Naisasiat

• 7 587 912
  • 26 609

Fordél

Jäsen
No johan on melkoisen paska tilanne Bonilla. Tosin ei tosta kyllä voi paskaa tulla sun niskaan mitenkään kun olet suoraselkäisesti toiminut, mutta onhan toi tilanne perseestä.

Kun kerran X ja C eivät ole naimisissa, mutta suhde on ilmeisen vakava (ainakin X näin luulee) niin ehkä kannattaa kertoa mikä C on kottaraisiaan ennen kuin suhde alkaa etenemään pidemmälle. Teet palveluksen kaverille, koska oletan, että hän haluaisi tietää asian.

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Herra X:llä on moraalinen ongelma.

Ei mitään moraalista ongelmaa. Jos se toinen herra, oliko nyt vaikka Y on sun kaveri, niin totta vitussa kerrot. Kyllä minä ainakin haluaisin kuulla jos oma eukko jakaa persettä, kun oon itse poissa. Okei, nyt ei kai niin oikeasti käynyt, mutta halua kai selvästi oli.

Voit kuitenkin kertoa miten asia on edennyt, eli et heti hauku eukkoa, vaan annat kaverisi tehdä oman päätöksensä kertomalla mitä itse tiedät. Eli heitä pallo rohkeasti kaverille, niin ei sitten tulevaisuudessa tarvitse miettiä ja kuunnella kun eukko on pettänyt kaveriasi viimeiset 5 vuotta.

dimmu

Jäsen
Ehdottomasti kerrot.

Itseäni vituttaa syystä, josta joskus tänne kerroin, tommoinen seläntakana puuhastelu. Ja jos joskus kaverisi saa kuulla, että akka on pettänyt, ja saa jotain kautta kuulla myös, että olet tiennyt asiasta, voit olla varma ettei kaveri halua olla enää tekemisissä kanssasi.

Uusia naisia löytää aina, kavereita onkin vähän hankalampi löytää. Sörsselssön sen tässä kertookin: http://www.youtube.com/watch?v=rxGPvbH6Pp8

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Tottakai kerrot. Eihän tuossa ole vaihtoehtoja, jos Neiti C olisi oma naiseni haluaisin ehdottomasti tietää. Nuo pankkilainat yms. ovat vaan järjestelykysymyksiä. Kaverini kerran valitti ettei ollut tyytyväinen parisuhteeseensa. Kertoi kuitenkin ettei "voi" erota koska heillä on yhteinen koira ja asunto (lainoineen). Meni vähän aikaa ennenkuin sain kaverin päähän syötettyä, että se asunto tai koira ei ole mikään syy olla yhdessä, jos muuten suhde ei toimi. Tietenkään eihän sitä voi lähteä kuin ryssä anttilasta, mutta järkeä saa käyttää.

Ender00

Jäsen
Herra X:llä on moraalinen ongelma.

Herra X:nä olisin ensin yhteydessä Neiti C:n. Ja antaisin hänelle mahdollisuuden
a) Puolustautua
b) Tehdä itse ratkaisun
b1) Kertoa miehelleen
b2) Lopettaa suhde

Tehtyjä ei saa tekemättömiksi, mutta mitä et tiedä ei sinua vahingoita, joten ehkä ideaaliratkaisu olisi, että neiti C lopettaisi suhteen ja Herra Y ei saisi koskaan tietää häntä petetyn.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
En yhtään epäile, etteikö olisi olemassa sellaisiakin yksinhuoltajia, joilla ei ole kiire uuteen suhteeseen ja joille ei kelpaa kuka tahansa suunnilleen järjissään oleva. Itse en vain ole törmännyt sellaisiin. Turhan monelle yh:lle ei välttämättä tervejärkinenkään tarvitse olla, riittää jos on rahaa - paitsi että sitäkään ei aina tarvita.

