Mainos

Naisasiat

• 7 595 694
  • 26 632

M10

Jäsen
Hyvä puoli tämän naikkosen kanssa on se, että en ehtinyt suuremmin ihastua. Kyseessä oli enemmänkin suuri kiinnostus.

Pistä vielä uusi kukkalähetys menemään. Interfloran kautta vaikka horsmia pienellä viherlisukkeella. Taatusti edukas ja jos ei vieläkään tärppää, niin yrittänyttä ei laiteta. Tai siis yrittänyt ei sitten pääse laittamaan.

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pistä vielä uusi kukkalähetys menemään. Interfloran kautta vaikka horsmia pienellä viherlisukkeella. Taatusti edukas ja jos ei vieläkään tärppää, niin yrittänyttä ei laiteta.
Vaan ei taida kannattaa laitella enempiä kukkia, jos yksillä ei homma jo etene.

Noin yleisellä tasolla, omien kokemusten pohjalta suosittelen mieluummin itse viemään kukat perille, jos suinkin mahdollista ja ojentamaan ihan henk.kohtaisesti. Kannattaa myös sanoa että on itse valittu kukkapuska, vaikkei olisikaan.

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Vaan ei taida kannattaa laitella enempiä kukkia, jos yksillä ei homma jo etene.

Noin yleisellä tasolla, omien kokemusten pohjalta suosittelen mieluummin itse viemään kukat perille, jos suinkin mahdollista ja ojentamaan ihan henk.kohtaisesti. Kannattaa myös sanoa että on itse valittu kukkapuska, vaikkei olisikaan.

Siinä vaiheessa jos kukkalähetys ei nappaa, ei nappaa tuollainenkaan. Kyllä kukkalähetys on sen verran romanttinen ele, että siitä nainen jos toinenkin hyppisi riemusta - jos siis saisi sen pitämältään mieheltä. Jos taas kukkapuska olisi henkilöltä, jota kohtaan tunteet eivät kovinkaan leiskua, se lähinnä vain ahdistaisi. Mitä sanoa, mitä tehdä, kun toinen noinkin selvällä tavalla esitti tunteensa vaikkei itseä kiinnosta jne.

Tuossa tilanteessa on vain paras päästää irti, kyllä se nainen sieltä perään tulee jos sitä todella haluaa.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Varmaan ensimmäinen positiivinen juttu tähän ketjuun, mutta menkööt nyt, kesän kunniaksi.

Tapasinpa tänään, tai oikeastaan jo eilen, oikein mukavan naisen. Mitään lähestymisyritystä en vielä alkanut säätämään pientä jutustelua ja (molemminpuolista) silmäpeliä lukuunottamatta. Jos oikein käsitin, niin kyseessä on vapaa naaras. Mukava, kaunis ja ihan fiksun tuntuinenkin. Jotain vikaahan siinä on oltava, mutta ei se ainakaan vielä tullut esille.

Tuntuu, että tyttö on ihan avoimen kiinnostunut mun asioistani, mutta toisaalta eihän se nyt mitään vielä merkitse, jos osaa ajantappokeskustelussa kysyä oikeita kysymyksiä. Noh, katsellaan nyt rauhassa. En anna itselleni lupaa ihastua, vaikka se jossakin vaiheessa saattaa tulla kysymykseen.

Nyt vähän jännittää, muttei sinällään kuitenkaan. Saapa nähä miten menee. Fiilis voi olla illan päätteeks hyvä, huono tai sit tää vitun arpominen jatkuu.

Jälkitunnelmat: Niin, kaippa se ihan hyvin meni. Ja vkonloppuna nähtäneen vielä.

Viimeksi muokattu:

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Varmaan ensimmäinen positiivinen juttu tähän ketjuun, mutta menkööt nyt, kesän kunniaksi.

Tapasinpa tänään, tai oikeastaan jo eilen, oikein mukavan naisen. Mitään lähestymisyritystä en vielä alkanut säätämään pientä jutustelua ja (molemminpuolista) silmäpeliä lukuunottamatta. Jos oikein käsitin, niin kyseessä on vapaa naaras. Mukava, kaunis ja ihan fiksun tuntuinenkin. Jotain vikaahan siinä on oltava, mutta ei se ainakaan vielä tullut esille.

Tuntuu, että tyttö on ihan avoimen kiinnostunut mun asioistani, mutta toisaalta eihän se nyt mitään vielä merkitse, jos osaa ajantappokeskustelussa kysyä oikeita kysymyksiä. Noh, katsellaan nyt rauhassa. En anna itselleni lupaa ihastua, vaikka se jossakin vaiheessa saattaa tulla kysymykseen.

Noniin! Hienoa :). Saanen kysyä, että missä ja miten otit kontaktia?

Omaan asiaan. Aivan hirvitön ikävä painaa, kun ei ole viikkoon nyt nähnyt, sillä hän on viikot kotipaikkakunnallaan töissä. Huomenna sitten jo alkaa helpottamaan. On muuten ollut pitkät nämä kesälomapäivät tällä viikolla.

Voi olla, että tuo nyt ei ihan tämän ketjun asian ytimeen mennyt, mutta olkoon. Jonnekkin kai sitä ajatuksensa luulisi saavan purkaa :)

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Saanen kysyä, että missä ja miten otit kontaktia?
Saat kysyä, mutta en silti aio vastata. Vielä. Turha tästä alkaa tarinoimaan, mikäli olen käsittänyt kaiken väärin ja sitä mahdollisuutta ei todellakaan voi sulkea pois, niin hyvä väärinkäsittäjä mä olen.

Huomenna, jos saisin aikaiseksi, voisin kyllä ottaa selvää tytön ajatuksista. Siitä on vaan niin monta vuotta, kun tätä peliä on viimeksi tullut pelattua, että hieman tunnustellen ja oppeja muistellen pitää edetä.

Mutta, kuten joku aikoinaan tässä ketjussa totesi, rohkeasti vaan päin pistimiä. Mulla mitään hävittävää ole, mutta jotain voitettavaa saattaa olla.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ihme sekoilua taas ollut, kun pitäisi illalla lähteä Tunisiaan. Onneksi vaimo oli eilen iltavuorossa ja minä olen nyt töissä. Saa olla rauhassa.

Ei se nyt niin jännittävää ole, että tarvitsee koko apteekki ja vaatekauppa kantaa kotiin ja sitten pyöriä siellä kuin stressaantunut eläin. Vaatteet pesukoneeseen ja sitten laukkuun. Pakkaaminen vie sen puoli tuntia. Tietysti jotain imodiumia kannattaa olla mukana.

11 vuotta yhdessä, mutta ensimmäinen viikon reissu, joskus ollaan oltu ainakin Pariisissa, Tukholmassa ja Tallinnassa. Saa tosiaan nähdä mitä tästä tulee, kun intressit tämän matkailun suhteen ovat täysin erilaiset. Paljon olen matkustanut, mutta ensimmäinen pakettimatkani 20 vuoteen, vaimo on jonkun verran noilla käynyt.

Varmaan muutama päivä alussa ainakin menee täyden sotatilan vallitessa? Vai tuleeko se sittenkin vasta lopussa, jos aluksi vallitsee alkuhuuma? Tuolla kuitenkin olisi kohtalaista eksotiikkaakin tarjolla, niin on se helvetti, jos joudun jossain rannalla makaamaan. Uiminen on kivaa, ei tuommoinen aivoton makoilu. Turistirannat ovat aivan turvallisia tuolla, täytyy neuvotella joku ratkaisu, missä voin poistua muutamaksi tunniksi polttelemaan vesipiippua ja juomaan minttuteetä. Sen jälkeen sitä varmaan jo voisikin suunnata kaupungille. Onneksi kyseessä on muslimimaa, niin ei tule ainakaan kaljatölkin kanssa käveltyä, siitähän se sanominen tulee.

Nuoremmille lukijoillemme vielä tiedoksi, että paikalliset polttavat ihan tupakkaa noissa piipuissaan. Vanhemmille lukijoillemme keiden junttiviisarit värähtivät tiedoksi, että siinä ei ole mitään eroa käveleekö jossain mäyrä- vai vesipullon kanssa. Käytöshän sen ratkaisee.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Saat kysyä, mutta en silti aio vastata. Vielä. Turha tästä alkaa tarinoimaan, mikäli olen käsittänyt kaiken väärin ja sitä mahdollisuutta ei todellakaan voi sulkea pois, niin hyvä väärinkäsittäjä mä olen.
Hah, kyllä, käsitin väärin. Tai tavallaan en, koska tyttö kyllä myönsi ihastumisen, mutta oli samalla sitä mieltä, että hänen miehensä ei varmaankaan pitäisi ajatuksesta. Tietenkin olisi voinut sanoa hetikin olevansa viittä vaille naimisissa, mutta eipä tämä mitenkään harmittamaan jäänyt. Eikä olisi kyllä ollut edes kiinnostusta alkaa säätämään varatun naisen kanssa. Neito lupasi toki soitella, jos noihin lähikuppiloihin joku kerta eksyy. Mitähän tuostakin pitäisi päätellä. Parempi kai, kun en päättele mitään.

Mutta kaiken kaikkiaan naisasiat ovat ihan hyvällä mallilla, paremmalla kuin olisin uskonut. Pientä viritystä on pariinkin suuntaan, kesä on vasta aluillaan ja lomakin vielä tulossa. Kyllä tästä hyvä tulee.

Fordél

Jäsen
Eikä olisi kyllä ollut edes kiinnostusta alkaa säätämään varatun naisen kanssa. Neito lupasi toki soitella, jos noihin lähikuppiloihin joku kerta eksyy. Mitähän tuostakin pitäisi päätellä. Parempi kai, kun en päättele mitään.

Suuri peukku tästä Trenchille! Turha lähteä säätämään kun vapaissakin naisissa on jo tarpeeksi tekemistä. Ja itse en tuossa tilanteessa kyllä lähtisi edes niihin lähikuppiloihinkaan mikäli soitto tulee. Varmaan parempi vaan keskittyä niihin tuleviin virityksiin ja kuten sanoit niin kesä on vasta alussa!

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pidetään ne peukut nyt vain alhaalla, ei ole mun moraali ihan niin jalosta puusta veistetty, ettenkö sopivaa tilaisuutta luultavasti hyväkseni käyttäisi. Tietenkin siitä pitäisi tulla paha mieli kun joutuu olemaan se ylimääräinen jännitysmomentti toisen parisuhteeseen, pelkkä hauskanpitoväline ja kolmas pyörä, mutta kun se ei haittaa minua ollenkaan. Tietenkään niin ei saisi tehdä, mutta oikeaan aikaan esitetty ehdotus saattaa riittää. Aloitetta en ole tekemässä, mutta niinhän se on että mieli on vahva, mutta liha niin kovin heikko.

Luultavasti homma menee kuitenkin niin, että tämä case on closed ja tytöstä ei kuulu enää koskaan. Mikä olisi toki siinä mielessä hyvä, että säästynpä turhalta spekuloimiselta ja moraalirima pysyy ainakin näennäisesti kannattimillaan.

Fordél

Jäsen
Luultavasti homma menee kuitenkin niin, että tämä case on closed ja tytöstä ei kuulu enää koskaan. Mikä olisi toki siinä mielessä hyvä, että säästynpä turhalta spekuloimiselta ja moraalirima pysyy ainakin näennäisesti kannattimillaan.

Ok. Otetaan sitten peukku pois. Hyvä asia on tietysti se, että tiedostaa tilanteensa ja "heikkoutensa". Jos siitä pystyy vielä hyppäämään tämän toisen miehen saappaisiin niin nopeasti ymmärtää, että itsekään ei haluaisi joutui moiseen tilanteeseen, jossa kuin puskista tulee kolmas pyörä kuvioihin. Ja muutenkaan muutama kahvittelu tai jopa veivi siellä täällä ei todellakaan ole kaiken siitä seuraavan polemiikin arvoista.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos siitä pystyy vielä hyppäämään tämän toisen miehen saappaisiin
Totta kai pystyn. Ongelma tulisi vain siinä, että mua ei kiinnostaisi yhtään, että miltä niissä saappaissa tuntuu. Olen mä joskus ammoisina aikoina niitäkin saappaita jalassani pitänyt, joten tiedän miltä se tuntuu. Itsekäs paskiainen kun kuitenkin olen, niin jokainen huolehtikoot omista saamisistaan. Ja jos tyttö vielä ottaa yhteyttä sen kahvittelun merkeissä ja jos passaan tarjouksen, niin on todennäköistä, että joku muu hyötyy siitä sitten. Eli miehelle tulisi joka tapauksessa paha mieli, mutta mä en saisi mitään? Homie don't play that.

Seuraavan kerran kun typylle jää flirtti päälle, niin kysyn suoraan, että mitä helvettiä se musta oikein haluaa. Koska on toki mahdollista, että tyttö piristää parisuhdettaan harmittomaksi luulemallaan flirttailulla, mutta tuo ei taas sovi siihen, että tyttö on ihastuksena mulle tunnustanut. Parempi silti kysyä suoraan, että missä mennään vai mennäänkö missään.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Parempi silti kysyä suoraan, että missä mennään vai mennäänkö missään.

Vai olisiko oikea kysymys, että MIHIN mennään? Ainakin itse ymmärsin, kun luin kirjoituksesi tästä ketjusta läpi, näin.

Fordél

Jäsen
Totta kai pystyn. Ongelma tulisi vain siinä, että mua ei kiinnostaisi yhtään, että miltä niissä saappaissa tuntuu. Olen mä joskus ammoisina aikoina niitäkin saappaita jalassani pitänyt, joten tiedän miltä se tuntuu. Itsekäs paskiainen kun kuitenkin olen, niin jokainen huolehtikoot omista saamisistaan. Ja jos tyttö vielä ottaa yhteyttä sen kahvittelun merkeissä ja jos passaan tarjouksen, niin on todennäköistä, että joku muu hyötyy siitä sitten. Eli miehelle tulisi joka tapauksessa paha mieli, mutta mä en saisi mitään? Homie don't play that.

Helppohan se on täältä huudella, mutta et loppupeleissä hyödy siitä yhdestä tai muutamasta veivistä yhtään mitään. Ja tuo on typerä ajatusmalli, että joku toinen mahdollisesti käyttää tilaisuuden hyväksi. Kuitenkin vastaat vain itsestäsi ja omista tekemisistäsi. Ne kannattaa hoitaa niin ettei tarvitse myöhemmin katua mitään. Ja oletan kuitenkin, että haet elämältä vähän muutakin kuin vain mahdollisimman montaa kaadettua naista. Tietty jos tuo on tavoitteena niin ei muuta kuin anna mennä! Itse en tekisi näin missään tapauksessa, mutta ma oonkin ihan vässykkä näissä hommissa.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vai olisiko oikea kysymys, että MIHIN mennään?
Olisi varmaan, mutta en viitsi koska tyttö on jo kertonut seurustelevansa, vieläpä ilmeisen vakavastikin. Siihen kohtaan olisikin ollut helppo lopettaa koko kyttäily ja luulin että se lopetettiinkin. En vain oikein ymmärrä tämän naiselävän tarkoituperiä. Kun ensin ollaan avoimen kiinnostuneita, sitten vedetään liinat kiinni ja kerrotaan, että niin mulla tosiaan on mies kotona, mutta kuitenkin flirtti ja silmäpeli jatkuu päivästä toiseen. Niin puusilmä en mäkään ole, että tulkitsisin kaikki merkit väärin.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Siihen kohtaan olisikin ollut helppo lopettaa koko kyttäily ja luulin että se lopetettiinkin. En vain oikein ymmärrä tämän naiselävän tarkoituperiä.

Helppo sanoa vierestä, mutta suunnilleen saman läpikäyneenä itse miettisin vaihtoehtoa kysyä suoraan. Selvinpäin suoritettuna järkevämpää,harkitumpaa ja antaa muutenkin paremman kuvan sinusta, kuin sitten joskus yön pimeinä tunteina sössöttäen kauheessa sopassa baarissa. Kuitenkin mieltäsi asia vaivaa, niin mitäpä häviätkään, jos kysyt? No pain, no gain.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
mitäpä häviätkään, jos kysyt?
En varmaankaan mitään. Luulin vain, että homma tuli selväksi kun mulle kerrottiin, että mies odottelee kotona. Sitten kun vähin herrasmiehen elkein peruutin koko hommasta, niin tuntuu että pienet hymyt, merkitsevät katseet ja vihjailevat jutut ovat kuitenkin jatkuneet samaan malliin, elleivät jopa lisääntyneet. Toki olen tuohon flirttiin vastannut, mitäpä sitä muutakaan voi tuollaisessa tilanteessa tehdä.

Mutta taidanpa tosiaan kysäistä ihan selvällä suomella, että mitä tässä nyt oikein ajetaan takaa. Asia joko on tai sitten se ei ole, kaikenlainen harmaalla alueella sompailu on ihan perseestä. Jos vastaus on luokkaa "hihi, emmä tiiä", niin lupaan jättää homman sikseen. Lupaan myös raportoida tänne tämän jutun mullistavat käänteet, mikäli se vielä johonkin on kääntyäkseen.

*edit*

Helppohan se on täältä huudella...
Onhan se varmaan, kun olet vielä ihan oikeassakin. Pakko on myöntää, että vaikka tiedän oikean ja väärän eron, niin aina se ei vaan jaksa kiinnostaa.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Saatoin tuossa pari vuotta sitten, kun tähän aiheeseen viimeksi jotain tekstin tynkää lähettelin, hieman sepitellä omiani. Tuolloinhan väitin seurustelleeni 5 kuukautta erään nuoren naisen kanssa.

Noh...totuus on kuitenkin karumpi.

Mitään juttua ei ollut. Kyseessä oli niin sanottu "interaktiivinen tuttavuus", joka päättyi aikas pian. Kyseisestä ihmisestä en ole kuullut mitään yli 1,5 vuoteen, mutta itseäni se ei haittaa. Tapanani on muutenkin polttaa kaikki sillat menneeseen elämääni.

Eli vielä tähänkään päivään mennessä en ole löytänyt itselleni sitä oikeaa. Viimeiset pari vuotta on kulunut siivillä enkä ole edes ehtinyt/viitsinyt panostaa etsintään. Kolmenkympin rajapyykin lähestyessä kiivasta tahtia alkaisi periaatteessa tulla jonkinmoinen kiirus asian hoitamiseen, mutta en ota asiasta pahemmin paineita.

Koska olen elänyt totaalisinkkuna koko tämän astisen elämäni, haluaisin kuulla hieman muiden ihmisten vastauksia mieltäni askarruttaneeseen kysymykseen: minkä ikäisenä aloit seurustelemaan?

Myönnän heti ja vailla mitään häpeää, että en tiedä oikeastaan mitään seurustelusta eivätkä ne tekstit, joita olen asian tiimoilta lueskellut vuosien aikana, kerro koko kuvaa asiasta. Suhtaudun toistaiseksi tähänkin elämän perushommaan kylmän rauhallisesti.

Nyt vähän jännittää, muttei sinällään kuitenkaan. Saapa nähä miten menee. Fiilis voi olla illan päätteeks hyvä, huono tai sit tää vitun arpominen jatkuu.

Jälkitunnelmat: Niin, kaippa se ihan hyvin meni. Ja vkonloppuna nähtäneen vielä.
"On arvontalaulun aika, tässä ei äly auta..."
Joo, kivaa on ja tykkää kyllä, mutta ei tiiä mitä pitäis tehä. Olis ihan selkee homma laittaa puihin, mutta kun on niin perhanan hyvä mimmi, ettei vaan pykee. Ja annoin likallekin täydellisen sauman laittaa homma jäihin, muttei tarttunut sekään siihen. Prkl.

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
"On arvontalaulun aika, tässä ei äly auta..."
Joo, kivaa on ja tykkää kyllä, mutta ei tiiä mitä pitäis tehä. Olis ihan selkee homma laittaa puihin, mutta kun on niin perhanan hyvä mimmi, ettei vaan pykee. Ja annoin likallekin täydellisen sauman laittaa homma jäihin, muttei tarttunut sekään siihen. Prkl.

Oletko itse pistänyt mimmin selkä seinää vasten? Sanonut, että joko ollaan tai lähdet kävelemään?

Itselläni myös tilanne, jossa nyt muutaman kuukauden seurustelun jälkeen tilapäinen arpominen siitä, että osaako hän seurustella ja mitä kaikkea muuta mieleen tulikaan. Sanoin tytölle(ni), etten jaksa katsella tällaista menoa, totuuden hetki: joko ollaan tai ei olla.

Omassa tapauksessani tilanne kääntyi suotuisaksi, toivottavasti myös sinun kohdallasi.

Oletko itse pistänyt mimmin selkä seinää vasten? Sanonut, että joko ollaan tai lähdet kävelemään?

Itselläni myös tilanne, jossa nyt muutaman kuukauden seurustelun jälkeen tilapäinen arpominen siitä, että osaako hän seurustella ja mitä kaikkea muuta mieleen tulikaan. Sanoin tytölle(ni), etten jaksa katsella tällaista menoa, totuuden hetki: joko ollaan tai ei olla.

Omassa tapauksessani tilanne kääntyi suotuisaksi, toivottavasti myös sinun kohdallasi.
En vielä suoranaisesti. Mutta olen kysynyt, että mitä oikein musta haluaa. Nyt taas ehkä katson hetken miten asiat etenee, olen antanut itselleni kesän aikaa seurata kehitystä, sitten pitää ratkaisuja viimeistään tapahtua. Toki aiemminkin, jos sellaisia tapahtumia ilmenee, että toimenpiteisiin tulee ryhtyä.
Toki on myös pelko siitä, että jos sen valinnan eteen hänet laittaa, niin päätös ei ole suotuisa. Paljon on asioita jotka puhuvat sen puolesta, mutta valitettavasti on myös asioita sitä vastaan.

Toivotaan, toivotaan.

Ender00

Jäsen
Kolmenkympin rajapyykin lähestyessä kiivasta tahtia alkaisi periaatteessa tulla jonkinmoinen kiirus asian hoitamiseen, mutta en ota asiasta pahemmin paineita.

Kiirus? Miksi? Ja mihin?

Jos yksin viihtyy, eikä ole yksinäinen niin sen parin vuoden huuman jälkeen parisuhde alkaa maistua puulta ja muistelee kaiholla aikoja, kun oli sinkku, sai itse päättää mitä tekee, milloin tekee, missä tekee...

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
En vielä suoranaisesti. Mutta olen kysynyt, että mitä oikein musta haluaa. Nyt taas ehkä katson hetken miten asiat etenee, olen antanut itselleni kesän aikaa seurata kehitystä, sitten pitää ratkaisuja viimeistään tapahtua. Toki aiemminkin, jos sellaisia tapahtumia ilmenee, että toimenpiteisiin tulee ryhtyä.
Toki on myös pelko siitä, että jos sen valinnan eteen hänet laittaa, niin päätös ei ole suotuisa.

Tämähän se riski on, se on totta. Mutta se on riski, mikä pitänee ottaa, sillä pelissä (ei siitä mihinkään pääse, ihmissuhteet ovat peliä ainakin aluksi) on mahdollisesti myös sinun kunnioituksesi neidin silmissä. Älä siis ehdoin tahdoin suostu talutusnuoraan riepoteltavaksi. On ehdottoman totta, että ihmissuhteissa tulee joustaa ja tehdä kompromisseja, mutta niiden aika tulee sen jälkeen kun marssijärjestys on saatu aikaan. Nyt on se hetki, kun kummankin tulee merkitä omat rajansa keskinäisen kunnioituksen ansaitsemiseksi.

Pidä siis puolesi, älä ala nöyristelemään turhaan. Jos nainen sinusta aidosti tykkää, tykkää hän sinusta senkin jälkeen, kun olet näyttänyt, ettei sinua pidetä typertyneenä narussa roikkumassa.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU

Itse pistin myös vastaavaan valintatilanteeseen, ja lopputulos oli sama. Nyt neljän vuoden jälkeen tajusin, ettei se tyttö oikeasti koskaan oppinut seurustelemaan, joten meni sitten pitkä suhde poikki tuossa pääsiäisen tienoilla.

Vähän vituttaa kun muuten oli kyseessä aika helmi yksilö, mutta ei siitäkään mitään tuu jos toinen ei vaan osaa ajatella pätkääkään omaa napaansa pidemmälle. No, kesä on hienoa aikaa olla sinkku Turussa <3

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy