*reps* Scholl the man. Se on scholl juuri tämä äijämäinen rehellisyytesi, jota allekirjoittanut arvostaa tällä palstalla.
Kiitoksia. Ketä sitä pettämään. Itseään, ystäväpiiriä tai vanhempia. Mitä hyötyä olisi kusettaa ja väittää, että scholl olisi valmis seurustelemaan naisen kanssa, jolla ei olisi esimerkiksi tutkintoa kauppakorkeakoulusta, kun tiedetään kuitenkin, että silloin syyllistyttäisiin valheeseen. Tottakai se pitää olla reilu peli, että jokainen tietää, että hengailu tai seksi on ok, mutta naishenkilö ei ole seurusteluainesta. Ja toki jos oikea henkilö löytyy ja päästään yksityiskohdista sopuun niin silloin olen valmis seurustelemaankin.
Ihmettelen myös, että miksi seksin takia pitäisi kusettaa. En tajua miksei seksin suhteen voi menetellä niin, että kysyy, että kiinnostaako seksi vai ei. Itse olen ollut viime aikoina epäaktiivinen seksin suhteen juuri sen takia kun toisaalta naisilla on tapana kuvitella, että seksi tarkoittaa jotain muutakin ja toisaalta sen takia, kun heihin ei voi luottaa. Tosin sain viime la ohjeen, että "runkkaa naamalle niin ei tule raskaaksi". Moni kuulemma tekee niin, mutta toisaalta jos oletetaan, että itse pitää pokata eli nainen ei tule pokailemaan niin se pitää nähdä sellainen mimmi, joka näyttää joukosta erottuvalta, ts. saa miehen pokaamaan ja niitä näkyy erittäin harvoin. Helpompi on suostua silloin, kun nainen pokaa.
En tajua miten ihmiset pystyvät edes tuollaiseen kusettamiseen seksin takia siinä mielessä, että itse ainakin pidän itseäni arvokkaampana kuin 99% naisia. Toki olen mielelläni väärässä, jos törmään hyviin naisiin, mutta suurin osa on seminollia ja keskimäärin miehiä epäpätevämpiä. Niinpä mitä hemmetin järkeä siinä on sitten joutua tilanteeseen, jossa joutuu kusettamaan. Entä jos silti homma menee puihin. Joku nolla kehtaa sanoa ei, vaikka olisit kusettanut. Reilumpaa on tehdä tarjous rehellisin keinoin ja katsoa tuleeko jonkinlainen diili vai ei.
Jos joku nainen tulee baarissa tekemään tuttavuutta niin voithan ehdottaa jatkoja. Sanoa, että mennäänkö ottamaan parit bisset. Se jää sitten avoimeksi, mitä sen jälkeen tapahtuu. Useinhan se juttelu ja juominen on kuitenkin ihan hauskaa jatkoilla, joten ei se seksi ole mitään must. Tosin aika moni nainen on enemmän seksin kuin viinan perään, joten noissa tilanteissa mies voi joutua lähestulkoon raiskatuksi. Jos on kämpässä sauna niin voi viedä jatkot mimmin kanssa vielä yhden askeleen lähemmäksi seksiä. Ainahan ei välttämättä muutenkaan kiinnosta se varsinainen seksi, vaan tavoite on jo saavutettu, kun vaatteet on riisuttu. Seksi on jotenkin yliarvostettua ja varsinkaan kovassa kännissä se ei välttämättä nappaa niin hirveästi.
Eilen osui joku uutinen netissä silmiin, jossa sanottiin, että Renee Zellwegger hakee miestä nyt tosissaan 40 vuotispäivilleen ja on lihottanut itseään 5kg sen takia, koska epäili, että kun oli timmissä kunnossa, että se oli miehistä pelottavaa. Siis mitä ihmettä. Minulla on ilmeisesti ihan eri käsitys näissä nais-/miesasioissa. Olen aina luullut, että se on ratkaisevaa, millainen tyyppi on. Jos on tarpeeksi kova jätkä niin pärjää hyvin sen suhteen, että nainen on kondiksessa. Ja jos haluaa olla kondiksessa niin miksi etsisi sitten lapasia, jotka haluavat naisten olevan läskejä. Ihmeellinen asia tuo, että pitää kikkailla omaa ulkomuotoaan sen mukaan, mistä luulee muiden pitävän. Tärkeintähän pitäisi olla se, että itse pitää ja jos joku toinenkin pitää niin se on bonus siihen päälle.