Naisasiat

• 7 587 919
  • 26 609

J.Petke

Jäsen
Mielenkiintoista kun jokaiselta tulee hieman erilaista tekstiä. Yrittää sitten miettiä mitä tekee ja mitä ei...

Jos ei selviä Facebookista tai Jatkoajasta niin kokeile kolmantena keinona kysyä tältä neidiltä itseltään että "missä mennään", millä mielellä hän on, millä mielellä hän haluaa että sinä olet ja että kuinka tosissaan tässä nyt ollaan.

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt oon kyllä melkosen oudon tilanteen edessä.. Tässä on tullu liikuttua muutaman naikkosen seurassa, jotka on joiltain osin toistensa peilikuvia. Toinen on yliopistossa opiskeleva kaikinpuolin fiksu ja mukava neito, joka on ihan hyvännäkönen. Toinen on mua jonkin verran vanhempi, yh-äiti ja ihan uskomattoman hyvännäkönen..Tietysti luonnekin on sitten hankala, diivamaisuus paistaa jonkinverran läpi. Sellasta päätöstä tässä ei varmaan pysty tekemään, mitä ei jälkeenpäin katuis..

No niin tulihan tähänkin touhuun järkeä. Eli pyörin tän sinkkuäidin kanssa tässä jonkin aikaa.. Painostusta tuli seurusteluun vähän kokoajan. Humalassa toi nainen on vähän väliä ja harmittaakin lapsen puolesta, kun se vanhemmaksi kasvaa ja alkaa tajuamaan asioita paremmin. Täytyy sanoa, että päätös mikä tuli tehtyä on ihan oikea.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Kolmas olettamus Villelle:
Naisesi haluaa tuon statuksensa avulla testata, että onko sinulla tarpeeksi kiinnostusta häntä kohtaan.. Eli jos et välitä sivujen sinkku-tekstistä, voi hän päätellä (jollain kierolla tavalla) ettei sinulla ole tarpeeksi/aitoja tunteita häntä kohtaan.

Neljäs olettamus. Jos sinua tuollainen status-asia jossain Facebookissa kiinnostaa ja avaudut siitä naiselle, on se merkki epävarmuudesta ja heikosta itsetunnosta. Nämä kaksi asiaa ovat naisille turn off. Joten kannattaa olla hermostumatta moisista pikkuasioista.

Sitä paitsi tuo status tuolla facebookissa jää hyvin monilta päivittämättä. Pari omaa kaverinaistani tuolta Fb:sta vaihtoivat statustaan hyvinkin kauan sen jälkeen kun toinen oli sinkkuuntunut ja toinen mennyt naimisiin.

Viimeksi muokattu:

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiedän. Hienoa ollut kuitenkin täällä kuulla ihmisten mielipiteitä tilanteesta. Erilaisia ajatuksia tullut ilmi. Varmistelin vain, että olenko tehnyt tällaisesta mitättömästä asiasta paljon suuremman kuin se on.
Jos pystyt hienovaraisesti ilmaisemaan naisellesi, että sulla on hyvät bileet tiedossa, ja niihin bileisiin tulee myös naisia, haluaisit tietää lähdetkö bileisiin sinkkuna vai varattuna. Saattaa olla, että tällaisen mustasukkaisuuden viljeleminen auttaa toivottuun ratkaisuun. Riippuu tietysti naisesta.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Saattaa olla, että tällaisen mustasukkaisuuden viljeleminen auttaa toivottuun ratkaisuun. Riippuu tietysti naisesta.

Tai sitten ei. Äkkipikainen ja muutenkin hankala sivuunkirjoittanut vastaisi tuossa vaiheessa, että "ai mitä, eihän me seurustella, senkun menet sinkkuna vaan" ja toimisi itse samoin, ihan vaan siksi, että on "miesten hommaa" ilmoittaa olevansa vakavissaan. Muutenhan joku erehtyy luulemaan, että nainen haluaa välittömästi ne häät ja kakaratkin. Hymiö.

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Jotenkin kun lukee tätä ketjua niin tulee sellainen ihmeellinen fiilis, että mitä ihmettä, mikä meitä ihmisiä vaivaa...puhutaan että suhteen pitäisi perustua luottamukseen, mutta että sitten pitää turvautua tuollaiseen pelaamiseen, testaamiseen, peittelyyn, petokseen ja tietoiseen harhaanjohtamiseen, kuten tuossa Ville#41:n tapauksessa.

Miten olisi rohkea, avoin ja rehellinen tunteiden ilmaisu? Mikä siinä on niin vaikeaa tai nössöä? Tätä mun on hyvin vaikea ymmärtää, varsinkin kun näyttää vieläpä sille, että naiset ovat usein se tunteellisesti epärehellisempi ja sekä kielteisiä että myönteisiä tunteitaan peittelevä osapuoli. Johtuneeko sitten siitä tunneälyn väärinkäytöstä vai mistä.. ;)

scholl

Jäsen
Eli olen vain tilanteessa, etten oikein tiedä ollaanko me virallisesti yhdessä vai ei. Täytyisi vain selvittää tilanne jotenkin niin, ettei tee itestään täyttä pelleä.

Sehän riippuu siitä, että oletteko julkistaneet tiedon, että oletteko yhdessä vai ette. Itse en esim. ole koskaan vielä mennyt tuon rajan yli. On helppo tapailla ihmistä ja digatakin siitä, mutta jos aletaan luopua sinkkuudesta ja julkistetaan seurustelu niin silloin pitää olla aivan varma siitä, että se on ns. kaikin puolin oikea henkilö. Ja ennenkaikkea samalla tasolla.

Riippuu tietysti kuinka kauan on tuntenut. Kyllä siinä pari vuotta voi mennä ihan hyvin sinkkuna ennenkuin haluaa julkistaa suhteen vaikka olisi kuinka vakavissaan ja alkaa virallisesti seurustelemaan.

scholl

Jäsen
suhteen pitäisi perustua luottamukseen, mutta että sitten pitää turvautua tuollaiseen pelaamiseen, testaamiseen, peittelyyn, petokseen ja tietoiseen harhaanjohtamiseen

Osa kansalaisista on huithapeleita tai muuten vain kusettajia.
Kyllä jos on tarpeeksi laadukas henkilö kyseessä niin voi toimia luottamuksella.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jotenkin kun lukee tätä ketjua niin tulee sellainen ihmeellinen fiilis, että mitä ihmettä, mikä meitä ihmisiä vaivaa...puhutaan että suhteen pitäisi perustua luottamukseen, mutta että sitten pitää turvautua tuollaiseen pelaamiseen, testaamiseen, peittelyyn, petokseen ja tietoiseen harhaanjohtamiseen, kuten tuossa Ville#41:n tapauksessa.

En tiedä, liittyykö aiheeseen, mutta minä en ainakaan häpeile yhtään, että olen pelannut, testannut, peitellyt ja harhaanjohtanut useita naisia. Nimittäin minä kun en harrasta parisuhteita, niin yhden yön panon saadakseen on pakko antaa naisen ymmärtää, että olen valmis suhteeseen. Joskus kun nainen tulee baarissa tekemään tuttavuutta ja toteaa jossakin vaiheessa, että "mä en hae mitään yhden yön juttua", niin eihän siinä voi sanoa, että minäpä haen, ja ajan sinut ulos aamulla. Kyllä jäisi ilman tuheroa sinä yönä. Eli se on vain pakko johtaa harhaan, ts. valehdella päin naamaa, ja sitten aamulla häippäistä pakoon naisen luota, ennen kuin viimeisetkin promillet verestä ovat haihtuneet.

Tiedän, moraalitonta, mutta minkäs teet?

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tiedän, moraalitonta, mutta minkäs teet?
Voi mieli muuttua jos joskus osuukin pilkka omaan nilkkaan. Ts. kiinnostut jostain naisesta syvemmin ja tämä jymäyttääkin ja käyttää hyväksi ja jättää kuin nallin kalliolle.

Siinä sitten ihmettelet, että kuis nyt näin kävikään.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joskus kun nainen tulee baarissa tekemään tuttavuutta ja toteaa jossakin vaiheessa, että "mä en hae mitään yhden yön juttua", niin eihän siinä voi sanoa, että minäpä haen, ja ajan sinut ulos aamulla. Kyllä jäisi ilman tuheroa sinä yönä. Eli se on vain pakko johtaa harhaan, ts. valehdella päin naamaa, ja sitten aamulla häippäistä pakoon naisen luota, ennen kuin viimeisetkin promillet verestä ovat haihtuneet.

Mitähän nuo naiset sitten ovat mahtaneet hakea? Jos ensimmäisenä yönä käy humalapäissään laittelemassa, niin ei ole suhteella mikään ruusuinen tulevaisuus.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Voi mieli muuttua jos joskus osuukin pilkka omaan nilkkaan. Ts. kiinnostut jostain naisesta syvemmin ja tämä jymäyttääkin ja käyttää hyväksi ja jättää kuin nallin kalliolle.

Siinä sitten ihmettelet, että kuis nyt näin kävikään.

Niinpä. Pitää vain toivoa, että näin ei koskaan käy (siis että ihastuisin johonkin naiseen tosissani). Enpä pidä kovin todennäköisenä, että näin pääsisi käymään. Yhden yön peuhaamiset ovat riittäneet tyydyttämään minun läheisyydentarpeeni, ja eiköhän asia ole näin vastaisuudessakin.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mitähän nuo naiset sitten ovat mahtaneet hakea? Jos ensimmäisenä yönä käy humalapäissään laittelemassa, niin ei ole suhteella mikään ruusuinen tulevaisuus.

Niin, en tiedä, onko jotenkin tilastoitu, että suhde, joka alkaa ensimmäisen yön humalapanolla, on todennäköisesti tuomittu epäonnistumaan. Väitän kuitenkin, että aika moni elinvoimainenkin suhde on näin käynnistynyt, suomalaisen kansanluonteen tuntien.

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Kyllä jos on tarpeeksi laadukas henkilö kyseessä niin voi toimia luottamuksella.

*reps* Scholl the man. Se on scholl juuri tämä äijämäinen rehellisyytesi, jota allekirjoittanut arvostaa tällä palstalla.

Tässä päästiin kiertelemättä ehkäpä siihen ytimeen. Säästyttäisiin ainakin paljon turhalta pelaamiselta, kun todettaisiin "Sun laatu ei riitä, niin siks" tai "Eiks mun laatu riitä sulle kun noin teet!?".

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Mitähän nuo naiset sitten ovat mahtaneet hakea?

Veikkaisin, notta munnaa. Seuraavassa suomennokset:

Olen vain kavereiden kanssa bailaamassa = Olen etsimässä elämänkumppania, epätoivoni määrä on melko lailla suoraan verrannollinen ikävuosiini.

En etsi/harrasta yhden illan juttuja = Tänään multa saa

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ihmetelyketjuun voisin melkeinpä tämän lisätä, että on se kumma miten jotkut eivät osaa sitoutua avoimen rehellisesti toiseen ihmiseen. No onhan tämä naisasiaakin.

Minkä ihmeen takia haluaisin luopua vapaudestani. Minä haluan tulla ja mennä silloin kun huvittaa, ei siitä tulisi mitään, jos joutuisin ottamaan jonkun toisen ihmisen tarpeet huomioon. Ja sitten kun se ensihuuma on ohi, niin siitä niin viehättävästä ihmisestä tuleekin rasittava nalkuttava akka. Ja tuo kaikki pitäisi kestää vain siksi, että saa säännöllisesti tavaraa.

Mieluummin elän seksuaalisen kanssakäymisen suhteen epävarmuudessa, ts. irtosuhteiden varassa, kuin kahlitsisin itseni johonkin vapautta riistävään parisuhdeviritykseen.

Jos joku parisuhteessa haluaa elää, niin ei se minua häiritse, mutta minun juttuni se ei ole. En pysty käsittämään, miksi se on joillekin niin ylivoimainen pala purtavaksi, että kaikkia ei ole tarkoitettu elämään toisen ihmisen kanssa.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tätä mun on hyvin vaikea ymmärtää, varsinkin kun näyttää vieläpä sille, että naiset ovat usein se tunteellisesti epärehellisempi ja sekä kielteisiä että myönteisiä tunteitaan peittelevä osapuoli. Johtuneeko sitten siitä tunneälyn väärinkäytöstä vai mistä.. ;)

Oisko syynsä siinä, että on liian monta kertaa saanut sormilleen ja ei uskalla antaa tunteiden viedä, vaan haluaa olla varma.
Kuten tahtookirjoittaa taas kertookin, niin monta kertaa saanut kuunnella shittiä, niin tuskin moni alkaa kertomaan tunteistaan aivan helposti. Oman epävarmuuden peittäminen myös varmaan liittyy tuohon testaamiseen, luulisin.

Tässä päästiin kiertelemättä ehkäpä siihen ytimeen. Säästyttäisiin ainakin paljon turhalta pelaamiselta, kun todettaisiin "Sun laatu ei riitä, niin siks" tai "Eiks mun laatu riitä sulle kun noin teet!?".

Ei, kun "lähe meneen" tai "ei oo just nyt käyttöö sunlaiselle".
Vähän ehkä liikaakin OT, mutta onkohan The Pena sanonut noin koskaan kenellekkään naiselle...

scholl

Jäsen
*reps* Scholl the man. Se on scholl juuri tämä äijämäinen rehellisyytesi, jota allekirjoittanut arvostaa tällä palstalla.

Kiitoksia. Ketä sitä pettämään. Itseään, ystäväpiiriä tai vanhempia. Mitä hyötyä olisi kusettaa ja väittää, että scholl olisi valmis seurustelemaan naisen kanssa, jolla ei olisi esimerkiksi tutkintoa kauppakorkeakoulusta, kun tiedetään kuitenkin, että silloin syyllistyttäisiin valheeseen. Tottakai se pitää olla reilu peli, että jokainen tietää, että hengailu tai seksi on ok, mutta naishenkilö ei ole seurusteluainesta. Ja toki jos oikea henkilö löytyy ja päästään yksityiskohdista sopuun niin silloin olen valmis seurustelemaankin.

Ihmettelen myös, että miksi seksin takia pitäisi kusettaa. En tajua miksei seksin suhteen voi menetellä niin, että kysyy, että kiinnostaako seksi vai ei. Itse olen ollut viime aikoina epäaktiivinen seksin suhteen juuri sen takia kun toisaalta naisilla on tapana kuvitella, että seksi tarkoittaa jotain muutakin ja toisaalta sen takia, kun heihin ei voi luottaa. Tosin sain viime la ohjeen, että "runkkaa naamalle niin ei tule raskaaksi". Moni kuulemma tekee niin, mutta toisaalta jos oletetaan, että itse pitää pokata eli nainen ei tule pokailemaan niin se pitää nähdä sellainen mimmi, joka näyttää joukosta erottuvalta, ts. saa miehen pokaamaan ja niitä näkyy erittäin harvoin. Helpompi on suostua silloin, kun nainen pokaa.

En tajua miten ihmiset pystyvät edes tuollaiseen kusettamiseen seksin takia siinä mielessä, että itse ainakin pidän itseäni arvokkaampana kuin 99% naisia. Toki olen mielelläni väärässä, jos törmään hyviin naisiin, mutta suurin osa on seminollia ja keskimäärin miehiä epäpätevämpiä. Niinpä mitä hemmetin järkeä siinä on sitten joutua tilanteeseen, jossa joutuu kusettamaan. Entä jos silti homma menee puihin. Joku nolla kehtaa sanoa ei, vaikka olisit kusettanut. Reilumpaa on tehdä tarjous rehellisin keinoin ja katsoa tuleeko jonkinlainen diili vai ei.

Jos joku nainen tulee baarissa tekemään tuttavuutta niin voithan ehdottaa jatkoja. Sanoa, että mennäänkö ottamaan parit bisset. Se jää sitten avoimeksi, mitä sen jälkeen tapahtuu. Useinhan se juttelu ja juominen on kuitenkin ihan hauskaa jatkoilla, joten ei se seksi ole mitään must. Tosin aika moni nainen on enemmän seksin kuin viinan perään, joten noissa tilanteissa mies voi joutua lähestulkoon raiskatuksi. Jos on kämpässä sauna niin voi viedä jatkot mimmin kanssa vielä yhden askeleen lähemmäksi seksiä. Ainahan ei välttämättä muutenkaan kiinnosta se varsinainen seksi, vaan tavoite on jo saavutettu, kun vaatteet on riisuttu. Seksi on jotenkin yliarvostettua ja varsinkaan kovassa kännissä se ei välttämättä nappaa niin hirveästi.

Eilen osui joku uutinen netissä silmiin, jossa sanottiin, että Renee Zellwegger hakee miestä nyt tosissaan 40 vuotispäivilleen ja on lihottanut itseään 5kg sen takia, koska epäili, että kun oli timmissä kunnossa, että se oli miehistä pelottavaa. Siis mitä ihmettä. Minulla on ilmeisesti ihan eri käsitys näissä nais-/miesasioissa. Olen aina luullut, että se on ratkaisevaa, millainen tyyppi on. Jos on tarpeeksi kova jätkä niin pärjää hyvin sen suhteen, että nainen on kondiksessa. Ja jos haluaa olla kondiksessa niin miksi etsisi sitten lapasia, jotka haluavat naisten olevan läskejä. Ihmeellinen asia tuo, että pitää kikkailla omaa ulkomuotoaan sen mukaan, mistä luulee muiden pitävän. Tärkeintähän pitäisi olla se, että itse pitää ja jos joku toinenkin pitää niin se on bonus siihen päälle.

Fordél

Jäsen

Miten olisi rohkea, avoin ja rehellinen tunteiden ilmaisu? Mikä siinä on niin vaikeaa tai nössöä? Tätä mun on hyvin vaikea ymmärtää, varsinkin kun näyttää vieläpä sille, että naiset ovat usein se tunteellisesti epärehellisempi ja sekä kielteisiä että myönteisiä tunteitaan peittelevä osapuoli. Johtuneeko sitten siitä tunneälyn väärinkäytöstä vai mistä.. ;)

Kun tätä ketjua lukee läpi niin huomaa, että meitä ihmisiä vaivaa epävarmuus (poislukien scholl). Tämän takia sitä tulee harrastettua kaikenlaista pelailua. Jos oltaisiin varmoja itsestään ja tunteistaan sekä osattaisiin vielä näyttää ne niin säästyttäisiin monelta sekoilulta.

Itse en koe mitenkään vaikeaksi ilmaista tunteitani rakastamaani ihmistä kohtaan. Toisaalta näen taas vaikeaksi sen kovemman ja miehisemmän puolen, jota naiset myös tarvitsevat. Ongelmansa kullakin.

Sen olen kyllä nyt viimeistään oppinut, että jokainen parisuhde on ihan oma taiteenlajinsa. Okei, jotain tiettyjä yleismaailmallisia sääntöjä on kuten, että älä hauku naistasi tyhmäksi tai pieraise vasten naamaa, mutta muuten tuntuu, että kaikki on opittava aina uudestaan. Tällä hetkellä koitan opiskella nykyistä tyttöystävääni ja vaikka paljon on opittavaa edessä niin parasta on ollut se, että koko ajan menen eteenpäin. Alan oikeasti jo pikku hiljaa ymmärtämään häntä. Tietysti tähänkin pätee se, että kun saa yhden oven auki niin edessä onkin taas kolme uutta ovea.

On ne naiset kiehtovia, muuta ei voi sanoa.

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Schollille vois melkeen suositella omaa pakinoitsijan palstaa Cosmopolitaniin ja myös johonkin miesten lehteen. Luomaan miehille äijähenkeä, ettei ihan jäädä näiden nykypiilofeministisyöjättärien tallomaksi ja toisaalta opettamaan naisille, mitä miehen päästä todellisuudessa naisen turmioksi pyörii. Voisin kuvitella sitä kiukun määrää samalla kun Cosmon myynti nousisi entisestään.

Ketä sitä pettämään. Itseään, ystäväpiiriä tai vanhempia. Mitä hyötyä olisi kusettaa ja väittää, että scholl olisi valmis seurustelemaan naisen kanssa, jolla ei olisi esimerkiksi tutkintoa kauppakorkeakoulusta, kun tiedetään kuitenkin, että silloin syyllistyttäisiin valheeseen.

Muistui mieleen biisi nimeltä Kauppaopiston naiset. Voisi siitäkin olla paikallaan tehdä nykyversio nimellä Kauppakorkean naiset..tarttuva biisi muuten kerrakseen.

scholl kirjoitti:
Tosin sain viime la ohjeen, että "runkkaa naamalle niin ei tule raskaaksi".
Seksi on jotenkin yliarvostettua ja varsinkaan kovassa kännissä se ei välttämättä nappaa niin hirveästi.

Tämä on kyllä järkyttävää, miten seksistä voi olla niin riippuvainen, vaikka se todella on yliarvostettua. Moni nainen, kun luulee tietävänsä kaiken seksistä, muttei tiedä sitä, ettei mieskään aina saa orgasmia. Ei vaikka minne jännään paikkaan saisi ruiskuttaa.

scholl kirjoitti:
Ihmeellinen asia tuo, että pitää kikkailla omaa ulkomuotoaan sen mukaan, mistä luulee muiden pitävän. Tärkeintähän pitäisi olla se, että itse pitää ja jos joku toinenkin pitää niin se on bonus siihen päälle.

Onko se sitten aina sen toisen ihmisen vuoksi? Kyllähän sitä jokaisen soisi, että kumppani hiukan kiinnittää huomiota itseensä toistakin huomioiden. Jos itse on tyytyväinen itseensä niin sitten vain taivas on rajana, mutta monille sellaisen tilan saavuttaminen on lähes mission impossible.

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tärkeintähän pitäisi olla se, että itse pitää ja jos joku toinenkin pitää niin se on bonus siihen päälle.

Aina en ihan samoilla linjoilla Schollin kanssa ole, mutta tässä on kiteytettynä omienkin ihmisuhteitteni ydin. Pelien pelaajat jäävät yleensä pelien vangiksi.

Tähän voisi vielä lisätä vanhan Tao-viisauden: ”Jos ajattelet, mitä muut sinusta ajattelevat, niin olet ikuisesti toisten vanki”.

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Kun tätä ketjua lukee läpi niin huomaa, että meitä ihmisiä vaivaa epävarmuus (poislukien scholl). Tämän takia sitä tulee harrastettua kaikenlaista pelailua. Jos oltaisiin varmoja itsestään ja tunteistaan sekä osattaisiin vielä näyttää ne niin säästyttäisiin monelta sekoilulta.

Hieno teoria! Varmasti suurelta osin juuri tästä on kysymys. Epärehellisyys, sulkeutuneisuus ja pelaaminen ihmissuhteissa on lisääntynyt samoin kuin yleinen epävarmuus yhteiskunnassa. Se on tietysti jokaiselle itsetutkistelun paikka, että johtuuko epävarmuus liian suurista odotuksista tms. Nahkaansa ei pidä tietenkään liian halvalla myydä (siitäkin on kokemusta), mutta ei toisaalta monellakaan riitä eväät kuninkaana tai prinsessana kulkemiseen.

Fordél kirjoitti:
Itse en koe mitenkään vaikeaksi ilmaista tunteitani rakastamaani ihmistä kohtaan. Toisaalta näen taas vaikeaksi sen kovemman ja miehisemmän puolen, jota naiset myös tarvitsevat.

Vähän samaa ongelmaa. On äärimmäisen vaikea tietää, missä tilanteessa odotetaan sitä hellyyttä ja milloinka pitäisi todistaa oman testoksen olemassaolo. Toisaalta kyllä naiset osaavat (kuten oma vaimo), heittää välillä niin idioottimaista läppää yms. että se tunteiden peittäminenkin onnistuu kyllä toisinaan aivan hyvin.

Noh..oppi naisista jatkukoon. Ratkeaako mysteeri joskus?

scholl

Jäsen
Kun tätä ketjua lukee läpi niin huomaa, että meitä ihmisiä vaivaa epävarmuus (poislukien scholl).

On schollkin välillä epävarmemmalla fiiliksellä, mutta se menee kyllä krapulan, juhlimisen ja viinanvedon piikkiin. Nyt olen tipattomalla ja on loistava, erittäin itsevarma fiilis. Pystyy ajattelemaan kirkkaammin omia tuntemuksiaan ja sitä mitä itse on kuin silloin kun on darran vaivaama harva se päivä.

Monen epävarmuus johtuu myös nuoresta iästä. Menee aikaa oppia tuntemaan itsensä. Itse aloitin joskus 24 vuotiaana panostamaan aikaa siihen, että todellakin näin tapahtuu ja 11 vuotta myöhemmin pystyn aika hyvin sanomaan, mistä pidän ja mistä en. Lisäksi ajan myötä näkee yhä enemmän naisiakin. Kymmeniä tuhansia jopa ja mitä enemmän näkee, sitä paremmin huomaa sen, että kuinka vähän on sellaisia, jotka voisivat olla edes vähän kiinnostavanoloisia. Niinhän se on kai tarkoitettukin. Jokainen on ohjelmoitu sellaiseksi, että on kiinnostunut vain pienestä joukosta ihmisiä. Jos kaikki olisi ohjelmoitu olemaan kiinnostunut jokaisesta ei mistään tulisi mitään.

Kashonyia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, Juhani Tamminen
Minkä ihmeen takia haluaisin luopua vapaudestani. Minä haluan tulla ja mennä silloin kun huvittaa, ei siitä tulisi mitään, jos joutuisin ottamaan jonkun toisen ihmisen tarpeet huomioon. Ja sitten kun se ensihuuma on ohi, niin siitä niin viehättävästä ihmisestä tuleekin rasittava nalkuttava akka. Ja tuo kaikki pitäisi kestää vain siksi, että saa säännöllisesti tavaraa.

Mieluummin elän seksuaalisen kanssakäymisen suhteen epävarmuudessa, ts. irtosuhteiden varassa, kuin kahlitsisin itseni johonkin vapautta riistävään parisuhdeviritykseen.

Jos joku parisuhteessa haluaa elää, niin ei se minua häiritse, mutta minun juttuni se ei ole. En pysty käsittämään, miksi se on joillekin niin ylivoimainen pala purtavaksi, että kaikkia ei ole tarkoitettu elämään toisen ihmisen kanssa.
Tummennettu kohta hyvin sanottu.
Minkä ikäinen olet? Oletko ikinä seurustellut vakavissasi?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy