:t olisivat joitakin satunnaisia poikkeavuuksia, kun näin ei asia todellakaan ole, ainakaan täällä minun kotikaupungissani. Tai no, voihan tämä tuppukylä tietenkin olla tässä suhteessa muusta Suomesta poikkeava, en tiedä, kun en ole muualla asunut kuin lyhyitä pätkiä.

Dominator131

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tyttö on osoittanut olevansa tosissaan ja muutenkin tiedän etten ole mikään väliaikainen ratkaisu. Kaikki on kaikinpuolin hyvin. Kysymyksiini sain vastauksen hieman kiertelemällä. Suoraan en facebook-tiedoista puhunut. Profiilin sinkkuteksti kyllä vaihtuu toiseen ajan kanssa.

Jos tämä sinkkuteksti on sulle ongelma, niin mikset kysy ihan kasvokkain ja suoraan että seurusteletko tämän naisen kanssa, ellei hän ole jo sanonut että seurustelette?
Jos on sanonut että seurustelette - klikkaat parisuhde-tilanteen hänelle hyväksyttäväksi facebookissa, se ei näy muille ennenkuin hän hyväksyy sen, eikä siitä tarvitse sen kummemmin puhua, mutta jos hän hylkää sen, on teillä selvästi jotain keskusteltavaa.

Ja hieman päivitystä omaan tilanteeseen, eteenpäin on menty, niinkuin joku suurmies on joskus todennut.
Nainenhan asuu noin 400km päässä minusta, mutta puheita on jo pidelty lähemmäksi muuttamisesta sun muusta. Tämä nainen muistuttaa kovasti itseäni luonteenpiirteiden perusteella - tosin vuosien takaa, sillä neiti on itsestään ja muista ihmisistä todella epävarma edellisen ja ainoan parisuhteensa mentyä todella ns puihin. Nyt on kuitenkin sellaista kohtalaista luottamusta löytymässä ainakin tähän suuntaan, ja oon itsekin enemmän ja enemmän hänen lumoissaan.

Mieltä vaan raastaa se, että mikäli osoitan olevani hänen luottamuksensa arvoinen, nainen luultavasti tajuaa etten ole ainut laatuani ja joutuu jonkun helpomman "saaliiksi" ja minun kova työni valuu hukkaan ja katkeroidun niin pahasti, ettei siltä tieltä paluuta enää ole.
Noh, silti, ensimmäistä kertaa mä yritän oikeasti ja häpeilemättä parisuhteen eteen itseäni säästämättä. Tää on valtava muutos mulle ihmisenä, joka on ollut aina täysin itsekäs paskiainen.

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Minä täällä pikkupaikkakunnallani olen törmännyt moniin sellaisiin yksinhuoltajiin, jotka ulkonäkönsä puolesta saisivat ihan koska tahansa kenet tahansa komeankin miehen, jos heillä olisi tämä sinun mainitsemasi "kiire" suhteeseen. Ja näkyy heidän ympärillään aina näitä tarjokkaita hyrräävän, vaan yksinhuoltajiapa ovat edelleenkin.

Bullshittiä. En siis yhtään epäile, etteikö hyvännäköisen yh:n ympärillä pörrättäisi, mutta se on ihan eri asia moniko näistä tarjokkaista on halukas seurustelusuhteeseen. Tai no, jos tarkoitat seurustelulla "olen valmis panemaan sinua joka toinen viikonloppu, kun lapsesi ovat muualla" - järjestelyä, niin sellaiseen suhteeseen valmiita miehiä löytyy vaikka kuinka paljon. Sekä komeita että rumia. Varattuja ja vapaita.

Vai oletko törmännyt asuinpaikkakunnallasi johonkin komeaan vapaaseen mieheen, joka olisi ihan oikeasti halukas astumaan yh-äidin arkeen eikä vain naimaan tätä silloin kuin lapset ovat jossain aivan muualla?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy