Tyttöystävä on jopa piikittänyt jotain paskaa joskus 20v. sitten, mutta so what? Itse en jaksaisi hirveästi moralisoida,
jos bööna pössyttelee.
Ihmetyttää vaan kun jo parikymppisinä jotkut lakkaa elämästä täysillä ja nauttimasta eri jutuista,
Itse suhtaudun aika penseästi noihin deittipaikkoihin, mutta voihan niissä toki lykästääkin. Omat kokemukset on olleet vaan tosiaan aika huonoja ja en sikäli pitäisi niitä kovin suuressa arvossa. No, on sitäkin kautta jokunen tuttavuus tullut...
Oman kokemukseni mukaan tuollaiset osaavat olla aika kompleksisia tapauksia.
Laita Satellite vaan rohkeasti kaikille hyvännäköisille oman ja ympäristökuntien, ja miksei 100 km säteellä muidenkin paikkojen nettideittipesille kyselyä. Panosta omaan ilmoitukseesi, että se on persoonallinen, erilainen, eikä sellainen peruslässytytys mihin etenkin naiset sortuvat. Kuva mukaan, se on ihan sama miltä näyttää, kuva on oltava. Facebookissa on myös tarjolla kaikkien kevyeltä ja turhalta tuntuvien mutta oikeasti kuumiakin naisia tarjoavia flirttisovelluksia. Jonkinmoinen laatu, helvetinmoinen määrä, ja ihme kyllä, onnistumisia tulee.
Samoin yleensä ne muijat, jotka toitottavat, että ulkonäöllä ei ole niin merkitystä, vaan blaa blaa sisäinen kauneus ja tunteiden ymmärtäminen päläpälä, ovat juuri niitä jotka eniten katsovat pitkin naamataulua. Toisin sanoen etsivät ihan tietynlaista tyyppiä = pitkä, lihaksikas, sporttinen, paljon rahaa, hieno auto.Nuo deittipaikat ovat kyllä mielenkiintoisia. Jokunen aika sitten tapasin muutaman chicksin noiden palstojen kautta. Mitä enemmän he korostivat ilmoituksessa, että eivät missään tapauksessa etsi seksiseuraa, sitä hanakammin he sitä todellisuudessa etsivät.
Tuota facebookkia olen kyllä jo miettinyt pitempään, voisi jopa toimiakin. Sieltä löytää vapaita naisia omastakin koululaitoksesta, joka taas on aika vaikea tehtävä livenä. Galtsua en taas ole jotenkin osannut pitänyt erikoisen hyvänä paikkana tuohon, vaikkakin on jopa kuullutkin yksittäistapauksia missä on natsannut sitä kautta.
Testaa huviksesi samaa, mitä allekirjoittanut kokeili muutama vuosi takaperin. Rahat oli kohtuu finaalissa ja päätin lähteä emännän syntymäpäivälahjontaan "orjakortilla", jossa kymmenen käyttökertaa sisältäen suorituksia hieronnasta tiskaamiseen. Helvetin hyvä idea, kun emäntäkin tiesi ettei pätäkkää juuri taskusta löydy.Tyttöystävälläni on syntymäpäivät ja ystävänpäivä aika lähekkäin ja en viitsisi ostaa kahta lahjaa erikseen, joten ajattelin loogisesti sitten, että ostan yhden "isomman" lahjan sitten. Mutta, kun ei ole ideoita yhtään mitä ostaisi. En jotenkin viitsisi mitään "puolikas sydän sulle ja puolikas mulle"-korujakaan ostaa. Mitä sitä oikein voisi ostaa?
Kuulostaa ihan kivalta idealta. Juuri tuollaista itsekin olen miettinyt, kun ei rahaa turhan paljon tällä hetkellä ole, niin olisi kiva kehittää jotain erilaista. Varmasti tyttöystäväkin muistaisi tuon vuosienkin päästä, kun olisi tarpeeksi omaperäistä ja ei sitä normaalia korua yms yms. Mielenkiintoiselta kuulostaa ja itse kehittelen tuota vielä enemmän itselleni sopivaksi, mutta hyvä idea kiitos siitä!Testaa huviksesi samaa, mitä allekirjoittanut kokeili muutama vuosi takaperin. Rahat oli kohtuu finaalissa ja päätin lähteä emännän syntymäpäivälahjontaan "orjakortilla", jossa kymmenen käyttökertaa sisältäen suorituksia hieronnasta tiskaamiseen. Helvetin hyvä idea, kun emäntäkin tiesi ettei pätäkkää juuri taskusta löydy.
Satuin siinä sitten emännän synttäreiden alla kuljeksimaan levykaupan ohi, jossa oli mid-pricenä yksi levy, mitä olin jo tovin etsinyt. Tsekkaus pankkitilin saldoon ja kaupoille. Vaan kun se emäntä sai sitten tästä kuulla...
Tällainen romantiikan mestarin toiminta on varsin suositeltavaa, jos kaipaa pikku kähyä parisuhteeseen. Joten jätä ostamatta kaikki lahjat ja osta jotain itsellesi. Living on the edge.
Uskokaa jo hyvät miehet, että tuo on vaan testausta oletko mies vai nössö. Jos nössöilet niin sama meno jatkuu. Jos olet mies ja laitat pisteen tuollaiselle kyykytykselle, niin homma etenee niinkuin sinä haluat.
On se vaikeata. Aivan mielettömän vaikeata.
Ehkä jos uskoo kyynisesti, että kaikki naiset on jotain laskelmoivia "testaajia". Mahtaa olla tukeva pohja rakentaa minkäänlaista suhdetta, kun on tuollainen peruslähtökohta naisten suhteen.moby puhuu vähän, mutta sitäkin enemmän asiaa.
Ehkä jos uskoo kyynisesti, että kaikki naiset on jotain laskelmoivia "testaajia". Mahtaa olla tukeva pohja rakentaa minkäänlaista suhdetta, kun on tuollainen peruslähtökohta naisten suhteen.
Jos nainen ei laskelmoi ja toiminta on tiedostamatonta, niin miten sinä sitten voit tiedostaa, että nainen toimii noin ja miksi nainen ei sitä itse tiedosta jos sinäkin tiedostat?Naiset eivät laskelmoi, vaan "testaaminen" on tiedostamatonta toimintaa, jolla nainen ottaa selville oletko ominaisuuksiltasi potentiaalinen kumppani. Tuo edellinen kuullostaa tyhmältä, mutta ihminen on kuitenkin eläin, jolla on sisäänrakennettuja tiedostamattomia toimintoja.
Cosmopolitan on täynnä vinkkejä, miten kyykytät nössöä miestä ja saat hänet syömään kädestäsi/ostamaan lahjoja/drinkkejä/mitä vaan. Suomalaiset naiset ovat oppineet jo lapsuudesta "herrasmiehen" kuuluu tehdä sitä ja tätä ja Susanna Sieviset levittävät omaa prinsessamantraansa.
Naiset eivät laskelmoi, vaan "testaaminen" on tiedostamatonta toimintaa, jolla nainen ottaa selville oletko ominaisuuksiltasi potentiaalinen kumppani. Tuo edellinen kuullostaa tyhmältä, mutta ihminen on kuitenkin eläin, jolla on sisäänrakennettuja tiedostamattomia toimintoja.
Cosmopolitan on täynnä vinkkejä, miten kyykytät nössöä miestä ja saat hänet syömään kädestäsi/ostamaan lahjoja/drinkkejä/mitä vaan. Suomalaiset naiset ovat oppineet jo lapsuudesta "herrasmiehen" kuuluu tehdä sitä ja tätä ja Susanna Sieviset levittävät omaa prinsessamantraansa.
Ja miehille on opetettu lapsuudesta asti, että nainen on "kodin sydän", eli siis tekee kaikki kotityöt eikä miehen tarvitse tehdä muuta kuin maata sohvalla, juoda kaljaa ja koplata muniaan.
Itse asiassa alle 40v miehet ymmärtääkseni ovat kotitöiden suhteen hyvinkin tasa-arvoisia eli niitä tehdään varsin lähelle 50/50 jakoa.
Tosin yleensä näihin kotitöihin ei sitten lasketa auton renkaiden vaihtoja ja muita huoltoja, nurmikon leikkuuta, lumen luontia, rännien putsausta yms. Ne kun ovat miesten töitä..