Ja ennen kuin syytellään, etten tiedä mitään yh:n elämästä, niin mainittakoon, että mm. minut synnyttäneestä tuli yh ollessani ala-asteikäinen.
Lähiystäväpiirissäni on tälläkin hetkellä neljä yksihuoltajaa. Kukaan heistä ei ole kuvaamasi kaltainen, joten herää epäilys mistä sinä olet käsityksesi YH-äideistä saanut. Kuinka monta oikeastaan tunnet henkilökohtaisesti? Oletko muodostanut käsityksesi seiskojen ja hymyjen perusteella?

Toki minunkin hyvin tuntemieni YH-äitien otos on aika pieni, mutta siitä huomimatta mielestäni kommenttisi on aika lapsellinen, ylemmyydentuntoinen ja mauton.

Suosikkijoukkue
Anaheim
Pakko avautua, mutta ehkä tämä helpottaa minua. Entinen avovaimoni tulee tietyistä syystä luokseni viikonlopuksi, hänelle aikoinaan kaikkeni annoin. Siitä mitään koskaan tullut, muuta kuin arvet sydämeen. Nyt ahdistaa niin saatanasti nähdä hänet pitkän ajan jälkeen taas, kun en hänestä näköjään ole päässyt yli vieläkään.

Anteeksi.

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Arki lapsen yh:na ei ole kovin helppoa, siksi yh:lla on kiire löytää siihen toinenkin aikuinen jakamaan vastuuta ja kuluja. Toisekseen, 25-vuotiaan yh:n markkina-arvo on matalampi kuin 25-vuotiaan lapsettoman (jos siis muuten ovat suunnilleen samalla viivalla), sillä enemmistö miehistä haluaa mieluummin naisen, jolla ei ole lapsia valmiiksi.

Kolmekymppisen yh:n ja 19-vuotiaan vertaaminen nyt ei ole kovin järkevää, sillä maailmat ovat ihan erilaiset jo iänkin vuoksi.

Ja joo, poikkeuksia on, koskee kaikkea yllä olevaa.

Itse olen ilmeisesti poikkeus valtavirrasta sillä allekirjoittanutta ei haittaisi yhtään vaikka vastakkaisella sukupuolella olisi tenava tai kaksikin. Jos se vastakkainen sukupuoli vie jalat alta, saa sydämen lyömään hullun lailla, niin mitä sitten vaikka sillä olisi tenava. Sä kuitenkin rakastat sitä toista ja lapset ovat vaan plussaa, bonusta. Ja kulujen jakaminen sopisi allekirjoittaneelle kyllä aivan hyvin. Se nyt olisi tietenkin aivan päivän selvää että kumpikin osallistuu kuluihin.

Samaa mieltä olen että ei ole mitään järkeä verrata keskenään tuon ikäisiä. 19 -v teini on vielä esim. lukiossa ja elämä täysin edessä ja avoinna kun taas n. 30 v yh on nähnyt maailmaa jo vaikka kuinka ja paljon. Yh on ollut jo useamman vuoden koulussa kun tämä "teini" on vielä piirrelly kusella lattioita ja paskonu huosuihinsa sinapin ruskeeta mönjää. Jos itselläsi on mittarissa jo esim 25 v niin vaikka ikäero onkin pieni on kummankin kaveripiiri ihan erilainen. Miten helposti 25 v voisi päästä "teinin" kaveripiiriin "sisään"...

Niin, haluavat aikuisen ihmisen jakamaan kuluja ja vastuuta - eivät siis mitä ilmeisimmin ole liikkeellä yhden yön juttu mielessään. Ja jos on avioero/avoero takana ja tuosta suhteesta on peräisin yksi tai useampi pentu, niin epäilen tuota kiirettä uuteen suhteeseen. Ainakin jonkinlainen aikalisä on varmaan pidetty.

Toki se on selvää, että 25-vuotias lapseton on kovemmassa huudossa miesten keskuudessa, kuin 25-vuotias lapsellinen (siis MILF), kukapa mies nyt haluaisi naista, jonka lapset ovat toisen miehen spermalla aikaan saatuja, ja joiden luottamus "hyvänä isäpuolena" pitäisi vielä valloittaa sen lisäksi, että pitäisi tuon naisenkin luottamus ensin saavuttaa. Helvetinmoinen urakka. Tämän vuoksi minulla YH:t ovat aina jääneet yhden yön jutuiksi, vaikka ko. naiset eivät varmaan tästä ole pitäneet.

Niin no tuskin ne nyt kuitenkaan ihan pelkästään kulujen jakamisen takia tahtovat kumppania siihen rinnalle. Eiköhän haussa ole sellainen joka ottaa syliin, rutistaa, halaa ja pitää huolta, ei pelkästään itsestä vaan myös lapsista. Eivätköhän he tahdo tukea ja turvaa kuten mainitsit. Jonkun joka oikeasti välittää ja huolehtii.

Niin no se on tietenkin makuasia miten tuon asian näkee, että kumpi on parempi 25 yh vai 25 ilman yh "statusta". Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Tässä tapauksesta Yh:sta tai Ei yh:sta. Ja so f*cking what kuten Jungeri on sanonut. Mitä sitten vaikka ne lapset on toisen spermalla aikaan saatettu? Jos rakastat lasten äitiä, sinun pitää rakastaa myös äidin lapsia. Piste. Olet varmasti oikeassa että ei ole helppoa saavuttaa luottamusta, mutta sitten jos sen onnistuu saamaan niin on se sen arvoista.

Olisi ihanaa saada olla mukana kasvattamassa muksuja, vaikka jonkun yh:n kanssa.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kuinka monta oikeastaan tunnet henkilökohtaisesti?

Nopeasti laskettuna tunnen tai olen tuntenut kymmenkunta.

Oletko muodostanut käsityksesi seiskojen ja hymyjen perusteella?

En lue kumpaakaan.

Toki minunkin hyvin tuntemieni YH-äitien otos on aika pieni, mutta siitä huomimatta mielestäni kommenttisi on aika lapsellinen, ylemmyydentuntoinen ja mauton.

En valitettavasti voi sille mitään, että olen törmännyt vain tuollaisiin tapauksiin.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
En valitettavasti voi sille mitään, että olen törmännyt vain tuollaisiin tapauksiin.

Ei sitten mielessäsi käynyt, että jos et Sinä ole törmännyt sellaisiin, ei se tarkoita, etteikö sellaisia olisi olemassa. Sinun kokemuspohjasi ei ole koko totuus, usko tai älä! Yleistäminen on perseestä, ja siihen sinä olet nyt sortunut pahemman kerran. Yhtä lailla minä voisin väittää, että kaikki helsinkiläiset ovat ylpeitä, jos muutamien helsinkiläisten nimimerkkien tekstien perusteella lähtisin tekemään johtopäätöksiä.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ei sitten mielessäsi käynyt, että jos et Sinä ole törmännyt sellaisiin, ei se tarkoita, etteikö sellaisia olisi olemassa.

Edellisellä sivulla sanon useammassakin viestissä, etten missään nimessä väitä, etteikö toisenlaisiakin yksinhuoltajia olisi olemassa. Mikä siinä lukemisessa on niin vaikeaa?

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Teoriassa kyllä, käytäntö on hieman toinen. Mitä vanhempi ensisynnyttäjä, sitä suurempi riski, että jotain menee (pahasti) pieleen. Itse tuskin uskaltaisin hankkia ensimmäistä muksua 40-vuotiaana tai vanhempana.
Olen tästä itse hieman eri mieltä. Toki nelikymppisellä ensisynnyttäjällä (tai vaikka iltatähden synnyttäjällä) on kasvavia riskejä lapsen ja omankin terveyden suhteen, mutta Suomessa raskauden aikana lasta ja synnyttäjää seurataan niin hyvin, että aika iso osa riskeistä pystytään minimoimaan. Tästä on osoituksena esimerkiksi se, että ensisynnyttäjien ikä nousee koko ajan. Tällä hetkellä se taitaa olla 28 vuotta.

Arki lapsen yh:na ei ole kovin helppoa, siksi yh:lla on kiire löytää siihen toinenkin aikuinen jakamaan vastuuta ja kuluja. Toisekseen, 25-vuotiaan yh:n markkina-arvo on matalampi kuin 25-vuotiaan lapsettoman (jos siis muuten ovat suunnilleen samalla viivalla), sillä enemmistö miehistä haluaa mieluummin naisen, jolla ei ole lapsia valmiiksi.

Kolmekymppisen yh:n ja 19-vuotiaan vertaaminen nyt ei ole kovin järkevää, sillä maailmat ovat ihan erilaiset jo iänkin vuoksi.

Ja joo, poikkeuksia on, koskee kaikkea yllä olevaa.
Arki lapsen vanhempana ei ole koskaan helppoa, oli yh tai ei. En ymmärrä, mistä olet saanut päähäsi käsityksen, että yh-äideillä on jokin epätoivoinen kiire löytää joku jakamaan vastuuta ja kuluja. Ensiksikin suurella osalla näistä lapsista on toinen vanhempi, jonka pitäisi lain kirjaimen mukaan jakaa kustannuksia ja vastuuta. Jos näin ei tapahdu on vika pikemminkin siinä toisessa vanhemmassa, kuin yh-vanhemmassa. Toiseksi: uusi puoliso ei ole millään tavalla velvollinen jakamaan vastuuta ja kustannuksia jonkun toisen lapsesta. Kyllä yh-äidit tämän tietävät. Jos he etsivät itselleen miestä, he etsivät sitä kyllä ihan samasta syystä kuin sinkutkin: koska haluavat itselleen puolison. Mikä tässä nyt on niin vaikeaa?

Jos löytää oikean ihmisen, on loppujen lopuksi sama onko tällä ihmisellä lapsia jo ennestään. Markkina-arvosta taas on turha puhua vain mutuna. Ihmiset ovat niin erilaisia.

Ted Raikas kirjoitti:
Itse en todellakaan jaksaisi rytmittää elämääni jonkun toisen miehen mukuloiden takia ja ylipäätään tekemään kompromisseja tuossa mielessä, että oma elämä naisen kanssa rajoittuisi. Myöskään ajatus, että olen vähemmän merkittävä naiselle, ei miellytä. Itsekästä myönnän, mutta sen takia välttelenkin yh:ita, vaikka olisi kuinka vetävä mimmi, niin lapsi tai useampi on melkoinen turn off. Eläminen tuskin olisi mielekästä ja se sitoisi ja jos asuisi yhdessä, niin pakkohan lastenhoitoon olisi osallistua, ei sitä voisi vältellä mitenkään. Se taas sitten vähentäisi omiin intresseihin ja menoihin kohdistuvaa aikaa.
Väitän, että jos todella löydät sielunkumppanisi, niin siinä vaiheessa sinulle on sama, onko tällä lapsia ennestään vain ei. Mutta ehkä ymmärrät tämän, kun ikää ja elämänkokemusta kertyy.

julle-jr

Jäsen
Jos löytää oikean ihmisen, on loppujen lopuksi sama onko tällä ihmisellä lapsia jo ennestään. Markkina-arvosta taas on turha puhua vain mutuna. Ihmiset ovat niin erilaisia.
Kyllä minä ainakin voin sekä omasta puolestani että tuntemieni muiden miespuolisten henkilöiden puolesta sanoa, että Yh:n markkina-arvo on lähtökohtaisesti lapsetonta naista heikompi, jos siis puhutaan ns. vakavasta suhteesta. Kuten täälläkin joku sanoi, parisuhteet ovat riittävän mutkikkaita kaikissa tapauksissa, joten harva haluaa lisämutkikkuutta lapsista ja kenties heidän isästään yms. Yleisesti ottaen ihmiset ovat mukavuudenhaluisia ja haluavat tehdä asiat mieluummin helpommin kuin vaikeammin. Poikkeuksia toki löytyy ja se on ihan hieno homma, erityisesti näiden yksinhuoltajien kannalta.

Hetken hurvitteluun perustuvissa suhteissa Yh:t sen sijaan ovat aika lailla samalla viivalla muiden kanssa, ehkäpä joidenkin miesten keskuudessa jopa suositumpia. Tämä taas johtuu varmaankin myytistä, jonka mukaan Yh:lta on helppo saada paljon hyvää seksiä. En ota tässä kantaa siihen onko tämä myytti totuuspohjainen vai ei, joka tapauksessa jotkut miehet näin uskovat ja se siten vaikuttaa päätöksentekoon.

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Väitän, että jos todella löydät sielunkumppanisi, niin siinä vaiheessa sinulle on sama, onko tällä lapsia ennestään vain ei. Mutta ehkä ymmärrät tämän, kun ikää ja elämänkokemusta kertyy.

Tämän allekirjoitan. Löysin sielunkumppanin jolla on lapsia ja en edes ole ajatellut lapsia mitenkään esteenä. Itse asiassa ei pidä esteenä juuri mitään, kun yhteinen aika on niin kultaista. Kokemusta ei hirveästi ole, eikä ikää, mutta jotkin asiat vain yksinkertaisesti tajuaa.

Mutta entä toisinpäin? Voiko nainen pitää lapsiaan esteenä vaikka sielunkumppanin löytäisikin?

Kuten täälläkin joku sanoi, parisuhteet ovat riittävän mutkikkaita kaikissa tapauksissa, joten harva haluaa lisämutkikkuutta lapsista ja kenties heidän isästään yms. Yleisesti ottaen ihmiset ovat mukavuudenhaluisia ja haluavat tehdä asiat mieluummin helpommin kuin vaikeammin. Poikkeuksia toki löytyy ja se on ihan hieno homma, erityisesti näiden yksinhuoltajien kannalta.

Onko poikkeuksen nimi aito rakkaus? Jos joku pitää lapsia sotkevana ja liian monimutkaisena asiana, niin kyllä sen pitäisi YH-äidille kertoa, kuinka paljon oikeasti toinen häntä haluaa. Mielestäni YH-äiti suhteeseen astuessaan ottaa suuremman riskin loppupeleissä ja lopulta "monimutkaisuus" on hyvä asia, joka karsii tietyt pellet ympäriltä pyörimästä jotka eivät välttämättä tiedä edes mitä tekevät.

Jos joku aidosti välittää ja rakastaa, tien helppoudesta tai vaikeudesta ei välitetä. Kunhan se tie kuljetaan.

Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kyllä minä ainakin voin sekä omasta puolestani että tuntemieni muiden miespuolisten henkilöiden puolesta sanoa, että Yh:n markkina-arvo on lähtökohtaisesti lapsetonta naista heikompi, jos siis puhutaan ns. vakavasta suhteesta.

Haist huilu. Jos rakastuu/ihastuu ihmiseen niin on aivan sama onko tällä lapsi. Ja on aivan vitun typerää ensinnäkin puhua jostain "markkina-arvosta". Tai oikeastaan...ei sun kannata noilla puheilla ottaa vastuuta lapsista eli kallistu vain sinne ns vakavaan suhteeseen...pöljä.

Sorry mutta tää sai veren kiehahtamaan.

julle-jr

Jäsen
Haist huilu. Jos rakastuu/ihastuu ihmiseen niin on aivan sama onko tällä lapsi.
En ole samaa mieltä tästä ja tiedän, että on monia muitakin ihmisiä, jotka eivät ole samaa mieltä. Hyvin monet ihmiset kuitenkin haluavat pitää elämänsä avoimena ja vapaana. Itse kun en tunne mitään tarvetta lisääntymiseen, en myöskään halua kantaa vastuuta muiden lapsista, ne sitoisivat liikaa. En missään tapauksessa sano, että minun katsantokantani olisi jotenkin oikea.

Ja on aivan vitun typerää ensinnäkin puhua jostain "markkina-arvosta".
Minun mielestäni markkina-arvo on ihan hyvä termi. Onhan nimittäin selvää, että jo ihan evolutionäärisistä syistä tietynlaiset yksilöt kiinnostavat parisuhdemarkkinoilla parinvalintamielessä joitain muita yksilöitä enemmän. Tämä lienee tieteellistä faktaa.
Tai oikeastaan...ei sun kannata noilla puheilla ottaa vastuuta lapsista eli kallistu vain sinne ns vakavaan suhteeseen...pöljä.
Tiedostan kyllä, että minun ei kannata ottaa vastuuta lapsista. Lasten kasvattaminen on ehkäpä tärkeintä työtä mitä voi tehdä, joten siihen ei kannata lähteä puolivaloilla. Tästä olemme siis samaa mieltä. Juuri tämä on yksi seikka joka vaikuttaa Yh:n markkina-arvoon, lienee selvää, että lasten kotiin tuleva uusi aikuinen vaikuttaa lasten saamaan malliin aikuisista. Enkä minä oikeastaan halua, ihan lasten parasta ajatellen, antaa kenellekään lapselle omaa malliani :) Sitä en oikein osaa sanoa olenko nyt sitten sen takia pöljä vai en, sinun mielestäsi ilmeisesti olen.

Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Lähiystäväpiirissäni on tälläkin hetkellä neljä yksihuoltajaa.

ja kehuskelet sillä? Tunnet suhteellisen moraalitonta porukkaa.

Kyllähän se niin on, että naiset tarvitsevat miehiä enemmän kuin miehet naisia. Sen takia ovat niin epätoivoisia ainakin Suomessa. Täällä naiset harvoin saavat tyydytystä siitä, mitä tekevät, vaan se on heille vain työ, josta saa rahaa. Ei intohimo. Eikä heillä useinkaan ole frendejä, joiden kanssa pitää hauskaa, vaan vapaa-aika on pariskuntavässyköintiä. Niinpä on pakko löytää joku. Nehän menee suhteesta toiseen ihan liukuhihnalla. Kuka muuten haluaa sellaisen naisen, josta tietää, että se on seurustellut hetki aiemmin jonkun toisen äijän kanssa. Joku tolkku pitää olla ja valita sellainen nainen, jolle ei kelpaa jokainen ja joka arvostaa itseään niin paljon, että pystyy olemaan myös sinkkuna. Ja yh:t voi syöttää koirille. Perverssejä.

scholl

Jäsen
Minun mielestäni markkina-arvo on ihan hyvä termi. Onhan nimittäin selvää, että jo ihan evolutionäärisistä syistä tietynlaiset yksilöt kiinnostavat parisuhdemarkkinoilla parinvalintamielessä joitain muita yksilöitä enemmän.

Jokaisen aivot on ohjelmoitu eri tavoilla. Jokainen on kiinnostunut erilaisista ihmisistä. Niinpä mielestäni markkina-arvo on tietyllä tavalla väärä termi.
Ei siinä ole tavallaan minkäänlaista kilpailua. Joku pitää jostain ja se toinen pitää myös. Silloin on löytynyt henkilöt, jotka ovat ohjelmoitu toisiaan vastaaviksi. Ei siinä kilpailuteta ketään tai määritetä mitään markkina-arvoa.

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
ja kehuskelet sillä? Tunnet suhteellisen moraalitonta porukkaa.
- clip-
Ja yh:t voi syöttää koirille. Perverssejä.

En toki tiedä, että mistä syystä Alamummon tuttavapiirissä neljä naista on yh:na, mutta onko käynyt mielessä se asia esmes, että puoliso(t) on saattanut kuolla? Moraalitonta porukkaa nuo naiset, kun heidän miehensä menivät kuolemaan. Naisen vika tämäkin asia.
Avioerot on muuten jo pidemmän aikaa sallittu tässä maassa - emme ole katolisia tai muslimeja, jotka jopa saattaisivat syöttääkkin vaimonsa koirille.

Upeeta trollaamista turkkilaiselta. Jatka toki valitsemallasi linjalla. Tumputa vaikka.

Taustalle.

Viimeksi muokattu:

julle-jr

Jäsen
Jokaisen aivot on ohjelmoitu eri tavoilla. Jokainen on kiinnostunut erilaisista ihmisistä. Niinpä mielestäni markkina-arvo on tietyllä tavalla väärä termi.
Ei siinä ole tavallaan minkäänlaista kilpailua.
Voin lyödä vetoa, että tietynlaisilla ihmisillä on muita enemmän vetoa parisuhdemarkkinoilla. Tietysti esimerkiksi rikkailla miehillä on enemmän vaimoehdokkaita. Samoin kauniit naiset saavat rumia naisia enemmän huomiota ko. markkinoilla. Oletko muka eri mieltä?

scholl

Jäsen
puoliso(t) on saattanut kuolla?

Se on sitten valitettavaa. Silloin elävät leskinä jne.
Aika erikoista tosin, jos yhden henkilön tuttavapiirissä on niin monta kuolemantapausta.

Avioerot on muuten jo pidemmän aikaa sallittu tässä maassa

Laki on eri asia kuin moraali. Jos on mennyt lupaamaan jotain kirkossa niin siitä tulee pitää kiinni. Tottakai pidän siitä kiinni, etten lupauksiaan pettäviä kusettajia arvosta.

Oletko muka eri mieltä?

En. Huomio on kuitenkin eriasia kuin se, että lähtee vakavampaan tutustumiseen. Silloin se tapahtuu sen henkilön kanssa, joka on ohjelmoitu ns. vastakappaleeksi tai jotenkin sillä tavalla, eikä niitä pitäisi olla kellekään kovinkaan montaa. Muutenhan maailmankirjat olisivat aivan sekaisin.

julle-jr

Jäsen
En. Huomio on kuitenkin eriasia kuin se, että lähtee vakavampaan tutustumiseen. Silloin se tapahtuu sen henkilön kanssa, joka on ohjelmoitu ns. vastakappaleeksi tai jotenkin sillä tavalla, eikä niitä pitäisi olla kellekään kovinkaan montaa. Muutenhan maailmankirjat olisivat aivan sekaisin.
No enpä tiedä tuollaisista vastakappaleeksi ohjelmoimisista, kukas sen ohjelmoinnin on tehnyt? Maailmankirjat tosiaan ovat sekaisin, ellei sitten ole olemassa jotain jumalaa pitämässä järjestystä yllä. Muutenhan kaikki perustuvat loppujen lopuksi sattumaan ja se johtaa sekaisuuteen. Mutta mutta, miten siis perustelet tuon, että ns. vastakappaleita ei voi olla montaa?

Markkina-arvosta vielä sen verran, että olen sitä mieltä, että esimerkiksi alkoholisti ei ole niin haluttu aviomies kuin ei-alkoholisti. Siis tilanteessa, jossa ominaisuudet ovat muuten samaa tasoa.

Viimeksi muokattu:

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Huomio on kuitenkin eriasia kuin se, että lähtee vakavampaan tutustumiseen. Silloin se tapahtuu sen henkilön kanssa, joka on ohjelmoitu ns. vastakappaleeksi tai jotenkin sillä tavalla, eikä niitä pitäisi olla kellekään kovinkaan montaa. Muutenhan maailmankirjat olisivat aivan sekaisin.
Mailmankirjathan on sekaisin, ja se johtuu siitä kun vastakappaleet menevät ja lokalisoivat itsensä kesken kaiken. Siksi juuri meillä on yh-äitejä ja "miesrukkia"

Terveisin koo

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy