Tyttö on osoittanut olevansa tosissaan ja muutenkin tiedän etten ole mikään väliaikainen ratkaisu. Kaikki on kaikinpuolin hyvin. Kysymyksiini sain vastauksen hieman kiertelemällä. Suoraan en facebook-tiedoista puhunut. Profiilin sinkkuteksti kyllä vaihtuu toiseen ajan kanssa.
Jos tämä sinkkuteksti on sulle ongelma, niin mikset kysy ihan kasvokkain ja suoraan että seurusteletko tämän naisen kanssa, ellei hän ole jo sanonut että seurustelette?
Jos on sanonut että seurustelette - klikkaat parisuhde-tilanteen hänelle hyväksyttäväksi facebookissa, se ei näy muille ennenkuin hän hyväksyy sen, eikä siitä tarvitse sen kummemmin puhua, mutta jos hän hylkää sen, on teillä selvästi jotain keskusteltavaa.
Ja hieman päivitystä omaan tilanteeseen, eteenpäin on menty, niinkuin joku suurmies on joskus todennut.
Nainenhan asuu noin 400km päässä minusta, mutta puheita on jo pidelty lähemmäksi muuttamisesta sun muusta. Tämä nainen muistuttaa kovasti itseäni luonteenpiirteiden perusteella - tosin vuosien takaa, sillä neiti on itsestään ja muista ihmisistä todella epävarma edellisen ja ainoan parisuhteensa mentyä todella ns puihin. Nyt on kuitenkin sellaista kohtalaista luottamusta löytymässä ainakin tähän suuntaan, ja oon itsekin enemmän ja enemmän hänen lumoissaan.
Mieltä vaan raastaa se, että mikäli osoitan olevani hänen luottamuksensa arvoinen, nainen luultavasti tajuaa etten ole ainut laatuani ja joutuu jonkun helpomman "saaliiksi" ja minun kova työni valuu hukkaan ja katkeroidun niin pahasti, ettei siltä tieltä paluuta enää ole.
Noh, silti, ensimmäistä kertaa mä yritän oikeasti ja häpeilemättä parisuhteen eteen itseäni säästämättä. Tää on valtava muutos mulle ihmisenä, joka on ollut aina täysin itsekäs paskiainen.